Vi ste ga ugasili, gospodine... Sjećam se još onog što Aleksandar Radivojević govori o srpskom filmu - da se svi bave djevojčicom koja prodaje šibice ili hrizanteme.
Pa da li vi mislite da ako djevojčica (ili Žika Todorović) ode u adultnu industriju, i umjesto šibica prodaje nešto drugo, da će to biti prekid sa dosadašnjim srpskim kulturnim rovarenjem... ili najobičniji logički svršetak svega toga?
Wow, napredovali ste, djevojčica više ne kupuje šibice. Možda je problem u djevojčici i pornologičkim sistemima, a ne u šibicama.
Препоруке:
0
0
2
уторак, 15 септембар 2009 17:00
Antifasista
Cirkus. Srpski film su dokrajcili prvo netalentovani potrosaci budzetskih sredstava, a sada mrtvu lesinu nekrofilski razvlace prestareli pornoljubi tipa Radivojevica i Djordjevica.
Nista tuznije nego tranzicija. Imamo "antifasiste" koji jugenduju za stranku ciji se predsednik slika pod Hitlerovim plakatom a glasnogovornici su im ovejani rasisti, antisemite i naciljubi. I onda zbirno mesto svih srpskih relativizatora Jasenovca i srpskog stradanja pod nacistickom okupacijom (Pescanik) promovise naci-uradak Stevana Filipovica.
Tako i sa ovim pornicima. "Provokativne" vrednosti (citaj, neduhovito profitiranje na sudbinama nesrecnih proganosta "srpske porno scene") reklamiraju novine (Blic) koje, u maticnim zemljama svog vlasnika (Svajcarska i Nemacka) promovisu najmalogradjanskije vrednosti 9 to 5 srednje klase.
Katrin Breja i Gaspar Noa u Francuskoj nisu dobacili dalje od kasnonocnih termina svojim filmovima (doduse, Noa je uradio dobar film, ali brutalne dramturgije koja bi nekog svakako uznemirila na nacin koji nije filmski). A ovde su docekivani kao Ford i Tarkovski.
I jos nam Radivojevic - kojeg bi u svakoj ozbiljnijoj sredini tretirali kao frika kakvi se ne pustaju izvan bizar projekcija medju svet - sedi u svakom mogucem TV-terminu, i promovise sick porn kao mejnstrim. Tata razvlaci mrtvog konja crnotalasovske mizantropije, a sin na televiziji pusta klipove u kojima se zasivaju vagine.
In Serbia only..
Zato Amerika ima Pejna i Fincera, Rusija Zvjaginceva i Sokurova, a mi Radivojevica i Djordjevica.
Uvek govorim da nam za kulturolosko blato i barustinu u kojoj se davimo, nije kriv niko drugi.
Vi ste ga ugasili, gospodine... Sjećam se još onog što Aleksandar Radivojević govori o srpskom filmu - da se svi bave djevojčicom koja prodaje šibice ili hrizanteme.
Pa da li vi mislite da ako djevojčica (ili Žika Todorović) ode u adultnu industriju, i umjesto šibica prodaje nešto drugo, da će to biti prekid sa dosadašnjim srpskim kulturnim rovarenjem... ili najobičniji logički svršetak svega toga?
Wow, napredovali ste, djevojčica više ne kupuje šibice. Možda je problem u djevojčici i pornologičkim sistemima, a ne u šibicama.
Nista tuznije nego tranzicija. Imamo "antifasiste" koji jugenduju za stranku ciji se predsednik slika pod Hitlerovim plakatom a glasnogovornici su im ovejani rasisti, antisemite i naciljubi. I onda zbirno mesto svih srpskih relativizatora Jasenovca i srpskog stradanja pod nacistickom okupacijom (Pescanik) promovise naci-uradak Stevana Filipovica.
Tako i sa ovim pornicima. "Provokativne" vrednosti (citaj, neduhovito profitiranje na sudbinama nesrecnih proganosta "srpske porno scene") reklamiraju novine (Blic) koje, u maticnim zemljama svog vlasnika (Svajcarska i Nemacka) promovisu najmalogradjanskije vrednosti 9 to 5 srednje klase.
Katrin Breja i Gaspar Noa u Francuskoj nisu dobacili dalje od kasnonocnih termina svojim filmovima (doduse, Noa je uradio dobar film, ali brutalne dramturgije koja bi nekog svakako uznemirila na nacin koji nije filmski). A ovde su docekivani kao Ford i Tarkovski.
I jos nam Radivojevic - kojeg bi u svakoj ozbiljnijoj sredini tretirali kao frika kakvi se ne pustaju izvan bizar projekcija medju svet - sedi u svakom mogucem TV-terminu, i promovise sick porn kao mejnstrim. Tata razvlaci mrtvog konja crnotalasovske mizantropije, a sin na televiziji pusta klipove u kojima se zasivaju vagine.
In Serbia only..
Zato Amerika ima Pejna i Fincera, Rusija Zvjaginceva i Sokurova, a mi Radivojevica i Djordjevica.
Uvek govorim da nam za kulturolosko blato i barustinu u kojoj se davimo, nije kriv niko drugi.