Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Predsednik Republike i pravo na suze

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 22 jul 2009 02:58
Dimitrije sine Mitre
Predsednik drzave , cak i ovakve kakva je danas Srbija moram prvo biti covek pa tek onda predsednik.Svi smo mi potreseni nesrecnom smrcu ljudi, ali njegove suze zaista su krokodilske jer mi ga nismo videli ni da place kada su neduzna Srbska deca ubijena na Kosovu igrajuci se neduzno pored svojih kuca, nismo ga videli da place ni kada su Srbski zetoci na Kosovu pobijeni radeci da bi preziveli .
Taj predsednik koji je bio duzan zastite te gradjane da ne budu UBIJENI nije pustio suzu za tim gradjanima ali je pustio krokodilske suzu za turistima.
Da li predsednik zeli da nam kaze da njegovu suzu i paznju zavredjuju Srbi turisti ali ne Srbi gradjani kojima on kao Predsednik nije obezbedio mir i pravo na zivot.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 22 jul 2009 04:29
Dudek
Često se među komentarima nađe i stvarno duhovitih, ali vidim da u letnje dane humor dohvata i (uglavnom namrštene i preozbiljne) autore. Jer kako autor može da zna ono što po prirodi stvari zna samo predsednik lično?

"A kaj ja znam, neki velu da je, neki velu da nije"
Preporuke:
0
0
3 sreda, 22 jul 2009 07:53
Lukijan
Oni su pre svega jasan pokazatelj do koje mere su politika, a samim tim i političari izgubili uverljivost kada se i njihovo iskreno ljudsko saosećanje dočekuje sa velikom dozom nepoverenja i zluradosti. ... ... Čak ni u ovako potresnim trenucima ne možemo da se izdignemo iznad našeg poslovičnog politikantstva i političkih manipulacija.


Ovome zaista ne treba nikakv komentar. To je naša surova stvarnost. U našem svetu sve je izvrnuto kao rukavica. I nema na vidiku nikoga ko će tu rukavicu vratiti nazad.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 22 jul 2009 08:39
Jasna Simonovic
Hvala što napisali ovaj tekst...uzeli ste mi ideju da o tome napišem, ali vi ste to i mnogo lepše napisali nego bih ja...Bila sam iznjenadjena pojedinim reakcijama ljudi, i to emotivnih i pravičnih ljudi, koji su izražavali sumnju u suze Tadićeve...A sumnja znači da je narod još u strahu...(Pogotovo sumnja u suze!)...Ne znam od čega u strahu...valjda od "silnih tužnih prolivenih suza" na ovim prostorima koje nas svakodnevno "opominju"...Svakako da je mnogo ljudi saosećalo sa suzama predsednika, ali nije imalo "petlju" da to i iskaže...
"Ludačka vožnja" (naročito po "nestandardizovanim" zemljama) svakako mislim da treba da bude jedna od tema "nesvrstanih" ako ih ugostimo 2011., a do tada se nadam da po Beogradu više neće vozači ludovati po pešačkim prelazima kao što to danas teatralno i bezdušno čine...Jer u očima ljudi, uključujući političare, najlepše je videti suze radosnice...
Preporuke:
0
0
5 sreda, 22 jul 2009 09:06
Đorđe
Predsednikova uloga nije da plače nakon saobraćane nesreće u inostranstvu nego da pomogne hapšenju i procesiranju raznih drumskih mafija u Srbiji. Ove mafije uzimajući pare raznih budžeta (lokalnih, gradskih i republičkih) ili otimajući pare javnih preduzeća za puteve time realno pogoršavaju stanje na našim drumovima i time doprinose određenom broju smrtnih ishoda.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 22 jul 2009 11:15
Pavle
Apsolutno ste u pravu i politicari su ljudi od krvi i mesa i naravno da reaguju kao i sva ostala ljudka bica. Medjutim upravo zbog populizma, pravi, iskreni obicaji, puni saosecanja koja svako od nas ima i ispoljava na razlicite nacine, sa vise ili manje emocija, izostaju.Iskrenost se tumaci na razlicite nacine. Ne retko cak i zlonamerno.
Setite se sta se desavalo sa Marijom Serifovic posle pobede na Eurosongu. Svojatali su je i docekivali ne samo funkcioneri iz vrha vlasti nego i clanovi SRS, Romi... (a na kraju cak i afera sa RTS-om).
Uvek je tako kada se ostvari uspeh. Svi se nadmecu i utrkuju ko ce pre i sa vise odusevljenja da se oglasi.
Setite se kada je Nole izgubio od Nadala (uz tri propustene mec lopte) jedino se poneki novinar oglasio o izuzetnoj igri naseg najuspesnijeg tenisera. Niko od zvanicnika ga nije pozvao da ga utesi i da mu cestita na zaista vrhunskoj igri. Ali kada su se dogodila dva tri neocekivana poraza, krenule su price i afere. Cak mu ni porodicu nisu ostavili na miru.
Sta zelim da vam kazem. Slazem se sa Vama i zaista mislim da je Boris reagovao iskreno, kako i prilici, ali u Srbiji se znatno lakse prihvata neuspeh nego uspeh. Kada se za nekoga kazete da je divna osoba, to se prihvata, ali sa rezervom i odredjenom dozom nepoverenja. A ukoliko za nekoga ustvrdite da je los, to se prihvata bez pogovora i odmah su saglasni sa vama. Cini mi se da je u Srbiji jako tesko biti fin, valjda zato sto su nas navikli da se to radi sa razlogom.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 22 jul 2009 12:44
dragoslav pavkov
Složio bih se sa jednim od predhodnika da posao predsednika države nije da plače već da pomogne da se ssaniraju posledice udesa.Moram odati priznanje državnim organima koji su kao retko kad bili na visini,pa su tako organizovali prevoz rodbine nastradalih do Egipta,kao i prevoz tela poginulih u zemlju.Ipak,predsednik Tadić jeste sklon poziranju i političkom marketingu.Setimo se njegovog pisma "dragom Džordžu" i trčanja u "svoju parohijsku crkvu da bi upalio sveću nevinim žrtvama terorističkog bezumlja (parafraza)",posle napada na WTC 11.septembra.Nešto ga se ne sećam da je javno plakao ranije,a imao je puno prilika od 1991 do 2004 godine.Ali nije isto plakati na unutrašnjem planu i na Konferenciji Nesvrstanih.Nama ovde može da plače koliko hoće-znamo ga,a u svetu možda nekog i prevari.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 22 jul 2009 12:48
Nebojša
Pavle pročitaj prvi komentar , ovo je samo ubiranje jeftinih političkih poena...
Preporuke:
0
0
9 sreda, 22 jul 2009 13:30
Iskrenost
Toga dana sam medju prvim vestima zapazio reakciju predsednika Srbije koja je navedena u ovom tekstu. Istog trenutka sam iskljucio televizor. Prvo sto mi je palo na pamet bilo je: Zasto je Tadic zaplakao bas u trenutku kada ga novinar intervuise pred kamerom? Zbog te reakcije koju sam doziveo kao smisljenu i svesnu patetiku nisam bio u stanju da poverujem u iskrenost svega toga. Umesto toga usledilo je iskljucivanje televizora.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 22 jul 2009 13:47
Pavle
Pavle pročitaj prvi komentar , ovo je samo ubiranje jeftinih političkih poena...


Postovani Nebojsa, u trenutku kada sam pisao svoj komentar nije bilo ni jednog drugor, a btw i ne vidim neku slicnost izmedju svog i prvog komentara, a kamoli da to uoppste ima ikakve veze sa ubiranjem politickih poena.
PS Ja se Vama necu obracati sa ti.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 22 jul 2009 15:02
D.Kovačević
Bravo Marinko,odličan komentar...Tadićev gest je bio ljudski,emotivan i spontan čime je pokazao da ga politika nije pretvorila u "političku životinju"(Aristotel).Zašto stremimo tom hladnom i zaleđenom profisionalizmu koji ne dozvoljava izliv iskrenosti i saosjećajnosti.Ne podržavam Tadića,ali za neke stvari svaka mu čast.Baš ti njegovi nepolitički i amaterski potezi mi se sviđaju.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 22 jul 2009 16:10
Milan, Novi Sad
Mislim da bi svakako pre zaključka kako je Tadić "nepolitičan" i "autentičan" trebalo uzeti u obzir činjenicu da pričamo o čoveku koji je na prethodnoj predsedničkoj debati svoje odgovore čitao sa kartice. Da li je to svesna manipulacija javnim mnjenjem ili dokaz njegove autentičnosti?

Jako mi je žao ljudi koji su poginuli u tom autobusu i saosećam sa njihovim porodicama. Ali stvari treba razdvojiti, teško mi je da poverujem da čovek koji je sposoban da preokreće falsifikate i krivična dela svojih saradnika u jeftine političke poene (afera Bodrum) preza od toga da bilo koga i bilo šta upotrebi za sopstvenu promociju.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 23 jul 2009 00:02
Branislav Zekic Zeka
Nista mu vise ne verujem. Zbog cega?
Ne bih ovom prilikom da nabrajam.
Zna on dobro zbog cega.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 23 jul 2009 00:51
Lale Gator
Neka nas on spase od (sopstvenog) Statuta Vojvodine, pa će mu (sve) suze biti oproštene.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 23 jul 2009 06:24
Anonymous
Tadiceve suze tog nesretnog dana su bile autenticne koliko i Tomin 'osmeh' u predizbornoj kampanji pre godinu - dve...
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 23 jul 2009 10:59
Vide Daničić
"Zar predsednik Republike nema pravo na svoj trenutak slabosti, da zanemi pred velikom tragedijom naših građana i pokaže iskreno saosećanje, a da se to ne pripisuje želji za pridobijanjem jeftinih političkih poena?" Naravno da, u načelu, ima to pravo, da ima moralni osnov za takvo ponašanje, odnosno da je u dosadašanjem ponašanju pred javnošću i u svom privatnom životu dokazao ljudske i nacionalne vrednosti. Ali, to pravo ne može imati ličnost koja je u tri mandata izrekla toliko neiskrenih i lažnih javnih obećanja narodu i glasačima i koja je svojim političkim i državničkim činjenjem nanela ogromne štete naciji i državi. Nema smisla sada nabrajati ih, skoro su svima poznate. Meni lično je taj prigušeni jecaj na televiziji bio lažan i otužan. Jednostavno, ja tom čoveku više ništa ne verujem. Ni kada bi mi očitao tačno vreme na mom satu... Takvo mišljenje imam o celokupnoj vlasti u ovoj jadnoj Srbijici.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 23 jul 2009 12:59
Rodoljub
Nema šta on da plače pred kamerama! Ne.

Ako ga je zaista pogodila smrt tih ljudi, morao je ipak da se SREDI pred snimanje! Sve ostalo je tendenciozno patetisanje (Eto, pogodi me ovo! I ja sam kao i vi!) i čak je pogoršalo (garantujem!) stanje uma onih kojima su najbliži bili tog trenutka u bolnici u Egiptu.

Šta bi bilo da se Buši rasplakao kad su mu došapnuli da su Saudijci krknuli WTC? Postoji snimljena scena dok on sedi u nekom obdaništu/školici i sluša dečicu koja mu čitaju svoje domaće zadatke, a pogled mu se gubi u daljini...

Možda sam surov, ali "Srbi (političarskim) suzama ne veruju", pogotovo ako se pre i posle toga ne pušta suza (ne pušta se, bre, ništa!) za mnogo veće pogrome svog naroda.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 23 jul 2009 13:05
Rodoljub
Zaboravih ovo:

Nismo ga birali da plače, već da se bori za nas. A to slabo ili nikako ne čini.

Već par dana kasnije je široko nasmejan ovde dočekivao EUropske birokrate i obećavao im "mirnu Srbiju", koja se nijednim nasilnim metodom neće boriti ni protiv koga! To ne izgovara ni dete od 7 godina, jer će ga prebiiti svako iz odeljenja.

Izgleda mi, da nije bilo agilnog Jeremića i osoblja MIP-a, Tadić bi sedeo i plakao, a pomoć bi verovatno poslala neko drugi.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 23 jul 2009 15:04
Ala
Narod suzama ne veruje!?
Ispoljavanje emocija na javnom mestu u Srbiji smatra se nepristojnim,cak mekustvom(kao u Engleza "upper stiff lip").
Ovako strasna tragedija sigurno je pogodila sve gradjane Srbije.
Predsednik ,a i njegovi bivsi i sadasnji ministri (Dulic,Malovic) suze treba da ostave kod kuce.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 23 jul 2009 17:50
Dragan
Dakle,ovo je da se čovek zgrozi.Ovde se većina u komentarima prepucava oko nečega što je iskreno rečeno,citiram "ovde ima velikih ličnih tragedija" i čoveku tada zadrhti glas i brada.To meni govori da je i predsednik samo čovek od krvi i mesa,čovek koji ima svoje emocije kao i svi mi.Šta drugo može da uradi normalan čovek,kada pogleda novine ili TV i vidi tu sudbinu ljudi kojima su u trenu otišle čitave porodice.Predsednik nije mogao da sakrije snagu emocija,a po Vama su to jeftini politički poeni.Bravo Srbi!!!

Nisam opcija DS,ali meni izvinite ni na kraj pameti nisu bili jeftini politički poeni u ovom slučaju,jer tako mogu da razmišljaju samo nekrofili i morbidni tipovi.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 23 jul 2009 19:59
Nebojša
Dragane ne razbacujte se nekim neprimerenim izrazima , bilo je mnogo predhodnih prilika u kojima nije zaplakao , jer nije isto plakati kod kuće i na ulici (inostranstvu) gde ima ko da te vidi i kaže kako je osećajan čovek...
Preporuke:
0
0
22 petak, 24 jul 2009 09:50
Vranjanac
Skoro smo u Vranju imali tragediju, Turski državljani su brzom vožnjom izazvali tragediju i ubili naša dva mlada sugrađana. Kasnije su iznenadno nestali?
Ne sećam se plača predsednika niti njegovih napora da privede krivce pravdi...
Preporuke:
0
0
23 petak, 24 jul 2009 10:21
Biljana
Da predsednik nije bio u Rumuniji za mitig posle nelegalnog proglašenja Kosova i Metohije, da sam ga videla jednom u bilo kojoj ulozi (ministar, predsednik) da je zaplakao nad strahotama koje su se Srbima dešavale od 2000te naovamo, složila bih se sa piscem teksta. Ovako slažem se prvim komentarom - Da li predsednik zeli da nam kaze da njegovu suzu i paznju zavredjuju Srbi turisti ali ne Srbi gradjani kojima on kao Predsednik nije obezbedio mir i pravo na zivot.
Preporuke:
0
0
24 petak, 24 jul 2009 18:01
Milan Kačarević
„Čuvaj se Danajaca i darove kad donose“ a političara kad selektivno, pred TV kamerama, „gorke suze rone“.
Preporuke:
0
0
25 petak, 24 jul 2009 20:16
racel
Ovakvog glumca na nasoj politickoj sceni smo cesto imali prilike da vidimo, ali ovaj je zasluzio "oskara", ali ne zbog svog prosecnog fizickog izgleda, vec zbog odlicne glume-Prevodi on ovaj siroti narod zednog preko vode, barabar sa Jeremicem, koji uspesno sprovodi njegovu politiku.U jednom clanku na vasem sajtu, cinimise,procitala sam da je neko napisao da mu roditelji nisu ostavili nikakav dug, misleci na ime neoptereceno prljavstinama.Pitam se kakvo ce ime ovi sadasnji politicari na celu sa svojom vladom da ostave svojim potomcima.
Preporuke:
0
0
26 subota, 25 jul 2009 08:15
Teofilo Stivenson
Svaka osoba ima pravo na suze. Vi, cini mi se, govorite o necem drugom: O legitimnosti javnog ispoljavanja osecanja naseg Predsednika i o cinizmu gradjana koji su ovom gestu svedocili. Morate uzeti u obzir cinjenicu da neki politicari sebe manje, a drugi vise iskompromituju pred sopstvenim birackim telom. Gde se g. Tadic nalazi, da se lako zakljuciti po komentarima. IZgleda da mu je emotivni prostor suzen. Ali za to je, priznacete, najvise sam kriv. Prema svecu i tropar.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner