ako ovo čita, mnogo pozdrava iz Beograda i una podrška!
Preporuke:
73
4
2
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:19
Ovakvu apsolutističku vlast...
... Srbija nije imala.
Sve je obezvređeno osim lika vladara.
Preporuke:
77
4
3
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:36
Knjiga proroka Joila
" A Gospod će pustiti glas svoj pred vojskom svojom, jer će oko njegov biti vrlo velik, jer će biti silan onaj koji će izvršiti volju njegovu; jer će dan Gospodnji biti velik i vrlo strašan, i ko će ga podnijeti?
Ne boj se, zemljo, raduj se i veseli se, jer će Gospod učiniti velike stvari".
Preporuke:
47
8
4
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:38
Svaka cast!
Svaka cast, postovani Djordje. U pravu ste u svemu sto ste kazali. Po onome kako lider SNS-a reaguje na Vas, mislim da on jedino Vas smatra pravom opozicijom i da jedino od Vas istinski strahuje jer su svi argumenti na Vasoj strani.
Preporuke:
65
5
5
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:40
Beograđanin - imam jedno pitanje
Mene zanima da li u ovom trenutku možda zaista postoji neka razlika u pristupu Vašingtona i Berlina, tj. da li je možda Tramp posredno ponudio mogućnost Srbiji da zadrži sever Kosova, a da je na to Merkelova onda reagovala (odbijajući takvu mogućnost). Naime, ne verujem da bi Vučić sam od sebe, bez nekog miga, izlazio sa takvom inicijativnom.
Šta bi bio motiv za ovakvu ponudu (naravno, ako uopšte postoji)?
Pa taj da pospremi Balkan do kraja, kao što je ekspresno završio između Grčke i Makedonije, sa ciljem da što pre sve pogura u Nato i tako definitivno izbaci Rusiju sa Balkana.
Sve mi se nešto čini da se u ovom krugu pitanja sve kreće. I da je nasaglasnot dva za Vučića najvažnija centra moći (Berlin i Pariz) uzrok njegovog kolebanja i kontradiktornih izjava.
Preporuke:
40
4
6
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:52
U pravu ste
U pravu ste kada novokomponovanu krilaticu "novi Gazimestan" nazivate anti-Gazimestanom. Milosevicev Gazimestan bio je velicanstveni skup naroda punog optimizma, vere i nade a govor Milosevica govor drzavnika koji ne da na svoj narod i koji se bori za ocuvanje drzave (jeste da je kasnije usledio udruzeni NATO zlocinacki poduhvat kojem smo ruzili herojski otpor ali je monstruozna vojna sila ipak uspela da okupira nasu zemlju). I umesto da svakom prilikom dokazuje da nam je deo nase teritorije nepravedno otet NATO bombama, covek koji je danas na funkciji predsednika Srbije otici ce na Kosmet da bi ono sto je ostalo naseg naroda tamo dodatno ubije u pojam i da im kapitulantski poruci da vise definitivno ne pripadaju svojoj drzavi...
Preporuke:
61
9
7
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:55
Dragan
Analitika, precizna i oštra, je super!
Sad treba naći model za akciju, za dela.
Preporuke:
59
5
8
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:57
Djordje, sasvim ste u pravu
Djordje, sasvim ste u pravu u vezi sa najavljenim referendumom. Na taj referendum, ako ga Vucic uprkos svemu organizuje, nikako ne treba izaci jer ce lider SNS u kampanji za referendum upotrebiti jos prljavije reci i metode nego do sada ne bi li izdejstvovao da glasacko telo aminuje njegovu veleizdaju!
Preporuke:
49
7
9
ponedeljak, 27 avgust 2018 12:57
avav bi trebalo jako, jako dobro da razmisli, pogotovo sada kada je jedan od njegoviš šefova džon mekejn preminuo. Trebalo bi da razmisli o tome koliko je život kratak, a sramota i licemerje i nedostatak kičme, obraza i morala besmrtan. Sve to treba imati na umu, jer će se uskoro suditi svima koji su se na srpskoj tragediji i nesreći obogatili. Pogotovo zapadnim fašistima koje dotični predstavlja kao naše vekovne "prijatelje".
Preporuke:
63
0
10
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:06
Zašto ne verujem ovom sistemu(đavo je u detaljima)hejter
Više tema je ovde analizirano.
Ali,ako ga skeniramo naizgled malim stvarima on pada.
Na stvarima koje su notorne.
A to zabrinjava.
Jer,one su pokazatelj stvarne volje da se Srbija unapredi,i stvarnih,ličnih mogućnosti.
Odnosno odsustva istih.
Pre par dana je objavljena vest da je:
Bivši načelnik Policijske uprave Beograd Veselin Milić imenovan za savetnika Aleksandra Vučića za "korupciju i kriminal"
Isti LIK o kome je Kurir 2015.pisao:
Na vrhu ove kriminalne piramide je šef beogradske policije Veselin Milić..
OTIMAČINA ŠEFA POLICIJE Milićevi ljudi su mi pretili: Silovaćemo ti ćerku, a tebe ćemo ubiti!
CRNA HRONIKA 25.11.2015.
i prilično uverljivi"kumovski"detalji,nikad demantovani.
Sledi,nastavak BORBE PROTIV ORG.KRIMINALA:
POTVRĐENO PISANJE KURIRA: Dragović i Milić raspoređeni na nove dužnosti
DRUŠTVO 31.07.2018.
Da bi epilog pisanja Kurira koji je u međuvremenu REVIDIRAO:
VUČIĆ O PROMENI NA ČELU POLICIJSKE UPRAVE: Pred Milićem je još mnogo izazova
Preporuke:
36
4
11
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:11
Causa Spectandum
@Dragan
Analitika, precizna i oštra, je super!
Sad treba naći model za akciju, za dela
.
Cini se da je preostao samo najnepopularniji nacin. Rado bi rekao, ali ces se odmah dosijetiti.
Preporuke:
29
6
12
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:19
I ne obicna farsa
Vucicev referendum ne bi bio tek obicna farsa nego bi sve nas koji se protivimo njegovom pristanku na otudjenje Kosova i Metohije i promeni granica nase zemlje nazvao protivnicima mira i zagovornicima rata, sto bi bila najteza kleveta sa najviseg mesta u drzavi. Ko zna na sta je sve spreman ovaj podlac?!
Preporuke:
33
6
13
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:24
ANALITIČAR
Kao i obično izvanredna analiza gospodina Vukadinovića. Pogotovo paralela nekada Gazimestana kada je probuđeni srpski narod došao predvođen Miloševićem na Kosmet, šiptari su pobegli u mišije rupe. Danas šiptara ima puno manje na Kosmetu. Za sve šiptarske partije skupa glasalo je samo 470 000 birača. Šiptari su podeljeni. Tači je umešan u ubistvo haradinajevog brata. Vučić umesto da koristi snagu Kine i Rusije i umesto da traži da se vrati 1 000 srpskih policajaca što stoji u rezoluciji 1244 kao i povratak 200 000 proteranih Srba Vučić naš narod dole prodaje. Bitanga "huliganska", da je on pravi huligan ne bi bežao pred šiptarima. Vučića su Rusi pustili niz vodu. Vučića je Tramp pustio niz vodu. Vučića podržava samo razbojnik Soroš kao i Merkelova koja ima zadatak da uništi Nemačku preko azilanata. Merkelova je naterala Vučića da potpiše da će Srbija izdati Kosmet i primiti Rome iz čitave Evcrope u Srbiju(READMISIJA). Samo da podsetim Vučića da izdaja ne zastareva kao akt.
Preporuke:
50
6
14
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:28
Juhahaha
Bravo Djordje!
Konacno pravi termin Sultanat!
Sultanat Srbistan!
Preporuke:
46
6
15
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:28
"Panter"
Zašto "imali smo Rezoluciju 1244"?
Zar je više nemamo?
Preporuke:
53
3
16
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:32
ANALITIČAR
-2-
Moram samo da podsjetim Vučića da AKT IZDAJE a to znači davanje šiptarskoj terorističkoj UČK bandi samo jednog centimetra Kosmeta povlači doživotnu robiju za Vučića i izdajnički režim. U mnogim zemljama izdajnike streljaju kao u Kini. Vučić će dobiti doživotnu robiju za izdaju.
Po međunarodnim konvencijama IZDAJNICI NISU ZAŠTIĆENI pravnim normama. Ko izda naciju stavljen je van zakona. Sam je sebe osudio da za njega ili nju ne vrede međunarodne norme. Ako Rusija uhapsi američke izdajnike ili obrnuto Amerika nije dužna da uopšte traži izručenje svojih izdajnika ili da Rusija traži izručenje ruskih izdajnika iz USA. Za izdajnike ne postoji međunarodno pravo. Neka dobro AvAv razmisli. Pitanje je kada će patriotski dio armije i policije izvršiti UDAR, ne državni udar jer sadašnja Srbija nije uopšte država tako da i eventualni UDAR ne bi bio tretiran kao državni. Vučić se zaigrao suviše, njegov mafijaški izdajnički klan su pustili i Tramp i Rusi niz vodu.
Preporuke:
46
5
17
ponedeljak, 27 avgust 2018 13:52
penzioner Cviko
Vučić sve deli. Po njemu krivci će biti svi osim njega. Među poznatijim krivcima su Tramp i naročito Merkelova koja Srbiju raspračava ko da je njena prćija kroz "igru" sa Trampom. U celoj priči Vučić je nevin. Ha, ha malo mnogo morgen.
Preporuke:
33
6
18
ponedeljak, 27 avgust 2018 14:20
Dragisa
Sultan ili ne,a ja mislim da je vise kao Luj XIV,njemu ide sve po planu jer NEMA NIKAKVOG OTOPA.Svi cekaju da ce da padne sam od sebe kao trula jabuka,ali avaj,nece.Jok more,ili cemo da podignemo dupeta ili cemo sa gole livade da krecemo,trece solucije nema. Ako je opozicija odnela tetki lek I ako su se dobro odmorili,mogli bi (ako ih bas ne mrzi) da se malo ukljuce u svoj posao,opozicioni,da malo ukljuce mozak I krenu da cim pre oforme zdravo jezgro,da skupe jabuke koje jos nisu obolele.CIlj IM treba da budu oni ljudi koji jos nisu pobegli iz ludila a kojima trenutno ne pada na pamet da ucestvuju u najvecj farsi tzv. demokratije.Jos uvek ih ima mnogo,treba da IM pokazu
svetlo na kraju tunela I povedu ih ka njemu.Ali,zadatak nad svim zadacima je da od nultog dana kad ga proglase krenu u borbu za svoj PRISTUP MEDIJIMA,da kad Krenu Krle,Dragisic,Boza Spasic I ekipa super botova da ih provlace kroz blato u turbo ritmu,odmah stupe u AKCIJU protesta.Ili to ili mrvice, fikusi I kraj.Prosto
Preporuke:
30
3
19
ponedeljak, 27 avgust 2018 15:09
Ujka Vasa
Svaka politika koja predviđa dogovor sa secesionistima neminovno vodi RASPADU I NESTANKU SRBIJE.
U postojećem sistemu nepovredivosti državnih granica, secesionistički zahtevi predstavljaju krivično delo. To je slučaj čak i ako se radi o etničkim grupama koje nemaju matičnu državu kao što su Baski, Katalonci, Kurdi... Ako su pak u pitanju nacionalne manjine koje imaju matičnu državu kao što je to slučaj sa Šiptarima na Kosovu, onda je to direktno samoubilački potez države Srbije koji nijedna ozbiljna država sebi ne dozvoljava.
"Dogovor" sa secesionistima znači da je za Srbiju secesija legitiman čin. Time se stvara presedan na koji će se pozivati Hrvati, Bugari, Mađari, Rumuni, Bošnjaci iz pograničnih delova Srbije.
Preporuke:
37
6
20
ponedeljak, 27 avgust 2018 15:09
Guru
Pobeleo sa čekajući da Brisel i Vašington reše naše probleme.Nastavite vi Srbi da čekate, možda sa mnom nesto nije u redu.
Preporuke:
6
12
21
ponedeljak, 27 avgust 2018 15:23
ko sa đavolom tikve sadi...
penzioner Cviko
Vučić sve deli.
kada su izdavani Srbi u crnojgori kao "država" u SRJ mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u sloveniji mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u bjrm mi smo ćutali
kada su izdavani SRbi u hrvatskoj mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u bih mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi na Kosovu i Metohiji mi smo ćutali
Ne deli samo Vučić, nego "srbi" iz "brozove srbije" pokloniše 140000 kvadratnih kilometara teritorije i izdaše 2 miliona Srba
Pravili smo "pakt za đavolom" (antihristima), za pune trbušine, e sad je "đavo" zakucao i na naša vrata, došao je red da se rasprodaje teritorija, obradivo zemljište, privreda, infrastruktura, rudno bogatstvo, zagađuju zemlja i vodtokovi prodaju živi za robove, a mrtvi za donatore organa.
Preporuke:
45
8
22
ponedeljak, 27 avgust 2018 15:34
Zvonimir Bgd
Odlazak Vučića na Kosovo 9. septembra neće biti „novi Gazimestan“, kako najavljuju neki mediji, već pre „antigazimestan“, kaže narodni poslanik i politički analitičar Đorđe Vukadinović.
Apsolutno saglasan. Oni koji Vučićev nastup na Kosmetu nazivaju Gazimestanom, aludirajući na čuveni Miloševićev vidovdanski govor 1989, ne uočavaju dijametralnu državničku suprotnost između Slobodana Miloševića nekada i Aleksandra Vučića danas. Prvi je Kosmet kao celinu čuvao i branio u sastavu srpske države, drugi ga se odriče i sklon je njegovoj podeli.
Koliko god se ponekad neslagao sa nekim analizama g.Vukadinovića, moram priznati da je on kao analitičar retkost na srpskoj političkoj sceni, ako ne i jedini. Ono što ga razlikuje od drugih je što je nekako svoj, da tako kažem. To se posebno vidi i u ovom tekstu koji u celini podržavam. Njegovo iskreno i aktivno opozicionarstvo aktuelnom režimu ne slabi njegovu budnost i objektivnu i konstruktivnu kritiku aktuelnoj opoziciji.
Preporuke:
36
9
23
ponedeljak, 27 avgust 2018 16:45
Ah
G. Vukadinović je jedan od nažalost retkih časnih srpskih intelektualaca koji se nije zadovoljio samo pasivnom kritikom beščašća na vlasti već je pokazao da se mnogo toga može postići i makar početi aktivnim delovanjem.
U mnogim stvarima je u pravu naročito da će referendum biti prevara i da ga treba bojkotovati. Pitanje je međutim kako. Pasivni bojkot neće biti dovoljan jer će to Vučić i protofašistički režim mafijaša i šibicara to jedva dočekati.
Par sugestija.
Jasno je da teritorijalna razmena i pacifikacija okupirane Srbije (sa okupiranim Kosovom) ima za jedini cilj uvlačenje Srbije i to formalno u NATO. Ako ovo nije jasno opoziciji i Srbima treba da bude jasno Rusima kojima se treba obratiti, najbolje preko SPC i RPC da bi Vučić izgubio smokvin list viđanja sa Putinom koji jedino koristi za propagandu.
Još jedino SPC ima moralni autoritet da pozove narod da se uzdigne i vlast da se opameti dok ne bude kasno. Razgovarajte sa SPC i kao pojedinci i kao organizacija.
Preporuke:
30
4
24
ponedeljak, 27 avgust 2018 16:56
ne laje pseto sela radi nego sebe radi
Zvonimir Bgd
Ajde prekini sa tom jeftinom radikalskom degutantnom propatandom već vas je nacrtao corax
Tvoj vođa i idol je "sve rekao" u sredu 25.jula 2018.
Neka Albanci imaju svoj novac, svoju policiju, svoje pasoše, neka budu u svim sportskim asocijacijama... Mogu da imaju sve, osim države, rekao je Šešelj
za zaostale u razvoju koje deli sa Vučićem jer samo države mogu da imaju pasoše i monetu
Bljutav je taj pokušaj da se vi radikalski izdajnici "okešate" na Vukadinovića
i napadate Vučića koji je nastao u proptivprirodnom političkom bludu između radikala i socijalista, "zaboraviste" da je zbog sporosti izdaje Vučića i Dačića poslat Šešelj iz Haga da dovrši izdaju kao iskusniji izdajnik.
Preporuke:
27
8
25
ponedeljak, 27 avgust 2018 17:02
@ko sa đavolom tikve sadi
Kada smo MI rasparčani i pretvoreni u "Srbiju van (!) pokrajina", SVI SU ĆUTALI i sadili tikve sa đavolom.
Preporuke:
25
4
26
ponedeljak, 27 avgust 2018 18:20
Dragan R
@"Panter"Postavili ste pravo pitanje.Rezolucija 1244 postoji bez obzira ko šta o njoj misli i sve dok je ne obustavi ili promeni onaj koji ju je doneo (SB UN) ona je vrlo jak argument u našim rukama.
Preporuke:
22
3
27
ponedeljak, 27 avgust 2018 18:40
nemoguća misija
Gledajući intervju, naročito me iritiralno voditeljkino isistiranje da analitičar Vukadinović odgovori: "Šta sada"
Vučić je bez padobrana, skočio sa "srpskom listom" Dačićem i Šešeljem sa "beograda na vodi" na beton i dok sada leti da "razbije" Srbe na KiM koji se nalaze na mestu "ateriranja", ni Vukadinović a ni bilo ko drugi nemože da "nađe rešenje" dok se ne vide tačke posledice samoubilačke (po Srbe) politike Vučića, da li će da nastrada na referendumu od naroda ili će da preživi i nastavi rasprodaju svega što se može prodati.
Preporuke:
20
6
28
ponedeljak, 27 avgust 2018 21:37
Bojan, Priština
Par meseci, godinu dana pričamo o Zajednici srpskih opština, a onda odjednom nije ZSO, nego je 'podela', 'demarkacija' - sad je to tema
Đorđe je uočio ključnu stvar.
Izdaja i predaja na delu - izdajnike i strane marionete niko ne ferma, ta ZSO je trebala biti samo smoklin list, al su na zapadu procenili da bednim izdajnicima(i usnulom narodu) ni to ne treba dati.
O kako snishodljivim i korumpiranim ljudima se radi, tek ćemo na kraju videti šta će biti poslednja tema - koje parče zemlje, koji deo privrede...
Preporuke:
25
2
29
ponedeljak, 27 avgust 2018 22:59
Beogradjanin
Večeras su Merkelova i Tramp preko telefona razgovarali i o Kosovu.
Ko je prevladao?
Znaćemo sutra po Vučićevoj izjavi.
Preporuke:
11
4
30
utorak, 28 avgust 2018 07:38
Srbin iz Šumadije
@ ko sa đavolom tikve sadi
Vaš komentar je uvredljiv za sve Srbe van Centralne Srbije. Srbi u Crnoj Gori, Hrvatskoj, Bosni, Makedoniji, nisu mala deca o čijoj organizaciji je trebalo da odlučuju Srbi iz Šumadije. A nesporna je činjenica da Srbi u tim jugoslovenskim republikama u čitavom periodu od 1945.do 1990. NIKADA NISU TRAŽILI DA BUDU POSEBNI ENTITETI, da se formiraju kao autonomne pokrajine. Da su to tražili u vreme kada su u Srbiji stvarane pokrajine imali su velike šanse da bez rata dobiju neki oblik samostalnosti.
ALI ONI TO NISU TRAŽILI.
Preporuke:
10
5
31
utorak, 28 avgust 2018 10:12
Sada, samo Bog može...
... da nam pomogne i urazumi ovog maloumnika.
Da nešto ponovo ne potpiše.
Preporuke:
13
2
32
utorak, 28 avgust 2018 16:06
Ah
//Sada, samo Bog može...
... da nam pomogne i urazumi ovog maloumnika.
Da nešto ponovo ne potpiše.
Maloumnik se ne može urazumiti, može se samo zastrašiti ako se otrezne Srbi i naročito vrh SPC i poruče mu da će biti posledica po njega i njegove lakeje ako potpiše bilo šta mimo ustava, volje naroda i SPC.
Ako ni za toliko nemamo zajedničke volje i snage nestaćemo a maloumnici će kao i svi lešinari živeti sve dok ne rasprodaju i unište sve.
Preporuke:
3
1
33
utorak, 28 avgust 2018 16:17
Slavomir Srpski
Postovani Djordje, sve si lepo rekao ko zna da procita. Istina je uvek i svugde jaca od lazi, iako joj treba malo vremena da se posvedoci. Mi to dobro znamo, i boricemo se do kraja.
Preporuke:
12
1
34
sreda, 29 avgust 2018 11:18
Marko
Ispada da kod nas postoje dva osnovna politička kapitala kada se osvoji vlast. Jedan je obećati Zapadu rešavanje pitanja KIM, a drugi je obećati Istoku da će "ostati u igri". I zatim se "surfuje" na tim talasima, pa ko koliko izdrži...
Preporuke:
1
1
35
četvrtak, 30 avgust 2018 18:04
Namćor
Vrlo (ne)poštovani "gospodine predsedniče", pošto znam da voliš da čitaš ovaj portal, onda imam jednu poruku za tebe: "Mi na Kosovu nemamo ništa" je ordinarna LAŽ! Mi na Kosmetu (Kosovu i Metohiji), po katastarskim knjigama, imamo preko 80% vlasništva! Da li se i TI , (ne)uvaženi "Presedniče", svoje imovine odričeš tako lako? Država Srbija je DUŽNA da garantuje privatno vlasništvo.Ali, ajde, zeza me moj PC, pa ću da nastavim....(a imam o čemu)
Sve je obezvređeno osim lika vladara.
Ne boj se, zemljo, raduj se i veseli se, jer će Gospod učiniti velike stvari".
Šta bi bio motiv za ovakvu ponudu (naravno, ako uopšte postoji)?
Pa taj da pospremi Balkan do kraja, kao što je ekspresno završio između Grčke i Makedonije, sa ciljem da što pre sve pogura u Nato i tako definitivno izbaci Rusiju sa Balkana.
Sve mi se nešto čini da se u ovom krugu pitanja sve kreće. I da je nasaglasnot dva za Vučića najvažnija centra moći (Berlin i Pariz) uzrok njegovog kolebanja i kontradiktornih izjava.
Sad treba naći model za akciju, za dela.
Ali,ako ga skeniramo naizgled malim stvarima on pada.
Na stvarima koje su notorne.
A to zabrinjava.
Jer,one su pokazatelj stvarne volje da se Srbija unapredi,i stvarnih,ličnih mogućnosti.
Odnosno odsustva istih.
Pre par dana je objavljena vest da je:
Bivši načelnik Policijske uprave Beograd Veselin Milić imenovan za savetnika Aleksandra Vučića za "korupciju i kriminal"
Isti LIK o kome je Kurir 2015.pisao:
Na vrhu ove kriminalne piramide je šef beogradske policije Veselin Milić..
OTIMAČINA ŠEFA POLICIJE Milićevi ljudi su mi pretili: Silovaćemo ti ćerku, a tebe ćemo ubiti!
CRNA HRONIKA 25.11.2015.
i prilično uverljivi"kumovski"detalji,nikad demantovani.
Sledi,nastavak BORBE PROTIV ORG.KRIMINALA:
POTVRĐENO PISANJE KURIRA: Dragović i Milić raspoređeni na nove dužnosti
DRUŠTVO 31.07.2018.
Da bi epilog pisanja Kurira koji je u međuvremenu REVIDIRAO:
VUČIĆ O PROMENI NA ČELU POLICIJSKE UPRAVE: Pred Milićem je još mnogo izazova
Sad treba naći model za akciju, za dela
Cini se da je preostao samo najnepopularniji nacin. Rado bi rekao, ali ces se odmah dosijetiti.
Konacno pravi termin Sultanat!
Sultanat Srbistan!
Zar je više nemamo?
Moram samo da podsjetim Vučića da AKT IZDAJE a to znači davanje šiptarskoj terorističkoj UČK bandi samo jednog centimetra Kosmeta povlači doživotnu robiju za Vučića i izdajnički režim. U mnogim zemljama izdajnike streljaju kao u Kini. Vučić će dobiti doživotnu robiju za izdaju.
Po međunarodnim konvencijama IZDAJNICI NISU ZAŠTIĆENI pravnim normama. Ko izda naciju stavljen je van zakona. Sam je sebe osudio da za njega ili nju ne vrede međunarodne norme. Ako Rusija uhapsi američke izdajnike ili obrnuto Amerika nije dužna da uopšte traži izručenje svojih izdajnika ili da Rusija traži izručenje ruskih izdajnika iz USA. Za izdajnike ne postoji međunarodno pravo. Neka dobro AvAv razmisli. Pitanje je kada će patriotski dio armije i policije izvršiti UDAR, ne državni udar jer sadašnja Srbija nije uopšte država tako da i eventualni UDAR ne bi bio tretiran kao državni. Vučić se zaigrao suviše, njegov mafijaški izdajnički klan su pustili i Tramp i Rusi niz vodu.
svetlo na kraju tunela I povedu ih ka njemu.Ali,zadatak nad svim zadacima je da od nultog dana kad ga proglase krenu u borbu za svoj PRISTUP MEDIJIMA,da kad Krenu Krle,Dragisic,Boza Spasic I ekipa super botova da ih provlace kroz blato u turbo ritmu,odmah stupe u AKCIJU protesta.Ili to ili mrvice, fikusi I kraj.Prosto
U postojećem sistemu nepovredivosti državnih granica, secesionistički zahtevi predstavljaju krivično delo. To je slučaj čak i ako se radi o etničkim grupama koje nemaju matičnu državu kao što su Baski, Katalonci, Kurdi... Ako su pak u pitanju nacionalne manjine koje imaju matičnu državu kao što je to slučaj sa Šiptarima na Kosovu, onda je to direktno samoubilački potez države Srbije koji nijedna ozbiljna država sebi ne dozvoljava.
"Dogovor" sa secesionistima znači da je za Srbiju secesija legitiman čin. Time se stvara presedan na koji će se pozivati Hrvati, Bugari, Mađari, Rumuni, Bošnjaci iz pograničnih delova Srbije.
Vučić sve deli.
kada su izdavani Srbi u crnojgori kao "država" u SRJ mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u sloveniji mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u bjrm mi smo ćutali
kada su izdavani SRbi u hrvatskoj mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi u bih mi smo ćutali
kada su izdavani Srbi na Kosovu i Metohiji mi smo ćutali
Ne deli samo Vučić, nego "srbi" iz "brozove srbije" pokloniše 140000 kvadratnih kilometara teritorije i izdaše 2 miliona Srba
Pravili smo "pakt za đavolom" (antihristima), za pune trbušine, e sad je "đavo" zakucao i na naša vrata, došao je red da se rasprodaje teritorija, obradivo zemljište, privreda, infrastruktura, rudno bogatstvo, zagađuju zemlja i vodtokovi prodaju živi za robove, a mrtvi za donatore organa.
Apsolutno saglasan. Oni koji Vučićev nastup na Kosmetu nazivaju Gazimestanom, aludirajući na čuveni Miloševićev vidovdanski govor 1989, ne uočavaju dijametralnu državničku suprotnost između Slobodana Miloševića nekada i Aleksandra Vučića danas. Prvi je Kosmet kao celinu čuvao i branio u sastavu srpske države, drugi ga se odriče i sklon je njegovoj podeli.
Koliko god se ponekad neslagao sa nekim analizama g.Vukadinovića, moram priznati da je on kao analitičar retkost na srpskoj političkoj sceni, ako ne i jedini. Ono što ga razlikuje od drugih je što je nekako svoj, da tako kažem. To se posebno vidi i u ovom tekstu koji u celini podržavam. Njegovo iskreno i aktivno opozicionarstvo aktuelnom režimu ne slabi njegovu budnost i objektivnu i konstruktivnu kritiku aktuelnoj opoziciji.
U mnogim stvarima je u pravu naročito da će referendum biti prevara i da ga treba bojkotovati. Pitanje je međutim kako. Pasivni bojkot neće biti dovoljan jer će to Vučić i protofašistički režim mafijaša i šibicara to jedva dočekati.
Par sugestija.
Jasno je da teritorijalna razmena i pacifikacija okupirane Srbije (sa okupiranim Kosovom) ima za jedini cilj uvlačenje Srbije i to formalno u NATO. Ako ovo nije jasno opoziciji i Srbima treba da bude jasno Rusima kojima se treba obratiti, najbolje preko SPC i RPC da bi Vučić izgubio smokvin list viđanja sa Putinom koji jedino koristi za propagandu.
Još jedino SPC ima moralni autoritet da pozove narod da se uzdigne i vlast da se opameti dok ne bude kasno. Razgovarajte sa SPC i kao pojedinci i kao organizacija.
Ajde prekini sa tom jeftinom radikalskom degutantnom propatandom već vas je nacrtao corax
https://www.danas.rs/wp-content/uploads/2018/08/0902-8-768x445.jpg
Tvoj vođa i idol je "sve rekao" u sredu 25.jula 2018.
Bljutav je taj pokušaj da se vi radikalski izdajnici "okešate" na Vukadinovića
i napadate Vučića koji je nastao u proptivprirodnom političkom bludu između radikala i socijalista, "zaboraviste" da je zbog sporosti izdaje Vučića i Dačića poslat Šešelj iz Haga da dovrši izdaju kao iskusniji izdajnik.
Vučić je bez padobrana, skočio sa "srpskom listom" Dačićem i Šešeljem sa "beograda na vodi" na beton i dok sada leti da "razbije" Srbe na KiM koji se nalaze na mestu "ateriranja", ni Vukadinović a ni bilo ko drugi nemože da "nađe rešenje" dok se ne vide tačke posledice samoubilačke (po Srbe) politike Vučića, da li će da nastrada na referendumu od naroda ili će da preživi i nastavi rasprodaju svega što se može prodati.
Đorđe je uočio ključnu stvar.
Izdaja i predaja na delu - izdajnike i strane marionete niko ne ferma, ta ZSO je trebala biti samo smoklin list, al su na zapadu procenili da bednim izdajnicima(i usnulom narodu) ni to ne treba dati.
O kako snishodljivim i korumpiranim ljudima se radi, tek ćemo na kraju videti šta će biti poslednja tema - koje parče zemlje, koji deo privrede...
Ko je prevladao?
Znaćemo sutra po Vučićevoj izjavi.
Vaš komentar je uvredljiv za sve Srbe van Centralne Srbije. Srbi u Crnoj Gori, Hrvatskoj, Bosni, Makedoniji, nisu mala deca o čijoj organizaciji je trebalo da odlučuju Srbi iz Šumadije. A nesporna je činjenica da Srbi u tim jugoslovenskim republikama u čitavom periodu od 1945.do 1990. NIKADA NISU TRAŽILI DA BUDU POSEBNI ENTITETI, da se formiraju kao autonomne pokrajine. Da su to tražili u vreme kada su u Srbiji stvarane pokrajine imali su velike šanse da bez rata dobiju neki oblik samostalnosti.
ALI ONI TO NISU TRAŽILI.
Da nešto ponovo ne potpiše.
... da nam pomogne i urazumi ovog maloumnika.
Da nešto ponovo ne potpiše.
Maloumnik se ne može urazumiti, može se samo zastrašiti ako se otrezne Srbi i naročito vrh SPC i poruče mu da će biti posledica po njega i njegove lakeje ako potpiše bilo šta mimo ustava, volje naroda i SPC.
Ako ni za toliko nemamo zajedničke volje i snage nestaćemo a maloumnici će kao i svi lešinari živeti sve dok ne rasprodaju i unište sve.