Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ponuda koju Amerikanci ne bi mogli da odbiju

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 15 jul 2009 01:59
Milo
Odličan tekst. Kratak i pogađa u srž. Zahvaljujući gospodinu Ronu Polu, među ostalima, nije došlo do kopnene intervencije Nato-a. On se tome kategorički protivio. Treba sarađivati baš sa onima koji, poput ovih ljudsko-pravaških organizacija koje sarađuju sa vladom SAD-a, mogu izvršiti pritisak na vladu i američku javnost.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 15 jul 2009 03:21
Nebojša Malić
Ovo što ću reći kažem kao neko ko već deset godina što posmatra pokušaje promene imidža Srba u SAD, što u njima učestvuje. Čak i kada je srpska zajednica u Americi, takva kakva je, uspevala da u ma kojoj meri ospori satanizaciju Srba i predoči uravnoteženiju sliku o balkanskim sukovima, sve njene napore bi raščinili zvanični izaslanici Beograda. Prosto se takmičeći u ulizištvu i poslušništvu, oni se trude da u klevetanju Srba i Srbije nadmaše čak i najostrašćenije Amerikance. I onda iz Stejt Departmenta kažu, šta se bunite, eno zvanični Beograd se slaže. Problem nije toliko u Americi (mada te predstave i treba i mora da se menjaju), koliko u rukovodstvu Srbije koje nimalo ne drži do svoje zemlje i svog naroda. Ne samo da ne može da ubedi druge da treba da nas poštuju, već to ni ne želi.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 15 jul 2009 05:41
leka.usa
Vrlo naivno od autora, nije ni čudo što Srbija ne zna kud da se okrene i šta da radi kad i oni koji bi trebalo nešto da znaju crpu znanja o Americi iz američkih filmova. Kad bi samo Srbija pokazala malo više dobre volje, "Đura" bi se izvinuo što ju je tukao. I posle toga bi se svi pružili ruke ka nebu i vikali "Živela, živela trava ...".
Nažalost, stvarnost je malo drugačija. Sloboda Srpskog naroda je trajna prepreka američkim interesima na Balkanu, to tako nije od juče niti će prestati sutra nečijom dobrom voljom. A sloboda je najveća Srpska vrednost od koje nikad nisu odustajali, koju nisu uspeli iskoreniti ni Turci, ni Austrijanci, ni Nemci neviđenim surovostima u dva svetska rata. Ma koliko ulizica i izdajnika proizveli, uvek je bilo onih koji su čuvali ono što su nam preci ostavili, karakter i veru najviše. Amerikanci to dobro znaju, pa se ne zavaravaju praznim pričama niti veruju u lojalnost posle svega što su nam radili, pa ma koliko se srpska vlast trudila. Verovaće samo kad Srbije više ne bude, a oni su pokazali kroz istoriju da se posao ne ostavlja 'nedovršen'. Takozvano ispitivanje javnog mnenja nije ništa drugo do držanje ovdašnje javnosti pripremljenje za buduće kaznene ekspedicije i ratove, koji mi izgledaju sve verovatniji, ma koliko se zabijala glava u pesak. Jer ovo je 'land of opportunity' (zemlja šanse), i šansa se mora iskoristiti - to je pravilo duboko, duboko ugrađeno u psihu naroda od dna do vrha. Za njih je jednostavno nemoguće da drugačije razmišljaju, a ovde je šansa očigledna.
Zato je malo bolje pogledati šta se može uraditi. Nije lako, ali nije bilo lako ni našim precima iako mnogi misle da jeste, jer "druga su vremena bila". Ja mislim da je drugo samo to što je onda izbor i posledice morao da trpi neko drugi a danas moramo mi.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 15 jul 2009 06:38
Srboljub Savic
Americka spoljna politika je krajnje pragmaticna i
nepromenjena vec od pocetka njihove istorije. Metode su im takodje nepromenjene.
Nikoga ne vole, a jos manje "prijateljuju".
Sva verbalna mrznja je u funkciji marketinga.
Stvarni neprijatelji su zemlje ili udruznja koje
prete da ugroze njihov interes, savkako poslovni
(a drugog nema).
SAD prihvataju svakoga, ko doprinosi njenom interesu, kao sto "mrzi" i obrusava se koliko moze,
na one koji, tom interesu stoje na putu.
U svemu, znaju da sve okrenu "naglavce" i stvore
laznu sliku, zarad "vishih" ciljeva.
Tako je Srbija tesko stradala, ali ne zbog mrznje,
vec "jeftinog" nacina za ocuvanje NATO-a, pribli-
zavanje Rusiji (pretnja) i demonstriranje - "ko
je gazda" u Evropi (EZ, posebno).
Kako je u Srbiji uspela da uspostavi kontrolu, ali
nije sigurna, koliko je cvrsta, nastojace da je
dalje razara. Jos uvek uticajni stratezi "sapucu"
o komunistickoj opasnosti i Rusiji, kao pretnji.
Sadasnji politicki sistem, struktura vlasti nad
zemljom, kojoj su razoreni svi temelji - proizvod-
nja (i poljoprivrednai industrijska), finansije
(banke, porezi, ...) i nadgradnja (prosveta, nauka,
zdravstvo, kultura, ...) upregnuti su u izvrsenje
strategije SAD. Medjutim, to ne znaci da mogu da
promene SAD. Njima Srbija vise nije potrebna.
Nase "kukumavcenje" za malo "ljubavi" je tragicno.
Sta god uradili, ljubav je odnos ljudskih bica, a
ne drzava. Mrznja nasih ljudi - jedinki je, koliko
razumljiva, toliko iracionalna. Ako govorimo o
narodu i kolektivnom osecanju - infantilna je.
Srbija - drzava ima zadatak da svom narodu obezbe-
di potrebe, dugorocno a i kratkorocno, koliko je
realno moguce. Zato, vlast nema zadatak da trazi
malo Americke ljubavi, po svaku cenu, niti bi smela da radi u interesu SAD a protiv interesa naroda.
Kako su SAD predvodile NATO, koji je pocinio niz
zlocina protiv ljudi i zemlje, drzava nema prava
da zlocine oprasta, bez obzira na gradnju odnosa.
S postovanjem,
S. Savic
Preporuke:
0
0
5 sreda, 15 jul 2009 08:13
Jasna Simonovic
Sjajan tekst, mislim da je blizu suštine jer želi da inicira iskrenost...Mislim da jedino umesto srpskog Marlon Branda, to treba da učini "osoba sa čistim rukama" ...I da ne stavi na "tanjir" samo "neznanje" već i "znanje"...I da ne želi da pomogne tim činom samo Srbiji već celoj SAD...
Jer od toga zavisi i "planetarna sreća"...Hajde da potražimo takvu osobu...
Preporuke:
0
0
6 sreda, 15 jul 2009 08:28
Milos
Da li se iko seca Potemnkinovog sela zvanog srpski kokus? Nemojmo se zavaravati dometima lobiranja. To je sistem legalizovane korupcije, koji sluzi da ljudi oko Bele kuce i Kongresa skupe pare za "crne dane", na osnovu vec donetih politickih odluka. Zamislite koliko Rusi imaju para i sta bi mogli da izlobiraju sa tim parama. Kad se radi o nama, u igri su hiljadama puta veci interesi od nekoliko miliona dolara koliko uzmu agencije za lobiranje.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 15 jul 2009 08:30
mr Miloš D. Jovanović
Tekst je dobar. Imam samo nekoliko opaski. Nemoguće je jednostrano popravljati odnose i sliku o sebi. Za to je potrebna i druga strana. Drugu stranu nažalos nemamo. Zato uzaludno vajkanje autora kako za ovih 9 godina nismo uspeli da popravimo svoju sliku. I pokojni premijer Đinđić se u to uverio iako je iz sve snage pokušao da popravi nepopravljivo. Kako dalje, pita poštovani autor.
Pragmatično i interesno. Nikako drugačije. Valjda nas je tome nučio život i itorija. Prilagoditi svoje interese tuđim i biti spreman na prestrojavanja u hodu.

Ali pre sveg očuvati državu i naciju. Zna se šta to znači.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 15 jul 2009 10:45
Rikard Baric
1)
Mondena «multipolarna vektorika» Srba uopće nije srpski identitet i kao takva je kratkog daha. Ona je samo fenomenološka forma aktualne bolesti Istočne Evrope, koja je u cjelini izvrgnuta kratkim spojevima njenih komunističkih elita Ove uopće nisu podnijele teret nastanka samog komunizma. Istočna Evropa je ostala moralna kaljuža naplavljenog komunizma koji je u nju ušao II svjetskim ratom (Poljska itd) i unutarnjim zločinom (Tito), a ne revolucijom ili vrenjem jednog doba kao u Rusiji.
Te kvazi-komunističke elite «tatine dece» ne znaju i nemaju iskustva u formiranju bilo kakve politike koja bi ih osmislila i potvrdila njihovu ljudsku i prirodnu težnju za samopoštovanjem. Čak i kad ih ponovno biramo – oni ostaju jalovina zaklanog vremena u kojem žive.

Što dakle («kad sam ja već tako očito pametan») ne zna ta elita? Ona je uplašena od hipnotičkog straha i smeta joj postojanje svijesti, koje u hipnozi ne može biti odstranjeno. Što ta svijest govori?

Politička rješenja predstavljaju takve regulacione krugove koji su mnogo složeniji i od industrijskih i od ekonomskih. To su krugovi sa ogromnim usporenim odzivima koji imaju jedinu mogućnost senzorske detekcije u – reagiranju naroda. Narod prethodi, a ne zaostaje za projektantima politike! To je prva stvar koju ne shvaćaju, to jest da narod ubere stvar puno prije od njegovih slavnih analitičara.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 15 jul 2009 10:46
Rikard Baric
2)
Druga stvar je da narod posjeduje, za razliku od političara, kolektivnu hrabrost i ustrajnost da sebe nosi kroz život, bez obzira na ponderirani nivo svog obrazovanja. On je dakle već raskrstio (za razliku od političara) sa američkom «religijom» i postao anti-američki utoliko ukoliko ta Amerika zapravo nije u ovih par mizernih stoljeća iznjedrila baš nikakvu religiju, pa je nemamo po čemu prepoznati. Ona je postala naša, ne njihova ili njina, univerzalna slika ljudske nesposobnosti da se snađe u silovanom vremenu otrgnutom od vječnosti. Ona nema snagu postojanja i jedina njena ekspresija je rušenje kao što je to i sam spomenuti film pokazao.

Treća stvar koju narod ima u svojoj intuiciji je ta da ga ta intuicija vodi, bez obzira što je on teško izražava. On dakle slijedi intuiciju, političari su robovi svojih zaključaka. Oni traže rješenja u imenima, ne u realitetu. Ta narodna slutnja pokazuje apsolutno ispravno «metafizičko» shvaćanje Rusije, koja svoju sudbinu ne veže za «multipolarnu vektoriku» Istočne Evrope, nego ostaje ukopana u tome da osnovni i noseći vektor sadrži njen vojni suverenitet. Ovaj vektor rotira u pravcu kršćanskog pravoslavlja i stoga on djeluje i onda kad Rusi spavaju.

Da bi se Srbi sinhronizirali sa ovom rotacijom moraju njihove elite raskrstiti sa idolatrijskom galanterijom «nepobedivih sunaca» i svojim stavom da kažu «tko šiša Putina». To nije srpska tradicija i nije srpski san. Srbi nemaju drugih fundamenata nego onih koje već postoje u svom pravoslavlju. U ovom nema fanatizma osim ako ga sami ne unosite.

Ako dakle autor traži sinhronu vrtnju unutar hrišćanskih saveznika, nije on anti-američan, ali ostaje nedorečen, jer ništa ne kaže šta namjerava uraditi sa svojom ruskom obavezom, a ta nosi vodeći vektor njegovog suvereniteta.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 15 jul 2009 10:46
Duško Kadić, Podgorica
Ovaj tekst ne predstavlja nikakvu novinu i nije ni blizu nekog rešenja. Američa politika je davno zacrtana i to što nas sada stežu za vrat predstavlja samo jedna dio procesa. Mi drugačije nijesmo mogli postupati. Ukoliko bi pokušali da jednostrano poboljšamo odnose (još većim nacionalnim poniženjem) i sagnemo do zemlje , oni ćen stati nogom za vrat. To je suština američke politike a pokojni Đinđić je pokušao da njih iskoristi da onda vdi svoju politiku ali su organizacijom njegove likvidacije istovremeno postignuta dva cilja: njegovo uklanjanje i optuživanje za atentat nacionalnističkih snaga u Srbiji. Pouka glasi ; Njima se ne smije vjerovati ni u kom slučaju!
Preporuke:
0
0
11 sreda, 15 jul 2009 12:24
Rodoljub
Ne slažem se sa naknadnim, nakaradnim, a pre svega plaćenim lobiranjem korumpiranih SAD-zvaničnika, kako sam pretpostavio da autor "savetuje".

Protivnik sam jednostrano plaćenih, izlobiranih, lažno "hiperkvalitetnih" odnosa sa SAD, jer je to dosad uvek bilo na našu štetu. Oni nama 50 miliona (naštampanih u Rusiji) $$$ za "razvijanje civilnog sektora" (čitaj: NVO), mi njima sve drugo na "tacni".

SAD na neki svoj promišljen ali i perverzan način, više cene "lajave" protivnike i saveznike. Sa njima gledaju da budu iole u rukavicama, pažljiviji, dok su prema ostalima, koji su im slepo verni, kao prema svojoj prćiji. Ima ih još na svetu, nismo mi i Pakistan jedini koji ih ne podnosimo (mislim na Administraciju, ne na narod).

Setite se kako su nedavno naprasno zamrzeli svoje "tradicionalne" saveznike Francuze, kada su im ovi otkazali saučesništvo u ratu u Iraku. Čuveni "French fries", pomfrit, tradicionalno jelo Amerikanaca je naprasno postao nepoželjan izraz! Kao kada bi smo mi sada javnim protestima tražili od sebe novi naziv, za recimo, "ćevapčiće" ili "burek", jer smo opet zaratili sa Turcima!

Državni fašizam SAD je uvek snažan stožer te populacije, ako zatreba za okupljanje. Kada se oni na nekoga kolektivno ostrve, bio kriv ili ne, nadrljaće. To smo mi osetili nekoliko desetina puta u zadnjih četrdesetak godina, od kako su nam odnosi krnuli nizbrdo (tačnije, posle posete DŽimija Kartera, 1980.).

Sve je u novcu i resursima. Ako ZDRAVOG novca SAD ne budu imale i dalje, svetska "sitnež" će se okretati onome ko ga ima. Ili onome ko ima resurse. SAD preostaje samo da preti i da ucenjuje silom, jer ostale argumente sada nemaju da ponude.

Inače, moj današnji ručak nije stigao/doniran/dotiran iz SAD. Možete mi oponirati, ali ja znam odakle stiže ono što imam u kući. Odavde, iz Srbije, Bogu hvala.

Finalno, infrastruktura u mom naselju je potpuno uporediva sa onom u Kalifroniji, ako ćemo pravo. Čak i bolja, jer se tamo (imam prijatelje u SF) mnogo toga raspada.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 15 jul 2009 12:57
Peter RV
Tekst je izuzetno naivan. Nikakva popravka imidza
Srba u Americi nije moguca, narocito, kao sto kaze Nebojsa Malic, kad je citava filozofija nasih upravljaca postaje identicna sa onom od Natase Kandic i Sonje Biserko. Trosili bi ogromne sume novaca za badava. Americi ne trebaju prijatelji nego- sluge. Srbi treba da razumiju da je njihova sloboda i neutralnost u direktnom sukobu sa americkim planovima za dominaciju. Nas otpor, isto tako, daje los primjer ostalim slugama imperije- ovo nije stvar za potcjenjivanje.
'Kako smo dosli do ovoga', pita se pisac kroz usta Marlona Branda. Pa, bombardovanjem, sankcijama, rasparcivanjem drzave, ustolicenjem americkog ambasadora.(Any more questions, man?).
Ima medjutim,jedan siguran nacin da se 'poprave odnosi' sa Amerikom (za ciji pronalazak ne ocekujem nikakvu nagradu.)
Priznajmo 'Kosovu' (pa iako ambasador doda i Vojvodinu, kao neki 'Annex B').Likvidirajmo svaku simpatiju prema RS i Srbima izvan Srbije (ovo se zove 'doprinos stabilitetu'). Udjimo u Nato i posaljimo nekoliko hiljada vojnika u Avganistan, (ili eventualno u Gruziju)-da se bore za atlantske vrline. Ponistimo gasni (i svaki drugi) ugovor sa Rusijom. Cedu Jovanovica, eventualno,(ali to moze da priceka) za predsjednika ovakve evropeizirane Srbije. Oh, zaboravih, i otvoriti, kako ne, sirom vrata multinacionalnim kompanijama da nas ekonomski (globalno) usrece.
Ovo je jedina ponuda koju Amerikanci ne bi mogli da odbiju. Da je napravimo i postanemo 'prijatelji'? Sto kazete?
Preporuke:
0
0
13 sreda, 15 jul 2009 15:16
OJ
U startu se ne slazem. Bez SAD se ne moze!?!? Ko kaze? Venecuela, Rusija, Libija, Kuba, Kina... Ne treba da ratujemo ali zasto bi postovali njihove vrednosti i klanjali im se? V. Britanija: policajci pucaju 7 puta u glavu nevinom coveku, policajac se nakon mesec dana suspenzije vrati na posao bez posledica, SAD: bombarduju po celom svetu koga zele, ubijaju civile kao da su u lovu na patke, zakon i pravo im ne znace nista, muce zatvorenike itd, EU: svoju ekonomiju stite a drugima traze da se otvore, pravo im takodje nista ne znaci, sa SAD ucestvuju i u legalnim i u nelegalnim ratovima... Ima jos mnogo primera. Nije mi jasno, kako, bilo kome, ovo mogu biti uzori demokratije, savrseni sitemi, nesto sto nema alternativu. Jaci su pa da im se pridruzimo! Da li je to normalan stav? I Hitler je bio jaci pa je sav normalan svet stao protiv njega. Danas ne moramo ratovati ali se ne moramo ni prikloniti takvim sistemima. Zasto ne napravimo nas savrseni sistem pa neka se oni ugledaju na nas? Nama niko ne brani da otvorimo trziste za strane investitore, da razvijamo nasu privredu, da ulazemo u mlade, da postujemo pravne norme. Strana korporacija ako nanjusi pare ulagace pa ne znam sta da im kazu njihove vlade. A ako mi stvorimo sredinu za ulaganja i strane korporacije ce nanjusiti pare. Tada ni EU nece imati argumente da se zatvara prema nama. Jos nesto, ma sta nam pricali od 2000. pa na ovamo, mi jesmo bogata zemlja, imamo sve mogucnosti za razvoj i turizma i privrede i poljoprivrede... I nesto sto svima promice, od 2000. nikada nije dostignuta stopa privrednog razvoja iz 1999. kada smo bili bombardovani i pod sankcijama. Sta ce nama beli sengen kada svi tvrdimo da nemamo pare ni za hleb. A po ulasku u EU i onako 5god ne mozemo raditi u ostalim zemljama EU.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 15 jul 2009 16:35
stevan
ja znam. prodajmo jos jedino vredno preduzece koje imamo, telekom i sve pare potrosimo na "podmicivanje" "americkih" "politicara ".i vratice nam se bar trostuko.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 15 jul 2009 18:22
Gavrilo P.
Tekst lepo zvuci, ali je ideja nerealna. Ciscenje Srbije pocinje od odavno ubudjale glave, a zna se sta to znaci. Srbija nije slobodna, Srbija je pod teskom i perfidnom okupacijom, zamotanom u sljastece oblande. Srbija je u proseku 47 godina stara. U Srbiji ima 200 000 abortusa godisnje. Srbija je podeljena. U toku je eutanazija Srbije. Cemu "resetovanje" odnosa sa SAD? Nema i ne sme biti nikakvog "resetovanja" odnosa sa americkim satrapima. Srbija odumire, a razlika izmedju Srbije sa "resetovanim" odnosima i ponosite Srbije je ocigledna. Kada su u Kragujevcu jednog 21. oktobra nemci ponudili jednom ucitelju da se skloni iz grupe djaka koja je bila postrojena za streljanje, on im je odgovorio "ja i sad drzim cas"! Na zalost, nivo svesti dobranog dela srpskog naroda danas kao da se moze opisati IQ-om od ispod 90, kako su ne tako davno u nekim svojim "analizama" obznanili engleski satrapi u nekim svojim pamfletima. Pamet u glavu...!
Preporuke:
0
0
16 sreda, 15 jul 2009 19:27
Spetsnaz
E vidim da se i malo slobodniji komentari mogu ovde videti .
No sam text je u neku ruku navodjenje vode na "njihovu " vodenicu .
Jedina realna politika prema Americi je nazalost nemoguca , ali ne zbog "njih " vec zbog "nas " a to je totalni prekid svih odnosa . Ali sta da se radi situacija takva kakva je ali nema nikog nadleznog da nam to saopsti . Mogu ovi nasi samo da nam mazu oci normalizovanju odnosa jer to je nazalost samo plod necije maste a ne i realno stanje
Preporuke:
0
0
17 sreda, 15 jul 2009 19:30
iskreni Albanac!
Problem nije u odnosima srbije i SAD!
Problem nije u lobiranje, nije u vanjsku politiku srbije, nije u predsednika Srbije, nije u Vas Intelektualce Srbije, nije u Vojsku Srbije, i tako redom i redom,.....
Nego Problem je u problem "GAZDE" znaci koji je gazda! eh ako se priznaje( Kako u Textu)da Amerika je sila i bez nje se ne moze onda moramo priznati svesno ili nesvesno da su oni Gazde!Pa ne treba se cuditi ako autor dolazi do ovakvih zakljucaka i"iskrenosti"!, dakle summa summarum, Srbija ne moze da "odigrava nekoju silu" i kvazi da diktira svetsko tempo!
Pojam Gazde sama po sebi isklucuje mogucnosti neke participacije koje volje ili primedbe ili,..ili,...
Gazda ponekad te potseti normalno kad se nekad zaboravja koji je gazda, obicno sa onom " gledaj sta pise u Firmi"!
Znaci tu imamo i polako problem "Vlasnika"!, a to jest Drzave, koja onda postane samo jedna kako sto Vi vrlo dobro znate jedna nova "Kvazi"!
Znaci Amerikancima kako izgleda nemogu se nista ponuditi jer oni ne otvaraju neki "Konkurs" ili kako je obicajno "Tender" pa neko sad moze da nudi nesto. NE....NE!
Znam to je jako nezgodno ali "Oni" su to - to jest "Svetska Vlada" u kojoj polako i poslusno ulaze cak i jake velike "sile", kako recimo i Rusija,Kina,...itd! pa tako ova "Svetska Vlada" ne brine ni za prosjecne Amerikance,Ruse,Nijemce,...itd, pa kamo li za neku "sitnu raju iz Balkana" i u opste u Svijetu recimo za afrikance i druge ostale koji svake sekunde umiraju od gladnoce!...nego samo za jednu "Super-Klasu" ljudi!
Znaci nama iza Racunara koji kucamo ove komentare ne pise se nam dobro!
Preporuke:
0
0
18 sreda, 15 jul 2009 19:47
racel
Svaka politicka jednacina iz koje je iskljucena Bela kuca je osudjena na neuspeh.Tako odprilike glasi kljucna recenica/po meni/ iz ovog clanka.Koliko vidim, mnoge zemlje su je iskljucile, pa ne propadose,na protiv.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 15 jul 2009 22:34
au mile
Vijetnam, Kuba, Irak, SSSR... su pokazale kako se može odupreti Americi u određenom periodu. Pa čak je i pobediti. Uz stravično visoku cenu koju mi Srbi nismo spremni, niti možemo da platimo. Preostaje nam dug period čekanja , gde će politiku Srbije i dalje voditi strani ambasadori i domaći najbogatiji biznismeni.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 15 jul 2009 23:57
Rodoljub
Naleteh nedavno na ovaj događaj, anegdotu:

Kada je američki ambasador sa svojom delegacijom posetio Muzej Vazduhoplovstva i video oborene avione svoje zemlje, pitao je jednog prisutnog srpskog vojnog pilota:

- Recite mi, kakav je to osećaj: biti u ratu sa najvećom vojnom silom na svetu?

Ovaj se isprva zbunio, ali je spremno odgovorio:

- Ne znam, nikada nismo ratovali sa Rusijom.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 16 jul 2009 00:19
Dejan Pavić
Prva rečenica tog srpskog Marlona Branda treba da glasi: ''Srbi su najozlogašeniji narod u svetu, posle Amerikanaca''.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 16 jul 2009 00:38
Marko
Naivno! Pa nije da nije i Milošević hteo najbolje odnose sa USA. Bio je u stanju mnogo toga ponuditi, od baza do totalne blokade Srba u Srpskoj, pa ga ubiše.

Anglo i ostali iz tog dela sveta (znamo već koji) imaju svoj dnevni red, uglavnom negativan prema Srbima, i prema tome se ravnaju već zadnjih 100 godina. Od 2. svetskog rata mi smo s njima. Odrekli smo se čak i Rusije `48., a kaubojskim filmovima i holivuskim smećem smo zatrpavani od vajkada. Učimo od Danu D kao da je najveća bitka u istoriji, a Kursk koji je jedna od mnogih epopeja ruskog naroda tokom tih godina spominjemo tek onako usput. Deo smo zapadnog sistema od ranih godina prošlog veka.

Oni jednostavno nas ne žele žive, ili nas ne žele u ovom obliku, jer pretstavljamo anomaliju u njihovom, kako oni misle, savršenom tkivu. Nas se želi odstraniti i fizički iz ovog dela sveta ili sa ovog sveta uopšte.

Anglo i ostali su ti koji su srž problema, a ne Srbi. Da imamo samopoštovanja, američki, britanski i francuski ambasadori bi bili proglašeni nepoželjnima i isterani iz zemlje dok nam se ne izvinu za sve i isplate milijarde na ime odštete.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 16 jul 2009 10:11
Jasna Simonovic
DEJAN PAVIC, Baš mi se dopada početak koji ste predložili...
Druga rečenica može da glasi: "Želimo da vam pomognemo da skinete teret ozloglašenosti, a da pri tom ne zauzmemo vaše prosvećeno prvo mesto"!
Šta mislite?
Kako bi bilo da mi "komentatori iza kompjutera" učinimo nešto dobro za svet tako što ćemo na primer ukucati svako narednu rečenicu, pa poslati predsedniku SAD...Verujem da bi vispreni tim Baracka Obame izvukao iz takvog jednog dopisa bit ovoga naroda, koje god vere, nacije, rase bio i ugradio ga u budućnost...Pa da već jednom na Planeti "sit" počne "gladnom" da veruje!
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 16 jul 2009 10:22
Jasna Simonovic
A što se "kuma" tiče, sa ovih prostora mogli bi se filmovati takvi nastavci na tu temu, i ne samo u "mafijaškom", već i u savremenom, širem smislu...Nema porodice u kojoj kumstvo nije ispričalo neku jaku pozitivnu ili negativnu priču...Verujem da bi se za te uloge "grabili" najpoznatiji glumci... A možda bi onda i sam "američki vrh" poželeo da "Crkvu pokajnicu" koje god religije, podigne do nivoa svakog ljudskog srca...
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 16 jul 2009 11:44
iskreni Albanac!
"vispreni tim barack obame" da "Veruje u gladi", dobra namera - svakako!
mislim u "recniku" ovakvih timova ne postoji nazalost rijec "glad", jer to bi bilo negacija samih sebi!, to je jedno jako moralno pitanje, koju ni "dobar i iskreni obama" ne bi se osudio cak ni verbalno s´time se baviti!!! Ja mislim ove nisu stvarne Theme i namere ovih ljudi ranga Kisinger-a i CO. Naravno ima izuzetaka(mali broj),ali vecinom je "cist kalkül" u konceptima vakvih udruzenja koje agiraju po poznatim tzv."Nacionalnim strategijama" koje su nista drugo nego nacrtane(nakucane)"Sudbine" miljona ljudi, koji slucajno se nalaze u "krivom vrijeme i krivom mestu"!
ali naravno se slazem "DEFETIZAM" trebalo bi isbaciti iz ovoga "diskursa" jer naravno "nada umira poslednja"!
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 16 jul 2009 13:15
Nimbus
Nema druge nego da Baraku pratimo staklo rakije i pečeno prase. Tome još niko nije odoleo (kol`ko ja znam). Za svaki sličaj, nek neki iz našeg `kokusa` uprti janje preko ramena, pa kod rođe...
I, obavezno, lepa reč! Zdravica (sa buklijom, naravno)! Znate ono: ...po dvorištu sve deca ...
To je dobitna kombinacija - imam dojavu.

G. Rikard piše zakukuljeno, tako sebe u`vatim da na p`o teksta stanem, ali iz tri puta uspem da pročitam! Može se reći, uz odrećena nijekanja, da je na pravom tragu.
diskurs mu je validan.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 16 jul 2009 14:53
Jasna Simonovic
Dejan Pavić (kao srpski Marlon Brando): ''Srbi su najozlogašeniji narod u svetu, posle Amerikanaca''
Jasna Simonović: "Želimo da vam pomognemo da skinete teret ozloglašenosti, a da pri tom ne zauzmemo vaše prosvećeno prvo mesto"!
Iskreni Albanac: “Vi ste dobar i iskren čovek, Obama. Da li biste se pozabavili gazdama iz balkanske raje kojima se može verovati?”
Nimbus: “Evo donosimo rakiju i pečeno prase. Tome još niko nije odoleo, nadamo se da nećete ni vi.” !

Zatim, na primer, ulazi predsednik srpskog kokusa (ne znam ko je to, izvinjavam se!) sa jagnjetom preko ramena, a “Marlon Brando” kaže: Gde može da se ispeče?
Ako nema gde, može da preporuči Ratno ostrvo u Beogradu, ali tako da ne uplaši nikoga, jer je Ratno ostrvo danas stecište najpozitivnijih dogadjanja...
Ako ima gde da se ispeče u Vašingtonu, može da zamoli da se napravi parti “US” na koji će svako od nas da preporuči jednu poznatu zvanicu...Evo, ja bih pozvala Pathy Smith (Exit)...

Može li tako Nimbus?
Može li tako Iskreni Albanac?
Može li tako Dejane?

Ali! Ja sam izgleda zabrljala originalnu ideju pisanja dopisa predsedniku SAD, pa predje u neki “levi” scenario koji samo Pavić može da “iznese”...A možda može i neko drugi od komentatora pa da to na nešto konkretno liči?
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 16 jul 2009 16:39
Nimbus
Ne može.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 16 jul 2009 17:49
Peter RV
Neki rekose da nije moguce zivjet bez prijateljstva Amerike. Ovo treba uzet za ozbiljno.
Jedino fali definisat ko su ovi "neki" (pisac ovoga clanka, moguce spada u tu kategoriju).
Da se razumijemo, drugovi.
Za one iz bezbrojnih NVO-a koje tumare po Srbiji trazeci nove dokaze da je srpska de-nacifikacija neiskrena- jasno da se ne moze, bez pomoci americke ambasade.
Nasa "suverena" vlada (sa dvadeset sedam, ili bjeseli trideset sedam?- ministarstva), jasno da zavisi od americkih para- da prezivi.
Nasi "nacionalni" informativni mediji zavise kriticno od pomoci (ispod stola) od americkih fundacija (Soros i ostale).
Gore navedeno predstavlja vise od devedeset devet procenata,spolja vidljive Srbije. Ali sve ovo ne predstavlja ni jedan jedini procenat Srpskoga Naroda.
Od svakog "priblizavanja" Americi, Srpski narod, pod 'mudrim' rukovodstvom, je samo isao od ponizenja do jos veceg ponizenja, dok se njegova vodeca klasa triumfalno bogatila. Ovi ljudi nece napustit dobrovoljno njihovo americko korito, bilo sto da se dogodi Srbiji.
"Prijateljstvo" Amerike je ustvari stetno za interese Srpskog Naroda, koji bi se razvijao sa sopstvenim snagama,normalno, sto je nemoguce sa americkom konstantnom intervencijom u prakticno svakom sektoru srpskoga zivota.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 16 jul 2009 20:52
iskreni Albanac!
Jasna S.
Ne(mo)ze!
ako sam dobro razumeo ovu pricu,moj odgovor je dvoumno!Reko sam i u moje vec iskucane kommentare, da nije u nama(iz Balkana)da odlucimo o nekakvo "partnerstvo", to puno i ne zavisi od nas!-iz prostog razloga nismo mi ni za to upitani! Mi "moramo"funkcionirati po prinzipu "uzmi ili ostavi"!
Postavlja se pitanje kako dalje,ako se uzimaju u obzir ove okolnosti ili mogucnosti "nepartnerstva"?
Prvo sigurno pravi put bi bio put-Regionalizma, uspostaviti(Znam je jako tesko) normalni komunikacija izmedju nas(balkanski naroda),poverenje,postovanje,... prosto poceti mozda iz nule! Ja sam sigurno da moze se nesto pozitivno uraditi za dobrobit sviju nas! A ono sta je nas odnos prema Amerikancima ili Rusima i EU i td. to je nesto sto ne zavisi puno od nas!? ali nasa pozicija bila bi sigurno povoljna ako mi radimo zajedno za nasu buducnost - znam to mozda zvuci utopicno,ali drugi izlaz nema!
Pogledajmo malo svicarsku(die schweiz), pa naucimo malo od njih!
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 16 jul 2009 21:12
Jasna Simonović
NIMBUS, vi ste izgleda inadžija...Pomenete rakiju i prase, pa onda "ne može"...Kako "ne može"? ...
Pa to je osnovni red poslužiti bilo koga, a kamoli ruskog ili američkog, ili bilo kog predsednika... Pa tim liderima uopšte nije lako da vode svet za sve nas...(znate li kakvih nas sve ima?)
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 16 jul 2009 22:52
Dejan Pavić
Što se mene tiče, može.Ja bih pozvao DŽoan Baez. Da otpeva ''Dont cry for me ... Serbia.''
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 16 jul 2009 23:59
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC, ovo je predlog jednog, verovatno mladog, čoveka Tadije Neškovića da kroz lik srpskog Kuma "izgladimo odnose sa SAD", a na koji se nadopvezao takodje jedan, verujem mlad, čovek Dejan Pavić sa sasvim smislenom rečenicom, na koju sam se ja nadovezala svojom......On je rekao svoju, ja svoju rečenicu...možda još neko želi da moisvako od nas kaže rečenicu koju bi uputio predsedniku SAD..
Ja vas, ovako iza kompjutera i pod pseudonimom, vidim kao umnog čoveka...dvoumlje je jedna vrsta igre kojoj svi ponekad pribegavamo da bismo valjda pravilno izvagali svoje ideje...
Da, u pravu ste što se regionalizma tiče, ali ko će nas toliko čekati da se uskladimo sami sa sobom, neko mora da se otrgne od te “nule” za dobrobit svih...
Da, u pravu ste i za Švajcarsku...Upravo sam dobila jedan poziv iz Švajcarske za skromnu nagradu za kvalitet u biznis menadžmentu, pa me to dodatno ohrabrilo da ja sebe proverim i u Srbiji....
Ali, vraga! Od tri pozvana komentatora, samo se jedan odazvao, drugi neutralan, treći odustao!
Razmislite još jednom, bitte schoen..

DEJAN PAVIĆ, do sada imamo dve konkretne rečenice za predsednika SAD i dva konkretna gosta za Party ako ga bude...Zoran Djindjić bi na ovo verovatno rekao “probudite se ljudi, nemojte da spavate”, pogotovu kad Đorđe Vukadinović u svom tekstu “Zapad istoku, istok zapadu” daje dijagnozu “goli opstanak”, a sedativi propisani na recept debelo prete da ugroze “narko industriju”...
Ali! Pošto je ovo Srbija, nije ni to loše za početak, zar ne?!
Nada nikada ne umire, pa se nadajmo da će nam se i drugi pridružiti...Sutra je novi dan...Laku noć...
Preporuke:
0
0
34 petak, 17 jul 2009 00:10
Rikard Baric
@ Nimbus

Dobro je da insistirate na shvatljivosti i žao mi je da ne mogu ponuditi više od svoje ograničenosti. Hvala vam na «validaciji diskursa» kao utjehi autoru teksta da stvar u našim komentarima ipak konvergira. (Nikad nisam realnost nalazio baš «shvatljivom». To je filozofski posao, nije me nikad impresionirao, ali me dozlaboga istupio.)
Da pokušam pojednostavniti: Autor T. Nešković koji nosi tekst ukazuje na potrebu intenziviranja komunikacije sa intelektualcima Amerike koji «u pravoslavnoj Srbiji najpre vide hrišćanske saveznike”. Ta misao me ponukala na komentar, jer je spomenuto religiozno polje u realnom svijetu rastegnuto mnogo dalje i dublje od USA, koja je samo dio dviju Amerika. Ako je čovjek poput magnetske igle koja u magnetskom polju pokazuje sjever-jug, mijenja li se priroda magnetizma kad putujemo na sjeverni ili južni pol? Zašto bi se dakle USA zaustavila u pravoslavnom polju na Srbiji, a da u istoj hrišćanskoj težnji ne ode bez Srbije direktno u Rusiju? Onako kako to radi u svemirskim letovima.
Zaključak je da Srbija ne može biti lokalni interpretator pravoslavlja, ako i sama nije jasno definirana u ruskom tradicionalnom polju. USA neće prihvatiti takvu ponudu. Amerikanci nisu lošiji od nas, pa i onda kad nas premlate, a mi još uvijek ne postajemo “pravoslavniji”. Mi im nudimo komunističku “antifašističku” lojalnost, a njima se to gadi, upoznali su nas, skupa sa Istočnom Evropom. A da malo za promjenu budemo – ono što jesmo.
Preporuke:
0
0
35 petak, 17 jul 2009 00:30
Nimbus
Zato što g. Obama nije koristio veslo umesto cucle.

Teško je reći šta, zapravo, treba činiti. Nikola Pašić je ovako objašnjavao kako štiti srpske nacionalne intrese kod saveznika, koje je nazivao "Naši surovi prijatelji" : "Malo uporno, malo neuporno. I jedno i drugo uporno". Dakle, mora nekad i uporno.
Na žalost, Vi ćete pod "uporno" podrazumevati neprestalno guranje buketa cveća pod nos g. Obami, tako da ću ja u ovoj razmeni mišljenja biti neuporan.
Preporuke:
0
0
36 petak, 17 jul 2009 09:11
Jasna Simonovic
NIMBUS, preskočiću da komentarišem vašu prvu rečenicu...Odgovor možete naći u knjizi Baraka Obame "Snovi mog oca" i "Smelost nade"...
Preskočiću i poslednju vašu...Ako ni po čemu drugom, po sili "muško-ženskog" zakona meni je "guranje buketa cveća pod nos" potpuno strano...bulo kome...(ako baš hoćete, od Obaminog tima primam mejlom izveštaje koji mi ponekad, u ovoj učmalosti od ljudi punih neznanja, nemorala ili inata, ne mogu i ne umem da naplatim svoja velika poslovna potraživanja, zaista izgledaju kao "buket cveća"!)
Da Nikola Pašić je eto rekao da i u neupornosti treba biti uporan...ALI NAIZMENIČNO! A lepo je što nije upotrebljavao reč "neprijatelj", zaista lepo... Nerado brkam ličnosti i vremena, ali baš se evo pitam, koju bi rečenicu Nikola Pašić uputio Obami...
Ali! Nek Nikola Pašić počiva u miru..."Srpski nacionalni interes", kako reče Djordje Vukadinovic danas počiva na "golom opstanku", a mi ne možemo zbog svog inata ostavljati generacijama koje dolaze milione dugova, nesposobni da naplatimo svoj zaradjeni novac...Makar na "naizmeničan" način...

Možda bi g Pašić zatražio od Obame da nam u tome pomogne...Na dobrobit celoga sveta!Naročito Rusije!
Preporuke:
0
0
37 petak, 17 jul 2009 13:36
Nimbus
1.
G. Rikarde, (napomena: ono @ ne koristim, zato što se kolokvijalno naziva "majmunče")
Nismo sasvim saglasni po jednom Vašem stavu:
Treća stvar koju narod ima u svojoj intuiciji je ta da ga ta intuicija vodi, bez obzira što je on teško izražava. On dakle slijedi intuiciju, političari su robovi svojih zaključaka. Oni traže rješenja u imenima, ne u realitetu. Ta narodna slutnja pokazuje apsolutno ispravno «metafizičko» shvaćanje Rusije, koja svoju sudbinu ne veže za «multipolarnu vektoriku» Istočne Evrope, nego ostaje ukopana u tome da osnovni i noseći vektor sadrži njen vojni suverenitet. Ovaj vektor rotira u pravcu kršćanskog pravoslavlja i stoga on djeluje i onda kad Rusi spavaju.


1. Ne bih se previše oslanjao na "narodnu intuiciju". Istu su imali i Tribali, pa kud ih je odvela? Srbi opasno `inkliniraju` oliti naginju `paradigmi` oliti obrascu poznatom kao "TRIBALIZAM".
2. Povezano: `narod` je potpuno raspolućen, da ne kažem sluđen. Vaše viđenje "metafizičkog shvatanja Rusije", važi samo polovično.
3. Pa čak i tada, neka nedefinisana količina naroda "vektor vojnog suvereniteta Rusije" identfikuje sa DŽugašvilijem, ne sa Pravoslavljem.

Nadam se da ste razumeli moj prvobitni sarkazam. Da nije bilo intervencije moderatora sledeće bi lakše bilo pojasniti:
Onaj koji je lansirao teoriju o "GLOBALNOM SELU" uopšte se nije šalio. Ili nije shavatio duboki smisao i razmere sopstvenog mnjenja. Da sasma konkretizujem:
Za mene đene-đene, ali zamislite g. DŽordža Buša Mlađeg(za neupućene: to je onaj što je trenutno poznat po tome što je spalio pola sveta i drevnoj umetnosti mučenja ljudi u bazi Gvantanamo dodao novu dimenziju, a na duži rok će ostati upamćen po "bušizmima" - svojevrsnoj `enklicopediji` arhetipizirane ljudske gluposti) kako sedi i tolmači Vaš tekst? To bez čačkanja nosa ne bi prošlo.
Preporuke:
0
0
38 petak, 17 jul 2009 13:48
Nimbus
2.
Ili: Molim Vas, definšite polinom "EVROPSKI SISTEM VREDNOSTI". Ja ću reći da je to bezobalna močvara koja guta manastire (narodski: namastire) i ljudske bubrege, i po kojoj pluta po đe koji lotos,e da bi vile imale o čemu pojiti.

U tom svetu nama valja opstati.
Da bi ispunili ovaj (preteški) zadatak, mora postojati nekakav `etalon`, teško svodljiv na svakodnevni život, ali obavezujuće sveprisutan.
Vaše `pisanije` ja sam tako razumeo, i hvala Vam na tome. Ako i nisam do kraja razumeo, ostavite me u zabludi.
Preporuke:
0
0
39 petak, 17 jul 2009 14:59
Cernisevski
Americki strateski interesi su u tolikoj meri suprostavjeni sprkim vitalnim interesima, da nikakvo poboljsanje odnosa koje bi za nas izrodilo neku korist (ili barem to da nas konacno ostave na miru) - prosto nije moguce. Ma sta mi cinili i ma kako se ponasali. Znaju amerikanci vrlo dobro kako su stvari otisle ovako daleko, i opet sistematski rade da slika o nama bude takva kakva jeste. I nastavice i dalje istu politiku. Sto se pre to shvati bice bolje. Ne znam kako ovo moze da zvuci, ali dok njima ne smrkne (i/ili dok Srbija ne pronadje mocnog strateskog saveznika) nama nece svanuti. Bojim se da je svaka druga politika cisto gubljenje vremena na uzaludne pokusaje koji nam nece doneti nista
Preporuke:
0
0
40 petak, 17 jul 2009 15:56
Rikard Baric
Za Nimbus

Da ostanem na suštini: supstitucija pravoslavlja sa nekim uvijek tražećim «sveprisutnim etalonom» je zapravo - naziv prošlog stoljeća. Ono što ja vidim u pravoslavlju nije jedan od mogućih etalona, nego meni jasan etalon. Iz njega nisam u mogućnosti vidjeti narod kao tribalni objekt čak ni onda kad njegove tribalne značajke postaju jedina medijska slika naroda.
Preporuke:
0
0
41 petak, 17 jul 2009 17:34
iskreni Albanac!
Jasna Simonovic!
ok,Ich bin dabei!
ali iskreno receno - "warum in die Ferne schweifen, wenn das Schöne liegt so nah"
pustimo Ameriku tamo gdje je!Oni ce doci i bez nasih pisama i molitve. Ali Mi,mismo tih koji treba nasu "Party" organizovati pa onda naravno imace i za njih koja "invitation"!
Onaj "treci" smo ja i Vi! To je nasa obaveza!
Mudrost treba da bude osobina i nasa "nova-medjuljudska-komunikacija"-to bi trebalo da bude nasa strategija!
Preporuke:
0
0
42 petak, 17 jul 2009 23:00
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC, Mirë se erdhe! Shvatila sam da prihvatate da nastavimo da prikupljamo rečenice običnog naroda koje bismo uputili predsedniku SAD u cilju poboljšanja odnosa...Baš mi se dopada vaša rečenica o mudrosti, ali nisam shvatila da li biste je podelili i sa Obamom...
Slažem se sve za party...Ako ova ideja uspe, i ako komentatori nastave da se nadovezuju, pa tekst dobije prijateljski smisao, a svako da svoj predlog za party gosta, možda će NSPM zapisati taj naš spisak, a neki sponzor naći svoj “kalkulus” u
tome...Na dobrobit svih..
“Warum in die Ferne schweifen, wenn das Schöne liegt so nah”....Sie sagte...
Weil das Schöne ist eben mehr schön wenn auch aus der Ferne schön ist...
Da li ovo zvuči bar malo smisleno?..Baš sam se trudila da napišem...
Preporuke:
0
0
43 subota, 18 jul 2009 00:28
hiperborejac
@Rikard&Nimbus
Fala Bogu kad komentatori "natpjevaju" autore teksta.
Povremeno me asocirate na brisače na zamagljenoj šoferšajbni...both.
Preporuke:
0
0
44 subota, 18 jul 2009 09:46
Nimbus
@ hiperborejac
A koji je Vaš diskurs?
Preporuke:
0
0
45 subota, 18 jul 2009 12:13
iskreni Albanac!
Mire se u gjeta zonja Maja Simonovic!
za Obamu mozete malo ovdje procitati:
http://www.tlaxcala.es/pp.asp?reference=6483&lg=de
za mene u NSPM( srpsko kosovo)molim te procitajte neke komentare,gdje neki komentatori su jako ljut na meni!Pa ja hocu da i Vi to procitate da svatite moju "politicku liniju",pa mozda imacete jos jasniju sliku prema meni!?
Dakle nadam se necu i Vas "razocarati"!
bolje iskreno i ponekad bolno!, to sam naucio "ne bas lako" kroz ovaj put zivota. Nisam znao da takav osecaj ugodnosi ima iskrenost- to je zapravo sloboda od zablude i neke lazne nade,to je sloboda od lazne iluzije,to je "sloboda od slobode"!To treba nam, to je nas dodatni Element koji cini nam suverenom!
taj element je preduslov nase koegzistencije!

Ja ne znam u buduce dali cu imat toliko vremena da skrenem malo kod Vase NSPM jer po struci nisam "politicar" , i nadam se okrenuti moje svakodnevnice "ovdje u moji mali svijet"!
Preporuke:
0
0
46 subota, 18 jul 2009 13:22
Rikard Baric
@Hiperborejac

Hvala bogu da naiđoste i vi Srbi sa zamagljenim staklima. Jedino s vama idem i ćorav u život...
Jer magla je od daha vaše ljudskosti koja vam se cijedi tu ispred nosa, dok je ja ne vidim od suza.
Preporuke:
0
0
47 subota, 18 jul 2009 15:47
hiperborejac
Lakše je kad nisi sam.
Diskurs? ... hiperborejski mislim.. valjda.. nisam više tako siguran.
Hvala
Preporuke:
0
0
48 nedelja, 19 jul 2009 00:20
gorštak
Osim brutalnog kiča, plastike i bahate tuposti, ja ne znam šta drugo danas predstavlja amerikanizam. Zašto se toliko pljuje po ''španskim serijama'' kad ih razvratom, besmislom, izopačenošću i kretenizmom američke prevazilaze u svakom pogledu (npr. ''Seks i grad'' koji se emituje na B-92). Ako Srbi zaista spadaju u vodeće po antiameričkom raspoloženju, to onda znači da smo, Bogu hvala, još uvek duhovno zdrav narod i time se stvarno treba ponositi. A poenta Neškovićevog teksta (koji ne počinje loše), površna je i u velikoj meri uvredljiva za ovaj narod, posle svega što je od onih s kojima bi Nešković da nas nasilno zbliži istrpeo.
Preporuke:
0
0
49 nedelja, 19 jul 2009 09:48
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC, Hvala...Proučitaću detaljno tekst o Obami, moj nemački zahteva vreme, već shvatam da Obama stavlja u fokus “novčanu refornu”, koja će nadam se dovesti da i neki od nas ovamo dobijemo šansu za svoj zaradjen novac...
Nemam dovoljno vremena za duge tekstove kao “Srpsko Kosovo”, ali sam iz komentara shvatila da ste bili učesnik “balkanse svadje” poznatoj po tome da se ljudi posvadjaju “kad im pokažeš prst”...Ali ova je svadja, ničim izazvana, rezultirala uvredama od strane gdje koja je imala šta da vam kaže (ovde ne kažem da delim njene stavove!)...Čak i pod pretpostavkom da šiptare smatra gostima na području Kosova, krajnje je nepravoslavno, da ne kažem hrišćanski, da ne kažem etički, bilo kome izgovoriti tako strašnu rečenicu kao što je ona uputila svom kolegi po komentatorstvu! Zaista mi je žao...nemam pravo da se izvinjavam u tudje ime, ali evo izvinjavam se u svoje...
Posebno mi se svidja vaš opis “slobode od slobode”...Mislim da, ipak, suverenost ne treba ni tražiti, ona dolazi sama...
Iz komentara o tekstu “Srpsko Kosov” mislim da ste “spotaknuti o “miloševićizam”, što i mnogim drugim ljudima zatvara da element “jugoslavizma” (ne jugoslovenstva!) sagledaju šire od Miloševića, čak i onda kada su mu bili jako bliski saradnici, donosili zajedničke odluke, a naročito koristili ekonomske beneficije, što mene izuzetno interesuje jer će EKONOMIJA sama praviti suverene elemente...Politika bez politike!...Vaš put “političke slobode” koji se uiklapa u “slobodu od slobode” koju ste tako divno opisali u to se uklapa...
Ako vas interesuje, pročitajte moja dva teksta na NSPM, rubrika Komentar dana “Na rubu pameti” I “Zašto?”...
Party, može Brezovica, Ratno ostrvo, Bela kuća, meni je sve blisko....
Dopis Obami može i u dve rečenice koje smo Pavić i ja smislili...Ako Pavić dozvoli, rado ću ih proslediti...MUDRO za Novi početak...
Preporuke:
0
0
50 nedelja, 19 jul 2009 16:21
iskreni Albanac!
Procitao sam Vase textove "Zasto"i na "Rubu pameti".Prvu imao sam vec procitano,ali sam je jos jednom procitao!
Dakle dopustite mi ,(verujem s´mem(darf))dakle;
-Patriotkinja koja postuje drugu!
-sozijalna bez kompromisa!
-(samo)svijesna/(selbstbewusst)koja Reflektira!
- Mudra do " Naivnosti"!- tipicna osobina ljudi sa visokom "QE" "Emocionalne-intelligencije"!
mozda znate za Daniel Goldman(Preporucio bi da procitate "Emotionale Intelligenz"), stvarno dobra knjiga!

Moja nada i molba!?,- Radite ovako dalje i sjetite se ponekad I.Kanta (Moj najpostovani znastvenik poslednjih 200 godina)"Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könnte."
ili,
„was du nicht willst, dass man dir tu(t) das füg´ auch keinem anderem zu“ (od x/y)
„ono sto ti ne volis,da nek´ tebi cini isto nemoj da uvalis nekome drugog”

Meni ne ostaje nista drugo sem da se navratim u moj "Mali Raj"!

Sve najbolje!
Preporuke:
0
0
51 nedelja, 19 jul 2009 21:16
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC, Najlepše hvala...Vaše pohvale ugrožavaju moju skromnost i pokorenu gordost...Ali svakako me dalje obavezuju..
Pokušaću možda u Goldmanovoj knjizi da pronadjem odgovor šta radi “pamet” takve osobe, a koja se istovremeno ceo život trudi da se pridržava obe pomenute Kantove smernice...
Sve najbolje i Vama...
Preporuke:
0
0
52 ponedeljak, 20 jul 2009 08:55
iskreni Albanac!
Jasna Simonovic!
izvinite sam se prekucao nije Goldman nego Goleman!sve najbolje!
PS: skromnost je osobina dobrodusnosti,jednom me jedan prijatlj iz Beograda(poznalismo iz JNA)reko"Znaj ako si nekada u Beograd ili si samo usput i ne navratis kod mene, znaj i ako ja neznam da si bio u Beogradu, znaj da sam ljut na tebe!!!!
evo proslo nekoliko dobrih godina i ja se sjetim i i pitam se nekad da li je jos ziv ovaj skroman i dobrodusna osoba koj nikad mi nije dao priliku da sumnjam u to!
Preporuke:
0
0
53 ponedeljak, 20 jul 2009 15:36
Jasna Simonovic
iskreni Albanac!..ok, hvala...Alles gute!

p.s. Želim vam da se sretnete sa svojim prijateljem što pre...danas je prilično lako nekoga naći, barem tako mislim (kad postoji die Maxime deines Willens!)...ako vam treba pomoć, tu sam!
Preporuke:
0
0
54 ponedeljak, 20 jul 2009 19:09
komentar iz SAD
Poredjenje sa "Kumom" je zgodno ukoliko Autor naslucuje da SAD vladaju operativci regrutovani od strane malog broja privatnih lica clanova (polu)tajnih i privatnih klubova i organizacija kao sto su Bilderbergovci, Trilaterala ili CFR a izvan zvanicnih institucija kao sto su kongres i senat. Gradaji SAD su izgubili slobodu odlucivanja o svojoj sudbini mnogo pre nekih drugih naroda - tacnije od ustanovljavanja FR (federalnih rezervi) privatnog finansijskog sistema. Nedavno je Hilary (Rodomsky) Clinton i javno priznala da americka vlada radi po uputima CFR ( Council on Foreign Relations). Amerika je veoma rastegljiv pojam a njeni organi vlasti su u fazi rastakanja i rekonfiguracije. U toku je strvaranje svetske vlade i njenih organa. Prosecan Amerikanac nema vise uticaja a ima mnogo manje uvida od mnogih drugih u svetu o stvarnom stanju stvari.
Ja licno smatram da Beogradski politikanti nemaju pravo da izigravaju klovnove u nase kolektivno ime i time nas ponizavaju. Oni time samo potvrdjuju cinjenicu koju svi znamo da oni RADE za INTERESE ne drzave koju predstavljaju vec nekog drugog tj. za one iste koji stvaraju PRIVATNU SVETSKU VLADU. To da su Srbija i Pakistan na celu ili dnu po antiamerikanizmu je nastavak antisrpske propagande - Na osnovu cega su "istrazivaci" dosli do takvih frapantnih rezultata? Na osnovu vec poznate virulentne politike koja se nastavlja sve dok Srbija postoji kao takva i dok ima bilo kakve veze sa Rusijom. ( Osim toga Rusija je isprovocirala i srpsu vladajucu elitu i Zapad izjavom da je Srbija dobrodosla u Rusku Federaciju i/ili CIS.) Tacno je da u Srbiji vlada nepoverenje prema namerama zvanicne Amerike ali to je normalna i zdrava reakcija na 20 godina UGNJETAVANJA i sprovodjenja TIHE GENOCIDNE I EKSPERIMENTALNE politike prema Srpskom narodu i uopste kriminalne politike na Balkanu.
Preporuke:
0
0
55 ponedeljak, 20 jul 2009 22:34
iskreni Albnac!
komentar iz SAD!-Tacno.
Ima i jos goru scenario - Zbigniew Brzezinski(„The Grand Chessboard“ i"Second Chance“),dakle prva violina Obaminog kruga!(Obamin savetnik spoljne politike i nekadasnji savjetnik za bezbednost od Jimmy Carter).
Jedina sanca za da se zaustavi ovo ludilo je Evropa!- u stvari evropski narod!( Jer u ameriku GRUPA uticajnih demokrata i republikana rade vec zajedno po onim organizacijama i grupacijama koje napisao "KOMENTAR IZ SAD")
a Bruxelles nije nista drugo nego samo pomocni centar ovoga ludilo! Zato u evropi vecina naroda je protiv ove EU-nedomokratske kreature koja polako ali sigurno postaje jedna vrsta "i produzena ruka" dalekih nemilosrdnih apetita.
danas je vise nego ikad u evropi ugrozena demokratija i citav socijalni sistem( A to je bilo sve ono sto ja podrazumeo kao"Zapad"),a ako dodje do ireverzibilne poremecajnosti o cemu se naveliko za kajanje u toku je, onda cool receno - Atomski rat je usput!!!!,- "steta" necemo moci vise napisati kommentare!
izgleda ne ostaje mi nista drugo nego da se "smijem" sa onom bosanskom vicu "ja nisam odavde - pa zato i neznam, je li to mesec ili sunce bese"!!!!
Nadam se nikoga vrijedio nisam, samo ovo se tako dobro poklapa sa ovo pravom Zagonetku nase generacije, pa lutamo kao onaj kapetan broda u otvorenom okeanu bez kompasa(busole)nadajuci za pravu ORIJENTACIJU!
Preporuke:
0
0
56 utorak, 21 jul 2009 09:36
Jasna Simonovic
KOMENTAR IZ SAD i ISKRENI ALBANAC,
Mislim da je ovaj svet odavno zreo za Svetsku vladu..(Zašto bi postojala Svetska crkva, a Svetska vlada ne?!)...a zašto i druge grupacije, vladine, nevladine, odnosno pojedinci, nemaju “guts” da se u nju “uključe”, to nije “greh” ljudi koji to već rade..Nažalost većina postojećih institucija pogubila je kredibilitet kod ljudi koji barataju činjenicama...(pr. farmaceutska industrija-o tome mogu da pišem “feljton!”)...Hvala na informaciji o CFR, komentatore iz SAD...
Svaki prosečan gradjanin sveta može danas učestvovati u čemu god hoće ako mu je dostupno komunikacijsko sredstvo, ali ne možemo očekivati od “Svetske vlade” da udovoljni svakom prosečnom gradjaninu u smislu izjednačavanja prava na korišćenje njegove pameti nezasluženomm več zasluženom, prečicom do “vrha”...Na nama je da osvetljavamo tu prečicu istinom, a ne prikrivanjem laži, kao što to mnogi čine ne reagujući na loše u svojoj sredini...oni koji to naravno mogu...
Svakako da je tipičnost ne samo srpskog pravoslavlja, već svake verske doktrine i uostalom etike, da se pruži ruka “poslednjem u redu”, pa tako i u “antiamerikanizmu”, i u “amerikanizmu”, ali statistika danas zahteva veću ozbiljnost i možda neke nove naučne verifikacije sa “velikim brojevima”, jer može dovesti do ukorenjenja elementa “mržnje” umesto “ljubavi”, koji u “oslobodjenom” svetu izaziva ništa drugo do “prezir” , a u “nacionalno” neoslobodjenom” šansu za dalji “atomski naboj”...
Što se ORIJENTACIJE tiče, potpuno ste u pravu DA TREBA KOMPAS...Kao ideju, meni se u tom smislu najviše svidja scena iz filma Apolo 13, kada “Tom Henks” priča kako su mu svetlucavi planktoni u okeanu bili kompas da vrati letilicu na zemlju....A “iz broda” se još bolje vidi! Važno da smo “svi na brodu”, a za Kapetana ili Kapetanicu ćemo lako...To je bar danas real Fun!
DEJAN PAVIĆ, ako još čitate ovaj tekst, molim da mi javite da li smem da vašu rečenicu koristim dalje.... ALL THE BEST...
Preporuke:
0
0
57 utorak, 21 jul 2009 14:11
iskreni Albanac!
Jasna Simonovic,
Ok pusti mi samo da razjasnim neke stvari.
„Svetska vlada“ je samo predstavnik samih sebe,znaci radi se o jednom odredjenu extra grupaciju ljudi-„ superljudi“ koji za cilj imaju vladati nad drugima iskljucivo ne demokratskim sredstvama, dalke silom!, pa kako bi bilo drugacije ocekivati( Setite se mozda ono Zasto?)
Ja neznam za svetsku crkvu ali sigurno ona ne pretstavlja svijet jer nekoliko miljarde ljudi su druge vjere!
Sta je sa UNO? zasto trebalo ovu unistiti, kao„Svetsku Vladu“, ma naravno tu ima toliko „Schurken“!
Vi pricate za neku ozbiljnost i neke nove naucne verifikacije koja treba pratiti“ ljubavom“ a ne „mrznjom“ sasvim u pravo niko ovdje nije (ja pogotovo) nekoga natmetao nesto, nego ocigledno je sasvim jasno da ove knjige koje sam ja gore naveo(ja sam je procitao na njemacki) otvoreno govore o hegemoniju i vladavinom ( po tome jaci treba da ima u rukama i pusku i musku). Pa tako moj i vas zivot postaje samo jedna“ sahovska igra“. Nije to krajno Pervezno( Rekoh ovaj covek nije bilo koj!!!) Mi treba u vakve stvari biti jako senzibilni ako hocemo jedan miroljubivi svijet i multipolarni svijet!
Dalje:
Preporuke:
0
0
58 utorak, 21 jul 2009 14:13
iskreni Albanac!
Sta je sa naucne verifikacije ustanovanje uranijuma od strane Nato u Vase zemlju? ovako ne radi Americki narod nego nekoja svetska Vlada o kome je ovde rijec!!!! Pa zato ovdje se ne radi nikako o nekom Antiamerikanizmu ( Pogotovo tesko naci nekog albanca koj je protiv amerike), nego podisanje glasi protiv ugrozavanja nase egzistencije i buducnosti i u stvari da se ni u kome slucajno porusiti“ grundlagen der demokratie“! Demokracija je vrh „etike“ tu smo na sigurnoj strani jer po definiciju „Demokratija je politička orijentacija koja favorizuje vladu naroda odn. izabranih predstavnika naroda“
Premda ja favorizujem direktnu demokratiju ( pa zbog toga nekad se naslonjavam na Svijcarskoj) jer u“ direktnoj demokratiji svi građani učestvuju u procesu donošenja odluke, čime se sprečava stvaranje moći u rukama izabranih predstavnika.“

Pa tako u svajcarsku svaki politicar ima jednu drugu prvu profesiju a politika je zanat u funkciju naroda!
Eh sad se zapitam zasto ne bi bilo dobro ako bi“ Macht“ – „Moc“ kao instrument bila kontrolirana od naroda?
Glg,
iskreno!
Preporuke:
0
0
59 utorak, 21 jul 2009 18:51
komentar iz SAD
@Jasna S. Nije mi jasan Vas stav - Svetska Vlada je pozitivno resenje - univerzalno je cool! ali... Nije mi jasno kako zakon, religija, moral i estetika mogu i treba da budu univerzalni??? I ciji ce to uzori da se uzmu u obzir- zar to onda nije podredjivanje manjine vecini ili naturanje manjine vecini??? Nije poverenje odjednom i skoro izgubljeno. Mocnici su oduvek radili na ovom ili slicnim planovima koncentracije moci! Nije Hitler dosao na vlast Nemacke bez pomoci zapadnih politicara i svetskih bankara. Pa kako onda opet da se dozvoli povezanoj grupici umisljenih i prebogatih (svoje bogatstvo nisu zaradili na posten nacin) da vladaju svetom kao bogom dani, Jer ta grupacija preko svoje mreze ima ogromnog uticaja i pipke cak i tamo gde se najmanje ocekuje - npr. u Sovjetskoj revoluciji 1917. Clanovi te samozvane svetske oligarhije su dobro poznati covekomrsci i pobornici drasticnog smanjenja svetske populacije obicnih smrtnika koju oni nazivaju "useless eaters" a sebe smatraju bogom danim gospodarima/ Supermensch-ima a ostale robovima ili Untermensch. Dakle odluke u kolektivno ime OGROMNE vecine covecanstva o svim segmentima bivstvovanja treba po ovom novom ustrojstvu da donosi jedna mala grupica sumnjivih!?? Imperije su propale upravo zbog prevelike disproporcije i koncentracije vlasti u centima naspram ogromnne vecine obespravljenih i eksploatisanih a sve u ime visih ciljeva i misija. Upravo smo svedoci kako Americka imperija prerasta iz formalne reprezentativna demokratija u tehnokratsku diktaturu i OLIGARHIJU. Ministri u Obaminoj vladi se i zovu CAREVI a taj aparat sve vise raste. Uzmite primer EU - oligarhijska birokratija u centrima vlasti u Briselu, Parizu, Londonu, Berlinu... radi protiv sopstvenog naroda jer im konstantno i sistematski oduzima prava. Sta onda mozemo mi na Balkanu da ocekujemo u trecem koncentricnom krugu od centra moci???
Preporuke:
0
0
60 utorak, 21 jul 2009 23:44
Jasna Simonovic
iskreni Albanac!
Narod su svi ljudi, i siromašni i prebogati...Ne mislim da danas postoje ubuer ili supermensch! U tom smislu da su “nedodirljivi”!...U ovom milenijumu nije više moguće biti prebogat, a ne biti podvrgnut sudu javnosti...Nije više moguće biti siromašan, a da ta informacija ne može da stigne do institucija sistema, pa i globalnih...Nijedan narod nije protiv drugog naroda, ali očigledno da nešto u sistemima ne valja čim dolazi do ratova, a istovremenio se dele Nagrade za mir! ...
Dobar primer ste naveli sa uranijumom! Pa eto nijedna državna tužba nije urodila plodom, a ljudi sami nikako da se “prikupe” oko tog cilja (davala sam predlog!) Možda je bolje bilo da je narod sam podneo zahtev za odštetu “Svetskoj vladi” ako ona već postoji... Moram da napomenem da ja znam jako malo o Svetskoj vladi, ali mislim da treba da postoji....za dobrobit čovečanstva...
Regrutacija političkog aparata demokratskim putem kroz već postojeće institucije stvara slojeve beskorisnih, uobraženih, lenjih i beskrupuloznih ljudi kroz čiji filter teško da može da prodje bilo koja istina...Svakako da je Švajcarska izuzetak...Ali ovde u Srbiji, moj život već nije ni šahovska igra...samo ne znam da li je mat ili je pat pozicija, što bih najviše volela...
“Macht” treba da bude kontrolirana od naroda, bogatog i siromašnog, I kroz institucije postojeće i kroz institucije nove...Brani li neko da se piše i deluje o bilo čemu u svetu! Uz Božju pomoć...Koliko znam, a ne znam mnogo, mislim da svetska crkva ne želi da izostavi milijarde ljudi...Naprotiv, mislim da sveštenstvo sve više uvidja “uniqueness” vere...
Preporuke:
0
0
61 utorak, 21 jul 2009 23:45
Jasna Simonovic
Komentar iz SAD,
Univerzalnost se može postići i različitošću, ako se element mržnje izostavi, a život uzme primat nad “nasilnom smrću” (ratom)...Ustvari univerzalnost samo postoji ako uvažava različitost, i u zakomoralu, estetici ....Uzori se neće uzimati u obzir, uzori će sami nalaziti svoj put kao i do sad...
Meni se ne dopada podela naroda na manjine i većine...Ne dopadaju mi se “koncentracioni” krugovi...kao što mi se ne dopadaju ni zacementirane “piramide”...
Sve podleže kritici...
Eto, to mi je sada smešno da se ministri nazivaju “carevi”! Verovatno zato što Amerika nikada nije imala careve! Nemojte to baš tako sa strahom primati, gledajte to malo više sportski...
Izvionjavam se ako sam rekla koju reč više nego što moje znanje dopušta, ali nisam još čula da iko kaže “useless eater” ...Toga bih zaista za nos povukla, iako sam žensko!
Preporuke:
0
0
62 sreda, 22 jul 2009 13:08
iskreni Albanac!
Jasna Simonovic!
Kako izgleda iz nasega diskursa postoje razlike u percepciju nase okolnosti u koji zivimo i to je prirodno pa i neizbezno dobro- jer “Wie oft halten wir die Grenzen unseres Sehvermögens für die Grenzen der Welt (Arthur Schopenhauer)“.

Kada ja spominio „ svetsku vladu“ i supermensch onda sam mislio na koju svetsku „ELITU“ ( Vi cete reci pa ?), znaci grupacija koja vlada mocom i „igra Boga“!!!
Ja u principu nemam nista protiv „elite“ u funksiju naroda, ali problem je u to ,sto ona se ne naslonja u onome o cemu mi govorimo dakle u „principima demokratije i ethike“,… nego u onome gdje ovaj moderni svijet vec operise pa tako izumio neka vrsta „modernih sistemima – tzv. „magicne rijeci“ kao „instrument moci“; pa tako je ………„moguce biti siromasen jer ova informacija i ako stigne do institucija sistema, pa i globalni“ kako Vi kazete, nemoze da promeni nista na dobro (Pa zato izgleda i ne funkcionise ono sa Nato-m).
Dalje,-
Preporuke:
0
0
63 sreda, 22 jul 2009 13:12
iskreni Albanac!
Izgleda Vi se bavite problemima Managementa,pa Vam je poznato punih tih „Begriffe“ kako Evaluation,Qualitätssicherung,Internationalisierung und Effizienz,Elitenbildung und Forschungsoffensive,Wettbewerb und Wissensbilanz i tako redom su samo one Magicne rijeci koju nasu“ politicku znanje“ blokiraju koji sasvim tesko je prepoznati sta se iza toga krije. A usustini ove rijeci funksionise kao jedna prosta sema: One ne ukazuje o tome sta rijec sama po sebi je,nego se krije u samu rijec ono sta u stvari se Indikuje(indicija) i ovo „täuschungsmanöver“ je moguc zato sto svih ovih rijeci „Begriff-i“ rade po prinzipu „same imunizacije“!
Pa ko ce umeti („siromasni narod“-sigurno ne!!!) da „hinter fragen“ ove rijeci kada njena Negacija je povezano sa visokom cijenom „SAMOSTETE“!!! Jer ko bi bio protiv toga da se ne meri „leistung“, da se ne gleda na kvalitet, da ne ucestvuje u „Wettbeverb -u“ pa tako da ugrozi sebe i upada u“ PROVINCIJALIZMU“!??

Pa tako ima i toga koji osuduju da vice u ime „uniqueness“ “ Koj nije sa nama ,je protiv nas“!!!

Pa opet setim se onoga kineske poslovice,
Es gibt drei Wahrheiten:
Meine Wahrheit,
Deine Wahrheit,
und di Wahrheit.

Iskreni pozdrav!
Samo cekam kad ovi nasi prijatelji iz NSPM jednom dosta; je dosta kazu!
Hvala!
Preporuke:
0
0
64 sreda, 22 jul 2009 19:04
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC, Vaš prvi komentar, od reči do reči, bih “potpisala” i ja, a i drugi...Zaista su ljudi koji se “igraju Boga” surovi pa ugrožavaju neke sasvim dobre ideje, kao što je Svetska vlada koja bi mogla biti “korektor” institucijama ukalupljenim u “metalne mozgove”, umesto da budu “community” zaštitnici...
Da, iz iskustva mog menadzmenta zaključila sam da je neformalan kontakt sa ljudima iz lokalnih, evropskih i svetskih institucija, bilo komercijalnih, političkih, nacionalnih, sudskih ili religioznih, bio normalan, ali nažalost te iste osobe pretvaraju se u suprotnost kroz sistem! I tako korisne informacije i dokumenti koji treba da budu osnov ljudima za život ostaju kao gomila “bezvredne” dokumentacije, neobradjeni...Nema te treće “kineske” - “die Wahrheit”...(Možda “Svetska vlada” treba da ima predstavnike tih vladinih, nevladinih i privatnih organizacija da doprinesu da “die Wahrhet” pridje “apsolutnoj” ovozemaljskoj istini...A ne da “reči” (kako i vi rekoste), čak i one “brendirane”, ne odgovaraju načelima!
Npr. Možda ne bi bilo Nato bombi, da je uspeo farmaceutski projekat najvećeg belgijskog koncerna 99.!
Ili, Možda ne bi bilo raspada Jugoslavije da je npr. uspeo farmaceutski projekat američke kompanije 89.!..
Za takve propuste nisu krivi ni Amerikanci ni Rusi ni Nemci već konkretni ljudi sa imenom i prezimenom...
Da, baš sam se prepoznala kao prava “globalna provincijalka” u vašoj reči “SAMOŠTETA” ....To vam je moja QE pamet! Ali, ima neki “šarm” kod ljudi koji dolaze iz provincije...to mi iz velegradova najbolje znamo...”Provincijalci” donose neki “svež vazduh”, pa se tako tešim i nadam da će neko u CFR pročitati moj apel za “die Farmazeutische industrie instinom”...što je korisno za tu industriju...
Hvala komentatoru iz SAD na informaciji o CFR....Alles gute...
Preporuke:
0
0
65 sreda, 22 jul 2009 19:05
Jasna Simonovic
“Let us have faith that right makes might, and in that faith, let us, to the end, dare to do our duty as we understand it." Lincoln's Cooper Institute Address, February 27, 1860.
Preporuke:
0
0
66 sreda, 22 jul 2009 22:16
iskreni Albanac!
Jasna Simonovic,
“Let us have faith that right makes might, and in that faith, let us, to the end, dare to do our duty as we understand it." Lincoln's Cooper Institute Address, February 27, 1860
Odgovor na Abraham Lincoln-a:
Im alten Athen: Ein Redner hält mit großer Gebärde eine glanzvolle Ansprache.Anschließend erhebt sich sein Gegenredner und spricht nur acht (8) Worte: „Alles, was er gesagt hat,werde ich tun.“( Anonym)
Gospo/da/dice Jasna S.,
Vi imate odlican “QE“ i to ce Vam jos puno pomoci u Vasem dugo putovanje!
„U zivotu nije uvijek tako, da se dobije dobre karte, poenta je u tome sa lose karte dobro igrati“, mislim ovu situaciju imamo skoro vecina nas!
Ali ja nikako pa nikako nemogu se smiriti sa idejom „svetske vlade“,….. neznam mozda imate Vi pravo, ponekad kad sam nervozan sa mojim najblizi koji su tako kako Vi rekli „metalne mozgove”, dobijam takve aversionen, da trazem skloniste u moj „mali raj“!
Pa zato nekad i bojim se da Mutter Theresa imala pravo „Wenn du die Menschen beurteilst, bleibt dir keine Zeit, sie zu lieben.“!

P.S.: Finanzijska kriza ima i nesto dobro, a toje Vreme koju mi prolazimo iza nasih kopjutera, ili ne?
Od danas odlucio sam da ne budem vise „iskreni“; jer polako mije ovo ime “doof“. Pa neznam kako sebe nazvati, mozda imate Vi koju ideju za to?

Sve najlepse!
Preporuke:
0
0
67 četvrtak, 23 jul 2009 09:53
Jasna Simonovic
ISKRENI ALBANAC! Divnu paralelu ste napravili izmedju izreke vrednog starogrčkog anonimnog mislioca i “broadminded” američkog predsednika...Da, “karte nisu uvek dobro podeljene”, ali je život već “dzoker” i šansa za dobru igru, koja ne mora uvek biti pobeda...Uostalom, mi smo svi i pobednici i gubitnici ...čak i ako smo superbogati ili ekstrasiromašni po materijalnom imetku...
Izreka Svete None Tereze je toliko sadržajna da bih je preporučila kao životnu mudrost na koju se uvek treba osloniti...Hvala što ste je napisali...Nerado iznosim privatne detalje, ali eto, baš juče sm u Hramu Svetoga Save u Beogradu upalila sveću za None Terezu...Volela bih da sam Je upoznala..”Upoznala” sam samo “Humanitarnu organizaciju Majka Tereza” u Prištini i žao mi je što su u redu pred ambulantama često stajali i ljudi koji su imali besplatnu zdravstvenu uslugu, pa su tako “uzimali” mesto onima koji nisu...Žao mi je i što naša saradnja nije nastavila jer su “velike evropske oči” multinacionalne kompanije verovatno bile uplašene da finansijski balon ne počne da se izduvava pre vremena i počne da pretiče na “našu” stranu...
Ljudi u Svetskoj vladi su isto ljudi...Njima treba pomoć od običnih ljudi da npr svoj imetak, ako je u početku nepravično stečen, podele na neki pravičniji način od “naduvanog balona”, pa se u tom kolu i njima vrati normalan deo...Ima veoma bogatih ljudi koji su svoj imetak legalno stekli..nisu oni krivi što su bogati...Bilo bi zaista grešno da takvi ljudi dožive sudbine na način na koji se to dogadjalo kroz istoriju...Toga je stvarno dosta!
Pitate za pseudonim... “Iskreni Albanac” je meni “cool”, ima već “delo” , šteta menjati...(Razumem ljude koji pišu pod pseudonimom, ponekad se kriju od sebe ili nečega, ponekad se igraju, a ponekad pripremaju teren za iznenadjenje koje donosi ime)...Nadam se da će Tadiji Neškoviću koristiti komentari i možda spremi neku “novu ponudu Amerikacima”...Have a nice day...
Preporuke:
0
0
68 četvrtak, 23 jul 2009 20:28
genius loci!
Jasna Simonovic,
i ako moj „iskreni“ vec napravio „Delo“ doslo vrijeme se oprostiti od njega! Na pocetku to je bilo samo jedna takva spontana identifikacija gdje „iskrenost“ bila samo jedna izmedju te „magicne rijeci“, ta je bila samo jedna vrsta „lakmus papira“,i prvi moj „imeni – protokoll“ sa NSPM!
Sada je vrijeme mozda biti malo „kreativnije“ pa kada smo kod „Ponude koju Amerikanci ne bi mogli da odbiju“ mislim moje novo ime
„genius loci“ bio bi nam potreban za jedan novi Pocetak!

I na kraju ime je samo jedna od punih „sjalica“ (Lampe) ali Covek je uvijek jedno „Svijetlo“
Dakle; „ Es gibt ein Licht, aber vile Lampen“ (Sprichwort)

sve najbolje!
Preporuke:
0
0
69 petak, 24 jul 2009 09:02
Jasna Simonović
GENIUS LOCI, Congratulations! Good name choice..Da, svaki čovek je jedno svetlo, on zrači, neko manje, neko više, bio anoniman ili “noniman”....“Miracle of Miracles” i jeste uvek najjednostavinije rešenje, npr kad neko “zračan” “uzme nekog ili neke za ruku” da im osvetli pravi put...

“Gospode! Udostoji me da postanem orudje Carstva Tvojega
Da volim tamo, gde vlada mržnja
Da praštam tamo, gde se nanose uvrede
Da donosim istinu tamo, gde vladaju zablude,
Da donesem veru tamo, gde vlada sumnja,
Nadu – tamo, gde caruje očaj,
Radost – tamo, gde vlada tuga,
Svetlost – tami
Gospode...” (deo Molitve Sv. Franciska)

Sve najbolje za novi "genius loci" Početak...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner