Dokle cete da prenosite ovakve besmislene brozovsko-atlantisticke ideoloske umotvorine antisrba iz kruga dvojke? Okupiravli su sve medije. Ima ih svuda, pa sada mora i ovde, na sajtu NSPM. Doduse, malko je intelegentniji od svog ideoloskog saborca Basare ali brate kao da je izasao iz one najtvrdje kumrovacke skole pravljenja vestacke simetrije izmedju Srba i Hrvata. Ako Hrvati imaju fasiste e onda moraju i Srbi. Ako pijani obozavaoci Tompsona napadnu u Pragu srpske djake Matematicke gimnazije, boze moj deca se posvadjala i potukla. Dosta vise s njima. Odakle se sami ispilise svi oni?! Ovaj lik je jednom izjavio da su srpski grb i zastava najobicnije djindjuve! E pa vi vidite cije tekstove prenosite! Razmislite bar malo.
Preporuke:
0
0
2
subota, 26 septembar 2009 14:39
Jozef K.
I nikada ovde nije bilo ni fudbala, ni železnice, ni centralnog grejanja, ni opšteg prava glasa – dok ih jednom nismo uveli, uglavnom se ugledajući na dobra iskustva drugih. Nikada nije bilo ni mobilnih telefona, a sada svaki od vas bilmeza šeta bar po dva... Ili ti je pradeda možda nosio mobilni na Cer i Kolubaru?! Je l’ im’o 063 ili 064?!
I parada ponosa mu dođe kao neko dobro iskustvo drugih?! Nisam siguran da su iskustva sa mobilnim telefonima uporediva sa iskustvima mobilnih povorki ponosa. Doduše, sličnost bi se mogla naći u trocifrenim pozivnim brojevima, parada ponosa se poziva na 666.
Preporuke:
0
0
3
subota, 26 septembar 2009 15:15
Jasna Simonović
Verovatno Hrvatska i Srbija “čim se koja probudi iz kome pa’ne opet u nesvest” jer se još nije rešilo pitanje Dopamin ampula (šok terapija firme Solvay i Farmakos)...Počeo je bivši ministar Milovan Bojić da rešava, ali odustade...(I do not know why?)...A “da je pravde” odavno bi i Hrvatska i Srbija iz šoka izašle, odnosno većina pacijenata koji “spavaju, a njihovo je srce budno”, a možda pacijenata ne bi toliko bilo jer bi šetali po rivi umesto da se "bacaju kroz prozore" od muke i nemaštine...Veletrgovac, moja firma Farmest, ostade tako zbog “nevaspitanih” ministara i ostalih kvazi, lumpen, itd. kratkih rukava..
Ali nema veze, sa kratkima se ide na sunčanu Rivu, zar ne?...Naročito da se oporaviš od “pada mojih Terazija” na ulazna vrata FDA...Pravi “naš slučaj”! Nije šala!
Svidja mi se ovaj tekst, dobro ste opisali problem “lakonskog prenošenja s kolena na koleno”...Ne svidja mi se reč “idiotima” u trećem pasusu (da ne ukaljamo Dostojevskog lošijim opisima) ...Ne razumem šta znači “karakušljivi pokušaj” (razumem samo “karakondžule”) i mislim da ste suviše često koristili reč “fašizam” u svim lingvi-oblicima (po meni to često blokira razumno sagledavanje kriminalnog ponašanja)...
Naročito ste se lepo osvrnuli na “mobilni telefon”....Pun pogodak! U “ustajalom mikrokosmosu” dobro ga je imati, makar došao iz našeg “jugo-kućnog (ne)vaspitanja”...Jer! Onda ne mora ni sebi ni ikome da se “odseca ruka”...Već jednostavno pozoveš prijatelja da otvori spolja...To je danas tako lako...Pogotovo što na "svojoj" globalnoj mreži svako ima nekoga...
No Man is an Island...
Preporuke:
0
0
4
subota, 26 septembar 2009 15:41
N. B.
Postovani gospodine Pancicu,
potpuno se slazem sa Vasim nacinom razmisljanja. Karakteristicno je i za Srbiju i za Hrvatsku da s vremena na vreme igraju igru "sopstvenog" ili "medjusobnog" sok stanja. Ocigledno smo u istorijskoj epohi u kojoj, kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj, razni "Ker(um)ovi" i "Ker(um)cici" isplivavaju na povrsinu. Bice i procice... Da li cemo se mi (i Srbi i Hrvati) opametiti, u to iskreno sumnjam. Da bi se covek opametio mora posedovati barem malo pameti - u kerova lutalica, kako splicanskih tako i beogradskih, pameti do sada nikada nije ni bilo. A i zasto bi kerovi gledali unapred, u nove, pozitivne izazove, kada je mnogo lakse zabiti se u cetiri ugla svoje kucice i rezati odnosno ujedati sve koji pokusavaju da ih dobronamerno iz ta zagusljiva cetiri zida izbave? Odgovor je jednostavan: Uvek je najteze raskoraciti prvi put na do sada nepoznatom putu, problem je samo u tome sto mi ne znamo ni sta znaci izraz "uciniti korak napred". Zato jos uvek i cucimo u ovoj zabokrecini nacionalisticko-fasistickih izliva koji normalnom coveku pomucuju razum...
Preporuke:
0
0
5
subota, 26 septembar 2009 15:56
Vladimir Celeketic - Zambija
I zašto još? Zato što "toga ovde nikada nije bilo". Tačno – nije bilo. Nije bilo ni drugde – dok nije počelo da biva. I nikada ovde nije bilo ni fudbala, ni železnice, ni centralnog grejanja,
Klasika!
Kakve veze imaju moralne vrednosti sa tehnickim i tehnioloskim razvojem?!
Ovo je tipicna laz "liberalnog" totalitarizma. Ako ne srusimo sve temelje na kojima drustvo pociva, svaki sistem vrednosti, svaku tradiciju i svaki moral (o otvaranju granica, rasprodaji zemlje i naseljavanju stranaca da ne govorim) ostacemo zaostali i primitivni!?
Moze se napraviti najmodernija zeleznica i najbolje centralno grejanje, pa ipak ostati covek, sa imenom i prezimenom, nacionalnim identitetom i moralom. Moze, zakoni koji se koriste za pravljenje zeleznice i centralnog grejanja ne izglasavaju se ni u Briselu ni u Strazburu. Ti zakoni su mnogo stariji od besmislica koje drugovi danas glasaju. Vidite kako je pravljenje zeleznice i centralnog grejanja konzervativna rabota. Skoro fasisticka.
Preporuke:
0
0
6
subota, 26 septembar 2009 16:09
Milorad
Autor na jedan perfidan način u isti koš stavlja pozadinu i fašistoidne izjave lika za kojeg ne kaže da je iz splitskog zaleđa, ali zato spominje mobilne telefone, Cer i Kolubaru.
Sinoć je u emisiji koju je vodila Olivera Kovačević sve bilo jasno kada su građani Srbije sa 66% rekli da nemaju ništa protiv zeta Hrvata, za razliku od suprotstavljene ekipe koja je pala na ispitu. Tako je, mi stvarno nemamo ništa protiv zetova Hrvata, Mađara i ostalih, jer nam to ustvari i nije važno. Zar nije najvažnije da se deca vole. Mi ustvari nemamo ništa ni protiv one druge dece koja se vole na malo drugačiji način, ali stvarno imamo protiv da se ljube filmski po ulici. Zamislite kaubojac gde se DŽon Vejn, strašni Duke i DŽems Stjuart posle sređivanja Liberti Valansa ( Li Marvin ), izljube onako sočno, kao kad se jede neprskana jabuka sa obale Kolubare.
Da pređemo malo na posebnost ili kako reče jedan moj prijatelj, a šta ćemo sa onima koji vole životinje, o čemu sam pisao neki dan. Pa i toga nikad nije kod nas bilo javno, ali kada je u svoje vreme Vudi Alen glorifikovao ovcu Dejzi, čemu da se nadamo... Na sve ovo moja pokojna baba bi rekla "ma nek si troše glavu". P.S. Pitanje za sve. Šta raditi liku koji ne voli Severinu?
Preporuke:
0
0
7
subota, 26 septembar 2009 16:14
Simic Manojlo
Nije uopste tacno, da smo jednako vaspitavani.
Ta potreba za uspostavljanjem ekvivalenta, recidiv
je mracnih vremena hrvatskog komunistickog diktatora, kada su nam se (poslije 1974.god.),
uzbibanih drobova, smijali Kardelj i Bakaric, u
kakva su nas gvozdja uhitili.
U svim Biblijama, na svim jezicima, kaze se:
" U pocetku, bijase rijec ".
U prijevodu na hrvatski, trebalo bi da glasi:
" U pocetku, bijase mrznja".
Ja sam jutros, casopicu "Vreme", poslao pitanjce
za gospodina Pancica :Da li si ti, omorika?
Nisu objavili. Pa kad nisu objavili ovakvu
blagotinju, kako bi objavili da sam napisao, sta
zaista mislim o pomenutom gospodinu.
Preporuke:
0
0
8
subota, 26 septembar 2009 18:35
Sima
Moram da priznam, lepršavo, domišljato, duhovito... I gospodin Pančić je očigledno pročitao "nešto knjiga", pa sve to ume "upakovati za nijansu bolje", samo argumentacija je nekako tanka, tanušna do providnosti...
Ima tu sočnih parabola, veštih metafora, ali komparacija opasno škripi.
Sve u svemu, za literarni dojam četvorka, ali je autor promašio temu. Javite se u sledećem ispitnom roku.
Preporuke:
0
0
9
subota, 26 septembar 2009 19:15
Neofit77
I odseći ću svaku ruku koja posegne za prozorom, namerna da ga otvori, da prove(t)ri postulate mog ustajalog mikrokosmosa.
Ovo kao da je Pančić pisao o sebi i ekipi iz kruga dvojke.
Preporuke:
0
0
10
subota, 26 septembar 2009 20:14
aleksandar
Dugačko, nesmisleno, bljutavo...
Kako i dolikuje Teofilu.
Preporuke:
0
0
11
subota, 26 septembar 2009 20:20
Steva Nadrljanski
Ima specijalno vaspitanih, a i specijalno nevaspitanih. Opus T. Pančića rezultat je specijalnog nevaspitanja i trajnog drogiranja samo svojim pogledom na svet. Njemu nimalo nije lako: okružen je neprijateljima, a njih niko ne apsi, bez obzira na sav njegov trud (kanda sad počinje malo da mu sviće). Ti neprijatelji u njegovoj mašti zadobijaju neverovatne dimenzije i forme, baš kao u onom crtaću kad Pluton uleti u prostoriju sa krivim ogledalima: vrhunac užasa je što ga svi ti izobličeni likovi neodoljivo podsećaju na njega samoga. Iz tog košmara nema izlaza, zato se nesretni snevač sve jače koprca i sve više bunca u snu.
Rešenje je, međutim, blizu, a sadržano je u poslednjoj snevačevoj rečenici.
Preporuke:
0
0
12
subota, 26 septembar 2009 20:24
Tiki
Zašto sam protiv gej-parade?
Baš zbog dostojanstva samih homoseksualaca: ako si peder - nisi imbecil! Kakva je egzistencijalna korist homo-populaciji od cupkanja u kožnim gaćama?
Preporuke:
0
0
13
subota, 26 septembar 2009 20:39
Milan Marinković
Kamo lepe sreće da nam je više ljudi poput Teofila Pančića... i nama Srbima i Hrvatima i ostalima.
Preporuke:
0
0
14
subota, 26 septembar 2009 20:42
Hari Haler
I nikada ovde nije bilo ni fudbala, ni železnice, ni centralnog grejanja, ni opšteg prava glasa – dok ih jednom nismo uveli, uglavnom se ugledajući na dobra iskustva drugih. Nikada nije bilo ni mobilnih telefona, a sada svaki od vas bilmeza šeta bar po dva... Ili ti je pradeda možda nosio mobilni na Cer i Kolubaru?! Je l’ im’o 063 ili 064?!
Srbi i drugi građani Srbije se nisu opirali ni fudbalu, ni železnici, ni centralnom grejanju... Kao i drugi građani ove zemlje volim fudbal, vozim se povremeno železnicom, koristim centralno grejanje, kao i pravo glasa. Imam i mobilni telefon. Ali kakve veze sve to ima sa proglašavanjem oralnog i analnog seksa među muškarcima za normalan odnos? Niti želim da takvu novinu iskusim, niti želim da na taj način vaspitavam svoju decu. Pretpostavljam da ni autor ne želi da isproba tu novotariju (iako se, verovatno, i on koristio železnicom, grejao putem centralnog grejanja itd.).
Zašto smo protiv povorke "ponosa"? Neko dođe i kaže nam: "Od danas je normalno da muškarci međusobno seksualno opšte, isto važi i za žene i tako ćete od danas vaspitavati i svoju decu! Ko se sa ovim ne slaže on je primitivac, fašista i idiot!", a mi treba odmah da prihvatimo direktivu, i da odbacimo sve duhovne, moralne i porodične vrednosti, stvarane stotinama godina u ovom narodu. Ko ima pravo da nam tako nešto uradi? Otkuda nekom pravo da nam oduzima i moral i tradiciju i veru? Kada bilo kojoj osobi bilo onemogućeno da se zaposli, da se vozi u gradskom prevozu, da jede u određenom restoranu, jer je homoseksualac, pridružio bih se protestu (prostestu a ne karnevalu). Ali ovde se radi o tome da nam nameću svoj pogled na svet i zabranjuju naš. Koliko god autoru porodične vrednosti bile nešto bezvredno, a javno ispoljavanje svoje specifične seksualnosti vrhunsko dostignuće (poput železnice ili mobilnog telefona), mi imamo pravo na te vrednosti. I niko nema pravo da nam to oduzima! Vlast je dobila mandat da nam učini život boljim, a ne da nas prevaspitava!
Preporuke:
0
0
15
subota, 26 septembar 2009 20:55
Vitomir
Velika je stvar za razvoj demokratije što NSPM objavljuje Teove tekstove. Zamislite da li je moguće da se neki članak ili mišljenje koje nije u skladu sa Teovim nadzorima pojavi u E-novinama. Sva njegova baljezganja padaju pred ovom činjenicom!
Preporuke:
0
0
16
subota, 26 septembar 2009 21:31
gorštak
i sve u tom smislu: tradicionalno, nacionalno, porodično... Kao da su te pompezne reči nekakvi pojmovi ispunjeni imanentnim sadržajem oko koga nema i ne može biti spora
To nisu pompezne reči, Teofile, nego upravo to - pojmovi ispunjeni imanentnim sadržajem oko koga nema i ne može biti spora ( za razliku od pojmova civilno društvo, međunarodna zajednica, evropska unija, ujedinjene nacije koje su veštačke konstrukcije bez i najmanjeg imanentnog sadržaja ).
Primera radi:
Porodica = muški tata + ženska mama + njihova deca
Kakvog spora može biti oko ove aksiomatske istine? Kojim se to logičkim vratolomijama, piruetama, indukcijama i dedukcijama ona može oboriti ili preformulisati? Nema te EU-veličine koja će bilo koga trezvenog u Srbiji ubediti da je porodica bilo šta drugo od gore navedenog, pa taman ga Vreme, Peščanik, B-92, sa sve Homenom i Basarom progonili kao ''srpskog bandita''.
(a taj njihov Jedini Pravi Sadržaj u njihovom je exkluzivnom posedu, i došapnuo im ga je Bog lično, na tečnom srpskom)
Pančiću, ovaj jeftini štos ponavljaš u svakoj trećoj ili četvrtoj kolumni. A duhovitost mu je na nivou tinejdžerskih humorističkih serija.
i kao da je čovek, pa još intelektualac, biće koje se rodilo, živi i grabi prema smrti zato da bi "ispunjavalo zavete predaka".
nego je čovek biće koje se rodilo da bi ispunjavalo i najbezumnije naloge briselskih gurua, verujući im više nego Bogu, Hristu i precima.
Preporuke:
0
0
17
subota, 26 septembar 2009 21:34
PREDRAG
Ovo pisem da produzimo da se veselimo kao sto nas je poceo veseliti TEOFIL svojim clankom.Pa nek bude da veselju nikad kraja.Samo porucio bih mu da sve to sto navodi kao primer da nekad nije bilo(mobilni telefon,pruga,centralno grejanje,fudbal)osvajalo se i postajalo nam je dostupno kroz generacije prenosilo se pokolenjima.Zar ne?Da su nasi predhodnici isli na gej parade i prihvatali njihove vrednosti verovatno da i nas bilo ne bi?Jer potomstvo se radja iz odnosa muskarca sa zenom a ne geja sa gejom ili lezbejke sa lezbejkom,pa i to sto nije bilo nekad da imamo sad omogucili su ljudi NORMALNE SEKSUALNE ORJENTACIJE.Sve je tu vrlo prosto i cemu filozofija?Iz odnosa tih i takvih nista-nula a normalni ljudi produzavaju svoj rod.Tako da nije se tu snasao Teofil,ali u svakom slucaju da nas je sve nasmejao i razveselio svojim veselim tekstom i na tome mu hvala.Malo mi smesno dodje ali takav tekst se jednostavno ne moze ozbiljno komentarisati(nema se sta komentarisati)i sumnjam da ce to nekom od citalaca NSPM-a poci za rukom...Teofile oprosti na tome.
Preporuke:
0
0
18
subota, 26 septembar 2009 22:08
Vladislav
Taman kad pomislim da je dostigao vrhunac, on sam sebe prevaziđe u bljutavosti i besmislu. I mogao bi već da promeni ime u Teofob, više bi mu priličilo.
Preporuke:
0
0
19
subota, 26 septembar 2009 22:31
Bg
Genijalno. Niste mu ni do clanaka. Ni po intelektu, ni po moralu.
Preporuke:
0
0
20
subota, 26 septembar 2009 23:54
MR
Ja sam ovog analiticara nekada postovao.
Vidim njemu smeta NSPM i pripisuje mu kojekakve uloge... A ne smeta mu sto nema vise Politike, NIN-a... Jos da zavrse ono sto su poceli sa Kurirom ovih dana i covek vise nece na trafici moci da kupi dva dnevna lista ili dva nedeljnika pa na miru da misli i promisli na bazi dva vidjenja...
Dovoljan ce biti jedan... ili je cilj mozda da je dovoljan nijedan... bolje je da ljudi ne misle svojom glavom...
Kad malo razmislim, ja vise i ne kupujem Vreme i NIN svake nedelje... ne kupujem nista...
Odoh da trazim da mi ugrade neki cip pa da misle umesto mene...
Preporuke:
0
0
21
nedelja, 27 septembar 2009 00:40
Teofilo Stivenson
'Ne bih se ovde bavio đubretom u komšijskom dvorištu da Kerum Željko, u svojoj litaniji na HRT-u, nije spontano izrekao jednu ključnu stvar, koja i te kako važi i za "naš slučaj".'
Speak for yourself, buddy. And for Basara, NB, etc.
Sto se tice inteligencije, ima mnogo putnika koji plove olupinom zvanom druga Srbija, i koji zatvorska silovanja, prebijanje srpskih srednjoskolaca i hrvatski i siptarski fasizam ne uzbudjuju, a cija inteligencija jos uvek nije stigla do nivoa limene pepeljare. Za sada je na nivou 'pljosnatog kamena'. Istog onog kamena koji je nasim cukundedama, pre 'pronalaska toalet papira' sluzio za samo jednu stvar. Istorija se uvek ponavlja kao farsa. Ne cudi da strani sponzori pljosnato kamenje u Srbiji i danas koriste u istu svrhu.
Preporuke:
0
0
22
nedelja, 27 septembar 2009 01:05
300 + 1
@ Bg
On nekima od nas po strucnoj spremi nije sigurno ni do kolena. 'Zavrsio bi' ja fakultet da sam imao srednju skolu' - 'Maratonci trce pocasni krug'). Pssst! O intelektu i moralu se sa drugom Srbijom ovde ne razgovara. Nije ovo Beketov komad. A nije ni pristojno.
Preporuke:
0
0
23
nedelja, 27 septembar 2009 06:48
Vrt Toronto Kanada
Dobro je pročitati i neku glupost sa druge strane vetra iako umara po naslovu i imenu spisatelja.Procene gledanosti TV emisija se mogu naručiti dok se procene ’pročitavanja’ novinskih tekstova ne može osim na internetu i to po broju ’ulaza’ i komentara.
I to je to.
Kojim se biznisom bave naši poznati novinari ne znam ali od pisanja ne mogu preživeti.Broj tiraža,broj prodatih primeraka,broj reklama u štampi i internetu nije dovonjan za jednu normalnu platu.Ovde u Kanadi se to zove ’kišobran’ saradnici ili ti ’realiti’ izveštavaanje za honorar.30% novinaru 70% izdavaču.Naručilac je obično neka interesna grupa ili državna agencija.Razliku između javnog i privatnog interesa ’demokratija’ ne može da ublaži.
Preporuke:
0
0
24
nedelja, 27 septembar 2009 09:01
Tatijana
Opet isto: u nedostatku prave argumentacije najzgodnije je poslužiti se detinjastim poređenjima. Oni mrze Srbe zato što su tako odgojeni, mi mrzimo pedere iz istog razloga. I to mu je valjda jednako dođe. Ne, nije brate! Pa mi onda mrzimo i Hrvate pedere a oni, ako nemaju taj problem, vole Srbe pedere jer Srbin peder pripada višim evropskim standardima i on je prvo peder pa tek onda Srbin.
Nije tako? Au...
Što se tiče sirotog dalekog pretka kome je lično Bog bacio u uvo bubu kako se prave bebe nemam reči. Da li g. Pančić misli da su u ono doba ljudi živeli bez pameti i očiju, i da je im je zaista bio potreban Svevišnji u te svrhe i namere? A ko onda ovim silnim živuljkama izdaje naređenja o produžetku vrste? Instikt? Lepo. Pa zar nije to slučaj i sa samim čovekom?
Preporuke:
0
0
25
nedelja, 27 septembar 2009 09:33
Ala
Lik i delo Teofila Pancica odraz je te tzv."Druge Srbije".Bas kao i Sonja Liht,Vasic, drzavna glumica Mira Karanovic...
Srbija je tolerantna zemlja u odnosu na mnoge njene susede-nije imala kanz-lagere,proterivala milione ljudi...
Gej-populacija moze da zivi i radi kako hoce.
Ono sto ne smeta vecini,a to je ipak demokratsko misljenje,je nametanje sopstvene seksualne orijentacije putem "parade ponosa"...
To je neukusno,prosto i privatna je stvar.
Preporuke:
0
0
26
nedelja, 27 septembar 2009 09:55
Dejan, pi ejč di
Dakle, Teofile, osporen si zato što nemaš diplomu fakulteta (jel treba dalje), što si iz kruga dvojke, što neznaš kako bebe dolaze na svet, što nisi proučio značenje broja 666, što si nevaspitan i perfidan, i što nemaš mogućnost vizuelizacije, da shvatiš kako bi bilo bezveze da se na kraju kaubojca Dž. Vejn i Dž. Stjuart "izljube onako sočno kao kad se jede neprskana jabuka sa obale Kolubare".
@ Milorad
Ovo sa neprskanom jabukom je ROTFL (engl. valjanje od smeha po podu). Genijalno.
Preporuke:
0
0
27
nedelja, 27 septembar 2009 11:08
Zika Milic
clanak nisam ni procitao kada sam video ime autora;
ali, nisam mogao da izdrzim pa sam procitao par komentara i, gle iznenadjenja, bio sam u pravu!
Preporuke:
0
0
28
nedelja, 27 septembar 2009 13:50
Dakle, Teofile, ...
... neosporan si zato što je tako rekao
Dejan, pi ejč di (ovaj put)!
Preporuke:
0
0
29
nedelja, 27 septembar 2009 14:14
Metuzalem
Ne treba se olako nadevati imenima, niti je fašističko sve što nam se ne svidja, niti je demokratsko sve što se tako naziva. Definiciju za jedno i drugo u nedostatku argumenata pre ćemo naći u sadašnjem idiotluku nego u prošlosi, ma kakva bila, ma kako se nazivala, svidjala nam se ili ne.
Preporuke:
0
0
30
nedelja, 27 septembar 2009 16:53
Milan Stefanovic
Svaka cast Teofilu,ponovo pogadja sustinu.Ja mislim da bi za ovo drustvo,drzavu bilo bolje kada bi neka TV stanica dala Teofilu i Vukadinovicu emisiju u kome bi oni jednom nedeljno pricali svoja razmisljanja i suceljavali stavove. Cak iako se ni u cemu ne slazem sa gospodinom Vukadinovicem,mislim da bi to bilo dobro. Antonic nema smisao za humor,i sve dozivljava mnogo licno,tako da bi Djordje bio idealan za tako nesto...
A tekst je apsolutno tacan,ljudi,intelektualci 'nacionalno osvescene Srbije' pogresno shvataju sam pojam identiteta.Da je po njima,Stankoviceva Sofka bi i dalje imala problema sa svekrom,jer je to 'porodicni identitet' i 'trajna vrednost'. Kada ljudi pomenu identitet,ovde se samo lupaju neke imenice koje su floskula,a ne shvataju da je identitet sadrzaj tih imenica.Npr. tradicionalna vrednost je porodica. Ali kakva porodica? Postoje hiljadu porodica,ne mozes da kazes samo-Porodica,Crkva,Narod.Ili npr. 'Ja volim svoju decu,to je moj identitet'.Kako volis svoju decu,kako to pokazujes ?Da li uopste poznajes svoju decu,njihova razmisljanja,osecanja,nadanja?Ako ti volis svoju decu tako sto im das dzeparac i poklon za Vukovu diplomu, ili diplomu faxa,onda ti nemas pojma...
Pakovanje bez sadrzine nije trajna vrednost.Pa cak,u najvecem broju slucajeva nije stvar ni u pakovanju,nego u nazivu tog pakovanja...
Jos jednom,bravo Teofile !
Preporuke:
0
0
31
nedelja, 27 septembar 2009 17:19
Bravo Teofile
mislim da je glupo vishe raspravljati o Teofilu P. jer covek je toliko zastranio u mrznji prema svemu sto iole mirise na Srbiju,srpski narod i sto ima prefiks srpski...
on koju god temu komentarishe,na kraju je isti zakljucak:Za sve je kriv srpski fashizam,primitivizam,Milosevic,JSO,SPC,SANU,NSPM,i ostali "gmazovi"...
taj covek meni deluje smesno,ponavlja stalno iste fraze kao papagaj...
covek se krece u svom uskom krugu istomisljenika i tamo se nasladjuju svim tim pakostima i anti-srpskim gadostima... jednostavno je nepopravljiv
na kraju cu reci samo:Bravo Teofile,samo napred!
ipak smo mi Srbi tolerantan narod... A cika Teofil je zivi dokaz nase tolerancije,neka ga...
Preporuke:
0
0
32
nedelja, 27 septembar 2009 20:19
veljko
Kod mene se zatekla knjiga "College writing skills", možete posetiti Langan/Winstanley Web site www.mcgrawhill.ca/college/langancol. Postoje i druge studentske knjige o pisanju. Kod nas se to uči na dramaturgiji, Čeda i Srbljenovićka su to trebali učiti. Elem. Od 149. stranice počinje odlomak koji se zove "Paterns of essay developments" dakle šema za pisanje eseja. Zatim se nabraja deset vrsta eseja od kojih je jedna nazvana upoređivanje i kontrast. U engleskom govornom području vrlo stroga struktura je ulaznica da bi se nešto igde objavilo, ako nije zadovoljena struktura autor se smatra nekompetentan i ne objavljuje se, misli se na profesionalne pisce i novinare. Kod nas primena te šeme, eksplicitno tako nazvane je u stvari novo oružje na bojnom polju polemika i sučeljavanja oružja. Svako novo oružje je opasno dok se ne upozna. Pančić je očigledno preuzeo tu šemu, inače standardnu za sve magazine na engleskom, i u obliku koji po tim standardima nikada ne bi prošao u američkom magazimu jer je nedostatak u strukturi se smatra nedostatak u suštini. Kod nas bez obzira na sadržajne nedostatke, prava kritika izostaje jer niko ne kritikuje nedopustive nedostatke u strukturi šeme koji su pokazatelj autorove literarne nekompetentnosti i sadržajne neutemeljenosti. Dakle šta Pančić konkretno poredi, a da je isto kod Srba i Hrvata. Koje iste, isto rangirane ljude i institucije i njihove postupke i mišljenja vidi kao iste? Koji događaje iz prošlosti se mogu poistovetiti?. Šta je isto kod Srba, sa Jasenovcem kod Hrvata da bi potvrdilo tezu da smo isti? Moj zakljucak je da potpuna upotreba šeme pisanja nije stvar književnog talenta niti analitičke pronicljivosti, nego zanata ili struke. Loša upotreba šeme pisanja je potvrda mrljavog zanata. U srednjoj školi to se zove prepisivač, a u novinarstvu, ne znam, ja bih rekao mrljotine, brljotine, trućanje bez veze i smisla. Eto, to je Pančićev esej.
Preporuke:
0
0
33
nedelja, 27 septembar 2009 20:36
drasko
Sve se menja sem Teofila. Vi gospodine Teofile niste korak maknuli od 1990. Zbog vas sam prestao da kupujem Vreme. Od kada je Cerovic umro nema nista pametno kod vas da se procita. Udarate istu zicu evo, dvadeset godina - zar vam nije dosadilo da su svi budale a samo vi pametni. Zar niste ukapirali u proteklih dvadeset godina da nema ucinka, idite brate u ........penziju.
Preporuke:
0
0
34
nedelja, 27 septembar 2009 20:58
Milorad
@Dejan pi ejc di. Hvala, biće toga još. Nisam znao da čovek nema fakultet...Šteta za čoveka. Prezime mu je odmah do neba, a ime blizu Boga.
Preporuke:
0
0
35
nedelja, 27 septembar 2009 23:09
Goran
Oduvek su mi ovi komentari izazivali mučninu kada napadaju čoveka a ne njegove argumente. Znate može neko da završi i tri fakulteta, a da Pačićevom obrazovanju nije ni do članaka. Kada bi većina kritizera bilo obrazovano i pismeno bar 20 odsto u odnosu na Pančića, bilo bi dobro. Druga je stvar da li je on ovakav ili onakav čovek, na kraju mene to i ne zanima. Zanimaju me njegovi argumenti. Stil je bravurozan, mislim na pisanje, a argumentacija je katkad dobra katkad škripi, ali je njegova, Pančićeva. On je ne prepisuje, niti se bilo kome ulaguje. Čovek ima stav i misli tako jer je naučio da misli.
Čitam njegove tekstove 20 godina. Ne slažem se sa njim u mnogo čemu, ali nemojte pobogu braniti huligane koji su se spremali da ubijaju ljude tog dana na ulici. Koliko Vas koji ste protiv parade je spremno da ubije homoseksualca, ili policajca koji obezbedjuje taj skup?!?!?! Pokušajte da shvatite tu razliku, utoliko pre što ta razlika nije mala!!!!!!!!!
Preporuke:
0
0
36
ponedeljak, 28 septembar 2009 00:36
s. petrović
Mene poražava to što je Teofil uopšte pominjao Hrvatsku. Ne mislim da će ovdašnja većina progutati tu pilulu, pa makar je uvili u toliko slatko kritikovanje mrskih nam Hrvaćana. To se i pokazalo u komentarima. Ali, sa Pančićem se ipak slažem. Osporavanje LGBT populaciji BILO KOG PRAVA koje uživa i heteroseksualna populacija je neprihvatljivo. To se nikakvim argumentom ne može odbraniti, izuzev argumentom koji bi jasno stavio do znanja da ljudi nisu ravnopravni i da su homoseksualne osobe manje ljudi od drugih, pa za njih i ne važe ista prava. To je u suštini poručeno činjenicom da je porodična šetnja bez problema bila, a parad ponosa nije bila. E sad, možda je Pančićevo poređenje loše postavljeno, ali je suština opet tačna. Dobro, na stranu železnica i telefon... Svi su se za to uhvatili. Ali evo: pravo glasa za žene. Do 1946. nezamislivo! Ili ukidanje telesnog kažnjavanja... Ili obavezno obrazovanje... Bezbroj drugih stvari. Napredak jednog društva i civilizacije u celini ogleda se u neprestanom povećavanju broja raznih "društvenih ugovora", kompromisa, prevazilaženja starih normi. Gde je granica svega toga? Samo i isključivo u slobodi i integritetu drugog. Dokle god se društvo bude razvijalo na principu slobode, ovo će biti ključni kriterij. To znači da pedofilija nikada neće biti normalizovana jer podrazumeva narušavanje psiho-fizičkog integriteta deteta. Zoofilija nikada neće biti normalizivana jer podrazumeva zloupotrebu životinja, što je u sve većem broju zakonodavstava krivično delo. O nekrofiliji ni da ne govorimo. Svako ispoljavanje osobina koje ne ugrožava moralni i fizički integritet drugog čoveka, niti integritet životinje ili pak ne narušava prirodu dozvoljeno je. Ali ovo "moralni integritet" u slučaju ljudi znači pre svega nečiji ljudski dignitet, a ne jedan konkretni moralni sistem. U suprotnom, nadvladao bi samo jedan moralni kod, a to nije i ne sme da bude slučaj. Ravnopravno sapostoje različiti, pa i suprotstavljeni moralni sistemi. I to je to.
Preporuke:
0
0
37
ponedeljak, 28 septembar 2009 06:59
Jasna Simonović
VELJKO, Veoma je značajno to što ste napisali, naročito za ljude koji se uče pisanju i za profesionalce...(Nisam profesionalac, ali sam završila neke kurseve te vrste pa shvatam znaćaj znanja te vrste)....Bilo je ipak komentara koji su se “obazirali” na “strukturne” greške...Ne znam da li je g Pančić novinar ili scenarista po struci, pa njegovo pisanje ne mogu komentarisati kao takvo....
Ipak, mislim da je “engleska šema” preterana: "nedostatak u strukturi" se ne može smatrati "nedostatkom u suštini"....Suština uvek nadje svoj put, ako je prava: i kroz mrlje, kroz visprenost naroda, kroz etar...
Ne verujem da bi narod, i tamo i amo, voleo izreku “Odelo čini čoveka”...
A i može pred nekim važnim vratima da ostane neko ko “jedini zna tajnu ili istinu” (a to nije američki "fazon"), ili neko ko je kupio ulaznicu dok je "imao odelo" (to nije britanski "šmek")...Nažalost, to se mnogo dešavalo poslednjih decenija, pa je “zapad” ostao uskraćen za mnoge korisne tekstove, u institucijama i u novinama....
Pokušajte da se stavite iznad razmišljanja o “brljotinama, trućenju” Pančićebog “eseja”... Sadržaj postoji, a što ga neko nije "ušemio" na u lepši način, to je njegov problem, a ne Pančićev...(ovde ne komentarišem o samom sadržaju, o tome sam već dala komentar)...
Verujte da ponekad i “sadržajna standardizovana reč” ima svoju najveću cenu! Jer dok je narod dočekao od jugoslovenskih književnika i novinara od “stila”, svašta je doživeo...Zato je i pribegao "u se i u svoje kljuse"...
Shvatite ovaj komentar krajnje prijateljski, molim vas...
I ponovo hvala što ste dali link da nešto naučimo...
Preporuke:
0
0
38
ponedeljak, 28 septembar 2009 10:01
Goran Stanković
Prepametni gdine Teofil,
elborirajte učešće i temu emisije RTS-a u kojoj je o nasilju imao čast i privilegiju da govori i Nenad Čanak. Čovek koji je LOMIO tablu RTS-a u Novom Sadu, pred kamerama- da svi vidimo, čoveka kome je trebalo podosta vremena da se distancira od imenjaka i prijatelja a u vezi 5.oktobra, koji je nesrećnim slučajem sada u zatvoru i da nam na kraju onako zabrinuto pripoveda kako nemamo 9 meseci za nove izbore. Ajmo Teofile, Srbiji je sada nasušno potrebna konkretna i direktna retorika, možda iz toga proisteknu i veliki filozofi sa ovih prostora i iz ovih vremena.
Preporuke:
0
0
39
ponedeljak, 28 septembar 2009 15:05
veljko
Jasna nemojte mi se ništa zahvaljivati i još manje učiti od mene. Ja nisam stručnjak za pisanje i ne bavim se time ni kao hobijem, ali sticajem okolnosti nešto sam napabirčio tu i tamo i zatekla mi se knjiga pa rekoh da uputim one koji ne znaju, a hoće da znaju.
Slažem se da je sadržaj svakog teksta iznad strukture, ali je i smisao iznad sadržaja. E upravo taj smisao, smisao pisanja, govora i postupaka, je nešto čime se ja bavim i u šta se pomalo profesionalno razumem. Smisao mog komentara je bio da ukažem na profesionalnu nekompetentnost Pančića. Šta je njegov smisao? To je lako pitanje. Psihološka igra "Isti smo..." je davno opisana. To je kad nevaljali Perica da bi ublažio roditeljski gnev što je dobio jedinicu u školi kaže "i Žika i Pera i Laza su dobili jedinicu". Iako možda i nisu. Ili kad narkoman kaže, "danas se svi drogiraju". Nije tačno, ja nisam. U Pančićevoj verziji za njega su Hrvati i Srbi isto jer je Mesić, potonji predsednik Hrvatske na jednom predizborniom skupu rekao kad su ga tisuće Hravata dočekali poklicima "Srbe na Vrbe" "Nećemo mi Srbe na vrbe nego Srbe na Srbe" pred tv kamerama, sa druge strane na drvenoj tarabi u okolini Dobanovaca neko je kredom napisao "Smrt Hrvatima" je za njega isto. Odnosno, ima isto sociološko i istorijsko značenje. E, nema. E, nije isto. Prvo ko garantuje da napis kredom nije napisao neki provokator. Dakle kad uhvate Mesića, Keruma ili kako se već zove sa gaćama na podu onda kaže i Srbi su pisali kredom...
A sve je počelo od parade homoseksualaca. U SAD ima te parade, ali svakodnevno više homoseksualca bude ubijeno od homofoba. Tu paradu i ja podržavam. U Južnoj Americi katolička crkva je opraštala ubistva homoseksualaca do današnjih dana. I tu paradu bih podržao. U Holandiji su zadnju vešticu i homoseksualca spalili 1906 godine. I njihovu bih paradu podržao.U Beogradu homoseksualac nikad nije ubijen niti otpušten sa posla. U Beogradu ne treba parada i ne podržavam je.
Preporuke:
0
0
40
ponedeljak, 28 septembar 2009 15:17
Milan Stefanovic
Lomljenje table i prebijanje drugih ljudi zato sto su druge nacije/seksualnog opredeljenja je bas isto...
Nacin razmilsjanja po kome su ljudi koji vrse i pozivaju na nasilje isti sa ljudima koji silom zele da sprece nasilnike da vrse nasilje je standardan za celu tu Vukadinovic/Antonic ekipu. 'Nacionalno osvesceni intelektualci' koji se osecaju ugrozeni jer ekstremista Pera Lukovic ide ulicama grada u potrazi za 'patriotskim mesom'. Smejurija. Vrlo dobro znaju da im ni dlaka sa glave u danasnjoj Srbiji nece hvaliti,dok 'drugosrbijancima' do sada hvale hiljadu dlaka.I oni su vrlo dobro svesni te razlike,a opet su im 'drugosrbijanci' ekstremisti,a obrazovci 'deca koju treba razumeti,pa pobogu to je njihova emotivna reakcija zbog bombardovanja'. Jadno i bedno.
Preporuke:
0
0
41
ponedeljak, 28 septembar 2009 16:57
Jasna Simonović
VELJKO, Hvala, potpuno sam razumela vaš smisleni komentar...
Da, sada ste dobro opisali razliku smisla i sadržaja, nama koji se time ne bavimo profesionalno i koji ponekad te dve kategorije izmešamo...(Najbolje je kada sadržaj sam inicira "pravi" smisao?)...
Mnogo mi je interesantno to u vezi smisla...Bojim se da mi nspm jednog dana ne naplati besplatne lekcije koje često dobijam ovde na sajtu, pa ću završiti ovu interesantnu, meni malo poznatu temu:
Zaista nema smisla kada ljudi svoju smislenost ne odvaže dalje od pitanja "mešanja babe i žabe", pa prava jednakost ode u besmisao gde joj nije mesto...
p.s. Razmišljajući sada o smislu a ne o sadržaju Pančićevog teksta, koliko god da su pojedini delovi neizbalansirani, mislim da je ipak autor teorijski "zakačio" važan smisao: "roditeljski propust" koji ljudi često uzimaju kao pravdanje za svoje "grehe"...a to je drugim rečima, valjda, obično nevaspitanje...
Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
42
ponedeljak, 28 septembar 2009 18:23
Milan Stefanovic
Kakvi natpisi kredom,sta je vama ??Kada neko pokazuje slike Ratka Mladica u Skupstini,proglasavajuci ga najvecim srpskim herojem,kada u politickim emisija zbijaju posalice o tome kako Dragan Dabic zeza republiku Srbiju,to vam nije isto ? Kada hoce da hapse ljude zato sto KAZU da je Kosovo nezavisno,to je njima protivustavno,reci nesto ... Kada neko kaze da je svinjarija uciti kreacionizam u skolama,ovde za njega kazu da hoce da vesa popove po trgovima...I to vama nije isto ?
E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...
Jeste isto,neki od nas ne pate od amnezije,ne mozete nas zavaravati...
Preporuke:
0
0
43
utorak, 29 septembar 2009 07:26
MiloradŠto se stila tiče, bila je u fudbalu jedna izreka, igra dobro bez lopte. Ne napadam
@Goran. Ne napadamo mi gospodina Pančića što ga mrzimo, nego baš njegove klimave, tj. tanke argumente. Ne napadamo mi njegove tekstove zbog mase, nego zbog težine, a morate priznati da su to dva različita pojma. Čak mu ni stil ne napadamo, mada liči na onu varijantu, igra dobro bez lopte. Slažem se da neko može da završi tri fakulteta, pa da mu fali gimnazija, ali se ne slažem da neko ima gimnaziju, pa da nema veze da li ima fakultet. To je malo teže. Fakultet je nešto što su svi svršeni gimnazijalci, a nesvršeni studenti, želeli da imaju. Naravno posle su se branili kako to nema veze i kako im to i ne treba i šta ti likovi sa fakultetom hoće...Nego još malo o argumentima. Gospodin Pančić krene malo po onima, pa onda ceo tekst udri tamo gde on misli da treba. To mi liči na filmove gde su četnici uvek masni, a ustaše čak i kad kolju izgledaju lepi i obrijani. To me takođe podseća na filmove u kojima je Boris Buzančić uvek komandant, a naš Marko Todorović se jedva probi da glumi Tita, ali ne zbog sličnosti nego zbog fenomenalne glume....Toliko o težini.
Preporuke:
0
0
44
utorak, 29 septembar 2009 11:12
gorštak
@ Milan Stefanovic
Kakvi natpisi kredom,sta je vama ??Kada neko pokazuje slike Ratka Mladica u Skupstini,proglasavajuci ga najvecim srpskim herojem,kada u politickim emisija zbijaju posalice o tome kako Dragan Dabic zeza republiku Srbiju,to vam nije isto ? Kada hoce da hapse ljude zato sto KAZU da je Kosovo nezavisno,to je njima protivustavno,reci nesto ... Kada neko kaze da je svinjarija uciti kreacionizam u skolama,ovde za njega kazu da hoce da vesa popove po trgovima...I to vama nije isto ?
E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...
Kakva količina mržnje prema Srbima izbija iz svih ovih rečenica! I to od strane Srbina (barem ako je suditi po vašem imenu i prezimenu). Da li ste vi u životu pročitali bilo šta osim kolumni Teofila Pančića i Petra Lukovića? Teško, jer bi u suprotnom razmišljali istinitije, pravednije i dublje od njih.
Vama dakle nisu problem ONI koji Srbima nasilno otcepljuju teritoriju, nego oni Srbi koji negoduju protiv onih Srba koji se slažu sa cepanjem srpske teritorije. Jer, zamislite, smatraju to slaganje ''protivustavnim''.
Nije normalno s tolikom strašću iščeprkavati ''trunove u oku bližnjih'' da bi ih po svaku cenu izjednačili sa njihovim neprijateljima, i to onima koji su im oteli teritorije, proterali stanovništvo i unesrećili na sve moguće načine. To što radite vi, Teofil i Luković jednostavno NIJE NORMALNO, pa možete to pravdati čime god hoćete. Vi mrzite svoj narod, to je jasno kao dan i nemojte tu mržnju kriti iza nekakve lažne tolerancije koju pokazujete prema svima osim prema sunarodnicima.
Preporuke:
0
0
45
utorak, 29 septembar 2009 11:42
Stipendija, Support, Analiza, Incijativa, Prosvetljenje i Civilizacija
@ s.petrovic
'Ali evo: pravo glasa za žene. Do 1946. nezamislivo! Ili ukidanje telesnog kažnjavanja...' Zaista, kakve to ima veze sa paradom globalizma? To bi bilo isto kao kada biste rekli da je pravo zena da studiraju na Oksfordu i Kembridzu (neposredno posle Prvog svetskog rata) uporedivo sa paradom argentinskih trupa kroz centar Londona odmah posle 'pada' Foklanda. A ovo ovde je bila upravo takva Parada. parada poraza Srbije kao drzave i Srhba kao nacije, a ne parada za jednakost i prava.
Parada ponosa u Beogradu, uz Kosovo kao sus(j)eda, uz Vazelin za Urosa i uz paljenje srpske zastave - prestaje da ima veze sa ljudskim pravima i utvrdjuje kod lokalnog stanovnistva direktne korelacije sa okupacijom. O tome su organizatori mogli malo da misle. Parada nije zabranjena, vec su organizatori ODBILI da odu na drugo mesto. A odbili su da bi pocelo ovo sto se poslednjih desetak dana radi: histericna kampanja i ishitrene akcije policije na ciscenju 'dzepova' srpskog otpora.
Mislite da ce zaista biti bolje kada Srbi (ne daj Boze) predju u ilegalu? Druga Srbija tako misli: Sto gore, to bolje. Ali, nece biti bolje. Meni izgleda kao da neko ko ima politicku i policijsku moc u ovoj zemlji izaziva gradjanski sukob. Kome je to potrebno? I za cije babe zdravlje? I za ciju stipendiju i support?!
@ Milan Stefanovic
Hvali? Hvaliti? (Fali, nedostaje?) Ovo je neka novina uvedena u 'bosanski' knjizevni jezik (dodavanje slova 'H' tamo gde mu mesto nije).
Preporuke:
0
0
46
utorak, 29 septembar 2009 15:45
Teo
Bogoljube,Bogoljube...
Preporuke:
0
0
47
utorak, 29 septembar 2009 16:29
veljko
Jasna, čim ste mi preporučili da se uzdignem iznad nečega odmah sam pomislio "Ova žena je bečka škola", a kad ste ljudske postupke počeli da tumačite kućnim vaspitanjem i obiteljskim odgojem bio sam izvan svake sumnje da ste zaista bečka škola. Međutim, nikada se još nije desilo da je neki negativan ljudski postupak imao korene u svesnom roditeljskom vaspitanju. Na primer prostitutke, lopovi, ubice pouzdano se zna, ne uče decu da kradu, ubijaju. Sa pozitivnim dostignućima je drugačije. Deca violinista sviraju violinu. Itd. Izjava Keruma da je njegov stav o Srbima izraz njegovog vaspitanja se ne može prihvatiti kao verodostojan. Priznanje ne mora biti istina. Je li Kerum imao mogućnost i slobodu da izjavi nešto drugo. Kako bi prošao i kako bi zvučalo da je rekao:"Srbi, naše drage komšije, uvek su dobrodošli, mogu da rade u Splitu, niko ne sme da ih dira i vređa, ja ću se obračunati sa takvima". Da li je ovo primer dobrog vaspitanja? Ne, to je pimer fantazije. Pravo pitanje je ko je i zašto baš njega namestio pred kamere i pitao ga ono za što je unapred znao kakav će odgovor, pred izbore, morati da bude. Uglavnom, Pančić je za potrebe srpskog tržišta ili publike dobio priliku da hrvatskom nacionalizmu, ili isključivosti da adresu. Poslednji put kad je neko pred tv kamerama izbrukan kao hrvatski nacionalista u režiji Hrvata, navodnog obaveštajca ministarstva odbrane, i generala Vasiljevića, sa Antom Markovićem i Stjepanopm Mesićem kao vrhovnim komandantima bio je slučaj Špegelj. Špegelj smenjen, Šušak postavljen na njegovo mesto, direktno iz ustaške emigracije, a Vasiljevićev obaveštahjac u ustašku emigraciju. Ispostavilo se da je Špegelj bio u obavezi prema tada još postojećim KGB. Da nije Kerum ruski špijun, ili da ga ne potkupljuje neki srpski tajkun? Ili da možda nije pomogao nekim kamuflranim Srbima tamo? Možda je Pančićeva poruka njegovim posvećenim čitaocima, gradonačelnik Splita je isti kao Srbi,radi za Srbe. A mi, te struktura, te smisao.
Preporuke:
0
0
48
utorak, 29 septembar 2009 21:59
Jasna Simonovic
Veljko...Moj pok otac bi bio ponosan da pročita da je novogodišnji Bečki koncert na TV urodio mojim vaspitnim odgojem u kome ste vi, kao smislenista, prepoznali “bečku školu”...hvala
A moj deda, bečki đak, namrštio bi se kada se ne bih složila da se “nikada još nije desilo da je neki negativan ljudski postupak imao korene u svesnom roditeljskom vaspitanju”...
Jer svaki roditelj želi detetu dobro, ako je svestan! Izuzimajući da se i dobro razlikuje, imam utisak da roditelji ne uce decu da kradu, ali često ih ne uče i da ne kradu...Mislim da je Pančić ipak uspeo da kaže da se ponekad uzima od roditelja zdravo za gotovo, iz lenjosti, uobraženosti, lažnog herojstva, drugih interesa, pa se to “vaspitanje” ili kako god, usidri kao da je prikovano za dno okeana, pa se generacije “dave”...
Bez obzira što “priznanje ne mora biti istina”, mislim da je korisnije polaziti da je istina..U laži su kratke noge, naročito internetski..
Mogu da razumem ljude da imaju nacionalne averzije, ali da iskreno objasne i oslobode se tenzije, a da društvo ih civilizovanim novinarstvom npr. vrati na pravi put a ne ka “kriminalu”...I sam život čoveka često demantuje...(znate i vi ljude koje je strefio zet, snaja, partner iz nacije ili vere koju ne vole)
Da ja ne bih sad otišla predaleko od “bečke škole” u temu balkanskog nacionalizma čije smo žrtve, evo molim gdina Keruma, ako čita komentare iz Srbije da razmisli da sledeći put u javnost iznese rečenicu (vašu): :"Srbi, naše drage komšije, uvek su dobrodošli, mogu da rade u Splitu, niko ne sme da ih dira i vređa, ja ću se obračunati sa takvima". A pošto sam ja uglavnom “srpskohrvatska škola”, pitala bih g Keruma dobronamerno: “Jedan autor je izvlačio razne “kontroverzne” paralele da su Srbi isti kao Hrvati...A koliko dugo vama kao veledrogeristi treba da stignete na srpsko tržište i kao gradonačelniku da presečete vrpcu na Wiener Stedisse?”
p.s. Mislim da je jednačina Jugosloveni jednako samo Srbi stavila breme na srpski tas...
Preporuke:
0
0
49
sreda, 30 septembar 2009 07:01
Milan Stefanovic: 'Tipicno' srpsko ime
'Kada hoce da hapse ljude zato sto KAZU da je Kosovo nezavisno,to je njima protivustavno,reci nesto ...'
Reci nesto mogu, ali u svoju odbranu, iz ogradjenog prostora u sudnici jer direktno poricu teritorijalni integritet zagarantovan Ustavom ove zemlje. Ko ga ne postuje, ima dve opcije: zatvor ili gubitak drzavljanstva i emigracija. A da vi nas menjate zbog toga sto vam tako gazde naredjuju, to nece moci. A to se upravo u okupiranoj Srbiji dogadja.
'Kada neko kaze da je svinjarija uciti kreacionizam u skolama,ovde za njega kazu da hoce da vesa popove po trgovima...I to vama nije isto ?'
Da ovo kazete u bilo kojoj privatnoj skoli u svetu gde se govori engleski (OSAD, Velika Britanija, Australija, Kanada) i koristite izraz iz Perinog 'arsenala' (svinjarija-zasto vec jednom ne secete ovakve stvari, NSPM?), dobili biste resenje sa povecom cifrom koju morate da platite. Vi u stvari mislite na SPC, zar ne? Milan Stefanovic, zar ne?
'E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...'
Ako Vam je u pravu, vodite ga u svoju drzavu pa neka i tamo pise o tome kakvi ste vi. Telepatske sposobnosti nemam, ali nisam cuo Ilica da govori o Hrvatima. A Todorovic nije u pravu. Nisu svi Hrvati ustase. Causesku i Broz nisu isto skroz. Nismo mi isto, 'Milane Stefanovicu'...
Preporuke:
0
0
50
sreda, 30 septembar 2009 13:18
Josip Jozo Bozanić
Glede tega problema mislim kak Milan Stefanović.
Srdačni pozdrav!
Preporuke:
0
0
51
četvrtak, 01 oktobar 2009 00:40
Igor
Najpre sam hteo da "uDRVLJEnim i oKAMENJ(E)im" autore gnusnih komentara o gospodinu Teofilu. A zatim sam odlucio da napisem samo to - Teofil Pancic je gospodin, izuzetno inteligentna i obrazovana osoba, erudita, i veci patriota od svih vas koji se patriotizmom hvalite. Toliko.
Dokle cete da prenosite ovakve besmislene brozovsko-atlantisticke ideoloske umotvorine antisrba iz kruga dvojke? Okupiravli su sve medije. Ima ih svuda, pa sada mora i ovde, na sajtu NSPM. Doduse, malko je intelegentniji od svog ideoloskog saborca Basare ali brate kao da je izasao iz one najtvrdje kumrovacke skole pravljenja vestacke simetrije izmedju Srba i Hrvata. Ako Hrvati imaju fasiste e onda moraju i Srbi. Ako pijani obozavaoci Tompsona napadnu u Pragu srpske djake Matematicke gimnazije, boze moj deca se posvadjala i potukla. Dosta vise s njima. Odakle se sami ispilise svi oni?! Ovaj lik je jednom izjavio da su srpski grb i zastava najobicnije djindjuve! E pa vi vidite cije tekstove prenosite! Razmislite bar malo.
I parada ponosa mu dođe kao neko dobro iskustvo drugih?! Nisam siguran da su iskustva sa mobilnim telefonima uporediva sa iskustvima mobilnih povorki ponosa. Doduše, sličnost bi se mogla naći u trocifrenim pozivnim brojevima, parada ponosa se poziva na 666.
Ali nema veze, sa kratkima se ide na sunčanu Rivu, zar ne?...Naročito da se oporaviš od “pada mojih Terazija” na ulazna vrata FDA...Pravi “naš slučaj”! Nije šala!
Svidja mi se ovaj tekst, dobro ste opisali problem “lakonskog prenošenja s kolena na koleno”...Ne svidja mi se reč “idiotima” u trećem pasusu (da ne ukaljamo Dostojevskog lošijim opisima) ...Ne razumem šta znači “karakušljivi pokušaj” (razumem samo “karakondžule”) i mislim da ste suviše često koristili reč “fašizam” u svim lingvi-oblicima (po meni to često blokira razumno sagledavanje kriminalnog ponašanja)...
Naročito ste se lepo osvrnuli na “mobilni telefon”....Pun pogodak! U “ustajalom mikrokosmosu” dobro ga je imati, makar došao iz našeg “jugo-kućnog (ne)vaspitanja”...Jer! Onda ne mora ni sebi ni ikome da se “odseca ruka”...Već jednostavno pozoveš prijatelja da otvori spolja...To je danas tako lako...Pogotovo što na "svojoj" globalnoj mreži svako ima nekoga...
No Man is an Island...
potpuno se slazem sa Vasim nacinom razmisljanja. Karakteristicno je i za Srbiju i za Hrvatsku da s vremena na vreme igraju igru "sopstvenog" ili "medjusobnog" sok stanja. Ocigledno smo u istorijskoj epohi u kojoj, kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj, razni "Ker(um)ovi" i "Ker(um)cici" isplivavaju na povrsinu. Bice i procice... Da li cemo se mi (i Srbi i Hrvati) opametiti, u to iskreno sumnjam. Da bi se covek opametio mora posedovati barem malo pameti - u kerova lutalica, kako splicanskih tako i beogradskih, pameti do sada nikada nije ni bilo. A i zasto bi kerovi gledali unapred, u nove, pozitivne izazove, kada je mnogo lakse zabiti se u cetiri ugla svoje kucice i rezati odnosno ujedati sve koji pokusavaju da ih dobronamerno iz ta zagusljiva cetiri zida izbave? Odgovor je jednostavan: Uvek je najteze raskoraciti prvi put na do sada nepoznatom putu, problem je samo u tome sto mi ne znamo ni sta znaci izraz "uciniti korak napred". Zato jos uvek i cucimo u ovoj zabokrecini nacionalisticko-fasistickih izliva koji normalnom coveku pomucuju razum...
Klasika!
Kakve veze imaju moralne vrednosti sa tehnickim i tehnioloskim razvojem?!
Ovo je tipicna laz "liberalnog" totalitarizma. Ako ne srusimo sve temelje na kojima drustvo pociva, svaki sistem vrednosti, svaku tradiciju i svaki moral (o otvaranju granica, rasprodaji zemlje i naseljavanju stranaca da ne govorim) ostacemo zaostali i primitivni!?
Moze se napraviti najmodernija zeleznica i najbolje centralno grejanje, pa ipak ostati covek, sa imenom i prezimenom, nacionalnim identitetom i moralom. Moze, zakoni koji se koriste za pravljenje zeleznice i centralnog grejanja ne izglasavaju se ni u Briselu ni u Strazburu. Ti zakoni su mnogo stariji od besmislica koje drugovi danas glasaju. Vidite kako je pravljenje zeleznice i centralnog grejanja konzervativna rabota. Skoro fasisticka.
Sinoć je u emisiji koju je vodila Olivera Kovačević sve bilo jasno kada su građani Srbije sa 66% rekli da nemaju ništa protiv zeta Hrvata, za razliku od suprotstavljene ekipe koja je pala na ispitu. Tako je, mi stvarno nemamo ništa protiv zetova Hrvata, Mađara i ostalih, jer nam to ustvari i nije važno. Zar nije najvažnije da se deca vole. Mi ustvari nemamo ništa ni protiv one druge dece koja se vole na malo drugačiji način, ali stvarno imamo protiv da se ljube filmski po ulici. Zamislite kaubojac gde se DŽon Vejn, strašni Duke i DŽems Stjuart posle sređivanja Liberti Valansa ( Li Marvin ), izljube onako sočno, kao kad se jede neprskana jabuka sa obale Kolubare.
Da pređemo malo na posebnost ili kako reče jedan moj prijatelj, a šta ćemo sa onima koji vole životinje, o čemu sam pisao neki dan. Pa i toga nikad nije kod nas bilo javno, ali kada je u svoje vreme Vudi Alen glorifikovao ovcu Dejzi, čemu da se nadamo... Na sve ovo moja pokojna baba bi rekla "ma nek si troše glavu". P.S. Pitanje za sve. Šta raditi liku koji ne voli Severinu?
Ta potreba za uspostavljanjem ekvivalenta, recidiv
je mracnih vremena hrvatskog komunistickog diktatora, kada su nam se (poslije 1974.god.),
uzbibanih drobova, smijali Kardelj i Bakaric, u
kakva su nas gvozdja uhitili.
U svim Biblijama, na svim jezicima, kaze se:
" U pocetku, bijase rijec ".
U prijevodu na hrvatski, trebalo bi da glasi:
" U pocetku, bijase mrznja".
Ja sam jutros, casopicu "Vreme", poslao pitanjce
za gospodina Pancica :Da li si ti, omorika?
Nisu objavili. Pa kad nisu objavili ovakvu
blagotinju, kako bi objavili da sam napisao, sta
zaista mislim o pomenutom gospodinu.
Ima tu sočnih parabola, veštih metafora, ali komparacija opasno škripi.
Sve u svemu, za literarni dojam četvorka, ali je autor promašio temu. Javite se u sledećem ispitnom roku.
Ovo kao da je Pančić pisao o sebi i ekipi iz kruga dvojke.
Kako i dolikuje Teofilu.
Rešenje je, međutim, blizu, a sadržano je u poslednjoj snevačevoj rečenici.
Baš zbog dostojanstva samih homoseksualaca: ako si peder - nisi imbecil! Kakva je egzistencijalna korist homo-populaciji od cupkanja u kožnim gaćama?
Srbi i drugi građani Srbije se nisu opirali ni fudbalu, ni železnici, ni centralnom grejanju... Kao i drugi građani ove zemlje volim fudbal, vozim se povremeno železnicom, koristim centralno grejanje, kao i pravo glasa. Imam i mobilni telefon. Ali kakve veze sve to ima sa proglašavanjem oralnog i analnog seksa među muškarcima za normalan odnos? Niti želim da takvu novinu iskusim, niti želim da na taj način vaspitavam svoju decu. Pretpostavljam da ni autor ne želi da isproba tu novotariju (iako se, verovatno, i on koristio železnicom, grejao putem centralnog grejanja itd.).
Zašto smo protiv povorke "ponosa"? Neko dođe i kaže nam: "Od danas je normalno da muškarci međusobno seksualno opšte, isto važi i za žene i tako ćete od danas vaspitavati i svoju decu! Ko se sa ovim ne slaže on je primitivac, fašista i idiot!", a mi treba odmah da prihvatimo direktivu, i da odbacimo sve duhovne, moralne i porodične vrednosti, stvarane stotinama godina u ovom narodu. Ko ima pravo da nam tako nešto uradi? Otkuda nekom pravo da nam oduzima i moral i tradiciju i veru? Kada bilo kojoj osobi bilo onemogućeno da se zaposli, da se vozi u gradskom prevozu, da jede u određenom restoranu, jer je homoseksualac, pridružio bih se protestu (prostestu a ne karnevalu). Ali ovde se radi o tome da nam nameću svoj pogled na svet i zabranjuju naš. Koliko god autoru porodične vrednosti bile nešto bezvredno, a javno ispoljavanje svoje specifične seksualnosti vrhunsko dostignuće (poput železnice ili mobilnog telefona), mi imamo pravo na te vrednosti. I niko nema pravo da nam to oduzima! Vlast je dobila mandat da nam učini život boljim, a ne da nas prevaspitava!
To nisu pompezne reči, Teofile, nego upravo to - pojmovi ispunjeni imanentnim sadržajem oko koga nema i ne može biti spora ( za razliku od pojmova civilno društvo, međunarodna zajednica, evropska unija, ujedinjene nacije koje su veštačke konstrukcije bez i najmanjeg imanentnog sadržaja ).
Primera radi:
Porodica = muški tata + ženska mama + njihova deca
Kakvog spora može biti oko ove aksiomatske istine? Kojim se to logičkim vratolomijama, piruetama, indukcijama i dedukcijama ona može oboriti ili preformulisati? Nema te EU-veličine koja će bilo koga trezvenog u Srbiji ubediti da je porodica bilo šta drugo od gore navedenog, pa taman ga Vreme, Peščanik, B-92, sa sve Homenom i Basarom progonili kao ''srpskog bandita''.
Pančiću, ovaj jeftini štos ponavljaš u svakoj trećoj ili četvrtoj kolumni. A duhovitost mu je na nivou tinejdžerskih humorističkih serija.
nego je čovek biće koje se rodilo da bi ispunjavalo i najbezumnije naloge briselskih gurua, verujući im više nego Bogu, Hristu i precima.
Vidim njemu smeta NSPM i pripisuje mu kojekakve uloge... A ne smeta mu sto nema vise Politike, NIN-a... Jos da zavrse ono sto su poceli sa Kurirom ovih dana i covek vise nece na trafici moci da kupi dva dnevna lista ili dva nedeljnika pa na miru da misli i promisli na bazi dva vidjenja...
Dovoljan ce biti jedan... ili je cilj mozda da je dovoljan nijedan... bolje je da ljudi ne misle svojom glavom...
Kad malo razmislim, ja vise i ne kupujem Vreme i NIN svake nedelje... ne kupujem nista...
Odoh da trazim da mi ugrade neki cip pa da misle umesto mene...
Speak for yourself, buddy. And for Basara, NB, etc.
Sto se tice inteligencije, ima mnogo putnika koji plove olupinom zvanom druga Srbija, i koji zatvorska silovanja, prebijanje srpskih srednjoskolaca i hrvatski i siptarski fasizam ne uzbudjuju, a cija inteligencija jos uvek nije stigla do nivoa limene pepeljare. Za sada je na nivou 'pljosnatog kamena'. Istog onog kamena koji je nasim cukundedama, pre 'pronalaska toalet papira' sluzio za samo jednu stvar. Istorija se uvek ponavlja kao farsa. Ne cudi da strani sponzori pljosnato kamenje u Srbiji i danas koriste u istu svrhu.
On nekima od nas po strucnoj spremi nije sigurno ni do kolena. 'Zavrsio bi' ja fakultet da sam imao srednju skolu' - 'Maratonci trce pocasni krug'). Pssst! O intelektu i moralu se sa drugom Srbijom ovde ne razgovara. Nije ovo Beketov komad. A nije ni pristojno.
I to je to.
Kojim se biznisom bave naši poznati novinari ne znam ali od pisanja ne mogu preživeti.Broj tiraža,broj prodatih primeraka,broj reklama u štampi i internetu nije dovonjan za jednu normalnu platu.Ovde u Kanadi se to zove ’kišobran’ saradnici ili ti ’realiti’ izveštavaanje za honorar.30% novinaru 70% izdavaču.Naručilac je obično neka interesna grupa ili državna agencija.Razliku između javnog i privatnog interesa ’demokratija’ ne može da ublaži.
Nije tako? Au...
Što se tiče sirotog dalekog pretka kome je lično Bog bacio u uvo bubu kako se prave bebe nemam reči. Da li g. Pančić misli da su u ono doba ljudi živeli bez pameti i očiju, i da je im je zaista bio potreban Svevišnji u te svrhe i namere? A ko onda ovim silnim živuljkama izdaje naređenja o produžetku vrste? Instikt? Lepo. Pa zar nije to slučaj i sa samim čovekom?
Srbija je tolerantna zemlja u odnosu na mnoge njene susede-nije imala kanz-lagere,proterivala milione ljudi...
Gej-populacija moze da zivi i radi kako hoce.
Ono sto ne smeta vecini,a to je ipak demokratsko misljenje,je nametanje sopstvene seksualne orijentacije putem "parade ponosa"...
To je neukusno,prosto i privatna je stvar.
@ Milorad
Ovo sa neprskanom jabukom je ROTFL (engl. valjanje od smeha po podu). Genijalno.
ali, nisam mogao da izdrzim pa sam procitao par komentara i, gle iznenadjenja, bio sam u pravu!
Dejan, pi ejč di (ovaj put)!
A tekst je apsolutno tacan,ljudi,intelektualci 'nacionalno osvescene Srbije' pogresno shvataju sam pojam identiteta.Da je po njima,Stankoviceva Sofka bi i dalje imala problema sa svekrom,jer je to 'porodicni identitet' i 'trajna vrednost'. Kada ljudi pomenu identitet,ovde se samo lupaju neke imenice koje su floskula,a ne shvataju da je identitet sadrzaj tih imenica.Npr. tradicionalna vrednost je porodica. Ali kakva porodica? Postoje hiljadu porodica,ne mozes da kazes samo-Porodica,Crkva,Narod.Ili npr. 'Ja volim svoju decu,to je moj identitet'.Kako volis svoju decu,kako to pokazujes ?Da li uopste poznajes svoju decu,njihova razmisljanja,osecanja,nadanja?Ako ti volis svoju decu tako sto im das dzeparac i poklon za Vukovu diplomu, ili diplomu faxa,onda ti nemas pojma...
Pakovanje bez sadrzine nije trajna vrednost.Pa cak,u najvecem broju slucajeva nije stvar ni u pakovanju,nego u nazivu tog pakovanja...
Jos jednom,bravo Teofile !
on koju god temu komentarishe,na kraju je isti zakljucak:Za sve je kriv srpski fashizam,primitivizam,Milosevic,JSO,SPC,SANU,NSPM,i ostali "gmazovi"...
taj covek meni deluje smesno,ponavlja stalno iste fraze kao papagaj...
covek se krece u svom uskom krugu istomisljenika i tamo se nasladjuju svim tim pakostima i anti-srpskim gadostima... jednostavno je nepopravljiv
na kraju cu reci samo:Bravo Teofile,samo napred!
ipak smo mi Srbi tolerantan narod... A cika Teofil je zivi dokaz nase tolerancije,neka ga...
Čitam njegove tekstove 20 godina. Ne slažem se sa njim u mnogo čemu, ali nemojte pobogu braniti huligane koji su se spremali da ubijaju ljude tog dana na ulici. Koliko Vas koji ste protiv parade je spremno da ubije homoseksualca, ili policajca koji obezbedjuje taj skup?!?!?! Pokušajte da shvatite tu razliku, utoliko pre što ta razlika nije mala!!!!!!!!!
Ipak, mislim da je “engleska šema” preterana: "nedostatak u strukturi" se ne može smatrati "nedostatkom u suštini"....Suština uvek nadje svoj put, ako je prava: i kroz mrlje, kroz visprenost naroda, kroz etar...
Ne verujem da bi narod, i tamo i amo, voleo izreku “Odelo čini čoveka”...
A i može pred nekim važnim vratima da ostane neko ko “jedini zna tajnu ili istinu” (a to nije američki "fazon"), ili neko ko je kupio ulaznicu dok je "imao odelo" (to nije britanski "šmek")...Nažalost, to se mnogo dešavalo poslednjih decenija, pa je “zapad” ostao uskraćen za mnoge korisne tekstove, u institucijama i u novinama....
Pokušajte da se stavite iznad razmišljanja o “brljotinama, trućenju” Pančićebog “eseja”... Sadržaj postoji, a što ga neko nije "ušemio" na u lepši način, to je njegov problem, a ne Pančićev...(ovde ne komentarišem o samom sadržaju, o tome sam već dala komentar)...
Verujte da ponekad i “sadržajna standardizovana reč” ima svoju najveću cenu! Jer dok je narod dočekao od jugoslovenskih književnika i novinara od “stila”, svašta je doživeo...Zato je i pribegao "u se i u svoje kljuse"...
Shvatite ovaj komentar krajnje prijateljski, molim vas...
I ponovo hvala što ste dali link da nešto naučimo...
elborirajte učešće i temu emisije RTS-a u kojoj je o nasilju imao čast i privilegiju da govori i Nenad Čanak. Čovek koji je LOMIO tablu RTS-a u Novom Sadu, pred kamerama- da svi vidimo, čoveka kome je trebalo podosta vremena da se distancira od imenjaka i prijatelja a u vezi 5.oktobra, koji je nesrećnim slučajem sada u zatvoru i da nam na kraju onako zabrinuto pripoveda kako nemamo 9 meseci za nove izbore. Ajmo Teofile, Srbiji je sada nasušno potrebna konkretna i direktna retorika, možda iz toga proisteknu i veliki filozofi sa ovih prostora i iz ovih vremena.
Slažem se da je sadržaj svakog teksta iznad strukture, ali je i smisao iznad sadržaja. E upravo taj smisao, smisao pisanja, govora i postupaka, je nešto čime se ja bavim i u šta se pomalo profesionalno razumem. Smisao mog komentara je bio da ukažem na profesionalnu nekompetentnost Pančića. Šta je njegov smisao? To je lako pitanje. Psihološka igra "Isti smo..." je davno opisana. To je kad nevaljali Perica da bi ublažio roditeljski gnev što je dobio jedinicu u školi kaže "i Žika i Pera i Laza su dobili jedinicu". Iako možda i nisu. Ili kad narkoman kaže, "danas se svi drogiraju". Nije tačno, ja nisam. U Pančićevoj verziji za njega su Hrvati i Srbi isto jer je Mesić, potonji predsednik Hrvatske na jednom predizborniom skupu rekao kad su ga tisuće Hravata dočekali poklicima "Srbe na Vrbe" "Nećemo mi Srbe na vrbe nego Srbe na Srbe" pred tv kamerama, sa druge strane na drvenoj tarabi u okolini Dobanovaca neko je kredom napisao "Smrt Hrvatima" je za njega isto. Odnosno, ima isto sociološko i istorijsko značenje. E, nema. E, nije isto. Prvo ko garantuje da napis kredom nije napisao neki provokator. Dakle kad uhvate Mesića, Keruma ili kako se već zove sa gaćama na podu onda kaže i Srbi su pisali kredom...
A sve je počelo od parade homoseksualaca. U SAD ima te parade, ali svakodnevno više homoseksualca bude ubijeno od homofoba. Tu paradu i ja podržavam. U Južnoj Americi katolička crkva je opraštala ubistva homoseksualaca do današnjih dana. I tu paradu bih podržao. U Holandiji su zadnju vešticu i homoseksualca spalili 1906 godine. I njihovu bih paradu podržao.U Beogradu homoseksualac nikad nije ubijen niti otpušten sa posla. U Beogradu ne treba parada i ne podržavam je.
Nacin razmilsjanja po kome su ljudi koji vrse i pozivaju na nasilje isti sa ljudima koji silom zele da sprece nasilnike da vrse nasilje je standardan za celu tu Vukadinovic/Antonic ekipu. 'Nacionalno osvesceni intelektualci' koji se osecaju ugrozeni jer ekstremista Pera Lukovic ide ulicama grada u potrazi za 'patriotskim mesom'. Smejurija. Vrlo dobro znaju da im ni dlaka sa glave u danasnjoj Srbiji nece hvaliti,dok 'drugosrbijancima' do sada hvale hiljadu dlaka.I oni su vrlo dobro svesni te razlike,a opet su im 'drugosrbijanci' ekstremisti,a obrazovci 'deca koju treba razumeti,pa pobogu to je njihova emotivna reakcija zbog bombardovanja'. Jadno i bedno.
Da, sada ste dobro opisali razliku smisla i sadržaja, nama koji se time ne bavimo profesionalno i koji ponekad te dve kategorije izmešamo...(Najbolje je kada sadržaj sam inicira "pravi" smisao?)...
Mnogo mi je interesantno to u vezi smisla...Bojim se da mi nspm jednog dana ne naplati besplatne lekcije koje često dobijam ovde na sajtu, pa ću završiti ovu interesantnu, meni malo poznatu temu:
Zaista nema smisla kada ljudi svoju smislenost ne odvaže dalje od pitanja "mešanja babe i žabe", pa prava jednakost ode u besmisao gde joj nije mesto...
p.s. Razmišljajući sada o smislu a ne o sadržaju Pančićevog teksta, koliko god da su pojedini delovi neizbalansirani, mislim da je ipak autor teorijski "zakačio" važan smisao: "roditeljski propust" koji ljudi često uzimaju kao pravdanje za svoje "grehe"...a to je drugim rečima, valjda, obično nevaspitanje...
Sve najbolje...
E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...
Jeste isto,neki od nas ne pate od amnezije,ne mozete nas zavaravati...
E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...
Kakva količina mržnje prema Srbima izbija iz svih ovih rečenica! I to od strane Srbina (barem ako je suditi po vašem imenu i prezimenu). Da li ste vi u životu pročitali bilo šta osim kolumni Teofila Pančića i Petra Lukovića? Teško, jer bi u suprotnom razmišljali istinitije, pravednije i dublje od njih.
Vama dakle nisu problem ONI koji Srbima nasilno otcepljuju teritoriju, nego oni Srbi koji negoduju protiv onih Srba koji se slažu sa cepanjem srpske teritorije. Jer, zamislite, smatraju to slaganje ''protivustavnim''.
Nije normalno s tolikom strašću iščeprkavati ''trunove u oku bližnjih'' da bi ih po svaku cenu izjednačili sa njihovim neprijateljima, i to onima koji su im oteli teritorije, proterali stanovništvo i unesrećili na sve moguće načine. To što radite vi, Teofil i Luković jednostavno NIJE NORMALNO, pa možete to pravdati čime god hoćete. Vi mrzite svoj narod, to je jasno kao dan i nemojte tu mržnju kriti iza nekakve lažne tolerancije koju pokazujete prema svima osim prema sunarodnicima.
'Ali evo: pravo glasa za žene. Do 1946. nezamislivo! Ili ukidanje telesnog kažnjavanja...' Zaista, kakve to ima veze sa paradom globalizma? To bi bilo isto kao kada biste rekli da je pravo zena da studiraju na Oksfordu i Kembridzu (neposredno posle Prvog svetskog rata) uporedivo sa paradom argentinskih trupa kroz centar Londona odmah posle 'pada' Foklanda. A ovo ovde je bila upravo takva Parada. parada poraza Srbije kao drzave i Srhba kao nacije, a ne parada za jednakost i prava.
Parada ponosa u Beogradu, uz Kosovo kao sus(j)eda, uz Vazelin za Urosa i uz paljenje srpske zastave - prestaje da ima veze sa ljudskim pravima i utvrdjuje kod lokalnog stanovnistva direktne korelacije sa okupacijom. O tome su organizatori mogli malo da misle. Parada nije zabranjena, vec su organizatori ODBILI da odu na drugo mesto. A odbili su da bi pocelo ovo sto se poslednjih desetak dana radi: histericna kampanja i ishitrene akcije policije na ciscenju 'dzepova' srpskog otpora.
Mislite da ce zaista biti bolje kada Srbi (ne daj Boze) predju u ilegalu? Druga Srbija tako misli: Sto gore, to bolje. Ali, nece biti bolje. Meni izgleda kao da neko ko ima politicku i policijsku moc u ovoj zemlji izaziva gradjanski sukob. Kome je to potrebno? I za cije babe zdravlje? I za ciju stipendiju i support?!
@ Milan Stefanovic
Hvali? Hvaliti? (Fali, nedostaje?) Ovo je neka novina uvedena u 'bosanski' knjizevni jezik (dodavanje slova 'H' tamo gde mu mesto nije).
A moj deda, bečki đak, namrštio bi se kada se ne bih složila da se “nikada još nije desilo da je neki negativan ljudski postupak imao korene u svesnom roditeljskom vaspitanju”...
Jer svaki roditelj želi detetu dobro, ako je svestan! Izuzimajući da se i dobro razlikuje, imam utisak da roditelji ne uce decu da kradu, ali često ih ne uče i da ne kradu...Mislim da je Pančić ipak uspeo da kaže da se ponekad uzima od roditelja zdravo za gotovo, iz lenjosti, uobraženosti, lažnog herojstva, drugih interesa, pa se to “vaspitanje” ili kako god, usidri kao da je prikovano za dno okeana, pa se generacije “dave”...
Bez obzira što “priznanje ne mora biti istina”, mislim da je korisnije polaziti da je istina..U laži su kratke noge, naročito internetski..
Mogu da razumem ljude da imaju nacionalne averzije, ali da iskreno objasne i oslobode se tenzije, a da društvo ih civilizovanim novinarstvom npr. vrati na pravi put a ne ka “kriminalu”...I sam život čoveka često demantuje...(znate i vi ljude koje je strefio zet, snaja, partner iz nacije ili vere koju ne vole)
Da ja ne bih sad otišla predaleko od “bečke škole” u temu balkanskog nacionalizma čije smo žrtve, evo molim gdina Keruma, ako čita komentare iz Srbije da razmisli da sledeći put u javnost iznese rečenicu (vašu): :"Srbi, naše drage komšije, uvek su dobrodošli, mogu da rade u Splitu, niko ne sme da ih dira i vređa, ja ću se obračunati sa takvima". A pošto sam ja uglavnom “srpskohrvatska škola”, pitala bih g Keruma dobronamerno: “Jedan autor je izvlačio razne “kontroverzne” paralele da su Srbi isti kao Hrvati...A koliko dugo vama kao veledrogeristi treba da stignete na srpsko tržište i kao gradonačelniku da presečete vrpcu na Wiener Stedisse?”
p.s. Mislim da je jednačina Jugosloveni jednako samo Srbi stavila breme na srpski tas...
Reci nesto mogu, ali u svoju odbranu, iz ogradjenog prostora u sudnici jer direktno poricu teritorijalni integritet zagarantovan Ustavom ove zemlje. Ko ga ne postuje, ima dve opcije: zatvor ili gubitak drzavljanstva i emigracija. A da vi nas menjate zbog toga sto vam tako gazde naredjuju, to nece moci. A to se upravo u okupiranoj Srbiji dogadja.
'Kada neko kaze da je svinjarija uciti kreacionizam u skolama,ovde za njega kazu da hoce da vesa popove po trgovima...I to vama nije isto ?'
Da ovo kazete u bilo kojoj privatnoj skoli u svetu gde se govori engleski (OSAD, Velika Britanija, Australija, Kanada) i koristite izraz iz Perinog 'arsenala' (svinjarija-zasto vec jednom ne secete ovakve stvari, NSPM?), dobili biste resenje sa povecom cifrom koju morate da platite. Vi u stvari mislite na SPC, zar ne? Milan Stefanovic, zar ne?
'E pa jeste isto,Teofil je u pravu.To sto Kerum misli o Srbima,to Velja Ilic misli o Hrvatima,to Dragan Todorovic misli o Hrvatima (koliko puta je govorio za CEO hrvatski narod da su ustase)...'
Ako Vam je u pravu, vodite ga u svoju drzavu pa neka i tamo pise o tome kakvi ste vi. Telepatske sposobnosti nemam, ali nisam cuo Ilica da govori o Hrvatima. A Todorovic nije u pravu. Nisu svi Hrvati ustase. Causesku i Broz nisu isto skroz. Nismo mi isto, 'Milane Stefanovicu'...
Srdačni pozdrav!