Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda Rašković Ivić: Izvinjavam se Đorđu Vukadinoviću zbog napada i nedoličnog ponašanja pojedinih članova stranke; Vukadinović: Prihvatio sam izvinjenje, jasno je iz koje kuhinje napadi dolaze

Komentari (77) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:23
Dragan
Samo hrabro,


Đorđe, Sanda, Mako, Slaviša, Vi ste trenutno jedini borci protiv okupacije.
Preporuke:
212
9
2 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:31
Dr. I.
BRAVO! POŠTENO!
Ne dajte da Vas odstrane već nastavite beskompromisnu borbu da DSS opstane i postane jači. Neko mora a Vi to možete.
Preporuke:
166
3
3 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:31
ZR
Bilo bi lepo da nam gospodin Đorđe pojasni šta se dešava i kakvi su njegovi dalji potezi, čisto da znamo.

Ovo je totalno konfuzno.
Preporuke:
121
11
4 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:50
Srba Karanovic
Neka Djordje samo izdrzi na svom putu i radi zapoceto.

A "bukaci",... za njih vazi ono: vojnik o skracenju, a o postenju govori ... (ko zna zna, a ko ne, ne vredi mu govoriti).
Preporuke:
105
5
5 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:54
ludi skretničar
Vala, svaka čast ovoj ženi.

Časovi morala, svaki dan.
Preporuke:
149
6
6 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:00
Kosovka
Savetujem Đorđu, Sandi i pristalicama da se ne izjašnjavaju, da pre izjašnjavanja naprave plan i program poslaničkog kluba i novoimenovane SDS (srpska demokratska sloga) stranke, pa da onda pozovu pristalice da se izjašnjavaju. Rano je da se Đorđe ili bilo ko izjašnjava, sve što kažu naići će na rafale i topovske salve i opozicije i vlasti.
Jedinstvo i sloboda će da pobedi. Otvorite Dveri slobode.
Beda i dollar će da nestanu.
Preporuke:
98
6
7 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:08
Veljko D
"ZR"
Evo, okačiću moj noćašnji komentar, jer verujem da je to razlog zašto ni Đorđe, ni Sanda, ni Slaviša neće napustiti poslanički klub DSS-a.

Veljko D, ponedeljak, 03 oktobar 2016 02:23
Šta je bolje? Da imamo u Skupštini Srbije, Đorđa, Sandu i Slavišu ili Borka i Maršija, koji bi ih eventualnim njihovim izlaskom, zamenili (sledeći su na izbornoj listi)? E, da se to ne bi dogodilo, Sanda, Đorđe i Slaviša ni u kom slučaju ne bi trebalo da vraćaju mandate, jer su ih oni pošteno zaradili. Po mom mišljenju, čak ne bi trebalo ni da izlaze iz poslaničkog kluba DSS-a. Zašto? Zato što u tom slučaju ovi DS(N)S-ovci (Miloš, Uroš, Borko i dr.) ne bi mogli da zahtevaju od skupštinskog (SNS-ovskog) odbora da ih smeni. Ne bi imali opravdanje, jer nisu napustili poslanički klub. Tako bi, Sanda, Đorđe i Slaviša mogli i dalje u Skupštini, da nemilice kritikuju vlast i Vođu, a to je ono što vlastodršci žele da izbegnu. U suprotnom, njihovim eventualnim vraćanjem mandata, učinili bi samo ono što vlast želi.
Preporuke:
120
3
8 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:09
...
Valjalo bi pojasniti i ono jutrošnje Đukino da je Đorđe tražio 360.000 din mesečno od DSSa i dva miliona od Lutrije pre!
Dejan Vuk Stanković ga nije štedeo od vlaške liste do ovoga danas
stoga eto iz nekoliko pokušaja zahvaljujući Sandi Đorđe uđe u Skupštinu
Ona se sada njemu izvinjava

Ja bih se na njenom mestu izvinila odnosno njenim govorom i Obaminim resetovala odnose ne samo u DSSu već pozvala Koštunicu uz izvinjenje da se vrati

Nije lako u političkoj areni.
No ko nema šta da taji treba i da makar na svom portalu da izjavu kao što je u slučaju Vukadinović!

Inače mislim da su poklonjena mesta Dverima u odnosu na DSS jedno više Dverima i za to je Sanda odgovorna
Preporuke:
21
122
9 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:19
Veljko D
- nastavak-
Cilj Vučića i ovih "uroševaca" i jeste da Sandu, Đorđa i Slavišu odstrane iz Skupštine. Ovim mudrim potezom tj.ostankom u klubu DSS-a su učinili baš suprotno od onoga što vlast želi. Uostalom, nije ni bitno kako se klub zove, bitno je ko ga sačinjava i kako deluje u skupštini. Na kraju, njih troje su skoro pa većina u tom klubu, jer su pored njih tu još samo, Lapčević, Šulkić i Gajićka.
Preporuke:
88
3
10 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:22
Otrežnjenje iz vaših redova
Ukoliko Sanda i ostane na čelu DSSa a ne izbaci iz stranke koji podržavaju Vučića to isto znači kraj DSSa.
Izvinjenje Đorđetu, on kao pojedinc može da prihvati i proguta to ali ako se iz DSSa ne odstranite ili ostanete sa ovimah koji su se prodali onda ste svi isti.
Sanda treba da zna da je kraj jako blizu svima koji ostanu uz ove Vučićeve ulizice. Izbacite ih iz stranke ili pravite novu stranku. Počnite taj obračun već danas sa Vučićevićevima,ne oklevajte jer je svaki dan važan.
Preporuke:
64
3
11 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:28
ZR
@ Veljko D

Ako bi Sanda, Ristić i Đorđe hteli da napuste poslaničku grupu DSS, opet bi zadržali mandate. Nije to problem.

Ali, opet ne vidim šta se to konkretno dobija ako se ostane u ovakvoj PG DS(N)S? Time se samo širi konfuzija i rezignacija među biračima.

Uglavnom, ja za DS(N)S i njihovog kandidata svakako nemam nameru da glasam, bez obzira što će Sanda, Ristić i Đorđe ostati u toj poslaničkoj grupi.
Preporuke:
44
3
12 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:38
Cviko
Sanda ne treba da se izvinjava već da sa Đorem Vukadinovićem i ostalim pristalicama oforme novi DSS. Posao im je olakšan ako krenu u filtriranje organizacija DSS po opštinama u Srbiji. Na ovaj način neko će biti manjina ali će se znati ko je ko.
Preporuke:
61
6
13 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:40
Izvinjavam se Đorđu Vukadinoviću...?
tako treba!
Preporuke:
44
8
14 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:44
Veljko D
A sad o onim parama što je Đorđe navodno tražio (od onog dela što stranka dobija ulaskom u skupštinu). Da li je tražio ne znam, ali ako jeste, mislim da je i to opravdano. Zašto? Koaliciju Dveri-DSS je činio patriotski blok u kojem je i grupa intelektualaca, vanstranačkih ličnosti (Vukadinović, Ševarlić...). Pitanje je da li je ispravno da samo stranke DSS i Dveri dobijaju te pare iz budžeta ili i njihovi koalicioni partneri. Oni nisu članovi stranke, pa da te pare koriste na indirektan način (finansiranje putovanja i širenja ideja među građanima Srbije). Oni (npr.Vukadinović i Ševarlić) za takve stvari moraju koristiti svoj novac ili tražiti neke finansijere. Zašto da Uroš i Miloš koriste taj novac za svoje "sns" aranžmane i delovanja, a Vukadinović i Ševarlić, koji su dobrim delom doprineli da stranke taj novac dobijaju, moraju opet da se dovijaju na razne načine ne bi li mogli da dopru do naroda u svakom delu Srbije.
Preporuke:
81
7
15 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:45
prezasicen kuknjavom
Uozbiljite se i saberite se, prestanite vise s tom kalimerovskom kuknjavom i prenemaganjem.

Zar tako da vodite "drzavnicku politiku"? Medjusobnom snishodljivoscu i neprekidnim svadjama?

Priznajte - najpre sami sebi - da ste pravili velike greske u procenama, povukli ste niz pogresnih poteza od neiznudjene Sandine ostavke pa do toga da ste prakticno naterali Jaksica i Ristica da napuste stranku, a evo vi ostajete u poslanickom klubu?! Gde je tu konzistentnost u postupanju? Nema je jer haoticno i nepromisljeno delujete, ad hoc i od slucaja do slucaja, a to ne ide.

Da li treba da pominjem da je Sanda izabrala novo rukovodstvo sve sa tim nesrecnim stolarom Urosem Jankovicem i da je ona sama predlagala Milosa Jovanovica za novog predsednika stranke? Otkud takve pogresne procene, kako sada tvrdite za iste?

Ne cini li vam se da se ipak niste snasli u mnogo cemu, a prvenstveno u organizaciji stranke? Mislili ste da sve znate, i da je sve to prosto ko pasulj?
Preporuke:
40
13
16 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:49
prezasicen kuknjavom 2
p.s. Prethodni komentar razumite kao dobronameran savet i korak ka preispitivanju vasih vlastitih gresaka, a ne kao napad ili blacenje
Preporuke:
36
3
17 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:51
Sizif
Nadam se da će Lapčević i Gorica i pored pritisaka ostati ljudi. A Šulkić - Šule ko Šule!
Preporuke:
36
4
18 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:52
mr djole je legenda
nedajte se
ostanite u svom klubu a stranku mozete uvek da
napravite novu ali vi na celu ...

stranke je nista bez ljudi
a vi ste odlicni ...

srecno i dobar sok i pivce ili drink for all

zai jian
Preporuke:
41
4
19 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:53
Kosovka
Bila sam sepovukla, evo me ponovo.
Ljudi uozbiljite se, ako ste iste krvne grupe, ideje i detstva - nema potrebe da se javno izvinjavate jedni drugima. Nastavite započeti posao. Držite poslanički klub i tamo se ujedinite. Time ćete otseći noge i ruke ovim mrljavcima koji ne znaju na koju stranu da se okrenu.
Ućutite na tren, raskomotite se, uradili ste veliku stvar da su se potpuno razotkrili, a mandati su kod vas.
Preporuke:
45
4
20 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:54
negi
@... Ne razumem vaš konfuzni komentar.Pa šta i da je tražio? Da li vi mislite da vođenje nevladine organizacije koja se zove NSPM i ovog portala kojem mi iznosimo svoje komentare pada sneba,da to ne košta?Košta ko Petra kajgana!Ovaj portal je izneo kampanju DSS-a,ovaj portal prati rad poslaničkog kluba DSS-a,NSPM vrši istraživanje za potrebe DSS,ko to plaće i ko to treba da plati?Samo onaj koji se nije bavio ovim poslom može da seiri nad novcima.Samo onaj ko nikad ništa nije uradio u životu može da komentariše o ovako nečemu.On sigurno neće otići i svakog prvog platiti troškove rada NSPM.Sve košta i sve mora da se plati!Ako ne platite troškove,možete da zatvorite radnju i idete kući!A gospoda iz DSS-a nek pogledaju svoj sajt,sadržaj i broj posetilaca.Tuga!Parlamentarne stranke iz budžeta dobijaju novac za svoj rad,pa je valjda i NSPM zašlužio da mu udele neki dinar mudraci iz DSS-a ili je to samo njima na raspolaganju.!
Preporuke:
64
7
21 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:55
Mirjana
Nije mi jasno zbog čega se u DSS-u mesecima bave samo sobom, a zanemaruju državne poslove zbog kojih smo ih birali (osim inicijative o genocidu u Hrvatskoj). Da li će oni ostati verni svom izbornom programu, neka im služi na čast, mada verujem oa u ovom slučaju mandati i po pravu i po pravdi pripadaju narodnim poslanicima koji se drže predizbornih obećanja. Neka zadrže svoj poslanički klub ili osnuju novi ili neka se pridruže Dverima. Ne shvatam odbojnost i na pomen Dveri, oni su, bar formalno na istoj poziciji kao pre izbora. Od DSS-a i Dveri glasači su očekivali zajedničku akciju u skupštini oko aktuelnih ekonomskih i političkih pitanja i predsedničkih izbora, a ne rasulo ili prećutkivanje (Tabloid). Toliko problema čeka, a nema nikakvih aktivnosti, osim par duhovitosti g-dina Vukadinovića, svaka čast. SSP, briselski sporaѕumi, najava privatiѕacije izvorišta, EPS-a, Telekoma, poskupljenja, put ka Prištini, GMO. Neka ponovo pozovu na proteste, bar će malo povratiti poverenje građana.
Preporuke:
38
5
22 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:01
Mićko
Ovo je neozbiljno.
Preporuke:
13
15
23 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:06
Veljko D
ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:00
Kosovka
...novoimenovane SDS (srpska demokratska sloga) stranke...

Izvinite što sam radoznao. Da li je to neka vaša ideja ili imate neke informacije da se već radi na tome?
Preporuke:
23
1
24 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:28
Kosovka
Fantaziram, poznajem srbe sa Kosova i Metohije. Partija "Srpska sloga" nažalost ne postoji?
To je moja fantazija.
Da nije Vučića, Vulina, Dačića... bili bismo jedinstveni.
Nisu nas razbili i ojadili albanci - ni Tači, Haradinaj i NATO, nego gornja trojka.
Pravite Novu stranku i okupite se oko postojećeg poslaničkog kluba.
Preporuke:
37
3
25 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:44
Nemanja
Poštovani gospodinu Vukadinoviću,

Vi se sigurno sećate euforije i uzdizanja Jovanovića od strane čitalaca ovde na NSPM,naravno on nas je sve razočarao,ali opet ne može se baš ni on sa svojim stavovima o koalicijama sa SNS-om staviti na stub srama i reći sve što on je priča su gluposti ništa mu ne verujemo.Njegove reči i te kako imaju težinu,u krajnjem slučaju on je rekao da je čuo,a to čuo znamo od koga je i od kakvih moralnih gromada poput Jankovića i ostalih.

DSS je za mene i moju okolinu mrtav,ali svakako da su naše oči uprte u vas,Srbe sa Kosova i Sandu Rašković Ivić i mi čekamo da vi nekim drugim delovanjem nastavite svoj politički život.
Preporuke:
41
9
26 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:51
BB
neka ostanu.. mislim da u DSS ima dosta onih koji su protiv saradnje sa SNS i koji su za državotvornu srpsku politiku. Moraju da ih aktiviraju.
Preporuke:
34
3
27 ponedeljak, 03 oktobar 2016 15:58
Veljko D
ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:28
ZR
@ Veljko D

"Ako bi Sanda, Ristić i Đorđe hteli da napuste poslaničku grupu DSS, opet bi zadržali mandate. Nije to problem."

Jeste problem. Zakonski, mandati jesu njihovi, ali ako bi DS(N)S postavio zahtev skupštinskom odboru da im oduzme mandate, šta mislite kakvu bi odluku doneli budući da su SNS-ovci, u tom odboru, u većini. Naravno, Sanda,Đorđe i Slaviša bi mogli da podnesu sudsku tužbu, i ona bi bila pozitivno rešena, ali bi im, s obzirom na brzinu sudova, u međuvremenu istekao mandat.

"Ali, opet ne vidim šta se to konkretno dobija ako se ostane u ovakvoj PG DS(N)S? Time se samo širi konfuzija i rezignacija među biračima."

Dobija se to da Sanda, Đorđe i Slaviša mogu pričati i kritikovati vlast u skupštini isto onako kako bi je kritikovali da se poslanički klub zove npr.NSPM. I to nije PK DS(N)S jer njih troje nisu iz tog filma. Opet kažem, nije bitno kako se PK zove već ko ga sačinjava i zašta se zalaže. (nastavak sledi)
Preporuke:
31
4
28 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:08
Veljko D
ZR
@ Veljko D
Prvo, izvinite za ono "zašta", treba "za šta"
(nastavak)
Bolje je da su oni (Sanda, Đorđe i Slaviša) u Skupštini, makar i ovako, nego da umesto njih tamo sede Borko Ilić i Maršićanin.

"Uglavnom, ja za DS(N)S i njihovog kandidata svakako nemam nameru da glasam, bez obzira što će Sanda, Ristić i Đorđe ostati u toj poslaničkoj grupi."

Takvu nameru nemam ni ja i tu se slažemo.
Preporuke:
23
4
29 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:09
Šta ćete tu?
Oni se neće promeniti...
Preporuke:
17
4
30 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:09
...3
uzgred Negi vi izgleda ne razumete činjenice
one su za vas konfuzne
jer navedene su samo činjenice
koje istina vama iz nekih razloga smetaju
u nedostatku kontraargumenata komentar je za vas konfuzan
a resetovanje je izraz koji je Sanda upotrebila taaaako vuče Negi na vas Dverjane i američku ambasadu i Jasminu Vujić
Preporuke:
8
23
31 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:53
Zoran
Meni izgleda da je trenutno u DSS-u u pitanju sukob agresivne i primitiovne rulje sa jedne strane i krajnje pristojnog sveta sa druge. Doktorant sa Sorbone, iako sam mozda pristojan, uskoro ce se uveriti da rulja koja podrzava njegovu liniju saradnje sa SNS-om ostaje rulja a na nama bivsim simpatizerima i glasacima DSS-a je da ovo skretanje od nacela nesaradnje sa izdajnicima na bilo kom nivou, kaznimo na sledecim izborima. Argument da se saradnja sa drugim partijama odvijala i ranije na lokalnom nivou pa da sada nema razlike ne stoji: saradnje je bilo pre potpisivanja Briselskog sporazuma koji je potpisala ova sadasnja vlada, pre bahatog rusenja u Savamali, pre totalne i apsolutne kontrole nad medijima, pre ovog tragicnog zaglupljivanja nacije sundom najgore vrste i prakticnim ukidanjem kulture, pre zakona o radu kome bi pozavideli i najpohlepniji americki kapitalisti s pocetka XX veka, pre kooptiranja totalnih mediokriteta na najodgovornije drzavne funkcije, pre strahovlade pojedinca
Preporuke:
29
6
32 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:54
Jorg
Ako bi se drzali principa, madate bi trebalo da vrate svi poslanici od 2000 pa na ovamo, a pre svega premijer Aleksandar vucic, jer se ne secam da je tokom predizbornih kampanja najavio vece poreze i manje plate. Takodje, posteno bi bilo da mandate vrate i pro SNS poslanic DSS, jer je glas za DDS znacio glas protiv SNS/a. Vratiti mandate onima koji grubo izdali predizborni program, znacio bi pre svega akt izdaje volje biraca... Toliko o principima.
Preporuke:
20
2
33 ponedeljak, 03 oktobar 2016 17:18
Dragoslavić
Molite, ubedite Koštunicu da se vrati i povede DSS.
Preporuke:
13
44
34 ponedeljak, 03 oktobar 2016 17:42
@ Dragoslavić
Da , molimo tebe da se ne javljaš !
Preporuke:
31
10
35 ponedeljak, 03 oktobar 2016 17:47
Zoran
za Dragoslavica: nemojte zaboraviti da je Kostunica dao ostavku kada je stranka na izborima pala ispod minimuma za ulazak u parlament i da je, kao castan covek, podneo ostavku na mesto predsednika jer se smatrao odgovornim sto je stranka sa skoro 22% podrske (u koalicji sa Veljom Ilicem) na izborima tokom dvehiljaditih, pala na ispod 5% 2014. U medjuvremenu su otisli Nenad Popovic, Mihajlov i Nikotovic (sto je dobro), Sinisa Kovacevic i profesori Jankovic i Samardzic (sto je lose)pa su u vrh stranke dosli ovi koji bahato napadaju Vukadinovica i vicu "uaaa", "vratite mandate" i zvizde Slavisi Risticu i Marku Jaksicu tokom sednice stranke. Velika je steta sto Aleksandar Popovic i Marsicanin nisu podrzali struju Raskovic-Ivic/Vukadinovic/clanovi sa KiM-a nego onu drugu, ali sta se tu moze. Kostunica je odigrao svoju ulogu, odigrao ju je casno i posteno i nema smisla povlaciti ga iz penzije sada u 73. godini zivota da ozivi ljusturu od stranke jer to najverovatnije nebi mogao da ostvari
Preporuke:
37
4
36 ponedeljak, 03 oktobar 2016 18:03
Ivan
@Jorg

