Po tom viđenju, ljudi su puki potrošači, eksploatatori, korisnici resursa, uništavači stvari, a ne i stvaraoci, proizvođači, kreatori stvari i istorije.
ja bi dodala - živi što jeftinije i glasaj za mene da ja živim još bolje.
Preporuke:
0
0
2
subota, 05 decembar 2009 02:21
Tajler
Nismo krivi za to što smo pohlepni!
Koncept potrošačkog društva podrazumeva upravo veštačko kreiranje potreba. Živimo za stvari koje nam život suštinski ne menjaju. Naša osnovna funkcija jeste da kupujemo ono što nam kažu da treba. Dakle, nismo krivi ako smo pohlepni.
Preporuke:
0
0
3
subota, 05 decembar 2009 12:27
ne volim reklame
jesmo pohlepni, kupujemo nepotrebne stvari.
psihologija marketinga i jeste takva da vas ubedi da vam ono što vam nudi treba, i da ste "sam Bog zna kako" živeli bez toga do sada.
a činjenica jeste da mnogi ne misle o zagadjenju kad krenu automobilom kilometar dva, ili ne žele da udju u javni prevoz iako prolazi tamo gde su se namerili.
postali smo više nego štetna vrsta ma planeti, i jednog dana će se povući crta i reći - nema više.
jovana, hvala Vam za prevod
Preporuke:
0
0
4
nedelja, 06 decembar 2009 16:41
Vladimir Ilic Lenjin
Uvek se upirao prst u nekoga kada treba da se svali krivica. Za danasnju krizu nije odgovoran pohlepni covjek, nego imperijalizam kao najvisi stadij kapitalizma.
Preporuke:
0
0
5
nedelja, 06 decembar 2009 16:55
Odbrana i poslednji dani
Amerika je zemlja u kojoj se ne zna ko pije, a ko placa. U velikom su strahu od Kineza i zato ih optuzuju da hoce da izazovu smak sveta. Posto im nije proslo ono kako ce nekoliko milijardi Kineza skociti u isto vreme i na taj nacin izbaciti zemlju iz ravnoteze, sada su izmislili frizidere. Puno posla za Frojda.
Preporuke:
0
0
6
nedelja, 06 decembar 2009 22:13
Grešni kinez
Ideologija američkog neoliberalizma, a ako ćemo pravo i imperijalizma je potrošačko društvo, tj. posticanje potrošnje kao pokretača proizvodnje i razvoja (o onom imperijalističkom delu koji podstrekava otimačinu koja je takođe zamajac američke privrede neću da pričam, jer je pitanje filozofsko, a ne tehničko). Šta više, rekao bih da je to pravo pitanje za nas, čuveno "KO JE KRIV?". Zapravo, sami su krivi. To je bila i ideja, da se raja nauči rasipništvu i povećanju prometa velikih kompanija.
Svakako da će ih kinezi jednog dana izjesti, ali samo zato što je ogroman kineski rad i trud uložen u američki standard.
Ako ćemo pravim poljoprivrednim rečnikom, kinezi su sebi utovili veliku krmaču, a sad će da je kolju.
Bilo kako bilo, smak sveta je neminovnost i rekao bih da će neki kinez i staviti katanac na ovaj svet, ali do tada će uživati u američkoj krmači koju su tako požrtvovano tovili...
ja bi dodala - živi što jeftinije i glasaj za mene da ja živim još bolje.
Koncept potrošačkog društva podrazumeva upravo veštačko kreiranje potreba. Živimo za stvari koje nam život suštinski ne menjaju. Naša osnovna funkcija jeste da kupujemo ono što nam kažu da treba. Dakle, nismo krivi ako smo pohlepni.
psihologija marketinga i jeste takva da vas ubedi da vam ono što vam nudi treba, i da ste "sam Bog zna kako" živeli bez toga do sada.
a činjenica jeste da mnogi ne misle o zagadjenju kad krenu automobilom kilometar dva, ili ne žele da udju u javni prevoz iako prolazi tamo gde su se namerili.
postali smo više nego štetna vrsta ma planeti, i jednog dana će se povući crta i reći - nema više.
jovana, hvala Vam za prevod
Svakako da će ih kinezi jednog dana izjesti, ali samo zato što je ogroman kineski rad i trud uložen u američki standard.
Ako ćemo pravim poljoprivrednim rečnikom, kinezi su sebi utovili veliku krmaču, a sad će da je kolju.
Bilo kako bilo, smak sveta je neminovnost i rekao bih da će neki kinez i staviti katanac na ovaj svet, ali do tada će uživati u američkoj krmači koju su tako požrtvovano tovili...