Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovski mit – hipnoza bezvoljnog naroda

Komentari (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 13 januar 2010 13:10
Dragan
Izdaja se plaća, ali se na isplati!Ova čuvena replika se odnosila na tuđinsku vlast, sada su došla vremena da izdaju nagrađuje i država Srbija!
Preporuke:
0
0
2 sreda, 13 januar 2010 13:22
Starac Fočo
A vidi se da on nije i jedini u čijem srcu počinju da se kovitlaju mračne emocije pri čitanju Njegoševog opisa etničkog čišćenja koje služi kao krvava krstionica koja vodi vaspostavljanju Srbije kao najmoćnije nacije regiona.


Hahaha, joj, ovo moram odmah da ispričam Mustaj-Kadiji, umreće od smeha. Lepo je on rekao još onomad:
"Krstu služiš, a Milošem živiš!
Krst je riječ jedna suhoparna,
Miloš baca u nesvijest ljude
al' u pjanstvo neko prećerano."
Preporuke:
0
0
3 sreda, 13 januar 2010 13:29
Goran Jevtović
Kakav pisac! Kakav čovek! Fantastično! Šta smo čekali do sada sa nacionalnom penzijom?
Zbogom pameti, zbogom Srbijo.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 13 januar 2010 13:52
simonida
posle ovakvih intervjua, a davao ih je nesebično,normalno je da stižu i POLITIČKE KNjIŽEVNE NAGRADE!za takve nagrade sebe je odavno kandidovao, da nesreća bude veća IMA IH JOŠ i biće ih još više, toliko da će pobesniti!
Preporuke:
0
0
5 sreda, 13 januar 2010 13:56
wikipedia
Bora Ćosić (Zagreb, 5. travnja 1932.) je srpski i hrvatski romanopisac i esejist.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Bora_Ćosić
Preporuke:
0
0
6 sreda, 13 januar 2010 14:05
mohikanac
Šta će mučenik, koji nije razumeo Kosovski Zavet, i njegovu organsku i ontološku povezanost sa Svetosavskim zavetom. Stoga mu i ostaje da pljujući Miloševića i komuniste, iznosi kvalifikacije upravo dubokog (u sebi) zlokobnog i zadojenog komunizma, uz veliko nerazumevanje Crkve i učenja Pravoslavne Crkve. SPC je mnogo više od onoga što izjavi Patrijarh. Ali komunizmom sputanom umu Bore Ćosića, to nikada neće biti jasno, upravo zbog sebezatvaranja u ove "vrednosti" socrealizma i boljševizma.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 13 januar 2010 14:07
Tata-mata
Bora Ćosić sebe poredi sa Tomasom
Manom, a Srbiju sa nacističkom Nemačkom.
Pravi osnov za nacionalnu penziju.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 13 januar 2010 14:11
sp
ovom vremenu je primereniji naslov "EU mit I globalizacija- hipnoza bezvoljnog naroda"
Preporuke:
0
0
9 sreda, 13 januar 2010 14:19
jovan s
Kosovski mit je zabluda.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 13 januar 2010 14:34
Tatijana
Tužna smo mi nacija kada nama gladnima otimaju novac, da bi ga davali kao nacionalnu penziju nekome ko nas, lepo čovek sam reče, uopšte ne razume i ne poštuje.
Što se tiče toga da zemlji nije bitno ko po njoj trčka, ko je ore i ko se njome hrani - manje je važno od činjenice da se čovek genetski vezuje za svoje tlo i da mu od toga zavisi zdravlje i život. Tlo je svakom čoveku njegov koren i njegova domovina, a ljudi koji sa njim u toj domovini žive su njegov narod.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 13 januar 2010 14:46
Vera
Bora Cosic,daje intervju Holanskom novinaru...nemackom novinaru...francuskom...itd..itd!
BORA COSICA ima u Srbiji MNOGO!
B.Cosic zivi u Berlinu i on zna dobro zasto je otisao bas u Berlin.
Bora Cosic sigurno nije "azilant"
Gospodine B.Cosicu,DALEKO veoma DALEKO ste vi(malim v)od Tomasa Mann-a!!!
Ima vas takvih lukavih,koji ste brzo "prokuzili" 1990-g,da "pobeci" u zemlje NATO-a,na sav glas kukati protiv sopstvene zemlje i naroda,PODIZE REJTING!!!
I g.Srbljanovic,o kojoj danas niko ziv vise na zapadu ne govori i nepise,je na isti nacin kao i vi,zaradila kapital,ali ne i RESPEKT!
NIKO na zapadu g.Cosicu,NE CENI ljude koji PLJUJU na svoj narod i zemlju.
JEFTINO ste se prodali,i neka vam to sluzi na ono sto je u vama,a sto svakako nije CAST!
Ostarili ste,uzivajte u Scharlottenburgu...
Preporuke:
0
0
12 sreda, 13 januar 2010 14:47
Miroslav Anđelković
Još jedan nosilac srpske nacionalne penzije ( kompozitor Zoran Hristić ) ovih dana, o Božiću, javno pljuje po poreskim obveznicima koji ga, svakako ne svojom voljom ali ipak, izdržavaju ( http://www.politika.rs/rubrike/Pogledi-sa-strane/Novogodishnji-pucnji-u-prazno.sr.html ). Zbog sveprisutne režimske zaštite lika i dela takvih srbomrzaca, moja reakcija na pljuvačke konstatacije navedenog člana udruženja nezasluženih nosilaca srpske nacionalne penzije nije prezentirana javnosti. Ona (reakcija) je glasila:

Hristić: ''Minorne kukavice čuvaju svoj bedni život koji se između ostalog sastojao i od obrtanja jagnjadi i prasića na ražnju uz sadejstvo haškog nadripesnika…''.

Anđelković: Zaboravilo se da su one znatno veće kukavice, shodno svojoj kukavičjoj veličini, takođe ''uz sadejstvo haškog nadripesnika'', na Palama obrtale volove na ražnju.

Hristić: ''Čujem da neki avioni prinudno sleću na beogradski aerodrom. Bože mili čuda velikoga da još postoji neko ko u Srbiji traži spas''.

Anđelković: Samo Bog zna, za smrtnike nedokučivu tajnu, zašto li ovaj nesrećni rab Božji čini na dan Hristovog rođenja ovako nedostojno delo, dok u imenu svom nosi beleg Sina Njegovog?
Preporuke:
0
0
13 sreda, 13 januar 2010 14:48
thinking maize
Ono što g-din Ćosić servira Zapadu kao alternativu Miloševiću, a uzgred pljuje osnove nacije iz koje je potekao, UOPŠTE NIJE DEMOKRATIJA I LIBERALIZAM, već KRIPTOKOMUNIZAM, zasnovan na BALjEZGARIJAMA O MLADOM MARKSU, "obogaćen" trockističko-maoističkim natruhama. Kako razumeti OSTRAŠĆENOST BORE ĆOSIĆA I DRUGOSRBIJANACA, osim kao OSTRAŠĆENOST BIVŠIH SIMPATIZERA ROTTE ARMEE FRACTIE i obožavatelja
"lika i dela" bande Bader-Majnhof! Uostalom, tata sadašnjeg "obnašatelja" funkcije predsednika Srbije je "stručnjak" za "mladog Marksa", pa je jasno zašto mlađani "Kluni" i njegovi fanovi imaju neobično razvijeni salivatorni sistem, koji se, kao pri nekom uslovnom refleksu, aktivira pri pomenu reči SRBI, SRBIJA i SRPSKO, a o PRAVOSLAVLjU da ne govorimo! Neki taj salivatorni sistem koriste putem reči, a drugi putem dela. Princip im je isti! TEK DA SE ZNA! Znači: "JA TEBI SERDARE, A TI MENI VOJVODO!" Ali, "VLASI" ĆE SE JEDNOG DANA VEĆ DOSETITI!
Preporuke:
0
0
14 sreda, 13 januar 2010 14:50
Milutin
Uz takve intelektualce i pisce kao što je B. Ćosić, uz takve ljude koji zastupaju takve ideje, budućnost Srba i Srbije nije neizvesna. Sjajna je ironija sudbine to što ih upravo Srbija plaća za to što (joj) rade. A kamo sreće da je to presedan.
Stide li se takvi ljudi ičega? Boje li se Boga? Ima li u njima ičeg ljudskog?
Preporuke:
0
0
15 sreda, 13 januar 2010 14:54
g.loci
eh,kad bi na balkanu(kod drugi naroda)imalo vise vakvi kao Bora Ćosić.
ovaj covek je 100 godina ispred srbije!!!!
A ako stanje u srbiji ovako se nastavi onda 100-tka ce da dozivi hiperinflaciju!!
Preporuke:
0
0
16 sreda, 13 januar 2010 14:59
Dragoslav Pakić
Da li oni koji ovakvom B. Ćosiću daju nacionalnu penziju, odvaljujući deo i sa moje ojađene grbače, misle o Srbima isto kao i Ćosić? Da ne misle ne bi mu dali ovakvu penziju - jedini je moguć logički zaključak i valjda je to svakom jasno. Nije, međutim, jasno zašto se darodavci ljute i zadrhte na svaku opasku da su prema svom narodu rasistički mrzovoljni, da im je reč Srbin ravna najtežoj psovki, da srpski nije zvanični jezik u državi Srbiji, nego je jezik mržnje. Crnogorci su smislili maternji, Haško tužilaštvo BHS, a vladajuća srpska politička elita - jezik mržnje. Pravo je čudo kako B. Ćosić, od Srba sasvim pročitani pisac, nije, prema svemu što je izgovorio o Srbima, njihovoj istoriji, njihovom ogromnom doprinosu mentalnom zagađenju čovekove sredine, o Njegošu kao etničkom čistaču, o Arkanu kao Njegoševom obožavaocu, o plemenitim porukama NATO bombi upućenih na adresu Miloševića, nije zavredio i Nobelovu nagradu.
Možda i hoće iako je konkurencija ogromna. Samo, za razliku od Obame koji je nagradu dobio unapred, B. Ćosić mora da je u nemilosrdnoj utakmici zasluži pišući perom zlovolje i šaljući otrovne strele prema svom bivšem narodu. Ćosićev put u blaženstvo je popločan srbomrzačkom kaldrmom. Davaoci nacionalne penzije ovako zaslužnom stvaraocu misle da će, hodajući po takvoj kaldrmi, izbeći da ukaljaju sopstvene opanke. Opanke sigurno neće ukaljati, a za obraz im niko ne može garantovati.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 13 januar 2010 15:04
kralj-veštac
S obzirom da sam dobro upoznat sa likom i nedelima dotičnog nisam ni morao da čitam da bih znao šta je izjavio. A to što mu je ova vlast dodelila nekakvu penziju najviše o toj vlasti govori. Sa te strane sam zahvalan NSPM. Problem je u tome što niko neće imati hrabrosti da Ćosiću oduzme ono što nezasluženo parazitski uzima od poreskih obveznika.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 13 januar 2010 15:25
Dijasporac
Oprostite da li je Čanak predsednik saveta za dodelu nacionalne penzije...~~~
Preporuke:
0
0
19 sreda, 13 januar 2010 15:33
Dragoljub Cvijanović
Budući da se Srbija približava "Evropi" (u kojoj očigledno nismo prema EU-geografima) gde je politička korektnost institucionalizovana, gde se politika diže na nivo dogme rezolucijama o Srebrenici a književne nagrade oduzimaju ljudima koji poštuju Srbe-Miloševića (ovo dvoje su po njima sinonimi) ne treba nimalo biti iznenađen ako vlasti u Srbiji ozvaničavaju ovu ideološku paradigmu na isti način, proglašavajući Srbe tj Miloševića kao univerzalni i neoborivi razlog za sve ono što se mora obaviti usvajajući ovu istu "panevropsku" paradigmu. Više je nego očito da je, posle petooktobarskog puča "antimiloševićevska" paradigma koja je bila tobožnji razlog svih poteza zapadnih sila prema Srbiji u devedestima, ta paradigma jedina zvanična, i jedina pod koju se može bilo šta sprovesti u politici Srbije, čak i među onima koji se žele predstaviti kao nacionalisti, kao Koštunica. Bora Ćosić je dobar predstavnik ovih ideoloških šablona, jedan govor na obeležavanju 600 godina kosovske bitke - čije je obeležavanje samo značilo zauzimanje stava Srba prema sebi, svojem istorijskom iskustvu i vrednostima - se proglašava rođenjem nacionalizma (čitaj:šovinizma) pa čak i nacizma, ideja (svi) 'Srbi u jednoj državi' se banalizuje proglašavajući je za velikosrpski zločinački projekat a ne za praktični jugoslavizam koji je isti upražnjavao, zatim ratni sukob i građanski rat unutar samog nacionalnog korpusa se proglašava agresijom, naravno tu je nacizam koji zahteva službenu denacifikaciju i lustraciju (vidimo je na delu). Zbog svega ovoga nagrađivanje Ćosića nije za čuđenje, prisilna 'denacifikacija' tek predstoji s rezolucijama "antimiloševićevskog" mita o Srebrenici i erozijom zdrave pameti, ispiranjem mozga. Biće svega, osim posmatranja 90-ih i S.M.-a kao onog što i jeste, proizvod različitih istorijskih okolnosti u datom trenutku. Nažalost, mnogo elemenata politički korektne "antimiloševićevske" post-petooktobarske paradigme u izražavanju postoji i na ovom sajtu.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 13 januar 2010 15:39
Danski Srbin
Budi Bog s´tobom Boro, sta ti je ovo trebalo?
Sta ti je trebalo ovoliko pljuvanje po Srbima i Srbiji.Zar ti,pored toliko godina i zivotnog iskustva,nisi shvatio da si jednokratno uptrebljen za propagandne ciljeve Nato pakta.
To sto nisi voleo Milosevica razumem,ni ja ga nisam voleo,ali to je za unutrasnju upotrebu.
Sta ti je trebalo ruganje sa Kosovskim bojem,Knezevom vecerom,Gorskim vijencem i Kosovom.Zar nisi shvatio da te "smart" novinar navlaci da okarakterises Srbe kao sumanut narod
koga i treba bombardovati ,kako bi se nekako vratio u realnost sadasnjeg vremena.
Jeste ,Boro, Milosevic je vodio rat uz pomoc kriminalaca.Pa sta,kao da to ne radi,na primer Francuska stotinu godina sa svojom Legijom stranaca sastavljnom od belosvedkog olosa.
Kako si tako,apriori,poverovao u novinske izvestaje iz Bosanskog i Hrvatskog rata.
Boro,oni su svoju pricu pricali.
Kolegu Vuka Draskovica si pogresno blatio.On je ,sada,glavni pobornik ulaska Srbije u Nato aliansu.
Nisi ti, Boro ,u to vreme,kao knjizevnik,bio jedini kome je ponudjen intervju.Njima su trebali Srbi koji ce govoriti ruzno o Srbima ,ne da bi pravdali buduce bombardovanje nama Srbima ,vec da bi to opravdali kod svoga naroda ,jer taj narod to placa.
Najgore dolazi na kraju:
Ni sanjao nisi da ce neki "decki" zapisati tvoj intervju, pa ga stampati bas kad si dobio nacionalnu penziju zbog zasluga za Srbiju i Srpski narod.
NISTA TI NE OSTAJE NEGO DA NA PONUDJENU NACIONALNU PENZIJU ODGOVORIS SA " NE HVALA ".
Preporuke:
0
0
21 sreda, 13 januar 2010 15:41
Jovan G
Kao što su Turci namenski odgajali srpsku decu, slično su radili i Hrvati i Slovenci za vreme svoje vladavine na ovim prostorima. Razlika je u tome što su Turci ovako uzgojene ljude koristili uglavnom kao vojnike - janičare, a Hrvati i Slovenci su najuspelije primerke promovisali u srpsku društvenu elitu.
Nema ovde govora o izdajnicima ili prodatim dušama, oni su, odgojeni u mržnji prema svemu srpskom, bili i ostali verni svojim hrvatskim i slovenačkim gospodarima.

Inače, ono ruglo na Dedinju još uvek stoji.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 13 januar 2010 15:46
Biljana
Neću da kažem da odobravam bombardovanje Srbije, ali ću pomoći da opravdate bombardovanje, i mogli bi još malo više da ih bombardujete, ali dobro ciljajte. I da, za ovu priliku, ja sam samo Srbin, izostavite ono HRVAT.

Pogodite ko mu izdaje knjige u Srbiji od 1998 - B92
Preporuke:
0
0
23 sreda, 13 januar 2010 15:54
Vitomir
To je mešavina manije veličine i kompleksa niže vrednosti. Oni se češće sreću kod malih naroda koji tokom svoje istorije moraju da se bore protiv većih i moćnijih nacija.
Čini mi se da je nesretni Bora izrekao i jednu prilično tačnu opservaciju i našem nacionalnom arhetipskom karakteru.
A ostalo: isto kod njega manija veličine, uprošćavanja, floskule i nategnute konstrukcije i bljuvotine (koje kao da su prepisane od tadašnjih frikova koji su se zvali potparoli Nato-a) o svom narodu da bi opravdao koricu tog hljeba što mu daju i stan od šta ja znam koliko kvadrata.
Dati mu duplu nacionalnu penziju!!!
Preporuke:
0
0
24 sreda, 13 januar 2010 16:04
Hroničar
Na yu tubu se može naći više snimaka Adema Jašarija, ukucajte samo Adem Jašari, na kojima se može videti 1. čovek je džanki samo takav, marihuanu duva 24 sata dnevno, a verovatno i nešto jače, 2. Uzme pušku i ode na put, ili u deo grada i nasumice bez razloga i povoda ubije policajca. Zatim to proslavi.
Na tim snimcima se vidi da on ne zna ni koga je ubio niti ima konkretan povod, ubija ih snajperom samo zato što su Srbi. Očigledan zločin iz mržnje. I tako iz dana u dan.
Na kraju ga je policija ubila. To su albanski snimci. Gledaju li to ovi iz Haga, ili iz našeg tužilaštva. Ljudi koji su ubijali policajce to opisuju i proslavljaju.
Njegovo ubistvo je okarakterisano kao teror srpske policije na Kosmetu.
U vreme intervjua tih snimaka nije bilo.
U međuvremenu, onakav haški tribunal je odbacio optužnicu za Račak, zbog koje je NATO doneo hitnu odluku o bombardovanju.
U onoj medijskoj buci je moguće da neko nije imao taj uvid, ali, ako bi sad video šta je radio Adem Jašari morao bi da promeni stav i da se izvine i mrtvom Miloševiću.
Ukoliko nakon gledanja tog snimka ne promeni mišljenje onda imam samo jedno tumačenje.
Svetska zdravstvena organizacija je u svojoj klasifikaciji mentalnih poremećaja između ostalog navela i dijagnozu posednutost demonima. Verovali vi ili ne.
Ako smo mi kao narod bili hipnotizovani nacionalizmom, onda je on posednut demonima zla.
SEdam miliona Srba naspram trista četiristo miliona nato zemalja, plus tehnika, Srbija napadnuta i još kriva.
Zaista treba biti posednut demonom pa takvo nešto tvrditi.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 13 januar 2010 16:09
Mirko K.
Evo prilike da sa kritika i jadikovki predjemo na nesto konkretno. Ima li medju nama pravnika koji mogu da objasne kako se nacionalne penzije mogu osporiti?
Preporuke:
0
0
26 sreda, 13 januar 2010 16:11
Branko
Sto bi Hrvati rekli: drek!
Preporuke:
0
0
27 sreda, 13 januar 2010 16:31
srbin_banjaluka
:))) Ovo je stavrno žalostno od strane tzv države Srbije,ovime samo još više sama sebe poništava,i bojim se da ne dodje vrijeme,što je jednom spomenuo gosp Cedomir Antic,a to je da Srbi regiona samo okrenu ledja tzv matici,koja ih se samo sjeti u nekim svojim izlaznim strategijama i sl.
Zašto ovo pišem?

Pa vidite,ako Srbija kaže da brani R.S.,njeno pravo na postojanje,kaze da podrzava prekodrinske Srbe,...govori da nije uradila agresiju na BiH ( što i nije naravno ),A ONDA kada pazite,podari doživotnu nagradu čovjeku kojem je najveće životno dijelo,i svakodnevna preokupacija blaćenje Srba,srpske države,njenog postojanja i opstojsnosti,onda oprostićete mi s pravom se pitam,treba li Srbija uopšte da postoji,šta li radi taj gosp Tadić,ili još gore šta li radi taj narod u Srbiji,zaslužuje li bolje??Boli me,i krivo mi je,ali vjerujte,odgovor je nazalost ne!
Dragi moji Srbi pamet u glavu,kako sijemo tako cemo i žnjeti.
Primjera ovakvih kao Cosic i sl ,je mnogo,ti danas govore,rade u ime Srbije,a Srbija šta radi??
Ćuti,nijema je,sve joj je svejedno,narod je totalno dezorjentisan,i misli mda zapad je pri kraju svoje rekao bi ključne faze u destrukciji države Srbije,a to je raspamećivanje naroda,pričama o Brislu i EU kao ključu socijalnih patnji,a cijena svega je nestanak Srbije,i to po mogućnosti u već doavno pripremnljenom građanskom ratu,gdje bi sa jedne strane bas stojali istomisljenici Cosica kojih je vjerujte puno,a s druge strane druga krajnost,ako se ne otreznimo to nas ceka,to je i cilj zapada,jer nema ništa u istoriji ni jednog naroda gore,nego kad se zabave sami o sebi,zato otuda i ona Da Bog da se sam o sebi zabavio!!!
Pozz svima,Živjeli!!!
Preporuke:
0
0
28 sreda, 13 januar 2010 16:38
Radovan, drugi deo
Htedoh još reći ali mi utekoše ovi KARAKTERI, kojih ovde ima za razliku od nekih ljudskih kojih nema,da je to MALO! Kakva penzija i kakvi bakrači za takvog MUDRACA!I Nobelova nagrada je mala za takvo delo! O Tempora o mores!
Preporuke:
0
0
29 sreda, 13 januar 2010 17:14
Steva Nadrljanski
Zloba i intelektualna tupost kod ovakvih tipova počne da izbija pre il posle... Za njega je istraga poturica kao egzistencijalni akt odbrane u stvari etničko čišćenje, kao da se već tada radilo o dva različita naroda, a ne o jednom istom narodu čiji je jedan deo prešao u službu okupatora i tako zapretio opstanku onih koji se nisu isturčili...?! Možda je trebalo da igraju trule kobile?
Vala, ako je za vreme napada na Srbiju bio na nivou srednjoškolca iz Cazina, dokle li je sad dogurao nizbrdo...? Ima li još niže?
Preporuke:
0
0
30 sreda, 13 januar 2010 17:19
svedok
Sve je u redu: ako je Ćosić Tomas Man onda je Milošević Hitler a Srbija nacistička zemlja.
Preporuke:
0
0
31 sreda, 13 januar 2010 17:21
Arsenije
`a jugoslovenska partizanska borba je bila najžešća van Srbije` A ko su bili clanovi tih partizanskih odreda van srbije?
Preporuke:
0
0
32 sreda, 13 januar 2010 17:42
N. B.
Tako su i naše vođe kolaborirale sa Turcima, a jugoslovenska partizanska borba je bila najžešća van Srbije.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 13 januar 2010 18:15
Pera
Fascinantan intervju. Da Bora Cosic nije dobio nacionalnu penziju zbog svog knjizevnog rada, trebalo bi mu je dati zbog ovog intervjua. Cosic radi tacno ono sto se od intelektualca ocekuje - razvejava iluzije koje njegov narod ima o sebi samom. Sve je tacno, do poslednjeg detalja.
Uostalom, ni bolje ni gore od Tomasa Mana i Brehta za vreme Drugog svetskog rata. Pa nikome ne pada na pamet da kaze da Man nije veliki nemacki pisac.
Grdno se varaju oni koji misle da nacionalnu penziju treba da dobiju samo intelektualci i pisci koji podilaze najdubljim iluzijama koje Srbi imaju o sebi samima, bas naprotiv!
Preporuke:
0
0
34 sreda, 13 januar 2010 18:23
Simić Manojlo
Interesantno da u čitavom intervjuu, nema ni jedna
jedina misao koja barem pokušava da probije zadate
koordinate .Sve potpuno isti stereotipi koje slušamo evo već60 godina . Neutemeljeno , nenaučno , neumjetnički , lažno , natureno , grubom
silom održavano . Gosp. Ćosić očigledno nije u
njemačkom zarobljeništvu , ali jeste u svom unutarnjem
intimnom , u svojoj misaonoj aparaturi ,koja je
očigledno " perpetum mobile prvog reda ".
Da li će sloboda , grubo sprečavana ovakvim
misliocima , ikada uspjeti da u Srbiju stigne ?
Preporuke:
0
0
35 sreda, 13 januar 2010 18:38
Milan Marinković
Svaka čast gospodinu Bori Ćosiću - retko pametan čovek! A ovaj deo intervjua me je najviše oduševio:


Otkud potiče ta ideja Davida i Golijata?

Bora Ćosić: „To je mešavina manije veličine i kompleksa niže vrednosti. Oni se češće sreću kod malih naroda koji tokom svoje istorije moraju da se bore protiv većih i moćnijih nacija. Duboko u srcu znamo da nikada nismo bili tako hrabri i moralni kako sami sebe zavaravamo. Tako su i naše vođe kolaborirale sa Turcima, a jugoslovenska partizanska borba je bila najžešća van Srbije. To shvatanje vodi dotle da je mnogo Srba više zainteresovano za mitove nego za istorijske činjenice. Ublažujemo bol svojih poraza time što iz sve snage vičemo da nijedan pobednik nikada nije uspeo da nam otme duše. Što se toga tiče, ličimo na Jevreje - na jedan narod, koji baš kao i mi misli da ga je Bog izabrao pre nego druge i da živi u jednoj svetoj zemlji.“
Preporuke:
0
0
36 sreda, 13 januar 2010 18:45
Vladimir Čeleketić
Srbi se moraju čuvati onih koji ubijaju srpsku državu i srpsku naciju.
Kakav Ćosić, Basara, Luković, Jovanović, Kandićka, ... Srbiji će doći glave Tadić i Nikolić.
Preporuke:
0
0
37 sreda, 13 januar 2010 18:47
Boba
Evo detalja o nacionalnim penzijama u Srbiji. Ko i kako ih dobija:

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/10337/Nacionalne-penzije-po-politickom-kljucu
Preporuke:
0
0
38 sreda, 13 januar 2010 18:47
G. S. Heron
Otkud potiče ta ideja Davida i Golijata?

Bora Ćosić: „To je mešavina manije veličine i kompleksa niže vrednosti. Oni se češće sreću kod malih naroda koji tokom svoje istorije moraju da se bore protiv većih i moćnijih nacija. Duboko u srcu znamo da nikada nismo bili tako hrabri i moralni kako sami sebe zavaravamo. Tako su i naše vođe kolaborirale sa Turcima, a jugoslovenska partizanska borba je bila najžešća van Srbije. To shvatanje vodi dotle da je mnogo Srba više zainteresovano za mitove nego za istorijske činjenice. Ublažujemo bol svojih poraza time što iz sve snage vičemo da nijedan pobednik nikada nije uspeo da nam otme duše. Što se toga tiče, ličimo na Jevreje - na jedan narod, koji baš kao i mi misli da ga je Bog izabrao pre nego druge i da živi u jednoj svetoj zemlji.“


Tipican rasisticki pogled na ono sto on naziva malim narodima. Da li je doticni pisac, za kojeg nikada cuo do sada nisam, mozda primetio da su veliki narodi nastali udruzivanjem malih naroda. Doticni je jako hrabar jer trebalo mu je da ode u Berlin da bi rekao sta misli o Srbima. Hrabro! A obozavateljima koji su nadasve neprosveceni zelim sve najbolje u pokusaju da razumeju smisao pisanja ovog kvazipisca. Da u Srbiji narod ima imalo dostojanstva pred Skupstinom bi se skupili i trazili da se novac koji se salje u inostranstvo za antisrpsko lobiranje u zapadnim medijima da nekoj bolnici, porodilistu ili skoli.
Preporuke:
0
0
39 sreda, 13 januar 2010 19:20
Radovan,prvi deo
Pobeže Bora a mogao je da je ostao da sagleda celu istoriju koja neumoljivo plete i koja neumoljivo sažima sve njene glavne likove i junake! Pobeže bora sa fronta a mogao je sve da vidi da je ostao. Ovako ostaše sirote Švabe uskraćeni za znanje jedne sede glave!Da je ostao nametnulo bi mu se samo, jer on je pesnik, epski pesnik koji mrzi epiku ali voli istinu i voli pravdu. On je pesnik u ponašanju, pesnik u dodvoravanju, pesnik u neznanju,pesnik zablude. A da je ostao mogao je sve da vidi, mogao je prodreti u kuglu saznanja i sveznanja, a ne samo da ovako retorički ka njoj stremi, i otvoriti je Švabama.Nije uspeo da napravi paralelu između Miloševića 1999 i kneza, svetoga kneza lazara 1389 godine.Nije uspeo da otkrije VELIKU ISTINU da je tadašnji knez, Sveti Knez, prekoračio crtu upotrebom prekomerene sile.Niko više nezna ili neće da kaže šta se sve dešavalo u Račku 1389 godine,Bog sami zna koliko je Šiptarki silovano i Bog sami zna koliko ih je stradalo u etničkom čišćenju!Turska zabrinuta za ljudska prava, gaženje demokratije, usled nedostaka UN odlučuje da kazni izgrednika!Što se dogodilo 1389 na Kosovu Polju skoro je svima poznato!Razbijene su bande svetoga kneza a njegova vojska raznešena na buljuke.Pod komandom Bajazida osnovan je Preki Haški Sud i sveti Knez je osuđen! Glava mu je odrubljena.Turci su znali da je nad takvim Varvarima i prostacima potreban protektorat, doveli su Incka koji je ostao u nekoliko sledećih vekova.Kako bi ih civilizovali uveli su Pravo prve bračne noći,krvavi harač ili danak u krvi kao i sijaset novotarija u tom vremenu, nabijanje na kolac,vezivanje konjima za repove, zabijanje eksera pod noktima itd.
Preporuke:
0
0
40 sreda, 13 januar 2010 19:22
Radovan,nastavak prvog dela
I ostali su jer se među njima i domicilnom stanovništvu razvila međusobna ljubav, nekoliko stoleća!Na obostrano zadovoljstvo.I podariše nam pisce,mudrace!Posle nekoliko stoleća, greškom, pojavi se Vladika Rade i umesto knjige Zahvalnice on ispoja GORSKI VIJENAC kome se divi i jedan Željko Ražnatović Arkan:A vidi se da on nije i jedini u čijem srcu počinju da se kovitlaju mračne emocije pri čitanju Njegoševog opisa etničkog čišćenja koje služi kao krvava krstionica koja vodi vaspostavljanju Srbije kao najmoćnije nacije regiona. Krvoproliće, kao posvećenje potrebno za duhovnu i telesnu narodnu blagodat je u mojoj zemlji starinska tradicija.“
Preporuke:
0
0
41 sreda, 13 januar 2010 19:55
Marina
@Steva Nadrljanski

iza Vas svaki komentar bi bio suvišan...
Preporuke:
0
0
42 sreda, 13 januar 2010 20:10
spreka
Dobro je da se zna ko je ko i kakve veličine se danas slave.
Preporuke:
0
0
43 sreda, 13 januar 2010 20:57
skeptik
E hajde svi vi kritičari Bore Ćosića znate li i jedan naslov i jedne njegove knjige. Naravno da ne znate. Ne znam ni ja. Jeste li pročitali i jedan red od njegovih književnih dela. Niste, nisam ni ja. Je li ga iko poštuje u Srbiji, a pogotovo među Srbima van Srbije. Niko.
Sad zamislite tu situaciju, navodno piše knjige, a oni kojima piše to neće da čitaju, ne treba im njegova mudrost, znanje, pa ni osećanja. Pa kako neće raspaliti po vama.
Zar onaj fašistički oficir u filmu "Okupacija u 26 slika" jasno ne kaže, "...okupacija je ružna reč, naš dolazak ovde ( fašista u Jugoslaviju ) je želja za druženjem"... Oni koji ne prihvataju njihovo "druženje" zna se Aušvic, Jasenovac, Dahau.
I sad Srbi se tome suprostavljaju "njihovoj želji za druženjem". Ništa logičnije nego da ih bombarduju, te grozne Srbe.
I ne dadoše Nemci Bori penziju, nemačku masnu i debelu penziju, nego je došao na jadne jasle tih groznih Srba i još groznije Srbije.


Zar to sve skupa nije malo bolesno?
Preporuke:
0
0
44 sreda, 13 januar 2010 21:17
osobno uvređen i ponižen
On, napredan i ponosan Jugosloven, odjednom bi trebalo da bude, ono što je najviše prezirao, Srbin.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 13 januar 2010 22:08
zrec
Upamtite srbi: Koga zapad hvali to je zlo a koga zapad kudi to je dobro....po tome se poznaju junaci..
Preporuke:
0
0
46 sreda, 13 januar 2010 23:06
Travis Bickle
Čovek kada čita ovaj intervju ima utisak da su autor intervjua i Bora Ćosić više opterećeni kosovskim mitom nego sveštenik u Pećkoj patrijaršija koja je usput starija i od tog mita pa čak i od Bore Ćosića. Takođe, onaj koji pokušava da tumači o onome što Bora ne saopštava, kao kada kaže da su najveće borbe u 2 sv. ratu vođene van Srbije, pa ostane zagonetan, verovatno će razumeti da su Beograd 45. oslobodili Hrvati i Muslimani da ne kažem Ustaše i Handžar SS divizija. Pa to je sigurno lud narod kada brani granice svoje zemlje. Ko je još video da se brane kulturni, privredni i prirodni resursi jedne nacije. To je zaista bezobrazluk.
Preporuke:
0
0
47 sreda, 13 januar 2010 23:40
Milica
Molim sve one koji su otišli i ostavili Srbiju da nas ostave na miru. Ne može taj gospodin biti najvažniji srbki pisac jer ne živi u Srbiji.
Najgori Srbin u Srbiji mi je važniji od njega pa da je i od zlata. TAČKA!
Preporuke:
0
0
48 sreda, 13 januar 2010 23:45
Neofit77
Eto, još nam i Boru natovariše na budžet, kao da je malo zaradio pljujući po nama. Uzgred, jesu li razmišljali da daju penziju Klintonu, Solani i NATO generalima koji su ubijali naše civile, ipak je Bora pričao a oni su udarnički radili. Mogu i da ih zajedno sa Borom proglase počasnim građanima Grdelice, Aleksinca i još nekih gradova, gde su svojim ''humanitarnim'' delatnostima ostali u dubokom sećanju stanovnika, naravno onih preživelih.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 14 januar 2010 00:42
dragoslav pavkov
Po prirodi sam radoynao,pa sam svojevremeno pokušao da pročitam neku knjigu Bore Ćosića.Brzo sam odustao kao što sam odustajao i od nekih drugih pisaca (Basara,Davičo...),ali pod stare dane sam ustanovio da su mu intervjui stranim novinarima interesantniji nego knjige za koje je dobio nacionalnu penziju.Kao što reče skeptik Ćosićev problem sa Srbima kao narodom je u tome što izgleda uporno neće da ga čitaju.Onda je pokušao da nađe druge čitaoce,ali valjda nije zadovoljan tiražom pa je spao na pedeset hiljada dinara od Srbije u kojoj ljudi ne peru zube,kao što on reče u jednom Peščaniku,ali neki uredno plaćaju porez iz koga će se izdvajati njegova crkavica koja mu opet neće biti dovoljna za berlinske potrebe-i eto mu ponovo razlog da se ljuti na nas...Sve u svemu:Da ima malo obraza,taj književni gigant iz Berlina bi čast koju mu je namenio Lepi Bora odbio iz principa.Inače,oblik "borbe" koji preporučujem protiv takvih likova je isti koji primenjujem protiv Balaševića i njemu sličnih:Slušam njihovu muziku ali samo piratska izdanja od kojih oni lično nemaju ni cvonjka.Veća im kazna ne treba.Gde vam je danas Panonski mornar?Svira po slavonskim selendrama za bakšiš...A nije mu se sviđalo po deset rasprodatih koncerata u "Steva centru" godišnje...Ipak jošt' nismo propali,još možemo naneti bolne udarce ovakvim izrodima.
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 14 januar 2010 01:20
EU
Kada je Bin Laden odlucio da unisti Srbiju pozvao je svog savetnika i dao mu zadatak da u odredjenom roku zavrsi posao ili ode glava. Vreme je prolazilo prilike se redjale, ali ne iskoriscene. Ljut Bin Laden ga poziva i kaze da mu je zakazani rok istekao i da ce u roku od 24 casa biti pogubljen. Savetnik uplasen moli za milost i poslenju sansu. Kao vernom savetniku Bin Laden ipak uslisi molbu i da mu jos jednu sansu. Savetnik odlazi i posle ne dugog vremena vraca se i vodi nesto totalno ne devinisano; cudna odeca, jos cudnija kapa a cipele sa nosom u vis nikada nije ni video. Inzerviran ne zavrsenim zadatkom Bin Laden zapita "kakvo si cudo doveo i zbog cega nisi ispunio dobijeni zadatak"? Savetnik odgovara to je Srbin i najsigurnije sredstvo za unistenje Srbije.
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 14 januar 2010 01:31
EU
Holandija je placala sve i svakog koje spreman da protiv nas gadosti prica, pa verujem i ovog malog pisca .Ni jedna dostojanstvena osoba ne bi svoje misljenje dala nekom strancu vec bi zadrzala za sebe.
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 14 januar 2010 02:43
OJ
Povraća mi se od ovog teksta! Kakvo licemerje, pa kad vam je gospodine muka od ovog naroda i kad ovu državu poredite sa nacističkom Nemačkom a što prihvatate penziju te iste države i njenih poreskih obveznika?! Narod vam se gadi a pare su vam drage. Mislim da to govori dovoljno o vama!
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 14 januar 2010 02:47
Ivan STIJOVIĆ
Vala Ćosiću, Slobodan je bio nacionalista taman koliki si i TI! A na tezu o Velikoj Srbiji padaju samo dobro isprani mozgovi!
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 14 januar 2010 04:04
Nusicev citalac
Procitao sam intervju od Bore Cosica i komentare citalaca i zakljucio da se negoduje zbog politickih stavova, sa kojima se uzgred kao Srbin slazem, Bore Cosica. Bora Cosic je dobio penziju kao knjizevnik, a njegovi stavovi u kojima osudjuje ono sto je radjeno u ratovima i zanesenost kosovskim mitom su potpuno na mestu. Ko to hoce da kaze da Bora Cosic nije u pravu kada kritikuje napad na Vukovar ili kada kritikuje Milosevica?
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 14 januar 2010 04:34
Karan
Boze,dokle smo dosli,umjesto da ga proglase izdajnikom oni mu daju nacionalnu penziju!
P.S. A ustvari ovo je lice (misao i djelo srpske vlasti.
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 14 januar 2010 06:17
Aleksandar
I najgori SS propagandisti za vreme rata su znali da su njihove antisrpske plakate obicna laz. Otuzno je videti iskrenog srpskog srbomrsca sa belom bradom koja treba da oznaci mudrost, a ne svoju sustu suprotnost.
Preporuke:
0
0
57 četvrtak, 14 januar 2010 06:46
Šicer
Mislim, ovaj ima kredibilitet kao i Mister-H prezimena Trajkovski. Jedino sporno je ako se dotičnom zaista daje novac Srba.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 14 januar 2010 10:53
Joviša Vidić
Ovaj Ćosić je pre za žaljenje, nego za kritiku. Reče: "Mrzim Miliševića". Nije lako onome ko mrzi. Opasna je to bolest. Moja malenkost nikad nije volela politiku koju je zastupao Milošević i njemu slični, no, to nije razlog da budem "inficiran" mržnjom. Biti oponent mnogo čemu je zdravo za meki deo organizma, dok mržnja atrofira taj meki deo. Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 14 januar 2010 12:48
Ala
Da Cosic(ili Neda Arneric ili Z.Hristic) imaju truncicu morala i samopostovanja,odbili bi penziju koju im daje ministar Bradic(ne srpski narod i gradjani Srbije).
Bradic ide iz greske u gresku:od sramotnog Zakona o javnom informisanju do dodela nacionalnih penzija partijskim aparatcicima.
Tadic to aminuje.
Sramota!
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 14 januar 2010 14:09
Darko Stanojević
Mnogo mi se dopalo što je ovaj nesumnjivi "doajen srpske kulture" pronašao da je Njegoš direktni inspirator Arkana, pošto ga je, jel'te, ovaj potonji čitao u puzama ubijanja, valjda.

Super je to. Eto, ja volim da pišem po Netu, imam svoj bolog/psajt, mene neki ljudi vole da slede i čitaju, pa ako jednog dana budu ubice ili kriminalci, mogu slobodno da se pozovu na mene da su me "čitali", te da i ja ponesem svoj teret odgovornosti za njihova sočinjenija. Jedino da napomenem da sam ja pisao o leptirima i parenju čavki, što ne znam kakve veze ima sa ubijanjem i kriminalom? Ali, neka me, krivog.

Ipak, vađenje ovog bajatog intervjua iz naftalina nije nešto premudar potez. Slažem se da jednom izrečeno, ostaje zanavek, ali... trebalo bi ga TAZE intervjuisati (sada, kada je dobio apanažu od Vlasti za delovanje), te videti dal'se taj išta opepelio ili je (možda) postao još crnji "taster"

E, to bih voleo da pročitam.
Preporuke:
0
0
61 četvrtak, 14 januar 2010 14:39
bokelj
prije neko vrijeme dođe nam u boku jedan pisac, naš pisac, koji živi u inostranstvu.pitah ga kako gledaju na pisce, naše pisce, sa ovijeh prostora?on reče: svakako ali JEDAN je bora ćosić! progutah knedlu, ne razumjeh čoeka jer pravo da vi kažem niti znam niti sam ikada za to ime čuo! znam za dobricu ali bora...kad ono, evo upoznah se i razumjeh, nažalost, razumjeh!ne bih se ja ni javljao, pravo da vi kažem,nego ovaj JADO poteže NjEGOŠA, a vidi se da ga niti razumije, niti da ga može razumjeti!no, siromah kada sebe sam ne može spasiti neka ga spasi sami BOG! i da vam rečem još nešto:GORI su TI što mu dadoše penziju od njega!neka ide milijem Bogom ja fišeka potroših!
Preporuke:
0
0
62 četvrtak, 14 januar 2010 15:35
Teofilo Stivenson
@ Ala

Ni Bradic ni Tadic ne grese. Ovi ljudi koji govore kao Cosic su svoje penzije zaradili jer vlast od njih ocekuje da tako govore.

Tadic nije neobavesten.

Bradic stoji iza reci 'priznatih stvaralaca'.

Stvaranjem kaste priznatih i poznatih pripadnika 'elite' (Antonic ih naziva 'misionarskom inteligencijom' mada je izraz 'placenici' popularniji) Srbija se pretvorila u zemlju aparthejda prema sopstvenom narodu.

P.S: Naravno, ni reci o knjizevnom delu ovog gospodina. Sve je to (i uvek je bilo) samo gubljenje vremena. Nasi daleko bolji pisci, od kojih i jedan nedavno preminuli, su u ovakvim prilikama cutali. Zato ih je svaka vlast mrzela, ali ih se bojala. Cosicevih reci se niko ne boji, a vlast ga voli. On je jednostavno - srpskoj kulturi nepotreban 'stvaralac'.
Preporuke:
0
0
63 četvrtak, 14 januar 2010 15:40
lilly
Aman ljudi, pa čemu se vi svi čudite.
Skrećem vam pažnju na početak intervjua gde novinar kaže sledeće "Ćosić živi u Berlinu od 1992.
.... U svom komfornom stanu u četvrti Šarlotenburg". Naglask je na "komfornom stanu". E pa da bi se živelo u komfornom stanu u Berlinu, to se, naravno, mora platiti jer se ništa u životu ne dobija zabadava. A gospodin Ćosić to plaća na ovakav način. Mogu samo da kažem da mu je preskupa cena za stan, ali dobro čovek voli komfor i spreman je da ga plati. E sad, što se tiče nacionalne penzije. I to je lako objašnjivo, penziju su mu dodelili ljudi, koji takođe monogo vole ugodan i sladak život, dakle to su sve ljudi istog mentalnog sklopa. Nemojte da se ljutite na njih, već postavite sledeće pitanje: "Kako su upravo takvi ljudi na pozicijama da donose takve odluke, gde nestadoše svi oni dobri i pošteni pa da oni odlučuju,a ne da se povuku u mišju rupu? Niko me ne može ubediti da ih nema.
Preporuke:
0
0
64 četvrtak, 14 januar 2010 15:42
3 miliona 8000
Boze mili koliko samo misljenja mrznje na jednom mestu. Brate Boru,mogu da te mrze oni sto te nevole.
Preporuke:
0
0
65 četvrtak, 14 januar 2010 16:44
Šumadinac
Ko je ovaj Ćosić? Do ovog intervjua nisam čuo za njega, a još manje pročitao neku njegovu knjigu. I bolje što nisam! Posle ovoga, siguran sam da neću gubiti vreme na tako nešto. Slobodan Milošević nacionalista!? To je mit koji nam podmeću!Pa on se čak nije ni izjašnjavao kao Srbin! Koliko je samo bio protiv vraćanja srpske himne, zastave i grba! On nije hteo da potpiše zakon o povratku imovine SPC...
Veličanstveni Kosovski Zavet je i danas odličan kriterijum koji nam pomaže da sagledamo jesmo li pravi Srbi, koji se trude da slede duh svojih predaka. Onaj Srbin kome smeta Kosovski Zavet treba da se ozbiljno zabrine za sebe i zapita se gde se nalazi i kuda ide?
Nije ovaj nesretni Ćosić jedini koji parazitira na grbači našeg napaćenog naroda, pritom ga pljujući. Takvih je na hiljade!Nedavno smo imali prilike da pročitamo sa koliko mržnje o Srbima govori izvesni Jovo Kapičić...
Ko zna koliko ima osvedočenih srbomrzaca i zlikovaca koji uživaju velike plate,penzije i ostale privilegije iz budžeta opljačkane Srbije! Smatram da je neophodno veliko preispitivanje tih nacionalnih i ostalih visokih penzija, kao i ostalih privilegija, što bi dovelo do, za mnoge zapanjujućih saznanja, ukidanja nezasluženih i uštede ogromnih sredstava koja bi se mogla upotrebiti u korisne svrhe. Naravno, to je posao za neku novu vlast, koja će raditi u interesu srpskog naroda, a ne za ovu neodgovornu skupinu komunista, jugonostalgičara,evrounijata, njihove dece i unučadi koja sebi daje za pravo da uništava zemlju koju su stvorili sveti Nemanjići.
Preporuke:
0
0
66 četvrtak, 14 januar 2010 17:37
Natalija Kostic BGD
Gospodine Boro Cosicu,posle ovolike vase (sa malim v!)mrznje i pljuvanja po Srbima,bas me interesuje,hocete li prihvatiti tu penziju od 50.000-din!?
To su pare ukradene srpskim poreznicima,koje vi toliko prezirete.
Ne vase knjige,vec PROFITERSTVO je vas najveci talenat!
Preporuke:
0
0
67 četvrtak, 14 januar 2010 19:15
Odbrana i poslednji dani
Ljudi kao potpredsednik vlade Vuk Drašković i Zoran Đinđić, koji su pre dve godine vodili otpor Miloševiću, sada su još veći nacionalisti nego i sam predsednik. Jeste li čuli jednog od te dvojice gospode da protestuje protiv Miloševićeve težnje za Velikom Srbijom?

U vreme kada se vrši agresija na teritoriju Srbije, oni i dalje govore o Miloševiću i nekoj Velikoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
68 četvrtak, 14 januar 2010 23:09
Plankton@Pera
Grdno se varaju oni koji misle da nacionalnu penziju treba da dobiju samo intelektualci i pisci koji podilaze najdubljim iluzijama koje Srbi imaju o sebi samima, bas naprotiv!

Slažem se da bi Bora ĆosiĆ trebao da dobije neku nacionalnz penziju, ali ne od Srbije, jer on je zaslužio da ga tamo ne čitaju. Možda bi mu Albanci sa Kosova ili Hrvaćani iz Hrvatske mogli dodeliti neki honorar.
Preporuke:
0
0
69 četvrtak, 14 januar 2010 23:22
Plankton
Pa odakle je sada ovo? Čini mi se da sam to već pročitao u jednoj naučnoj fantaziji od Noel Malkolma.
Preporuke:
0
0
70 petak, 15 januar 2010 00:05
Marko, Novi Sad
Ne mogu ni da čitam ovo!
Preporuke:
0
0
71 petak, 15 januar 2010 12:07
Mari
Bora Ćosić je jedan od onih koji su bitno uticali na našeg Vođu.
Evo šta o tome piše sam Vođa na svom sajtu, u odeljku "Daleko je sunce", "crni talas" i ljudi koji su uticali na mene, http://www.boristadic.org/index.php?stranica=kom_clanak&naredba=prikaz_naslovi_levo&id=17&br_stranice=&sortiranje=&id_kategorija=27&nadredjena=

To je kao kada, na primer, dete odraste u porodici fudbalskog trenera, onda mu lopta i fudbal uđu pod kožu. Tako su meni politika, uloga pojedinca, "uloga moje porodice u svetskoj revoluciji". Evo sad čujem da ćemo uskoro imati novu premijeru u Beogradu po ovom čuvenom tekstu Bore Ćosića.

Zar se sad treba pitati zašto je dotični dobio "nacionalnu penziju", novac koji otimaju od osirotelog naroda?
Preporuke:
0
0
72 petak, 15 januar 2010 18:36
Biljana@3 miliona 8000
A u Borinom intervjuu je "ljubav"? Umislio čovek da je "veliki pisac" ili da će postati ako se ponaša kao neki veliki pisci. On razume Mana, Hajma, Brehta, pobegle od nacizma, pa Srbe proglasi nacistima da bi on bio što sličniji pravim velikanima! Samo se on borio, i to iz Hrvatske i Nemačke za Srbiju!
Vaš nik je, predpostavljam, želja da LDP toliko glasova ostvari na izborima. Ostvariće se kad i Bora Ćosić dobije Nobelovu nagradu za izdaju.
Preporuke:
0
0
73 petak, 15 januar 2010 18:54
PETI ELEMENT
Kvaziintelektualac bez autentičnih personalnih resursa za izrastanje iz mediokriteta.
Ne treba trošiti energiju ni vreme na sitnodometne.
Preporuke:
0
0
74 petak, 15 januar 2010 19:40
Steva Nadrljanski
Ajd sad da ne preterujemo ni mi kao ovaj nesretni novinar koji je od B. Ćosića napravio nekakvu centralnu figuru srpske književnosti. Čitao se dosta, sad podosta manje, prate ga samo ideološki sadruzi, ljubitelji bombardovanja. Kao pisac nije (bio) loš, a kao čovek... Šta reći... Vidi se.
Preporuke:
0
0
75 subota, 16 januar 2010 11:00
Goran Stankov ić
U Srbiji je potrebno, na jednom mestu, u najkraćim crtama predočiti hronologiju događaja o raspadu SFRJ.Karavan šestorice svake nedelje po republikama, kakav cirkus. Taj moćnik, koji je to smislio je zaslužio Nobelovu nagradu.Osnovno, proces je otpočeo na mig moćnika i to u trenutku kada POČINjE proces stvaranja EU-a. Teorija zavere? Dobro, eto vam ambasadora Crne Gore u Prištini. Ludilo? Ne, spinovanje. Pritisak na svest Srbina, uz deklaraciju koja se sprema i učlanjenje u NATO.
Po pitanju raspada SFRJ-e, mnogo je dokaza da smo želeli opstanak srpskog korpusa pod jednom državom. To se sada vulgarno zove Velika Srbija. Sećam se da je Milošević predlagao dvodomu skupštinu, objašnjavao da je muslimanima najugodnije u državi u kojoj su i fizički, a ne kao sada u četiri... Kažem ponovo, ko želi da ga citira, neka izvoli navoditi izvore njegovih nastupa.
Ratovi, u kojima smo MORALI da učestvujemo,nekako su završavali uz aktivno, fizičko učešće stranog faktora, a protiv Srba. Do golog, vulgarnog, i istorijski cikličnog ponavbljanja, BOMBARDOVANjA. Opet bih molio nekog stručnog da u najkraćem elaborira početke i završetke tih ratova, u Hrvatskoj, Bosni, a tek onaj herojski rat Slovenačkog naroda, miljenika svetskog ( član EU, bez vize u SAD, sva tržišta u bivšoj SFRJ ujka Sem obezbedio... )te smisao i svrha Kosova.
Voleo bih kada bi mi RTS omogućio da čujem gdina Ćosića, da li ga je neko obavestio o penziji i treba li mu ona. Od nas, ovakvih.
Preporuke:
0
0
76 subota, 16 januar 2010 13:01
simonida
uvek sam se pitala : može li loš čovek biti dobar pisac?
Preporuke:
0
0
77 četvrtak, 21 januar 2010 21:01
DŽeronimo
Ja ću, u ovo vreme kad svi anatemišu emocije, reći slobodno i iskreno: mrzim, bre, ovoga, a i one koje arče narodne pare deleći, neustavno, nakaradne nacionalne penzije!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner