понедељак, 21. април 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Туга и опомена: последице неуспеха геј параде

Kоментари (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 25 септембар 2009 08:19
veljko
Otkud nekome ideja da paradu homoseksualaca nazove parada ponosa ili u žargonu samo ponos. Kako je moguće sastaviti te dve reči. To je zaista rebus. Evo mog tumačenja. Da se vratimo na genezu homoseksualizma. Jedan deo homoseksualaca nastaje u zatvorima zbog represije, straha i seksualne izgladnjelosti, tu nema razloga za ponos. Drugi deo nastaje usled toga što su neki narko dileri homoseksualci, daju drogu za seksualne usluge, ni tu nema razloga za ponos. Treći i većinski deo homoseksualaca nastao je u ranom detinjstvu zbog homoseksualnog zlostavljanja. Naime pedofili siluju debeljuškaste dečake. Recimo da u svakom gradu veličine pedeset do sto hiljada stanovnika ima jedan do dva,tri pedofila koji siluju dečake. recimo njih stotinu u dužem vremenskom periodu. Od tih stotinu silovanih dečaka polovica postanu homoseksualci. Pitaćete se kako? Psihološkim mehanizmom pretvaranja u suprotnost. Silovanje je bolno i zastrašujuće, ali i nadzor i zastrašivanje da se ne oda tajna. Nemoćni da bilo šta urade ti dečaci u strahu i bolu da bi im to sve bilo podnošljivije počinju da "vole" svoje mučitelje da im se pokoravaju i podaju. I onda uhodaju taj obrazac ponašanja. Sa druge strane društvo iz nekih razloga štiti pedofila, jer je bogat ili uticajan, ili su organizovani, a roditelji i ako otkriju ćute i misle da će ćutanjem zaštititi dete od dalje bruke. Ta zlostavljana deca postaju i ogorčena i zlostavljanjem u tom, homoseksualnom, pravcu seksualno usmerena, i da bi mogli da žive ponovo uključuju mehanizam reaktivne formacije i sram i bol pretvaraju u ponos. Sve u svemu, meni ih je žao, ali ne mogu zbog svoje nesreće da druge zastrašuju i uznemiravaju. A tu njihovu nesreću koristiti za političku promociju, što heteroseksualni političari podržavači te parade rade je u najmanju ruku gadno. E to je razlika između "poštenih" homoseksualaca i nepoštenih zloupotrebljavača njihove nesreće. A mi, koji smo protiv te parade, ne treba da budemo homofobni, nego principijelni.
Препоруке:
0
0
2 петак, 25 септембар 2009 08:52
Draza
...sto pobeze? ostani ovde i bori se do kraja! zrtvuj se za svoj narod hriscanski a ne u emigraciju. razocaran sam!
Препоруке:
0
0
3 петак, 25 септембар 2009 09:00
VH
Vas primer bi trebalo svi da slede.Prozvati ljude iz vlasti po imenu i prezimenu i pitati ih gde im je moral.Kada ogolite ljude i skinete sa nih razne simbole vlasti,jedino sto impreostaje je moral.
Препоруке:
0
0
4 петак, 25 септембар 2009 10:25
LjiljanaNL
Pripremajte se i borite i za nas samo fizicki odsutne a mi..pomagacemo koliko mozemo i preko toga. Srbija je u pitanju!
Препоруке:
0
0
5 петак, 25 септембар 2009 11:00
игорсима
Лепо написано...
Препоруке:
0
0
6 петак, 25 септембар 2009 11:40
Nebojša Matić
Samo jedan komentar za sada: Postavljajući pitanje Шта фали паради на другом месту? autor je pokazao da nema pojma o tome o čemu piše.

Promeniti lokaciju velikog skupa koji je pripreman nedeljama - bina, prilazi,odlivi,ruta, sigurnost, informacija učesnicima itd itd - u roku od 24 sata je gotovo nemioguće.

Da ne pričamo o ostalim razlozima.
Препоруке:
0
0
7 петак, 25 септембар 2009 12:40
Djura
Olaksanje je u momentma kolektvne histerije i lova na vestice (slobodoumne Srbe) videti da nisi usamljen...

Pozdrav
Препоруке:
0
0
8 петак, 25 септембар 2009 12:44
Alex
Staljinizam prelakiran EPP pricom o evropskim vrednostima je poceo polako da pokazuje svoje pravo lice. Poceli su da prete sa zabranjivanjem organizacija, bice zanimljivo gledati ih kako postaju sve nervozniji. Tu su stara etiketiranja gde se (iz njihove perspektive) zna ko sme, a ko ne sme da etiketira. Mada, ljulja im se monopol na istinu, a i narodu je postalo ocigledno o cemu se radi. Cinjenica je da su reciti. Cinjenica je da loptajuci se idejicama i konceptima pokupljenim na kursevima "Kako biti slatkorecivi Srbin-mazohista i prikriveni mizantrop-sadista prema sopstvenom narodu" (i slicnim) mogu do odredjene granice prodavati maglu narodu. I uzivati u imidzu kvazielite. Cinjenica je da ce se iza te magle jednog dana pojaviti svetlo koje ce osvetliti dela logorejicnih i blaziranih vlastodrzaca kojima je jedini princip licna korist.

Relativizmu ce doci kraj, kao i sili koja ide na to da stvori monopol na istinu i narodu direktno i indirektno utera strah u kosti. Onom kome se ispere mozak, lako je naknadno na kasicicu dozirati pricu o 'evropskim principima i ljudskim pravima'. Naravno, samo u onim slucajevima kada ljudska prava i evropski principi odgovaraju kao Stit ili Mac trenutnim vlastodrscima. Ne kada se trebaju zastiti Srbi na Kosovu ili protivnici trenutne vlasti koji se bez dokaza zatvaraju.
Stop lobotomiji. Obradovicu, svako dobro.
Препоруке:
0
0
9 петак, 25 септембар 2009 13:23
Дечко који не обећава
Promeniti lokaciju velikog skupa koji je pripreman nedeljama - bina, prilazi,odlivi,ruta, sigurnost, informacija učesnicima itd itd - u roku od 24 sata je gotovo nemioguće.

Велики скуп, бина ("којој је свеједно" где ће бити монтирана)... сигурност(?!) - неискрена правдања - која засмејавају!
Da ne pričamo o ostalim razlozima.

Наравно, о осталим разлозима је реч, а о њима је тачно писао аутор текста!
Препоруке:
0
0
10 петак, 25 септембар 2009 14:00
Morton
Otkazivanje "povorke ponosa" je velika pobeda za srpsku stvar, u ovom teskom vremenu.

Uspeli smo jos jednom odbraniti cast svoje nacije. Uprkos tome sto se sve urotilo protiv nas.
Neka ova pobeda bude prva i najmanja u nizu nasih pobeda. Na putu obnove srpske nacije i drzave.

Ono sto bi sada trebalo uraditi, to je stvaranje kulta oko ovog dogadjaja. Sirenje tog kulta narocito medju mladima.
Srbi su vec dva puta sprecili paradu srama. 2001. I ove godine.
Trebali bi da odredimo jedan dan i da na taj dan svake godine obelezavamo ove pobede. To treba da postane tradicija, da se ugradi u nas identitet.
Kao i Porodicna Setnja.
Porodicnu Setnju obavezno organizovati i sledece godine u isto vreme.
Препоруке:
0
0
11 петак, 25 септембар 2009 14:18
Даг
Браво Бошко! Ово је дериват најновије тоталитарне идеологије у пуном замаху. Почели су са хипи покретом, Битлсима и дрогом у САД, и ево стигоше и до нас. Овде не морају да буду рафинирани, овде могу да буду и брутални. И биће. Прошли су кроз школу Отпора и изучили занат и на курсевима (у Букурешту, чини ми се) и на улици - пред Скупштином. Тај упад у скупштину народ је поздравио као крај једне диктатуре, а био је то почетак друге, опасније, суптилније, свеобухватније, финансираније. Зато данас отпораши седе у власти и оданде надзиру процес опирања. Када одслуже своје, газде ће их бацити у рупу коју су ископали свом народу, да поделе његову судбину. Само где су им сада хипици? На Егзиту изгледа, немоћни да било шта покрену, опијени истом оном музиком која их сада политички имобилише. Замењују их герилци сексуалних мањина, док припадници тих мањина беже што даље од својих племенитих заштитника - бомбаша јавног мишљења, тупамароса светске револуције. Преживели су Срби турско ропство, па ће и ово! Још нису пронашли начин за уништење слободарског духа.
Препоруке:
0
0
12 петак, 25 септембар 2009 14:25
ОЉА
Како сам ја схватила, Б.Обрадовић је у посети нашим људима у Канади, значи није нигде побегао а пошто сам имала прилику да га слушам знам да то никада не би ни учинио.Сада када тужилац тражи забрану Образа и Покрета 1389.,у овим срамним данима за Србију, једино што ме теши је чињеница да Двери не могу забранити.Мада, то су људи без части и образа и никада се не зна шта следи.О ,,жутој кући" се ућуташе, ко је убио несрећног Панића никада нећемо сазнати јер ко му је крив што није имао право сексуално опредељење. Да јесте,Србија би одјекивала од халакања ,,бораца и боркиња",режимске ТВ, а све су њихове би нам данима испирале мозак и тражиле правду.Земља мрака.
Препоруке:
0
0
13 петак, 25 септембар 2009 15:13
krstivoje
Bracho!

da li bi neko uzeo na razmatranje sledeci scenario:

homoseksualci se skupe i prodefiluju gradom a mi ostali idemo svojim poslom i ko ih primeti - primeti, ko ne - nikom nista i onda se homoseksualci razidju.

narednog dana se okupe recimo pcelari pa posle mladi gorani i filatelisti, svakom njegova parada a mi ih ili podrzimo ili ignorisemo i niko ni-na-koga ne baca kamenje.

tako je kazu i drugde u (razvijenom) svetu, deo kojega bi i mi da postanemo. a tamo ko i ovde, ko nece da postane homoseksualac stvarno ne mora.

kazu oko 96-97% ljudi nisu skloni seksualnom opstenju sa osobama istog pola, pa nadjimo utehu i u toj statistici.
Препоруке:
0
0
14 петак, 25 септембар 2009 16:52
Јозеф К.
homoseksualci se skupe i prodefiluju gradom a mi ostali idemo svojim poslom i ko ih primeti - primeti, ko ne - nikom nista i onda se homoseksualci razidju.

Кажи ти то Крстивоје хулиганима који ово не читају, а и да им неко други саопшти - не слушају. Поента је у томе што су то хулигани - као и свугде на овом свету - не слушају! Осим, можда тебе Крстивоје! Ти не слушаш друге, иначе би приметио да није никакав проблем да се 99% људи ионако опходи према горњем цитату.
Проблем је овде, драги Крстивоје, што се дело хулигана приписује политичким неистомишљеницима ради обрачуна с њима! И проблем је што се то мора толико често објашњавати, мој Крстивоје!
Препоруке:
0
0
15 петак, 25 септембар 2009 19:01
@Nebojša Matić
Проблем је у томе што обезбеђење параде "поноса", како каже мин. полиције, кошта 300.000 евра! То је велики новац. Због мало више пара, 500.000 евра Србија клечи пред ММФ-ом.
Препоруке:
0
0
16 петак, 25 септембар 2009 19:39
Istina Pravdic
Кажи ти то Крстивоје хулиганима који ово не читају, а и да им неко други саопшти - не слушају. Поента је у томе што су то хулигани - као и свугде на овом свету - не слушају! Осим, можда тебе Крстивоје! Ти не слушаш друге, иначе би приметио да није никакав проблем да се 99% људи ионако опходи према горњем цитату.
Проблем је овде, драги Крстивоје, што се дело хулигана приписује политичким неистомишљеницима ради обрачуна с њима! И проблем је што се то мора толико често објашњавати, мој Крстивоје!

Ja znam da novi svetski poredak marsira krupnim koracima, ali da ce ovoliko i kod nas da grabi tesko sam mogao da pretpostavim. O cemu vi pricate? Da li ste ikada videli kako izgleda " parada ponosa ". Parada u Berlinu 2009: muskarac vodi na povocu svog " psa ", masa devojaka se uvija na sipkama i oko nogu svojih " devojaka ", gologuzani sa koznim kaisevima se podrazumevaju, a i oni spreda. To izgleda kao da je erotski nocni klub izasao na ulicu vrseci promociju " odece " erotskih sopova. I to po vama predstavlja slobodu izrazavanja ili borbu protiv diskriminacije? Jel vama ovo ne predstavlja ugrozavanja javnog reda i mira? To je prvo pitanje iznad svega. U jednom se slazemo, da, huligani predstavljaju problem drustva, ali setite se odakle je takav stil uvezen. Pa sami navijaci se pozivaju na Engleze i Italijane u svom " stilu " navijanja. Znaci, huligani su zlo( slazem se ) koje je " uvezeno ", ali zato moze javno obnazivanje. Izvinjavam se ali dobili su zakon. Ali prosto mi je neverovatno koliko je suzen vas ugao gledanja. E, problem je sto je drzava( marionetska vlast + antidrzavne NVO ) dovele atmosferu do granice eksplozije, umesto da zabrani jednu javnu masturbaciju nad glavama vecine gradjana Srbije. Da, kazem, zabrana, jer da je sve dozvoljeno zasto bi postojali uopste zakoni. A, posto nije, sve organizacije sa predznakom " patriotske " su trebale u ime svih nas protiv( vecina gradjan Srbije ) putem peticije za zabranu.
Препоруке:
0
0
17 петак, 25 септембар 2009 19:53
Istina Pravdic
Кажи ти то Крстивоје хулиганима који ово не читају, а и да им неко други саопшти - не слушају. Поента је у томе што су то хулигани - као и свугде на овом свету - не слушају! Осим, можда тебе Крстивоје! Ти не слушаш друге, иначе би приметио да није никакав проблем да се 99% људи ионако опходи према горњем цитату.
Проблем је овде, драги Крстивоје, што се дело хулигана приписује политичким неистомишљеницима ради обрачуна с њима! И проблем је што се то мора толико често објашњавати, мој Крстивоје!

Huligan, fasista, nacista, sta sve jos nije prodavacica na pijaci od 65 godina. Ima i napred pomenutih, ali. Pola Beograda se spremalo da dodje sa druge strane " barikade ", ne zato sto su huligani, vec zato sto prepoznaju istu nit koja bas i nije toliko skrivena. Urusavanje tradicionalnih vrednosti i identiteta Srpskog naroda, putem nasilnih serija i filmova, TRENUTKA ISTINE( koji bi odmah trebalo zabraniti ) muzike, lazne istorije, serviranja lazi o Racku, Markalama, Srebrenici, bombardovanja, Haske nepravde, laznih obecanja, Statuta Vojvodine, pljackaske privatizacije, blokade medija, potkupljene opozicije, agresije antidrzavnih NVO, postmoderne izlozbe o teroristi Jasariju. Pa da li ste potpuno obnevideli?
Препоруке:
0
0
18 субота, 26 септембар 2009 00:48
mladicu...
Dok pišem ove redove nalazim se u poseti srpskim zajednicama u kanadskoj dijaspori, gde Srpski sabor Dveri očekuje niz promocija i ostvarenja novopokrenutih projekata. Najedanput, preko noći, našavši se ovde, a zahvaljujući izjavi jednog državnog sekretara, postao sam neprijatelj režima, politički emigrant i stekao sve uslove da zatražim politički azil u Kanadi.


...jeste li vi jedan od onih koji svestenike uce kako da sluze liturgiju ?!
zar nije duznost drzave da zastiti i drustvo a i samu crkvu od takovih ?
Препоруке:
0
0
19 субота, 26 септембар 2009 01:14
Teofilo Stivenson
Nece proci mnogo vremena, a Dveri ce postati daleko najjaca organizacija u Srbiji. U emigraciji vec imaju daleko veci ugled od DS i njenih satelita, kao i od srpskih ambasada. Postali su neformalni ambasadori Srbije radeci ne samo sa novom emigracijom vec i sa njihovom decom; boreci se za svako dete, i nastavljajuci pedagoski rad. To je susta suprotnost pedagoskom urnisanju Srbije u kojoj ce SPC uskoro biti stavljena van zakona (citajte Politiku i B92 ako ne verujete, i videcete sta je u novom paketu akcija), a Svetosavlje je vec odavno samo odraz retrogardne, 'tradicionalne svesti'.

Na netu je broj poseta sajtu Dveri odavno jednak zbiru dnevnik otvaranja stranica svih drugih NVO koje rezim Borisa Tadica dotira, reklamira i neguje u mutnim vremenima medijskih progona, cistki, hapsenja i zabrana. Vreme je da Dveri postanu pokret, da se Porodicne setnje organizuju bar tri puta mesecno u svim gradovima i selima Srbije, nekad istovremeno, i da se nastavi sa temeljnom akcijom pritiska na rezim i borbom za svaku srpsku kucu i porodicu. Bas me zanima da li ce rezim onda smeti da se usudi da pribegne podmetanjima, kao i da pozove svoje 'medijske terijere', anti-srpske soviniste i izdajnike u pomoc. Mislim da imamo posla sa kukavicama vecim od Milosevicevih. Verujem da cemo ih uskoro ubediti da prihvate realnost.
Препоруке:
0
0
20 субота, 26 септембар 2009 01:28
Boze Pravde
Podrska Dverima iz Srpskog Novog Sada.Porodicna setnja sledece godine u svim vecim gradovima Srbije!
Препоруке:
0
0
21 субота, 26 септембар 2009 12:11
Nebojsa Matic
Decko koji obecava:
бина ("којој је свеједно" где ће бити монтирана)...

I ti se vidim razumes u organizaciju.
Препоруке:
0
0
22 субота, 26 септембар 2009 13:21
@ Nebojsa Matic
На тоју жалост @Дечко који не обећава није ти обећао ништа, па ни бину. Тачно је да се у њих не разумем али ми је јасно да би ти за 3 сата могао да организујеш њено постављање, било где. Наравно, уз малу помоћ великих пријатеља или неких амбасада, рецимо.
Препоруке:
0
0
23 субота, 26 септембар 2009 13:51
300 + 1
@ Nebojsa Matic

Zar nisu najvazniji ljudski zivoti? Ako jesu, onda ce svako pokusati da da sve od sebe, zar ne? Ako se akcijama tipa Vazelin za Urosa prave sale na racun zatvorskih silovanja, ako se jasno ne govori o Kosovu kao delu Srbije (Kosovo je sused Srbije), ako se na vreme ne distancira od paljenja zastave, i ako se na kraju, demonstrativno, odbije alternativno mesto odrzavanja povorke, onda je jasno da su sve price oko ljudskih prava bile u stvari mamac za lakoverne i pregrejane glave. Ne zanima me da li je paljenje zastave autenticno, jer ima jos dva (prethodna) detalja koji su ultra degutantni, ali se zaobilaze. Silovanje (pa ni zatvorsko) nije postovanje ljudskih prava. Izuzev ako se deca nisu malo zanela pricajuci o nezavisnom Kosovu sa svojim drugarima.

Pocela je represija, uvode se zabrane, a ljubitelji prisilnog, analnog seksa u zatvorima, simpatizeri kosovskih trgovaca srpskim organima i provokatori koji su hteli da zapale srpsku zastavu su jos na slobodi. Poreski obveznici znaju da za cetvrt miliona evra mogu da izgrade tobogane, ljuljaske i klackalice u tridesetak parkova sirom Srbije, opreme dvadeset i pet (25) kompjuterskih laboratorija u skolama sirom Srbije. Ili da spreme desetak narodnih kuhinja za jesen. Ali, bina je najvaznija.

Najvaznija su, g. Maticu, hapsenja koja su u toku. I ona koja se spremaju. A argumentaciji bi se i Pinoce smejao. Pre svega zato sto bi akcije vlasti prepoznao kao - sopstvenu ideju.
Препоруке:
0
0
24 субота, 26 септембар 2009 18:15
Nebojša Matić
Evo šta se dešava kada se pokuša racionalizovati strah (umesto da se prizna da te je strah og recimo nepoznatog, u ovom slučaju homoseksualizma) – odosmo do silovanja, prodaje organa, i represije i tobogana.
Paljenje zastave: U pripremi parade učestvovalo je nekoliko organizacija, uz „moralnu“ podršku desetine NVO i pojedinaca. Nekoliko gej organizacija je odustalo i ogradilo se. Pride imamo naravno i hiljade ljudi koji manje više ćutke staju iza rezona parade – tolerancija prema seksualnom izboru. Sa druge strane imamo kontroverzni podatak – kontroverzan jer je osporen, pri čemu su se i ostali organitzatori ogradili - da je jedna od gej organizacija pripretila paljenjem zastave. I čega se onda uhvatiti? Kontroverzne vesti da je neko – dakle ne svi, ne većina, ne provereno – obećao paljenje zastave. Sve ostalo dakle nek ide k vragu. A kladim se u šta hoćeš da 300 + 1 ne zna ni jedan detalj o kontroverzi, tek je načuo za to, pa mu leglo.
Vazelin: ovu (neslanu) šalu je lansirala Gay organizacija koja se ogradila od Gay parade, koliko je meni poznato. Ali šta to mari – poslužiće u svrhu racionalizacije straha, nek ispaštaju svi.
Kosovo je Srbija: ne postoji jedan jedini politički stav gej populacije, ni prema Kosovu ni inače, baš kao ni kod hetero. Dakle nema tu šta da se Kosovo uvodi u priču. Niti je parada pravljena da se bistri politika. Niti treba da budemo politički istomišljenici a da bi tolerisali seksualnost. Niti podrška državnosti Kosova podrazumeva odbranu trgovine organima. Itd.
Prioriteti, tobogani: Znate kako, ako krenemo sa prioritetima i toboganima, ajmo onda recimo po SPC-u, evo i njima odoše neke pare poreskih obveznika, ne baš male, a radnici i dalje gladuju, deca bez tobogana, itd itd unedogled. Pa evo i Madonin koncert – ako ćemo već o bini – je dotiran od poreskih para. I šta sad?
Represija: slažem se da treba biti umeren. I u "represiji" i u definiciji iste.
Препоруке:
0
0
25 недеља, 27 септембар 2009 03:31
300 + 1
@ Nebojsa Matic

Paljenje zastave nije jedna stvar. To je krivicno delo i uvreda vecinske populacije ove drzave. To sto drzavu vode oni kojima to odgovara je naravno - druga prica. Poverovacu Vam kad hrvatsku zastavu zapalite u centru Zagreba ili albansku u centru Pristine, sa ekipom iz Kvirije, uz hramoniku i neku cetnicku pesmu. Ako to ucinite, u Beograd cete se vratiti u kutiji. Prema tome, niste u pravu.

'Pripretili' je blaga rec. Znam ponesto o jeziku i medijima. Nemojte ublazavati reci kao sto su pretili, provocirali, vredjali i sl. Ima nas koji poznajemo novinarsku skolu BBC-ja (ha ha).

Zatvorska silovanja nisu nikakva neslana sala. Idite na youtube i naucite nesto o 'antifa' pokretu i njihovim komentatorima. I o tome sta sugerisu zatvorenicima u Padinjaku. Ako podrzavaju silovanja 'desnicarski orijentisanih srpskih mladica' u zatvorima, recite to g. Maticu. Nije greh priznati sta misle Vasi istomisljenici. Greh je lagati. Da vec jednom isteramo stvari na cistinu.

Otkud Kosovo u istoj prici?! Pa, druga Srbija, izdajnicka i placenicka ga je u tu pricu projektovala, kontekstualizovala. To je potpis drugoSrbijanaca. Oni u svemu vide cepanje Srbije, pa i u homoseksualnosti. Pitajte Kviriju odakle Kosovo u istoj prici, a ne citaoce ovog sajta. Ne znam da hrvatski homoseksualci traze otcepljenje Istre, Dalmacije. No, mozda biste mogli da u znak solidarnosti sa nujima marsirate u Zadru ili Splitu, npr?

Zar stvarno poredite SPC sa ovim o cemu ovde razgovaramo??!! Koliko je Kvirija izlecila Srba od narkomanije? A nahranila? Koliko je srpske sirocadi Kvirija pomogla? Idite u Kovilj pa nesto naucite o narodu kome po imenu pripadate, umesto sto poredite neuporedivo. Nismo svi isti, g. Maticu, i nemojte nam ponavljati komunisticke sintagme. Ni dva kamena u kaldrmi nisu ista, a ne podmladak Koraceve minorne stranke i Srpska pravoslavna crkva. Mozda vam je to cilj, ali do tog cilja necete stici bez srpskog otpora.
Препоруке:
0
0
26 недеља, 27 септембар 2009 14:10
Nebojša Matić
300 + 1
Vi ama baš ništa niste shvatili od moje argumentacije. Verovatno zato što niste ni pročitali sa iole strpljenja, već terate svoje. Inače ne bi raspravljali sa fantomima. Jer:
Ja ne osporavam da je paljenje zastave ozbiljan prekršaj, već tvrdim da je vest neproverena, da je osporena, da se većina javno ogradlila, i da stoga uopšte i nije reprezentativna za gej paradu i problematiku koju diskutujemo.
Takođe ne osporavam da su zatvorska silovanja neprikladna za šalu, već podsećam da organizacija, tj osoba koja ju je lansirala, uopšte nije pristupila paradi, već se ogradila od iste, te da je veoma nategnuto argument koristiti protiv celog pokreta.
Isto tako i za Kosovo: ista organizacija je izašla sa stavom o Kosovu, ista ta koja nije u paradi. Osim toga nemamo podlogu za premisu da gej u totalu imaju isti stav. Treba li da podsećam kojoj politici je pristupila najpoznatija gej osoba Srbije?
Ja ne poredim Kviriju sa SPC, božemeoprosti, već problematizujem prioritete. Ovde vam dajem donekle za pravo – u situaciji gde je društvo siromašno, 100 ili 300 hiljada evra je puno za obezbeđenje parade, i treba premeriti. Ali to važi i za ostatak budžeta: diskusiji nikad kraja. Dao sam vam i drugi primer. Ako ćemo rešavati problem nezaposlenosti i bede po Vašem receptu, onda sve ostalo mora da stane. I gradske proslave Nove godine, i dočeci košarkaša, i Guča, i opera, i pozorišta, hram na Vračaru, itd itd.
Vaše savete i fabulacije o tome gde treba ja da idem i šta da radim i kome da pripadam zadržite za sebe. Držite se teme.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 01 октобар 2009 09:31
Vladimir Mandarić
* освојити српску престоницу и подићи победничку заставу нове идеологије,
- kada šetaju "porodične vrednosti", onda oni ne osvajaju srpsku prestonicu i ne podižu pobedničku zastavu ... nedovoljno ubedljivo ti zvuči to "osvojiti". Šta znači u ovom kontekstu "osvojiti"? Ovo je suviše jaka reč, koja naravno ima za cilj da probudi niske strasti kod neobrazovanih

* демонстрирати своју политичку моћ и заштиту као новог недодирљивог и привилегованог друштвеног слоја,
- da, da, nedodirljivi su oni koji su bili prebijeni. Na čudan način nedodirljivi ...

* направити провокацију и изазвати негативну реакцију која би потом била одговарајуће медијски упакована као још једно у низу ружно лице Србије и онда презентована широм света, у циљу добијања нових и још већих подршки, финансија и притисака на српску државу,
- ružno lice Srbije ste navijači i vi ... A ko VAS finansira? Ili ste vi otkrili perpetuum mobile, pa uspevate bez novca ...

* коначно, нанети ударац традиционалном духовном, моралном и културном обрасцу у Србији, потиснути га на друштвену маргину и осудити на изумирање.
- tužno je da svi građani ove zemlje ne zaslužuju da se prema njima postupa jednako, dok se nekima koji to nisu poklanja pažnja. Zašta? Otišao si iz ove zemlje (ne ti, dijaspora), živi drugde i budi građanin druge zemlje. Ili ostani ovde i ...



Inače, vidim baviš se dijasporom, pa bih da pitam: Ima li Srba na drugim planetama?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер