O, narode moj! Ja, vaš kralj, poručujem vam, da jedino ja mogu da vas spasim smetova i poplava…
Ej, narode… Divan narod, divan, obožavaju me prosto… Ej, narode moj… Šta je to sa tim mojim narodom? Zameniću ga za neki nov, šta će mi polovan narod, zamenim to pa koliko dobijem, nije važno… O, narode… Moj narod je pretežno poljoprivredno-stočarskog, kafilerijskog tipa… Dobro je, dobro je… On meni sve šapuće, tu mi samo šoroboće u uvo, samo mi ubacuje muhu u uhu… Oho, bože, šta neće glava da nam pati… samo da se ne zarati… Oj, narode… Kakvi glasovi, kakvi intenziteti glasova, kakva snaga intenziteta glasovnih mogućnosti u ovom trenutku razvoja. Neću da menjam narod ipak, neka ostane, tak’i je kak’i je…
n a r o d bezmudi
Preporuke:
132
6
3
sreda, 16 mart 2016 00:09
Knežević Milan
neviđeni izliv otvorene mržnje i besa svih napred navedenih, preko dobro kontrolisanih, prozapadnih medija.
Ne znam šta je tu neobično, Lapčeviću, i zašto to uopšte pominjete.
Šta ste očekivali?
Fer- borbu?
Očekujete da okupacione snage ustuknu i priznaju istinu?
Ne objašnjavajte ono što je jasno, nego ono što još nije. A to je- kako mislite, u slučaju pobede na izborima, da isterate MMF iz Srbije, da kontrolu nad medijskim prostorom vratite u sferu normalnog, i da sprečite strani uticaj, a da ne budemo opet napadnuti od zapadne koalicije?
To je ključno.
Koga god uverite da je vaš plan ostvariv- glasaće za koaliciju Dveri-DSS. Jer, konkurencija je više nego jadna. Nju nije teško pobediti; teško je pobediti razočaranje naroda, nepoverenje u sposobnost bilo koga da se zaista uhvati u koštac sa sivom zonom srpske politike. Vremena ponestaje, a bes naroda raste; ako razočarate- strašno rizikujete.
Preporuke:
135
15
4
sreda, 16 mart 2016 00:18
Kaplar
Glasaću za " Patriotski Blok " , nisam ljubitelj lika i dela g-đe Sande ali tek nisam ljubitelj ovih što je napadaju . Uveren sam da sam na pravoj strani kada vidim ko je i kako napada .
Preporuke:
176
10
5
sreda, 16 mart 2016 00:26
Saša
Otkako MU je gospođa Sanda javno dala dijagnozu BICIKLISTA,očigledno je da je ON od toga poludeo i rekao svojim psima da laju,urlaju,zavijaju što više i što jače.Sujeta mu je veoma povređena.
Dok god napadaju DSS i Dveri,nama je znak da se nisu prodali i da su na ispravnom putu.Samo hrabro i odmereno.Srećno.
Preporuke:
204
5
6
sreda, 16 mart 2016 00:43
Dragoslavić
Sanda je prava! Tadić je bio psiholog, potom je došao Vučić koji je pacijent a sada, konačno lekar iz struke:
-psihijatar!
I to ozbiljan, iskusan, iz porodice psihijatara....
Takav lekar nam treba, postavila je dijagnozu, zna koji lekovi idu, kakva terapija treba da se sprovede.
Meni više od toga ne treba.
Sanda, imate moj glas!
Preporuke:
180
7
7
sreda, 16 mart 2016 00:47
Apatinac
Ja bih svakom poštenom Srpskom patrioti sugerisao da glasa za Vojislava Šešelja.
Od Zeničkog zatvora 80-tih do danas je u političkom rovu za Srbiju i Rusiju!
Za razliku od naprasnih "Rusofila Dos-Dahija", nikad nije radio za interese NATO pakta!Nije učestvovao u samoubistvu Srbije 5.Oktombra 2000. godine!
Današnja jednolična Srpska skupština vapi za kritičkim
govorima V.Šešelja i Zorana Krasića ,koji bi u pravom smislu bili korektiv vlasti...
Sanda i ostala koalicija realno ne predstavljaju nikakvu alternativu već viđenom od 5.oktombra 2000 do 2012 godine.
Nijednim gestom niko nikad iz Rusije ovu koaliciju nije priznao kao Rusku!
Da je suprotno, bili bi zatrpani vrećama para iz Rusije, a plakati sa Sandinim likom bi nas ljupko gledali sa bilborda ,u količini kao što nas je Koštunica gledao u oči ,pred izbore 2000 godine!
Preporuke:
27
206
8
sreda, 16 mart 2016 01:03
@Apatinac
Poštenog srpskog patriotu treba podsetiti koliko je Šešelj korumpiran i nemoralan, i koliko mu je lični interes uvek bio preči od nacionalnog.
Preporuke:
165
21
9
sreda, 16 mart 2016 01:06
Cviko
Ovi izbori jesu test inteligencije ali test nad narodom. A na narod su jurnuli svi kusi i repati, tvrdeći da su oni ono najbolje, najsrećnije rešenje, spasioci u našem propadanju. Nek tvrde šta hoće ali ja ih proveravati neću. Zlo ne može da traje večno. Moraće da propadne a taj trenutak je jako blizu. Zato je moja odluka da ih ne samo da neću da proveravam jer nemam šta, nego neću ni da ih gledam. Šta su postigli za proteklih 26 godina NIŠTA. I sada da im se divim. Ta mani.
Preporuke:
47
7
10
sreda, 16 mart 2016 01:12
cmok Toronto
Ne može..Protiv Vučka da se pobedi Vučko.
Vučko je fatamorgana u nama,strip,crtež,karikatura sa posledicama.
Vučko je Na To,E U , A u..Vučko je osvojio Serbiju u ime nas a nas tu i tamo.Osim veb radio naroda i NSPM ..Nema nas mada ..iz daleka se pitam...plaćate sve račune..Odakle vam $...Muvate..
Du$a,Ponos,Detinjstvo,Školovanje...neko vam je poklonio..E sada vam je poklon Vučko..
Nije problem(toliko se piše o njemu)Vučko nego Vi sami sa sobom..
Svetica a kurva..Nažalost nemamo izbora nego ..
Ko vas više laže,krade..njemu glas možda će biti od koristi jer NE MOŽE VIŠE..
Šešelj je OK.A i šire do promaje.
Oblačno bez kiše.
Preporuke:
17
59
11
sreda, 16 mart 2016 01:45
BB
Tekst je za antologiju i sve čestitke autoru.Opozicione stranke treba da ga u sažetom obliku štampaju u bezbroj primeraka i lepe i ističu svuda i na svakom mestu.
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!
Preporuke:
101
6
12
sreda, 16 mart 2016 02:46
ZEMUNAC
Zbog puzanja u NATO I EU,FBI u Beogradu i protivustavnog BRISELSKOG sporazuma,trebalo bi SUDITI ovoj Vladi,a ne dovesti ih ponovo na vlast.Ne znam da li bi on to prihvatio,no predlazem da pukovnik Goran Jevtovic,kojeg smo svi upoznali na ovim stranicama,bude nas KANDIDAT na izborima,da IMAMO ZA KOGA DA GLASAMO!UZ SANDU,naravno,potreban je i covek koji bi preuzeo kontrolu nad policijom i vojskom i ocistio te grupe od stranih placenika i izdajnika!Drugog PUTA NEMA,jer smo okupirana zemlja.Uz TO ,potreban je i prelazak na banku BRIKSa,deo kredita bi vracali izvozom hrane u Kinu i rusiju,sto bi pokrenulo napustena sela i zaposlilo ljude,mogli bi da oslobodsimo Srbiju.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
88
4
13
sreda, 16 mart 2016 03:00
potpuno tačno
Danas je ona jedina koja kvari idilu, jedina koju nemilice tuku i Vučićevi kerberi i oni koji se iskazuju za patriote. Danas je ona meta i Šešelju, kome ne smeta izdaja njegovih kumčića i političkih sinova, niti rasturanje države od istih, podaništvo prema omrznutom zapadu i uvlačenje u NATO, meta je i kerberima Vulinu, nekom Đuki, meta je i krpama za jednokratnu upotrebu odbeglim iz DSS i Dveri za par mrvica vlasti.
Preporuke:
70
5
14
sreda, 16 mart 2016 06:21
Nikola, La Jolla, USA
Ovdje se manje radi o testu inteligencije,a više o parcijalnoj amneziji. Nekad, čovjek je bio riječ. A riječ je bila istina, za koju se ginulo. Ko je pogazio riječ bio je prezren, jer se to smatralo izdaja savjesti i vlastitog imena. U narodu bila je uzrečica: Volovi se vežu za rogove, a ljudi za riječ. Lažovi su prezirani. Postojala su nekad nepisana pravila, običaji, i malo je bilo zakona, a još manje advokata, a nikako žiranata, privrednih registara. Novac je davan na riječ, bez potpisa, svjedoka i mjenica. Nikada zajmodavac nije pitao prijatelja koju želju ili obavezu rješava posudjenim novcem, jer se nije ulazilo u intimu.
Da li je na lažna obećanja doio izbore. Obećao:"Nesmirivanje dok se Kosovo i Metohija ne vrate pod okrilje Srbije, bolji život svih građana, velike investicije naših novih prijatelja emiraćana – u poljoprivredu milijarda...
oživljavanje FAP-a, mercedesovi autobusi iz Ikarbusa, partnerstvo sa Etihadom...
Preporuke:
81
2
15
sreda, 16 mart 2016 07:16
Milka dijaspora
Isti ti Vučićevi kerberi (samo im pogledajte face) su takođe pušteni da napadaju prof. dr Jasminu Vujić. To su, naravno, po naredbi,započeli iz Treće Srbije, Parović i društvo, da bi im se pridružio Glišić.
Cilj je bio da se ugledne žene, profesorke, patriotkinje, oblate zarad šake eura i tapšanja po rameno od strane prevaranta Vučića. Kako iko može da veruje ”patriotskim” pričama lažnih ”patriota” Parovića, Glišića, Ćuke i društva.
Preporuke:
91
7
16
sreda, 16 mart 2016 08:10
gavrilo
Sve je ovo tačno.Zato napred ZAVETNICI u boj za Slobodu i Dostojanstvo!SMRT fašizmu i domaćim VELEIZDAJNICIMA!
Preporuke:
56
9
17
sreda, 16 mart 2016 08:39
Slavka Moravka
@Knežević Milan
Ispravno razmišljanje, ZAOKRET koji zagovara DSS (i za koji ja apsolutno navijam!)podrazumeva raskid aranžmana s MMF-om, prekid pregovora o ulasku u EU, poništavanje Briselskog sporazuma, poništavanje sporazuma s NATO-om...Da Patriotski blok osvoji i 30% (što je minimalno verovatno), vladu će formirati onih preostalih 70% jer okupacione snage formiraju vladu - toga smo valjda svesni! Za gorepomenuti zaokret potrebna je APSOLUTNA VLAST, a onda bi nam sledilo...pa, nešto slično Ukrajini!
(Ne želim da obeshrabrim birače, i ja sam glasač DSS, ali moramo da znamo o čemu se radi da se posle ne razočaramo!)
Preporuke:
68
5
18
sreda, 16 mart 2016 09:14
demaskiranje
@BB: Kažete: "...Opozicione stranke treba da ga u sažetom obliku štampaju u bezbroj primeraka i lepe i ističu svuda i na svakom mestu.
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!". Mora biti da se šalite? Koliki je zbir nepismenih, funkcionalno nepismenih i duhovno zaostalih među potencijalnim biračima? Sigurno - većina. Žali Bože papira protraćenog za štampanje - o kome se opozicione i naročito "opozicione" stranke nikada ne bi ni mogle sporazumeti. Sve ovo oko kampanje je karneval pokvarenjaka i baraba namenjen budalama. A - što se tiče ovog poslednjeg: "VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!" - do toga će sigurno jednom (ali ne sada) i doći, ali kada? E, to znaju samo oni koji su ga postavili tu gde je sada.
Preporuke:
58
6
19
sreda, 16 mart 2016 10:05
Ne klepeći nanulama
Ko to napada doktoricu Sandu ? Ima ih raznih profila ali moglo bi se to ipak simplicicirati , na odrasle u zoološkom vrtu i " tatine" sinove, šta je zajednički imenitelj tim ljudima? I jedni i drugi nisu naučili " zanat" u prirodnom ambijentu...nego da im se baci komad hrane, ko će dograbiti veći komad , tu disciplinu su godinama usavršavali, trebalo bi zaista puno prostora da se opišu varijeteti njihovih "veština". Torbari ponesu svoje u " torbama", dr Sanda je sve svoje ponela sa sobom, na nju se odnosi sentenca Omnija mea mecum porto, svaka ličnost je kompleksna traži individaualni pristup , sindrom " bicikliste" je samo jedna karakteristika ličnosti ali kompletnu dijagnozu sa " anamnezom" ova hrabra i inteligentna žena će tek napisati.
Preporuke:
54
7
20
sreda, 16 mart 2016 10:11
milko
nju ne napadam, jer ima smisla to sto prica; ali, sistem je takav, da ne postoji konkretan test koji prati tu njenu pricu;
i u sad i u rusiji, na primer, kandidati prodju konkretne testove;
obama ima prethodnu politicku karijeru koja se dopala onima koji u toj zemlji odlucuju;
putin je postavljan na konkretna politicka mesta i resavao je stvari, pa se tako i uspinjao;
ovde toga, da naglasim, nema; to sto je sanda bila na diplomatskim mestima ili nesto radila po ustanovama je ne preporucuje za politicka mesta;
a ove dosadasnje glavonje, nisu se bas prakticno pokazale;
na jednom mestu sam je, na osnovu nacina na koji komunicira i radi, jer mi se tako ucinilo, uporedio sa ciprasom;
mozda se varam, ali, meni sve to ne sluti na dobro; mislim da ovde moze biti glavni sudar;
Preporuke:
14
42
21
sreda, 16 mart 2016 11:00
...
A šta je to što nam je zvučalo lepo i šareno, narečene 2012. i 2014.? Duboke i korenite reforme, nesmirivanje dok se Kosovo i Metohija ne vrate pod okrilje Srbije, bolji život svih građana, velike investicije naših novih prijatelja emiraćana – u poljoprivredu milijarda, u Beograd na vodi 3 milijarde, novi epohalni projekat koji će zauvek promeniti naše živote, čuveni kanal Dunav-Morava-Vardar-Egejsko more koji će u Srbiju doneti ni manje ni više nego 100 milijardi evra! Naravno, tu je i oživljavanje FAP-a, mercedesovi autobusi iz Ikarbusa, partnerstvo sa Etihadom, Tenis koji će nas naučiti kako se gaje svinje ali i ispravljanje raznih nepravdi-ukidanje grozne tv pretplate, smanjivanje nezaposlenosti, plate i penzije koje se možda ne mogu povećavati ali se sigurno neće smanjivati..
Argumentima samo! Podacima samo na njega!
Preporuke:
66
8
22
sreda, 16 mart 2016 12:11
Sinisa
Odlukom da se udari na dr Sandu sam vrh vlasti je definisao ko je prava opozicija.
Prema tome, trositi glasove kvalitetne opozicije na stranke ispod cenzusa - Zavetnike (1-2%) ili Radulovica (2-3%), samo cete ih preliti SNSu.
Svi ostali su deo SNS Cirkusa, koji se okitio kao ona vrana, sarenim perjem. Desno SRS, levo Vulin, Blagojevic iz Otpora i CESIDa, Centar Tadic, Ceda i Canak, i slag na torti - Lazanski Rusofil!!
Zaista je ovo test inteligencije.
Preporuke:
64
10
23
sreda, 16 mart 2016 13:06
...
Lepo neko reče, nisu ovo izbori, ovo je test inteligencije.
Na dva poslednja, 2012 i 2014, smo pali, valjda smo se sad dozvali pameti.
Preporuke:
47
6
24
sreda, 16 mart 2016 14:49
Knežević Milan
Slavka Moravka @Knežević Milan
Da Patriotski blok osvoji i 30% (što je minimalno verovatno), vladu će formirati onih preostalih 70% jer okupacione snage formiraju vladu - toga smo valjda svesni!
Taj deo "testa inteligencije" Lapčević ne pominje; jer, niko normalan ni ne očekuje taj procenat. I zaista nervira iole inteligentnog glasača to što svi pričaju o "pobedi", iako je jasno ko će pobediti. Malo uvredljivo.
Za gorepomenuti zaokret potrebna je APSOLUTNA VLAST, a onda bi nam sledilo...pa, nešto slično Ukrajini!
To i jeste suština mog pitanja- kako misle da to izbegnu, ili- da se suprotstave agresiji?
A oni o tome "mudro"- ćute...
*
Ja taj strah nemam- prošlo me; pitam to zbog ovih, junačnih na rečima.
Prećutkuje se samo ono- što je opasno. Pozdrav...
Preporuke:
28
6
25
sreda, 16 mart 2016 15:28
Ivan Blagojevic
Svka cast na teksu gospodine Lapcevicu, imate moj glas u Nisu. Ovo jeste TEST INTELIGENCIJE samo je zalosno sto ljudi koji ce da poloze ovaj test nisu vecina.
Preporuke:
41
7
26
sreda, 16 mart 2016 15:40
@Knežević Milan
Tako je Milane. Prećutkuje se samo ono što je opasno, a malo verovatno ako je za utehu. Neki bi rekli sve je to politika. Treba obezbediti dugo čekano uhlebljenje, a o stvarnom životu će misliti sutra.
Ko je uradio test inteligencije - može da ide.
Preporuke:
24
6
27
sreda, 16 mart 2016 16:23
Cviko
Lepo smo se ispričali na ovu temu. Autor kao da je predosetio, da će ministar Stefanović danas najaviti više policije na ulicama na dan glasanja. Ako se to desi, u Srbiji koja je prema rečima onog gore slobodna, nezavisna, prosperitetna, tra, la, la, la, la ... onda će to vaistinu biti napad na inteligenciju. Odavno se zna da sila i pamet ne idu zajedno.
Preporuke:
36
3
28
sreda, 16 mart 2016 20:29
milan
Politički program DSS-a, pod vodstvom dr. Sande Rašković-Ivić zasniva se na nacionalno osveštenoj, i demokratskoj opciji,i to po uzoru na izvorni SDS , dr. Jovana Raškovića,kao i SDS dr. Radovana Karadžića ,a to je ono, što najviše smeta, kako tzv. proevropskim i levičarskim strankama,(građanska opcija), tako i desničarskim strankama,(nacionalna opcija),jer nijedna od njih u svom programu i delovanju ne daje isti značaj i jednom i drugom.
Kao primer navešću par najjačih stranaka:
-DS ima demokratsku opciju,ali je izrazito anacionalna
-SRS ima nacionalnu opciju, ali je izrazito antidemokratska
-SNS ima kvazinacionalnu i kvazidemokratsku opciju ili po srpski lažnu i nacionalnu i demokratsku opciju
Preporuke:
38
6
29
sreda, 16 mart 2016 21:08
Slobodan
Svaka čast Gospodine Lapčeviću na iskrenom,istinitom i hrabrom tekstu.Gospođa Sanda Rašković,kći salvnog Jovana Rašković je skupila hrabrost koju ima genetikom na svoga oca,rešila da spase čast Srpskoga naroda koji je častan i hrabar al uvek ima onih koji ne misle dobro Srpskom narodu i koji su za red svojih ličnih interesa postali sluge Americi i Zapadu.Onima koji su nam slali milosrdne anđele sa osiramašenim uranijumom umesto čokolada deci.Koji su nam ubijali tek formiranu decu za život.Vi ste gospodine Lapčeviću otvorili oči mnogima zabludelim u političkom košmaru.Svak će normalno da razmisli i ono što je brzo zaboravio.Još jednom vam veliko Hvala na ovom izvanrednom tekstu.
Preporuke:
31
8
30
sreda, 16 mart 2016 21:09
Beli Orao
Treba ih vređati pogrdnim nazivima,ne libiti se Crvenobanca,nepristojnosti. Izmišljena demokratija je opijum zs narod,
Preporuke:
12
10
31
sreda, 16 mart 2016 21:25
Teoretičar
Tekst Milana Lapčevića treba da se pozdravi i da se glasa za DSS-Dveri.
Pobeda naravno da ne može da se očekuje ali bi 15% bili neverovatan uspeh.
Bez obzira na rezultat izbora,zdrave srpske(i sve ostale)snage i zdravi deo naroda treba da zasuku rukave i krenu ispočetka.I nikako neće da bude lako i lepo.O otporima i podmetanjima koji će da slede ne treba da se ćuti i o tome šta bi i kako trebalo da se radi možemo već sada da počnemo raspravu(preko NSPM,npr.ili na bilo koji drugi način).Rešenja ima.
Preporuke:
31
6
32
sreda, 16 mart 2016 22:20
Tatjana
@ Milan Knežević
Nemojte brigu koristiti kao alibi, da ne kažem kao izgovor (za neglasanje). Naravno da nam zapadni prijatelji snuju Ukrajinu u srpskoj varijanti u slučaju pobede patriotske opcije, ali i sami ćete videti da od tog posla nema ništa.
Prvo, lista broj pet na ovim izborima svakako neće pobediti.
Drugo, ulazak u parlament i mogućnost delotvornijeg javnog rada dovešće do "normalizacije" prisustva suverenističke opcije na političkoj sceni, što se već dešava čak i širom EU. A onda je teško pokrenuti mašineriju satanizacije, pogotovo u njenoj ubilačkoj varijanti, čak i ako ta opcija (kao što se nadamo) na sledećim izborima i pobedi.
Treće, za obojenu revoluciju potrebni su domaći "izvođači radova", a ti su ovde potrošeni! Mislim, kolika je verovatnoća da nasednemo nekom novom "otporu"? Nije da više nema onih koji bi se prodali, ima još kako, ali ni njima nije svejedno - strani naručioci više nisu pouzdani isporučioci ni para ni zaštite. (Videti navedeni primer Ukrajine.)
Preporuke:
11
12
33
sreda, 16 mart 2016 22:37
Knežević Milan
Tatjana @ Milan Knežević
Nemojte brigu koristiti kao alibi, da ne kažem kao izgovor (za neglasanje).
Nego "na lepe oči" da dam glas?
Da "verujem"?
kolika je verovatnoća da nasednemo nekom novom "otporu"?
Ista kao i ranije.
Narod je ovde strašno politički nepismen i neobrazovan, a fukare, koja je spremna da laže za novac- sve više.
Samo Vi izvolite i verujte u reči.
Ja ću sačekati- dela.
Dotle- moj glas ne ide nikom.
A svakog, ko misli da može da pobedi u nameštenoj utakmici- mogu samo da smatram za nedopustivo naivnog.
Ja to poodavno više nisam, a ne volim da se pravim...
Cenim ja Vaše poverenje; bar onoliko, koliko Vi moje iskustvo.
Pozdrav
Preporuke:
17
11
34
sreda, 16 mart 2016 22:39
Tatjana, nastavak
Zato je sada bitan svaki glas, za ulazak u parlament i za svakog poslanika više, za put do buduće pobede.
Kad ta pobeda, daj Bože, dođe neće biti nikakve "revolucije" a la Ukrajina, ali neće biti nimalo lako, niti će popravljanje štete ići brzo.
- MMF-u se ne mogu tek tako pokazati vrata, kao bilo kom neželjenom gostu, već se neki aranžmani sa njim moraju najpre izravnati. Podsećam da je vlada Vojislava Koštunice to jednom uradila.
- Uređivanje i resuverenizacija Srbije, izvlačenje iz "zagrljaja" NATO-a i, naročito, popravljanje štete u vezi sa Kosmetom moraće da se odvijaju po fazama, oprezno, ali ne manje odlučno. Nikad više u koalicijama u kojima "parneri" rade protiv dogovorene politike i sudbine sopstvene zemlje. To se bar DSS-u obilo u glavu i ta lekcija je naučena.
Preporuke:
17
8
35
sreda, 16 mart 2016 22:44
Tatjana, nastavak, poslednji
- Za utehu, ima stvari koje mogu i mnogo brže: raskidanje štetnih trgovinskih sporazuma i carinska zaštita određnih proizvoda, aktiviranje na novim i prijateljkim tržištima, uređenje poreske politike, vraćanje obrazovanja i nauke u nadležnost domaće pameti umesto raznih međunarodnih tela i "radnih grupa", obuzdavanje sulude potrošnje na razne nametnute "standarde", ...
Tako da eto! Mislite o svemu ovom na dan glasanja!
Preporuke:
16
8
36
sreda, 16 mart 2016 22:56
Goran1
O Sandi i njenom radu sve najlepše i sa puno poštovanja, od prvog trenutka.
Sada hoću da isprovociram, nadam se, plodotvornu raspravu!
Test inteligencije!?
Mene je uvek zanimao profil prosečnog glasača kod nas i zašto tako često glasa u korist sopstvene štete. Mislim da to nije samo nedostatak informacija, višedecenijsko ispiranje mozga (u više generacija), 100-godišnji neprekidni niz nacionalnih katastrofa, zaplašenost i slično. Ima tu dosta i sasvim prirodnih nagona:
- priklanjanja jačem (baš sve u prirodi se radije kreće putevima manjeg otpora);
- težnja za pridruživanjem bogatijem od sebe i zadobijanjem bogatstva;
- prihvatanje mišljenja većine (jer mnogo ljudi i nema znanja i stav o svemu).
Sledi nastavak!
Preporuke:
21
4
37
sreda, 16 mart 2016 22:59
Goran1
Nastavak 1
Mislim da je bitno mišljenje onih što sede na gajbama pred prodavnicama, ceo dan ližu flašu piva i čekaju da neko umre, pa da ih pozovu da kopaju raku za 1000 dinara - to stoga jer drugi posao ne mogu da nađu, a milu otadžbinu i život u njoj doživljavaju kao tu rupu u koji će neki srećnik leći, kada već nije red na njima. Eto, to je (po meni) profil prosečnog glasača u Srbiji.
Šta dalje?
"Materiju razume samo onaj koji može da je objasni čistačici!"
Moji predlozi upućeni rodoljubima dobre volje su (u najkraćem):
Napravite tabelu sa dve kolone.
U levu kolonu pišite tipična mišljenja i stavove poput:
- "Od priča o prošlosti se ne živi." ,
- "Šta imam od toga i zašto moja deca i ja uopšte moramo da budemo Srbi? " ,
- ...
- "Oj Srbijo na ... te nabijo !" ,
a u desnu kolonu odgovore u jednoj ili dve (u najgorem slučaju) proširene rečenice, bez tuđica.
Sledi nastavak!
Preporuke:
11
11
38
sreda, 16 mart 2016 23:01
Goran1
Nastavak 2
Sredstva?
Elektronska su lako dostupna i prilično slobodna, a sada je vreme i velikih javnih okupljanja.
Ono što bih tome dodao jeste da:
- dobar vic ili šaljiva izreka ili pitalica vredi više od silnih sati govora političara, zato što je većini zabavnija i mnogo duže odzvanja u glavama;
- ne treba toliko napadati ličnosti (jer se menjaju), koliko postupke i stavove (još bolje je ismejati ih);
- mislim da za najoglašenijeg negativca iz gornjeg članka i naše sadašnjosti treba koristiti samo izraz DRAMOSER, jer ga savršeno jasno i verno opisuje, sve dok se taj pojam ne ureže i u poslednji budak u Srbiji. (Čak i kada skandiraju Vu...-ped... za neke je to ismevanje, a za mnoge izraz nemoći pred siledžijom.)
Nema više nastavaka - bio je to komentar iz 3 dela.
Preporuke:
14
8
39
četvrtak, 17 mart 2016 01:41
Beli Orao
""Ovima što su mi dali minuse.
Mislio sam na SNS. Da ne bude zabune. :o))
Preporuke:
3
5
40
četvrtak, 17 mart 2016 01:49
Beli Orao
""Ovima što su mi dali minuse.
Mislio sam na SNS. Da ne bude zabune. :o))
Preporuke:
2
5
41
četvrtak, 17 mart 2016 04:04
GoranZemun
Sanda je pokazala neverovatan instikt i veštinu u preživljavanju političke džungle Srbije. Sanda je jedan od retkih pobednika nad Vučićem, jer mu je velemajstorski preotela DSS, nad kojim je on već uspostavio kontrolu.
Zato Vučić dobro zna, koliko je ona opasan protivnik i prinuđen je da na nju nahuška svoje Orke prvog ešalona.
Preporuke:
18
4
42
četvrtak, 17 mart 2016 05:35
Prečanin
cmok Toronto
....
U Torontu ima mnogo Srba, mnogo obrazovanih, mnogo rodoljuba koji su itekako obavješteni ko su i Sanda (kćerka velikog Jove Raškovića) i Boško i Dveri a ko su prelilivode, političke prostitutke, petokolonaši, veleizdjanici ... svi na lancu ovog sa odvratnom gubicom, na taj lanac se nažalost privezao i Šešelj i stavio ljagu na sve ono što je uradio u Hagu. Ali nisu svi Srbi Toronta idealni, ima tu i šljama, blentavih i polupismenih. Čitaoci ovog portala lako mogu da procijeene gdje vi pripadate!
Preporuke:
17
4
43
četvrtak, 17 mart 2016 09:47
Tatjana
@Milan Knežević
"Nemojte brigu koristiti kao alibi, da ne kažem kao izgovor (za neglasanje)."
Nego "na lepe oči" da dam glas?
Ne na "lepe oči" nego na program, ukoliko se sa njim slažete.
Samo Vi izvolite i verujte u reči.
Ja ću sačekati- dela.
Ako "ne verujete u reči", nemojte, nego izvolite čekati "dela", verovatno i neke "rezultate", koji će vam biti isporučeni iz duboke opozicije. Pošto se pozivate na političku pismenost, verovatno naslućujete da je to situacija iz koje rezultata bilo kog političkog programa ne može biti, pošto nije bilo prilike da isti bude sprovođen.
Toliko o filozofiji "čekanja dela" opozicione partije, ili, u prevodu, političkog stava poznatog kao "glasaću za tebe kad dođeš na vlast".
A kad smo kod toga, i pošto znamo kome odgovara mala izlaznost, i vaš glas sa početka priče biće dat, i to vlasti, ovoj čija dela, tj. nedela već vidimo. A dočekaćemo ih još, utoliko crnjih i gorih koliko više ljudi prihvati vašu priču!
a druga svakako Glišićeva priča, mada je meni to njegovo ni protiv ni za Vučića, malo degutantno, naročito posle Briselskog sporazuma. Ali i Dveri su mu išle na poklonjenje posle Briselskog sporazuma, te tu nema razlike.
Šteta što se svi nisu ujedinili, ovako u osnovi svima pa i sebi snižavaju cenu u pregovorima a šta ima tu za mene sa vučićem, što je izgledi su svi, jedina svrha ovih izbora.
Ne bih se dakle složio da su ovo izbori koji će testirati inteligenciju birača, čini se da su izbori koji su već testirali opoziciju po stepenu inteligencije, i ona je pala iz tog testa!
Preporuke:
10
5
45
četvrtak, 17 mart 2016 11:23
Lepo pita Petrović
kako je to moguće da se opozicija i to rodoljubiva nije udružila a petokolonaška Tadić, Čanak i Čeda jesu
A što Sanda ne zapali Ustašku zastavu i time ne dokaze da joj Hrvatska ne može ništa i da je ne mogu ucenjivati ako građani na izborima njoj daju glas?
Što Sanda ne negira javno da je izjavila da je u Srebrenici bio genocid, ili neka bar kaže da je pogrešila? Ili neka ponovi ako misli da je genocida bilo. Tako bi sve bilo jasno.
Najjednostavniji test. Sve bi bilo jasno i inteligentnima i glupima i ovakvima i onakvima. Ne bi morao jadan autor iz pete da izvlači opravdanja, da se muči, da nam objašnjava...
Preporuke:
27
24
47
četvrtak, 17 mart 2016 11:42
@Pitanje
Sanda je više puta demantovala te radikalsko-naprednjačke podmetačine.
A paljenje zastava, psovanje, pljuvanje i valjanje u blatu su isključivo Šešeljeve discipline.
Preporuke:
26
22
48
četvrtak, 17 mart 2016 12:10
Betelgeuse
četvrtak, 17 mart 2016 10:42
@Pitanje
Sanda je više puta demantovala te radikalsko-naprednjačke podmetačine.
https://www.youtube.com/watch?v=NpeYyo3xSsc
Da ne verujem svojim ušima i očima?
P.S. I ako se suprotno mišljenje zasnovano na činjenicama naziva "kusim i repatim", onda to JESAM, ili jedno ili drugo! To što je DSS za Rusiju ne menja ništa, ako se ne izbori sa KORUPCIJOM u Srbiji, a o tome NI DA ZUCNE! Korupcija će vas sve dovesti ispred kontejnera, ako bude bilo nekoga ko će da baca u njih. Apriori stati uz jedne ili druge a ne menjati SUŠTINU je neoprostivo neproduktivno. Molim moderatora da onjavi ovaj komentar.
Preporuke:
22
7
49
četvrtak, 17 mart 2016 12:12
Genocid
Ona je u ovoj emisji izjavila da je u Srebrenici bio genocid:
https://www.youtube.com/watch?v=3wUj9LYwdmk
I to nije demantovala, to što nije demantovala, uostalom je čak, zabeleženo na ovom video snimku.
Ona je demantovala da je izjavila nešto što nije, izjavila. Ili je možda i to izjavila... DA ako je u Srebrenici bio genocid, onda je to bilo i u Bratuncu...
A to priznaćete, ako ste iskreni nije demanti onog prvog snimka.. To su jeftini trikovi.
I koga ona može da prevari, to da znate, i zaslužuje da bude obrlaćen.
Preporuke:
27
11
50
četvrtak, 17 mart 2016 12:23
Betelgeuse
O inteligenciji. Slažem se da je ovo test inteligencije. Onaj ko bude glasao za kliku na vlasti, plus reciklirane DOS-partije, pada na testu.
Inteligentni će glasati za Dosta je bilo, jer jedini u srpskoj političkoj istoriji govori o najkonkretnijim stvarima najkonkretnijim jezikom. Ne zavlači ni sa EU, NATO, Rusijom ili ne znam čim, već govori o tome kako rešiti konkretne probleme! Mislim da su Srbi potpuno korumpirani od vrha do dna, pa im naravno ne odgovara pošten život i pošteno privređivanje. Zato se i dalje u prvi plan guraju reciklirane opcije u koje spada i DSS! DSS je bila na vlasti, i šta? NATO Kurta i ruski Murta. A gde je SRBIJA tu?
Zašto DSS/Dveri nisu prihvatili plan od 20 tačaka, KOJI NIJE IDEOLOŠKI! Dok se korupcija NE ISKORENI, nećete na zelenu granu! Jednostavno, koliko god svi doprinosili u domaćinstvu, ako imate narkomana u kući (korupciju) koji sve iznosi, dovodi sve do prosjačkog štapa! Za Srbe nije pitanje ni EU ni Rusija, VEĆ SRBIJA!
Preporuke:
21
12
51
četvrtak, 17 mart 2016 12:37
Betelgeuse
I zaista ME VREĐA i zaista je pokvareno reći za sve one koji nisu za DSS da su "za naprednjake i NATO"! Pokvareno je to, bezobrazno!
Šta sa ovakvima:?
1. Nisam za NATO (nikad ni pod kojim uslovima)
2. Jesam za Srbiju, kojoj sistem treba ne zbog EU ili Rusije, već zbog SEBE SAME!
3. Nisam za DSS (bio nekad), jer je DOS-rep, uz nespretne i nesrećne izjave o Srebrenici SRI (ima na jutubu, pa ne verujte svojim očima i ušima)
4. EU UOPŠTE nije u ovom trenutku za razmatranje! Srbija ima preča posla od toga da li će biti članica EU ili ne, jer sve dok ne uredi svoje dvorište biće bednica kojoj će biti potpuno svejedno da li je u EU ili nije!
5. Dveri bi mogla biti opcija, samo ako počnu konkretno o konkretnim problemima!
Predizborne koalicije: to je najveća prevara i muljanje koje omogućavaju prevarantima (pogledati sve minorne partijice koje se šlepaju) da se domognu privilegija. IDI SAM pa se POTVRDI!
Preporuke:
29
14
52
četvrtak, 17 mart 2016 12:45
Beli Orao
@Cmok Toronto.
Vidim piše ti @Prečanin. Koliko se meni čini tvoji komentrri do sada bili uvek dobri. Da nije stigla neka dobra rakija iz Otačestva, pa nsdošla muka? J...š viski, taj se pravi od kukuruza, a mi sa time ranimo svinje.
Preporuke:
12
2
53
četvrtak, 17 mart 2016 12:57
Ivan T. Lukić
Šansa za DSS je prokockana još kada je Koštunica propustio priliku da ojača patriotski blok u Skupštini sa SRS. Tada je patriotski blok zauvek izgubio šansu da ostvari znatniji uticaj. Važno je razumeti da birači sada imaju mentalni blok - oni više ne računaju ozbiljno sa patriotskim snagama koje su minornog značaja. Uzrok za ovaj mentalni blok je strah od Zapada. Kada biračem dominira bilo koja emocija, a naročito emocija straha, on nije više sposoban da donosi racionalne sudove.
Preporuke:
22
11
54
četvrtak, 17 mart 2016 15:47
Isto je bilo i sa Koštunicom
Tako je bilo i sa Koštunicom, jer jedino njemu nije bilo stalo do lične političke karijere, već jedino do Srbije. A nije ga bilo moguće ničim uceniti. Naravno da svi ti napadi dolaze iz vana, pa je neverovatno da Informer, Vulin i drugi pre slede naređenja iz inostranstva, nego interese svog naroda. Samo, grdno se varaju ako misle da to narod ne vidi i ne shvata.
Preporuke:
16
24
55
četvrtak, 17 mart 2016 20:09
GEDZA
HRABRO, STUPAJ SANDA!
GLASAM ZA TEBE.
SESELJ JE PAO POD VUCICA, ZBOG BOLESTI, MOZDA...
Preporuke:
23
20
56
četvrtak, 17 mart 2016 22:23
Djura
Iz moje kuce 5 glasova.
Preporuke:
19
20
57
četvrtak, 17 mart 2016 22:38
hrabrost
za koga DA GLASAJU RAZOČARANI BIRAČI-neka pročitaju biografije i političku prošlost kandidata za parlament.prošlost nas podseća da su najveći nacionalisti postali evrunijate i trgovci srpskih interesa
Preporuke:
13
1
58
petak, 18 mart 2016 01:05
Betelgeuse
Ovako to radi Saša Radulović. Čak i ja kao "kus ili repat" - svejedno, to vidim:
https://www.youtube.com/watch?v=Mjz4B3LYJoA
Bez ikakve sumnje, najkvalitetniji političar u Srbiji danas, i ne samo danas! Uz to NAJPOŠTENIJI!
Preporuke:
9
12
59
petak, 18 mart 2016 09:14
Boško
Betelgeuse
O inteligenciji. Slažem se da je ovo test inteligencije.
Inteligentni će glasati za Dosta je bilo
Samo oni koji mere inteligenciju toplomerom mogu da glasaju sa Radulovića koji je bio sa diplomom elektrotehničkog fakulteta ministar privrede u pljačkaškoj vladi naprdnih-socijalista predvođenoj Dačićem na predlog Vučića..
Kakav idiot treba da bude čovek da prihvati ministarsko mesto koje nema nikave veze za njegovom stručnošću ili možda misliš da "biografija" mu dokazuje da je on "spasitelj" Srbije...
Od 2002. do 2006. bio je savetnik više investicionih kompanija.
Savetnik je Saveta Evrope, OEBS-a, ambasade SAD, GIZ-a, NALED-a, i Udruženja malih i srednjih preduzeća
Radulović je samo još jedan od "Srba" od preko Drine koji su shvatili da je najveća para baviti se "politikom"
u zemlji "glupih srbijanaca"
Preporuke:
17
10
60
petak, 18 mart 2016 10:31
ludi skretničar
Vidi ovi radulovićevci se samoreklamiraju na vestima koje veze nemaju sa njihovom strankom, pokretom, šta li je već.
Nemojte nam govoriti o poštenju stečajnog upravnika, koji je godine proveo "na zapadu" i tamo "bio uspešan". Podseća na nekog? Na mnoge. Đelić, Pitić, Vlahović, Milosavljević, Udovički..treba još?
Preporuke:
17
9
61
petak, 18 mart 2016 11:18
Narod???
Mnogi osudjuju srpski narod, narocito penzionere, da ne znaju o cemu se radi I da ce podrzati Vucica I SNS. Nije narod kriv, krive su medije I korumpirani novinari (cast retkim izuzetcima).
Koliko penz. u Srbiji ima internet I moze da ga koristi?. Nije problem u njihovoj zaostalosti, vec u ekonomskoj nemogucnosti. Mala mesta, sela, nedavno su dobila struju, tesko da mogu da koriste ADSL ili int. mrezu. Cak I oni, koji bi odvojili novac, kako da nauce?, kursevi za koriscenje racunara postoje jedino u BGD-u., po manjim mestima I selima to ne postoji.
80% stanovnistva je osudjeno da dobija info. preko RTS-a, PINKA I B92, a znamo da su oni Vucicevci, samo I uvek velicaju njega I njegove "uspehe".
Zahvaljujuci korumpiranim medijima, narod zivi u mraku I nevidjenoj diktaturi.
Preporuke:
13
4
62
petak, 18 mart 2016 12:12
Dveri sa Čankom i Čedom
u štabu za kontrolu izbora??!!
http://www.repriza.tv/repriza.php?emisijaID=12207
o tome priče Nikad granica, Aleksandar Pavić!
Preporuke:
9
2
63
petak, 18 mart 2016 15:53
Ivan T. Lukić
Da bi mogao na zakonit način da isporučuje srpske građane Haškom tribunalu, Koštunica je promenio Ustav i iz njega izbacio član koji je garantovao da naši građani ne mogu biti isporučeni stranoj zemlji. Pa još to nije bilo dovoljno, nego je ubacio član da međunarodno zakonodavstvo ima prednost u odnosu na domaće, iako i najveća budala vidi da je međunarodno pravo lakrdija. (Rusi su nedavno izglasali da njihovo domaće zakonodavstvo ima apsolutnu prednost u odnosu na međunarodno.) Sa takvim hipotekama svog prethodnika gospođa Rašković-Ivić ulazi u izbornu utakmicu.
Preporuke:
11
2
64
petak, 18 mart 2016 19:21
Boba
Ono što je važno da DSS, Dveri ili bilo ko drugi koji hoće stvarne promene treba da shvati je da -
1 - Promene mogu doći samo ako se ponudi konkretan plan, socijalni, ekonomski i razvojni ali uprošćenim terminima. Npr. garantovana socijalna primanja za nezaposlen i gladan narod uz ponudu državnih stimulacija i decentralizaciju uprave i javnih preduzeća van Beograda po primeru Kanade. Ministarstva treba rasporediti po celoj Srbiji kao i javna preduzeća jer Beogradizacija ubija Srbiju.
To može i treba da bude snažan predizborni adut.
2 U plan ekonomskog razvoja oslanjanjem na domaće snage treba ubediti i dobar deo onih koji su za evropske standarde a vide da se oni samo proklamuju kao i da stranci neće doneti prosperitet već samo kolonijalno ropstvo.
3.Promene traže vremena i taktiku gradnje mostova a ne ideološko čistunstvo. Promena naopake vlasti zahteva i taktiku i strpljenje.
PS
Kontrola izbora jeste u interesu svih sem establišmenta koji odavno manipuliše izborima.
Preporuke:
7
4
65
subota, 19 mart 2016 09:18
@Narod???
Valjda taj narod ima i nesto mozga u glavi. Ako mu se stalno servira jedno te isto, onaj koji ima bar gram te sive mase, sigurno ce posumnjati da nesto ne stima i da ne moze biti da je vuciceva diktatura ucinila Srbiju najboljom drzavom u Evropi sa najmanjim platama u istoj!
Stalni hvalospevi, stalni uspesi, i nikad neuspesi, pa, normalan ljudski mozak bi morao da se malo zamisli. Sta kases na ovo?
Preporuke:
7
1
66
subota, 19 mart 2016 09:29
Priznajem da...
...ponekad procitam i neki tekst u Politici, elektronskom izdanju, pre par minua to je bio tekst slavne Smajlovic uperen protiv Dveri i DSS-a. Zamera im sto imaju kao kandidata unuka Nedica, bezobrazno tvrdi da su Dveri i DSS partije koje jedno pricaju a drugo rade, htele je kukavicki podmetnuti kolaboraciju, nista manje, nego sa Hitlerom, preko unuka Milana Nedica????!!!! Pitajmo Smajlovicku, kakve veze ima UNUK Nedica sa politikom koju je vodio njegov deda pre toliko decenija, kakve veze imaju patriote iz ove dve partije sa Hitlerom posle isto toliko decenija?
I jos jedno pitanje, ciji ste vi glasnik, pripadali Politika svim gradjanima ili samo vasem idolu, Vucicu, koji ima mnogo vise veza sa sadasnjim zlotvorima Srbije, mnogo vise od pretpostavljenih veza Sande i Obradovica sa Hitlerom? Da li ste vi, gospodjo Smajlovic, uopste svesni kakve ste besmislice stavili na stranice lista koji ne pripada, bas, samo vama?
Preporuke:
12
2
67
subota, 19 mart 2016 11:52
Betelgeuse
Za ludog skretničara
I dalje mantrate, vi koji navodite da je Radulović "bio stečajni upravnik" kao da je to samo po sebi KRIMINAL!? Radio je sa Vericom Barać, ako si ikada čuo za tu heroinu poštenja! Ok, hajde onda, kad si tako pametan, navedi KONKRETNO GDE SE OGREŠIO SAŠA RADULOVIĆ? Gde je uzeo bilo šta? I "bio je u inostranstvu"!? Opaaa, još jedan greh!
A ja ću ti reći zašto mislim da je Saša DALEEEKKOOOOO najbolja politička ličnost koja se ikada pojavila na političkom nebu Srbije. Ako ovo nije dokaz onda je SVE nedokazivo!
Bio je na položaju na kom je mogao u tišini da se nakrade i to u milionskim € iznosima. Da ćuti, klima glavom, odobrava čedama kredite po Vučićevim diktatima, uzima svoj deo reketa i nakon nekog vremena ispari u vidu lastinog repa, kao što je to uradio na primer Đelić! Ali NIJE! Utuvi to u glavu pre nego što napamet optužuješ BOLjEG od sebe! Pa je izabrao DA NE KRADE dok je mogao, i sada počinje ISPOČETKA da bi se vratio na položaj s kog se krade?
Preporuke:
5
8
68
ponedeljak, 21 mart 2016 00:55
Majstor Bob
Eto kako jedan čovek raspe svoje bogatstvo, mukom stečeno... taj Šešelj, kad će više u političku penziju? Dosta je trovao, dosta je što nam ostavi ove dve budale na vlasti.
Preporuke:
6
2
69
nedelja, 27 mart 2016 13:38
Perica
Uaaa zapad!
Preporuke:
0
0
70
ponedeljak, 28 mart 2016 10:18
mabudala
ima li ko da bi radio u Prvoj srpskoj fabrici cipova?
n a r o d bezmudi
Ne znam šta je tu neobično, Lapčeviću, i zašto to uopšte pominjete.
Šta ste očekivali?
Fer- borbu?
Očekujete da okupacione snage ustuknu i priznaju istinu?
Ne objašnjavajte ono što je jasno, nego ono što još nije.
A to je- kako mislite, u slučaju pobede na izborima, da isterate MMF iz Srbije, da kontrolu nad medijskim prostorom vratite u sferu normalnog, i da sprečite strani uticaj, a da ne budemo opet napadnuti od zapadne koalicije?
To je ključno.
Koga god uverite da je vaš plan ostvariv- glasaće za koaliciju Dveri-DSS.
Jer, konkurencija je više nego jadna. Nju nije teško pobediti; teško je pobediti razočaranje naroda, nepoverenje u sposobnost bilo koga da se zaista uhvati u koštac sa sivom zonom srpske politike.
Vremena ponestaje, a bes naroda raste; ako razočarate- strašno rizikujete.
Dok god napadaju DSS i Dveri,nama je znak da se nisu prodali i da su na ispravnom putu.Samo hrabro i odmereno.Srećno.
-psihijatar!
I to ozbiljan, iskusan, iz porodice psihijatara....
Takav lekar nam treba, postavila je dijagnozu, zna koji lekovi idu, kakva terapija treba da se sprovede.
Meni više od toga ne treba.
Sanda, imate moj glas!
Od Zeničkog zatvora 80-tih do danas je u političkom rovu za Srbiju i Rusiju!
Za razliku od naprasnih "Rusofila Dos-Dahija", nikad nije radio za interese NATO pakta!Nije učestvovao u samoubistvu Srbije 5.Oktombra 2000. godine!
Današnja jednolična Srpska skupština vapi za kritičkim
govorima V.Šešelja i Zorana Krasića ,koji bi u pravom smislu bili korektiv vlasti...
Sanda i ostala koalicija realno ne predstavljaju nikakvu alternativu već viđenom od 5.oktombra 2000 do 2012 godine.
Nijednim gestom niko nikad iz Rusije ovu koaliciju nije priznao kao Rusku!
Da je suprotno, bili bi zatrpani vrećama para iz Rusije, a plakati sa Sandinim likom bi nas ljupko gledali sa bilborda ,u količini kao što nas je Koštunica gledao u oči ,pred izbore 2000 godine!
Vučko je fatamorgana u nama,strip,crtež,karikatura sa posledicama.
Vučko je Na To,E U , A u..Vučko je osvojio Serbiju u ime nas a nas tu i tamo.Osim veb radio naroda i NSPM ..Nema nas mada ..iz daleka se pitam...plaćate sve račune..Odakle vam $...Muvate..
Du$a,Ponos,Detinjstvo,Školovanje...neko vam je poklonio..E sada vam je poklon Vučko..
Nije problem(toliko se piše o njemu)Vučko nego Vi sami sa sobom..
Svetica a kurva..Nažalost nemamo izbora nego ..
Ko vas više laže,krade..njemu glas možda će biti od koristi jer NE MOŽE VIŠE..
Šešelj je OK.A i šire do promaje.
Oblačno bez kiše.
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!
Da li je na lažna obećanja doio izbore. Obećao:"Nesmirivanje dok se Kosovo i Metohija ne vrate pod okrilje Srbije, bolji život svih građana, velike investicije naših novih prijatelja emiraćana – u poljoprivredu milijarda...
oživljavanje FAP-a, mercedesovi autobusi iz Ikarbusa, partnerstvo sa Etihadom...
Cilj je bio da se ugledne žene, profesorke, patriotkinje, oblate zarad šake eura i tapšanja po rameno od strane prevaranta Vučića. Kako iko može da veruje ”patriotskim” pričama lažnih ”patriota” Parovića, Glišića, Ćuke i društva.
Ispravno razmišljanje, ZAOKRET koji zagovara DSS (i za koji ja apsolutno navijam!)podrazumeva raskid aranžmana s MMF-om, prekid pregovora o ulasku u EU, poništavanje Briselskog sporazuma, poništavanje sporazuma s NATO-om...Da Patriotski blok osvoji i 30% (što je minimalno verovatno), vladu će formirati onih preostalih 70% jer okupacione snage formiraju vladu - toga smo valjda svesni! Za gorepomenuti zaokret potrebna je APSOLUTNA VLAST, a onda bi nam sledilo...pa, nešto slično Ukrajini!
(Ne želim da obeshrabrim birače, i ja sam glasač DSS, ali moramo da znamo o čemu se radi da se posle ne razočaramo!)
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!". Mora biti da se šalite? Koliki je zbir nepismenih, funkcionalno nepismenih i duhovno zaostalih među potencijalnim biračima? Sigurno - većina. Žali Bože papira protraćenog za štampanje - o kome se opozicione i naročito "opozicione" stranke nikada ne bi ni mogle sporazumeti. Sve ovo oko kampanje je karneval pokvarenjaka i baraba namenjen budalama. A - što se tiče ovog poslednjeg: "VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!" - do toga će sigurno jednom (ali ne sada) i doći, ali kada? E, to znaju samo oni koji su ga postavili tu gde je sada.
i u sad i u rusiji, na primer, kandidati prodju konkretne testove;
obama ima prethodnu politicku karijeru koja se dopala onima koji u toj zemlji odlucuju;
putin je postavljan na konkretna politicka mesta i resavao je stvari, pa se tako i uspinjao;
ovde toga, da naglasim, nema; to sto je sanda bila na diplomatskim mestima ili nesto radila po ustanovama je ne preporucuje za politicka mesta;
a ove dosadasnje glavonje, nisu se bas prakticno pokazale;
na jednom mestu sam je, na osnovu nacina na koji komunicira i radi, jer mi se tako ucinilo, uporedio sa ciprasom;
mozda se varam, ali, meni sve to ne sluti na dobro; mislim da ovde moze biti glavni sudar;
Argumentima samo! Podacima samo na njega!
Prema tome, trositi glasove kvalitetne opozicije na stranke ispod cenzusa - Zavetnike (1-2%) ili Radulovica (2-3%), samo cete ih preliti SNSu.
Svi ostali su deo SNS Cirkusa, koji se okitio kao ona vrana, sarenim perjem. Desno SRS, levo Vulin, Blagojevic iz Otpora i CESIDa, Centar Tadic, Ceda i Canak, i slag na torti - Lazanski Rusofil!!
Zaista je ovo test inteligencije.
Na dva poslednja, 2012 i 2014, smo pali, valjda smo se sad dozvali pameti.
@Knežević Milan
Taj deo "testa inteligencije" Lapčević ne pominje; jer, niko normalan ni ne očekuje taj procenat. I zaista nervira iole inteligentnog glasača to što svi pričaju o "pobedi", iako je jasno ko će pobediti. Malo uvredljivo.
To i jeste suština mog pitanja- kako misle da to izbegnu, ili- da se suprotstave agresiji?
A oni o tome "mudro"- ćute...
*
Ja taj strah nemam- prošlo me; pitam to zbog ovih, junačnih na rečima.
Prećutkuje se samo ono- što je opasno.
Pozdrav...
Ko je uradio test inteligencije - može da ide.
Kao primer navešću par najjačih stranaka:
-DS ima demokratsku opciju,ali je izrazito anacionalna
-SRS ima nacionalnu opciju, ali je izrazito antidemokratska
-SNS ima kvazinacionalnu i kvazidemokratsku opciju ili po srpski lažnu i nacionalnu i demokratsku opciju
Pobeda naravno da ne može da se očekuje ali bi 15% bili neverovatan uspeh.
Bez obzira na rezultat izbora,zdrave srpske(i sve ostale)snage i zdravi deo naroda treba da zasuku rukave i krenu ispočetka.I nikako neće da bude lako i lepo.O otporima i podmetanjima koji će da slede ne treba da se ćuti i o tome šta bi i kako trebalo da se radi možemo već sada da počnemo raspravu(preko NSPM,npr.ili na bilo koji drugi način).Rešenja ima.
Nemojte brigu koristiti kao alibi, da ne kažem kao izgovor (za neglasanje). Naravno da nam zapadni prijatelji snuju Ukrajinu u srpskoj varijanti u slučaju pobede patriotske opcije, ali i sami ćete videti da od tog posla nema ništa.
Prvo, lista broj pet na ovim izborima svakako neće pobediti.
Drugo, ulazak u parlament i mogućnost delotvornijeg javnog rada dovešće do "normalizacije" prisustva suverenističke opcije na političkoj sceni, što se već dešava čak i širom EU. A onda je teško pokrenuti mašineriju satanizacije, pogotovo u njenoj ubilačkoj varijanti, čak i ako ta opcija (kao što se nadamo) na sledećim izborima i pobedi.
Treće, za obojenu revoluciju potrebni su domaći "izvođači radova", a ti su ovde potrošeni! Mislim, kolika je verovatnoća da nasednemo nekom novom "otporu"? Nije da više nema onih koji bi se prodali, ima još kako, ali ni njima nije svejedno - strani naručioci više nisu pouzdani isporučioci ni para ni zaštite. (Videti navedeni primer Ukrajine.)
@ Milan Knežević
Nego "na lepe oči" da dam glas?
Da "verujem"?
Ista kao i ranije.
Narod je ovde strašno politički nepismen i neobrazovan, a fukare, koja je spremna da laže za novac- sve više.
Samo Vi izvolite i verujte u reči.
Ja ću sačekati- dela.
Dotle- moj glas ne ide nikom.
A svakog, ko misli da može da pobedi u nameštenoj utakmici- mogu samo da smatram za nedopustivo naivnog.
Ja to poodavno više nisam, a ne volim da se pravim...
Cenim ja Vaše poverenje; bar onoliko, koliko Vi moje iskustvo.
Pozdrav
Kad ta pobeda, daj Bože, dođe neće biti nikakve "revolucije" a la Ukrajina, ali neće biti nimalo lako, niti će popravljanje štete ići brzo.
- MMF-u se ne mogu tek tako pokazati vrata, kao bilo kom neželjenom gostu, već se neki aranžmani sa njim moraju najpre izravnati. Podsećam da je vlada Vojislava Koštunice to jednom uradila.
- Uređivanje i resuverenizacija Srbije, izvlačenje iz "zagrljaja" NATO-a i, naročito, popravljanje štete u vezi sa Kosmetom moraće da se odvijaju po fazama, oprezno, ali ne manje odlučno. Nikad više u koalicijama u kojima "parneri" rade protiv dogovorene politike i sudbine sopstvene zemlje. To se bar DSS-u obilo u glavu i ta lekcija je naučena.
Tako da eto! Mislite o svemu ovom na dan glasanja!
Sada hoću da isprovociram, nadam se, plodotvornu raspravu!
Test inteligencije!?
Mene je uvek zanimao profil prosečnog glasača kod nas i zašto tako često glasa u korist sopstvene štete. Mislim da to nije samo nedostatak informacija, višedecenijsko ispiranje mozga (u više generacija), 100-godišnji neprekidni niz nacionalnih katastrofa, zaplašenost i slično. Ima tu dosta i sasvim prirodnih nagona:
- priklanjanja jačem (baš sve u prirodi se radije kreće putevima manjeg otpora);
- težnja za pridruživanjem bogatijem od sebe i zadobijanjem bogatstva;
- prihvatanje mišljenja većine (jer mnogo ljudi i nema znanja i stav o svemu).
Sledi nastavak!
Mislim da je bitno mišljenje onih što sede na gajbama pred prodavnicama, ceo dan ližu flašu piva i čekaju da neko umre, pa da ih pozovu da kopaju raku za 1000 dinara - to stoga jer drugi posao ne mogu da nađu, a milu otadžbinu i život u njoj doživljavaju kao tu rupu u koji će neki srećnik leći, kada već nije red na njima. Eto, to je (po meni) profil prosečnog glasača u Srbiji.
Šta dalje?
"Materiju razume samo onaj koji može da je objasni čistačici!"
Moji predlozi upućeni rodoljubima dobre volje su (u najkraćem):
Napravite tabelu sa dve kolone.
U levu kolonu pišite tipična mišljenja i stavove poput:
- "Od priča o prošlosti se ne živi." ,
- "Šta imam od toga i zašto moja deca i ja uopšte moramo da budemo Srbi? " ,
- ...
- "Oj Srbijo na ... te nabijo !" ,
a u desnu kolonu odgovore u jednoj ili dve (u najgorem slučaju) proširene rečenice, bez tuđica.
Sledi nastavak!
Sredstva?
Elektronska su lako dostupna i prilično slobodna, a sada je vreme i velikih javnih okupljanja.
Ono što bih tome dodao jeste da:
- dobar vic ili šaljiva izreka ili pitalica vredi više od silnih sati govora političara, zato što je većini zabavnija i mnogo duže odzvanja u glavama;
- ne treba toliko napadati ličnosti (jer se menjaju), koliko postupke i stavove (još bolje je ismejati ih);
- mislim da za najoglašenijeg negativca iz gornjeg članka i naše sadašnjosti treba koristiti samo izraz DRAMOSER, jer ga savršeno jasno i verno opisuje, sve dok se taj pojam ne ureže i u poslednji budak u Srbiji. (Čak i kada skandiraju Vu...-ped... za neke je to ismevanje, a za mnoge izraz nemoći pred siledžijom.)
Nema više nastavaka - bio je to komentar iz 3 dela.
Mislio sam na SNS. Da ne bude zabune. :o))
Mislio sam na SNS. Da ne bude zabune. :o))
Zato Vučić dobro zna, koliko je ona opasan protivnik i prinuđen je da na nju nahuška svoje Orke prvog ešalona.
....
U Torontu ima mnogo Srba, mnogo obrazovanih, mnogo rodoljuba koji su itekako obavješteni ko su i Sanda (kćerka velikog Jove Raškovića) i Boško i Dveri a ko su prelilivode, političke prostitutke, petokolonaši, veleizdjanici ... svi na lancu ovog sa odvratnom gubicom, na taj lanac se nažalost privezao i Šešelj i stavio ljagu na sve ono što je uradio u Hagu. Ali nisu svi Srbi Toronta idealni, ima tu i šljama, blentavih i polupismenih. Čitaoci ovog portala lako mogu da procijeene gdje vi pripadate!
Nego "na lepe oči" da dam glas?
Ne na "lepe oči" nego na program, ukoliko se sa njim slažete.
Ja ću sačekati- dela.
Ako "ne verujete u reči", nemojte, nego izvolite čekati "dela", verovatno i neke "rezultate", koji će vam biti isporučeni iz duboke opozicije. Pošto se pozivate na političku pismenost, verovatno naslućujete da je to situacija iz koje rezultata bilo kog političkog programa ne može biti, pošto nije bilo prilike da isti bude sprovođen.
Toliko o filozofiji "čekanja dela" opozicione partije, ili, u prevodu, političkog stava poznatog kao "glasaću za tebe kad dođeš na vlast".
A kad smo kod toga, i pošto znamo kome odgovara mala izlaznost, i vaš glas sa početka priče biće dat, i to vlasti, ovoj čija dela, tj. nedela već vidimo. A dočekaćemo ih još, utoliko crnjih i gorih koliko više ljudi prihvati vašu priču!
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:595956-Rodoljubi-na-ruskoj-listi
a druga svakako Glišićeva priča, mada je meni to njegovo ni protiv ni za Vučića, malo degutantno, naročito posle Briselskog sporazuma. Ali i Dveri su mu išle na poklonjenje posle Briselskog sporazuma, te tu nema razlike.
Šteta što se svi nisu ujedinili, ovako u osnovi svima pa i sebi snižavaju cenu u pregovorima a šta ima tu za mene sa vučićem, što je izgledi su svi, jedina svrha ovih izbora.
Ne bih se dakle složio da su ovo izbori koji će testirati inteligenciju birača, čini se da su izbori koji su već testirali opoziciju po stepenu inteligencije, i ona je pala iz tog testa!
http://opozicionar.com/video-balkan-info-dragan-petrovic-zeljko-cvijanovic-vrhunska-debata-o-izborima-o-rusenju-vucica/
od 36 minuta vrlo zanimljiv dijalog.
Što Sanda ne negira javno da je izjavila da je u Srebrenici bio genocid, ili neka bar kaže da je pogrešila? Ili neka ponovi ako misli da je genocida bilo. Tako bi sve bilo jasno.
Najjednostavniji test. Sve bi bilo jasno i inteligentnima i glupima i ovakvima i onakvima. Ne bi morao jadan autor iz pete da izvlači opravdanja, da se muči, da nam objašnjava...
http://www.nspm.rs/hronika/emisija-cirilica-sanda-raskovic-ivic-%E2%80%93-samo-sam-rekla-da-ako-se-u-srebrenici-desio-genocid-da-se-desio-i-u-bratuncu-vladan-glisic-%E2%80%93-projekat-eu-se-raspada-i-zato-su-nacionalne-snage-najvise-na-udaru-iznutra.html
A paljenje zastava, psovanje, pljuvanje i valjanje u blatu su isključivo Šešeljeve discipline.
@Pitanje
Sanda je više puta demantovala te radikalsko-naprednjačke podmetačine.
https://www.youtube.com/watch?v=NpeYyo3xSsc
Da ne verujem svojim ušima i očima?
P.S. I ako se suprotno mišljenje zasnovano na činjenicama naziva "kusim i repatim", onda to JESAM, ili jedno ili drugo! To što je DSS za Rusiju ne menja ništa, ako se ne izbori sa KORUPCIJOM u Srbiji, a o tome NI DA ZUCNE! Korupcija će vas sve dovesti ispred kontejnera, ako bude bilo nekoga ko će da baca u njih. Apriori stati uz jedne ili druge a ne menjati SUŠTINU je neoprostivo neproduktivno. Molim moderatora da onjavi ovaj komentar.
https://www.youtube.com/watch?v=3wUj9LYwdmk
I to nije demantovala, to što nije demantovala, uostalom je čak, zabeleženo na ovom video snimku.
Ona je demantovala da je izjavila nešto što nije, izjavila. Ili je možda i to izjavila... DA ako je u Srebrenici bio genocid, onda je to bilo i u Bratuncu...
A to priznaćete, ako ste iskreni nije demanti onog prvog snimka.. To su jeftini trikovi.
I koga ona može da prevari, to da znate, i zaslužuje da bude obrlaćen.
Inteligentni će glasati za Dosta je bilo, jer jedini u srpskoj političkoj istoriji govori o najkonkretnijim stvarima najkonkretnijim jezikom. Ne zavlači ni sa EU, NATO, Rusijom ili ne znam čim, već govori o tome kako rešiti konkretne probleme! Mislim da su Srbi potpuno korumpirani od vrha do dna, pa im naravno ne odgovara pošten život i pošteno privređivanje. Zato se i dalje u prvi plan guraju reciklirane opcije u koje spada i DSS! DSS je bila na vlasti, i šta? NATO Kurta i ruski Murta. A gde je SRBIJA tu?
Zašto DSS/Dveri nisu prihvatili plan od 20 tačaka, KOJI NIJE IDEOLOŠKI! Dok se korupcija NE ISKORENI, nećete na zelenu granu! Jednostavno, koliko god svi doprinosili u domaćinstvu, ako imate narkomana u kući (korupciju) koji sve iznosi, dovodi sve do prosjačkog štapa! Za Srbe nije pitanje ni EU ni Rusija, VEĆ SRBIJA!
Šta sa ovakvima:?
1. Nisam za NATO (nikad ni pod kojim uslovima)
2. Jesam za Srbiju, kojoj sistem treba ne zbog EU ili Rusije, već zbog SEBE SAME!
3. Nisam za DSS (bio nekad), jer je DOS-rep, uz nespretne i nesrećne izjave o Srebrenici SRI (ima na jutubu, pa ne verujte svojim očima i ušima)
4. EU UOPŠTE nije u ovom trenutku za razmatranje! Srbija ima preča posla od toga da li će biti članica EU ili ne, jer sve dok ne uredi svoje dvorište biće bednica kojoj će biti potpuno svejedno da li je u EU ili nije!
5. Dveri bi mogla biti opcija, samo ako počnu konkretno o konkretnim problemima!
Predizborne koalicije: to je najveća prevara i muljanje koje omogućavaju prevarantima (pogledati sve minorne partijice koje se šlepaju) da se domognu privilegija. IDI SAM pa se POTVRDI!
Vidim piše ti @Prečanin. Koliko se meni čini tvoji komentrri do sada bili uvek dobri. Da nije stigla neka dobra rakija iz Otačestva, pa nsdošla muka? J...š viski, taj se pravi od kukuruza, a mi sa time ranimo svinje.
GLASAM ZA TEBE.
SESELJ JE PAO POD VUCICA, ZBOG BOLESTI, MOZDA...
https://www.youtube.com/watch?v=Mjz4B3LYJoA
Bez ikakve sumnje, najkvalitetniji političar u Srbiji danas, i ne samo danas! Uz to NAJPOŠTENIJI!
O inteligenciji. Slažem se da je ovo test inteligencije.
Inteligentni će glasati za Dosta je bilo
Kakav idiot treba da bude čovek da prihvati ministarsko mesto koje nema nikave veze za njegovom stručnošću ili možda misliš da "biografija" mu dokazuje da je on "spasitelj" Srbije...
Savetnik je Saveta Evrope, OEBS-a, ambasade SAD, GIZ-a, NALED-a, i Udruženja malih i srednjih preduzeća
u zemlji "glupih srbijanaca"
Nemojte nam govoriti o poštenju stečajnog upravnika, koji je godine proveo "na zapadu" i tamo "bio uspešan". Podseća na nekog? Na mnoge. Đelić, Pitić, Vlahović, Milosavljević, Udovički..treba još?
Koliko penz. u Srbiji ima internet I moze da ga koristi?. Nije problem u njihovoj zaostalosti, vec u ekonomskoj nemogucnosti. Mala mesta, sela, nedavno su dobila struju, tesko da mogu da koriste ADSL ili int. mrezu. Cak I oni, koji bi odvojili novac, kako da nauce?, kursevi za koriscenje racunara postoje jedino u BGD-u., po manjim mestima I selima to ne postoji.
80% stanovnistva je osudjeno da dobija info. preko RTS-a, PINKA I B92, a znamo da su oni Vucicevci, samo I uvek velicaju njega I njegove "uspehe".
Zahvaljujuci korumpiranim medijima, narod zivi u mraku I nevidjenoj diktaturi.
http://www.repriza.tv/repriza.php?emisijaID=12207
o tome priče Nikad granica, Aleksandar Pavić!
1 - Promene mogu doći samo ako se ponudi konkretan plan, socijalni, ekonomski i razvojni ali uprošćenim terminima. Npr. garantovana socijalna primanja za nezaposlen i gladan narod uz ponudu državnih stimulacija i decentralizaciju uprave i javnih preduzeća van Beograda po primeru Kanade. Ministarstva treba rasporediti po celoj Srbiji kao i javna preduzeća jer Beogradizacija ubija Srbiju.
To može i treba da bude snažan predizborni adut.
2 U plan ekonomskog razvoja oslanjanjem na domaće snage treba ubediti i dobar deo onih koji su za evropske standarde a vide da se oni samo proklamuju kao i da stranci neće doneti prosperitet već samo kolonijalno ropstvo.
3.Promene traže vremena i taktiku gradnje mostova a ne ideološko čistunstvo. Promena naopake vlasti zahteva i taktiku i strpljenje.
PS
Kontrola izbora jeste u interesu svih sem establišmenta koji odavno manipuliše izborima.
Stalni hvalospevi, stalni uspesi, i nikad neuspesi, pa, normalan ljudski mozak bi morao da se malo zamisli. Sta kases na ovo?
I jos jedno pitanje, ciji ste vi glasnik, pripadali Politika svim gradjanima ili samo vasem idolu, Vucicu, koji ima mnogo vise veza sa sadasnjim zlotvorima Srbije, mnogo vise od pretpostavljenih veza Sande i Obradovica sa Hitlerom? Da li ste vi, gospodjo Smajlovic, uopste svesni kakve ste besmislice stavili na stranice lista koji ne pripada, bas, samo vama?
I dalje mantrate, vi koji navodite da je Radulović "bio stečajni upravnik" kao da je to samo po sebi KRIMINAL!? Radio je sa Vericom Barać, ako si ikada čuo za tu heroinu poštenja! Ok, hajde onda, kad si tako pametan, navedi KONKRETNO GDE SE OGREŠIO SAŠA RADULOVIĆ? Gde je uzeo bilo šta? I "bio je u inostranstvu"!? Opaaa, još jedan greh!
A ja ću ti reći zašto mislim da je Saša DALEEEKKOOOOO najbolja politička ličnost koja se ikada pojavila na političkom nebu Srbije. Ako ovo nije dokaz onda je SVE nedokazivo!
Bio je na položaju na kom je mogao u tišini da se nakrade i to u milionskim € iznosima. Da ćuti, klima glavom, odobrava čedama kredite po Vučićevim diktatima, uzima svoj deo reketa i nakon nekog vremena ispari u vidu lastinog repa, kao što je to uradio na primer Đelić! Ali NIJE! Utuvi to u glavu pre nego što napamet optužuješ BOLjEG od sebe! Pa je izabrao DA NE KRADE dok je mogao, i sada počinje ISPOČETKA da bi se vratio na položaj s kog se krade?