Nazalost, niste u pravu. Vucic je u toku svojih predizbornih kampanja (pre svega 2014. i 2016.), na mitinzima, i te kako "ronio krokodilske suze" zbog "teskih, nepopularnih mera" koje ce "morati da sprovodi", i pricao da on nema nameru da se bavi "populistickim, lakim resenjima". Secate se izjave: "Ja sam veci MMF od MMF-a"? (izrecena je negde 2015). Te floskule, same po sebi, znace vece poreze + manje plate i penzije. Prema tome, oni koji su glasali za njega nemaju pravo da se osecaju prevarenima - Vucic direktno sprovodi sta je obecao u kampanjama. Da ne pominjem to da Vucic pobedjuje na svim izborima sa mnogo vise glasova nego sto je imao pre potpisivanja Briselskog sporazuma (April 2013). Sto znaci da narod (aktivno ili pasivno) itekako podrzava i njegovu politiku prema Kosmetu... Vucic je fenomen - jedni ga podrzavaju tako sto glasaju za njega, a drugi tako sto sede kod kuce na dan izbora.
Preporuke:
27
1
37 ponedeljak, 03 oktobar 2016 18:35
Đorđe Vukadinović
Poštovani "...", @, Nemanja i ostali. U pravu ste da dugujem odgovor. Ali ne na "uroš-miloševe" optužbe, na koje sam već odgovorio u onoj vesti od pre par dana, kada sam prvi put napadnut, kao i u režimskim tabloidima, u meri u kojoj su se udostojili da nešto od mojih reči objave - nisam naravno nikoga "reketirao", tužiću one koji to kažu i nadam se da u ovoj zemlji pravda nije dostupna samo Stanku Subotiću, Joci Amsterdamu i Bogoljubu Kariću - nego na pitanje o mom viđenju situacije i teškom odgovoru na pitanje kuda i kako dalje. A sve ostalo je samo teranje vode na mlin upravo onoj SNS kuhinji koja pokušava da preuzme DSS i od njega napravi još jedan polumrtvi poluopozicioni fikus. A što se tiče tzv. "Đuke" i "Dejana Vučića Stankovića", ako vam do sada nije jasno o čemu i kaakvim likovima se radi, neće pomoći nikakvo moje objašnjenje. "Kaligula" se sveti - i to vam je to.
Preporuke:
92
3
38 ponedeljak, 03 oktobar 2016 19:17
Spiridon
Sve ovo sa ovim sitnim i što je najbitnije bednim podmetanjima Đorđu Vukadinoviću je tipična vadikalsko-šešeljevska škola koju su svi današnji naprdnjaci pohađali još iz vremena dok su kleli u svoje srBstvo i nosili šešeljeve bedževe. Ono što je najbitnije reći da se ovim horskim dozivanjem i prozivanjem po medijima samo vidi tačna lokacija kuhinje koja je celu ovu priču osmislila. Kome posle ovog uigranog nastupa u sastavu čukarički parketar Uroš, dr Miloš Sorbonski, Đuka moler i Dejan Vučić Stanković nije jasno odakle ovaj novi stari vetar duva u DSS tom nikada ništa biti jasno neće. Kada se tome pridoda pozadinska logistika i propratno instruiranje od strane belanovičkog patrijarha onda se sve kockice savršeno uklapaju. Tako da sve u svemu dopunio bih Đorđa ako smem u tome da se ovde međusobno preklapaju i politički uklapaju dve osvete, jedna Kaligulina a druga svetoga Koštunija...
Preporuke:
36
4
39 ponedeljak, 03 oktobar 2016 19:42
Clan DSS
Postovani gospodine Vukadinovicu,

Od Vas u najskorije vreme ocekujem jednu opsirnu kolumnu o stanju u DSS-u. Gospodin Antonic je to stanje opisao u kolumni od 7 septembra, ali se od tada puno izdesavalo.

Takodje, zamolio bih Vas i za zakljucak u vidu saveta za nas clanove koji smo posramljeni desavanjima u stranci.

Unapred zahvalan.
Clan DSS-a
Preporuke:
53
4
40 ponedeljak, 03 oktobar 2016 20:29
@ Ivan
Obecanje tipa "Krv, znojh i suze" moze da znaci bilo sta, od obecanja da ce nam se sa Pinka tri puta na sat obracati Premeijer, do cinjenice da ce roditeljima biti uskracena mogucnost da deci obezbede tri obroka dnevno. Razlika izmedju ove dve mogucnosti jeste razlika izmedju politickog marketinga i predizbornog obecanja kao temelja odgovorne politike. Na svu srecu, zdravu pamet smo sacuvali i jos uvek pravimo razliku izmedju navedenog...
Preporuke:
20
1
41 ponedeljak, 03 oktobar 2016 21:21
Milan Šećerović
Kao član GO naravno da sam prisustvovao toj sramnoj sednici GO. Odmah da se legitimišem: smatram sebe za tvrdog "sandinistu" i "jakšićevca". Od početka NATO okupacije na Kosovu sam bio najmanje 30 puta, sve od Leška do Štrpca.
Sednica GO je dobrano izrežirana tako da struja prilagodljivih i na benefite alave, makar male sinekure, odnese bednu i sramnu prevagu. Jedan od dokaza je da je sala bila praktično prepuna, što znači da je bilo daleko više osoba koje nisu članovi GO, iz prostog razloga da bi bili pretorijanska klapa i podrška radnom rukovodstvu na čelu sa Maršićaninom. I naravno da je ta klapa burno pozdravljala antisandiniste.
Zapamtimo i to da gospođi Sandi Rašković-Ivić nije dozvoljeno da govori na početku skupa! A SRI, Đorđe Vukadinović i Marko Jakšić hiljadostruko su više učinili da DSS pređe cenzus nego svi "odličnici" prisutni u sali.
I "slučaj Đorđe Vukadinović": Borko Ilić prvi se oštrim rečima obratio Đorđu zahtevajući da izađe iz sale. (nastavak sledi)
Preporuke:
53
1
42 ponedeljak, 03 oktobar 2016 21:34
Negi ne razume ni činjenice
o osiromašenom uranijumu, njemu činjenice izazivaju konfuziju
Preporuke:
5
8
43 ponedeljak, 03 oktobar 2016 21:45
Milan Šećerović (nastavak)
Razlog (formalni) za odstranjivanje Đ. Vukadinovića: nije, zaboga, član DSS pa ni GO. Borku Iliću odmah se priključio večni Maršićanin, istina bez urlanja, a od radnog stola je ustao Miško Petrović (potpredsednik iz Čačka)i uz mnoštvo gestikulacija zaurlao na Đ.V.: "Sram te bilooo! Vraaati mandaaat!"
Veći deo sale je ovo sa zadovoljstvom ispratio!...
Reč-dve o Borku Iliću: prvi čovek DSS-a u Novom Sadu. Izborni rezultat; 3,50%!!! Lični rezultat: 100%! Tj. posle izbora nije više na političkoj funkciji u gradu, ali je zato lepo udomljen kao savetnik u nekom (SNS, naravno) javnom preduzeću za platicu od skoro 150.000 dinara. Voleli ga "žuti", vole ga i naprednjaci. Čovek za sva godišnja doba.
A i gospodin Maršićanin se lepo odužio SRI ne dozvoljavajući joj da se obrati na početku skupa i svrstavajući se tu gde se svrstao. Kažem "odužio", jer ga je Sanda postavila za pravnog savetnika poslaničkog kluba u Skupštini, za mesečnu platicu od 75.000 dinara. (drugi nastavak sledi)
Preporuke:
45
1
44 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:20
vlks
@Milan Šećerović
Plata u javnom sektoru Novog Sada ne sme preći platu gradonačelnika od 130.000 dinara, a načuo sam da se smanjio i taj iznos.

Ideja o Vračaru kao mestu rađanja nove republičke koalicije DSS-a i svih onih koji bi da zamene SNS je propala. Ne može se kritikovati SNS, a u isto vreme propagirati saradnja sa DS koji se zalaže za članstvo u NATO-u i DJB čiji predstavnici učestvuju u gej paradi.

Miloš Jovanović je pravi lider za stranku poput DSS-a. Odmeren, staložen, iskren i otresit. Primetna je ogromna razlika u njegovom izlaganju i izlaganju Sande Rašković Ivić. Sandu su često vrlo lako izvlačili iz konteksta, jer im je davala dovoljno materijala za tako nešto.
Preporuke:
11
56
45 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:31
Milan Šećerović (drugi nastavak)
Skupu je uspeo da se obrati i Dragan Vesić, nesuđeni nosilac odborničke liste za Vračar. Otvoreno je rekao da je Beogradski odbor (pod palicom Uroša Jankovića) i uz blagoslov Izvršnog odbora Dejana Šulkića (predsednik IO i poslanik)iza leđa članova sa Vračara promenio, dakle falsifikovao predloženu listu! I da je zbog toga lično podneo tužbu tužilaštvu. Nastala pometnja kod radnog predsedništva?! Konsternacija u sali?! Ništa. Muk. Kao da Dragan Vesić nije ništa rekao. A Vesićeva tužba će, ako uopšte bude prihvaćena na razmatranje, godinama truliti na dnu neke donje ladice...
A Milan Šećerović, potpisnik ovih redova? Umesto da se javim da sa govornice i ja nešto odmrnđam, reših da svoj stav izrazim kad bude glasanje o novom potpredsedniku Milošu Jovanoviću (budućem predsedniku DSS). To što ga 95% članova stranke ne bi prepoznalo na ulici nimalo mu ne smeta da se već sada drži i govori kao faraon. Elem, jedini sam uz gospođu Cisanu Musuridze glasao protiv njegovog izbora. Adios amigos!
Preporuke:
52
3
46 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:34
Nemanja
Poštovani gospodine Vukadinoviću hvala na odgovoru,i sve se slažem sa vama.Da tužite nego šta nego tužite,pravda jeste spora,ali je sigurno dostižna.DSS je nebitan,to je bio smisao mog komentara,bitni ste vi i još neki ljudi poput Ristića i Jakšića sa Kosova i velika većina nas gleda upravo gde ćete vi i šta ćete vi.Zato sam upozorio da je potrebno da se objasnite sa lažima i marifetlucima od strane DSS-a,a ne da ćutite i ostavljate nedoumice ljudima.Ovo je za vaše dobro,a što se mene tiče ja sam ovde na ovom sajtu jo pre koji dan rekao da ja nemam više šta da kažem za DSS i da su moju podršku izgubili za sva vremena.
Preporuke:
29
1
47 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:40
Bojan, Priština
Što reče Sloba, nijedan izdajnik sebe nije smatrao izdajnikom nego samo jednim pragmatičnim čovekom u teškim okolnostima.

Kada se pokazalo da u jednoj DSS ima toliko kalkulanata - šta očekivati tek na drugim stranama, zamislite tek kakvi su tamo ?

Sa takvim mnoštvom nas koliko vidim čeka ono što su nekada zvali "sudbinom Kurda".
Preporuke:
37
1
48 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:42
Mićko
@VLKS

Izgleda da ste baš dobro upućeni u taj javni sektor? Eto šta je novosadski. A deesesovski. Ali džabe je sve to izmotavanje sa dr Milošem, majstorom verbalnog zaluđivanja. Javnost ne žvaće halucinogne droge. Sad je kraj. Stavlja se tačka.

Ostaje vam samo direktni ulazak u SNS.
Preporuke:
27
2
49 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:54
Mićko
@Milan Šećerović

Upravo tako: adios! Nema tu ostajanja. Sa kim da se ostane? Da sam na Sandinom mestu, uzeo bih mandat i odmaglio i iz stranke i iz poslaničke grupe.
Preporuke:
23
3
50 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:58
Nemanja-vlks
Kojim je to aktom grada Novog Sada nije dozvoljeno da niko u javnom sektoru ima veću platu od gradonačelnika?A i da jeste tako,što je to bitno i važno u ovom slučaju?Ako želite da replicirate Milanu Šećeroviću i odbranite jednog Borka Ilića,pa ni to vam nejde na ruku pošto Milan nije rekao da on radi u Novom Sadu u nekoj lokalnoj vlasti ili preduzeću nego u javnom sektoru.A da vas podsetim kako skromne plate daju naprednjaci,pokazaću vam na primeru preduzeća koje kontroliše AP Vojvodina.Novoizabrani direktor razvojnog fonda AP Vojvodine zarađuje tričavih 169 000 dinara neto.Toliko o skromnosti i ograničenjima u lepome našem Novom Sadu.Inače Borku Iliću je na fejsu pisalo da radi u firmi Nenada Popovića,šta radi,verovatno uči kako ući u koaliciju sa SNS-om i okoristiti se.Sad kad sam ušao da vidim,više ne piše,moguće da je to obrisao upravo pred ovu sednicu GO DSS-a.

A po kome je to ideja da se se lokalnog nivao prebaci na republički?Miloša Jovanović?Da koalicije sa SNS-om
Preporuke:
21
3
51 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:59
Nemanja-vlks
sa lokalnog sutra prekosutra digne i na viši nivo,na republički.Zanimljiva teza,drago mi je što ste nam to rekli.Znači ove silne koalicije gde god mogu sa SNS-om na lokalu je u stvari uvod za neku koaliciju sa SNS na republičkom nivou.

Ne može se kritikovati DS i DJB za ulazak u Nato,što nije tačno,a u isto vreme podržavati koalicije sa SNS koji je potpisao ono što nikad nije potpisao DS.Lepo sam ja reko i vi ste najbolji mogući dokaz za to da je DSS postao radikali 2,samo je Šešelj i duhovitiji i orginalniji tako da džabe se trudite.Znači imate problem sa DJB koji nikad nisu bili na vlasti,ali nemate problem sa time što SNS potpisuje Briselske sporazume i ugovore se NATO?Principijelno,nema šta,svaka čast.Kad SNS radi to je ok,kad DS samo pomisli na to e to je loše.

Miloš je otresit,da jeste,isto kao i Šešelj za obračune sa svima drugima samo ne sa Vučićem.Vidimo i Miloš koplje oštri na Vukadinoviću,Šeki na Sandi ,jel to neka koalicija u najavi?
Preporuke:
27
3
52 ponedeljak, 03 oktobar 2016 23:18
Spiridon
@ vlks

Jeste baš je tako, zato se na Vračaru upravo posejalo seme za buduću koaliciju na republičkom nivou DSS sa SNS koji se doduše ne zalaže za gej paradu ali istu vrlo prilježno organizuje i ima svoje predstavnike na čelu kolone, SNS koji ne priča previše o NATO zato što svaki dan radi na tome da Srbija uđe u tu organizaciju uključujući redovne zajedničke vojne vežbe i sporazum potpisan pre samo par meseci. Međutim ono što taj i takav SNS odvaja od ostalih eurofanatičnih stranaka je što oni kombinuju Evropu na rečima sa azijatskom despotijom na delu, gde psihotični vođa odlučuje o svemu, od toga ko treba da budu na čelu Zvezde ili Partizana pa do toga koja karikatura sme na naslovnu stranu a koja ne sme. Oko Miloša Jovanovića se potpuno slažemo jer je on skoro pa idealan lider za ovaj novi ponaprednjačeni DS(N)S, mnogo priča, ništa konkretno ne kaže a još manje je spreman da uradi...
Preporuke:
35
2
53 utorak, 04 oktobar 2016 01:57
s.j Gospodine Vukadinoviću, posao koji obavljate je nezahvalan i neizdrživ, ali ipak, morate izdržati i ostati postojani. Nadam se da će Vam nagrada biti, ne samo čist obraz, već i sloboda Srbije.
Neka Vam Bog podari snagu i neka Vam uvek bude u pomoći!
Preporuke:
36
0
54 utorak, 04 oktobar 2016 08:56
Bolje spreciti
Organizujte neki vandredni skup DSS-a, glavni odbor, skupstina. Pozovite Milosa i Urosa. Angazujte privatnu firmu za obezbedjenje. Objavite da su Milos, Uros i ostala bulumenta iskljuceni iz DSS. Niko nikada za njih nije nigde glasao. I nece. Neka ih obezbedjenje uzme pod misku, oduzme clanske karte i isprati iz zgrade na ulicu. Neka to svi vide. Objavite da ce svako ko se nesto dogovarao sa naprednjacima biti iskljucen. Onda nece biti problema. Nemojte biti u defanzivi i odgovarati na provokacije ove dvojice primitivaca. Delujte preventivno, inace ode DSS u propast, a onda i Srbija.
Preporuke:
20
1
55 utorak, 04 oktobar 2016 10:39
xy
Sanda i Vukadinovic bude nadu - pristojan, snazan, hrabar i posvecen svet uprkos podvala sa svih strana.
Preporuke:
13
1
56 utorak, 04 oktobar 2016 11:57
@Milan Šećerović
Pričekajte, razmislite pa recite "doviđenja", nikako "zbogom".
Preporuke:
4
0
57 utorak, 04 oktobar 2016 12:03
spider from Mars
@...

NGO - Nepismenost, Glupost, Ogranicenost.
Preporuke:
4
3
58 utorak, 04 oktobar 2016 12:04
Marinko M. Vucinic
Kao i uvek Milan Šecćerović je pokazao na delu kako izgeda načelnost u našoj politici. Ona je odavno iščilela i zato se dogodilo da nemamo više opoziciju u ovoj nesrećnoj zemlji.Posle se pitamo zašto principijelni i dosledni ljudi neće da ućestvuju u našem političkom životu. Stranke je razorio sektaški duh, zatvorenost i tzv. politički pragmatizam . To se najbolje može videti u odnsu prema Đorđu Vukadinoviću i Novoj srpskoj političkoj misli . Koalicija DSS i Dveri je uz sebe imala grupu izuzetnoih intelektualaca koji su svakako doprineli da ona uđe u Parlament i tako nastavi svoje političko delovanje. Bez ulaska u Parlament DSS bi definitivni otišla u političku prošlost. Posebno pitanje je odnos prema lljudima sa našeg Kosopva. Ne čuti u uvažiti njihov glas je zaista neprihvatljivo jer oni su svakako poslednja naša odbrana na Kosovu.
Preporuke:
21
1
59 utorak, 04 oktobar 2016 12:32
CILJ MASONSTVA je MRZITE se i ubijajte se između sebe !
Svi političari posle 5 oktobra slušaju sva naređenja Vašingtona i Brisela .
Srbija je bombardovana zato što je Slobodan Milošević odbio sve ultimatume Vašingtona i Brisela .

TA VLADA i njihov SISTEM je KATASTROFA i Šok terapija se nastavlja.
Dačić
i Vulin
i Nikolić
i Vučić / sramota Srbije".

KAŽI NE TROJNOM EU-MMF-NATO PAKTU!
SMRT ROPSTVU! DOLE VUČIĆ I NIKOLIĆ!
ŽIVELA BUDUĆA PONOVO SLOBODARSKA SRBIJA!
ŽIVELA SUVERENA I PONOSNA REPUBLIKA SRPSKA!
Preporuke:
13
1
60 utorak, 04 oktobar 2016 12:36
negi
@...@ Negi ne razume činjenice.....Vidim da ste odlično razumeli šta sa napisao ali se pravite "mutavi", ali naivni sigurno niste.Sad kao Đorđe treba vama da objašnja šta je Đuka mislio kad je ovo rekao,da vam pojasni šta je Vuk mislio kad je ono rekao.To su vaše "činjenice", da neko vama,baš vama objasni šta je jedan bizgov mislio kad je rekao.Ponavljate kao papagaji,a vi za njima, ono što je Ludi Milojko rekao Đorđu u Skupštini.Samo sada umesto Ludog Milojka to ponavljate vi.
Preporuke:
12
2
61 utorak, 04 oktobar 2016 12:54
Đuka
Kaligula je bio ozbiljan čovek u odnosu na ovog izdajnika.
Preporuke:
20
0
62 utorak, 04 oktobar 2016 13:06
pauku sa marsa
lepo sebe opisaste
ne bih ništa više dodao

glupost kao i izbor nik-a
Preporuke:
4
0
63 utorak, 04 oktobar 2016 13:14
Srb&da
Nije on Kaligula, ni Neron, on je Aton-bog sunca, odnosno sam faraon Amenofis IV Ehnaton. Nadjite sliku na guglu, isti on!
Preporuke:
8
0
64 utorak, 04 oktobar 2016 13:42
Ipak smo "jaču" od Rima...
Svi znamo da je u Rimu pod Kaligulom konj postao senator a svedoci smo da je kod nas kONj postao Kaligula.
Preporuke:
13
0
65 utorak, 04 oktobar 2016 14:37
Adios
Adios amigos!
Preporuke:
4
0
66 utorak, 04 oktobar 2016 14:48
Dragan, Katun
za Marinka V.

Dobro-tačno ste ovo napisali.
Pribirajte se.
Pozdrav.
Preporuke:
4
0
67 utorak, 04 oktobar 2016 16:08
Mirjana
Pokušavam da razumem stav većine na GO DSS koji se zalažu za slobodu opštinskih odbora da sklapaju koalicije na lokalnom nivou. Ipak je te koalicije morao potvrditi izabrani vrh stranke, što je urađeno tek nakon skorašnjih promena. Znači, rukovodstvo ima poslednju reč, što je i razumnjivo, jer savezi moraju biti principijelni i zaklanjanje iza demokratije ne stoji. DSS je počivala na poverenju u čast i poštenje V. Koštunice. SNS ga je prevario nakon pismenog sporazumu o promenama Ustava i referenduma o EU. Zbog čega je bolji SNS od DS-a, zašto ijedan? Ako vlast na Vračaru i Voždovcu nije mogla biti formirana bez DSS-a, zbog čega lokani izbori na tim opštinama nisu mogli biti ponovljeni? Ne kolje se vo zbog kile mesa (par sinekura na lokalu), uz gubitak velikog dela glasača. Mora tu biti još nečeg. Kampanju DSS-a izneo je na ovom sajtu g. Vukadinović, uz dobre TV nastupe g-đe Rašković. Glavni sajt DSS-a bio je blokiran mislim do pred kraj izbora (delo saradnika Andrije Mladenovića, kako sam čula)
Preporuke:
5
0
68 utorak, 04 oktobar 2016 16:18
Peter RV
Ne treba bacati svu krivicu, za ovo žalosno stanje u DSS-u, na kaligulu Vučića kad ima drugih kaligula koji su isto tako zaslužni te titule - Koštunica !
Ko može da tvrdi da i ovaj nema razloga da podriva iza kulisa?
Preporuke:
6
2
69 utorak, 04 oktobar 2016 16:25
Clan DSS
Milos Jovanovic je danas za N1 dao skandaloznu izjavu u kojoj ozbiljno vredja Vukadinovica, bukvalno ga terajuci iz poslanickog kluba.

Gospodin Vukadinović je lično i izričito najavio da će napustiti poslanički klub Demokratske stranke Srbije ako ona potvrdi koalicije napravljene na lokalu i DSS je potvrdila te koalicije, ali gospodin Vukadinović je i dalje tu, izjavio je potpredsednik DSS-a Miloš Jovanović.

“Za njega očigledno ne važi izreka da se 'volovi vezuju za rogove, a ljudi za reči'. Iz tog razloga će gospodin Vukadinović morati da napusti poslanički klub jer su Demokratskoj stranci Srbije potrebni ljudi od integriteta, a ne individue koje se rukovode parazitskom logikom”, zaključio je Jovanović u stranačkom saopštenju.
Preporuke:
8
0
70 utorak, 04 oktobar 2016 17:58
Nenad
Svaka čast gospodinu Jovanoviću, ali dok smo mi ginuli u kampanji, trpeli razne pritiske, on je u toplini Pravnog fakulteta prespavao izbore. Sad bi on nama i našim reprezentima - gospodinu Vukadinoviću i gospođi Ivić da oduzme mandate i preda ih u službu Vučića. Sramota! Ljudi, moramo se izboriti za naše mandate i volju naroda koja nas obavezuje.
Preporuke:
20
1
71 utorak, 04 oktobar 2016 19:02
Od svih
komentara pažljivo sam pročitao onaj potpisan sa Milan Šećerović. Čovek očigledno zna situaciju i poznaje aktere. Većina koja ovde piše, te ljude i odnose ne poznaje. Što se Borka tiče davno je trebao da izleti iz DSS, jer je stranci velika zla naneo i on i "kadrovi" koje je gurao, Sanda ih sve nekritički privatala, a koji su sada mahom u SNS. Borka je sačuvala upravo Sanda i to posle pokušaja puča kada je od trilinga jedini on ostao i opstao. Sanda i Borko su direktni krivci za situaciju DSS u Novom Sadu, pa i u APV. Sanda je oživela i Maršija. Ovde čistih nema i svi su isprepletani i svi su manje-više doprineli da DSS bude takav kakav je sada, osim Marka i Slaviše starih članova, za koje mi je izuzetno žao što čitam kako su prošli na GO. Miško bolje Statut da je pisao, nego što je vikao. Vukadinović je tu upao kao 63. padobranska sa Komrena. Jedini je od svih onih "nezavisnih intelektualaca" koje je Sanda izdašno obećavala pre izbora. Miloš je kratko bio u DSS i ko je zaista videće se.
Preporuke:
6
2
72 utorak, 04 oktobar 2016 20:00
Velikomoravac
Nema predaje, "kaligula" vam na ovaj način samo podiže rejting.
Preporuke:
6
0
73 utorak, 04 oktobar 2016 21:37
Jovan
Ovo što se dešava u DSS-u je mnogo važnije nego što se čini, ništa manje važno od odbrane Republike Srpske. Koliko je Vučićevim američkim i nemačkim prijateljima stalo da unište RS, isto toliko, ako ne i više, im je stalo da unište DSS. Verujem da su "investitori" uložili značajnu sumu novca u ovaj "projekat". Svako ko ima bilo kakve veze sa Rusijom njihov je smrtni neprijatelj.

Nadam se da se izvorni DSS neće predati pred najezdom Vučićevih mladih lavova.

Lepo je biti fin kao Sanda, ali u ovoj borbi se ne biraju sredstva, koristi se sve ono što druga strana koristi.

Siguran sam da će DSS iz svega izaći jača s novom-starom predsednicom i potpuno novim Glavnim Odborom.
Preporuke:
3
0
74 utorak, 04 oktobar 2016 22:21
serpska sarma, a mož i pasulj@ Đorđe Vukadinović
Đorđe Vukadinović njim samim: " "Kaligula" se sveti - i to vam je to." Sve, baš sve mi je jasno gosn Đorđe, nego živo me zanima ko u ovom kup...... od srpskog politikuma igra ulogu INCINATUS-a, tj. Kaligulinog konja, koji "postao"... KONZUL!?
Preporuke:
1
0
75 utorak, 04 oktobar 2016 23:28
MILOVAN RS
Tako je Djordje, ti si jedan od preostalih tračaka nade da možemo raskrinkati Kaligulu i poslati ga poslodavcima u vašington !. IZDRŽI LJUDINO NAŠA !!!
Preporuke:
1
0
76 sreda, 05 oktobar 2016 00:14
Veljko D
utorak, 04 oktobar 2016 16:25
Clan DSS

Đorđev odgovor:
"Nemam nameru da polemišem s potpredsednikom Jovanovićem i podižem mu bednu medijsku vidljivost. Sve što imam da kažem reći ću u lice njegovom gazdi."

Đorđe je ocenio da Jovanović uz njega pokušava da iz poslaničkog kluba istera i bivšu predsednicu DSS-a Sandu Rašković Ivić.

"Vreme će pokazati da li je u pitanju samo notorna politička glupost, ili odrađivanje dobijenog zadatka. Kao što će vreme pokazati i ko je u svemu ovome bio čovek, a ko vo" reče Đorđe.

Svaka čast gospodine Vukadinoviću. Nikako ne treba raditi njima u korist (vraćati mandat), nego se boriti, boriti i boriti. Zato smo glasali za vas. A boriti se, svako na svoj najbolji način, moramo i svi mi.
Preporuke:
2
1
77 sreda, 05 oktobar 2016 10:20
serpska sarma, a mož i pasulj@ Đorđe Vukadinović, No. 2
Ili će pre biti gosn Vukadinoviću da imamo međ srpskim PSEUDO"politikumom" čitavu ERGELU kandidata za ulogu INCINATUS-a, tj. Kaligulinog konja, koji "postao"... KONZUL, tj. u našem slučaju "veliki vezir Iznogud, odmah do kalifa, a sa namerom da postane kalif mesto kalifa, a u KONjSKOM obliku"!? Svako dobro.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner