Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikola Milovančev: Poštovati volju glasača „Patriotskog bloka“; Milica Barbu podnela ostavku zbog "stvaranja medijske uvertire za isključenje Sande Rašković Ivić"

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 11 oktobar 2016 18:38
niko
Mnogi poslanici po ulasku u skupštinu zaborave ko ih je birao,odakle dolaze,šta su obećavali na predizbornim skupovima,šta je program stranke ili koalicioni ugovor.
Zar nije dovoljan primer SNS-a i njihovo otpadništvo od Radikala.
Trgovina poslanicima i odbornicima je forma pijačne kupovine.
Oni,kao na Vračaru naprimer,postaju roba nedostojna glasača.
Zbog toga ovakvi stavovi poštovanja izborne volje i obećanja data glasačima jesu,iako nešto najnormalnije,u današnje vreme akt za poštovanje.
Preporuke:
102
0
2 utorak, 11 oktobar 2016 18:46
tako je
Svakome razumnom je jasno da bez angažmana dr Sande Rašković Ivić i njenih napora ulaska u Skupštinu ne bi bilo. Zato tražimo da prestanu napadi i pokušaj uzurpacije poslaničkih mandata narodnih poslanika Sande Rašković Ivić, Slaviše Ristića i Đorđa Vukadinovića... Moralno pravo da uzimaju mandate legalno izabranim narodnim poslanicima ne mogu imati ljudi koji nisu ni učestvovali u izbornoj kampanji.

Kratko i jasno. Bravo za gospodina Milovančeva i profesora Ševarlića.
Preporuke:
127
0
3 utorak, 11 oktobar 2016 18:50
bravo Nikola
Jednostavne, i istovremeno ohrabrujuće reči gospodina Milovančeva i ovih časnih ljudi. Nema povlačenja pred ološem.
Preporuke:
111
0
4 utorak, 11 oktobar 2016 19:08
Kole
Sramota šta radi Napredni DSS
Preporuke:
112
2
5 utorak, 11 oktobar 2016 19:09
Srki
nema vise uopste vremena!Previse pricate.Otvorite stotinak kioska na trgovima Srbije i skupljajte potpise za referendum o ulasku Srbije u eu.Ako na referendumu gradjani kazu ne, Vucic ce sam morati podneti ostavku.
Preporuke:
79
2
6 utorak, 11 oktobar 2016 19:09
Oliver Kromvel
Danas sam na radiju 2M koji vodi bivši novinar glišićevog radija snaga naroda Milan Milenković slušao intervju Dragane Trifković koja tvrdi da su je jednostavno izbacili brutalno iz DSS-a bez ikakvog obrazloženja da li je to taj legalizam Jovanovićev i Koštunicin pošto je sada jasno da iza svega stoji Vojislav doktor Koštunica i njegova ekipa na čelu sa trojanskim konjem Maršićaninom.Cilj je jasan pretvaranje DSS-a u DSNSS običnog Vučićevog satelita.Drugo zašto se Boško Obradović ne oglašava,za profesora Ševarlića nisam ni sumnjao čiju će stranu da izabere ali Boško mudro ćuti,čudno je Vučićevo kanabe na njega delovalo.Pozivam Obradovića da prestane da se sakriva i beži odgovornosti ako već nije smogao snage i petlje da u kampanji zaštiti SRI od Šešeljevih napada neka bude barem toliko fer i kaže koja je njegova pozicija više nema balansiranja.
Preporuke:
87
28
7 utorak, 11 oktobar 2016 19:33
Aleksa
Neverovatna je mrznja pojedinih komentatora prema Kostunici. Ostavite coveka na miru! On se povukao iz politike.
Preporuke:
54
46
8 utorak, 11 oktobar 2016 19:44
apis
Očekujem od Boška Obradovića, kao časnog čoveka, da pozove uzurpatore DSS-a, da poštuju volju glasača "Patriotskog bloka", a ne da žanju onde gde nisu sejali.
Preporuke:
94
2
9 utorak, 11 oktobar 2016 19:53
ZR
Potpisujem i ja.

Oliver Kromvel je lepo primetio detalj da će Boško i Dveri uskoro morati da se izjasne da li im je koalicioni partner DS(N)S ili Sanda, Đorđe i ljudi koji su ovo potpisali.
Preporuke:
80
4
10 utorak, 11 oktobar 2016 19:55
Stojan
Maločas sam na nekom sajtu, mislim Novosti.rs, čitao novo u seriji optužbi na račun SRI, u kojem se navodi da je lobirala u ambasadi SAD za zajedničkog predsedničkog kandidata opozicije, i to mimo znanja stranke. I, kao to je razlog, što joj traže ostavku i vrđanje poslaničkog mandata.
Uskoro će je optuživati i za Briselski sporazum, za Dejton, za ovo i ono.
Ona i Đorđe, uprkos greškama, su divovi u upoređenju s onima koji traže skalp. Najčudnije je tu ponašanje prof. dr Ace Popovića.
Preporuke:
107
1
11 utorak, 11 oktobar 2016 20:05
Spiridon
@ Oliver Kromvel

Pa sad Boško je posle kanabeta isključio iz stranke u roku od pet sekundi onog doktora što je hteo sa SNS da mulja na Vračaru, pa mu ni to nije bilo dosta nego su išli okolo i lepili plakate sa likom dotičnog i propratnim objašnjenjem da se isti prodao za male pare i dobio nogu iz Dveri. DSS je za njih samo koalicioni partner, pa mi se čini malo neukusnim da se oni iz druge partije mešaju tamo gde nisu pozvani da bilo šta kažu, kao što uostalom ni Sanda prva nije reč progovorila kada su se Glišić i Boško razišli ako ćemo pravo. Što se tiče tog Milana Milenkovića, pod jedan to je bivši i to čuveni voditelj na naprednjačkom Fokusu, pod dva od prvog dana je protiv bilo kakvog ujedinjenja patriotske opozicije sa nekom smešnom pričom zašto i pod tri prvi je krenuo sa tim lagarijama da je Sanda Rašković ubačeni trojanski konj režima. Kada je Sanda trebala da gostuje na Snaga Naroda bukvalno su morali da mu zavrću uši da bi je uopšte pozvao u emisiju, tako da daleko mu lepa kuća...
Preporuke:
80
3
12 utorak, 11 oktobar 2016 20:20
Veljko D
Srki
"nema vise uopste vremena!Previse pricate.Otvorite stotinak kioska na trgovima Srbije i skupljajte potpise za referendum o ulasku Srbije u eu.Ako na referendumu gradjani kazu ne, Vucic ce sam morati podneti ostavku."

Dobra je to ideja i u potpunosti se slažem sa njom, ali veruj mi da bi odziv za potpise bio minoran, kao što je minoran i prilikom poziva za proteste u vezi Kosova i sl. Narod Srbije je u komi i ne znam šta treba da se desi da bi se probudio iz nje.
Preporuke:
46
2
13 utorak, 11 oktobar 2016 20:30
ANALITIČAR
Puna podrška srpskim rodoljubima Vukadinoviću , Gospođi Sandi , Bošku Obradoviću , Gospodinu Ševarliću . Izdržite molim Vas . Ne dozvolite da ispadne da dio DSS koji je prišao Naprednoj opciji da Vam otme mandate . Molim vas izdržite

@ Spiridon

Svaka vam čast za komentare , iz teme u temu , patriotski , sjajni . Izvinjavam se ako sam bio grub oko američkog puča u Turskoj prema vama u komentarima , nije važno što sam bio u pravu , ništa lično . Pozdravljam vas
Preporuke:
59
3
14 utorak, 11 oktobar 2016 20:34
Velikomoravac
I ja potpisujem!
Preporuke:
44
2
15 utorak, 11 oktobar 2016 20:45
@ veljko d
ne, nisi u pravu. Stvar je u tome da bi standovi bili par dana na trgovima i ljudi bi se okupljali oko njih i potpisivali
Preporuke:
29
0
16 utorak, 11 oktobar 2016 21:07
eto
Zasto podnose ostavke normalni ljudi u DSS-u ?! Zar su toliko sludjeni da bagri dobrovoljno otvaraju mogucnosti za preuzimanje stranke?!

Zar ne vide da je g-dja Sanda pogresila upravo zato sto nije odmah izbacila karijeriste-prevrtace?

Ili su Sibicarevi botovi dobro izlobirali clanove DSS-a, ili je u DSS-u vecina ipak nekvalitetna.
Preporuke:
48
1
17 utorak, 11 oktobar 2016 21:10
Bojan, Priština
Vidim Boška Obradovića na slici u tekstu ali ne i njegov stav, iako svih ovih dana baš to isčekujem.
Treba pogledati istini u oči - jasna i izrazita većina u DSS je protiv onog kursa koji zastupaju Sanda i Kosmetski ogranak DSS. A ako se njima dodaju sva ona prepoznatljiva lica iz DSS koja su pre preletela naprednjacima - Sanda, Marko i Slaviša u toj partiji izgledaju kao statistička greška.

Zato DSS, sada već eks DSS treba prežaliti, osnovati novu partiju koja će biti deo patriotskog korpusa. Partija bi mogla nazivom da aludira na DSS, što da ne.

A nezavisni intelektualci patriote su po meni takođe odlična stvar, mnogo je takvih čak samo i na NSPM a koji nisu politički aktivni na taj način.
Mislim da ih se treba zamoliti da se aktiviraju i animiraju jer idu nam ozbiljna vremena, svaka misleća glava nam je potrebna.
Preporuke:
45
1
18 utorak, 11 oktobar 2016 21:12
Vladimir Đilas
@Oliver Kromvel

Iskoristio si priliku da bez osnova napadneš Srpski Pokret Dveri i predsednika pokreta, B. Obradovića.

Ovaj udar vlasti na DSS više je od napada na jednu malu, ali žilavu stranku i uplitanje Dveri, bilo bi upravo ono što vlast želi.

Vešto si hteo da zamutiš vodu, ali ti to neće proći.
Preporuke:
31
9
19 utorak, 11 oktobar 2016 21:30
R.J.
Odavno se nisam javljao, ali sada moram. Apelujem na Sandu, Đorđa, Ševarlića i druge poštene, nekmpromitovane, nestranačke intelektualce i patriote da što pre izvrše pripreme za formiranje nove patriotske stranke. Šansu treba dati mladim ljudima jer su oni, ne računajući one koji lepe plakate, marginalizovani. Treba ići među omladinu, studente. Okrenuti se dijaspori. Bez nove patriotske stranke koja će svoj program zasnivati na državotvornoj politici, ekonomskom patriotizmu, istinskim prijateljima u svetu, Srbija se ne može oporaviti. Eto, formira se Srpski spoljnopolitički krug (SSK) koji će artikulisati novu autentičnu srpsku politiku. Videćete uskoro ko će biti u tom SSK iz zemlje i dijaspore. Oni vam mogu pomoći. Hajde, samo napred i hrabro. Dosta je bilo izdaje srskih interesa. Sačuvajmo OTADŽBINU Srbiju za mlade, inače svi Srbi će stati "pod jednu šljivu".
Preporuke:
47
2
20 utorak, 11 oktobar 2016 21:36
Glasaci su rekli svoje
Narodna volja se na svakom koraku ignorise. Sada su ustali pravi borci za demokratiju i odbranice je. Svaka cast potpisnicima ove izjave!
Preporuke:
47
0
21 utorak, 11 oktobar 2016 21:37
Oliver Kromvel
Vladimir Đilas- ne znam druže Đilas šta je pogodilo vas i vašu dverjansku kominternu,šta sam ja to ružno rekao postavio sam sasvim normalno pitanje u pitanju je vaš koalicioni partner vaši saborci ili možda nisu vaši saborci možda sada imate druge.Svedoci ste divljačkog obračuna sa neistomšljenicima u stranci vašeg koalicionog partnera,između ostalog Sandi dugujeto to što ste u prilici da sedite u skupštinskim klupama bez nje bi bili poput Zavetnika a Vukadinoviću dugujete takođe jel je jedan od retkih koji vam je objavljivao saopštenja,intervjue i omogućio vam da se čuje za vas,znači medijski vam je pomogao.Miladin Ševarlić je deo vaše poslaničke grupe,on je podržao prognanike iz DSS-a zašto vi ostali ćutite zašto se jasno ne odredite nije u pitanju puč u LDP-u već u vama bliskoj stranci takoreći partneru bez koga vi ne biste bili u skupštini.Ništa ja ne mutim već vaš lider i ljudi oko njega koji su promenili i odela i frizurice,očekujem da kaže koje su njegove pozicije.
Preporuke:
23
11
22 utorak, 11 oktobar 2016 21:44
Neće Vas ni Dveri
Miloše Jovanoviću znači jedino možete sa Dverima. Vidim šipak. Šipak. I vi ćete biti kandidat za predsednika Srbije?!?!? Preambicozno. Predsednik DSS.Preambiciozno.
Preporuke:
46
9
23 utorak, 11 oktobar 2016 22:57
Nema više DSS
Oni su sebe ukinuli...
Preporuke:
35
4
24 utorak, 11 oktobar 2016 23:01
Dr
Svi pošteni i principijelni odbori DSS-a kojima je na prvom mestu patriotizam, a ne fotelja, da napuste stranku zajedno sa Sandom i Slavišom.
Preporuke:
39
5
25 utorak, 11 oktobar 2016 23:08
zbogom brus lee
Sanda Rašković Ivić je bila najbolji kandidat opozicije na predstojećim predsedničkim izborima u Srbiji.Imala je sve predispozicije da dobije veliki broj glasova.Dobila bi glasove žena,Srba poreklom iz BIH i Hrvatske,kao najvećeg dela patriotskih građana Srbije i zato su vlast ili strani mentori kupili veći deo DSS-a.Sve ono što vredi u DSS treba da formira novu stranku i da podrže kandidata koji bi imao najveće šanse da poraze kandidata vladajuće stranke.
Preporuke:
46
2
26 sreda, 12 oktobar 2016 00:42
Slavomir Srpski @Oliver Kromwel
Hajde molim vas da ne lupate kao Maksim po diviziji i da se javno blamirate tvrdnjom da Kostunica pretvara DSS u Vucicevu pudlicu!

Takvo pljuvanje na Kostunicu bez i jednog jedinog dokaza je samo dokaz vaseg slepila izazvanog beskonacnom mrznjom prema Dr.Kostunici.

RTo je vidljivo golim okom i sa 10 kilometara visine, pa je vas istup zaista glup i neprilican ozbiljnom coveku.

Izlecite se mrznje i sve najbolje.
Preporuke:
21
8
27 sreda, 12 oktobar 2016 04:41
Ujka Vasa
Izgleda da je pro-SNS krilo većinsko u DSS-u jer onima koji ovako nedolično napadaju osobe zahvaljujući kojima je DSS ponovo ušla u Skupštinu, treba dodati i one koji još nedoličnije ćute čekajući da ovi jurišnici završe prljav posao. Ako je tako, a izgleda da jeste, onda je jedino racionalno rešenje osnivanje nove stranke.

Posebno se postavlja pitanje Koštunice u ovim zbivanjima. Ukoliko se zaista povukao iz politike onda je bio dužan da uljudno odbije kontakt sa bilo kim iz DSS-a, pogotovu sa Milošem Jovanovićem.
Preporuke:
31
2
28 sreda, 12 oktobar 2016 06:54
Dule 7488'
Prikladno bi bilo da se nova stranka zove NSPM, ovaj sajt u potpunosti služi kao partijsko glasilo političke grupacije koja se formira, kritička mišljenja o ovom pitanju se ne objavljuju. Neka vam je srećno, iako ćemo postati politički konkurenti.
Preporuke:
14
9
29 sreda, 12 oktobar 2016 07:47
Mirjana Niš
Dok Đorđe, Sanda, poslanici i narod sa KiM ne shvati da sa ovim jurišnicima, koji su neformalni članovi SNS, nemaju šanse za saradnju, prođe mnogo vremena. Bežite od njih. Predlagala sam da se odvojite kao SNS od radikala, da preuzmete svoje mesne odbore, da stranku nazovete SRPSAKA SLOGA ili samo SLOGA. Uradite to odmah, Nišlije će da vas podrže
Preporuke:
16
1
30 sreda, 12 oktobar 2016 08:39
CIDRAN
PARTIOTSKI BLOK je trebalo da se zove IZBORNA LISTA jer je to u osnovi bio,međutim tablice stranaka su umanjile i veličinu i izborni rezultat.U svakom slučaju na toj listi su bili svi NORMALNI LjUDI iz DSS-a,za koje smo glasali-SABORNO.Po meni ni pravno nema razloga da budu izbačeni iz parlamenta jer imaju OBAVEZU,prema našem glasu,Ukoliko to ipak zbog "stranačke tablice" urade-PRODALI SU naš GLAS i ubuduće treba da razmisle imaju li pravo da ga od nas traže.Moj stav i nije bitan koliko je BITAN moj GLAS i moje porodice i ne dozvoljavam da ga prodaju ni DSS ni DVERI.Glasao sam za PATRIOTSKI BLOK i molim da se to uvaži.
Preporuke:
24
2
31 sreda, 12 oktobar 2016 09:41
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Iskoristiću ovu priliku Slavomire samo da vas podsetim i to hronološki na lik i delo Vojislava Koštunice sa posebnim osvrtom na proteklih nekoliko godina i vladavinu SNS-a a vi me slobodno ispravite ako sam bilo šta makar i jedno slovo pogrešno napisao.
Dakle da počnemo od samog početka odnosno dolaska Tome i Vučića na vlast. Proleće je 2012 i Koštunica je alfa i omega tadašnjeg DSS-a koji potpisuje predizborni sporazum sa SNS o međusobnom potpomaganju i saradnji. U to isto vreme Đorđe sa jedne i Dveri sa one druge strane upozoravaju na ono što svako sa dva grama mozga vidi a to je da je Toma musava verzija Tadića a da je SNS klasičan trojanski konj zapada. Čisto da se podsetimo baš u to vreme Vučić dovodi Đulijanija a on i Toma dobijaju stalne pohvale iz Brisela kao i što odlaze tamo i to vrlo redovno.
Drugi krug je izbora i isti taj Koštunica koji uvek insistira na autohtonosti DSS-a podržava Tomu što je ključni trenutak da SNS dođe na vlast...
Preporuke:
29
15
32 sreda, 12 oktobar 2016 09:42
Spiridon
@ Slavomir Srpski nastavak

Vučić postaje gospodar neba i zemlje, potpisuje se Briselski sporazum, Jarinje postaje granični prelaz a Koštunica i njegov DSS jednom jedinom rečju nikada i nigde od parlamenta do medija ne pominju poimenično Vučića ili Tomu, Koštunica čak podržava onu Tominu nesretnu platformu od koje ispada Briselski sporazum, odnosno celokupna kritika je uvek u rukavicama uvek blaga i krajnje neodređena. Proverite slobodno ako ne verujete
U međuvrenu Andreja Mladenović i Koštuničin DSS u gradu Beogradu prvo ruše Đilasa sa Vesićem i SNS, ulaze u privremenu gradsku vladu a nakon sledećih lokalnih izbora postaju i zvanično deo gradske vlasti Gorana Vesića i Siniše Malog. Isto to važi i za grad Novi Sad gde Koštuničin DSS participira u gradskoj upravi zajedno sa Trećom Srbijom. Sve to se drastično menja tek sa dolaskom Sande Rašković Ivić kada se Andreja Mladenović isteruje iz DSS-a a Jovanov iz Novog Sada nezadovoljan prelazi u SNS gde brzo napreduje u stranačkoj hijerarhiji...
Preporuke:
28
15
33 sreda, 12 oktobar 2016 09:46
Spiridon
@ Slavomir Srpski nastavak drugi

DSS odlazi ispod cenzusa 2014, Koštunica prvo odbija stvaranje Patriotskog bloka pošto su mu valjda Dveri manje patriote od SNS iz 2012 a posle debakla podnosi i neopozivu ostavku. Na izborima u DSS-u Koštunica forsira svom snagom Samardžića koji gubi od Sande. Koštunica demonstrativno napušta stranku govoreći kako ona sa Sandom napušta osnovne principe što čine i svi njegovi bliski saradnici.
2016 je godina i Koštuničino ime se prvi put posle odlaska pojavljuje u vezi sa time da se Parović iz Treće Srbije redovno konsultuje sa njim. Par meseci posle Sanda podnosi ostavku i počinje da se spominje dr Miloš Jovanović koga je Koštunica odavno spremao za svog naslednika o čemu ovih dana svedoči u svom tekstu i Cvijetin Milivojević evocirajući jedan razgovor sa Koštunicom od pre nekoliko godina. Dr Miloš odlazi pre prevrata kod Koštunice i po njegovim rečima dobija blagoslov a pri tome Koštunica šalje ohrabrujuću poruku od koje čak i Aleksandar Popović zaplače...
Preporuke:
30
15
34 sreda, 12 oktobar 2016 09:54
Spiridon
@ Slavomir Srpsi nastavak treći

Jesen je 2016 godine i dolazi do prevrata u DSS od strane upravo istih onih ljudi za koje su svi u stranci znali da su Koštuničini provereni igrači kao što su Aleksandar Popović i Maršićanin a stranka se gle čuda vraća na isto ono mesto na kome je bila u trnjnutku kada je Sanda Rašković preuzela predsedničku poziciju. To su večito insistiranje na nekakvoj ideološkoj autohtonosti, koketiranje a posebno na lokalnom nivou sa Vučićem i naprednjacima odnosno ponovo se vraća na snagu čuvena Koštuničina maksima da sa žutima ni u istu kafanu ne treba ići.
Dakle Slavomire o čemu mi ovde pričamo?! To što ste vi zaljubljeni i zaslepljeni likom i delom Vojislava Koštunice je lepo i drago mi je zbog vas što je baš tako ALI samo malo dete u ovom novom DS(N)S-u ne vidi prste vašeg heroja a koliko čujem vraćanje Samardžića u stranku kao i celog tog pro Koštuničinog krila otcepljenog krila iz Državotvornog pokreta je samo stvar vremena i ničega drugog...
Preporuke:
29
16
35 sreda, 12 oktobar 2016 11:04
Snežana
Ne vidim razlog zašto napadati Boška Obradovića. Za mene su Dverjani oduvek bili sinonim za kulturu, otmenost i dostojanstvo. Što bi se oni uplitali u unutarstranačke probleme i razimirice. Oni imaju svoj poslanički klub, DSS svoj. Tako su se dogovorili. SRI, Đorđe Vukadinović i Slaviša Ristić su vlasnici mandata i niko im ne može uzeti. To što ih pojedinici prozivaju po tabloidnim novinama, deo je spina koji proizvode Vučićevi ljudi, kako bi ogadili srpskoj javnosti svaku pomisao na politiku i tako ih maksimalno pasivizirali. Ako se sećate, Boško se nije upuštao u medijska prepucavanja i izbegavao je komentare i kada ga je bestidno napadao njegov najbliži saradnik Vladan Glišić, koji me je ne samo razočarao, već mi se i zgadio. Kako je radio, tako je i prošao. Verujem da će Sanda, Đorđe i Slaviša, naći pravo rešenje i ostati u Skuštini, s obzirom da oni sad predstavljaju narod koji je za njih glasao, ne stranku. Svima nama, rodoljubima, želim da poručim: NE POSUSTAJTE,do SVITANjA, do POBEDE!
Preporuke:
14
7
36 sreda, 12 oktobar 2016 11:34
Milan
Bosko da se izjasni da li ce saradjivati sa DSS-om ako ovaj iskljuci Sandu, Slavisu i Djordja.
Preporuke:
11
4
37 sreda, 12 oktobar 2016 12:08
Dragan, Katun
Lično, nisam glasao za dss već za Ševarlića i Vukadinovića. dss je nakon podrške grobaru 2012 za mene Ništa. Da nije bilo ovih Ljudi ne bi ni izašao na glasanje.

Pitam: pošto je liberalni demokrata obavio posao i povukao se-tihuje a mi/zatucani patriotizmom/ lelečemo, Nikako da dokučim, Ozbiljno, ko je u političkom smislu, koristan ili štetan, predsednik Liberalnog saveta.
Nisam iz čaršije-provincijalac-on je do sada aktivno učestvovao u osnivanju bar tri četiri partije i odlazio, a sada vidim da je predsednik političkog saveta Dveri. Prosta analogija-seljačka-izaziva podozrenje. Unapre zahvaljujem.
Preporuke:
9
11
38 sreda, 12 oktobar 2016 13:24
raja
Ja podržavam one pojedince i stranke koji su nemilosrdni protivnici režima i njihovog glavnog lika. Nekada je to bila DSS sada više nije i neće ni dobijati glasove onih od kojih je ranije dobijala. Svaka drua priča je suvišna.
Preporuke:
15
1
39 sreda, 12 oktobar 2016 14:32
Milan Šećerović
Pravo lice SRI najzad je raskrinkano zahvaljujući budnosti Predsedništva DSS na čelu sa D. Maršićaninom i Aleksandrom Popovićem. Još samo da DSS jurišnici izvedu Sandu pred streljački stroj koji je već postrojen. Hrabro, nema šta. Uostalom, to se i očekivalo od Maršićanina i A. Popovića, junaka sa Košara, sa Cera i sa Mišara!
A Milica Barbu? Svaka čast! Voleo bih da moj sin nađe takvu curu!
Preporuke:
13
1
40 sreda, 12 oktobar 2016 14:42
Peter RV
@Spiridon
Zahvaljujem vam se na vašem izcrpnom objašnjenju o situaciji u DSS-u jer sam i sam pokušavao da podignem pitanje uloge Koštunice u njoj.
Izgledalo mi je sasvim ne-normalno bacat krivicu na Vučićeve manipulacije, kad je postojao neki koji je imao daleko veću želju i interes da se izbace iz stranke Vukadinović i SRI. Vaši gornji komentari potvrđuju da su moje sumnje bile opravdane.
Rekao bih , ako mi se dozvoli, još nešto.
Koštunica, sa njegovim nečasnim ponašanjem prema gospođi Rašković dokazao je da mu je njegova sujeta glavna crta karaktera - što se ne mijenja sa godinama.
Bila situacija kakva jeste, ne vidim drugog izlaza nego osnivanje sasvim nove partije, koja će raskinut svaku vezu sa Koštunicom, ostavljajući mu odpatke DSS-a da se zabavlja sa njima!
Preporuke:
11
14
41 sreda, 12 oktobar 2016 15:19
Peter RV u
Opet vi ajde malo o Milu da vas čujemo!

Ništa o vašem gazdi od četvrt veka, već "junački" po penzionisanom Koštunici koji je zaustavio Ahtisarijev plan zahvaljujući Putinovom vetu, doneo Ustav sa preambulom o KiM kao neodvojivom delu SRbije, i 1974te se borio, protiv vašeg drugog idola -Tita, sa prof Đuriđem svakako, cepanja Srbije!

Ako vi mislite da je Koštunica cepač a vaš Milo sastavljač, šta reći o vašem sagledavanju stvarnosti
Preporuke:
15
3
42 sreda, 12 oktobar 2016 15:29
...4
čini mi se da na ovom sajtu najveći broj pluseva ide u korist rušenja DSSa, il su SNS il su vadikali il su Dverjani - svi redom LEŠINARI!

Sram vas bilo!
Preporuke:
12
18
43 sreda, 12 oktobar 2016 15:43
Insajder
Za Spiridona - Iako i dalje mislim da je Koštunica lično pošten i da je imao dobre namere, činjenica je da je kao političar bio neuspešan što dokazuje njegov ponižavajući debakl na izborima 2014.g. Kao čovek bio je izuzetno sujetan i neverovatno zlopamtilo. Ne znam da li je to njegova urođena osobina i stečena posle dve decenije druženja sa potuljenim poltronima u stranci, koji su mu stalno laskali kako je on prvi državnik u Srbiji posle Pašića. To zlopamćenje i osvetoljubivost ogleda se u njegovom odnosu prema Tadiću zbog poraza 2008.g., što se prenosu i na današnji DS. Da napomenem nikad nisam glasao za DS, niti bih dok sam živ, a o Tadiću sve najgore i kao čoveku i kao političaru. Ista ta osvetoljubivost ga je okrenula protiv Sande. Ona u javnosti stalno priča kako ne razume zašto je on protiv nje, ali u stranci se zna da je više puta tražila promenu ne politike nego prezentacije politike i promenu taktike, dinamičnije delovanje. To nije bio nikakav sukob ni svađa, Sanda je to mirno govorila,
Preporuke:
24
11
44 sreda, 12 oktobar 2016 15:47
Insajder
nastavak za Spiridona - ali Koštunica joj to nikada nije oprostio. Normalan čovek bi posle povratka DSSa u Skupštinu priznao grešku, izvinio bi se i čestitao, ali ne on, najveći srpski savremeni "državnik".
Preporuke:
23
12
45 sreda, 12 oktobar 2016 16:33
Ma dajte ljudi
sklonite ovog Spiridona koji projektuje svoju ljubav prema Obradovicu Bosku na druge koji argumentovano pobijaju njegove mrziteljske podmetacine dr Vojislavu Kostunici, jedinom drzavniku u sedam decenija koga je Srbija, srecom, imala.

Dverjani su diletanti!
Ne oprastaju mu sto je rekao da nece sa njima jer imaju sumnjive biografije!

To je uzrok mrznje Spire i drustva prema dr Vojislavu Kostunici!
Preporuke:
4
19
46 sreda, 12 oktobar 2016 16:47
Peter RV
Trolovi, ovoga puta Koštuničini, stupaju u akciju!
Preporuke:
12
4
47 sreda, 12 oktobar 2016 17:35
NSPM Web
Molimo komentatore, dobroamerne i one druge, da se drže teme i da ne pretvaraju ovu raspravu u borbu oko svojih opsesija. Bilo da su u pitanju Koštunica, Dveri ili Milošević
Preporuke:
19
4
48 sreda, 12 oktobar 2016 18:16
Dragan, Katun
za Petra iz ameriku
Poštovani, nedostatak objektivnosti, imperativ pripadanju-samoodricanje Lične duhovne slobode-lični autošovinizam, je dominantna odlika Srbina danas iz bilo kog socijalnog sloja.
Tako da su grobar, kance r, i ostali politički bašibozLUK prirodna rezultanta.
Na žalost retki su oni koji više veruju onom što vide svojim očima i svom sluhu.
Zbog te manjine ne gubim nadu da će mo se izdignuti iz ovog duhovnog blata.
Pozdrav.
Preporuke:
0
0
49 sreda, 12 oktobar 2016 20:06
Baša Mrkalj
Vidim da mnogi očekuju jasan stav od Boška Obradovića. Da li su oni zaboravili da su se Dveri javno nudile Vučiću u Čačku, gde ih je on otkačio?
Preporuke:
1
1
50 četvrtak, 13 oktobar 2016 11:31
Snežana
@ Baša Mrkalj

Mutivoda.
Preporuke:
0
1
51 četvrtak, 13 oktobar 2016 12:40
Jorg
Moze li se preseci grana na kojoj sedis i pri tom ostati na drvetu. Iskreno me zanima kako ce mladi menadzeri, pardon, lavovi na celu sa MJ resiti ovaj paradoks. Sto ne rese oni, resice gravitacija...kao i obicno.
Preporuke:
1
0
52 četvrtak, 13 oktobar 2016 16:41
Mirjana
@ Oliver Kromvel. Zar nije očigledno da Dveri ni na koji način nisu htele da se mešaju u unutarstranačka pitanja u DSS-u. Dveri su isključile svoje kandidate koji su na lokalu ušli u koaliciju sa SNS-om i time pokazale šta misle o ovom pitanju. DSS je morao da se sam izbori sa svojom savešću i interesima. Znam da Sandu Rašković u Dverima veoma cene i da misle da ni sa kim do sada nisu imali tako dobru saradnju kao sa njom. Mandat g. Vukadinovića i njen su više nego zasluženi. Ona bi lično bila i odličan predsednički kandidat, ali u ovom trenutku kada gubi podršku sopstvene stranke, teško da će je podržati i patriote i eurofili, a DSS se samourušava. Ja smatram da bi nestranačka ličnost, kao predsednički kandidat patriotskog bloka, imala veće šanse, jer bi izbegla sve ono blaćenje koje se pripisuje strankama. Takvu ličnost vidim u prof. Ševarliću, agroekonomisti, koji bi mogao dobiti i podršku sela i mnogih razumnih ljudi koji znaju da nam je sada poljoprivreda najjača privredna grana.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner