Ne znam koji mi rast imamo, ali znam da imamo plate manje od 200 evra mesecno. Sad, zovi to kako hoces, ali mi smo najbedniji u evropi, ne samo to, mi smo gladni, a to je osnov da se ti rusis, ne samo ti, nego sav taj korumpirano-lopovski sljam koji te prati i podrzava, a samim tim i saucestvuje u tvom kriminalu!
Preporuke:
266
3
2
četvrtak, 16 avgust 2018 20:42
S. Stanišić
Dokle više umobolniče! Umukni jednom za svagda!
Preporuke:
301
3
3
četvrtak, 16 avgust 2018 20:44
Deda Mile ima farmu
Džabe nije jeo šniclu! AV bi hteo da se razgraničimo sa Šiptarima, da KiM dobiju stolicu u UN, da Mogerini, Tači i on dobiju Nobelovu nagradu za mir, a da za sve to okrivi opoziciju!
Preporuke:
198
3
4
četvrtak, 16 avgust 2018 20:56
Antiseptik
ovaj saradnik okupatora i izvrsilac predaje KosMeta u ruke shiptarskih hordi je neprijatelj Srbije. A sa neprijateljima se zna kako se ophodi, posebno kad krenu direktno da vam rade o glavi!
Preporuke:
205
5
5
četvrtak, 16 avgust 2018 20:56
R.F.F.
Robovlasniku odgovara mir i stabilnost kada kontroliše robove koji ga se plaše. Nećete još dugo....
Preporuke:
190
3
6
četvrtak, 16 avgust 2018 20:58
56
Za mene se nemoj boriti. Nisam vaš čovek. Ne treba mi pomoć veleizdajnika. Lažu sveštena lica, reče najveći lažov u istoriji srpskog naroda.
Preporuke:
229
4
7
četvrtak, 16 avgust 2018 21:05
Bolje ćuti i pogledaj šta se od ljudi radi
Nemoj da ja zinem o svemu ko je sa kim i šta nam rade... Predsednik nije svestan da njegovi majmuni i tajkuni ubijaju goli život i opstanak čoveka. To je opasno jer narod je ubeđen da se sve radi po nalogu Vučića.Mnogo beznađa je opasna situacija po Srbiju a niko pametan ne želi građanski rat. Bože čuvaj crkvu našu!!!
Preporuke:
146
5
8
četvrtak, 16 avgust 2018 21:06
Hejter
Zašto si predao Sever Kosova secesionistima?
Tu se završava svaka priča a počinju laži.
Preporuke:
216
4
9
četvrtak, 16 avgust 2018 21:17
Zoran jovanović
Skloni se sektašu i veleizdajniče sa grbače našeg naroda .učini bar jedan dobar potez.sve što si radio samo donosi nesreću i štetu srbiji.
Preporuke:
174
5
10
četvrtak, 16 avgust 2018 21:20
100
Bako,bakice otvori nosim ti poklone !
http://nin.co.rs/pages/article.php?id=115868
Preporuke:
76
2
11
četvrtak, 16 avgust 2018 21:20
a npr. ovako: Golgotska je gorka stena/ Dver na hramu vaskrsenja.
Lazar ja postavio kamen temeljac, koji dijeli Srba od nesrba, a Miloš ga je zalio i utvrdio!
Kosovo je oltar na kome Srbi prinose ono najvrednije na žrtvu – svoj život.
Svi ostali: „Hrvati“, „Kosovari“, „Bošnjaci“,Komunisti itd. su Srbi, koji su izdali ili zamjenili svoj zavjet za drugi (Katoličanstvo, Islam…), jer su im životi bili miliji nego žrtva na oltaru otečestva – prodali su vjeru za večeru.
Problem ove vlasti je prosto u tome što oni nisu pravoslavni Hrišćani, no čeda komunizma. Za njih Kosovo i sav mit koji je vezan za kosovsku tragediju ne znače ništa!
Međutim, naš narod je uprkos svemu uspio da sačuva Pravoslavlje, što uz pomoć tradicije što uz pomoć crkve; upravo su zbog toga tradicija i crkva bili na udaru komunizma i upravo zbog toga se proevropska elita i tuđi od naroda i crkve, oni su čeljad komunizma i potpuno je prirodno da se oni stide naroda i da ga možda čak i mrze i da žele da ga „preprogramiraju“,ono čemu oni žive i čemu mi živimo potpune su suprotnosti.
Preporuke:
134
8
12
četvrtak, 16 avgust 2018 21:22
Minhauzen je za tebe malo dete
Merkelova nije neprijatelj Srbije,reče ovaj bugojanac.Tri puta su švabe udarale na Srbe u 20.veku,rezultat 2,5 miliona mrtvih Srba i milioni raseljenih.Dok zineš već slažeš radikalski konvertitu.
Preporuke:
212
3
13
četvrtak, 16 avgust 2018 21:22
Golub
Ma ni Hitler nije bio neprijatelj, a ni Klinton. Bler i Olbrajt još manje. Samo vladike. Da li ima dalje? Da li može dublje?
Preporuke:
207
4
14
četvrtak, 16 avgust 2018 21:28
Svedok
Mislio sam da je najveći problem to što je patološki lažov , a sada sam siguran da je lud !
Preporuke:
186
2
15
četvrtak, 16 avgust 2018 21:31
teletabis
Čak ni komunisti ni ateisti nikad nisu rekli da sveštena lica lažu!!! Drugim rečima SPC laže, jer sveštena lica i verujući narod su SPC.
Ako SPC laže i laže sav verujući narod onda se postavlja sasvim logičko pitanje: a ko si bre Ti?
Odgovor se sam nameće, on je nevernik, izdajnik roda svoga, budaletina koji više voli sve druge od naroda koji treba da predvodi. Il ovaj narod nije zaslužio ovu budaletinu il on nije zaslužio ovako verujući prkosan i nepokoran narod.
U svakom slučaju On nije za nas a ni mi za njega. Vrme je da se razilazimo.
Preporuke:
183
5
16
četvrtak, 16 avgust 2018 21:37
pedjaprorus
A od Seselja ni traga ni glasa!? Ma ni da bekne o Vucicevom razgranicenju!?
Preporuke:
157
4
17
četvrtak, 16 avgust 2018 21:38
Ana
Il' je lud ko to prica, il' je lud ko u to veruje.
Preporuke:
111
2
18
četvrtak, 16 avgust 2018 21:40
Beograđanin
oni koji pričaju o zamrznutom konfliktu ne razumeju da to nije održivo jer ne možemo svakog dana da se sekiramo
Pa kad bi mi zamrznuli konflikt, sekirali bi se oni a ne mi. Mi bi samo čekali povoljniju priliku, i njih pustili da trunu.
A što se tiče svakodnevnih sekiracija, predaj brate vlast i nemoj da se sekiraš, neka se umesto tebe sekira neko pametniji, pošteniji i hrabriji.
Preporuke:
136
6
19
četvrtak, 16 avgust 2018 21:40
Za sada bez dobrog naslova
Zaista ne mogu da verujem sta ovaj homunkulus govori...
Preporuke:
113
2
20
četvrtak, 16 avgust 2018 21:41
MVP
Samo podnesi ostavku I ostavi svestenike na miru. Kad bi vucic Taj najbolji samo znao sta je ecc rast u koloniji kojoj on I kamarila bi I dusu uzeli
Odlazi !!
Preporuke:
104
2
21
četvrtak, 16 avgust 2018 21:43
Crna Mamba
Kako se približava vreme koje mu je dato kao rok da prizna nezavisnost Kosova to je nervoza veća, gostovanja u dnevniku sve duža, rečnik sve primitivniji, neprijatelja sve više, paranoja sve očiglednija, grabež za moći i vlasti sve bolesniji,..jednom rečju terminalna faza izdaje.
Preporuke:
169
3
22
četvrtak, 16 avgust 2018 21:46
FAiE+PM
Bogati, čak se ni onaj Kaplarko MarŠalović se nije vako lavovski i iskrenije borio za vaše interese.
Preporuke:
84
2
23
četvrtak, 16 avgust 2018 21:51
Rast u propast
Da, rast bezakonja, pljačke, korupcije, kriminala organizovanog na Andrićevom vencu, Najzad i do izdaje sopstvene domovine.
Svakom čoveku je čast
da zaustavi taj rast.
Preporuke:
96
2
24
četvrtak, 16 avgust 2018 21:56
Najveci neprijatelj
Srbiji je trenutno najveci neprijatelj njen predsednik kome je najbolji prijatelj Angela Merkel!
Preporuke:
115
2
25
četvrtak, 16 avgust 2018 22:00
@ pedjaprorus
Gospodine, ne ocekujte Seseljevu reakciju kao prosvetljenje. On je trenutno okupiran svojom bolescu a i da nije bolesti vec je pokazao da nije Vuciceva opozicija.
Preporuke:
91
12
26
četvrtak, 16 avgust 2018 22:10
Ah
Pokazuje se ono što tvrdim odavno - jedino se još plaši crkve. A u crkvi još imamo nažalost kolebanja kada je u pitanju jedinstvena glasna osuda onoga što radi. Bojim se da pojedinačni glasovi iz crkve neće biti dovoljni da ga zaustave u ovom kršenju ustava i ludačkoj nameri da šiptarima napravi državu radi svoje fotelje.
SPC treba otvoreno da istupi i to će uraditi ako je dovoljno ljudi zamoli da to i uradi, pri tome mislim i na opoziciju i na preostale časne ljude od javnog uticaja.
Preporuke:
112
2
27
četvrtak, 16 avgust 2018 22:13
Mi pojma nemamo...
Mi pojma nemamo kako se to Vucic, u susretima sa relevantnim svetskim faktorima "borio" za Kosovo i Metohiju ali je jasno da je njegova "borba" jalova i da se ni za sta nije izborio. A on kaze da ce da nastavi da se "bori" - spasi nas Boze! Ako se "borio" tako sto je i njima kao i nama govorio da na Kosmetu nemamo nista, da je nezavisnost nase juzne pokrajine svrsena stvar za zapadne velesile a da mi mali tu ne mozemo nista - to samo pokazuje kukavnost i poniznost duha a ne drzavnicku mudrost. i naravno da ce "svi" da razgovaraju sa njim jer su konacno pronasli Srbina koji namerava da im dobrovoljno preda Srbiju...
Preporuke:
99
2
28
četvrtak, 16 avgust 2018 22:17
penzioner Cviko
Vučićeve izjave su veoma efikasne budalaštine koje su jače od svih naših komentara. Merkelova je svetica i ujedno zaslužna za otcepljenje Kosova i Metohije a sve zbog našeg boljeg sutra koje će nam doći NIKAD. ON nije kriv! Ta Merkelova ili njen naslednik moraće jednog dana da se izjasne o plaćanju ratne odštete za oba svetska rata, bombardovanje Srbije 1999 g i sada otcepljenje teritorija. Nemci nam prave štetu svako malo a mi kao da im uzvraćamo sa pozdravom zahvalnosti, "danke Dojčland". Ljudi, narode, otrezni se, osvesti se, probudi se, umij ...
Preporuke:
91
2
29
četvrtak, 16 avgust 2018 22:21
Hilari Vucic Klinton
Nije samo izdajnik vec i glup,nee zna definicije drzave,
Preporuke:
95
2
30
četvrtak, 16 avgust 2018 22:26
Trojni pakt
Mir po cenu kapitulacije?
Preporuke:
86
2
31
četvrtak, 16 avgust 2018 22:28
gandra
zašto bi njegovo hapšenje - kako on tvrdi - podrazumevalo krvoproliće - potpuno netačno
Preporuke:
108
2
32
četvrtak, 16 avgust 2018 22:29
pedjaprorus
@@pedjaprorus
-Razumem ja da je covek bolestan (vec 30 godina) al nisu svi u stranci bolesni.Moze valjda neko da izadje i kaze da je to protivustavno,veleizdajnicki itd..
-U slucaju nekih izbora vrlo brzo ce taj Seselj da ozdravi i da galami na strane placenike,ljoticevce,izdajnike,natovce
Preporuke:
81
3
33
četvrtak, 16 avgust 2018 22:32
s.j Da, treba da verujemo tebi - lopovu, fukari, preletaču i veleizdajniku - i nekoj Švabici, a ne svojim časnim arhijerejima, sveštenstvu i monaštvu
Tebi veruju samo budale i zaluđenici, a takvi su čak i među onima koji te podržavaju manjina.
Ostali su uz tebe samo iz interesa, i baš kao što si ti više puta menjao veru za večeru, i oni će se tebe određi, čim im ne budeš od koristi. Ne budi iznenađen ako ti sutra, oni koji ti danas ljube stope i kuju te u zvezde, budu stavljali omču oko vrata.
Preporuke:
89
2
34
četvrtak, 16 avgust 2018 22:41
Cvetković - Maček
Mir po cenu okupacije?
Preporuke:
68
2
35
četvrtak, 16 avgust 2018 22:43
Ovo (uslovno rečeno) čovekoliko stvorenje treba vratiti u ludnicu iz koje je pobeglo
Apelujemo na psihijatre da pomognu paćeniku, a nas oslobode ovog tereta.
Preporuke:
74
2
36
četvrtak, 16 avgust 2018 22:43
Samovlašće
Mir po cenu nestanka nacije.
Preporuke:
85
2
37
četvrtak, 16 avgust 2018 22:47
AV
Mir, pa imovina, ljudi na kraju, ako opstanu i pristaju.
Preporuke:
53
2
38
četvrtak, 16 avgust 2018 22:59
Danke Dojčland
Merkel nas spasava. Od migranata koje nam je poslala. Šaljući investitore da nas eksploatišu. Veliko hvala!
Preporuke:
79
2
39
četvrtak, 16 avgust 2018 23:02
ZR
Neka nada ipak postoji, jer da nije tako, ludak ne bi svakog dana držao višesatne monologe i ubeđivao svoje zombirane birače da je on u pravu.
Ali moraju i crkva i opozicija i delovi akademije i univerziteta koji nisu pod kontrolom da još jače podignu glas, kao i svi mi.
Preporuke:
77
2
40
četvrtak, 16 avgust 2018 23:04
ZR
Neka nada ipak postoji, jer da nije tako, ludak ne bi svakog dana držao višesatne monologe i ubeđivao svoje zombirane birače da je on u pravu.
Ali moraju i crkva i opozicija i delovi akademije i univerziteta koji nisu pod kontrolom da još jače podignu glas, kao i svi mi.
Preporuke:
48
2
41
četvrtak, 16 avgust 2018 23:07
AV
"najvažniji su nam životi i bezbednost ljudi." Oni su resurs, a organi izvozni brend. Oni ih čuvaju u "žutim kućama", mi novim zakonom.
Preporuke:
64
2
42
četvrtak, 16 avgust 2018 23:13
Kaplar
@pedjaprorus oglasio se Šešelj juče je bio gost na "Srećnoj TV" i dao je podršku svojem "političkom sinu" o kojem ni jednu jedinu lošu reč nije rekao. Ja nisam iznenađen , "Kosovo je u celini srpska teritorija i bez ustavnih promena tu ne može ništa da se menja, ali ako bi neko kompromisno rešenje koje bi Srbima odgovaralo bilo pronađeno ne bih ja odbija razgovor na tu temu. Ako pratite ponašanje SRS mi smo tu dosta rezervisani od ishitrenih i preterano jakih izjava. Mi smo svesni da je Kosovo okupirano, da su Albanci kao naši neprijatelji pod tutorstvom svih zapadnih sila i da su im te sile priznale nezavnosti. Ajde da vidimo kako tu može nešto da se promeni – rekao je Šešelj." .. postavljen je snimak njegovog gostovanja na zvaničnom JT kanalu ove televizije.
Preporuke:
50
4
43
četvrtak, 16 avgust 2018 23:20
Turas
Kada će neko da pita ovoga bilmeza , koji ne vidi drugo rešenje već da šiptarima poklanja srbsku zemlju ,zašto ne podnese OSTAVKU . A ja vam kažem da neće jer je doveden da rasturi Srbiju . On je veći problem Srbije nego šiptari i Albanija . Još je stvorio konglomenjrat istomišljenih drparoša i prozapadnih interesnih grupa , kojima je otvorio mogućnosti za čereupanje Srbije koji ga shodno tome podržavaju (Brnabić)i njegovi ministri . Zatim mediji , tv, petparački listovi , bljuc , informer i ostali .Sa ovakvima je stvorio čvrstu bazu podrške i uz pomoć zapada i NVO vrlo teško je eliminisati napast legalnim sredstvima . Verujem da se nebi libio da zloupotrebi vlast i vojsku u odbrani svoje fotelje .
Preporuke:
70
2
44
četvrtak, 16 avgust 2018 23:26
Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu
Vučić, Dačić, Brnabićka, Vulin, Stefanović, Drašković, Č.Jovanović, Gojkovićeva, Šešelj, Jovanov, Mihajlovićeva, Rističević... kako ovim svetim licima ne verovati da "sveštena lica lažu narod o Kosovu"?!
Preporuke:
72
3
45
četvrtak, 16 avgust 2018 23:34
Ovejani lažov poziva na istinu
Lažu popovi, laže Crkva, ma i Bog laže. Samo vem ja i moji ružičasti i žuti govorimo istinu.
Preporuke:
68
2
46
četvrtak, 16 avgust 2018 23:53
deda jeremija
Braćo Nemci!
Uzgred, stara latinska sentenca glasi: "Malo vere treba pokloniti onima koji mnogo govore!"
Preporuke:
64
2
47
petak, 17 avgust 2018 00:07
Društvo za borbu protiv pilećeg pamćenja
Ovaj se totalno pogubio.
Preporuke:
64
2
48
petak, 17 avgust 2018 00:10
poruka
Vucic/Dacic/Brnabic su neobuceni, i nedorasli izazovima da vode bilo kakve pregovore sa Siptarima.
Zato ovo pitanje NE moze da se resava dok Vucic i njegova vlast NE odu.
Imali su sest godina i svo vreme su potrosili na uglavnom pravljenje stete. Oni se hvale privrednim rastom..sada je poz. konjuktura u vecem delu razvijenog sveta i onda se taj poz. trend kao eho oseca i kod nas ..ali pricati o stopama rasta od cetiri posto a znati da je potrebno min 6-7 da bi se govorilo o bilo kom boljitku..Jer NE zaboravite mnogo toga u Srbiji sto je nekad bilo nase sada je vlasnistvo stranaca, oni izvlace profit i nose ga na druga mesta ..NE ostaje kod nas.
A sto se tice toga ko ce podrzati Siptare ..pa zna se Nemci i Englezi, nesto malo iz SAD i to je to ..sto nije dovoljno u ovakvom svetu..Posto Vucic i njegovi savetnici NISU u stanju da sagledjua sta su srpski interesi, a nisu u stanju ni da ih zastite..ostaje samo ostavka i to sto pre to bolje.
Preporuke:
55
2
49
petak, 17 avgust 2018 00:13
Oštro oko...
... i mirna ruka?
Preporuke:
77
2
50
petak, 17 avgust 2018 00:31
Nista ne razumem
I ti si svesteno lice. Kao lazni mesija, ti si vodja opasne verske sekte i cinodejstvujes na RTS i Pinku. Obecavas bolji zivot za najvise 2... 2.5 godine i tako u krug. Svojim clanovima sekte ispiras mozak i iskoriscavas ih. Trujes sve oko sebe bolesnom propagandom. Izmedju tebe i propovednika Dzonsa iz Gvajane nema razlike. On je delio otrovnu limunadu. Ti delis otrovne sendvice.
Preporuke:
77
2
51
petak, 17 avgust 2018 01:12
mrljavko
znaci trajnim teritorijalnim otudjenjenjima dobija se samo vise. Svastaa. A meni izgledalo manje i teritorijalno i materijalno imovinski.
Hajd' da se radi o nekom veoma minornom delu kao se to namenjuje podelama za Srbe, pa da se i pomalo i razmisljamo.
Ovaj zapeo iz sve snage, sila i Bog, da po svku cenu pravno otudji lavovski deo teritorije Srbije.
Da je zvanicno pravno otudji za sva vremena, pa je
i nestrpljiv i jos mu se i zuri.
Isto sto i Zapadu i Americi.
Jedino i isklicivo "Pravno Trajno Otudjenje Telitorije" i svega prateceg vlasnistva. drugog nema.
Dobro on zna kako je prosao Djindjic.
Oni tamo naplacuju savki znak nedoumice i kolebanja i on to dobro zna.
Mozda je nesto cuo u poverenju da su tesko zapretili Srbiji, pa ne sme narodu da kaze istinu.
Samo vreme njihovih pretnji je proslo.
Sutra ce njima da prete i da prete.
Zivi bili pa videli.
Preporuke:
38
2
52
petak, 17 avgust 2018 01:52
Osunčano govedo
baljezga kao da je nekome stalo da ga vidi i čuje. DŽibe, osunčano govedo!
Preporuke:
56
2
53
petak, 17 avgust 2018 05:26
Vostani Serbijo!
Srbi se moraju zapitati da li zaista postoje kao narod ako zazime sa ovom fukarom na vlasti. Ni najveći neprijatelji i okupatori nisu ovako podmuklo udarali na srpski narod i njegovu crkvu.
Preporuke:
72
2
54
petak, 17 avgust 2018 07:42
Aca
Kiprani čekaju 44 godine. A zašto se tebi toliko žuri?
Preporuke:
72
2
55
petak, 17 avgust 2018 08:03
Đura
Šta reći kada pretsednik naziva neistomišljenike "idiotima" ljudima koji pojma nemaju, sole mi pamet , koji "tri grama mozga nemaju" "lopovima" lažovima" " budalama" " prevarantima" dali ovom liku treba dozvoliti ovu poziciju
Preporuke:
58
2
56
petak, 17 avgust 2018 08:06
raja
Eto koliko mu je stalo do KiM kada mu je prijatelj i jedna žena agresor i okupator. Tako je i onaj Kvisling pozivao Hitlera da mu dođe u goste, zato naš kvisling nema ništa protiv okupacije.
Preporuke:
59
2
57
petak, 17 avgust 2018 09:19
jako jako zabrinjavajuće
šreder mu bio gost na dana bombardovanja srbije , toni bler savetnik,podržao hilari a bil ga Tapšao po ramenu a izraz vučićevog lica ostaje za istoriju!sve što priča je pod znakom pitanja!to je kada na izborima uvek biramo između dva zla manje zlo a nikada između dva dobra!
Preporuke:
45
3
58
petak, 17 avgust 2018 09:45
"Panter"
Kažeš da zamrznut konflikt nije održiv. Ali OKUPIRANA TERITORIJA JE ODRŽIVA I 500 GODINA. I posle 500 godina okupacije Srbija je povratila ono što je njeno.
Svakoj okupaciji dođe kraj.
Preporuke:
65
2
59
petak, 17 avgust 2018 10:33
DEK
SPC DA BACI ANATEMU NA NEPOMENIKA.
Preporuke:
57
3
60
petak, 17 avgust 2018 10:45
Momir
Ona pretnja 100 za 1 ga dovela u fazu da je krenuo u otvorenu izdaju!
Preporuke:
40
2
61
petak, 17 avgust 2018 11:08
Živko Peković
Bože Svemogući, da li mi ovo sanjamo?!
Ne, na žalost, ovo je java, pravi srpski trajni košmar. Pomahnitali, raspamećeni, umobolni arhilažov i veleizdajnik, grozota od čovjeka, svakodnevno nas zasipa svojim gnusobama, psovkama i halucinacijama sa najvažnijeg mjesta u državi.
Preporuke:
42
2
62
petak, 17 avgust 2018 11:12
Turas
@ petak, 17 avgust 2018 00:13 Oštro oko...
Nažalost jedan od takvih , nevin izdržava kaznu u Zabeli .
Preporuke:
18
5
63
petak, 17 avgust 2018 11:12
apis
A, znači tako ga je naučio vajni kum Šešelj, j.. ga on!? Da su nam Nemci najveći dušmani koji su samo u prošlom veku tri puta hteli da zatru, danas najveći prijatelji? Pa, on je ludak koga pod "hitno" treba smestiti u ludnicu!
Preporuke:
40
2
64
petak, 17 avgust 2018 11:21
Mister X
@ pedjaprorus
A od Seselja ni traga ni glasa!? Ma ni da bekne o Vucicevom razgranicenju!?
-Secate li se teksta "Veleizdaja na rasklapanje", bio je prenet i ovde?
Izgleda je onaj Maticev obavestajac znao o cemu prica.
Preporuke:
29
2
65
petak, 17 avgust 2018 11:42
unutrašnji dijalog
Šta znači Vučićeva izjava: ...malo se ko seća (gradjani Srbije) komunističkog režima i iseljavanja Srba sa Kosova u to vreme? Znači pod pritiskom komunizma Srbi su se iseljavali sa Kosova? Da navedem jedan primer: Izjava igumanije iz manastira(?) na Kosovu 1987 godine, citiram: nekada 750 etnički čisto srpsks sela - sada su čisto albanska sela? Vučić izveće činjenično stanje i sve radi u korist države Kosovo za veliku Albaniju! Takve gnusne laži i falsifikate ne bi se dosetili ni zločinci Tači i Haradinaj. kao što radi veleizdajnik Vučić!
Preporuke:
33
2
66
petak, 17 avgust 2018 11:45
Nedić, Cvetković i Maček...
... nisu tako otvoreno hvalili Germane kao što ovaj radi. Čak ih i braćom naziva.
A radostan narod aplaudira - širom Srbije. Neverovatno.
Preporuke:
39
2
67
petak, 17 avgust 2018 11:58
ANALITIČAR
Samo Bugojno Srbiju spašava
Preporuke:
30
2
68
petak, 17 avgust 2018 12:07
Rodoljub
Ovo cudo da je na vlasti 6 dana bilo bi previse za normalne a kamoli 6 godina,a zeli jos 66 najmanje.
Opozicija je u misijoj rupi a lideri bi morali biti,kao jeli patriote u strajku gladju ipred predsednistva,pa neka neko vise pokaze put svojim primerom! Da bi narod prisao masovnije najbolje bi bilo da SPC,njen zdrav deo bude predvodnik,treba da se pocne sa velikim svenarodnim protestom,AV se samo toga plasi,plasi se ljudi koji na licu ne pokazuju nikakav strah,valjda nas jos ima takvih! Ako vam ovaj intervju nije dovoljna inekcija adrenalina I to cistog,patriotskog,sta ce onda da bude,ako nista ne osecate braco I sestre I niste zivi! Za slobodu ! Protiv VELEIZDAJE!
Preporuke:
36
2
69
petak, 17 avgust 2018 12:12
Kolovrat
četvrtak, 16 avgust 2018 21:37 pedjaprorus
A od Seselja ni traga ni glasa!? Ma ni da bekne o Vucicevom razgranicenju!?
Nema vremena, kampuje na apiju.
Preporuke:
24
2
70
petak, 17 avgust 2018 12:23
Tesko je...
...boriti se protiv bezboznika.
SNS je bezboznicka sekta kupljenih titula.
Preporuke:
34
2
71
petak, 17 avgust 2018 12:37
Miroslav Đukić
Do ovog intervjua sam sumnjao da je predsednik Srbije teško bolestan čovek na živcima,te da je ta bolest razlog zašto je opasan za državu koju vodi. Od danas, više ne sumnjam!
Preporuke:
31
1
72
petak, 17 avgust 2018 12:39
Ujka Vasa
Šešelj: "Mi smo svesni da je Kosovo okupirano, da su Albanci kao naši neprijatelji pod tutorstvom svih zapadnih sila i da su im te sile priznale nezavnosti. Ajde da vidimo kako tu može nešto da se promeni."
Dobro, ali ajde, recite vi već jednom, zašto je Vučić zapeo da baš on to promeni i to baš ove godine? Šta je to tako urgentno?
U nedostatku JASNOG odgovora na to pitanje, ELEMENTARNA LOGIKA GOVORI da je Vučić ucenjen i da mu je POSTAVLjEN ROK da Kosovo proda Šiptarima.Taj rok ističe i to je jedino logično objašnjenje njegove histerije.
Ukoliko Šešelj, kao inteligentan čovek, ne da neko drugo, logično objašnjenje, već implicitno podržava lupetanja ovog izdajnika, onda će nažalost, zajedno sa njim, ući u srpsku istoriju kao jedna od najmračnijih ličnosti.
Preporuke:
26
1
73
petak, 17 avgust 2018 12:57
raja
Šta ovaj ludak laprda o nekakvim konfliktima, o tome da ćemo imati više nego sada ako uspe njegov plan. On je gora nesreća za nas od bombardovanja, gori je od svih dokazanih i pokazanih neprijatelja. Njemu je više stalo da šiptarima napravi državu čak i od onih što su nas bombardovali. Koji će mi moj hiljadu kilometara, a da im daje deset hiljada i da ih prizna za vek vekova i da nijedna buduća generacija neće smeti da povrati okupiranu teritoriju i ako bude u mogućnosti. Vidite li kako frau Merkel već sada tvrdi da su granice "kosove" utvrđene, a kako će tek tvrditi kada ih ova protuva od prdsednika prizna.
Preporuke:
29
1
74
petak, 17 avgust 2018 13:30
Causa Spectandum
Da l' se neko seca kako je ponizno ljubio ruku Filaretu raspikuci?
Preporuke:
12
2
75
petak, 17 avgust 2018 13:34
Aleksandar
Rezolucija 1244 Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija, koja je doneta bez glasova protiv, garantuje pravo države Srbije da bude prisutna na svojim državnim granicama. Tu je kraj priče o SUVERENITETU. Dakle suverenitet nad Kosovom i Metohijom ima SRBIJA.
Zemljama okupljenim u Ujedinjenim nacijama je bitno da imaju svoje VOJNO PRISUSTVO NA OVOJ TERITORIJI. Naša država je na to dala saglasnost, nakon agresije.
Ova rezolucija ne daje druga državna prava Albancima. Rezulucijom je odlučeno da se njima garantuje pravo na SAMOUPRAVU I SUŠTINSKU AUTONOMIJU. Ko ne veruje neka pročita tačku 11 (jedanaest) Rezolucije. Naš Ustav je u skladu sa međunarodnim dokumentima. Nadalje, njome se Albancima garantuje pravo da vrše izbore, dakle izbor svojih slobodno izabranih predstavnika i ADMINISTRATIVNE ODGOVORNOSTI. Dakle, naše unutrašnje, a ne državno pitanje. Garantuje se i politički proces kojim treba da se postigne konačno političko rešenje.
(deo 1/2)
Preporuke:
19
1
76
petak, 17 avgust 2018 13:36
Aleksandar
(nastavak)
Aneks 1 uz Rezoluciju takođe potvrđuje pravo na samoupravu Albancima, kao i, eksplicitno, SUVERENITET I TERITORIJALNI INTEGRITET SRJ, odnosno SRBIJE. Aneks 2 uz Rezoluciju takođe potvrđuje pravo na SUŠTINSKU AUTONOMIJU, koju garantuje i naš Ustav.
Država Srbija i ova Republika koju imamo sada je formirana polazeći od državne tradicije Srpskog naroda. Država Srbija i ova Republika koju sada imamo je država Srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive. Suverenost države potiče od nas građana.
UNMIK i KFOR (NATO) koji su prisutni na Kosovu, prisutni su na osnovu REZOLUCIJE 1244. Znači nemoj da se zajebavamo da li je R.1244 na snazi ili nije. Čak, dodatno, KFOR svoj mandat za prisutvo izvlači i iz sporazuma potpisanog sa SRJ, odnosno Srbijom.
Ovaj čovek ili je strašno GLUP ili je ZLO VELIKO u smislu da čini IZDAJU NACIONALNOG INTERESA.
Preporuke:
18
1
77
petak, 17 avgust 2018 14:52
ANALITIČAR
Aca se naljutio na Vladike i Patrijarha.
Ajmo smjeniti Vladike ako ne slušaju Aciku. Vladike ne razumiju razgraničenje, oni su za zamrznuti konflikt a to nas vraća u mračne devedesete. Muti Merkel će se naljutiti .
Preporuke:
21
1
78
petak, 17 avgust 2018 15:47
Miladin Kovačević
"Sveštena lica lažu ... ne razumeju ... Merkelova nije neprijatelj Srbije, omogućila nam drugi najveći ekonomski rast u Evropi"
Da nastavim u Alekovom stilu (nije to stil Predsednika države)
Ostap Bender, poreklom iz Bugojna, je apostol istine, razumeju me samo gluvonemi botovi i satrapi, a što se tiče blagostanja, frau Merkel će nam duž Puta na Istok zasaditi - BANANE, pa će svaki Srbin imati mesečno sledovanje u vrednosti od jednog evra (toliki je porast BDP)
I još nešto: a koliki je tek privredni rast u odnosu na BDP našeg pećinskog pretka...
Preporuke:
12
2
79
petak, 17 avgust 2018 16:22
ne podržavaju nekoga tek tako
čestitka eu nikoliću na pobedi 2012g 4h pre zatvaranja biračkih mesta govori o preuzetim obavezama
Preporuke:
14
1
80
petak, 17 avgust 2018 16:39
Tesko je...
...boriti se protiv bezboznika.
SNS je bezboznicka sekta kupljenih titula.
Preporuke:
11
0
81
petak, 17 avgust 2018 16:54
@ Aleksandar
UNMIK i KFOR (NATO) koji su prisutni na Kosovu, prisutni su na osnovu Rez.1244. Znači nemoj da se ... da li je R.1244 na snazi ili nije. Čak, dodatno, KFOR svoj mandat za prisutvo izvlači i iz sporazuma potpisanog sa SRJ
Imaš logičke nedoumice.
Rez.1244 SB UN je donešana dan kasnije posle kapitulacije u Kumanovu NATO
Kapitulacija u Kumanovu NATO je posledica prihvatanja ultimatuma Černomirdina koje je "sročila kontakt grupa" UN koja zahteva da SRJ kapitulira NATO zločincima koji su bez odluke SB UN protivno međunarodnom pravu izvršili agresiju na SRJ.
Garanti Rez.1244 su SAD, UK, Francuska koji su i učestvovali kao NATO u agresiji, Rusija koja se povukla sa KiM i Kina (uzdržana)
Raranti samoproglašene "države kosovo" su SAD, UK, Francuska NATO
SAD su kao "KFOR" napravili na KiM 2 od ukupno 800 baza koje imaju u 70 zemalja širom sveta.
NATO zločinci su legalizovani Rez.1244 kao "KFOR"
Tačno je sve što piše u Rez.1244 ali "piše i na zidu"
Preporuke:
0
12
82
petak, 17 avgust 2018 17:06
Ovako je bilo
Vučić za RTS: Sveštena lica lažu narod o Kosovu, oni koji pričaju o zamrznutom konfliktu ne razumeju da to nije održivo
Na "srpskom"
Vučić tvrdi da je bezbednost Srba ugrožena jer marionetske Ujedinjene Nacije, NATO-SADisti, nemačka evropska unija i KFOR, a ni "vučićeva srbija" ne mogu da garantuju bezbenost Srba na Kosovu i Metohiji, i da treba da se nastavi etničko čišćenje Srba, prema severu KiM uz istovremeno etničko čišćenje ~25000 Srba iz opština Bujanovac, Medveđa i Preševo da bi se još oko 1250 kvadratnih kilometara dalo šitparskim teroristima pored onih 10000 km2 južno od Ibra.
Vučić istovremeno tvrdi da NATO-SADisti i "evropa nema alternativu" i da smo na putu za evropsku uniju, koja ne garantuje elementarna ljudska prava Srbiba nego moraju da budu totalno etnički očišćeni prvo sa KiM a posle...
I sad "kom" Vučiću da verujemo "srpskom" ili "evropskom" kada se svodi na isto da NATO-SAD i evropa su neprijatelji Srpskog naroda...
Preporuke:
10
0
83
petak, 17 avgust 2018 17:13
precanin
...dok su nam na vlasti KOMUNJARE,bice i borbe protiv Boga,monaha,svestenika pa i verujuceg naroda...
Preporuke:
14
1
84
petak, 17 avgust 2018 17:23
Sten
Vucic:"... oni koji pričaju o zamrznutom konfliktu ne razumeju da to nije održivo otkako sam ja poceo da pregovaram u Briselu, otkako sam postavio granicu Kosova sa Srbijom, otkako sam pomogao Siptarima da se konsoliduju i formiraju vlast u kojoj ucestvuju i moji Srbi i otkako sam ukinuo sve drzavne organe Republike Srbije na Kosovu i Metohiji. A dao sam i rec Markelovoj, nasjvecem srpskom prijatelju. Srbija nece vise da ima problem Kosova, a na slican nacin cemo da resimo i preostale srpske probleme - Rasku, Vojvodinu, Istocnu Srbiju, Sumadiju (koja moze da se osamostali), a nama ce da ostane Beograd na vodi (u izgradnji) koji cemo mi da finansiramo, a vlasnik ce da bude Arapin ili mozda i neko drugi, ali to je poslovna tajna. Republika Srpska je problem Bosne isto kao sto su i Srbi u Crnoj Gori problem Crne Gore."
Preporuke:
10
0
85
petak, 17 avgust 2018 17:31
zabrinjavajuće
izražavanje neprimereno predsedniku zemlje
Preporuke:
13
1
86
petak, 17 avgust 2018 17:51
Neo
Počeo sam da se gadim sam sebe što živim pod ovakvom moralnom nakazom.
Preporuke:
15
0
87
petak, 17 avgust 2018 18:29
...
Jadan li je ovaj lik?! Em glup, em zao, za boga ni moral ne zna, a toliko nesrazmerne sposobnostima ambicije (mesijanski kompleks)
Preporuke:
11
0
88
petak, 17 avgust 2018 18:46
Realni optimista
Predsednik Vučić uporno nastavlja da vodi psihološki rat protiv svojih građana, o čemu sam i ranije pisao. Nikako da pomene Ustav Republike Srbije, Rezoluciju SB UN br. 1244 i ponavljani stav naših prijatelja u svetu, da podržavaju teritorijlnu celovitost Srbije. Preti narodu novim "Olujama", pomoći Amerikanaca kosovskim Albancima, uspostavljanju mira po svaku cenu i sl. A onda govori o očuvanju državnih interesa (?) na Kosmetu. Govori da Srbija ima malo saveznika u međunarodnoj zajednici?! Za njega nisu saveznici Ruska federacija, Kina i druge zemlje u Evropi i svetu koje ne priznaju otcepljeno Kosovo i Metohiju. Završena priča o Kosovu, za SAD i evropske zemlje članice NATO pakta, je njihova privatna stvar. Za Srbiju je to nezavršena priča. Pominje izjave premijerke Brnabić o strahovanju da nas sa neke strane ne udare ako ne sklopimo Sporazum. I stalno se govori o pomoći nekih zapadnih zemalja Kosovskim Albancima. A ovamo pričamo o našem velikom prijateljstvu sa njima, nekada i dobro plaćenim.
Preporuke:
10
0
89
petak, 17 avgust 2018 19:00
Konobar
Soroš finansira, AV deli Srbe ponovo na četnike i partizane.
Kako izaći na kraj sa bagrom?
Preporuke:
13
0
90
petak, 17 avgust 2018 20:44
Nista ne razumem
Nije više Vučić, nego Kvarcić? Stigao je i u solarijum?
Preporuke:
5
0
91
petak, 17 avgust 2018 20:49
geras
bolesnik.
Preporuke:
6
0
92
petak, 17 avgust 2018 21:33
Bezdan
Da ukažemo na suštinske stvari.Psiho krši Ustav, u čije ime pregovara, gde je platforma Skupštine za pregovore?Neće da poštuje ni Rezoluciju 1244?Kako to može?Pod kojim grbom sudi srpski sudija na Kosovu danas?Ovaj režim je na silu naterao srpski narod da zdravstvo, sudstvo,školstvo potpadne pod šiptarske zakone.A bili su vezani za Srbiju,Sever je bio čvrsto vezan za Srbiju.Prema tome samo ova vlast da vrati što smo imali pre njihovog dolaska na vlast, to je dovoljno i neka se povuče.A stalno se poturaju trikovi da su oni raniji krivi ili u stilu da ne dođu neki ovakvi, onakvi,pa zbog toga da ovi vladaju i dalje.I to tako što su najviše u istoriji -doneli protivustavnih zakona.To su perfidne ideje Šešeljeve i njegovih učenika.Valjda će narod da progleda, jer ovakvi napadi na crkvu su boleština velika
Preporuke:
6
0
93
petak, 17 avgust 2018 21:54
DŠ
Što ste nasrnuli na Šešelja? On sprema taktiku za povratak Republike Srpske Krajine, stoga će Kosovo i Metohija malo pričekati...
--
četvrtak, 16 avgust 2018 23:13
Kaplar
@pedjaprorus oglasio se Šešelj juče je bio gost na "Srećnoj TV" i dao je podršku svojem "političkom sinu" o kojem ni jednu jedinu lošu reč nije rekao. Ja nisam iznenađen , "Kosovo je u celini srpska teritorija i bez ustavnih promena tu ne može ništa da se menja, ali ako bi neko kompromisno rešenje koje bi Srbima odgovaralo bilo pronađeno ne bih ja odbija razgovor na tu temu. Ako pratite ponašanje SRS mi smo tu dosta rezervisani od ishitrenih i preterano jakih izjava. Mi smo svesni da je Kosovo okupirano, da su Albanci kao naši neprijatelji pod tutorstvom svih zapadnih sila i da su im te sile priznale nezavnosti. Ajde da vidimo kako tu može nešto da se promeni – rekao je Šešelj." .. postavljen je snimak njegovog gostovanja na zvaničnom JT kanalu ove televizije.
Preporuke:
1
0
94
petak, 17 avgust 2018 22:30
Causa Spectandum
Neki kalkulisu sa Seseljvim izjavama, te (nemanjem) stavovima.
Haj'mo ovako. Seselj je inteligentan i hiper iskusan politicar, koji svakako vidi gde ovo sve vodi, a nema preke potrebe ni da kudi, ni da hvali, jer stvar se odvija sama po sebi.
Kada sve bude gotovo, a zavisno od ishoda, prolice koju krokodilsku, ili reci "mi smo na to davno ukazivali".
Preporuke:
4
1
95
petak, 17 avgust 2018 23:10
@Causa Spectandum
Pa svi su oni iskusni političari čim su uspeli da dođu na političke položaje koji im omogućavaju da srpskom narodu kroje kapu. Ali onda se nameće zaključak da biti iskusan političar znači biti poslednji nitkov.
Preporuke:
3
0
96
subota, 18 avgust 2018 00:04
@ Realni optimista
Završena priča o Kosovu, za SAD i evropske zemlje članice NATO pakta, je njihova privatna stvar. Za Srbiju je to nezavršena priča. Pominje izjave premijerke Brnabić o strahovanju da nas sa neke strane ne udare ako ne sklopimo Sporazum. I stalno se govori o pomoći nekih zapadnih zemalja Kosovskim Albancima.
A ovamo pričamo o našem velikom prijateljstvu sa njima, nekada i dobro plaćenim.
Kao razočarani naprednjački raidkal bi trebao bolje da znaš ko vas je osnovao i zašto. Teško da neko može da poveruje da su Nikolić i Vučić razbili "kasice prasice" i finansirali kampanju za pobedu na predsedničkim i parlamentarnim izborima 2012.
Šta je sve Vučić obećao a nije ispunio ali se zna da je za izdajnički potpis u "briselu" čime je defakto priznao "državu kosovo" dobio od evropske unije 1.5 milijardi evra da potroši od 2014-2020 otvarajući puteve, mostove, pruge, trotoare, bolnice evropskim novcem.
Ostalo je da Srbi potvrde Vučićeveo i Dačićevo priznanje "države kosovo" iz 2013.
Preporuke:
2
1
97
subota, 18 avgust 2018 00:11
konobar ne pričaj nego poslužuj goste
Konobar
Soroš finansira, AV deli Srbe ponovo na četnike i partizane.
Kako izaći na kraj sa bagrom?
Srbi nikad nisu bili podeljeni na "četnike" i partizane.
Srbi su uvek bili Srbi a brozovi zločinci koji su okupirali Srpski narod su izmislili "četnike" da bi opravdali svoj udruženi zločinački poduhvat slovenaca, ustaša, turaka, mađare, bugara, šiptara i (ispostavi se) natogoraca da se Srspki narod ubija, proteruje, majorizuje i okupira.
"srbo četnici" "krivci" i za drugi svetski rat i za rat 90tih
To je priča za brozove zločince, janjičare i profitere koji glasaju za brozove janjičare Vučića, Dačića i Šešelja ili žale što ne mogu da ubijaju Srbe kao što su radili sa Brozom i Miloševićima.
Preporuke:
3
0
98
subota, 18 avgust 2018 12:05
Realni optimista
@ (@ Realni optimista)
"Ostalo je da Srbi potvrde Vučićevo i Dačićevo priznanje "države kosovo" iz 2013."
Mogli su ova dvojica da priznaju šta god hoće. Nisu pitali građane Srbije, da li se sa tim slažu. To priznanje ne vredi ni "pola lule duvana", ako je u suprotnosti sa Ustavom Srbije. A to što su Srbiji dali novac, dali su za njen oporavak od NATO agresije i potonjeg uništavanja državnih preduzeća. To ćemo im vraćati u više rata, od naših skromnih plata i penzija.
Preporuke:
3
0
99
subota, 18 avgust 2018 12:37
Namćor
"Auuuuuuuuuuuuuuu, ovaj laže, pa i sam veruje da je istina!" (Film "Ivkova slava")!!!
Gledao sam, na mahove, ovaj sramotni intervju. Da odgledam ceo nisam mogao - nemam tako dobar želudac.
Njegove verbalne vratolomije i zamene teza spadaju u domen psihopatologije, ali, na žalost on nam se događa!.
Prvo: Položio je zakletvu, nad Miroslavljevim jevanđeljem i Biblijom da će čuvati suverinitet, teritorijalni integritet i Ustavni poredak Republike Srbije! Kroz ovaj intervju je neprekidno gazio tu svoju zakletvu!
Da ne govorim o tome da je duboko prekoračio Ustavna ovlašćenja Predsednika republike!
Napominjem da su još neki organi (vojska i policija) morali da polože vrlo slučnu zakletvu o očuvanju suverenosti, teritorijalnog integriteta i Ustavnog poretka Republike Srbije! Dakle, poziv tim organima da reaguju u skladu sa svojom zakletvom NIJE poziv ni na puč ni na krvoproliće, već poziv na poštovanje Ustava!
Preporuke:
3
0
100
subota, 18 avgust 2018 12:46
Bezdan
Nije poenta u tome da ukazujemo na Šešeljevo političko iskustvo,i to da će on mudro da se oglasi kada sve prođe.Poenta je da mi ukažemo na njegovu perfidnost, licemerje, podmuklost,ljigavost.Sad je važno da se ukaže na Zlo.A što neko ne propita vojvodu,, šta mu je sa dokumentacijom silnom koju je imao i kojom se hvalio?Jel to predao nekim strancima ili još čuva?Pa mogao je i car Lazar da kaže pa važnija je taktika, čemu sve drugo?Da smo na vreme ukazivali na ljigavce,da na vreme dignemo glas i degažiramo udarcem u dupe takve fukare-ne bi oni menjali strane, stavove,dresove.
Tu se završava svaka priča a počinju laži.
http://nin.co.rs/pages/article.php?id=115868
Kosovo je oltar na kome Srbi prinose ono najvrednije na žrtvu – svoj život.
Svi ostali: „Hrvati“, „Kosovari“, „Bošnjaci“,Komunisti itd. su Srbi, koji su izdali ili zamjenili svoj zavjet za drugi (Katoličanstvo, Islam…), jer su im životi bili miliji nego žrtva na oltaru otečestva – prodali su vjeru za večeru.
Problem ove vlasti je prosto u tome što oni nisu pravoslavni Hrišćani, no čeda komunizma. Za njih Kosovo i sav mit koji je vezan za kosovsku tragediju ne znače ništa!
Međutim, naš narod je uprkos svemu uspio da sačuva Pravoslavlje, što uz pomoć tradicije što uz pomoć crkve; upravo su zbog toga tradicija i crkva bili na udaru komunizma i upravo zbog toga se proevropska elita i tuđi od naroda i crkve, oni su čeljad komunizma i potpuno je prirodno da se oni stide naroda i da ga možda čak i mrze i da žele da ga „preprogramiraju“,ono čemu oni žive i čemu mi živimo potpune su suprotnosti.
Ako SPC laže i laže sav verujući narod onda se postavlja sasvim logičko pitanje: a ko si bre Ti?
Odgovor se sam nameće, on je nevernik, izdajnik roda svoga, budaletina koji više voli sve druge od naroda koji treba da predvodi. Il ovaj narod nije zaslužio ovu budaletinu il on nije zaslužio ovako verujući prkosan i nepokoran narod.
U svakom slučaju On nije za nas a ni mi za njega. Vrme je da se razilazimo.
Pa kad bi mi zamrznuli konflikt, sekirali bi se oni a ne mi. Mi bi samo čekali povoljniju priliku, i njih pustili da trunu.
A što se tiče svakodnevnih sekiracija, predaj brate vlast i nemoj da se sekiraš, neka se umesto tebe sekira neko pametniji, pošteniji i hrabriji.
Odlazi !!
Svakom čoveku je čast
da zaustavi taj rast.
SPC treba otvoreno da istupi i to će uraditi ako je dovoljno ljudi zamoli da to i uradi, pri tome mislim i na opoziciju i na preostale časne ljude od javnog uticaja.
-Razumem ja da je covek bolestan (vec 30 godina) al nisu svi u stranci bolesni.Moze valjda neko da izadje i kaze da je to protivustavno,veleizdajnicki itd..
-U slucaju nekih izbora vrlo brzo ce taj Seselj da ozdravi i da galami na strane placenike,ljoticevce,izdajnike,natovce
Ostali su uz tebe samo iz interesa, i baš kao što si ti više puta menjao veru za večeru, i oni će se tebe određi, čim im ne budeš od koristi. Ne budi iznenađen ako ti sutra, oni koji ti danas ljube stope i kuju te u zvezde, budu stavljali omču oko vrata.
Ali moraju i crkva i opozicija i delovi akademije i univerziteta koji nisu pod kontrolom da još jače podignu glas, kao i svi mi.
Ali moraju i crkva i opozicija i delovi akademije i univerziteta koji nisu pod kontrolom da još jače podignu glas, kao i svi mi.
Uzgred, stara latinska sentenca glasi: "Malo vere treba pokloniti onima koji mnogo govore!"
Zato ovo pitanje NE moze da se resava dok Vucic i njegova vlast NE odu.
Imali su sest godina i svo vreme su potrosili na uglavnom pravljenje stete. Oni se hvale privrednim rastom..sada je poz. konjuktura u vecem delu razvijenog sveta i onda se taj poz. trend kao eho oseca i kod nas ..ali pricati o stopama rasta od cetiri posto a znati da je potrebno min 6-7 da bi se govorilo o bilo kom boljitku..Jer NE zaboravite mnogo toga u Srbiji sto je nekad bilo nase sada je vlasnistvo stranaca, oni izvlace profit i nose ga na druga mesta ..NE ostaje kod nas.
A sto se tice toga ko ce podrzati Siptare ..pa zna se Nemci i Englezi, nesto malo iz SAD i to je to ..sto nije dovoljno u ovakvom svetu..Posto Vucic i njegovi savetnici NISU u stanju da sagledjua sta su srpski interesi, a nisu u stanju ni da ih zastite..ostaje samo ostavka i to sto pre to bolje.
Hajd' da se radi o nekom veoma minornom delu kao se to namenjuje podelama za Srbe, pa da se i pomalo i razmisljamo.
Ovaj zapeo iz sve snage, sila i Bog, da po svku cenu pravno otudji lavovski deo teritorije Srbije.
Da je zvanicno pravno otudji za sva vremena, pa je
i nestrpljiv i jos mu se i zuri.
Isto sto i Zapadu i Americi.
Jedino i isklicivo "Pravno Trajno Otudjenje Telitorije" i svega prateceg vlasnistva. drugog nema.
Dobro on zna kako je prosao Djindjic.
Oni tamo naplacuju savki znak nedoumice i kolebanja i on to dobro zna.
Mozda je nesto cuo u poverenju da su tesko zapretili Srbiji, pa ne sme narodu da kaze istinu.
Samo vreme njihovih pretnji je proslo.
Sutra ce njima da prete i da prete.
Zivi bili pa videli.
Svakoj okupaciji dođe kraj.
Ne, na žalost, ovo je java, pravi srpski trajni košmar. Pomahnitali, raspamećeni, umobolni arhilažov i veleizdajnik, grozota od čovjeka, svakodnevno nas zasipa svojim gnusobama, psovkama i halucinacijama sa najvažnijeg mjesta u državi.
Nažalost jedan od takvih , nevin izdržava kaznu u Zabeli .
-Secate li se teksta "Veleizdaja na rasklapanje", bio je prenet i ovde?
Izgleda je onaj Maticev obavestajac znao o cemu prica.
A radostan narod aplaudira - širom Srbije. Neverovatno.
Opozicija je u misijoj rupi a lideri bi morali biti,kao jeli patriote u strajku gladju ipred predsednistva,pa neka neko vise pokaze put svojim primerom! Da bi narod prisao masovnije najbolje bi bilo da SPC,njen zdrav deo bude predvodnik,treba da se pocne sa velikim svenarodnim protestom,AV se samo toga plasi,plasi se ljudi koji na licu ne pokazuju nikakav strah,valjda nas jos ima takvih! Ako vam ovaj intervju nije dovoljna inekcija adrenalina I to cistog,patriotskog,sta ce onda da bude,ako nista ne osecate braco I sestre I niste zivi! Za slobodu ! Protiv VELEIZDAJE!
A od Seselja ni traga ni glasa!? Ma ni da bekne o Vucicevom razgranicenju!?
Nema vremena, kampuje na apiju.
SNS je bezboznicka sekta kupljenih titula.
Dobro, ali ajde, recite vi već jednom, zašto je Vučić zapeo da baš on to promeni i to baš ove godine? Šta je to tako urgentno?
U nedostatku JASNOG odgovora na to pitanje, ELEMENTARNA LOGIKA GOVORI da je Vučić ucenjen i da mu je POSTAVLjEN ROK da Kosovo proda Šiptarima.Taj rok ističe i to je jedino logično objašnjenje njegove histerije.
Ukoliko Šešelj, kao inteligentan čovek, ne da neko drugo, logično objašnjenje, već implicitno podržava lupetanja ovog izdajnika, onda će nažalost, zajedno sa njim, ući u srpsku istoriju kao jedna od najmračnijih ličnosti.
Zemljama okupljenim u Ujedinjenim nacijama je bitno da imaju svoje VOJNO PRISUSTVO NA OVOJ TERITORIJI. Naša država je na to dala saglasnost, nakon agresije.
Ova rezolucija ne daje druga državna prava Albancima. Rezulucijom je odlučeno da se njima garantuje pravo na SAMOUPRAVU I SUŠTINSKU AUTONOMIJU. Ko ne veruje neka pročita tačku 11 (jedanaest) Rezolucije. Naš Ustav je u skladu sa međunarodnim dokumentima. Nadalje, njome se Albancima garantuje pravo da vrše izbore, dakle izbor svojih slobodno izabranih predstavnika i ADMINISTRATIVNE ODGOVORNOSTI. Dakle, naše unutrašnje, a ne državno pitanje. Garantuje se i politički proces kojim treba da se postigne konačno političko rešenje.
(deo 1/2)
Aneks 1 uz Rezoluciju takođe potvrđuje pravo na samoupravu Albancima, kao i, eksplicitno, SUVERENITET I TERITORIJALNI INTEGRITET SRJ, odnosno SRBIJE. Aneks 2 uz Rezoluciju takođe potvrđuje pravo na SUŠTINSKU AUTONOMIJU, koju garantuje i naš Ustav.
Država Srbija i ova Republika koju imamo sada je formirana polazeći od državne tradicije Srpskog naroda. Država Srbija i ova Republika koju sada imamo je država Srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive. Suverenost države potiče od nas građana.
UNMIK i KFOR (NATO) koji su prisutni na Kosovu, prisutni su na osnovu REZOLUCIJE 1244. Znači nemoj da se zajebavamo da li je R.1244 na snazi ili nije. Čak, dodatno, KFOR svoj mandat za prisutvo izvlači i iz sporazuma potpisanog sa SRJ, odnosno Srbijom.
Ovaj čovek ili je strašno GLUP ili je ZLO VELIKO u smislu da čini IZDAJU NACIONALNOG INTERESA.
Ajmo smjeniti Vladike ako ne slušaju Aciku. Vladike ne razumiju razgraničenje, oni su za zamrznuti konflikt a to nas vraća u mračne devedesete. Muti Merkel će se naljutiti .
Da nastavim u Alekovom stilu (nije to stil Predsednika države)
Ostap Bender, poreklom iz Bugojna, je apostol istine, razumeju me samo gluvonemi botovi i satrapi, a što se tiče blagostanja, frau Merkel će nam duž Puta na Istok zasaditi - BANANE, pa će svaki Srbin imati mesečno sledovanje u vrednosti od jednog evra (toliki je porast BDP)
I još nešto: a koliki je tek privredni rast u odnosu na BDP našeg pećinskog pretka...
SNS je bezboznicka sekta kupljenih titula.
Rez.1244 SB UN je donešana dan kasnije posle kapitulacije u Kumanovu NATO
Kapitulacija u Kumanovu NATO je posledica prihvatanja ultimatuma Černomirdina koje je "sročila kontakt grupa" UN koja zahteva da SRJ kapitulira NATO zločincima koji su bez odluke SB UN protivno međunarodnom pravu izvršili agresiju na SRJ.
Garanti Rez.1244 su SAD, UK, Francuska koji su i učestvovali kao NATO u agresiji, Rusija koja se povukla sa KiM i Kina (uzdržana)
Raranti samoproglašene "države kosovo" su SAD, UK, Francuska NATO
SAD su kao "KFOR" napravili na KiM 2 od ukupno 800 baza koje imaju u 70 zemalja širom sveta.
NATO zločinci su legalizovani Rez.1244 kao "KFOR"
Tačno je sve što piše u Rez.1244 ali "piše i na zidu"
Vučić tvrdi da je bezbednost Srba ugrožena jer marionetske Ujedinjene Nacije, NATO-SADisti, nemačka evropska unija i KFOR, a ni "vučićeva srbija" ne mogu da garantuju bezbenost Srba na Kosovu i Metohiji, i da treba da se nastavi etničko čišćenje Srba, prema severu KiM uz istovremeno etničko čišćenje ~25000 Srba iz opština Bujanovac, Medveđa i Preševo da bi se još oko 1250 kvadratnih kilometara dalo šitparskim teroristima pored onih 10000 km2 južno od Ibra.
Vučić istovremeno tvrdi da NATO-SADisti i "evropa nema alternativu" i da smo na putu za evropsku uniju, koja ne garantuje elementarna ljudska prava Srbiba nego moraju da budu totalno etnički očišćeni prvo sa KiM a posle...
I sad "kom" Vučiću da verujemo "srpskom" ili "evropskom" kada se svodi na isto da NATO-SAD i evropa su neprijatelji Srpskog naroda...
Kako izaći na kraj sa bagrom?
--
četvrtak, 16 avgust 2018 23:13
Kaplar
@pedjaprorus oglasio se Šešelj juče je bio gost na "Srećnoj TV" i dao je podršku svojem "političkom sinu" o kojem ni jednu jedinu lošu reč nije rekao. Ja nisam iznenađen , "Kosovo je u celini srpska teritorija i bez ustavnih promena tu ne može ništa da se menja, ali ako bi neko kompromisno rešenje koje bi Srbima odgovaralo bilo pronađeno ne bih ja odbija razgovor na tu temu. Ako pratite ponašanje SRS mi smo tu dosta rezervisani od ishitrenih i preterano jakih izjava. Mi smo svesni da je Kosovo okupirano, da su Albanci kao naši neprijatelji pod tutorstvom svih zapadnih sila i da su im te sile priznale nezavnosti. Ajde da vidimo kako tu može nešto da se promeni – rekao je Šešelj." .. postavljen je snimak njegovog gostovanja na zvaničnom JT kanalu ove televizije.
Haj'mo ovako. Seselj je inteligentan i hiper iskusan politicar, koji svakako vidi gde ovo sve vodi, a nema preke potrebe ni da kudi, ni da hvali, jer stvar se odvija sama po sebi.
Kada sve bude gotovo, a zavisno od ishoda, prolice koju krokodilsku, ili reci "mi smo na to davno ukazivali".
A ovamo pričamo o našem velikom prijateljstvu sa njima, nekada i dobro plaćenim.
Kao razočarani naprednjački raidkal bi trebao bolje da znaš ko vas je osnovao i zašto. Teško da neko može da poveruje da su Nikolić i Vučić razbili "kasice prasice" i finansirali kampanju za pobedu na predsedničkim i parlamentarnim izborima 2012.
Šta je sve Vučić obećao a nije ispunio ali se zna da je za izdajnički potpis u "briselu" čime je defakto priznao "državu kosovo" dobio od evropske unije 1.5 milijardi evra da potroši od 2014-2020 otvarajući puteve, mostove, pruge, trotoare, bolnice evropskim novcem.
Ostalo je da Srbi potvrde Vučićeveo i Dačićevo priznanje "države kosovo" iz 2013.
Soroš finansira, AV deli Srbe ponovo na četnike i partizane.
Kako izaći na kraj sa bagrom?
Srbi nikad nisu bili podeljeni na "četnike" i partizane.
Srbi su uvek bili Srbi a brozovi zločinci koji su okupirali Srpski narod su izmislili "četnike" da bi opravdali svoj udruženi zločinački poduhvat slovenaca, ustaša, turaka, mađare, bugara, šiptara i (ispostavi se) natogoraca da se Srspki narod ubija, proteruje, majorizuje i okupira.
"srbo četnici" "krivci" i za drugi svetski rat i za rat 90tih
To je priča za brozove zločince, janjičare i profitere koji glasaju za brozove janjičare Vučića, Dačića i Šešelja ili žale što ne mogu da ubijaju Srbe kao što su radili sa Brozom i Miloševićima.
"Ostalo je da Srbi potvrde Vučićevo i Dačićevo priznanje "države kosovo" iz 2013."
Mogli su ova dvojica da priznaju šta god hoće. Nisu pitali građane Srbije, da li se sa tim slažu. To priznanje ne vredi ni "pola lule duvana", ako je u suprotnosti sa Ustavom Srbije. A to što su Srbiji dali novac, dali su za njen oporavak od NATO agresije i potonjeg uništavanja državnih preduzeća. To ćemo im vraćati u više rata, od naših skromnih plata i penzija.
Gledao sam, na mahove, ovaj sramotni intervju. Da odgledam ceo nisam mogao - nemam tako dobar želudac.
Njegove verbalne vratolomije i zamene teza spadaju u domen psihopatologije, ali, na žalost on nam se događa!.
Prvo: Položio je zakletvu, nad Miroslavljevim jevanđeljem i Biblijom da će čuvati suverinitet, teritorijalni integritet i Ustavni poredak Republike Srbije!
Kroz ovaj intervju je neprekidno gazio tu svoju zakletvu!
Da ne govorim o tome da je duboko prekoračio Ustavna ovlašćenja Predsednika republike!
Napominjem da su još neki organi (vojska i policija) morali da polože vrlo slučnu zakletvu o očuvanju suverenosti, teritorijalnog integriteta i Ustavnog poretka Republike Srbije! Dakle, poziv tim organima da reaguju u skladu sa svojom zakletvom NIJE poziv ni na puč ni na krvoproliće, već poziv na poštovanje Ustava!