Mi ne beremo te brige, nama će Ameri, za kaznu, da uskoro ožive pokojnog Arkana, ali u liku daleko gadnije njuške: Vinija DŽonsa!
Malo li je? Mada, nisu dosada pitali udovicu, "Tzetzu" za odobrenje.
Inače, smatram da ne treba reagovati na to i takvo, subjektivno viđenje istorije, kao i potencijalno romansiranje biografija, jer su to radili i YU-režiseri pred komunistima, pa ispade nikom ništa!
Zaboravili ste?
Ja sam se kao klinac naplakao u bioskopu/pred TV-om zarad tifusara, Kozare (mama 'pava!), vučjaka koji grizu ranjenike, đaka u Kragujevcu (i sad bih, bre!), a posle ispade da su oni režirali "kako treba" a ne "kako je bilo", pa potom utekli kod neprijatelja ili u druge žanrove! :(
Ameri mogu samo da nam ponude kompjuterski uber-skupo, hiperisproducirano, intelektualno blato! Pa ko poveruje, nek' nosi šnjur.
Inače, da su kompjuterski igrači dosad slično reagovali na istorodne provokacije istih nedotupavnih Amera ("koja je ovo zemlja na mapi, jesmo li je napadali dosad?"), Nemci bi, kolektivno sa Japancima... kamikazirali odavno umesto vehabija (tjelobombama!) na SAD, a Rusi bi krknuli odozgo sve resto što imaju od nuklearki.
Stoga, ne gubite vreme na banalnosti.
Amen.
Preporuke:
0
0
2
četvrtak, 06 avgust 2009 22:10
Krizimir Recesionović-Oskudić
Bah, taki junak ka što je naš Stiv treba da pribavi sebi bolju ribu nego što je ova Kira Najlti. Recimo, za Kendru Vilkinskon (Girls Next Door) i ja bi drage volje pošo da uterujem demokratiju. Al nema.
Preporuke:
0
0
3
petak, 07 avgust 2009 00:39
TOPOLj
Hvala Bogu pa sam odavno prestao gledati američku filmsku produkciju.I me pamtim kada sam nešto od tih holivudskih "ostvarenja"(da ne upotrebim neku težu riječ)gledao.Nemam problema sa živcima,dok se za ovu današnju avangardu,izraslu na holivudskoj mitomaniji to ne može reći.Zbog ovakvih idiotizama proizašlih iz Holivuda,ali najviše zato što slušam svoje srce koje nikad ne laže,Rusiju obožavam,pa i više od toga.Američki lažni mitovi kod mene imaju efekat,da kad svaki put čujem ili pročitam nešto poput ovog autorskog teksta u kome se Rusi opisuju kao zli momci(svaka čast autoru,da ne budem pogrešno shvaćen)počinjem da osjećam još veće gađenje prama Americi.Ali šta drugo očekivati iz Amerike osim laž.Lažu od 4.7.1776.Ovaj autorski tekst samo je jedan mali opis kako izgleda njihova laž.
Preporuke:
0
0
4
petak, 07 avgust 2009 01:47
Rodoljubu
Amen?
Ili - amin?
Preporuke:
0
0
5
petak, 07 avgust 2009 10:17
Ivan Grozni
Ha, ha, ha, ha...
Preporuke:
0
0
6
petak, 07 avgust 2009 10:30
Konstantin V
Dali se neko seca filma "Rambo IV"? U tom filmu Rambo je oslobadjao Avganistan od Rusa, pitam se kada bi se danas konjim slucajem snimao "Rambo V" od koga li ce Rambo da oslobodi Avganistan? Dali od samih Avganistanaca?! Ovaj film je drastican primer koliko zivot demantuje propagandu Holivuda i Pentagona.
Preporuke:
0
0
7
petak, 07 avgust 2009 13:49
Jasna Simonović
KONSTANTIN V, Ne znam zašto se muškarci odmah kače na Rambo, Policijsku akademiju ili Kuma kad treba da se oslone na američku filmsku produkciju! Ali svakako vaša ideja za Rambo V meni se svidja...(zaštitite je!)...Mislim da je Holivud toliko toga snimio da je zaista glupo neki deo tog filmskog blaga izvlačiti kao “propagandu Holivuda”....
Da li neki ljudi zloupotrebljavaju svoju instituciju, slavu ili kameru, to je nešto drugo...da li neki ljudi ne znaju da uzmu kameru I iskoriste svoju slavu da saopšte ili snime ono što oni žele, to je druga stvar...Ali, nadam se i ja da naš Oskar neće završiti samo sa Ami G šou, i da sa “Skupljačima perja” nisu odletele naše nade samo na “ničiju zemlju”...
TOPOLJ, Mislim da strašno propuštate što ste prestali da gledate filmsku produkciju! Umetnost nema nacionalni prefiks! Jer onda ne bismo mogli da uživamo u Sibirskom berberinu, a u “Dr.Živago” ne smem ni da pomislim na tu lepotu od filma! Prosto da i ako neko do tada nije obožćavao Rusiju, da počne odmah da je obožava!
Mitovi, lažni ili stvarni, nisu samo istorijski već i razonodni način približavanja novim generacijama...Oni ne sadrže nužno istinu, kao što i umetnička slika nije fotografija...
A I ko vam brani da date neku ideju našim vrhunskim rediteljima..Eto, ja jednom poslala ideju sa knjigom, ali Kusturičin ofis poslao portiru u Drvengrad, a on mi kaže da je dao Kustinoj supruzi...
Pa zovem, zovem, ali naravno, te Pariz, te novi film, te Maradona, te No smoking please, te fešta ova, te ona, te ...Neće valjda ostati bez Oskara naš Kusta!
Kad bi se ja pitala taj film bi se zvao: Živi muški!
Preporuke:
0
0
8
petak, 07 avgust 2009 14:05
hahaha
Moram reci da je smesno sto je bas Dzud Lo snajperista. Vasilij Zajcev.
Preporuke:
0
0
9
petak, 07 avgust 2009 16:27
VV
Jasno je zašto taj baja ,kao i mnogi drugi, snima baš takve filmove! Nesnimljeni film o Manerhajmu je zanimljiv prolog za film o Gruѕiji. Maršal Manerhajm je, kao što mnogi znaju, finski predsednik i general koji se od 1919. godine stalno sudarao sa sovjetskim, da ne kažemo ruskim, interesima u regionu.Zato nije ni čudno što su Holivud i Harlin nameravali da baš o njemu snime filmsku priču.
Holivud je i dalje najtransparentnija propagandna prethodnica Pentagona i NATO saveѕa.
Preporuke:
0
0
10
petak, 07 avgust 2009 17:59
Srebrni
@Konstantin: Rambo 3, ne 4.
4-ti deo je ovaj nedavni, "John Rambo" gde je neke žute koso-oke genocidirao.
Mislim da ovom scenariju fali samo Wolverine da uleti i da zubima pokida po neki tenak. :)
Preporuke:
0
0
11
petak, 07 avgust 2009 18:36
Konstantin V
@Jasna Simonović : koristiti izraz “propaganda Holivuda” nije bas tako glupo kako se vama cini, jer filmovi slicni "Rambu" su delom finasirani od strane Pentagona, informisite se malo bolje pa se onda "naostrite" na komentare.
Preporuke:
0
0
12
petak, 07 avgust 2009 20:07
Jasna Simonovic
Konstantin, verovatno ste u pravu za konkretan slučaj, ako tako znate, nezavisno da li sam ja informisana ili ne, ali ne za sveukupnu produkciju... Filmovi se svuda finansiraju iz raznih izvora, a holivudske teme su raznorazne...
Ali kako sami rekoste, "život" demantuje... A Život daje šansu svakome da na film "reaguje" na svoj način, kao i da "snimi film" sa istom temom kroz svoju dioptriju, zar ne?
Preporuke:
0
0
13
subota, 08 avgust 2009 00:42
gorštak
Obzirom da su na holivudskim kič-idiotarijama odrasle gotovo sve posleratne generacije svih zemalja na svetu, može se s dosta pouzdanja tvrditi da je Holivud značajno doprineo snižavanju inteligencije savremenog čoveka, smućivanju moralno-vrednosnih kriterijuma, kao i šabloniziranju njegovog razmišljanja i ponašanja. Mislim da mi često nismo ni svesni u kolikoj se meri, pod dejstvom hiljada odgledanih filmova, ponašamo ''holivudski'' čak i u svakodnevnim životnim situacijama, po diktatu nekakvih nesvesno ugrađenih matrica. Neverovatno je da su holivudske stupidarije poput npr. filmova Merilin Monro ikada mogle zadobiti status ''kultnih ostvarenja'', a nju samu izdići do nekog navodno ''nedostižnog ideala ženstvenosti''. Ili pozere poput Brusa Vilisa bilo kome nametnuti za uzor herojstva i ''muškog umiranja''. O serijalu Rambo-a (gde je njegov prvi deo jedini koji valja) ne treba ni trošiti reči
@Jasna Simonovic
Naravno da je Holivud iznedrio i nemali broj istinskih remek-dela, poput npr. ''Kuma'', ''Lovca na jelene'', ''Leta iznad kukavičjeg gnezda'' i sl. ali čini mi se da baš najizuzetnija holivudska ostvarenja upadljivo odskaču od holivudskog mejn-strima, a na paradoksalan način, ne samo što ne izražavaju tipično ''američke vrednosti'', nego ih čak dovode pod sumnju, na direktan ili indirektan način predstavljajući zapravo i pobunu protiv njihovog diktata.
Preporuke:
0
0
14
subota, 08 avgust 2009 12:30
TOPOLj
@Jasna Simonović...Poštovana Jasna:fali vam u komentaru "američku produkciju".Inače gledam filmska ostvarenja ali u domenu razumnog i naravno izbjegavam američko.I vjerujte ništa nisam propustio.Naprotiv,ponoviću ono što sam već napisao u prvom komentaru,a to je da nemam problema sa živcima.Znate onu narodnu "mladost ludost".Djete od 7 godina lako je bilo hraniti holivudskim bajkama.Ima jedno ali...Ali djete jednom mora odrasti i djete će kad tad shvatiti.Davno sam primio k znanju sledeće,a to je da između scenarista,producenata,režisera i ostalog holivudskog personala sa jedne strane i zatvorskih čuvara u Gvantanamu i američkih ubica širom svijeta gotovo da i nema razlike.Zapravo ona uopšte ne postoji.Recimo Ričard Gir je izrazio solidarnost sa "napaćenim albanskim narodom"na Kosmetu,postradalom od "zlih Srba".Nije gospođo Jasna samo Holivud otišao do đavola.Otišao je i Nobelov laureat. Marti Ahtisari nagrađen je zato što je Srbija ostala bez 15 posto teritorije.Primio je ček od milion dolara ili u prevodu bravo za šamar,bravo za laž,bravo za otimanje,bravo za srpske suze,bravo za oskrnavljena srpska groblja,pokidane pravoslavne krstove,paljenje crkava i još puno toga bravo.Griješite Jasna ako mislite da se razlikuju Reni Harlin i onaj što je grickao kravatu.Zašto Harlin nije došao u Šinvali i čuo onu drugu priču,priču južnoosetinskih mučenika?Šta ga je koštalo da pomiluje po glavi i djecu Šinvalija,da čuje kako su u snu zasuti bombama i granatama zajedno sa ruskim mirovnjacima?7-og augusta prošle godine oko 23 i 15 Šinvali je zasut granatama od gruzijske vojske sponzorisane iz Vašingtona i Brisela.Ovo je istina koju Rene Harlin ne želi da vidi.I zaključak se sam po sebi nameće:Harlin podržava genocid ali i svi oni koji budu radili na projektu filma iz autorskog teksta Andreja Konjajeva.E zato ne volim Holivud,zato ne volim američku filmsku produkciju,zato je ne gledam.Neću napustiti svoju životnu devizu a ona glasi:samo slušati svoje srce.S poštovanjem!!
Preporuke:
0
0
15
subota, 08 avgust 2009 18:32
nenad
Predlog scenarija je čak i malo blag.Trebalo bi odmah u scenarijo ubaciti nekog zlog bradatog Srbina koji pomaže Rusku braću a sa druge strane jednog plemenitog vatrpolistu iz Prištine koji pomaže milosrdnim Gruzinima.Naprimer Hašim, koga bi glumio Alek Boldvin.Našeg bradonju mogao bih da glumi Al Paćino bez obzira na mali nedostatak visine.Bilo bi tu još nekih predloga ali to za sledeći film.
Preporuke:
0
0
16
subota, 08 avgust 2009 19:10
Jasna Simonovic
KONSTANTIN, Vaš komentar je izuzetan, upravo ste sve objasnili...
Nažalost RAMBO I II III ili IV (ako postoji) nikada nisam gledala..Sama pravim izbor šta gledam...
TOPOLJ, zahvaljujem na detaljnom obrazloženju, ne poznajem niti film, pogotovo ako još nije snimljen, niti autora, niti detaljno istorijski događaj o kome govorite, ali me svakako interesuje da saznam...Mislim da svako ko nešto zna treba da kontaktira reditelja, danas to nije teško, ili da snimi film po svome... Ali svakako da samo sponzorisanje ne mora iskuljučivo da znači da je neko zastupnik ideje o kojoj se snima...Ljudi imaju različite interese....
Ali, sačekajmo prvo da vidimo film o kome govorite...Možda ipak gdin reditelj “pomiluje po glavi decu Šinvalija” ...I reditelji imaju dušu...
Možda bi Reniju bilo izazovno da snimi priču o balkanskim narodima pred II sv. rat kako je opisala Ruth Michell u svojoj knjizi 1943. godine...
Da, slažem se da je mnogo štošta otišlo “dođavola”, ali treba nešto da počne da dolazi i “odđavola”, zar ne?
Nemalo puta sam pisala da mi je kao građaninu sveta nemoguće da shvatim kako se može dobiti Nobelova nagrada za mir dok bukti rat i nečija deca umiru sa koje god da su strane...samo Nobelovo ime obavezuje na plemenitost...
Da, albanski narod, odnosno narod Albanije jeste bio napaćen, preskakali su ljudi granicu i dolazili na Kosovo da traže parče hleba i slobode...I tu im svakako nije bilo lako sa nadobudnim Jugoslovenima koji su se uvek ponašali “kao Amerikanci”....Sram bilo “Evropu” što nije pomogla da se ranije Albanija oslobodi gvozdenog obruča politike...
I mislim da bi Ričard Gir baš bio dobar za jednu ulogu u filmu koji savetujem da se snimi...On razume patnju, a i sa decom je koliko znam jako nežan...
A što se teritorija tiče, stadoše nekretnine, pa sad "kretnine" mogu da dođu do izražaja...ali to je već tema za neki drugi film...
Preporuke:
0
0
17
subota, 08 avgust 2009 19:16
Jasna Simonovic
KONSTANTIN..Molim vas oprostite, pogrešila sam, moj prethodni komentar se odnosio na osobu pod pseudonimom GORŠTAK ....
Preporuke:
0
0
18
subota, 08 avgust 2009 19:17
Jasna Simonović
GORŠTAK, Vaš komentar je izuzetan, upravo ste sve objasnili...
Nažalost RAMBO I II III ili IV (ako postoji) nikada nisam gledala..Sama pravim izbor šta gledam...
Preporuke:
0
0
19
subota, 08 avgust 2009 19:53
Konstantin V
@Jasna Simonovic
Jos jedan mali detalj: Regan je svojevremeno izjavio da je Rambo pokazao kako se treba boriti protiv Rusa, tu izjavu je napravio posle gledanja filma "Rambo IV". I jos nesto: holividski filmovi bivalju oslobodjeni dela poreza u zavisnosti od toga koliko se puta pojavljuju scene sa Americkom zastavom. Inace najnovi Holivudski projekat pod okriljem Pentagona jeste film "Transformers".
Preporuke:
0
0
20
nedelja, 09 avgust 2009 01:04
TOPOLj
@Jasna Simonović...Poštovana gospođo Jasna:Ne vjerujem da Holivud može biti toliko milostiv,pa da ispolji korotu(žalost za mrtvim)u ovom slučaju za ruskim mirovnjacima i civilima Šinvalija.Prije bi Karpenterov Majkl Majers bio milostiviji prema svojim žrtvama nego li holivudski scenaristi prema djeci Šinvalija.Oprostite,ali izražavam sumnju da će djeca Šinvalija biti pomilovana po glavi.Naime,sedmoga ovoga mjeseca navršilo se tačno godinu dana od užasa koji im je priredio Majersov blizanac iz Tbilisija.Pošto je jedan od Harlinovih radova i"Strava u Ulici brijestova",njegov junak,ložač Fredi,mogao bi da pozavidi Sakašvilijevim "junošama"koji su svoje "podvige"snimali mobilnim telefonima.Imali su neku čudnu komunikaciju,sličnu Fredijevoj.Valjda zato da dokažu koliko su naučili u kampovima za obuku i da pokažu svojim učiteljima da su uzorni učenici.A da su njihovi učitelji nenadmašni za takvu vrste obuke pokazuje i "Strava u Ulici brijestova koja u Iraku traje punih pet godina.Na žalost,Fredijeve gruzijske kopije niko od zapadnih zvaničnika nije osudio.Nisu čak ni njihovi cenzurisani mediji.A da među običnim svijetom ima izuzetaka,svakako da ima,ali to su samo časni izuzeci.I da budem do kraja iskren,prije nego li je NSPM objavila ovaj tekst,bio sam začuđen kako to Holivud u svoju "baštinu"nije uvrstio još jednu priču o onim "ruskim zloćama"?I evo,konačno se pojavi nešto što me samo učvrsti u uvjerenju da sam ispravno postupio kada sam se odrekao holivudskog lažnog sjaja.Nemojte mi šta zamjeriti.Samo sam napisao ono što mislim.Pozdrav i svako dobro!!
Preporuke:
0
0
21
nedelja, 09 avgust 2009 08:31
Jasna Simonović
KONSTANTIN,
hvala, nisam ni to znala...
Izgleda da je zaista "hvala Bogu" da Ramba nisam gledala!...Možda zato nemam želju da se borim protiv bilo koga...
A to sa zastavom, znate da i nije tako loša ideja...Da su naši ljudi za zastavu novac, umesto krvi davali, možda bi danas bankovni bio dovoljan da nikakvi "transformatori" i "tranzitori", "gledači filmova" i "gledaoci Boga" (samo "odozgo" umesto i "odozdo"!) ne bi oporezivali "držanje mobilnog u ruci" ili uzimali "pola kifle pri slanju pisma"...
p.s. U knjizi Nikole Kavaje "Komandos" nalazi se dopis sa potpisom gdina Regana od 8. sept. 1979. (Mislim da je i o Kavaji trebalo da se snimi film?)..Ovo tek da zaštitim "delo" predsednika SAD da nije samo "gledao filmove"..."Rambo" ipak nije porušio prijateljske odnose sa Rusijom...
A možda i zato, što ima naroda (kao vi i ja) koji iznesu lepo činjenice na pravo mesto...Samo da je i u pravo vreme!!!...
A ja bih znate onu scenu iz "Kose" kada "zamenjeni" mladić ulazi u borbeni avion stavila pod šifru "OBAVEZNO" u Davosu (i na Kopaoniku!) sve dok....a scenu Apola 13 kada majka unucima iskazuje veru u svoga sina u svako porodilište na svetu...Toliko o Holivudu...jer u našem Holy Woodu-u (turc. Balkanu) ima toliko toga da se snimi...
Preporuke:
0
0
22
nedelja, 09 avgust 2009 11:06
Jasna Simonović
TOPOLJ..Vi ste sjajno napisali, mnemojte se molim vas izvinjavati, pogotovo ne meni...Verujem da će to pročitati ljudi koji mnogo bolje poznaju temu od mene...Ja sam takav "istorijski diletant"!
Ali, ja ipak verujem da će "deca Šinvalija" biti "pomilovana po glavi" u filmu...Jer možda u ovom trenutku "Bog već miluje tu decu po glavi" ...A "putevi rediteljski" su isto tako ponekad čudni...Kad su "pomilovali dečake i devojčicu iz Indije", mogu i "deca iz Šinvalija", pa da se i oni nađu u "domovini Oskara", koje god da su nacije, vere, itd.deca ...A da bi deca širom sveta mogla da gledaju holivudske, ruske, skandinavske i druge lepe dečje filmove umesto da im "nesavesni roditelji" uteruju strah u kosti, a Bog bez pokrića prosti ...
Preporuke:
0
0
23
ponedeljak, 10 avgust 2009 11:10
Konstantin V
@Srebrni
U pravuste, rec je o Rambo 3. Ima jos jedan film koji se bavi sadrzajem okupacije Avganistana i kako su Amerikaci pomogli Avganistance, taj se film zove "Rat Cralija Vilsona". To nije akcioni film ali sustina je ista: humani Amerikanci pomazu sirote Avganistance da se oslobode. Pomislio bi covek bice prijatelji za sva vremena, kad ono: Amerikaci u nase dane tamane Avganistance kao onomad SSSR. Sta se to desilo da se stvari tako preokrenu? Ipak zivot nije film. Inace "Rat Cralija Vilsona" je zabenjen za prikazivanje u Rusiji.
Preporuke:
0
0
24
ponedeljak, 10 avgust 2009 22:48
Dag
Zao mi Stiva.
Preporuke:
0
0
25
četvrtak, 13 avgust 2009 14:26
PREDRAG
Postovani,
@TOPOLJ
@Jasna Simonovic
Hocu samo da vam ukazem da grad koji spominjete u svojim komentarima nosi naziv CHINVALI i da se tako i izgovara.
Preporuke:
0
0
26
petak, 14 avgust 2009 16:31
Jasna Simonovic
PREDRAG, hvala...
Preporuke:
0
0
27
subota, 15 avgust 2009 11:35
NT
Zapravo, koga zanima, "ChinvalI" je gruzijski naziv grada, koji se obično vezuje sa gruzijskim teritorijalnim i kulturninm aspiracijama na Južnu Osetiju. Osetini i Rusi insistiraju na odbacivanju sufiksa "i", koji u gruzijskom označava mjesta, pa grad zovu "Chinval".
Malo li je? Mada, nisu dosada pitali udovicu, "Tzetzu" za odobrenje.
Inače, smatram da ne treba reagovati na to i takvo, subjektivno viđenje istorije, kao i potencijalno romansiranje biografija, jer su to radili i YU-režiseri pred komunistima, pa ispade nikom ništa!
Zaboravili ste?
Ja sam se kao klinac naplakao u bioskopu/pred TV-om zarad tifusara, Kozare (mama 'pava!), vučjaka koji grizu ranjenike, đaka u Kragujevcu (i sad bih, bre!), a posle ispade da su oni režirali "kako treba" a ne "kako je bilo", pa potom utekli kod neprijatelja ili u druge žanrove! :(
Ameri mogu samo da nam ponude kompjuterski uber-skupo, hiperisproducirano, intelektualno blato! Pa ko poveruje, nek' nosi šnjur.
Inače, da su kompjuterski igrači dosad slično reagovali na istorodne provokacije istih nedotupavnih Amera ("koja je ovo zemlja na mapi, jesmo li je napadali dosad?"), Nemci bi, kolektivno sa Japancima... kamikazirali odavno umesto vehabija (tjelobombama!) na SAD, a Rusi bi krknuli odozgo sve resto što imaju od nuklearki.
Stoga, ne gubite vreme na banalnosti.
Amen.
Ili - amin?
Da li neki ljudi zloupotrebljavaju svoju instituciju, slavu ili kameru, to je nešto drugo...da li neki ljudi ne znaju da uzmu kameru I iskoriste svoju slavu da saopšte ili snime ono što oni žele, to je druga stvar...Ali, nadam se i ja da naš Oskar neće završiti samo sa Ami G šou, i da sa “Skupljačima perja” nisu odletele naše nade samo na “ničiju zemlju”...
TOPOLJ, Mislim da strašno propuštate što ste prestali da gledate filmsku produkciju! Umetnost nema nacionalni prefiks! Jer onda ne bismo mogli da uživamo u Sibirskom berberinu, a u “Dr.Živago” ne smem ni da pomislim na tu lepotu od filma! Prosto da i ako neko do tada nije obožćavao Rusiju, da počne odmah da je obožava!
Mitovi, lažni ili stvarni, nisu samo istorijski već i razonodni način približavanja novim generacijama...Oni ne sadrže nužno istinu, kao što i umetnička slika nije fotografija...
A I ko vam brani da date neku ideju našim vrhunskim rediteljima..Eto, ja jednom poslala ideju sa knjigom, ali Kusturičin ofis poslao portiru u Drvengrad, a on mi kaže da je dao Kustinoj supruzi...
Pa zovem, zovem, ali naravno, te Pariz, te novi film, te Maradona, te No smoking please, te fešta ova, te ona, te ...Neće valjda ostati bez Oskara naš Kusta!
Kad bi se ja pitala taj film bi se zvao: Živi muški!
Holivud je i dalje najtransparentnija propagandna prethodnica Pentagona i NATO saveѕa.
4-ti deo je ovaj nedavni, "John Rambo" gde je neke žute koso-oke genocidirao.
Mislim da ovom scenariju fali samo Wolverine da uleti i da zubima pokida po neki tenak. :)
Ali kako sami rekoste, "život" demantuje... A Život daje šansu svakome da na film "reaguje" na svoj način, kao i da "snimi film" sa istom temom kroz svoju dioptriju, zar ne?
@Jasna Simonovic
Naravno da je Holivud iznedrio i nemali broj istinskih remek-dela, poput npr. ''Kuma'', ''Lovca na jelene'', ''Leta iznad kukavičjeg gnezda'' i sl. ali čini mi se da baš najizuzetnija holivudska ostvarenja upadljivo odskaču od holivudskog mejn-strima, a na paradoksalan način, ne samo što ne izražavaju tipično ''američke vrednosti'', nego ih čak dovode pod sumnju, na direktan ili indirektan način predstavljajući zapravo i pobunu protiv njihovog diktata.
Nažalost RAMBO I II III ili IV (ako postoji) nikada nisam gledala..Sama pravim izbor šta gledam...
TOPOLJ, zahvaljujem na detaljnom obrazloženju, ne poznajem niti film, pogotovo ako još nije snimljen, niti autora, niti detaljno istorijski događaj o kome govorite, ali me svakako interesuje da saznam...Mislim da svako ko nešto zna treba da kontaktira reditelja, danas to nije teško, ili da snimi film po svome... Ali svakako da samo sponzorisanje ne mora iskuljučivo da znači da je neko zastupnik ideje o kojoj se snima...Ljudi imaju različite interese....
Ali, sačekajmo prvo da vidimo film o kome govorite...Možda ipak gdin reditelj “pomiluje po glavi decu Šinvalija” ...I reditelji imaju dušu...
Možda bi Reniju bilo izazovno da snimi priču o balkanskim narodima pred II sv. rat kako je opisala Ruth Michell u svojoj knjizi 1943. godine...
Da, slažem se da je mnogo štošta otišlo “dođavola”, ali treba nešto da počne da dolazi i “odđavola”, zar ne?
Nemalo puta sam pisala da mi je kao građaninu sveta nemoguće da shvatim kako se može dobiti Nobelova nagrada za mir dok bukti rat i nečija deca umiru sa koje god da su strane...samo Nobelovo ime obavezuje na plemenitost...
Da, albanski narod, odnosno narod Albanije jeste bio napaćen, preskakali su ljudi granicu i dolazili na Kosovo da traže parče hleba i slobode...I tu im svakako nije bilo lako sa nadobudnim Jugoslovenima koji su se uvek ponašali “kao Amerikanci”....Sram bilo “Evropu” što nije pomogla da se ranije Albanija oslobodi gvozdenog obruča politike...
I mislim da bi Ričard Gir baš bio dobar za jednu ulogu u filmu koji savetujem da se snimi...On razume patnju, a i sa decom je koliko znam jako nežan...
A što se teritorija tiče, stadoše nekretnine, pa sad "kretnine" mogu da dođu do izražaja...ali to je već tema za neki drugi film...
Nažalost RAMBO I II III ili IV (ako postoji) nikada nisam gledala..Sama pravim izbor šta gledam...
Jos jedan mali detalj: Regan je svojevremeno izjavio da je Rambo pokazao kako se treba boriti protiv Rusa, tu izjavu je napravio posle gledanja filma "Rambo IV". I jos nesto: holividski filmovi bivalju oslobodjeni dela poreza u zavisnosti od toga koliko se puta pojavljuju scene sa Americkom zastavom. Inace najnovi Holivudski projekat pod okriljem Pentagona jeste film "Transformers".
hvala, nisam ni to znala...
Izgleda da je zaista "hvala Bogu" da Ramba nisam gledala!...Možda zato nemam želju da se borim protiv bilo koga...
A to sa zastavom, znate da i nije tako loša ideja...Da su naši ljudi za zastavu novac, umesto krvi davali, možda bi danas bankovni bio dovoljan da nikakvi "transformatori" i "tranzitori", "gledači filmova" i "gledaoci Boga" (samo "odozgo" umesto i "odozdo"!) ne bi oporezivali "držanje mobilnog u ruci" ili uzimali "pola kifle pri slanju pisma"...
p.s. U knjizi Nikole Kavaje "Komandos" nalazi se dopis sa potpisom gdina Regana od 8. sept. 1979. (Mislim da je i o Kavaji trebalo da se snimi film?)..Ovo tek da zaštitim "delo" predsednika SAD da nije samo "gledao filmove"..."Rambo" ipak nije porušio prijateljske odnose sa Rusijom...
A možda i zato, što ima naroda (kao vi i ja) koji iznesu lepo činjenice na pravo mesto...Samo da je i u pravo vreme!!!...
A ja bih znate onu scenu iz "Kose" kada "zamenjeni" mladić ulazi u borbeni avion stavila pod šifru "OBAVEZNO" u Davosu (i na Kopaoniku!) sve dok....a scenu Apola 13 kada majka unucima iskazuje veru u svoga sina u svako porodilište na svetu...Toliko o Holivudu...jer u našem Holy Woodu-u (turc. Balkanu) ima toliko toga da se snimi...
Ali, ja ipak verujem da će "deca Šinvalija" biti "pomilovana po glavi" u filmu...Jer možda u ovom trenutku "Bog već miluje tu decu po glavi" ...A "putevi rediteljski" su isto tako ponekad čudni...Kad su "pomilovali dečake i devojčicu iz Indije", mogu i "deca iz Šinvalija", pa da se i oni nađu u "domovini Oskara", koje god da su nacije, vere, itd.deca ...A da bi deca širom sveta mogla da gledaju holivudske, ruske, skandinavske i druge lepe dečje filmove umesto da im "nesavesni roditelji" uteruju strah u kosti, a Bog bez pokrića prosti ...
U pravuste, rec je o Rambo 3. Ima jos jedan film koji se bavi sadrzajem okupacije Avganistana i kako su Amerikaci pomogli Avganistance, taj se film zove "Rat Cralija Vilsona". To nije akcioni film ali sustina je ista: humani Amerikanci pomazu sirote Avganistance da se oslobode. Pomislio bi covek bice prijatelji za sva vremena, kad ono: Amerikaci u nase dane tamane Avganistance kao onomad SSSR. Sta se to desilo da se stvari tako preokrenu? Ipak zivot nije film. Inace "Rat Cralija Vilsona" je zabenjen za prikazivanje u Rusiji.
@TOPOLJ
@Jasna Simonovic
Hocu samo da vam ukazem da grad koji spominjete u svojim komentarima nosi naziv CHINVALI i da se tako i izgovara.