четвртак, 13. март 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Спутник: Војислав Шешељ најавио излазак СРС на косовске изборе?

Kоментари (89) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 06 фебруар 2016 19:36
Игор
Е сада га је већ претерао. Оно за Гашића је још и могло некако да се схвати, али излазак на Тачијеве изборе је већ велеиздаја!

Озбиљне државе деценијама не признају сепаратистичке окуационе институције, а наше "олош-елите" већ после неколико година излазе на "косовске изборе" не би ли ућарили који мандат.
Препоруке:
204
127
2 субота, 06 фебруар 2016 19:46
Радгост
Зашто не најпре на изборе "Републике Источне Херцеговине"?
Препоруке:
105
118
3 субота, 06 фебруар 2016 20:04
cisto onako
Poslednji ekser u kovceg SRS-a.
Препоруке:
191
118
4 субота, 06 фебруар 2016 20:04
Djura
Sta bese sa izdajnikom cetnickim vojvodom dali si uspeo da naucis da kazes slovo "R".
Препоруке:
136
120
5 субота, 06 фебруар 2016 20:05
Jorg
Vojvodi nije dobro
Препоруке:
148
111
6 субота, 06 фебруар 2016 20:06
nikadsnobom
...Sta ocekujete od coveka koji uziva u klanju svinja...
Препоруке:
99
117
7 субота, 06 фебруар 2016 20:07
sofija
Nije li i u RS , radikalna stranka u tzv. savezu za promjene ?
"Po djelima njihovim poznacete ih"
Препоруке:
133
99
8 субота, 06 фебруар 2016 20:09
Ица
Следећи потез му је кандидовање против Додика у РС и унијаћење са исламистима.
Препоруке:
160
102
9 субота, 06 фебруар 2016 20:10
dušan
neznam kako bi šiptari prihvatili radikale u svojoj skupštini
Препоруке:
56
94
10 субота, 06 фебруар 2016 20:13
Bojan
Tako je Vojo, samo ti zaglupljuj i sludjuj patriotske birace, decenijama si nenadmasan u tome.
Препоруке:
173
93
11 субота, 06 фебруар 2016 20:15
Спиридон
Највећи је патриота када треба у сред Београда правити циркус и спаљивати хрватску заставу. Кловн био, кловн и остао са све оним његовим вадикалским полусветом који је толико глуп да дође овде на НСПМ да лупа бот минусе. Напрдњачки вадикали или вадикалски напрдњаци, једна те иста циркуска дружина како била тако и остала...
Препоруке:
177
95
12 субота, 06 фебруар 2016 20:20
Драгомир
@Радгост

Шта тачно подразумевате под Источном Херцеговином? Шта уствари подразумевате под Херцеговином? Да ли је то Херцеговина само до границе са данашњом Црном Гором или је то историјска или стара Херцеговина која обухвата и више од пола данашње Црне Горе?
Препоруке:
61
19
13 субота, 06 фебруар 2016 20:26
SRS
Živeo Vojislav Šešelj budući Predsednik Srbije.
Препоруке:
121
132
14 субота, 06 фебруар 2016 20:29
Душан
@nikadsnobom

Ви сте претпостављам вегетеријанац? Верујем да никада нисте уживали конзумирајући свињско месо или барем производе од свињског меса.
Препоруке:
27
24
15 субота, 06 фебруар 2016 20:30
Uzmi
Chedomira i bivsheg kuma bradatog u koAliciju!
Препоруке:
94
77
16 субота, 06 фебруар 2016 20:34
Хм
Одлична идеја за коалицију са кумом Вуком Драшковићем.
Препоруке:
131
72
17 субота, 06 фебруар 2016 20:38
Душан
@Bojan

Слажем се, али крив је народ. Одавно тврдим да су Срби (не сви) глуп народ. То што смо имали и што имамо истакнуте појединце у многим областима не значи много. У глобалу код нас Срба има барем половина глупака. Довољно је да само мало више проанализирате понашање народа и комуникацију на јавним местима (пошта, пијаца, градски превоз итд.) и уверићете се у моју тврдњу да имамо страшно много глупака.
Препоруке:
91
18
18 субота, 06 фебруар 2016 20:40
S.Z.Ž
Tako je Šešelju, dajte legitimitet šiptarima, to i jeste cilj zapada, što avav uspešno sprovodi.

Sad se vidi da "vojvoda" osim dugačkog jezika nema ni gram pameti. Gluperda je a takvi su i njegovi puleni na vlasti. Došli direkt, od ispred bakalnice na vlast i sa flašom piva koju još ne ispuštaju iz ruku i "teraju" politiku.
Препоруке:
109
47
19 субота, 06 фебруар 2016 20:41
Dijapazon 1
САСТАНАК председнице извршног одбора Српске радикалне странке Вјерице Радете са члановима општинских и окружних одбора широм Косова и Метохије показује неки чудан политички обрт када је у питању политичко деловање Српске радикалне странке на Косову и Метохији.
Наиме, у разговорима са најодговорнијим људима своје странке Вјерица Радета је захтевала да они на пролеће наредне 2016. године, када Атифете Јахјага буде расписала локалне и парламентарне изборе, на те изборе морају да изађу.
Пошто Српска радикална странка, као ни остале политичке странке из Београда, Приштина није регистровала Вјерица Радета им је саветовала да они изађу на изборе под именом Група грађана-Српски радикали.
Сви присутни на састанку енергично су одбацили њен предлог изузев председника општинског одбора Вучитрна из села Гојбуље. Председница извршног одбора је онда контактирала председника странке др Војислава Шешеља па је он путем сипекрфона издао директиву да се на шиптарске изборе који ће бити одржани 2016.
Препоруке:
79
17
20 субота, 06 фебруар 2016 20:45
Dijapazon2
Друштво српско-словенске солидарности „Григорије Степанович Шчербина“ као и покрет грађана „Стара Србија“ подсећају грађане да је од 1999. године до сада став Српске радикалне странке био да се бојкотују избори које организују окупатори. Челници и чланови ове странке тако су бојкотовали све УНМИК-ове изборе до 2008. године као и изборе које је после 2008. године организовала сепаратистичка власт у Приштини.
Овај коперниковски политички обрт изненађује Србе на Косову и Метохији, имајући у виду да су чланови и симпатизери ове странке заједно са осталим националним странкама били заговорници изузетно успешног бојкота 2013. године које је расписала председница самопроглашене републике Косово Атифете Јахјага а које је здушно и жестоко подржао ондашњи први потпредседник а садашњи председник Владе Александар Вучић.
http://www.fsksrb.ru/fond-strateske-kulture/kosovo-i-metohija/kosmetski-funkcioneri-srs-odbili-i-seseljev-nalog-da-2016-izadju-na-siptarske-izbore/
Препоруке:
84
17
21 субота, 06 фебруар 2016 20:52
изврсно
Што не крене са митинзима и окупљањима.
косовска митровица,Звечан,Штрпци,Приштина...
ник
Препоруке:
71
39
22 субота, 06 фебруар 2016 20:53
mizzi
ja bih ga pustio; secate se valjda da je sve sto je tvrdio da ce biti, na kraju se pretvorilo u svoju suprotnost ? mozda ce slicno biti i za ovu novorepubliku ?
Препоруке:
52
37
23 субота, 06 фебруар 2016 20:54
Јасна
Шешељ Хе Бе па растура.
Коментатори не схватају игру.
Знате ли да су сви албанци били у СКЈ - комунисти, да изнутра ископају шта им треба.
Српски патриоти су у невољи.
Нема начина да се укопају, ако не растуре изнутра.
Зато Шешељ ћути и о Вучићу.
Тактика је у рату и миру велика ствар.
Шта ли се иза брда ваља?
Велика магла.
Гласам за Шешеље, он је човек видовит и не може да изда.
Кога је он издао?
Када?
Како?
Мућните тинтаром ако вам је на раменима?
Препоруке:
82
100
24 субота, 06 фебруар 2016 20:54
e, bre
Pa ovaj je stvarno bolestan?
Препоруке:
88
53
25 субота, 06 фебруар 2016 21:00
Спиридон
То би заиста била идеална коалиција Вук Драшковић, Војвода Шешељ и Аца Пућко Вучић. Предизборни слоган: Сви смо ми помало напрдњаци, а име листе: Вадикално у Европу - Вучић
Препоруке:
102
52
26 субота, 06 фебруар 2016 21:00
Бојан, Приштина
Кума Вука Драшковића под руку, па да се кандидујете у Херцеговини на изборе тамо би вам сигурно дозволи да региструјете Хрватску радикалну странку
Препоруке:
99
49
27 субота, 06 фебруар 2016 21:30
MILOVAN RS
E, moj Šeki, umjesto da se angažuješ da nekako skinemo ovog tvog pulena sa grbače srpskog naroda, ti trabunjaš o kosovskim izborima !. Sram te bilo !!!
Препоруке:
102
30
28 субота, 06 фебруар 2016 21:34
блентаво
@Јасна
"Шешељ Хе Бе па растура."

Не мислите да је много баналнија ствар у игри:новац!
И како у недостатку аргумената за ненападање некога ко га је издао,протурити ту смешну тезу?
Уз свесрдну помоћ оних који су га 12 година тамничили.
још ћете нас Јасна без звездице(?)убедити да је и Вучићева игра срачуната да призна косово,уведе Србију у нато и унију,и онда кад нико не очекује,узвикне:
"шалио сам се,ја највише волим Путина"!
ниче
Препоруке:
79
26
29 субота, 06 фебруар 2016 21:40
Спиридон
@ Јасна

Седи доле један, узми нало воде у уста па ћути ако немаш шта паметно да кажеш. Ти стратегију не би умела да препознаш ни да се спотакнеш о њу а та ваша тешимо се " стратегија " се зове у преводу: Цално Аца Пућа евриће а Војвода поскочио да игра како му протестант Пућица засвира. Знам вас док вас је било све ђутуре петоро у оном вашем Српском четничком покрету и ништа се нисте променили за све ове године, необразовани и неваспитани полусвет што су највећи Срби али ако икако може уз ладно пиво у некој кафани.
Шта каже стратегија...Јаооо земљо отвори се...
Препоруке:
75
29
30 субота, 06 фебруар 2016 21:43
Алекса
штагод сада ми причали

одрадили и и даље одрађују

Шешељ, Драшковић, Вучић...

Ђинђић, Тадић...

Босић, Иванић...
Препоруке:
83
25
31 субота, 06 фебруар 2016 22:18
Banditski brlog
Čuste li ovu zamlatu ljudi?!
Nekada je obećavao da će šiptare proterati preko Prokletija, a danas pristaje na izbore koje raspisuje predsednica samoproklamovane kvazi države Kosovo. A mogao je i iz njihovih metodama političke borbe nešto da nauči. I da se priseti da su šiptari
decenijama bojkotovali izbore koje je raspisivala Republika Srbija kao i sve srpske institucije na Kosovu.Setimo se da ni državne škole nisu priznavali nego su pohađali privatne koje su organizovali po stanovima i kućama. I sve tako dok nisu postigli svoj cilj.
I kako sada razumeti ove silne Vadikalske botove ako se zna kako su pretili AV AV-u: "Ma samo kad se vrati Vojvoda... ima da vas razbije...kao "...
Препоруке:
82
24
32 субота, 06 фебруар 2016 22:20
Радгост
Драгомир
@Радгост

Шта тачно подразумевате под Источном Херцеговином? Шта уствари подразумевате под Херцеговином? ... или је то историјска или стара Херцеговина која обухвата и више од пола данашње Црне Горе?
-
Ништа не подразумевам,него онолико колико сте унели из АУ/ЕУ у државу СХС 1918.(хорвати и зловенци се намирили,зашто не и ви?)
Исто и са Црном Гором пошто је пар година пре 1918. приступила(капитулирала) АУ/ЕУ.
Препоруке:
13
25
33 субота, 06 фебруар 2016 22:25
ел србињо
Срби стварно не капирају грандиозну визију. Воја намерава да се преко шиптарских избора убаци у НАТО пакт, да би га изнутра поткопао и уништио Америку. тад ће граница да буде Торонто-Њујорк-Вашингтон-Лос Анђелос.
Препоруке:
82
24
34 субота, 06 фебруар 2016 22:27
Лотброк
Војводо, а да ипак препустиш странку неком млађем? Теби је време за пензију, а морао би и са породицом да више проводиш времена.
Препоруке:
67
21
35 субота, 06 фебруар 2016 22:35
S.Z.Ž
Ja bi još da konstatujem činjenicu da su se majmunoliki naprednjački botovi ozbiljno uhvatili u koštac sa našim komentarima ali džabe im je, imaju još par meseci "života" gazda im se ozbiljno preračunao.
Препоруке:
69
9
36 субота, 06 фебруар 2016 22:36
Oliver Kromvel
I posle kažu zapad nije efikasan,jasno su mu stavili do znanja ako budeš talasao vraćamo te u Hagu i zabiberićemo ti jedno 20 godina robije.Nema tu mnogo priče Vučko bi ga brzom poštom poslao,zna on jako dobro da Srbi ni prstom nebi makli.UKapirao je da je provaljen,da ta gibaničarsko-kafanska priča ne prolazi i sada se posipa pepelom,bivši učenik Jovice Stanišića sada puzi pred svojim učenikom.
Препоруке:
77
17
37 субота, 06 фебруар 2016 22:41
ел србињо
а сасвим је могућ и продор у Африку. није џаба Шеле наступио заједно са Сандром Африком у Амиџићевој емисији. тиме је показао стратешко определење.
Препоруке:
54
10
38 субота, 06 фебруар 2016 22:47
Izlazak na Albanske izbore - priznavanje države Kosovo
Šeki se zaleteo: "Da izadju na šiptarske izbore, znači da priznaju državu Kosovo(!)? - Niste razumeli Vučića: On je govorio da će izbori u Srbiji da se održe i na Kosovu (da se dogovore sa Kosovom i EU)- a to je prevarantski trik da se prikaže kako je navodno Kosovo sastavni deo Srbije (kako Vučić, Dačić. Djurić, Vulin, Drecun... stalno propagiraju preko medija- da sakriju veleizdaju)!

Šešelju - najhitnije treba prekinuti Briselske sporazume (BS), tražiti povratak 250.000 proteranih Srba, i nakon toga rešavati STATUS KiM: Najpravednije "dva entiteta" - Srpski i Albanski, ili "Kiparski model"!

Inače, BRISELSKI SPORAZUM je Albanska tapija na Kosovo - Medjunarodni akt o primopredaji teritorije (Srbija predaje teritoriju albanskim muslimanima, ali je formulacija BS od 15 tačaka izvedena da prikrije veleizdaju. Narednih decenija da neko pokuša da oslobodi okupirano Kosovo - biće optužen za agresiju!

Šeki - daj analizu Briselskog izdajničkog sporazuma?
Препоруке:
58
10
39 субота, 06 фебруар 2016 22:55
ел србињо
границе су значи Сандра (Африка), Карлеуша (Брисел) и Екрем (Њујорк), али то је за сада дискреција(Маца).
Препоруке:
52
10
40 субота, 06 фебруар 2016 22:56
...
Још да му носилац листе буде друг из Хага - Харадинај.

Не разумете ви стратегију целовитости политичких комплексности на преласку Сунца из сазвежђа Рибе у сазвежђе Водолије.
Препоруке:
51
10
41 субота, 06 фебруар 2016 23:08
Ivica
Zar ovo nije priznaja Kosova?? Bio i ostao prodana dusa.
Препоруке:
64
17
42 субота, 06 фебруар 2016 23:24
Др
Па ови радикалски ботови лупачи минуса агилнији од своје браће напредњака.
Препоруке:
68
12
43 субота, 06 фебруар 2016 23:58
Драгомир
@Радгост

Слажем се с вама, у потпуности.
Препоруке:
14
0
44 недеља, 07 фебруар 2016 00:08
Татко
По лупању минуса од стране ботова јасно је да се ради о истим људима, били срс или снс потпуно је јасно да је то исти булумента издајника која ће да поједе све што је пљувала само зато што нема образ и зато што је овај народ толико затупљен да сматра да свака бука доноси добро. Браво војо, авав је твоја школа 100%
Препоруке:
71
6
45 недеља, 07 фебруар 2016 00:53
Тројански коњ
Господин Шешељ, као врстан правник и још врснији интелектуалац сигурно ЗНА да оваквим потезом ДАЈЕ ЛЕГИТИМИТЕТ терористичкој "држави" на окупираном подручју Србије!!! Оваквим "потезом" се придружује своме, дојучерашњем, најбољем ученику, Вучићу, у ИЗДАЈИ Срба на КиМ "угонећи" их у шиптарски тор.
Очигледно је да своју, несумњиву, интелигенцију користи у функцији СВОЈИХ (какви год да су), А НЕ интереса Срба и Србије!!
Заблудели гласачи које је он обмануо да је патриота треба да поставе себи питања:
- Шта је разлог због кога је хашка инквизиција напрасно ПРЕСТАЛА да потражује његову "главу"?
- Да ли је због спашавања властите "главе" прихватио понуду Брисела да разједини патриотске снаге у Србији?
- Због чега је напрасно ЈАВНО почео да нуди Вучићу постизборну КОАЛИЦИЈУ?
- Због чега ту коалицију није понудио "Патриотском блоку" (ДСС - Двери), ако је заиста патриота, већ ЦЕПА патритске гласове и нуди коалицију ИЗДАЈНИКУ?
- Да ли је он патриота, или ИЗДАЈНИК, као и његов ученик Вучић?
Препоруке:
74
12
46 недеља, 07 фебруар 2016 01:26
Тројански коњ & Јасна
Цитат:"Шешељ Хе Бе па растура."
Поштована Јасна, ваш сексуални живот није тема овога текста, а ни овога сајта. Очигледно вам је неко погрешно укуцао ВЕБ адресу, па уместо "Тражим партнера", откуцао НСПМ.
Било би врло корисно да научите да сами користите интернет, а ако нисте то у стању, онда бар нађите некога поузданијег, да се не бламирате овако.
Овако, врло лако Вам се може десити да нас следећи пут увесељавате својим сексуалним подвизима на сајту СПЦ.
Желим Вам још пуно лепих екстаза.
ПС - Некрофилија је законом забрањена.
Препоруке:
29
6
47 недеља, 07 фебруар 2016 01:29
A Head full of Dreams
Гледам нешто овог Шешеља, па се присећам, Тадића, Ђинђића, Драшковића, Вучића, Чанка, Саше Миленића, Чеде Јовановића и тао даље.
Па се питам, нека ми сви часни опросте, можда би овим прекодринским Србима из Херцеговине, Лике, Босне, Далмације, Крајине доброг дела Црне Горе требало забранити да се предводе Србе у Србији. Пропадосмо с њима.

Има и међу нама са простора који обухвата Република Србија, што је са Македонијом историјска Србија, кукоља,али то је изузетак, док је код њих кукољ правило а тек по неки изузетак.

И у прошлом и другим ратовима они су се показали као дезертери великим делом, а кад доћу до Србије или пета колона или лажне патриоте а велике букаџије.
Препоруке:
25
16
48 недеља, 07 фебруар 2016 01:50
Sine causa
Od ulaska u vladu sa Miloševićem. Od trućanja o kvadratima poslovnog prostora Jožefa Kase, kad je tema skupštinskog zasedanja bio sporazum iz Rambujea. Od ideje o referendumu za strano mešanje, od sprdnje i skandala, do ucenjenog klovna. Ovo nije više koalicija sa SNS, ovo je simbioza! Šešelj i ovi botovi mogu jedino u stripove.
Препоруке:
30
4
49 недеља, 07 фебруар 2016 01:54
младен
Драги коментатори мучи ме логика!?
Ако је Косово Србија, онда је најлогичнија ствар да Шешељ са Радикалима иде на изборе, а ако не изађе, значи да признаје да је Косово изван Србије и да ту нема шта да тражи, самим тим даје Шиптарима легитимацију
Препоруке:
7
35
50 недеља, 07 фебруар 2016 06:01
Дуле 7488'
Шта је веће изненађење, Вучићев "војвода" Шешељ ил то што ботчине већ штите Шешеља?
Препоруке:
32
5
51 недеља, 07 фебруар 2016 08:15
Reddy
Evo, narode, šta vam je donela radikalno-četnička ideologija. Brisanje sa političke mape država i naroda. Ako vas je Broz nasapunjao malograđanštinom i zapadnim potrošačkim vrednostima onda vam je ovaj besprimerni primitivac jednom za svagda navukao ludačku košulju a i odredio psihodeličnu terapiju. Nije strašno kada neko tone u san znajući da mu se spava ali je strašno kada je u pitanju komatonozni san posle koga se najčešće okončava u prosekturi radi ispitivanja uzroka biološkog nestanka ali i školskog primera nastave studentskog naraštaja.
Препоруке:
25
7
52 недеља, 07 фебруар 2016 08:21
Reddy
Sigurno se sećate radikalske krilatice...."svesno u desno"! Njegov antikomunizam vam je predstavljao ideološki orijentir te samo nastavite četničko-radikalskim putem pa će te dogurati gde je Vučić sada a možda ga i prestignete.
Препоруке:
21
6
53 недеља, 07 фебруар 2016 08:23
nenad
Seselj je za Vucica. Sledimo njegov primer. Seselj i Vucic nas vode u NATO.
Препоруке:
10
21
54 недеља, 07 фебруар 2016 08:42
@Trojanski konj
Potpuno se slazem sa vama, kada sam ga (Seselja) cuo pre neki dan kako na Pinku pljuje po Vukadinovicu???, sve mi je postalo jasno, i nezainteresovanost Haga, i gostovanja na ljigavim TV, Pinku, Hepi, i izjave koje sada vise ne treba tumaciti dvosmisleno, jasno je da stoji uz najgore izdajnike koje, izgleda, samo Srbija moze da rodi. Ne vredi mu vise ni inteligencija, ni znanje, ni junacenje u Hagu, izgleda da ga pustise samo da bi ovde rovario.. Ako ima to znanje i razum, tad zna sa kime se udruzio i sta radi, radi za propast Srbije, treba imati imorala i ponosa, postenja ljudskog cega se njegova savest ne dotice.
Seselju, Milosevic je za tebe nadljudsko bice!
Препоруке:
38
6
55 недеља, 07 фебруар 2016 08:44
Бошко
Тројански коњ

Заблудели гласачи које је он обмануо да је патриота треба да поставе себи питања:
- Шта је разлог због кога је хашка инквизиција напрасно ПРЕСТАЛА да потражује његову "главу"?

Разлог је што су на западу почели да препознају огроман допринос Шешеља у уништењу Српског народа.

Док је Милошевић уместо себе оставио само издајника "младог социјалисту" Дачића а бабаЈула своје издајничко "унуче" Вулина

Шешељ је сам успео да се окуми и "изроди" два врсна издајника Вучића и Дачића, који су преузели гро Шешељеве издајничке партије који су од 1992 до 2008 године обмањивали Србе да су "националисти и патриоте"

Да ли ће Шешељ добити орден од неонацистичке немачке европске уније, или казну затвора зависи од његовог успеха у помоћи његовим кумовима Николићу и Вучићу у покушајима да до краја униште Српски народ.
Препоруке:
62
24
56 недеља, 07 фебруар 2016 08:56
Конобар
Проф.Др Војислав шешељ - постојан човек и постојан политичар!

За кога бисте пре гласали - за политичара прревртљивца или за постојаног политичара?
Препоруке:
10
43
57 недеља, 07 фебруар 2016 09:07
Jovana
Ja Voji preporucujem da pozuri i prikljuci se birackoj trci u SAD. Gde se on pojavi nastane haos. To bi bilo bas patriotski.
Препоруке:
31
5
58 недеља, 07 фебруар 2016 09:11
edukator
Смешно...пресмешно...издајнички
Препоруке:
37
5
59 недеља, 07 фебруар 2016 10:00
jovan
seselj je vodjin covek
Препоруке:
35
6
60 недеља, 07 фебруар 2016 10:17
Nobody´s Fool & Mladen
"младен
Драги коментатори мучи ме логика!?
Ако је Косово Србија, онда је најлогичнија ствар да Шешељ са Радикалима иде на изборе, а ако не изађе, значи да признаје да је Косово изван Србије и да ту нема шта да тражи, самим тим даје Шиптарима легитимацију."

Dragi Mladene,jasno je i nama da vas muči logika.Niko ne brani Šešelju,ili bilo kojoj drugoj stranci izlazak na izbore raspisane po zakonima Republike Srbije na teritoriji južne srpske pokrajine ,Kosova i Metohije.Meni promače da ih Šiptari raspisaše kao takve i na takav način.Možda vi imate tačniju informaciju ?
Препоруке:
31
6
61 недеља, 07 фебруар 2016 10:54
Београђанин
Само је један одговор на ово - Санда Рашковић Ивић.
Препоруке:
37
11
62 недеља, 07 фебруар 2016 10:56
Stef
Mi Srbi smo najskuplji đaci. Koliko li je samo nekim pojedincima trebalo vremena da uklavire šta radi lažni vojvoda. On nikada nije bio patriota, on pod tom maskom krije mržnju i destrukciju. Sad vidimo da se uskovitlala botovska mreža, pretpostavljam da radi firma rent-a-bot. Srbija, tužna država.
Препоруке:
29
3
63 недеља, 07 фебруар 2016 11:09
Турас
ДИЈАПАЗОН- "Овај коперниковски политички обрт изненађује Србе на Косову и Метохији, имајући у виду да су чланови и симпатизери ове странке заједно са осталим националним странкама били заговорници изузетно успешног бојкота 2013" - Господине ја желим да ми објасните шта је донео до данас "изузетно успешан бојкот" Србима на Космету ?Зар нисмо ближе независности Космета ? Сматрате да је Шешељ( нисам радикал)у могућности данас да нешто паметније уради за Србију ? Ја припадам онима глупљим који сматрају да Шешељ овим оспорава СНСу колико-толико изборне манипулације на Косамету . Да ли ће његова досадашња постојаност у одређивању правца радикала (Русија)бити доследна или неће то незнамо .Још не могу да верујем - јер вук (не Драшковић)длаку мења али ћуд...
Човек формата Шешеља и тих година са синовима који остају иза њега - не верујем да би се продао . Више верујем у тактизирање по чему је познат из Милошевићевог времена . Поздрав .
Препоруке:
7
25
64 недеља, 07 фебруар 2016 11:43
Тројански коњ & младен
Поштовани младене, логички систем који сте поставили доликује некоме са IQ-10. Ја сам дубоко убеђен да сте Ви увелико превазишли број 50, па са нама збијате пошалице.
Препоруке:
20
4
65 недеља, 07 фебруар 2016 12:21
negi
Onog trenutka kad je Srbija izabrala "tri jahača Apokalipse",Šešelj,Nikolić,Vučić,stvar je sa državom Srbijom završena.Jahači apokalipse dovršavaju svoj posao, tako da ova izjava Šešelja nije nikakvo iznenađenje. Političar koji izjavi:"Dok je budala u Srbiji,ja se za svoju karujeru ne bojim",jasno poruku je poslao.Srbi se stalno čude,umesto da pročitaju Andrićeve "Znakove pored puta",a znakova pored Šešeljevog,Vučićevog i Nikolićevog puta je bilo koliko hoćete!Samo je trbalo čitati.Toliko.
Препоруке:
37
4
66 недеља, 07 фебруар 2016 12:41
Za A Head full of Dreams
a sta cemo da radimo sa predsednikom Srbije iz Bajecetine , opsxtina Knic, grad Kragujevac? Srbijanac 100 %
Препоруке:
19
8
67 недеља, 07 фебруар 2016 12:41
Djura
Predlog je da udjes u koaliciiju sa savezom za promene KOSOVA.
Препоруке:
21
3
68 недеља, 07 фебруар 2016 13:52
Спиридон
@ Турас

Ма шта кажете, тактика је изаћи код Тачија на изборе и то се Војвода Шешељ тактички жртвује само да би напрдњацима помрсио конце тамо. Добро је л' уме неко од вас напдрњачко-вадикалских страктичара да искључи слепо & беспоговорно аминовање свега што вам Вођа Пућа и Вођа Војвода сервирају и укључи свој мозак за промену па себе запита: Шта држава Србија има од тога што ће напрдњачки вадикали и вадикалски напрдњаци изаћи код Тачија на њихове изборе?! Шта...?! Да чујем ту страктику невиђену па могу мирно да умрем...!? Постоји само један једини логичан одговор а то је да ће Ангела Меркел, енглески и амерички амбасадор да у свој тефтер упишу позитивно бројање за Вођу Пућу реформатора српског и да га потапшу по раменима онако европски значајно...
Иначе свим квазипатриотским сатрапима Печатњацима, Видовњацима и Стандардлијама који спинују за напрдњаке су пуна уста Русије и те само њима видљиве тактике коју спроводи Вучић који је као за Русе баш зато што прича и ради све супротно.
Препоруке:
26
7
69 недеља, 07 фебруар 2016 13:54
A Head full of Dreams
Ма, ја тај део народа стално срећем има и добрих и лоших, као и свуда и немам ништа против њих, и кажем да је свака генерализација погрешна.

Али, истовемено, по овим набројанима примећујем да су сви они баш прекобројни да би то била случајност.

Пази, има кукоља, Тома, Динкић, Дачић али они нису први ешалон и нису правило.

Друго, мене фасцинира та дрскост. Замисли да неки Шумадинац или Војвођанин оде у Херцеговину или Лику да нађе спас и добије га а онда се прикључи петој колони издаје тог народа ?

А то нпр раде Чанак и Костреш или Вулин на Косову које је такођеизворно Шешељев земљак, и сви ови што сам их набројао.

Срби у памет се, да нас не предводе они у чијем крају нема једне Немањићке задужбине.
Препоруке:
12
13
70 недеља, 07 фебруар 2016 14:05
Jaroslav originalno pakovanje
@недеља, 07 фебруар 2016 08:44
Бошко
Zasto udarate - patrioti?
Ovaj klovn je nazvao Vukadinovica neznalicom (licno sam slusao),sada za P A R E pokusava da unisti i ono malo nade za Kosovo.Sram ga bilo,da li je "Crveni (nos) vojvoda cuo da su hteli da pokolju monahinje .
Vidite li kako se ucutao klovn i ni reci protiv Vucica. Tomu,sporadicno spomene, da bi ispao humoristican (balvan koji je samo sebi smesan).
Sada cu sa svim prijateljima u napad i pratite cifra protiv Boska 10:17 ce biti promenjena u korist,ne Boska,vec pravde,na cijoj je on strani.
Srbi,moji,progledajte vec jednom....
Препоруке:
21
4
71 недеља, 07 фебруар 2016 14:14
Djakon u sluzbi pravednog Boska
Nikad nisam cenio Seselja.Otisao je u Hag,ne da on kao neko odbrani Srbski narod,vec je umakao dobrovoljno da spasi glavu,jer je radio sa mafijom i bio njihov glasnogovornik. Secate li se da je prognozirao bice krvi.....
Tamo,sve sto je govorio da ce Musklimane......da ce Hrvate.....svadje i politicki zapaljive govore protiv Milosevica je opovrgao,braneci to humorom itd.....Branio je svoju capru od laznih izjava koje u stvarnosti nisu bile prava pretnja upucenima. Klovn je bio potpredsednik onoga koga je najvise ,kao,kritikovao.
Sada je ostao bez kinte.Vidite cime se bavi.Izdao je (sem Milosevica) svakoga kome je obecao lojalnost,pa i Djujicu.
Daleko mu bila kuca (sa bazenom) odmoje.
Препоруке:
18
7
72 недеља, 07 фебруар 2016 15:37
Coki
SRS rasadnik izdajnika. Nisu ga iz Haga pustili beze raloga. Dobio je uputstva sta treba da radi.
Препоруке:
26
7
73 недеља, 07 фебруар 2016 16:03
Алекса
за "A Head full of Dreams".

а мени пада напамет развојни пут Светозара Прибићевића.

није проблем у народу,
па чак ни у тим "прекобројнима".

проблем је тај да није постојала и не постоји артикулисана политика међу Србима,
која би превазишла источну модерну подвојеност српског културног и политичког бића на "аустријско" и "турско".

не треба потцењивати деловање вируса културне супериорности на те између српских путника у Европу, у ствари за нас Ојропу, који веслају у правцу супротном од идентитета народа.
то је извор аутошовинизма - непотпуно ренегатство.
а што се тога тиче ни Дрина, ни Дунав нису граница унутар народа.

једино је Руски свет реална лука спаса за Србе.
Препоруке:
17
3
74 недеља, 07 фебруар 2016 16:42
Алекса
за "A Head full of Dreams".

"Друго,мене фасцинира та дрскост.Замисли да неки Шумадинац или Војвођанин оде у Херцеговину или Лику да нађе спас и добије га а онда се прикључи петој колони издаје тог народа?"

поређење је нереално.
главно кретање унутар народа иде од периферија према центру.периферију не користим у пејоративном значењу и не само као географску категорију,већ и као почетак вектора према већем степену организације,каква је у већим местима.

осим тога,зар није политика Милошевића управо до тога довела у Хрватској? није ли титић-Милошевић "дошао" међу хрватске Србе,па му није сметало да се они поделе на крајинске и "туђмановске"...није ли се договарао преко њихових леђа са бившим председником "Партизана"?Није ли се Борисав Јовић спрдао са Србима из СР Хрватске,а Томић у Скупштини оптуживао за крађе и криминал у Србији?
Препоруке:
4
10
75 недеља, 07 фебруар 2016 17:09
2+2=4
Kritikuje Tomu, ali ne i Vučića od koga je primio 1.500.000 evra da obezbedi porodicu. Svako je na prodaju, samo cena varira.
Препоруке:
21
4
76 недеља, 07 фебруар 2016 17:15
Slavomir Srpski, Zardjale kasike se bacaju jer nista ne vrede
Poznato je da su godinama SRS i DSS na KIMu bili protiv bilo kakvog priznavanja pristinskih institucija i time protiv izlaska na pristisnke izbore!

Takop je bilo i na poslednjim kada je Vucic-SNS pretio Srbima da ce intervenisati i tamo da Srbe prisili da idu na tudje izbore a ne izbore pozvane iz Skupstine Srbije.

Ocigledno je da je Seselj pogazio tu borbu Srba na KIM protriv napustanja svojih drzavnih institucija,
na isti onaj nacin na koji je to pogazio i njegoiv ucenik Vucic. Poznato je da je odskora Seselj predlozio Vucicu postizborne saveze i time se potpuno okrenuo politici Vucica.

Ako Vucica smatramo da je prihvatanjem Briselskog sporazyma, iako su obecavali ponisdtavanje Borko-Tadic dogovora, dakle ako to smatramo IZDAJOM Srbije i Srba na KIM, ne mozemo sada drugacije da tretitamo ovaj Seseljev potez osim jos jedne izdaje ne samo Srba vec i sospstvenih glasaca SRS kojima je godinama obecavao suprotno. Simpatizeri SRS na KIM to vrlo jasno vide: mislim o toj izdaji.
Препоруке:
21
2
77 недеља, 07 фебруар 2016 17:24
Турас
Врло лако сте спрмни да осуђујете , мало да оцењујете . Не сматрам Шешеља за човека који може да буде у државном врху . Али не могу да га прогласим издајником као овде неки - без резерве . У осталом избори су близу ,видећемо ко је вера а ко је невера .
Препоруке:
10
10
78 недеља, 07 фебруар 2016 18:03
nemanja@jasna
A tu ste Jasna?Nije vas dugo bilo.Zadnji put kad ste ovde dolazili zastupali ste stav Vucic i SNS su vrhunac patriotizma i glas za njih glas za Srbiju.Sad ste odlucili da promenite malo stavove pod stare dane,pa da lepo glasate za Seselja.Nema sta napredak sta napravaili.
Препоруке:
11
2
79 недеља, 07 фебруар 2016 18:45
Zvonimir Bgd
@ Slavomir Srpski
Poznato je da je odskora Seselj predlozio Vucicu postizborne saveze i time se potpuno okrenuo politici Vucica.

...pod uslovom da Vucic odustane od euRopske politike i u potpunosti se okrene Rusiji i ODKB! Tu ste sitnicu propustili u svom neobjektivnom komentaru. Dakle, NIJE se "okrenuo politici Vucica".
Ako Vucica smatramo da je prihvatanjem Briselskog sporazyma, iako su obecavali ponisdtavanje Borko-Tadic dogovora...
Simpatizeri SRS na KIM to vrlo jasno vide: mislim o toj izdaji.

Pokazujete da ni ranije izbore niste pazljivo pratili. Vucic-Nikolic, agentura NATO u Srbiji jos od 2008.g, a mozda i ranije, NIKADA nije obecavala da ce ponistiti Borko-Tadic dogovore, vec su uvek to zavijali u oblandu koja glasi: "Ako se pokaze da su protivustavni...". Obaska sto i na izborima nisu krili da je njihov glavni cilj EU!!! Svakom politicki pismenom glasacu bilo je jasno sta to znaci.
Videcemo drzanje simpatizera SRS na KiM. Polako...
Препоруке:
9
8
80 недеља, 07 фебруар 2016 18:49
Реално
Чак и да Шешељ стави кече на главу и почне да изводи оне дивље плесове са камама опет ће чланови његовог култа рећи да је то само потез политичког генија.
Препоруке:
24
4
81 недеља, 07 фебруар 2016 20:18
Обсервантес
@ Турас, недај се. Добар ти је резон! Невероватно је колико плитких умова негативно коментарише Шешеља. Шешељ је толико надмоћан да може да се игра с таквима. Контексти у које се ставља Шешељ и који се негативно повезују не пију воду. Србија је окупирана земља. У окупацији, политичко деловање окупаторског управника може да се креће само по дозвољеним координатама. Од 100% стратешког политичког простора окупираној Србији и српској "политичкој елити" остављено је тек и можда 10%! Све остало се своди на комунално управљање и демонстрацију "холограма за демократију". Тековина 5. октобра је тих 10%. За време Милошевића била је бар 50% (та слобода!). Е, онда су дигли авионе да би касније обманути Срби запалили сопствену скупштину за тих 10% слободе. Како су смешни сви пропагатори (за ДСС и Двери) несвесни процената слободе за политичко деловање, па ће Санда и Двери да промене поменути проценат?! Него, Коштуница се још није извинио српском народу! Ако, остаће ДОС тројанац што и јесте!
Препоруке:
10
10
82 недеља, 07 фебруар 2016 20:54
недовољно за цензус,довољно за сендвич и зидарско пиво
Закључујте.
Максималан број чланова и симпатизера СРС:123
нико
Препоруке:
9
4
83 недеља, 07 фебруар 2016 21:31
Никола
@Обсервантес

Нисам присталица ДСС али и теби је резон сачувај Боже. Не постоји оправдање зашто овај циркузант готово да не критикује Вучића, него критикује Тому или евентуално Вучићеве министре, и то углавном оне који му раде о глави (Зорана нпр.). Дакле чак и да је та твоја прича о томе да се он тако бори против окупације тачна (мада није то тачно) остаје дилема где су протести, где су побуне о којима је причао...

Циркузант остаје циркузант...
Препоруке:
15
4
84 недеља, 07 фебруар 2016 21:50
Обсервантес
Није се променио Шешељ, променио се српски народ с годинама (постпетооктобарски) промовисане окупације. Шешељ је отишао из једне Србије а вратио се у неку другу. Србију Содоме и Гоморе. У таквој Србији, Шешељ надмоћни, тражи место у већински поремећеној свести нације. И све што ради мање је неморално од оних који су с политичке владајуће позиције Србију довели у ово антиживотно агрегатно стање. Оквири Шешељевог деловања у деценији Милошевићеве слободе и у времену постпетооктобарског ропства не могу бити исти. Шешељ игра по правилима. Једна су била 90' их (кад је постброзовска Србија била иоле слободна) а друга су данас. Шешељ је у Хагу победио окупаторе Србије. Сам, један на један. Победити их у Србији је много теже јер су овдашњи окупаторски саучесници и постављеници предоминантни. Шешељев противник су душе продане и окупаторске слуге, без изузетка. Показали су се за ових постпетооктобарских 15 година.
Препоруке:
10
6
85 недеља, 07 фебруар 2016 22:04
djoka
Razlike izmedju Seselja i njegovog ucenika vucica o Kosovo republjik skoro i da nema. Seselj se samo javno pridruzio svom uceniku u izdaji i rasparcavanju Srbije. A tek sta ce biti posle izbora ako Seselj predje cenzus, ma ima da haraju Srbijom. Iz ovoga i sledi zakljucak: Seselj je pusten iz haga pod samo njima znanom dijagnozom bolesti,a sciljem da bi se pridruzio svom uceniku vucicu u daljem razbijanju Srbije i srpskog naroda. Seselja zanima iskljucivo novac, bas isto kao i njegovog ucenika, i zbog toga unistice Srbiju i svega sto je srpsko, ukoliko pobede na izborima.
Препоруке:
11
5
86 недеља, 07 фебруар 2016 22:59
Обсервантес
Академик Шешељ има дело патње, жртве (лично здравље) и трпљења у најпродуктивнијим годинама живота (Хаг). С тим се не тргује. Од данашњих политички активних Срба нико му није ни до малог прста (мислим на онај на стопалу. До ручног је далеко). Шешељ је субверзиван за окупатора. Бруталан и пајац за оне који су се примили на 5. октобар. Шешељ би дисциплином био одличан комунални управник Србије , што је крајњи домет и што је суштина свих избора у окупираној Србији. Слободу Србији, до 50%, могу само Руси да омогуће стратешком трговином. Под условом да Руси то желе!
Препоруке:
7
7
87 понедељак, 08 фебруар 2016 01:47
A Head full of Dreams
Алекса

Све ја знам, да је велики грех прозивати те људе када их је толико страдало због српског имена и сад и раније.

Али за тако мали број колико их је овде, превише су често на власти и превелику штету направише.
И одвукоше нас све у пропаст.И себе и нас.
Ајде молим те, у СФРЈ сваки трећи брак им је био мешовит а код нас на Косову и Рашкој области тога није било ни у промилима.
Препоруке:
3
4
88 понедељак, 08 фебруар 2016 02:06
4-c
Nakon svega sto sam video sta je radio Seselj u Hagu...
Nakon sto sam nekidan video Seselja kako divani i prima poklon od izaslanika Putina ...bio sam milijarde % siguran da je Seselj patriota koji i zivot daje za svoj narod.

Nakon ove Seseljeve naredbe da pripadnici SRS stranke izadju na siftarske izbore...za mene je ovo velikacka ENIGMA za koju ce trebati vreme da shvatim o cemu se radi.

ps
Usporedjivati Seselja s Draskovicem ,Nikolicem i slicnima
je zaista nakaradna usporedba koju normalan i iole obavesten Srbin tesko moze da prihvati.
Препоруке:
4
4
89 понедељак, 08 фебруар 2016 02:28
Турас
@ Обсервантес-Академик Шешељ има дело патње, жртве (лично здравље) и трпљења у најпродуктивнијим годинама живота (Хаг). С тим се не тргује."
Управо зато и не могу да верујем да такав човек може да на пречац промени свој животни циљ и стремљења и постане оно што је највише критиковао , извргавао руглу - издајник ! Не уклапа се у његову биографију .
Препоруке:
3
6

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер