Za razliku od teksta gosp. Damjanca, koji sam podržao, ovo mi je sasvim plitko, kontradiktorno i u stilu SPO-a...
Već je prva rečenica vrlo problematična - "damo svoj doprinos obnovi Srbije koja treba da ima hrišćanski identitet i liberalno-demokratsko uređenje sa socijalno-tržišnom ekonomijom".
Savremeni liberalizam ne trpi hrišćanski identitet, štaviše, podriva ga i potiskuje na margine...dakle, ovo ne valja ništa.
Drugo, šta znači socijalno-tržišna privreda? Mislim, gde to još postoji? U svetu gde su skinuta sva sredstva odbrane nacionalnih ekonomija i gde je sve prepušteno na milost i nemilost TNK, nema jakih sindikata, radna prava su sužena do maksimuma, investira se tamo gde su najniže nadnice i najmanja prava na štrajk.
Autor slabo poznaje istoriju. Velika Britanija naš tradicionalni saveznik? Francuska? U Drugom svetskom ratu Francuska nije skoro ni učestvovala, oduvao je Hitler. U Prvom svetskom ratu sticajem okolnosti poklopili su nam se geopolitički interesi. Inače, obe zemlje su dugo i uporno podržavale Osmansku imperiju (našeg "krvnika") kao protivtežu Rusiji koja je bila dovoljno "glupa" da uđe u Prvi svetski rat, između ostalog, i zbog nas, da bi joj danas ovakvi mladi Srbi posvećivali svega jednu rečenicu.
Sve u svemu, ovo je jedan loš programski tekst, koji kao da je pisala Dana Drašković...
Preporuke:
0
0
2
utorak, 08 decembar 2009 21:40
Tata-mata
Tanko, tanko... Na ovako dalekosežne i suštinske teme, ozbiljna redakcija bi morala da nastupi na mnogo netrivijalniji i produhovljeniji način.
Preporuke:
0
0
3
utorak, 08 decembar 2009 22:39
brm
KAKVI Su OVO POLITIČKI MANIFESTI SVAKI DAN... ovo je nekada bio ozbiljan sajt..
socijalna pravda
neoliberalizam
hrišćanstvo...
samoo još komunizam fali pa da se uglavi sve neuklopivo
Preporuke:
0
0
4
utorak, 08 decembar 2009 22:44
brm
ah da i glavni biser - parlamentarna monarhija..
a s kojom dinastijom?
možda s onom čiji kraljevi su sahranili dve srpske države u ime jugoslovenstva... pravoslavlje u ime masonerije...i napravili najveću hrvastzku državu u istoriji - hr. banovinu , duplo veću od pavelićeve i od tuđmanove
ko god pomene monarhiju posle 1918. jasno je da je neozbiljan
Preporuke:
0
0
5
utorak, 08 decembar 2009 23:17
Mislilac
Potpisujem! Ovakav konzervativizam bio bi pravo osvezenje za bolesnu Srbiju kakva je danas, na cijoj politickoj sceni se nalaze lazne patriote, lazne demokrate i sredina koja nije zlatna. Ne slazem se bas sa tim da pravoslavlje dobije status drzavne religije ali podrzavam stav da se u Ustavu Srbije pomenu vrednosti kao sto je verovanje u Boga. Takodje ja licno sam blizi neoliberalnom konceptu od socijalno-trzisnog modela bi i stranka sa ovakvim programom bila bolja od svega sto postoji i sto je relevantno u Srbiji.
@Nebojsa Vukovic
Vi ste pokazali ogromno nepoznavanje konzervativizma, liberalizma, hriscanstva, a i srpske istorije.
Liberalizam je po vama protivan hriscanstvu? Jeste ukoliko smatrate da crkva treba da ima polozaj kakav je imala u Francuskoj pre 1789. Uostalom liberalno-demokratske vrednosti su temelj na kome pociva zapadna civilizacija, a sve katolicke zemlje EU pa i Francuska imaju poboznije stanovnistvo od Srbije. Sto se tice evropskih protestanata stvar je tu je tu nesto slozenija, neki su pobozniji od Srba (Nemacka) a neki nisu (Holandija). Ja sam u Americi rodjen i u njoj sam ziveo dok se nisam doselio u Srbiju i licno sam se uverio da je stanovnistvo Sjedinjenih Drzava, inace vecinom protestantske vere, poboznije od Srba.
Sada o istoriji. Engleska je,, istina, u XIX veku uglavnom podrzavala Tursku pa je stoga njena politka cesto bila suprotstavljena srpskim interesima. Izuzetak bi bio jedino kraj prve vladavine kneza Milosa, koji je bio jako blizak sa engleskim konzulom i vreme kada je u Britaniji premijer bio Gledston. Sto se Francuske tice, njihov ministar spoljnjih poslova, vojvoda od Broljia, je prvi evropski politicar koji je istakao nacelo samoopredeljenja za podjarmljene balkanske narode. Napoleon III bio je naklonjen Srbiji za vreme Aleksandra Karadjordjevica i u periodu druge vladavine Milosa i Mihajla. Na berlinskom kongresu zalaganjem francuskog poslanika Srbija je dobila Vranje...
Preporuke:
0
0
6
sreda, 09 decembar 2009 01:33
Blagoje Jovović
Ne znam... nemam neki izrazito negativan stav prema Hrišćanskim konzervativcima, ali mi je kod njih uvek smetalo to što u onome za šta se zalažu ne vidim ni trunke stvarne želje za promenom korupcionaško-lihvarskog sistema u koji smo svi kolektivno zapali. Mislim, ovako kad čovek čita njihove tekstove, to sve zvuči bledo, ne-dinamično, isuviše politički korektno...
Recimo, autori bi morali biti malkice određeniji kada govore o
liberalno-demokratskom uređenju sa socijalno-tržišnom ekonomijom.
Zli dusi bi pomislili da je Čeda Jovanović obukao mantiju pa otišao u monahe. Prvo, sam paradoks demokratije i demokratskog izbornog sistema izlgeda ovde nije ni dotaktut. Drugo, floskula o "socijalno tržišnoj ekonomiji" smo se svi siti naslušali, a bogme i nagledali. Kako bi bilo da se neko malo posveti nacionalnoj ekonomiji?
Dalje, začuđujuće je kako novi "mejnstrim" politikolozi ne umeju (ne mogu, ili šta god) da smisle nešto drugo nego da papagajski trube o demokratiji. Demokratija postaje nekakav fetišistički objekat obožavanja, ko se drzne da pisne nešto protiv iste biva odmah diskreditovan na sve moguće načine... Mislim, otkud to da je "Srbija uvek težila demokratiji", čemu takvi zaključci, jel da bi se dopali što većem broju zatupljenih EU-topejaca, ili zašto? Nešto ne mislim da je narodu u jeku borbe protiv Turaka, Bugara ili Austro-Ugarske bilo i do politike, a kamoli do "demokratije". Još povrh svega - Bože me sačuvaj - "demokratije prožete Hrišćanskim duhom"!?!? Zar nije rečeno, kad se već petljate sa Srpskim Pravoslavljem: Bog na nebu, Kralj na zemlji, domaćin u kući? Gde tu vi vidite demokratiju, ja stvarno ne znam.
A ovo o "zapadnim saveznicima", nije vredno komentara.
Bolje to treba. Puno bolje.
Preporuke:
0
0
7
sreda, 09 decembar 2009 08:35
Teofilo Stivenson
@ Nebojsa Vukovic
Tacno. Danasnja 'trzisna ekonomija' koja sluzi konglomeratu medjunarodnih institucija (u stvari - privatnih banaka) i uskogrudim interesima nekoliko neokolonijalnih drzava (i naroda) nema nikakve veze ni sa slobodom, a jos manje sa hriscanskim idealima.
@ Mislilac
Lepo je sto ste rodjeni u Americi, ali valjalo bi da nesto o toj zemlji i naucite. Slazem se da su protestanti u Americi pobozni i da redovno, mozda redovnije od Srba, odlaze u crkvu. Koliko znaju o nacionalnoj, ali i hriscanskoj istoriji vidi se po katastrofalnom nepoznavanju svetske istorije koje je uzrokovalo i masovnu podrsku za Busha mladjeg. O arhitekti Bushovog izbornog uspeha i konvencijama Republikanske stranke mozete naci informacije u New York Review of Books (izborna godina). Ako pogledate ko je u Teksasu, na primer, 1994 trgovao oruzjem (u pitanju je religija, ne sekta Dejvida Koresa - o tome mozete naci u filmu Waco The Rules of Engagement, vec sam ga preporucivao ovde) videcete da su hriscanski neokonzervativci strahovito zainteresovani za slobodno nosenje oruzja. Srbi, koliko znam nemaju toliko jak gun lobi, niti se pripadnici ovdasnjih religioznih organizacija mogu naci na sajmovima automatskog oruzja, i to u ulozi - prodavaca.
Druga i mozda jos opasnija stvar je da govorite o liberalno-demokratskom konceptu i vrednostima. Jasno je da biste zeleli da povezete stranku Cedomira Jovanovica sa nekakvim 'iskonskim' vrednostima Zapadnog sveta. To sa Amerikom nema veze, jer 'Oci nacije' ne govore o demokratiji vec o -republici. Naravno, za Jovanovica i Draskovice su ovo pojmovi daleko od poznatog. Kako izgleda, i za pisce ovog teksta.
Interesantno je da bi o tim pitanjima mogli mnogo da nauce od urednika ovog sajta, kao i od g. Cavoskog i g. Kostunice. Ali biti vidjen u njihovom drustvu, pa cak i po cenu da se nesto nauci, je za drugosrbijance i tzv 'tradicionaliste' nezamislivo.
Preporuke:
0
0
8
sreda, 09 decembar 2009 09:17
Vrt Toronto
Zašto neki intelektualci padaju na provokaciju druge srbije pa insistiraju na srpskom konzervativizmu.
Ne postoje leve i desne partije.
Zapad je ”kaznio Srbe”..proglasio i navodno dokazao da smo genocidni narod.
Zapad je potrošio ogromne pare da bi nas uništio kao narod.
Nemci i Vatikan se svete za sve ...šta se desilo u istoriji.
Sada će i turci.
DS i G71 minus se vade na globalizaciju.
Trena nam sve srpska odbrana.Treba nam lider.
Treba da se okupimo..Da imamo većinu na sledećim izborima.
Treba da očistimo svoju kuću prvo..
Dobijam izveštaje sa hiljadee blogova..Srba iz celoga sveta..
Neka..Ali osim NSPM...nema ko da povede,uputi..osvesti.Rečima.
Niko ne posećuje sajtove političkih partija..tamo nema ništa.
B29,Medija centar..NVO..haraju..rade šta hoće.Crkva..nema novog Pavla..Makar bio i sveti.
Mi moramo sa reči na dela.
Treba nam većina na bilo kojim izborima za vlast i ne vlast.
Izgleda nemoguće...
Dajte svoj glas..glasove ..i TO JE TO..za točak istorije.
Živeli..Mi dižemo čelo..
Preporuke:
0
0
9
sreda, 09 decembar 2009 12:29
Jasna Simonović
Vrt Toronto...
"Ali osim NSPM...nema ko da povede,uputi..osvesti.Rečima."...I delom, 7.12.2009. Ispred Skupštine...Ponedeljkom u podne..
"Niko ne posećuje sajtove političkih partija..tamo nema ništa. - nije tačno!
"B29" - stižu nam uplatnice za Fond G92 da gladni narod hrani gladni narod!
"Medija centar"..IRI je podržao konferenciju "Mediji i zdravstvo" 25.11.2009. ali tada nisu imale podatke o zloupotrebi evropskim poreskih obveznika koji su silne pare platili za razne evropske projekte, pa će sada Društvo farmaceuta lekara i stomatologa iz Novog sada da poradi na tome....
"NVO..haraju..rade šta hoće"... Naša NVO Farmaceutsko jezgro, koja je mukotrpno godinama radila bez para i bez profita obavestila je sve institucije lokalnmo i po Evropi o svemu šta se radi i šta se može očekivati...
"Crkva..nema novog Pavla.."..Nikada novog Pavla neče imati, ali će svakako imati Patrijarha, a ja se nadam da će i na čelu Crkve, pravoslavne i koje god sesti onaj ko treba: Bog...
"Mi moramo sa reči na dela." ..Miožete li molim vas kontaktirati srpsku radio stanicu u Otawi i zamoliti ih da objave moj tekst...
"Izgleda nemoguće"...Sve je Božja "volja"...
"Dajte svoj glas..glasove ..i TO JE TO..za točak istorije.
Živeli..Mi dižemo čelo.."...I pevamo smelo...
Preporuke:
0
0
10
sreda, 09 decembar 2009 13:43
Vrt Toronto
Jasna ..ovo me podseća na beograd.kom za vreme bombardovanja..
Evo predlog NSPM da otvori posebnu rubliku PORUKE ČITALACA
pa da pišemo...ali se naježim od pomisli da ne postane nspm kafe..
Mogao bi da Vas kontaktiram preko skajpa..Radio Otava objavi ponešto na sorabia...jahu blogu.
Nego...naježim se od informacija...kljukanja..šta nam sve spremaju..ovi iz druge srbije..Beč je centrala..i osim Svilenog ima još 60 naših i oko 150 onih stranih koji svakodnevno prate šta mi kukckamo..
Šta bi sa vakcinama....ima li rok upotrebe..
U Kanadi ne spominju više..
Pozdrav svima.
Kafe kuvarica...sam bio na bgd.kom
Preporuke:
0
0
11
sreda, 09 decembar 2009 14:45
Dag
Slažem se sa iznetim stavovima, ali je malo nejasan spoj liberalnoih sa hrišćanskim, socijalnim i moralnim vrednostima.
Liberalizam isključuje moral i religiju, kao i sociijalnu državu. To je ideologija slobodnog tržišta.
Bilo bi ispravnije govoriti o socijal-demokratiji koja je bliža pravoslavnom poimanju društva i društvene pravde.
Možda je prenaglašen značaj zapadne strane sveta. Srbija se nalazi između istoka i zapada i ništa ne smeta da tamo i ostane, pogotovu što su obe strane sveta ideološki istovetne (ako se izuzme liberalni ekstrem).
Preporuke:
0
0
12
sreda, 09 decembar 2009 21:31
Mislilac
@Teofilo Stivenson
Uopste ne sporim da obican americki svet relativno slabo poznaje svetsku istoriju, a i geografiju. Sa druge strane oni imaju jedan odgovoran odnos prema zemlji, nasuprot njima Srbi drzavu dozivljavaju kao apstraktno strano telo koje im neprestano nesto duguje.
Vasa druga zamerka takodje nije na mestu. Naime, Cedomir Jovanovic sa svojom pricom u mnogim zapadnim zemljama nebi mogao da predje cenzus. On je inace jedina osoba koja je liberalizam proglasila za levicu(?!), generalno ljudi iz njegovog ideoloskog kruga dosta nakaradno shvataju pojmove levica i desnica, imaju sklonost da modernizatorstvo izjednacavaju sa levicarstvom, sto je glupost.Moja neslaganja sa njim su velika, uostalom ja nisam hteo da udjem u LDP 2005. Razlog zasto ga ja slabo napadam, a neretko i branim ovde na NSPM je to sto mu njegovi protivnici na ovom sajtu uglavnom zameraju stvari kao sto su zalaganje za ulazak u NATO, podrska saradnji sa Hagom i sl. A po tim pitanjima se ja slazem sa njim.
Pominjete Kostu Cavoskog, bilo bi dobro da znate da on sebe vidi kao liberala, a ne kao konzervativca. Sto se tice Kostunice on i njegova stranka bi se ideoloski gledano mogli svrstati u demohriscane. Vec sam jednom pomenuo su on i Leon Koen po mom dolasku u Srbiju na mene ostavili najbolji utisak. Samim tim moj odbojan stav prema Kostunici nije posledica toga sto ga smatram za desnicara vec zato sto sam razocaran njegovim delovanjem. Tu pre svega mislim na to sto je od 1993. do 2000. DSS bio potpuno pasivan, takodje u tom periodu im je izmenjen sastav i vodjstvo stranke, vecina osnivaca tu nije ostala, a na njihova mesta Kostunica je doveo osobe sumnjive proslosti. Druga i najveca stvar koju mu zameram je njegovo izrazito stotocinsko delovanje u periodu od 2000. do kraja 2003. Zatim njegova prva vlada, koja je inace uradila neke dobre stvari, je ponistila uspeh prethodne vlade koji se sastojao u tome sto je deemocionalizovala pogled na probleme
Već je prva rečenica vrlo problematična - "damo svoj doprinos obnovi Srbije koja treba da ima hrišćanski identitet i liberalno-demokratsko uređenje sa socijalno-tržišnom ekonomijom".
Savremeni liberalizam ne trpi hrišćanski identitet, štaviše, podriva ga i potiskuje na margine...dakle, ovo ne valja ništa.
Drugo, šta znači socijalno-tržišna privreda? Mislim, gde to još postoji? U svetu gde su skinuta sva sredstva odbrane nacionalnih ekonomija i gde je sve prepušteno na milost i nemilost TNK, nema jakih sindikata, radna prava su sužena do maksimuma, investira se tamo gde su najniže nadnice i najmanja prava na štrajk.
Autor slabo poznaje istoriju. Velika Britanija naš tradicionalni saveznik? Francuska? U Drugom svetskom ratu Francuska nije skoro ni učestvovala, oduvao je Hitler. U Prvom svetskom ratu sticajem okolnosti poklopili su nam se geopolitički interesi. Inače, obe zemlje su dugo i uporno podržavale Osmansku imperiju (našeg "krvnika") kao protivtežu Rusiji koja je bila dovoljno "glupa" da uđe u Prvi svetski rat, između ostalog, i zbog nas, da bi joj danas ovakvi mladi Srbi posvećivali svega jednu rečenicu.
Sve u svemu, ovo je jedan loš programski tekst, koji kao da je pisala Dana Drašković...
socijalna pravda
neoliberalizam
hrišćanstvo...
samoo još komunizam fali pa da se uglavi sve neuklopivo
a s kojom dinastijom?
možda s onom čiji kraljevi su sahranili dve srpske države u ime jugoslovenstva... pravoslavlje u ime masonerije...i napravili najveću hrvastzku državu u istoriji - hr. banovinu , duplo veću od pavelićeve i od tuđmanove
ko god pomene monarhiju posle 1918. jasno je da je neozbiljan
@Nebojsa Vukovic
Vi ste pokazali ogromno nepoznavanje konzervativizma, liberalizma, hriscanstva, a i srpske istorije.
Liberalizam je po vama protivan hriscanstvu? Jeste ukoliko smatrate da crkva treba da ima polozaj kakav je imala u Francuskoj pre 1789. Uostalom liberalno-demokratske vrednosti su temelj na kome pociva zapadna civilizacija, a sve katolicke zemlje EU pa i Francuska imaju poboznije stanovnistvo od Srbije. Sto se tice evropskih protestanata stvar je tu je tu nesto slozenija, neki su pobozniji od Srba (Nemacka) a neki nisu (Holandija). Ja sam u Americi rodjen i u njoj sam ziveo dok se nisam doselio u Srbiju i licno sam se uverio da je stanovnistvo Sjedinjenih Drzava, inace vecinom protestantske vere, poboznije od Srba.
Sada o istoriji. Engleska je,, istina, u XIX veku uglavnom podrzavala Tursku pa je stoga njena politka cesto bila suprotstavljena srpskim interesima. Izuzetak bi bio jedino kraj prve vladavine kneza Milosa, koji je bio jako blizak sa engleskim konzulom i vreme kada je u Britaniji premijer bio Gledston. Sto se Francuske tice, njihov ministar spoljnjih poslova, vojvoda od Broljia, je prvi evropski politicar koji je istakao nacelo samoopredeljenja za podjarmljene balkanske narode. Napoleon III bio je naklonjen Srbiji za vreme Aleksandra Karadjordjevica i u periodu druge vladavine Milosa i Mihajla. Na berlinskom kongresu zalaganjem francuskog poslanika Srbija je dobila Vranje...
Recimo, autori bi morali biti malkice određeniji kada govore o
Dalje, začuđujuće je kako novi "mejnstrim" politikolozi ne umeju (ne mogu, ili šta god) da smisle nešto drugo nego da papagajski trube o demokratiji. Demokratija postaje nekakav fetišistički objekat obožavanja, ko se drzne da pisne nešto protiv iste biva odmah diskreditovan na sve moguće načine... Mislim, otkud to da je "Srbija uvek težila demokratiji", čemu takvi zaključci, jel da bi se dopali što većem broju zatupljenih EU-topejaca, ili zašto? Nešto ne mislim da je narodu u jeku borbe protiv Turaka, Bugara ili Austro-Ugarske bilo i do politike, a kamoli do "demokratije". Još povrh svega - Bože me sačuvaj - "demokratije prožete Hrišćanskim duhom"!?!? Zar nije rečeno, kad se već petljate sa Srpskim Pravoslavljem: Bog na nebu, Kralj na zemlji, domaćin u kući? Gde tu vi vidite demokratiju, ja stvarno ne znam.
A ovo o "zapadnim saveznicima", nije vredno komentara.
Bolje to treba. Puno bolje.
Tacno. Danasnja 'trzisna ekonomija' koja sluzi konglomeratu medjunarodnih institucija (u stvari - privatnih banaka) i uskogrudim interesima nekoliko neokolonijalnih drzava (i naroda) nema nikakve veze ni sa slobodom, a jos manje sa hriscanskim idealima.
@ Mislilac
Lepo je sto ste rodjeni u Americi, ali valjalo bi da nesto o toj zemlji i naucite. Slazem se da su protestanti u Americi pobozni i da redovno, mozda redovnije od Srba, odlaze u crkvu. Koliko znaju o nacionalnoj, ali i hriscanskoj istoriji vidi se po katastrofalnom nepoznavanju svetske istorije koje je uzrokovalo i masovnu podrsku za Busha mladjeg. O arhitekti Bushovog izbornog uspeha i konvencijama Republikanske stranke mozete naci informacije u New York Review of Books (izborna godina). Ako pogledate ko je u Teksasu, na primer, 1994 trgovao oruzjem (u pitanju je religija, ne sekta Dejvida Koresa - o tome mozete naci u filmu Waco The Rules of Engagement, vec sam ga preporucivao ovde) videcete da su hriscanski neokonzervativci strahovito zainteresovani za slobodno nosenje oruzja. Srbi, koliko znam nemaju toliko jak gun lobi, niti se pripadnici ovdasnjih religioznih organizacija mogu naci na sajmovima automatskog oruzja, i to u ulozi - prodavaca.
Druga i mozda jos opasnija stvar je da govorite o liberalno-demokratskom konceptu i vrednostima. Jasno je da biste zeleli da povezete stranku Cedomira Jovanovica sa nekakvim 'iskonskim' vrednostima Zapadnog sveta. To sa Amerikom nema veze, jer 'Oci nacije' ne govore o demokratiji vec o -republici. Naravno, za Jovanovica i Draskovice su ovo pojmovi daleko od poznatog. Kako izgleda, i za pisce ovog teksta.
Interesantno je da bi o tim pitanjima mogli mnogo da nauce od urednika ovog sajta, kao i od g. Cavoskog i g. Kostunice. Ali biti vidjen u njihovom drustvu, pa cak i po cenu da se nesto nauci, je za drugosrbijance i tzv 'tradicionaliste' nezamislivo.
Ne postoje leve i desne partije.
Zapad je ”kaznio Srbe”..proglasio i navodno dokazao da smo genocidni narod.
Zapad je potrošio ogromne pare da bi nas uništio kao narod.
Nemci i Vatikan se svete za sve ...šta se desilo u istoriji.
Sada će i turci.
DS i G71 minus se vade na globalizaciju.
Trena nam sve srpska odbrana.Treba nam lider.
Treba da se okupimo..Da imamo većinu na sledećim izborima.
Treba da očistimo svoju kuću prvo..
Dobijam izveštaje sa hiljadee blogova..Srba iz celoga sveta..
Neka..Ali osim NSPM...nema ko da povede,uputi..osvesti.Rečima.
Niko ne posećuje sajtove političkih partija..tamo nema ništa.
B29,Medija centar..NVO..haraju..rade šta hoće.Crkva..nema novog Pavla..Makar bio i sveti.
Mi moramo sa reči na dela.
Treba nam većina na bilo kojim izborima za vlast i ne vlast.
Izgleda nemoguće...
Dajte svoj glas..glasove ..i TO JE TO..za točak istorije.
Živeli..Mi dižemo čelo..
"Ali osim NSPM...nema ko da povede,uputi..osvesti.Rečima."...I delom, 7.12.2009. Ispred Skupštine...Ponedeljkom u podne..
"Niko ne posećuje sajtove političkih partija..tamo nema ništa. - nije tačno!
"B29" - stižu nam uplatnice za Fond G92 da gladni narod hrani gladni narod!
"Medija centar"..IRI je podržao konferenciju "Mediji i zdravstvo" 25.11.2009. ali tada nisu imale podatke o zloupotrebi evropskim poreskih obveznika koji su silne pare platili za razne evropske projekte, pa će sada Društvo farmaceuta lekara i stomatologa iz Novog sada da poradi na tome....
"NVO..haraju..rade šta hoće"... Naša NVO Farmaceutsko jezgro, koja je mukotrpno godinama radila bez para i bez profita obavestila je sve institucije lokalnmo i po Evropi o svemu šta se radi i šta se može očekivati...
"Crkva..nema novog Pavla.."..Nikada novog Pavla neče imati, ali će svakako imati Patrijarha, a ja se nadam da će i na čelu Crkve, pravoslavne i koje god sesti onaj ko treba: Bog...
"Mi moramo sa reči na dela." ..Miožete li molim vas kontaktirati srpsku radio stanicu u Otawi i zamoliti ih da objave moj tekst...
"Izgleda nemoguće"...Sve je Božja "volja"...
"Dajte svoj glas..glasove ..i TO JE TO..za točak istorije.
Živeli..Mi dižemo čelo.."...I pevamo smelo...
Evo predlog NSPM da otvori posebnu rubliku PORUKE ČITALACA
pa da pišemo...ali se naježim od pomisli da ne postane nspm kafe..
Mogao bi da Vas kontaktiram preko skajpa..Radio Otava objavi ponešto na sorabia...jahu blogu.
Nego...naježim se od informacija...kljukanja..šta nam sve spremaju..ovi iz druge srbije..Beč je centrala..i osim Svilenog ima još 60 naših i oko 150 onih stranih koji svakodnevno prate šta mi kukckamo..
Šta bi sa vakcinama....ima li rok upotrebe..
U Kanadi ne spominju više..
Pozdrav svima.
Kafe kuvarica...sam bio na bgd.kom
Liberalizam isključuje moral i religiju, kao i sociijalnu državu. To je ideologija slobodnog tržišta.
Bilo bi ispravnije govoriti o socijal-demokratiji koja je bliža pravoslavnom poimanju društva i društvene pravde.
Možda je prenaglašen značaj zapadne strane sveta. Srbija se nalazi između istoka i zapada i ništa ne smeta da tamo i ostane, pogotovu što su obe strane sveta ideološki istovetne (ako se izuzme liberalni ekstrem).
Uopste ne sporim da obican americki svet relativno slabo poznaje svetsku istoriju, a i geografiju. Sa druge strane oni imaju jedan odgovoran odnos prema zemlji, nasuprot njima Srbi drzavu dozivljavaju kao apstraktno strano telo koje im neprestano nesto duguje.
Vasa druga zamerka takodje nije na mestu. Naime, Cedomir Jovanovic sa svojom pricom u mnogim zapadnim zemljama nebi mogao da predje cenzus. On je inace jedina osoba koja je liberalizam proglasila za levicu(?!), generalno ljudi iz njegovog ideoloskog kruga dosta nakaradno shvataju pojmove levica i desnica, imaju sklonost da modernizatorstvo izjednacavaju sa levicarstvom, sto je glupost.Moja neslaganja sa njim su velika, uostalom ja nisam hteo da udjem u LDP 2005. Razlog zasto ga ja slabo napadam, a neretko i branim ovde na NSPM je to sto mu njegovi protivnici na ovom sajtu uglavnom zameraju stvari kao sto su zalaganje za ulazak u NATO, podrska saradnji sa Hagom i sl. A po tim pitanjima se ja slazem sa njim.
Pominjete Kostu Cavoskog, bilo bi dobro da znate da on sebe vidi kao liberala, a ne kao konzervativca. Sto se tice Kostunice on i njegova stranka bi se ideoloski gledano mogli svrstati u demohriscane. Vec sam jednom pomenuo su on i Leon Koen po mom dolasku u Srbiju na mene ostavili najbolji utisak. Samim tim moj odbojan stav prema Kostunici nije posledica toga sto ga smatram za desnicara vec zato sto sam razocaran njegovim delovanjem. Tu pre svega mislim na to sto je od 1993. do 2000. DSS bio potpuno pasivan, takodje u tom periodu im je izmenjen sastav i vodjstvo stranke, vecina osnivaca tu nije ostala, a na njihova mesta Kostunica je doveo osobe sumnjive proslosti. Druga i najveca stvar koju mu zameram je njegovo izrazito stotocinsko delovanje u periodu od 2000. do kraja 2003. Zatim njegova prva vlada, koja je inace uradila neke dobre stvari, je ponistila uspeh prethodne vlade koji se sastojao u tome sto je deemocionalizovala pogled na probleme