"Na konstataciju da se na spisku donatora SNS-a nalaze i socijalni slučajevi on je rekao: "Sad ću da vam objasnim kako. Sedimo nas dvoje, i bude tu i neki treći čovek. Ja ne znam da li je to tako, al' pretpostavljam - ja kažem: "a ja hoću da dam 800 evra, ali ja ne mogu da dam 800 evra, dozvoljeno je to. Evo ti, izvoli novac, molim te, plati za našu stranku"."
ALO, VUČIĆU, OTKUDA TOLIKO EVRA "ONOME" KO DAJE SOCIJALNIM SLUČAJEVIMA DA "POMOGNU" SNS???
VUČIĆU, DOTLE U SVOME RAZMIŠLjANjU NISI STIGAO, MOAĆEŠ PONOVO DAVATI OBJAŠNjENjA. ŠTA LI ĆE BITI "NOVO" U OBJAŠNjENjIMA???
REČIMA SE KRIMINAL NE MOŽE SAKRITI.
Preporuke:
130
2
2
petak, 03 novembar 2017 13:54
Srki
stvarno moras bit veliko dzubre od coveka da moze da lazes milione gradjana na ocigled i od njih da pravis budale, ali doci ce i tome kraj
Preporuke:
150
1
3
petak, 03 novembar 2017 14:00
momir
Pa dovoljna je rečenica da "nema govora o pranju novca, ali da će sve da se ispita". Ovo je logički biser nazovi predsednika Srbije, iza kojeg se kriju što neznanje, što neobrazovanje, što neukost i nesposobnost, ali pre svega, KLEPTOMAN i LAŽOVČINA. Mudrome dosta.
Preporuke:
143
1
4
petak, 03 novembar 2017 14:13
R
Cemu pravdanje ako je to tako !!
Cak je i ono mnogo puta po 40000 rsd cisto uplaceno kao nikad u istoriji !!!
Problem je zaista pravdati ocigledne gadosti , ali kao nikad niko u istoriji on ipak pokusava !
Sizifovki nema sta !
Preporuke:
90
1
5
petak, 03 novembar 2017 14:30
Perica
"..."Sad ću da vam objasnim kako. Sedimo nas dvoje, i bude tu i neki treći čovek. Ja ne znam da li je to tako, al' pretpostavljam - ja kažem: "a ja hoću da dam 800 evra, ali ja ne mogu da dam 800 evra, dozvoljeno je to. Evo ti, izvoli novac, molim te, plati za našu stranku"...."
...alo Vucko brale...nista ti izgleda ne pomaze sto si ...najbolji student prava...glupo ostaje glupo...
...za tvoju informaciju...upravo si opisao pravnu definiciju politicke korupcije....i zakonski nedozvoljeno finansiranje stranke...gde je napredna stranka zakonski odgovorna....
...al neka...ti si cist ko suza....
...a taj treci covek se verovatno zove Andrej...?
Preporuke:
157
1
6
petak, 03 novembar 2017 14:32
Comment ca va?
Njegovi intrvjui- monolozi na televiziji samo uz oznaku 18+.
Preporuke:
108
1
7
petak, 03 novembar 2017 14:43
man.siti
Lopov i lažov,kraj.
Preporuke:
119
1
8
petak, 03 novembar 2017 14:48
skoro da je za ne poverovati
da PREDSEDNIK jedne zemlje daje ovakve izjave!7000 donatora daju svi, ama bas svi po 40.000 dinara i vucicu to nije sumnjivo?? Da li to znaci, ako ne sumnja, da nije iznenadjen, odnosno da je bio upoznat sa protivpravnom akcijom.
A price o onima koji su bez novca, ali ga skupe zajedno pa uplate bas 40.000 neka prica svojima bliznjima, mozda mu poveruju!
Preporuke:
104
0
9
petak, 03 novembar 2017 15:06
@ Vučić "ekonjomista"
"čist račun duga ljubav" ?
Šta je SNS dužan zajedno sa Dačićevim socijalistima od 2012 (zajedno sa penzionerima i zaposlenim u "javnim kućama")
- 6.1 milijardi evra pljačke javnog duga od 2012-2014
- 4 milijarde evra šteto od poplave i suša
- 5 milijardi evra pljačke javnog duga od "reforemi"
- 0.8 milijardi evra štete od "prodaje" JATa
- 0.3 milijarde evra štete za "beograd na vodi" za sada
- 0.3 milijardi evra štete za Brnabićkine "vetroparkove" (ukupan iznos će biti ~ 2 milijarde evra)
- nepoznati iznos štete za obradive površine i prodaju Aerodroma Beograd zbog pljačke sa JATom
- nepoznati iznos štete za pljačku sa "investitorima" za "subvencije" i "beneficije"
- nepoznati iznos štete za uništenje zdravlja radnika koji rade za minimalne plate kod Vučićevih "investitora"
- neprocenjiva šteta za teritoriju i infrastrukturu Kosova i Metohije, priznanjem šiptarske terorističke islamske države
Saberi i plati Vučiću...
Preporuke:
96
1
10
petak, 03 novembar 2017 15:11
@ Comment ca va?
Njegovi intrvjui- monolozi na televiziji samo uz oznaku 18+.
Grešiš. U Stradiji se ne postaje punoletan sa osamnaest godina, nego tek kad ti umre otac, i postaneš osoba koja ima svoje mišljenje.
Preporuke:
53
1
11
petak, 03 novembar 2017 15:44
Kome je ovaj čovek predsednik?
Svima nama ili samo - naprdnjacima?
Preporuke:
76
1
12
petak, 03 novembar 2017 16:01
koba
Sedim ja sa ministrom finansija i razgovaramo kako smanjiti rashode budžeta (nisam bio tu, ali predpostavljam da je tako bilo), a on kaže "daj da smanjimo penzije 10%.
Popuni se budžet pa presipa, a onda sa onim viškom zadužimo 7000 naših simpatizera sa po 40000 dinara da uplate na račun SNS, jer mi najmolje znamo kako pametno potrošiti novac (na bilborde, na sendviče i autobuske karte tolikih simpatizera, na bugarski voz, na litar ulja i kg šećera za pomoć sirotinji pred izbore, ...).
I šta tu nije čisto?
Pa nisam ja Toma Nikolić da pravim vikendice i crkve pokajnice ili da kitim svoju suprugu zlatom i biserima.
Ne, ja ako nešto pretekne stavim u ženevski sef, koji je odmah pored Milovog, da se nađe ako mi, ne daj Bože, izmaknu fotelju.
Preporuke:
77
1
13
petak, 03 novembar 2017 18:54
morus alba
mislio moci ce i ovde da drzi monolog dok mu novinar ide niz dlaku pa se malo zaj*** Vucicu ispao si glup u drustvu. I konacno neka svi ovo vide. Koliki idiot treba biti pa verovati ovom liku....
Preporuke:
70
1
14
petak, 03 novembar 2017 21:15
Nele
Pobogu ljudi, da li je ovo moguće?
Jeste, moguće je:
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=111837
Preporuke:
32
1
15
petak, 03 novembar 2017 21:37
Mićunović
Pošta na šalteru ne identifikuje ko uplaćuje 40.000
Može jedan čovek, na imena izmišljenih uplatioca, koja ne postoje u Srbiji, da ispuni hiljade uplatnica, da sam na šalteru za sve uplati i Bog te veselio. Toga se nisu setili. A možda i jesu?
Bilo bi dobro da se javi to treće lice, taj TAJKUN, da demantuje ili potvrdi laži predsednika Stbije.
Laž i lažni predsednik lepo se rimuje. Svaki dan pada. Pao je jadnik, kolena mu klecaju.
Preporuke:
45
1
16
petak, 03 novembar 2017 22:19
Sudstvo i tužilaštvo nije pod njegovom kontrolom
1. Opljačakli smo penzinere, znate ali to nije pljačka? To što smo oteli od bogatih penzionera dali drugima pout Klintona i Blera, a kao fol pomogli druge penzinore nije otimačina.
2. Plate i penzije NEVIĐENO VEĆE, potpuno u pravu. Niko to povećanje nije video.
3. Zna da je Janković ubica, a ne zna kako sirotinja na socijalnoj pomoći donira 40.000 dinara SNS-u.
4. Rušenje u Svamaloj, ma to nije ništa. Ministar policije čija policija nije izašla na poziv grđana koji su zadržavani od maskiranih i naoružanih ljudi ne treba da bude smenjen. Ne zan on ko je rušio, a sve drugo zna. 5. Mediji su slobodni 24 sata vode hajku protiv mene Vučića. Sad smo na televiziji koja stalno u vestima ne govori ništa pozitivno o meni, samo samo su na moj nalog proterali Olju Bećković.
6. Brat mu je pošten a on siromašan Na ptanje da je rekao da će da radi u firmi kod brata? Ma ne nije on imao firmu, hteo je on da otvori firmu.... (mi smo budale). Brat voli mene i stranku u kojoj smo.
Preporuke:
63
1
17
petak, 03 novembar 2017 22:22
gandra
razbila ga je brankica - sav je smusen i izgubljen - cim nema zastitu voditelja sav se pogubi - bedno!
Preporuke:
56
5
18
petak, 03 novembar 2017 22:39
jednostavan zaključak
Pošto je sve slago ono što znamo, znači laže i oko toga da mu je brat pošten a on siromašan.
On je u međeuvremenu postao za finasije doktor. Ikrao penzije i oteo deo plata. Radnici pošte su ovih dana oduševljeni boljim životom, prosto ne znaju gde če potrošiti platu.
Preporuke:
52
1
19
petak, 03 novembar 2017 22:51
@morus alba
izvinite, ali moram da ponovim vase reci -
Koliki idiot treba biti pa verovati ovoj osobi?
Odgovor - potrebno je biti zaista veeeeliki idiot!
Preporuke:
69
1
20
petak, 03 novembar 2017 23:39
Zoran
Bolest.
Preporuke:
48
1
21
petak, 03 novembar 2017 23:48
Beograđanin
Ti 'ispunjavaš obećanja' samo u emisijama gde si jedini gost.
Preporuke:
49
1
22
subota, 04 novembar 2017 00:25
brnjica
Predstava za naivne.
Brankica nije postavila prava pitanja,nije ni nameravala da ih postavi. Delovalo je kao da se nije dobro pripremila, a u stvari, sve je izrežirano. Čisto glumatanje.
Preporuke:
70
2
23
subota, 04 novembar 2017 02:32
n.n.
Ovo dvoje marioneta su iz istog pozorišta i odigrali su predstavu za oskare!
Režija prezadovoljna!
Preporuke:
40
1
24
subota, 04 novembar 2017 06:14
Slavka Moravka
Intervju (tj. debata) je bio krajnje dosadan, i nije pružio ništa više od Vučićevih čuvenih konferencija za štampu gde on priča šta hoće...Ne znam ko je navukao Brankicu, ali potpuno je izgubila reputaciju (kod onih kod kojih je imala) jer nije postavila ni jedno pitanje različito od onih kojim ga bombarduju novinari iz mase kad ga sačekaju na stepeništu...Ovo nije ličilo na debatu, nije ličilo na intervju, nije ličilo ni na šta..Uobičajen Vučićev nastup, "one man show"...
Preporuke:
43
3
25
subota, 04 novembar 2017 07:05
raskrsnica iluzija
Osoba koja je ucenjena nije u stanju da saopšti ono što je istina već ono što joj kažu da je istina. To je Aleksandar Vučić. Ali, to je i većina nas, malovarošana. Zato bi i njega trebalo razumeti, da bi razumeli sami sebe. Tu nema mesta čak ni predrasudama. Ovo je zemlja i država izmišljene istine. Ako ima imalo savesti ovaj čovek će se pre ili kasnije obračunati sam sa sobom. Uostalom, kao što već čini i ovaj čitav i jadan srpski narod.
Preporuke:
13
2
26
subota, 04 novembar 2017 07:21
Agaton
Ona Brankica (iz Insajdera) i ova danas kao da nisu iste osobe. Pitala je sve ono sto je manje vazno od onoga sto nije smela.
Voleli to da cujete ili ne,Vucic je i ovog puta pokazao da moze sve:da ucutka preglasne(Seselja,Brankicu...)medije,TV,pa cak i penzionere kojima je "oteo deo sirotinje" i dao ga kao poklon od 5.miliona u Srebrenici,opet bez pitanja naroda....Tako je Vucic dobio kamenice a mi "priznanje" da smo genocidni narod....
Samo ovako i samo napred.Srbijo,izdrzi ako mozes.
Preporuke:
26
4
27
subota, 04 novembar 2017 07:22
Neko od novinara...
... kada intervjuise Vucica, trebalo bi otvoreno da mu kaze: Predsednice, gledate me u oci I lazete, poricete sve sto ste rekli i obecali", a onda mu pustiti snimke monologa I izgovorebih lazi I obecanja. Kaze da I on gresi. Vucicu,ti nesmes da gresis, ne kada je u pitanju narod I drzavna politika.
Preporuke:
25
1
28
subota, 04 novembar 2017 07:47
tragikomično
dalje od naslova nisam stigao, av av je patološki lažov i veleizdajnik (pravni termin)...
Preporuke:
31
1
29
subota, 04 novembar 2017 08:12
LAŽ, LAŽOVŠTINA
VUČIĆ KAŽE:
„Ispunio sam najveći broj svojih obećanja. Nikada nisam obmanjivao narod. Glasove smo na izborima dobijali samo na ispunjenim obećanjima“
SVE OVO JE LAŽ!
Preporuke:
27
1
30
subota, 04 novembar 2017 08:19
VUČIĆ JE GORI OD TADIĆA U SVEMU
„Ispunio sam najveći broj svojih obećanja. Nikada nisam obmanjivao narod. Glasove smo na izborima dobijali samo na ispunjenim obećanjima“
Podseća me Vučić na onu plavušu koja je tvrdila da je Tadić ispunio sva obećanja, a na zahteva da navede ta ispunjenja zamislila se i ćutala, a onda, kada se od mikrofona vraćala među svoje, tresnula je o pod. Taj snimak se dugo vrtio na jutubu, a možda ga još ima.
Preporuke:
20
3
31
subota, 04 novembar 2017 08:32
Zabrinuti
Intervju ispod svakog nivoa "istrazivackog" novinarstva. Brankica nije ni promil one autorke insajdera o visemilionskim pljackama u Kolubari. Epilog svih tih emisija: NISTA!!! Ovaj intervju se nije dotakao recimo slucaja Bor, ni reci o firmama koje vedre i oblace u Srbiji u pojedinim bransama, ni reci o protestima zbog elektrane na Limu, ni reci o otimacini firmi po Srbiji, ni reci o veleizdajnickoj spoljnoj politici... Elem, po mom skromnom misljenju, emisija je uradjena sa ciljem podrske Predsedniku, jer mu rejting pada, lagano, ali sigurno. Kosovo je grdno sudiliste, pritisci mentora sve veci i tezi, traze se rezultati, ispunjavanje obecanja. Pod plastom stabilokratije Srbija je opljackana i naravno da niko na Zapadu na to nece reagovati, sem mlakih upozorenja o stanju u medijima. sam Bog zna sta je sve obecano da bi se doslo na vlast na "izborima", pri cemu su zapadni mediji satima pre zatvaranja biralista cestitali Nikolicu izbor za Predsednika. za svaki slucaj, kao "opozicija" ..
Preporuke:
29
1
32
subota, 04 novembar 2017 08:32
Srba
Svaka čast Vucicu skroio intervju po svojoj meri. Mora da je Brankica debelo naplatila svoj rad. Jer sve ovo je vec receno. Pa da je Vucic sam sebi postavljao pitanja nebi to bolje uradio. Al za siroke narodne mase , penzionere,patriote,evroafro fanatike,budzetlije . Mogu samo da slusam komentare po čarsiji. Ko se upecao na ovaj intervju bice upecan i na novim izborima.
Preporuke:
25
2
33
subota, 04 novembar 2017 08:41
Zabrinuti
... promosvisu se ljudi sa istom mentalnom matricom, neoliberalni koncept ekonomije koji je Srbiju razorio od vlade Djindjica do danas, EU i NATO nema alternativu, Kosovo i Metohija, Vojvodina i Raska niz vodu. Tolerancija netolerantnih u Srbiji je jedini prihvatljiv modus ponasanja politickih "elita". Promena mentalne matrice Srba i ubijanje duha, to je zajednicko svim akterima na danasnjoj politickoj sceni u Srbiji, cast retkim izuzecima koji sagledavaju svu dubinu nase tragedije, primer Antonica. I da ne duzim, ova intervju je samo jedan od "piksela" na pecatu vecne sramote kojim smo obelezeni kao narod, i nista vise od toga. u Ponedeljak niko o ovome nece vise ni raspravljati, to ce biti, kao i mnogi drugi, dogadjaj iz nama daleke proslosti... Ovakvi kakvi smo dozivecemo jos vece padove, jos vece ponizenje, jos vece razocarenje, spustacemo se na lestvici sve nize i nize i nize. kakvi smo kao narod, u celini, dovoljno govori cinjenica da, ma kavi bili izborni uslovi i zakoni...
Preporuke:
12
1
34
subota, 04 novembar 2017 08:41
Petar B.
Posle gledanja kompletnog intervjua, moram priznati da nije bio dosadan, da mu je g-dja Stankovic postavila dosta pitanja koje obicno ne dobija, ali i da je g. Vucic uspeo da obuzda svoj uobicajeni bes, mrznju i sarkazam, i da ovaj intervju zavrsi relativno civilizovano.
To nazalost ne znaci da su gledaoci informisaniji posle ovoga, jer je na vise segmenata bila ocigledna njegova namera da ne odgovori ili da promeni temu.
Interesantnije je pitanje sta je nateralo g. Vucica da pristane na ovaj intervju. On ce tvrditi da se "ne plasi" i "odgovara na sva pitanja", ali kad se izbace te floskule, postoje samo dva moguca razloga zasto je to uradjeno:
1. Kritika spolja-g. Vucic je pod sve vecom kritikom gusenja medija pa mu ovakav intervju dobro dodje da "ubedi" SAD i EU da to nije tacno
2. Izbori-moguce je da su istrazivanja javnog mnjenja pokazala da bi neka grupa (recimo glasaci g. Sapica) pozitivno reagovali na ovakav nastup.
Ipak opsti utisak je-ista meta isto rastojanje!
Preporuke:
100
3
35
subota, 04 novembar 2017 08:42
Vladimir
Brankice-svaka čast...Nije lako razgovarati s takvim narcisom...
Preporuke:
13
3
36
subota, 04 novembar 2017 08:47
Zabrinuti
... Srbija podrzava nekoga ko je do pre nekoliko godina govorio i radio dijametralno suprotno od onoga sto danas radi i govori. U privatnom zivotu pojedinca to je sasvim legitiman cin, svako ima pravo da menja svaki dan svoje misljenje o nekom pitanju. Ali, kada se radi o osobama iz javnog zivota, iz sfere politike, od koje, na zalost, zavise sudbine jednog naroda, takve promene su nedopustive. Od visegodisnjih najava borbe protiv kriminala kada i ako oni dodju na vlast, da samo pomenem onu famoznu lutku Dinkica u robijaskom odelu, dosli smo da je Srbija postala "zajednica feuda", skai grad ili oblast ima na celu feudalca koji vedre i oblace. Primer je skorasnja afera iz Subotice i ponasanje Labana, bivseg direktora javnog preduzeca. Sve je dozvoljeno dok si u sluzbi zapadnih mentora i dok sluzis interesima EU i NATO.
Kako "najbolji student prava", što su izgleda i ovdašnji komentatori na NSPM nekritički prihvatili, može da bude neko ko je PRAVO studirao više od šest godina (upisao 1988. završio 1994, novembra)? Kome je jedan od profesora bio i Šešelj, partijski šef, dok je student bio poslanik (od 1993. član i poslanik SRS, a fakultet završio 1994.)?
Drugo, taman i da jeste "bio najbolji" u bilo čemu, kad se time ne bavite NIKAD u svom životu, koliko vam od nabubanog "znanja" ostaje? Svako ko je bilo šta u životu učio pa naučio, zna da bez neprestanog bavljenja naučenim, usavršavanja, jer bez toga nema stručnjaka, ne može biti ekspert.
Niti je predsednik SNS-a bistar, niti je pametan, niti je dobar glumac, niti je demagog ekspert - već je beskrajno radikalski bezobrazan i bezobziran. Radikalski prost, bahat, alav, netaktičan.
Dajete mu previše značaja, poverovaće čovek kako je poseban.
Preporuke:
37
3
40
subota, 04 novembar 2017 10:20
adam
Pa ti si jedan znaci suvi genije. Ti treba da udjes u istoriju. Mi ne mozemo bez tebe. Kakvi ovi na primer TITO,PUTIN,ANGELA MERKEL ili ovi nasi DJINDJIC,KOSTUNICA ti bi svima njima mogao da budes profesor. Ko je od njih ikad radio 28h bez prestanka to nema pojma. Samo steta sto kad si ono onda otisao u srebrenicu ljudima bio los dan ali verujem da su se posle odmah pokajali i da ce jednom na kolenima da te mole da za izvinjenje. ALEKSANDAR USNIJA VUCIC prvi put u istoriji...
Preporuke:
7
1
41
subota, 04 novembar 2017 10:22
Nista ne razumem
Glasove smo na izborima dobijali samo na ispunjenim obećanjima“
Obecanjima da cete zaposliti razne sumnjive tipove i njihove rodjake ako ukradu, falsifikuju isprave ili prevare gradjane Srbije kako bi SNS ostao na vlasti? Obecanjima da cete asfaltirati ulicu, postaviti vodovod i kanalizaciju nekome preko reda? Obecanjima da cete nekome dati parcelu, poslovni prostor, dozvole? Obecanjima da cete nekim kriminalcima dati da rade ugovore sa drzavom? Obecanjima strancima da cete izdati sve i svakoga u Srbiji da ostanete na vlasti kao njihovi verni kapo pomagaci? Obecanjima da cete sa strancima deliti ukradene pare gradjana?Obecanjima da cete uzeti od jednih da bi dali drugima? Takva obecanja nisu nista drugo nego najgora krivicna dela, kradja i korupcija najgore vrste za koje svi do posdlednjeg clana SNS treba da odgovaraju pred zakonom. Od tih obecanja, gradjani Srbije imaju samo stetu. Kamo srece da nista niste "obecavali". Srbija bi lepo zivela.
Preporuke:
16
1
42
subota, 04 novembar 2017 10:24
Branislav
Ej ti sta je on usijana tikva i bednik o sebi umislio pa je izjavio da se na njega spremaju strane sile a njega koliko je sitan i mizeran strane sile i ne poznaju. Ali nema to je prosto neizleciva bolest kod njega. On misli da je u rangu sa Putinom sa Trampom...
Preporuke:
13
1
43
subota, 04 novembar 2017 10:29
kokos
on jeste predsednik drzave u kojoj sam se rodio u kojoj sam ziveo i ukojoj i dan danas zivim ali moj predsednik nece biti nikad kao sto nije bio ni premijer i ako nakon isteka tog njegovog mandata bude ponovo izabran onda ce to biti stvarno velika bruka i sramota za nas kao narod
Preporuke:
18
1
44
subota, 04 novembar 2017 10:36
Dzimi Karter
Ako ne znas reci cu ti ili ako znas podseticu te. Kad je pre vise od 45 godina dolazio u Beograd Dzimi Karter ceo restoran je morao da se isprazni. Kad je usao covek i video da su zbog njega isterani gosti on je rekao konobarima da vrte te ljude nazad zato sto je hteo da razgovara sa njima. To znaci da on nije covek imao zazora od ljudi a ti kad negde odes u restoran ili kafanu sa sakom jada onog tvog obezbedjenja sve mora da bude prazno. Kreni ti recimo predsednice sam ulicama Beograda pa vidimo dokle bi stigao.
Preporuke:
18
1
45
subota, 04 novembar 2017 10:40
Dzoni
Njega ni to njegovo obezbedjenje ne ceni. Oni samo vide dobru zaradu u svemu tome. Inace to malo teze da oni njega gledaju kao prijatelja. On je nekad imao prijatelje a sad ti ljudi o njemu govore sve najgore. On ne moze da ima prijatelje...
Preporuke:
19
1
46
subota, 04 novembar 2017 10:51
Mula Jusuf
Ja sam znao da je on bolestan ali da je toliki bolesnik to i nisam bas znao. Da je on izjavio kako njega hoce da ruse strane sile, kako on radi 24h bez prestanka, kako je on opomenuo Putina da ne vredja Merkrlovu,kako su se svi kad je bio kod Trampa rukovali jednom a on cetiri puta to je znaci strasno. Posto je on bolesnik na kvadrat sutra ce da kaze da je pametniji od Ive Andrica od Nikole Tesle od Alberta Ajnstajna i tamo jos nekih. Da se normalnom coveku zivot ogadi
Preporuke:
26
1
47
subota, 04 novembar 2017 11:18
,,,
Subota, botovi spavaju. A, kada se probude videćete stotine minusa.
Preporuke:
19
2
48
subota, 04 novembar 2017 11:20
gandra
eto izasao si na duel brankici - ajde sad izadji na duel bosku obradovicu
Preporuke:
25
1
49
subota, 04 novembar 2017 11:24
danko
ako i nakon budjenja botovi ne pocnu sa minusima znaci su sendvici bili pokvareni
Preporuke:
16
1
50
subota, 04 novembar 2017 11:27
ispunjava on obecanja
ali gazdama.
Preporuke:
20
1
51
subota, 04 novembar 2017 12:08
mandat
Ne zna vise covek kako da ga nazove. Koju pogrdnu rec vise upotrebiti. On je sve najgore moguce
Krpelj živi na doznakama naših ljudi koje daju vrednost dinaru i zatvaraju dužnički bilans
Ovo, moram reči političko (ali po svemu do sada sudeći i u mnogim drugim pogledima) đubre i njegova organizovana banda su na vlasti samo zahvaljujući MILIJARDAMA evra DOZNAKA naših ljudi koje za to i nastavljaju da proteruju iz zemlje uništavanjem srpske privrede i imovine naroda.
Da nije toga lukavom hvalisavom lažovu bi se ova zaverenička vlast po mafijaškom modelu raspala za par dana.
Preporuke:
13
0
56
subota, 04 novembar 2017 16:23
Arčibald Rajs
Bilo je otužno gledati ovaj namešteni intervju koji su izveli komprador voditeljka i komprador predsednik. Otužno ko je sve dobijao nagrade za istraživačko novinarstvo.
Preporuke:
5
0
57
subota, 04 novembar 2017 17:02
petar
DRAGA BRANKICE-njemu koda je brankica komsinica. Sa svima je on tako prisan. ha ha ha!!!
Preporuke:
5
0
58
subota, 04 novembar 2017 17:12
@BYČIĆ JE GORI OD TADIĆA U SVEMU
nije su radilo o Tadicu nego o Djindjicu. To je bio neki DS-performans, takmicenje u govornistvu u njegovu cast ili tako sta, pa je Sladja prisla mikrofonu i u dva navrata se zbunila jer je zaboravila da izrecituje 'govor' koga je sastavio dezurni DS-bot (botovi su postojali i tada), pa se spotakla i pala onako dugacka, ali su je DS-tadasnji pioni spasili vece sramote!
No, ovo sto rade SNS-ovci prevazilazi sve moguce sramote i bede!
Preporuke:
6
0
59
subota, 04 novembar 2017 18:58
Turas
Čitam ovaj"insajderski" intervju i nekako , ajde da ne vređam zaostale osobe u razvoju ...Brankice pa zar ste ovo stvarno nama pripremili ?
"Ako je sistem vrednosti jednog društva neutemeljen , onda je vro lako podmetati rog za sveću ...naročito kada su subjekti bez autohtonog (štoje ovde slučaj) kulturnog identiteta , i to na pozicijama državnih funkcionera ..." Ovo su za Brankicinu informaciju rečeno po pitanju (srozavanja)političke samosvesti .
Gospoda iz "insajdera" dobacili su se daleko ispod nivoa svesti ovoga naroda - bar većine .
Preporuke:
5
0
60
subota, 04 novembar 2017 21:13
BB
Najjače oružje svakog novinara je istina – reći istinu u lice diktatoru, to je njegova najveća pobeda. Ali šta raditi kad istina postane samo ono što Dukatlija kaže da je istina? Da je vlast rušila u Hercegovačkoj? Institucije rade na tome, nećemo se valjda mešati u rad pravosuđa, dajte sledeće pitanje. Tetka iz Kanade? Institucije su rekle svoje, nećemo se valjda mešati u rad pravosuđa, dalje? Falsifikovani doktorati? Komisija je rekla svoje, nećete valjda da ugrožavamo autonomiju univerziteta, ima još neko pitanje? Asomakum? To je bar lako, sud je rekao svoje, nećete valjda da ugrožavamo nezavisnost sudstva. Stanovi u Bugarskoj? Grafolog je rekao svoje, nećemo valjda osporavati ekspertske nalaze. Da vam objasnim nešto, vi ste jedna draga osoba i ja vas mnogo poštujem, ali sada važe neka druga pravila. Niste vi ovde pozvani da mi saopštite istinu u lice, nego da ja vama saopštim šta se ima smatrati istinom.
ALO, VUČIĆU, OTKUDA TOLIKO EVRA "ONOME" KO DAJE SOCIJALNIM SLUČAJEVIMA DA "POMOGNU" SNS???
VUČIĆU, DOTLE U SVOME RAZMIŠLjANjU NISI STIGAO, MOAĆEŠ PONOVO DAVATI OBJAŠNjENjA. ŠTA LI ĆE BITI "NOVO" U OBJAŠNjENjIMA???
REČIMA SE KRIMINAL NE MOŽE SAKRITI.
Cak je i ono mnogo puta po 40000 rsd cisto uplaceno kao nikad u istoriji !!!
Problem je zaista pravdati ocigledne gadosti , ali kao nikad niko u istoriji on ipak pokusava !
Sizifovki nema sta !
...alo Vucko brale...nista ti izgleda ne pomaze sto si ...najbolji student prava...glupo ostaje glupo...
...za tvoju informaciju...upravo si opisao pravnu definiciju politicke korupcije....i zakonski nedozvoljeno finansiranje stranke...gde je napredna stranka zakonski odgovorna....
...al neka...ti si cist ko suza....
...a taj treci covek se verovatno zove Andrej...?
A price o onima koji su bez novca, ali ga skupe zajedno pa uplate bas 40.000 neka prica svojima bliznjima, mozda mu poveruju!
Šta je SNS dužan zajedno sa Dačićevim socijalistima od 2012 (zajedno sa penzionerima i zaposlenim u "javnim kućama")
- 6.1 milijardi evra pljačke javnog duga od 2012-2014
- 4 milijarde evra šteto od poplave i suša
- 5 milijardi evra pljačke javnog duga od "reforemi"
- 0.8 milijardi evra štete od "prodaje" JATa
- 0.3 milijarde evra štete za "beograd na vodi" za sada
- 0.3 milijardi evra štete za Brnabićkine "vetroparkove" (ukupan iznos će biti ~ 2 milijarde evra)
- nepoznati iznos štete za obradive površine i prodaju Aerodroma Beograd zbog pljačke sa JATom
- nepoznati iznos štete za pljačku sa "investitorima" za "subvencije" i "beneficije"
- nepoznati iznos štete za uništenje zdravlja radnika koji rade za minimalne plate kod Vučićevih "investitora"
- neprocenjiva šteta za teritoriju i infrastrukturu Kosova i Metohije, priznanjem šiptarske terorističke islamske države
Saberi i plati Vučiću...
Grešiš. U Stradiji se ne postaje punoletan sa osamnaest godina, nego tek kad ti umre otac, i postaneš osoba koja ima svoje mišljenje.
Popuni se budžet pa presipa, a onda sa onim viškom zadužimo 7000 naših simpatizera sa po 40000 dinara da uplate na račun SNS, jer mi najmolje znamo kako pametno potrošiti novac (na bilborde, na sendviče i autobuske karte tolikih simpatizera, na bugarski voz, na litar ulja i kg šećera za pomoć sirotinji pred izbore, ...).
I šta tu nije čisto?
Pa nisam ja Toma Nikolić da pravim vikendice i crkve pokajnice ili da kitim svoju suprugu zlatom i biserima.
Ne, ja ako nešto pretekne stavim u ženevski sef, koji je odmah pored Milovog, da se nađe ako mi, ne daj Bože, izmaknu fotelju.
Jeste, moguće je:
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=111837
Može jedan čovek, na imena izmišljenih uplatioca, koja ne postoje u Srbiji, da ispuni hiljade uplatnica, da sam na šalteru za sve uplati i Bog te veselio. Toga se nisu setili. A možda i jesu?
Bilo bi dobro da se javi to treće lice, taj TAJKUN, da demantuje ili potvrdi laži predsednika Stbije.
Laž i lažni predsednik lepo se rimuje. Svaki dan pada. Pao je jadnik, kolena mu klecaju.
2. Plate i penzije NEVIĐENO VEĆE, potpuno u pravu. Niko to povećanje nije video.
3. Zna da je Janković ubica, a ne zna kako sirotinja na socijalnoj pomoći donira 40.000 dinara SNS-u.
4. Rušenje u Svamaloj, ma to nije ništa. Ministar policije čija policija nije izašla na poziv grđana koji su zadržavani od maskiranih i naoružanih ljudi ne treba da bude smenjen. Ne zan on ko je rušio, a sve drugo zna.
5. Mediji su slobodni 24 sata vode hajku protiv mene Vučića. Sad smo na televiziji koja stalno u vestima ne govori ništa pozitivno o meni, samo samo su na moj nalog proterali Olju Bećković.
6. Brat mu je pošten a on siromašan Na ptanje da je rekao da će da radi u firmi kod brata? Ma ne nije on imao firmu, hteo je on da otvori firmu.... (mi smo budale). Brat voli mene i stranku u kojoj smo.
On je u međeuvremenu postao za finasije doktor. Ikrao penzije i oteo deo plata. Radnici pošte su ovih dana oduševljeni boljim životom, prosto ne znaju gde če potrošiti platu.
Koliki idiot treba biti pa verovati ovoj osobi?
Odgovor - potrebno je biti zaista veeeeliki idiot!
Brankica nije postavila prava pitanja,nije ni nameravala da ih postavi. Delovalo je kao da se nije dobro pripremila, a u stvari, sve je izrežirano. Čisto glumatanje.
Režija prezadovoljna!
Voleli to da cujete ili ne,Vucic je i ovog puta pokazao da moze sve:da ucutka preglasne(Seselja,Brankicu...)medije,TV,pa cak i penzionere kojima je "oteo deo sirotinje" i dao ga kao poklon od 5.miliona u Srebrenici,opet bez pitanja naroda....Tako je Vucic dobio kamenice a mi "priznanje" da smo genocidni narod....
Samo ovako i samo napred.Srbijo,izdrzi ako mozes.
SVE OVO JE LAŽ!
Podseća me Vučić na onu plavušu koja je tvrdila da je Tadić ispunio sva obećanja, a na zahteva da navede ta ispunjenja zamislila se i ćutala, a onda, kada se od mikrofona vraćala među svoje, tresnula je o pod. Taj snimak se dugo vrtio na jutubu, a možda ga još ima.
To nazalost ne znaci da su gledaoci informisaniji posle ovoga, jer je na vise segmenata bila ocigledna njegova namera da ne odgovori ili da promeni temu.
Interesantnije je pitanje sta je nateralo g. Vucica da pristane na ovaj intervju. On ce tvrditi da se "ne plasi" i "odgovara na sva pitanja", ali kad se izbace te floskule, postoje samo dva moguca razloga zasto je to uradjeno:
1. Kritika spolja-g. Vucic je pod sve vecom kritikom gusenja medija pa mu ovakav intervju dobro dodje da "ubedi" SAD i EU da to nije tacno
2. Izbori-moguce je da su istrazivanja javnog mnjenja pokazala da bi neka grupa (recimo glasaci g. Sapica) pozitivno reagovali na ovakav nastup.
Ipak opsti utisak je-ista meta isto rastojanje!
Drugo, taman i da jeste "bio najbolji" u bilo čemu, kad se time ne bavite NIKAD u svom životu, koliko vam od nabubanog "znanja" ostaje? Svako ko je bilo šta u životu učio pa naučio, zna da bez neprestanog bavljenja naučenim, usavršavanja, jer bez toga nema stručnjaka, ne može biti ekspert.
Niti je predsednik SNS-a bistar, niti je pametan, niti je dobar glumac, niti je demagog ekspert - već je beskrajno radikalski bezobrazan i bezobziran. Radikalski prost, bahat, alav, netaktičan.
Dajete mu previše značaja, poverovaće čovek kako je poseban.
Obecanjima da cete zaposliti razne sumnjive tipove i njihove rodjake ako ukradu, falsifikuju isprave ili prevare gradjane Srbije kako bi SNS ostao na vlasti? Obecanjima da cete asfaltirati ulicu, postaviti vodovod i kanalizaciju nekome preko reda? Obecanjima da cete nekome dati parcelu, poslovni prostor, dozvole? Obecanjima da cete nekim kriminalcima dati da rade ugovore sa drzavom? Obecanjima strancima da cete izdati sve i svakoga u Srbiji da ostanete na vlasti kao njihovi verni kapo pomagaci? Obecanjima da cete sa strancima deliti ukradene pare gradjana?Obecanjima da cete uzeti od jednih da bi dali drugima? Takva obecanja nisu nista drugo nego najgora krivicna dela, kradja i korupcija najgore vrste za koje svi do posdlednjeg clana SNS treba da odgovaraju pred zakonom. Od tih obecanja, gradjani Srbije imaju samo stetu. Kamo srece da nista niste "obecavali". Srbija bi lepo zivela.
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/2909042-predsednik-srbije-u-insajderu-vucic-odgovara-na-pitanja-brankice-stankovic/komentari/svi
Da nije toga lukavom hvalisavom lažovu bi se ova zaverenička vlast po mafijaškom modelu raspala za par dana.
No, ovo sto rade SNS-ovci prevazilazi sve moguce sramote i bede!
"Ako je sistem vrednosti jednog društva neutemeljen , onda je vro lako podmetati rog za sveću ...naročito kada su subjekti bez autohtonog (štoje ovde slučaj) kulturnog identiteta , i to na pozicijama državnih funkcionera ..." Ovo su za Brankicinu informaciju rečeno po pitanju (srozavanja)političke samosvesti .
Gospoda iz "insajdera" dobacili su se daleko ispod nivoa svesti ovoga naroda - bar većine .