A šta je cilj ekonomije, da se što više novca slije u budžet? Ili da ljudi jedu?
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 24 avgust 2009 23:42
Jozef K.
Cilj ekonomije jeste da se što više novca slije u budžet, a da bi svi ljudi imali da jedu.
Pravo pitanje je kako da se to uradi, kad nema proizvodnje i kad je ona ovoj vlasti poslednja rupa na svirali, a sve uz podršku i bubnjeve MMF-a.
Preporuke:
0
0
3
utorak, 25 avgust 2009 00:43
Jozef K. (ponovo)
Evo jednog podnaslova u tekstu koji se bavi sastankom sa delegacijom MMF-a (iz današnjih Novosti):
"STRANCI NEĆE VEĆE POREZE."
Dakle, ima li još uvek nekoga da mu nešto nije jasno?!
Preporuke:
0
0
4
utorak, 25 avgust 2009 06:56
Anonymous
Verujem da u ovoj drzavi zaista postoji odredjen procenat onih koji imaju istinsku zelju da, zarad nekog bolesnog eksperimenta a mozda cak i prostog neznanja, uvecaju porez na zarade i koriguju(kako se to kaze recnikom gubitnika) stope PDV-a, ili uticu na poskupljenja zivitnoh troskova koja u ovom momentu mogu dovesti narod na ivicu propasti.
Sva sreca pa MMF ima malo razumevanja, a da nam je EU - ni nesposobna vlada, niti, jos nesposobnija, opozicija nam ne bi vise bile potrebne.
Preporuke:
0
0
5
utorak, 25 avgust 2009 07:42
ludi skretničar
Diana Dragutinović je jedini kvalitetan ministar u ovoj nakaradnoj vladi. Primetićete da iz njenih usta nisu izlazile besmislice o "krizi kao razvojnoj šansi", "krizi koja je iza nas", "oporavku privrede" itd.
Preporuke:
0
0
6
utorak, 25 avgust 2009 10:59
komentator bg
Povećanje PDV-a bi najviše (i skoro jedino) pogodilo trgovce, koji bi radi nastavka poslovanja morali da smanje svoje ogromne marže. Dakle, ta mera ne dolazi u obzir.
Preporuke:
0
0
7
sreda, 26 avgust 2009 05:49
Kole Papak
Povećanje PDV-a ne može ništa da pomogne narkomanu koji je na izdisaju. Ostaje samo da se još malo sačeka da se sam dokusuri.
Preporuke:
0
0
8
sreda, 26 avgust 2009 21:32
branko
Kao neutralnom promatraču, čini mi se da je prijedlog MMF-a o povećanju PDV-a jako razuman prijedlog...Ako se PDV poveća 1% neće doći do povećanja cijena zbog nedovoljne likvidnosti...Ove stvari sa otpuštanjem su puno skuplje, neće dati rezultate na kratak rok, a izazvat će političke i socijalne tenzije....
Preporuke:
0
0
9
četvrtak, 27 avgust 2009 03:10
Sima
Verujem da je autor u pravu po pitanju oporezivanja, ali ovde postoji problem koji izgleda svi previđaju. Liberalna ekonomija, berze i svi ostali marifetluci naše pokondirene ekonomske elite zavise pre svega od poverenja. A poverenja nema.
Imam prihode (ne platu, ali redovne mesečne prihode) preko 40.000. Ma koliko bilo bolno za moj džep, slažem se da treba da podnesem veći teret ove krize nego neko ko ima 15-20.000 i pri tom hrani 5-6 gladnih usta. Ali, kome ja to treba da dam te pare? Ovoj bulumenti korumpiranih "eksperata" sa dva i po kursa u Budimpešti? Ne dam, bre!!!
Prošli put kad su pričali o porezima neko na TV-u reče: "Pokažite mi porodicu koju treba da izdržavam i potpisujem da ću je izdržavati sledećih godinu dana." Potpisujem i ja, ali ovima ne dam ni pare više nego što mi sad otimaju ni za šta!
I da smisle najgenijalniji plan da se isščupamo iz ovoga, džaba... Niko im više ništa ne veruje. Tu leži problem.
Preporuke:
0
0
10
četvrtak, 27 avgust 2009 23:17
PDV - zajam?
Sa ovim "ekspertima" nisam siguran i da povećanje PDV-a može nešto da pomogne. Međutim, siguran sam da (sa bilo kojom vlašću), novo zaduživanje šteti Srbiji; tim više, što ovoj vlasti - kratkoročno pomaže! Zato oni tako demagoški beže od PDV-a, a traže zajam.
Preporuke:
0
0
11
utorak, 01 septembar 2009 13:42
TomaS
Pre nego sto uopste pocne da razmislja o eventualnom povecanju PDV, Vlada bi morala da odgovori bar na dva pitanja:
- Zasto i dokle ce se od strane te vlade i njenih institucija tolerisati nedisciplina, bolje reci kriminal, nekih poreskih obaveznika? Svedoci smo da se kasa racuni sve manje daju kupcima. U civilizovanim zemljama neplacanje cak i najmanjeg iznosa poreza je krivicno delo.
- Kako je Vlada dopustila da se zadnjih nekoliko godina nagomilaju obaveze po osnovu placanja doprinosa na plate? Nekada je to bilo nezamislivo.
Drugim recima, siromsaniji deo stanovnistva treba da ispasta zbog te nediscipline i neodgovornosti Vlade.
Pravo pitanje je kako da se to uradi, kad nema proizvodnje i kad je ona ovoj vlasti poslednja rupa na svirali, a sve uz podršku i bubnjeve MMF-a.
"STRANCI NEĆE VEĆE POREZE."
Dakle, ima li još uvek nekoga da mu nešto nije jasno?!
Sva sreca pa MMF ima malo razumevanja, a da nam je EU - ni nesposobna vlada, niti, jos nesposobnija, opozicija nam ne bi vise bile potrebne.
Imam prihode (ne platu, ali redovne mesečne prihode) preko 40.000. Ma koliko bilo bolno za moj džep, slažem se da treba da podnesem veći teret ove krize nego neko ko ima 15-20.000 i pri tom hrani 5-6 gladnih usta. Ali, kome ja to treba da dam te pare? Ovoj bulumenti korumpiranih "eksperata" sa dva i po kursa u Budimpešti? Ne dam, bre!!!
Prošli put kad su pričali o porezima neko na TV-u reče: "Pokažite mi porodicu koju treba da izdržavam i potpisujem da ću je izdržavati sledećih godinu dana." Potpisujem i ja, ali ovima ne dam ni pare više nego što mi sad otimaju ni za šta!
I da smisle najgenijalniji plan da se isščupamo iz ovoga, džaba... Niko im više ništa ne veruje. Tu leži problem.
- Zasto i dokle ce se od strane te vlade i njenih institucija tolerisati nedisciplina, bolje reci kriminal, nekih poreskih obaveznika? Svedoci smo da se kasa racuni sve manje daju kupcima. U civilizovanim zemljama neplacanje cak i najmanjeg iznosa poreza je krivicno delo.
- Kako je Vlada dopustila da se zadnjih nekoliko godina nagomilaju obaveze po osnovu placanja doprinosa na plate? Nekada je to bilo nezamislivo.
Drugim recima, siromsaniji deo stanovnistva treba da ispasta zbog te nediscipline i neodgovornosti Vlade.