Како је кренуо, превртљиви Тома ће једног дана бити већи НАТО-вац од Бориса Тадића и Драган Шутановца. Срамота Томо, и то до неба!
Препоруке:
0
0
2
петак, 03 јул 2009 13:36
Вламил
И моји претходни коментари на тему СНС-а показали би да су у сагласности са овим текстом. Опомињао сам и сам, да је рецепт за стварање те странке иницијално справљен негде где Николића није ни било, а да је он само благовремено информисан и укључен као "извођач радов"а. Паралела са Драшковићем наметала се сама.
То само говори да је за Коштуницу ситација много тежа него што на први поглед изгледа: ни са Николићем, ни без њега! Власт је добила још једног прикривеног савезника (уз амбивалентни ЛДП), а наша агонија биће дужа!
Изванредан текст!
Препоруке:
0
0
3
петак, 03 јул 2009 14:16
Мики
Зашто, само Томи не дозвољавате да промени мишљење? То је право сваког човека, а чак је и нормално. И поред тога он Тома није напрсно променио мишљење, него је од противника ЕУ, полако попуштао и дошао до евроскептика, а сада је потпуно за улазак Србије у ЕУ. А шта је па лоше у томе? Јер знате уопште? Па због чега толике лажи, односно полу истине? Никада Тома није рекао да је Србија Руска губернија, а ни сада нема ништа против савеза са Русијом. Шта вам је ту спорно? Спорно је то што немате аргументе против њега па се служите свим и свачим. Ако Србија не уђе у ЕУ, европа ће личити на скупоцен персијски тепих, који на средини има једну црну рупу, а та рупа би била Србија. Он се и тада залагао за улазак у ЕУ, и зато је дао ту изјаву, а ви сте у вашем тексту то злонамерно другачије протумачили.
А што се тиче ССП-а, па зар није оним адмаманом на закон, и та ствар са Косовом решена? Јер је Тома још док је био у СРС хтео да прихвати ССП, и то је била готова ствар, док се Шешељ није предомислио. Шешељ се предомисло да не треба подржати ССП, и ако је предходно дао зелено светло, а тома се променио, стварно чудно.
Можда ми и стварно 2025 године уђемо у ЕУ, али и до тада треба преживети, а како другачије неко сарадњом са ЕУ и Русијом. И шта вам је сада ту спорно Томино залагање? Па није спорно, него као што рекох у недостатку аргумената и то је дозвољено.
А што се гласча тиче, немојте да се секирате, гласаче они за Тому.
Цитирам део вашег текста "није ли наивно веровање да ће просечан српски гласач прогутати (поједностављено речено) визе уместо хлеба и Томислава Николића у европском руху?" Какво питање, па ради се о томе да уласком у ЕУ народу у Србији обезбедимо бољи стандард, а уједно шта имате против укидања виза?
Тако да је цео "Коментар дана" заснован на неистинама, или на неким Томиним изјавам намерно погрешно протумаченим или издвојеним из контекста.
Препоруке:
0
0
4
петак, 03 јул 2009 14:51
Za Mikija
Da, zaista vrlo ubedljivo negiranje:
Nisam govorio o ruskoj guberniji, to je, priznajem, u 24 sata dnevno, a sklon sam dosetkama i šalama, ponekad zaboravim gde im je mesto ili nije, to je bila moja dosetka u Skupštini Srbije.
Tomislav Nikolić, u "Utisku nedelje", 13. januar 2008.
Препоруке:
0
0
5
петак, 03 јул 2009 15:20
бањан
Коштуница јесте у тешкој ситуацији али у неупоредиво бољој него да је покушао да се одржи на власти без избора правећи коалицију са радикалима и њиховим ондашњим вођом Николићем. Са ове дистанце та одлука ми чини потпуно исправном, ствари се мењају и он, упркос мишљењу г. Вучинића на овом сајту, може погледати народу у очу. Додуше, то могу и Николић и цела ДС, али то је искључиво због недостатка срама.
Препоруке:
0
0
6
петак, 03 јул 2009 16:29
Sinisa
Ispada da su bacacice kletvi u Skupstini bile u pravu kada su optuzile Tomu za sadejstvo s Tadicem i njegovim sponzorima.
To je veliki novac.
Da li ce Toma prodati Srbiju?Hoce-s Tadicem.
Препоруке:
0
0
7
петак, 03 јул 2009 17:13
Газда Груја
Ммммда...
Пре неки дан, баш, размишљам о томе како се Радован трећи завршава тако што се и он придружује Вилотићима ; само сам то повезао са нашим приласком НАТО.
У ствари, све је то исто.
"Принцип је исти, све су остало нијансе"...
Препоруке:
0
0
8
петак, 03 јул 2009 17:37
postal
Страни центри моћи су се показали као озбиљан играч и успели су да преведу на своју страну и другу по снази партију тако да сада скоро 70% бирачког тела у Србији окупљају странке евроунијатске опције.
Није ни опозиционим политичарима лако по овом питању, народ је индоктриниран ЕУ-митоманијом, већина верује у тај митски рај на земљи, и тешко да би опстао политичар који би отворено рекао истину бирачима о "придруживању" ЕУ, бирачи не желе то да чују, радије ће слушати ЕУ-бајке.
Препоруке:
0
0
9
петак, 03 јул 2009 18:10
jilja
toma me strasno razocarao ne meme nego i mnoge u srbiji (moje misljenje).
Препоруке:
0
0
10
петак, 03 јул 2009 19:17
Leposava
Kad razmisljamo, pisemo , analiziramo nase politcare tipa Nikolica, treba imati na umu da se radi o licnostima koji iza sebe imaju oko dva miliona glasaca, dakle snose odgovornost za sudbinu zemlje, stanje u kojem se zemlja nalazi kao i za buducnost zemlje. Dakle,''metamorfoza'' Tomislava Nikolica nije nastala kao rezultat njegovog prevrtljivog karaktera, potkupljenosti itd. Stav prema Evropskoj uniji se promenio usled promenjenih okolnosti. Dakle , pod broj 1. skoro sve obaveze koje smo, na zalost imali prema Haskom tribunalu, su ispunjene i to pre svega zahvaljujuci politici Kostunice i pok. Djindjica. Pod broj 2. drugi pritisak se odnosio na restrukturaciju privrede, koja je na zalost, pod spoljnim pritiskom potpuno razbijena. Srpska radikalna stranka, na celu sa Nikolicem se svemu tome protivila, po mom skormnom misljenju, njihovi stavovi u vezi tih pritisaka su bili casni. Oni nisu podrzavali autodestrukciju koju je sprovodila politika DOS-a. E sad, to najgore u vezi Haga i razbijanja privrede je proslo.Dalje, sa druge strane, Srbija je okruzena zemljama clanicama EU, Ma koliko to nekoga nerviralo da cuje, a iskreno receno nervira i mene, ipak ta cinjenica je, kad je rec o spoljnoj politici, od ogromnog znacaja. Ljudi, hajde malo razmisljajte, da li je ikada Srbija vodila politiku u svojoj istoriji koja je bila razlicita od politike celog regiona? Dakle, srpska politika je kad je rec o globalnom planu pozicionirana u kontekst regionalne-balkanske politike, Dakle, sudbina svih balkanskih zemalja je ista kroz istoriju. Sve stave pod otomanski uticaj, pa onda sve dobiju drzavnost i konstituisu se kao nacije, pa stvore monarhiju, pa im se svima zajedno rusi monarhija, pa se onda sve stavljaju u zonu uticaja SSSR, a sad su u zoni uticaja zapadne Evrope i NATO-a.Nije moguce iskociti iz tog regionalnog konteksta i u tome je poenta.Sto bi rekli-nema alternative. I to je jedan od uzroka ''metamorfoze'' Nikolica.
Препоруке:
0
0
11
петак, 03 јул 2009 19:23
За Гиниса!
Невероватно!
Томислав Николић успева да буде већи Вук Драшковић од самог Вука Драшковића!
Препоруке:
0
0
12
петак, 03 јул 2009 20:29
brsnko
Toma je shvatio da posle idalizacije i nevtdene kampanje svih medija u korist EU ako hoce da osvoi vlast mora da promeni retoriku.
Ako osvoi vlast mislim da ce iz njega progovoriti radikalska krv,ali u blazoj i lukavoj varijanti nego Seselj.
Препоруке:
0
0
13
петак, 03 јул 2009 21:11
Новосађанка
Систем, то јест постојећа власт, најбоље се буши изнутра. То је схватио и Ивица Дачић.
@Новосађанка
Не буши Ивица (он је најчешће уз Марицу), већ Бајатовић, а Шкундрић им додаје енергију!
Тако ће им сметати и Тома, само (мало) сутра.
Слажем се са @бањаном.
Препоруке:
0
0
16
субота, 04 јул 2009 05:59
Новосађанка За Гиниса
Занимљиво би било знати за кога сте гласали: за Тадића или Николића. Ако вам је један од њих двојице изневерио наде, то само значи да су ВАШЕ политичке процене били погрешне. Сад се можете љутити само на себе. При том мислим и на оне који се сад жесте на Тадића, иако су здушно гласали за њега.
Препоруке:
0
0
17
субота, 04 јул 2009 07:45
Shooter_64
@Miki
Poslije tvog komentara na ovaj "tekst", ostali zaista nisu potrebni.
Препоруке:
0
0
18
субота, 04 јул 2009 09:47
Yelenko
@ Shooter_64, @ Miki
U pravu ste obojica, Toma je bio za Evropsku uniju jos dok mi ostali nismo ni znali sta je to EU! Mis'im...
Препоруке:
0
0
19
субота, 04 јул 2009 11:51
Vladimir
Pre svega clanak je netacan i vrlo tendenciozan.Autor upotrebljava netacan podnaslov tj namerno predstavlja g-dina Nikolica kao potpredsednika SRS a ne onako kako treba.
Ocit je cilj; samo DS i ostali miljenici State Departmenta mogu pricati bajke o Evropi srpskom narodu a u stvarnosti ispunjavati nihove zadatke i nastaviti cerupati Srbiju.
Nakon 9 godina takve sumorne stvarnosti
neko mora izbiti taj jedini adut sadasnj vlasti a koji glasi: dogodine, u vrlo kratkom roku itd-
Danas je postalo tesko tako naivno podvaljivati srpskom narodu...
Препоруке:
0
0
20
субота, 04 јул 2009 12:16
Новосађанка
Коштуница не може народу погледати у очи, већини, бар.
Његови греси су велики, јер је прокоцкао велике наде.
Прво је 5. октобра самопрогласио изборе завршеним у првом кругу,
иако је разлика била танка.
Да се понео као демократа и витез, требало је да иде у други круг и добије плебисцитарну подршку народа.
Скупштина ја паљена управо зато да би били спаљени изборни листићи.
На његове очи земља је распродавана у бесцење...
Имао је, и има, лош кадар.
Главнису били кумови Динкић и Ђелић, који су најпре у црно завили наш банкарски систем,
а потом и целу привреду.
Правио је труле политичке компромисе.
Затим, довео нам је Чанка на власт,
Бавећи се мање важним стварима, Војводина му је отишла испред носа.
Нећу набрајати шта је још рђаво урадио. Листа је дуга.
Речју, упркос образовању и поштењу, патио је од хибриса, и зато је заслужено ту где јесте.
Као и они који су га подржавали.
Препоруке:
0
0
21
субота, 04 јул 2009 13:19
5. октобар
@Новосађанка
5. октобра 2000. Србиja je пронашлa своју душу.
Препоруке:
0
0
22
субота, 04 јул 2009 13:20
@За Гиниса!
Вука Драшковића, ипак, нико не може надмашити.
Броз па он.
То мајка више не рађа(ла).
Препоруке:
0
0
23
субота, 04 јул 2009 14:00
Rikard Baric
1)
Za potrebe stvaranja zorne predstave «pretrčavanja» pokušat ću opisati dva tipična primjera i na kraju ih uvesti u zaključke «control engineeringa». Čitaocu je dovoljno srednjoškolsko obrazovanje.
Prvi primjer je jednostavan: zamislite putnički brod na lepom plavom Jadranu. Na njemu su dvije brojne grupe ljudi (DS i SNS). Zbog rasporeda ljudi dolazi do naginjanja tog broda u većem iznosu i – ljudi počinju pretrčavati sa jedne na drugu stranu, da bi zadržali situaciju stabilnom.
Ova «regulacija» će funkcionirati do momenta dok vođa ne naredi čitavoj svojoj grupi da izvede stabilizaciono pretrčavanje. Time je ponderirana uloga Nikolića od suštinske važnosti.
Može se zaključiti da će utrčavanje Nikolića na drugu stranu (koalicionu) – zapravo prevrnuti brod, jer će se svi naći na jednoj strani, a to je – bilo desna ili leva – strana prevrtanja.
Stabilitet broda (države) dakle očigledno održava postojanje dvije disciplinirane grupe od kojih svaka ostaje na svojoj strani. Sistem je kontrolabilan.
Drugi primjer je malo teži: u elektroenergetskom sustavu opterećenje u mreži se ljulja u brzim pravilnim ciklusima (50 puta u sekundi, ali mi ćemo usporiti ovaj film na jedan jedini ciklus). Tako dugo dok čitav električni naboj putuje u istom smjeru, mreža je uredna. Problem nastaje kad pojedini veliki potrošaći razbiju ovu urednost i naboji počnu putovati obrnutim smjerom. Dodatno se i vodovi zagrijavaju ovim nabojima koji mijenjaju smjer. Kažemo da se radi o prevelikoj reaktivnoj ili jalovoj snazi u mreži. Traži se intervencija – u protivnom će se mreža raspasti iako ona sama ima dovoljno snage. Zanimljivost je da već malo veći iznosi ove jalove snage – ruše i najzdraviji sistem dovoljnog kapaciteta. U političkom žargonu – dovoljno je i da manji broj političara počne «pretrčavanje» - pa da država ode u «black-out» (energetsku tamu).
Препоруке:
0
0
24
субота, 04 јул 2009 14:01
Rikard Baric
2)
Treći primjer je nastao iz iskustva sa gore opisanim. Radi se o «control engineeringu» čiji postulati polako ulaze u političku svijest ili je pokušavaju nekako imitirati. Postavljaju se regulatori koji stabiliziraju sistem i brinu da takva regulacija ima dovoljno brz «odziv» na svaki poremećaj.
U političkom životu ovaj «control» postavljen je na operativnom nivou stranaka. To međutim nije mjesto vladanja koje upravlja čitavim nizom ovako zatvorenih političkih programa. Vladanje je moguće samo onda kad su tehnologije stranaka zdrave, a to znači da su njihovi programi izvedivi iz postojećeg ljudskog potencijala i da su disciplinirani u smislu da ne upadaju u «pretrčavanja».
Završimo tehnički dio (ako niste poginuli od dosade): sistem mora biti stabilan i mora znati krajnji iznos dopuštene nestabilnosti kod koje ima kritična nacionalna rješenja.
Obrnuto, ne manje važno, ako postoji interes da se sistem sruši – on će koristiti sve elemente destabilizacije znajući da sa malim financijskim iznosima može srušiti ogroman sustav. To su elementi klasičnog suvremenog razaranja država. Svaki element je poznat, sve ovisi o «studiji izvodivosti».
Препоруке:
0
0
25
субота, 04 јул 2009 14:01
Rikard Baric
3)
Pa da sada zaboravimo gornje i odemo u čisto političke zaključke, koji na prvi pogled ne moraju biti očigledni.
Prvi zaključak je da dvije političke stranke nude neusporedivo bolji stabilitet nego jednopartijski sistem. Primitivnom Titu nikad nije bio jasan Đilas osim kao «pretnja» njegovom kapitalnom egu.
Budući da tradicionalno ne postoji potencijal Balkana koji bi uskočio i ponudio iskustvo Srba u vladanju, treba pogledati koje su karakteristike «dve Srbije», jer pretvorba u jednu definitivno razbija Srbe kao narod koji se samo mogu nastaviti utapati «među nama ostalima». Nama je bilo dosta Srba, ali to nije ni blizu onome koliko su Srbi siti nas susjeda.
Ukratko potreban je disciplinarni sustav koji pročiščava koncentraciju Srba i ostaje na sigurnoj udaljenosti od koalicijskih «pretrčavanja». Taj program može biti evropski onoliko koliko to Srbima odgovara. Oni su ujedno jedina stabilna garancija u pregovorima sa Evropom, jer u protivnom ih Evropa pretvara u ogroman destabilizacijski blok «jalove ili reaktivne» političke struje, koju ni sama nije u stanju izdržati unutar svog sistema. S ovog stanovišta nema ništa loše u Nikolićevu informativnom razgovoru u Briselu. Tako dugo dok ne zazviždi na kolektivno «pretrčavanje». Štaviše izuzetno je važno da otvori stranci čitav raspon političkih opcija, jer samo tako stranka može pokriti realne potrebe.
Препоруке:
0
0
26
субота, 04 јул 2009 14:02
Rikard Baric
4)
Centralni stabilizator Nikolićeve opcije je suštinsko integralno pravoslavlje. To je tradicionalna unutarnja energija koja počiva u čitavom formalnom i neformalnom dijelu ove opcije. Bitno je kazati da neformalni dio pravoslavlja, onaj koji nije organiziran kroz crkvu, već nosi svoj život na ateističkim nanosima vremena i potpuno je nesvjestan – trenutno predstavlja ogromnu većinu ove vrijedne ostavštine. Upravljanje ovom energijom izvedivo je isključivo suptilnim poznavanjem religioznog realiteta. U protivnom čitava struktura može završiti u teokratskoj reaktivnosti, koja je opsesivni neprijatelj Zapada. Taj konflikt je nepotreban prvenstveno stoga što priroda religioznog realiteta počiva u «slušanju mlađih od sebe» i tu zadržava svoj vitalitet. Ona nikad ne preuzima egzekutivne položaje i predstavlja najdublju stečevinu pasivnog kapitala naroda. U smislu političkog «controla» - religiozni realitet je centralni i najdirektniji «odziv» svakog poremećaja, onog koji funkcionira na razini «spojenih posuda», dakle funkcionira bez ikakvih «feedback» dodataka koji upravljaju brzinom i iznosom odziva.
Nikolić dakle treba upravljati ovom energijom odnosno pokloniti joj svoje probleme i tražiti njene rezultate.
Препоруке:
0
0
27
субота, 04 јул 2009 14:03
Rikard Baric
5)
Dobro, šta je sa «drugom Srbijom» oko Tadića? Ona će pokušati doći do svoje čiste koncentracije i težit će jevrejskoj paradigmi. Orjentirat će se po satelitima koje će zvati «nepobediva sunca» čak i onda kad joj ovi isporučuju «milosrdne andjele». Po njima će se orjentirati i onda kad prodaju srpsku medijsku dušu za komične iznose bez svijesti o vlastitoj vrijednosti i bez stvarnog samopoštovanja.
Ova «jevrejska» paradigma zapravo je najmanje jevrejska. Ona ima najbrži odziv u političkom «controlu», ali nema stabilitet «spojenih posuda». Suprotno spekulativnim političarima čiji odziv reagira samo na «jevrejske veze i novac», ova opcija ne nudi Jevrejima nikakav bolji status nego im je Evropa ponudila u prošlom stoljeću. Ona parazitira na Jevrejima, a ne obrnuto.
To je stvar koja kod Nikolića ne postoji i ne smije postojati.
Ono što u obitelji nedostaje – a bitno je za ozdravljenje – uvijek počinje sa konstruktivnom i silovitom svađom iza zatvorenih vrata. Tek tada ide medijski servis koji treba razraditi čitavu političku platformu Srba.
Препоруке:
0
0
28
субота, 04 јул 2009 14:14
Jovan Deroko
Sta je to sto je toliko razbesnelo dosadasnje komentatore u vezi posete Tomislava Nikolica komesaru za prosirenje EU Oli Renu??..Ljudi, kakva izdaja, kakva prodaja. Sta pricate vi? Do sada je neku vrstu monopola na bilo kakve kontakte za evropskim zvanicnicima i evropskim institucijama imala DS i njihovi trabanti poput nesrecnog Dinkica i njegove nepostojece ali ipak vladajuce stranke. Sada se stvari menjaju iz korena. SNS pretenduje da preuzme vlast u zemlji posle desetogodisnje vladavine DS-a i normalno je da Tomislava zove na razgovor institucija koja, hteli mi to ili ne, se dosta pita ne samo za zemlju Srbiju nego i za celu Evropu.
Posle ovoga, jednostavno se nema sta prigovoriti Tomislavu od strane DS-a. Nema vise prica kako ce on eto Srbiju vratiti u 90-te (mada bi samo nepismen covek u to mogao poverovati), kako ce on uvesti Srbiju u nove konflikte i ratove i sl.Jednostavno SNS je postala "prihvatljiva" za EU i vlast DS-u se polako izmice, sto je najbitnije u celoj prici. "Repovi" koji se Nikolicu mogu prisiti od strane DS-a su tipa: "Aha, ma to su ti isti radikali samo nemaju bedz, vuk dlaku menja ali cud nikad i sl". A ja vas pitam : A koji "repovi" se mogu prisiti DS-u?.Kostunici?. LJudi moji, "repovi" koje iz proslosti vuku i DS i DSS su tako dugacki da mi treba 10.000 karaktera da i napisem. Sve u svemu, ti "repovi" se ticu zestokog, par exelance KRIMINALA koji stoje iza ovih stranaka koje su evo sve do sad vladali i jos vladaju.
Na kraju, jos jednom sve cestitke SNS-u za ovaj potez!!
Препоруке:
0
0
29
субота, 04 јул 2009 14:34
Antifasista
Снила баба сто је била рада, каже народ. Тако се и у овој љутитој и намргођеној аналиѕи аутору јавило и оно сто Николицћ нити је рекао, нити је (вероватно) мислио. Став о ЕУ као персијском тепиху с рупом, Николић је изјавио када је био у СРС, председнички кандидат 2008. Еу је, дакле, била скупоцени тепих, али са рупом (дакле оштећен) јер нема Србију у свом саставу.
Потпуно је бизарно да се на НСПМ (који је Томи ударао редовне пацке управо због недостатка стратегије према ЕУ, и суштински маргиналном и застарелом СРС-концепту међународних односа, и емитовао виљдиво задовољство кад год овај заврши као други на бројању гласова), данас изиграва Наташа Јовановић из 1993, и да се о Томи свакодневно емитују зловољни и кисели рефрени.
Човека је управо ПРО-ЕУ став српских бирача коштао места председника. ТРИ ПУТА. Па шта хоћете? Тома није колумниста мудрог е-магазина који има једину одговорност у томе да развезе о грозотама Европске уније, него политичар који треба да оствари успех код српских бирача. Који желе и национално достојанство и Косово и блиске односе са Москвом. Али желе и ЕУ. Да ли су у праву или не, показаће историја.
Нешто ми се чини и да добар део устерепталог коментаријата овде живи по дијаспорама. А те дијаспоре нису ни Техеран ни Пјонгјанг. Па немојте да будемо лицемерни и дволицни.
И запамтите: ни Русији, ни самима себи, не требамо као црна рупа. Говорим о економији. Без економске реформе и без стварања богате и просперитетне Србије, нема ниједног националног циља који ће бити остварен. Тачка.
И није Тома измислио "ЕУ без алтернативе", него је то једини економски простор којем географски можемо да се прикључимо. Русија нам то не нуди (мада жели да будемо њен меки прелаз и савезник у ЕУ, што је добро, и добар је њен енергетски и бизнис-уплив овде). Прво је Србија гласала за Тадића је јер је мантра о "злом Томи који нас гура у беду" била успешна, а сада се Томи оспорава прилика да народу пошаље уверљивију поруку.
Препоруке:
0
0
30
субота, 04 јул 2009 15:40
glasač DS-a
@ Vladimir
Pre svega clanak je netacan i vrlo tendenciozan.Autor upotrebljava netacan podnaslov tj namerno predstavlja g-dina Nikolica kao potpredsednika SRS a ne onako kako treba.
Valjda nisu svi Tomini glasači ovako površni?! Niti piše "potpredsednik SRS-a" (več ZAMENIK PREDSEDNIKA SRS-A), a drugo, šta da piše kad je izjava data 11. aprila 2008? PreSednik budućeg SNS-a? ;)
Što reče N. Tanasić, "ko nema u vuglu ima na guglu", pa da ste malo pretražili videli biste tu izjavu na ovom sajtu http://www.nspm.rs/reci-i-misli/reci-i-misli-67.html (nadam se da mi moderator neće iseci link).
Ocit je cilj; samo DS i ostali miljenici State Departmenta mogu pricati bajke o Evropi srpskom narodu a u stvarnosti ispunjavati nihove zadatke i nastaviti cerupati Srbiju.
Znači sada i Toma može da priča BAJKE? ;) Heh. A živi-bili-pa-videli, uskoro će Toma biti miljenik i Stejt dipartmenta... Samo nek se na vreme seti da je izjavio da NIKAD NEĆE TRAŽITI VIZU ZA AMERIKU!!! ;)
Препоруке:
0
0
31
субота, 04 јул 2009 16:07
Новосађанка
@5. октобар
Ваш коментар је писан у духу "L' etat c'est moi", чиме ви присвајате душу свих Срба,
па тако и моју, без дозволе, што мудар човек никад не чини.
Елем, можда сте Ви заиста нашли своју душу, која сад обитава у рајској Србији,
на чему Вам завидим.
П.С. Рикарду Барићу дубоко поштовање!
Препоруке:
0
0
32
субота, 04 јул 2009 18:36
Antifasista
Хех, врцкави гласач ДС-а -:). Још једном, ШТА је то Тома СУШТИНСКИ променио у свом односу према ЕУ? Нека одговори озлојеђени радикал или уздрмани демократа, свеједно. И испред СРС-а (као предс. кандидат), Тома је говорио о потреби уласка у ЕУ. Наравно, САМО и ЈЕДИНО уколико нас ЕУ буде поштовала као суверену земљу и односила се према нама као према свакој држави-чланици.
Сад, што се Томина реторика "и патриотизам и ЕУ" није свиђала ДС-у, па га тукао свом силином медијске демонизације, а што су се мргодили и по централним отаџбинским управама на Томин нови ветар... то је, мање-више, познато свима. Ето СРС шансе да и даље истиче фантазију о колективном буђењу српског духа у Травнику и Имотском као свој првенствени политички програм, и срећан јој цензус ако тако мисли. Нека демократе и даље "модернизују" Србију својим парадржавама, чанцима и пајтићима, тајкунима и пропагандом...
Србији треба опција која ће успети и да буде национално одговорна, и демократски и цивилизацијски у скласду са веком у којем смо, и међународно релевантна. Ако Николић тога није свестан и не мисли озбиљно, боље нека се не упушта. Пропуштених шанси имамо превише већ
Препоруке:
0
0
33
субота, 04 јул 2009 19:54
Драшко
Неверни Тома. Ушао радикал у америчку амбасаду - изашао либерал!
Препоруке:
0
0
34
недеља, 05 јул 2009 01:30
Jedan ogorceni Pancevac
Ne mogu da shvatim da u Srbiji jos ima ljudi koji smatraju da se onog 5. oktobra zaista dogodilo nesto epohalno. Sada se jasno vidi da se dogodila puka smena rezima bez bilo kakvih sustinskih promena u smislu demontaze komunizma. Najveci krivci za to su 1) Kostunica, i 2) Djindjic. Zahvaljujuci njihovoj nespremnosti da iskoriste ogroman potencijal za promene (2/3 vecina u Skupstini), Srbija danas tumara bez ikakve strategije za makar najblizu buducnost. Tu situaciju su iskoristili stambolicevci koji danas vladaju ovom zemljom. E pa dame i gospodo, nisam ja gutao suzavac niti sam se borio s policijom da bih opet trpeo komuniste, ovoga puta pristalice polupismenog Ivana Stambolica. Krajnje je vreme za prociscenje politicke scene. Sve postojece stranke ce se ugusiti u smradu sopstvene korupcije i kriminala. Nadam se da ce se uskoro pojaviti nova snaga, koja ce iznedriti i novu vlast i novu opoziciju na potpuno drugacijim temeljima.
Препоруке:
0
0
35
недеља, 05 јул 2009 11:18
Родољуб
Николића нећу да коментаришем, јер је неукусно понављати све досада (тачно, "прелетачки") речено...
... већ сам искрено обрадован да је г.Лазић смогао снаге да и сам допринесе "мњењу" Србаља на директан, личан начин, а не само преносећи лупетања других и суптилно их извргавајући руглу, пуким стављањем довитљивих наслова!
Иначе, ако сам пропустио нешто овакво од истог аутора досад на НСПМ, па "испаднем глуп" за овај коментар, извињавам се!
Свеједно, за разлику од А.Чотрића, који пише своје вишеструко награђиване умотворине из топлог и ушушканог гнезда... (асоцијација на велику, дебелу и квалитетно "угњеждену" птицу!) г. Лазић мени личи на мршавог врапца-џивџана који крешти на ивици гелендера на тераси!
Добродошли, г. Лазићу! Имате моје пуно поштовање... :)
Препоруке:
0
0
36
понедељак, 06 јул 2009 05:29
Srboljub Savic
Opet izvrtanje i podmetanja.
Niko ozbiljan u Srbiji nije pomisljao da bi mogli biti deo ili bilo kako prisajedninjeni Rusiji. Sa druge strane, ima dovoljno razumnih ljudi koji veruju da nema razloga da se ne grade dobri odnosi
sa Rusijom (kao i Kinom. Indijom, ...). SAD nece
nikad biti "prijateljska" zemlja, dok god u Rusiji
vide neprijatelja (jer ne daju dovoljno). Sada bi svima moralo biti jasno, da je "ideologija" u
prethodnom hladnom ratu bila samo za zavaravanje neukih.
U Srbiji je ogromna vecina (i vise od 70%) naroda
za "ostvarenje sna"- pridruzenje Evropi (i EZ).
Tako, "optuzivati" g. T. N. za prevrtljivost je
ustvari pokusaj odbrane DS "niskim" udarcima i lazima.
Autoru izgleda nije jasno da citaoci nisu ni glupi, ni kratkog pamcenja a ni to da DS nije
"patentirala" -"Evropa nema alternativu!".
Takodje, mozete vrlo brzo ocekivati vrlo argumentovane nastupe i napise, koji ce pokazati
da je Vlada i cuvena "koalicija" ustvari protiv
integracije u EZ.
Pored svega, nema Programa ni plana, a jos manje
izvestaja, gde je Srbija u odnosu na neophodne
uslove za integrisanje. Lako je cak pokazati ad citav niz neophodnih zakona i promena, nisu jos
nipomenuti.
Takodje, zaboravljate zasto je g. Nikolic istupio
iz SRS i osnovao novu partiju.
Inace vas clanak ce mu dobro doci, jer mu ovakvim
"napadom", ustvari pomazete. Zato, samo napred!
S. Savic
Препоруке:
0
0
37
понедељак, 06 јул 2009 12:01
Јозеф К.
@Родољубе, А. Лазић је и раније писао на овом сајту. То (бар) није тешко сазнати. Јасно је да многи Ваши коментари "креште" управо због слабе информисаности!
Препоруке:
0
0
38
понедељак, 06 јул 2009 15:40
Родољуб
@Јозеф К:
Нисте разумели мој коментар, мада не желим да уопште полемишем са вама око њега, тим пре јер нисам увредио г.Лазића, док ви мене јесте.
Сада слободно продужите ОКО мене...
Препоруке:
0
0
39
понедељак, 06 јул 2009 17:02
Александар Лазић
@Родољуб, @Јозеф К
Поштована господо,
Жао ми је што је и овде дошло до неразумевања - узимам учешће иако могу (оправдано :-) бити оптужен за саморекламерство & злоупотребу положаја - чињеница јесте да има мојих текстова на новом сајту (лако се то, уосталом, види у рубрици ОД ИСТОГ АУТОРА), али само на оном старом има неколико који су баш ПОЛИТИЧКИ.
Г. Родољубе, хвала на интересантној :-) добродошлици, хвала и што пратите Речи и мисли: што се писања тиче, кад човек припремајући их прочита све те њихове "умотворине", пре му дође да се (само)убије него да још пише неки текст! :-) Додатно, за мене заиста важи "мало руках, малена и снага", али трудићу се у наредном периоду да напишем још нешто, макар да људи схвате да АМА БАШ НИШТА лично немам против грађанина Т. Н.
Срдачан поздрав!
PS. Мислим да је овде лепо демонстрирано да "слободнији" језик, који не дозвољавају модератори па то постане предмет љутње појединих коментатора, лако може да се "изврне" и постане предмет неспоразума!
Препоруке:
0
0
40
понедељак, 06 јул 2009 21:27
Родољуб
Хвала Вам лепо, г.Лазићу, на овом "резимеу".
Можда је било понајбоље да сам написао да сте Ви код мене "новајлија" (отуда недотупавна "добродошлица") са ауторским, политичким текстовима...
...али сам, очигледно, занемоћао над тастатуром, пишући онај коментар горе.
Још једном се извињавам ако сам увредио некога.
Препоруке:
0
0
41
уторак, 07 јул 2009 00:08
За Гиниса - Новосађанки
Како се не љутим на себе, незнам да ли да за то захвалим чињеници која не одговара Вашем закључаку.
Заиста се чудим откуд Вам идеја да сам гласао за једног од те двојице?!
Препоруке:
0
0
42
уторак, 07 јул 2009 00:10
Јозеф К.
@Родољуб
Продужавам!
Препоруке:
0
0
43
уторак, 07 јул 2009 01:03
Peter RV
@Miki kaze :
"Зашто, само Томи не дозвољавате да промени мишљење? То је право сваког човека, а чак је и нормално."
Da on ima pravo na to, niko mu ne osporava, ali
da je to 'normalno', to je druga rabota. Pisca ovih redova, Toma uopste nije ubjedio da je situacija opravdala njegov prelom sa SRS, narocito ne, kad je odneo one mandate sa sobom koji mu nijesu pripadali. Ovo se zove oportunizam, koji je, nazalost postao 'normalni' fenomen na nasoj korumpiranoj politickoj sceni.
Miki nastavlja (sa izvjesnim divljenjem):
"И поред тога он Тома није напрсно променио мишљење, него је од противника ЕУ, полако попуштао и дошао до евроскептика, а сада је потпуно за улазак Србије у ЕУ."
Prevod : -preneo nas je Toma pazljivo, 'zedne preko vode'. Vrlo vjesto. Da mu se cestita?
"А шта је па лоше у томе?", zakljucuje pragmaticni Miki
Za Tomu nista.Naprotiv, prijem u americkoj ambasadi mu je obezbjedjen, sto mu moze donijet i neko ministarstvo. Ko kaze da se Ivica Dacic nije dobro snasao?
То само говори да је за Коштуницу ситација много тежа него што на први поглед изгледа: ни са Николићем, ни без њега! Власт је добила још једног прикривеног савезника (уз амбивалентни ЛДП), а наша агонија биће дужа!
Изванредан текст!
А што се тиче ССП-а, па зар није оним адмаманом на закон, и та ствар са Косовом решена? Јер је Тома још док је био у СРС хтео да прихвати ССП, и то је била готова ствар, док се Шешељ није предомислио. Шешељ се предомисло да не треба подржати ССП, и ако је предходно дао зелено светло, а тома се променио, стварно чудно.
Можда ми и стварно 2025 године уђемо у ЕУ, али и до тада треба преживети, а како другачије неко сарадњом са ЕУ и Русијом. И шта вам је сада ту спорно Томино залагање? Па није спорно, него као што рекох у недостатку аргумената и то је дозвољено.
А што се гласча тиче, немојте да се секирате, гласаче они за Тому.
Цитирам део вашег текста "није ли наивно веровање да ће просечан српски гласач прогутати (поједностављено речено) визе уместо хлеба и Томислава Николића у европском руху?" Какво питање, па ради се о томе да уласком у ЕУ народу у Србији обезбедимо бољи стандард, а уједно шта имате против укидања виза?
Тако да је цео "Коментар дана" заснован на неистинама, или на неким Томиним изјавам намерно погрешно протумаченим или издвојеним из контекста.
Tomislav Nikolić, u "Utisku nedelje", 13. januar 2008.
To je veliki novac.
Da li ce Toma prodati Srbiju?Hoce-s Tadicem.
Пре неки дан, баш, размишљам о томе како се Радован трећи завршава тако што се и он придружује Вилотићима ; само сам то повезао са нашим приласком НАТО.
У ствари, све је то исто.
"Принцип је исти, све су остало нијансе"...
Није ни опозиционим политичарима лако по овом питању, народ је индоктриниран ЕУ-митоманијом, већина верује у тај митски рај на земљи, и тешко да би опстао политичар који би отворено рекао истину бирачима о "придруживању" ЕУ, бирачи не желе то да чују, радије ће слушати ЕУ-бајке.
Томислав Николић успева да буде већи Вук Драшковић од самог Вука Драшковића!
Ako osvoi vlast mislim da ce iz njega progovoriti radikalska krv,ali u blazoj i lukavoj varijanti nego Seselj.
Не буши Ивица (он је најчешће уз Марицу), већ Бајатовић, а Шкундрић им додаје енергију!
Тако ће им сметати и Тома, само (мало) сутра.
Слажем се са @бањаном.
Poslije tvog komentara na ovaj "tekst", ostali zaista nisu potrebni.
U pravu ste obojica, Toma je bio za Evropsku uniju jos dok mi ostali nismo ni znali sta je to EU! Mis'im...
Ocit je cilj; samo DS i ostali miljenici State Departmenta mogu pricati bajke o Evropi srpskom narodu a u stvarnosti ispunjavati nihove zadatke i nastaviti cerupati Srbiju.
Nakon 9 godina takve sumorne stvarnosti
neko mora izbiti taj jedini adut sadasnj vlasti a koji glasi: dogodine, u vrlo kratkom roku itd-
Danas je postalo tesko tako naivno podvaljivati srpskom narodu...
Његови греси су велики, јер је прокоцкао велике наде.
Прво је 5. октобра самопрогласио изборе завршеним у првом кругу,
иако је разлика била танка.
Да се понео као демократа и витез, требало је да иде у други круг и добије плебисцитарну подршку народа.
Скупштина ја паљена управо зато да би били спаљени изборни листићи.
На његове очи земља је распродавана у бесцење...
Имао је, и има, лош кадар.
Главнису били кумови Динкић и Ђелић, који су најпре у црно завили наш банкарски систем,
а потом и целу привреду.
Правио је труле политичке компромисе.
Затим, довео нам је Чанка на власт,
Бавећи се мање важним стварима, Војводина му је отишла испред носа.
Нећу набрајати шта је још рђаво урадио. Листа је дуга.
Речју, упркос образовању и поштењу, патио је од хибриса, и зато је заслужено ту где јесте.
Као и они који су га подржавали.
5. октобра 2000. Србиja je пронашлa своју душу.
Броз па он.
То мајка више не рађа(ла).
Za potrebe stvaranja zorne predstave «pretrčavanja» pokušat ću opisati dva tipična primjera i na kraju ih uvesti u zaključke «control engineeringa». Čitaocu je dovoljno srednjoškolsko obrazovanje.
Prvi primjer je jednostavan: zamislite putnički brod na lepom plavom Jadranu. Na njemu su dvije brojne grupe ljudi (DS i SNS). Zbog rasporeda ljudi dolazi do naginjanja tog broda u većem iznosu i – ljudi počinju pretrčavati sa jedne na drugu stranu, da bi zadržali situaciju stabilnom.
Ova «regulacija» će funkcionirati do momenta dok vođa ne naredi čitavoj svojoj grupi da izvede stabilizaciono pretrčavanje. Time je ponderirana uloga Nikolića od suštinske važnosti.
Može se zaključiti da će utrčavanje Nikolića na drugu stranu (koalicionu) – zapravo prevrnuti brod, jer će se svi naći na jednoj strani, a to je – bilo desna ili leva – strana prevrtanja.
Stabilitet broda (države) dakle očigledno održava postojanje dvije disciplinirane grupe od kojih svaka ostaje na svojoj strani. Sistem je kontrolabilan.
Drugi primjer je malo teži: u elektroenergetskom sustavu opterećenje u mreži se ljulja u brzim pravilnim ciklusima (50 puta u sekundi, ali mi ćemo usporiti ovaj film na jedan jedini ciklus). Tako dugo dok čitav električni naboj putuje u istom smjeru, mreža je uredna. Problem nastaje kad pojedini veliki potrošaći razbiju ovu urednost i naboji počnu putovati obrnutim smjerom. Dodatno se i vodovi zagrijavaju ovim nabojima koji mijenjaju smjer. Kažemo da se radi o prevelikoj reaktivnoj ili jalovoj snazi u mreži. Traži se intervencija – u protivnom će se mreža raspasti iako ona sama ima dovoljno snage. Zanimljivost je da već malo veći iznosi ove jalove snage – ruše i najzdraviji sistem dovoljnog kapaciteta. U političkom žargonu – dovoljno je i da manji broj političara počne «pretrčavanje» - pa da država ode u «black-out» (energetsku tamu).
Treći primjer je nastao iz iskustva sa gore opisanim. Radi se o «control engineeringu» čiji postulati polako ulaze u političku svijest ili je pokušavaju nekako imitirati. Postavljaju se regulatori koji stabiliziraju sistem i brinu da takva regulacija ima dovoljno brz «odziv» na svaki poremećaj.
U političkom životu ovaj «control» postavljen je na operativnom nivou stranaka. To međutim nije mjesto vladanja koje upravlja čitavim nizom ovako zatvorenih političkih programa. Vladanje je moguće samo onda kad su tehnologije stranaka zdrave, a to znači da su njihovi programi izvedivi iz postojećeg ljudskog potencijala i da su disciplinirani u smislu da ne upadaju u «pretrčavanja».
Završimo tehnički dio (ako niste poginuli od dosade): sistem mora biti stabilan i mora znati krajnji iznos dopuštene nestabilnosti kod koje ima kritična nacionalna rješenja.
Obrnuto, ne manje važno, ako postoji interes da se sistem sruši – on će koristiti sve elemente destabilizacije znajući da sa malim financijskim iznosima može srušiti ogroman sustav. To su elementi klasičnog suvremenog razaranja država. Svaki element je poznat, sve ovisi o «studiji izvodivosti».
Pa da sada zaboravimo gornje i odemo u čisto političke zaključke, koji na prvi pogled ne moraju biti očigledni.
Prvi zaključak je da dvije političke stranke nude neusporedivo bolji stabilitet nego jednopartijski sistem. Primitivnom Titu nikad nije bio jasan Đilas osim kao «pretnja» njegovom kapitalnom egu.
Budući da tradicionalno ne postoji potencijal Balkana koji bi uskočio i ponudio iskustvo Srba u vladanju, treba pogledati koje su karakteristike «dve Srbije», jer pretvorba u jednu definitivno razbija Srbe kao narod koji se samo mogu nastaviti utapati «među nama ostalima». Nama je bilo dosta Srba, ali to nije ni blizu onome koliko su Srbi siti nas susjeda.
Ukratko potreban je disciplinarni sustav koji pročiščava koncentraciju Srba i ostaje na sigurnoj udaljenosti od koalicijskih «pretrčavanja». Taj program može biti evropski onoliko koliko to Srbima odgovara. Oni su ujedno jedina stabilna garancija u pregovorima sa Evropom, jer u protivnom ih Evropa pretvara u ogroman destabilizacijski blok «jalove ili reaktivne» političke struje, koju ni sama nije u stanju izdržati unutar svog sistema. S ovog stanovišta nema ništa loše u Nikolićevu informativnom razgovoru u Briselu. Tako dugo dok ne zazviždi na kolektivno «pretrčavanje». Štaviše izuzetno je važno da otvori stranci čitav raspon političkih opcija, jer samo tako stranka može pokriti realne potrebe.
Centralni stabilizator Nikolićeve opcije je suštinsko integralno pravoslavlje. To je tradicionalna unutarnja energija koja počiva u čitavom formalnom i neformalnom dijelu ove opcije. Bitno je kazati da neformalni dio pravoslavlja, onaj koji nije organiziran kroz crkvu, već nosi svoj život na ateističkim nanosima vremena i potpuno je nesvjestan – trenutno predstavlja ogromnu većinu ove vrijedne ostavštine. Upravljanje ovom energijom izvedivo je isključivo suptilnim poznavanjem religioznog realiteta. U protivnom čitava struktura može završiti u teokratskoj reaktivnosti, koja je opsesivni neprijatelj Zapada. Taj konflikt je nepotreban prvenstveno stoga što priroda religioznog realiteta počiva u «slušanju mlađih od sebe» i tu zadržava svoj vitalitet. Ona nikad ne preuzima egzekutivne položaje i predstavlja najdublju stečevinu pasivnog kapitala naroda. U smislu političkog «controla» - religiozni realitet je centralni i najdirektniji «odziv» svakog poremećaja, onog koji funkcionira na razini «spojenih posuda», dakle funkcionira bez ikakvih «feedback» dodataka koji upravljaju brzinom i iznosom odziva.
Nikolić dakle treba upravljati ovom energijom odnosno pokloniti joj svoje probleme i tražiti njene rezultate.
Dobro, šta je sa «drugom Srbijom» oko Tadića? Ona će pokušati doći do svoje čiste koncentracije i težit će jevrejskoj paradigmi. Orjentirat će se po satelitima koje će zvati «nepobediva sunca» čak i onda kad joj ovi isporučuju «milosrdne andjele». Po njima će se orjentirati i onda kad prodaju srpsku medijsku dušu za komične iznose bez svijesti o vlastitoj vrijednosti i bez stvarnog samopoštovanja.
Ova «jevrejska» paradigma zapravo je najmanje jevrejska. Ona ima najbrži odziv u političkom «controlu», ali nema stabilitet «spojenih posuda». Suprotno spekulativnim političarima čiji odziv reagira samo na «jevrejske veze i novac», ova opcija ne nudi Jevrejima nikakav bolji status nego im je Evropa ponudila u prošlom stoljeću. Ona parazitira na Jevrejima, a ne obrnuto.
To je stvar koja kod Nikolića ne postoji i ne smije postojati.
Ono što u obitelji nedostaje – a bitno je za ozdravljenje – uvijek počinje sa konstruktivnom i silovitom svađom iza zatvorenih vrata. Tek tada ide medijski servis koji treba razraditi čitavu političku platformu Srba.
Posle ovoga, jednostavno se nema sta prigovoriti Tomislavu od strane DS-a. Nema vise prica kako ce on eto Srbiju vratiti u 90-te (mada bi samo nepismen covek u to mogao poverovati), kako ce on uvesti Srbiju u nove konflikte i ratove i sl.Jednostavno SNS je postala "prihvatljiva" za EU i vlast DS-u se polako izmice, sto je najbitnije u celoj prici. "Repovi" koji se Nikolicu mogu prisiti od strane DS-a su tipa: "Aha, ma to su ti isti radikali samo nemaju bedz, vuk dlaku menja ali cud nikad i sl". A ja vas pitam : A koji "repovi" se mogu prisiti DS-u?.Kostunici?. LJudi moji, "repovi" koje iz proslosti vuku i DS i DSS su tako dugacki da mi treba 10.000 karaktera da i napisem. Sve u svemu, ti "repovi" se ticu zestokog, par exelance KRIMINALA koji stoje iza ovih stranaka koje su evo sve do sad vladali i jos vladaju.
Na kraju, jos jednom sve cestitke SNS-u za ovaj potez!!
Потпуно је бизарно да се на НСПМ (који је Томи ударао редовне пацке управо због недостатка стратегије према ЕУ, и суштински маргиналном и застарелом СРС-концепту међународних односа, и емитовао виљдиво задовољство кад год овај заврши као други на бројању гласова), данас изиграва Наташа Јовановић из 1993, и да се о Томи свакодневно емитују зловољни и кисели рефрени.
Човека је управо ПРО-ЕУ став српских бирача коштао места председника. ТРИ ПУТА. Па шта хоћете? Тома није колумниста мудрог е-магазина који има једину одговорност у томе да развезе о грозотама Европске уније, него политичар који треба да оствари успех код српских бирача. Који желе и национално достојанство и Косово и блиске односе са Москвом. Али желе и ЕУ. Да ли су у праву или не, показаће историја.
Нешто ми се чини и да добар део устерепталог коментаријата овде живи по дијаспорама. А те дијаспоре нису ни Техеран ни Пјонгјанг. Па немојте да будемо лицемерни и дволицни.
И запамтите: ни Русији, ни самима себи, не требамо као црна рупа. Говорим о економији. Без економске реформе и без стварања богате и просперитетне Србије, нема ниједног националног циља који ће бити остварен. Тачка.
И није Тома измислио "ЕУ без алтернативе", него је то једини економски простор којем географски можемо да се прикључимо. Русија нам то не нуди (мада жели да будемо њен меки прелаз и савезник у ЕУ, што је добро, и добар је њен енергетски и бизнис-уплив овде). Прво је Србија гласала за Тадића је јер је мантра о "злом Томи који нас гура у беду" била успешна, а сада се Томи оспорава прилика да народу пошаље уверљивију поруку.
Valjda nisu svi Tomini glasači ovako površni?! Niti piše "potpredsednik SRS-a" (več ZAMENIK PREDSEDNIKA SRS-A), a drugo, šta da piše kad je izjava data 11. aprila 2008? PreSednik budućeg SNS-a? ;)
Što reče N. Tanasić, "ko nema u vuglu ima na guglu", pa da ste malo pretražili videli biste tu izjavu na ovom sajtu http://www.nspm.rs/reci-i-misli/reci-i-misli-67.html (nadam se da mi moderator neće iseci link).
Znači sada i Toma može da priča BAJKE? ;) Heh. A živi-bili-pa-videli, uskoro će Toma biti miljenik i Stejt dipartmenta... Samo nek se na vreme seti da je izjavio da NIKAD NEĆE TRAŽITI VIZU ZA AMERIKU!!! ;)
Ваш коментар је писан у духу "L' etat c'est moi", чиме ви присвајате душу свих Срба,
па тако и моју, без дозволе, што мудар човек никад не чини.
Елем, можда сте Ви заиста нашли своју душу, која сад обитава у рајској Србији,
на чему Вам завидим.
П.С. Рикарду Барићу дубоко поштовање!
Сад, што се Томина реторика "и патриотизам и ЕУ" није свиђала ДС-у, па га тукао свом силином медијске демонизације, а што су се мргодили и по централним отаџбинским управама на Томин нови ветар... то је, мање-више, познато свима. Ето СРС шансе да и даље истиче фантазију о колективном буђењу српског духа у Травнику и Имотском као свој првенствени политички програм, и срећан јој цензус ако тако мисли. Нека демократе и даље "модернизују" Србију својим парадржавама, чанцима и пајтићима, тајкунима и пропагандом...
Србији треба опција која ће успети и да буде национално одговорна, и демократски и цивилизацијски у скласду са веком у којем смо, и међународно релевантна. Ако Николић тога није свестан и не мисли озбиљно, боље нека се не упушта. Пропуштених шанси имамо превише већ
... већ сам искрено обрадован да је г.Лазић смогао снаге да и сам допринесе "мњењу" Србаља на директан, личан начин, а не само преносећи лупетања других и суптилно их извргавајући руглу, пуким стављањем довитљивих наслова!
Иначе, ако сам пропустио нешто овакво од истог аутора досад на НСПМ, па "испаднем глуп" за овај коментар, извињавам се!
Свеједно, за разлику од А.Чотрића, који пише своје вишеструко награђиване умотворине из топлог и ушушканог гнезда... (асоцијација на велику, дебелу и квалитетно "угњеждену" птицу!) г. Лазић мени личи на мршавог врапца-џивџана који крешти на ивици гелендера на тераси!
Добродошли, г. Лазићу! Имате моје пуно поштовање... :)
Niko ozbiljan u Srbiji nije pomisljao da bi mogli biti deo ili bilo kako prisajedninjeni Rusiji. Sa druge strane, ima dovoljno razumnih ljudi koji veruju da nema razloga da se ne grade dobri odnosi
sa Rusijom (kao i Kinom. Indijom, ...). SAD nece
nikad biti "prijateljska" zemlja, dok god u Rusiji
vide neprijatelja (jer ne daju dovoljno). Sada bi svima moralo biti jasno, da je "ideologija" u
prethodnom hladnom ratu bila samo za zavaravanje neukih.
U Srbiji je ogromna vecina (i vise od 70%) naroda
za "ostvarenje sna"- pridruzenje Evropi (i EZ).
Tako, "optuzivati" g. T. N. za prevrtljivost je
ustvari pokusaj odbrane DS "niskim" udarcima i lazima.
Autoru izgleda nije jasno da citaoci nisu ni glupi, ni kratkog pamcenja a ni to da DS nije
"patentirala" -"Evropa nema alternativu!".
Takodje, mozete vrlo brzo ocekivati vrlo argumentovane nastupe i napise, koji ce pokazati
da je Vlada i cuvena "koalicija" ustvari protiv
integracije u EZ.
Pored svega, nema Programa ni plana, a jos manje
izvestaja, gde je Srbija u odnosu na neophodne
uslove za integrisanje. Lako je cak pokazati ad citav niz neophodnih zakona i promena, nisu jos
nipomenuti.
Takodje, zaboravljate zasto je g. Nikolic istupio
iz SRS i osnovao novu partiju.
Inace vas clanak ce mu dobro doci, jer mu ovakvim
"napadom", ustvari pomazete. Zato, samo napred!
S. Savic
Нисте разумели мој коментар, мада не желим да уопште полемишем са вама око њега, тим пре јер нисам увредио г.Лазића, док ви мене јесте.
Сада слободно продужите ОКО мене...
Поштована господо,
Жао ми је што је и овде дошло до неразумевања - узимам учешће иако могу (оправдано :-) бити оптужен за саморекламерство & злоупотребу положаја - чињеница јесте да има мојих текстова на новом сајту (лако се то, уосталом, види у рубрици ОД ИСТОГ АУТОРА), али само на оном старом има неколико који су баш ПОЛИТИЧКИ.
Г. Родољубе, хвала на интересантној :-) добродошлици, хвала и што пратите Речи и мисли: што се писања тиче, кад човек припремајући их прочита све те њихове "умотворине", пре му дође да се (само)убије него да још пише неки текст! :-) Додатно, за мене заиста важи "мало руках, малена и снага", али трудићу се у наредном периоду да напишем још нешто, макар да људи схвате да АМА БАШ НИШТА лично немам против грађанина Т. Н.
Срдачан поздрав!
PS. Мислим да је овде лепо демонстрирано да "слободнији" језик, који не дозвољавају модератори па то постане предмет љутње појединих коментатора, лако може да се "изврне" и постане предмет неспоразума!
Можда је било понајбоље да сам написао да сте Ви код мене "новајлија" (отуда недотупавна "добродошлица") са ауторским, политичким текстовима...
...али сам, очигледно, занемоћао над тастатуром, пишући онај коментар горе.
Још једном се извињавам ако сам увредио некога.
Заиста се чудим откуд Вам идеја да сам гласао за једног од те двојице?!
Продужавам!
"Зашто, само Томи не дозвољавате да промени мишљење? То је право сваког човека, а чак је и нормално."
Da on ima pravo na to, niko mu ne osporava, ali
da je to 'normalno', to je druga rabota. Pisca ovih redova, Toma uopste nije ubjedio da je situacija opravdala njegov prelom sa SRS, narocito ne, kad je odneo one mandate sa sobom koji mu nijesu pripadali. Ovo se zove oportunizam, koji je, nazalost postao 'normalni' fenomen na nasoj korumpiranoj politickoj sceni.
Miki nastavlja (sa izvjesnim divljenjem):
"И поред тога он Тома није напрсно променио мишљење, него је од противника ЕУ, полако попуштао и дошао до евроскептика, а сада је потпуно за улазак Србије у ЕУ."
Prevod : -preneo nas je Toma pazljivo, 'zedne preko vode'. Vrlo vjesto. Da mu se cestita?
"А шта је па лоше у томе?", zakljucuje pragmaticni Miki
Za Tomu nista.Naprotiv, prijem u americkoj ambasadi mu je obezbjedjen, sto mu moze donijet i neko ministarstvo. Ko kaze da se Ivica Dacic nije dobro snasao?