Možda je Vukadinović u pravu kad zaključuje da će izbor biti za i protiv Vučića. Ali ko stvara takvu klimu? Pa upravo Vukadinović
Znači, klimu za i protiv Vučića ne stvara sam Vučić koji nema nikakvu ideologiju već se pojavi na pet televizija istovremeno i kaže "svi rade protiv mene jer sam najbolji i najpošteniji" nego Vukadinović koji konstatuje da to nije normalno?
Svaka čast na "logici" Vuletiću...
Preporuke:
169
90
2
petak, 05 februar 2016 14:48
ja znam da sam u pravu!
, argumenti koje protivnici koriste najbolji su način da se ispita i pojača sopstveno stanovište.
..
Time ste poštovani novoizabrani članu upravnog odbora rts-a(etiketa)sebe diskvalifikovali kao sagovornika,jer apriori,odbacujete mogućnost da grešite,ali iz pristojnosti ćete saslušati neistomišljenika.
U vezi one rupi od Prokopa,koju sa pompom otvori premijer Vučić,najbolje bi bilo da je obiđete i na rts-u pogledamo neku reportažu o tome šta je istina a šta demagogija
Osim ako vi znate šta je?
niče
Preporuke:
133
86
3
petak, 05 februar 2016 14:52
Jelena
Vuleticu,nalupao si se,zaradio nezasluzenu platu i sram te bilo!
Preporuke:
146
83
4
petak, 05 februar 2016 14:57
n.n.
Odgovara Vukadinoviću, a preporučuje se Vučiću, odnosno njegovim imperijalnim pokroviteljima.
Opravdava "otvaranje" Prokopa, i "nelogično, okruženi NATO zemljama".
Kao kad bi se neko pravdao što je postao kriminalac, jer, Bože moj, okružen je kriminalcima.
Po toj logici svi kriminalci bi imali izgovor.
Preporuke:
136
75
5
petak, 05 februar 2016 14:59
S.Z.Ž
Al bre ovaj lupa ko otvoren prozor, al ne smes nista da mu kazes da ga eto, ne bi etiketirao ? Eto ja sam mu lupio etiketu da je otvoren prozor a i otprilike takav je i intelektualac. Kaze da je SRECE da se misljenja suceljavaju na TV. O kakvoj sreci on govori ili mozda misli da je srece da Vucic odluci da bude demokratije na tv u ? Koji je to posede imala Rusija u Aziji i Africi koje je izgubila ili misli na Varsavski pakt? O kakvom potonucu ekonomije govori a zaboravlja da kaze kako se ceo zapad uprego da Rusiju oslabi uvodeci joj sankcije i praveci diverziju sa svetskim cenama nafte i gasa ali i ta ujdurma zapadu tesko ide pa je cak sebe doveo u dubuozu samo da Rujama crkne krava? Pa ovaj slatkorecivi idiot koji se ocigledno u sve a u stvari , niste ne razume, nije cak ni otvoren prozor kako sam prvo pommislio, nego obican Vucicev BOT.
Preporuke:
114
53
6
petak, 05 februar 2016 15:04
negi
Uvek sam sa pažnjom čitao kolumne Vuletića i njegove teze. Čuda nastaju kada se neko dohvati državne apanaže.Treba to opravdati,sigurno nisu dobijene zbog lepote.Gospodine Vuletiću,zbog takvih kao što ste vi ova zemlja i ovaj narod ne može da skine ludačku košulju koja mu se uporno navlači.Umesto da prionete na posao kao dobro plaćeni član UO RTS-a i izvestite nas šta ste planirali da nam ponudite za naše novce od RTS-a vi nam servirate isto ono što nam serviraju i Anđelković,Radun(gle čuda i on je UO RTS-a) i ostali:ne dirajte vođu.Vi niste više nezavisni intelektualac da bi mogli da delite lekcije,već plaćeni intelektualac koji ima zadatak od gazde koji ga plaća ili tačnije intelektualni proleterijat.Opravdavate uloženo.
Preporuke:
118
50
7
petak, 05 februar 2016 15:12
Cviko
Ja nemam potrebe da branim G-dina Vukadinovića. Odgovorom, odbraniće se on i sam. Kakva je nečija ekonomija, u usponu ili padu. Ne zanima me ako mi iz odnosa sa tom ekonomijom beležimo pluseve. Nažalost i naša ekonomija propada, beleži samo minuse. Zato treba menjati one ili ove koji nas vode. A Vuletić? Sposoban je da nađe neke druge "jasle". U to ne sumnjam.
Preporuke:
104
37
8
petak, 05 februar 2016 15:17
Logika
A koja je logika vezivati se za silu koja bez prekida radi na nasem unistenju i koja nas bez obzira na sve veci nivo podanickog odnosa "nasih" vlasti nastavlja genocid nad ovim narodom?
Preporuke:
112
30
9
petak, 05 februar 2016 15:31
Siniša
Kakva logika nameće vezivanje za silu koja je izgubila sve „posede” u Africi i Aziji
Sigurno ne protestansko-merkantilna logika u kojoj je mnogo važnije IMATI ("posed") nego BITI ("slobodan").
Upravo ovakav stav, otkriva svo poltronstvo (poltron - beskičmenjak, ulizica, gmizavac, puzavac, podrepaš, ljigavac, beskičmenjak, udvorica, i t.d.) Vučićeve politike, SNS partije i pristalica, uključujući i sociologa Vuletića.
O tome da ni Rusija ni SSSR nikada nisu imali nikakve "posede" ni u Africi ni u Aziji, ovakvim ljudima je beskorisno govoriti, jer laž je postala moderna.
Preporuke:
103
34
10
petak, 05 februar 2016 15:35
Kostja
Cujem da je gore pomenuti Vuletic clan upravnog odbora RTS-a!
Nista mi vise ne treba da znam, ali je potrebno da on sazna da je clan odbora najgore televizijske kuce na scetu i njenog politicko-informativnog programa.
Bice tesko, ali ce na kraju saznati.
Preporuke:
94
26
11
petak, 05 februar 2016 15:36
razbacani lenji odgovor
kojim se gospodin Vuletić bavi a leno mu napisati(a možda i nesme) ili nedaj bože nezna:
-gde je izbila kriza koja drma svet(možda u Rusiji protiv koje nije)
-koliki je pad u "silnim" zemljama u tom periodu
-koliko su ratova otpoćele silne zemlje u tom periodu i koliko naroda unesrećile
-ništa o podvaljivanju kupcima po celom svetu(zadnje od VW)
-koliko je naroda pod sankcijama strane silnih a koliko od Rusije
-koliku nam je pomoć u uraniju poslala Rusija a koliko "silni prijatelji"
-koja firma posluje pozitivno a koja negativno od kad su je kupili Rusi a koje su kupili "silni"
-koje su nam to fabrike, mostove srušili Rusi a koje prijatelji "silni
-koliko su nam naroda pobili Rusi a koliko silni prijatelji.....
ja nisam komentator i analitičar al mogu još dugo nabrajati pa imajte u vidu i vi drugi i dodajte a vi iz NSPM sklopite to u jedan odgovor gospodinu Vuletići i to objavite.
Preporuke:
94
37
12
petak, 05 februar 2016 15:52
Uros
Taj vuletic je neki jado.
Preporuke:
82
34
13
petak, 05 februar 2016 15:55
izbori nisu najavljeni iz stranačkih razloga
Reče Vuletić. I u pravu je. Samo iz tog razloga što tu nikakva stranka i ne postoji, postoji samo Vučić...
I masa "papagaja" koja mu se "i fizički i mentalno" divi.
Poneko od njih ne bude lenj pa osim botovanja napiše i i poneki članak i tako zasluži mesto u kojekakvim upravnim odborima, zar ne g. Vuletiću?
Preporuke:
93
35
14
petak, 05 februar 2016 16:06
Zoran
G. Vuletic ne pominje da je uzrok trenutnog pada ruske ekonomije pre svega cena nafte (oko USA$32 po barelu ovih dana nakon cene od preko $100 nekoliko uzastopnih godina unazad) i da je ta ekonomija sasvim lepo rasla od odlaska Jelcina i dolaska Putina na vlast. Sta da kazemo o ekonomiji USA gde je 2008 izbila najveca finansijska kriza od velike depresije krajem dvadesetih proslog veka? Kamatne stope od 0% (ovih dana i negativne (!) kamatne stope u Japanu i nekim EU zemljama), nezaposlenost i do 15% u nekim drzavama a oko 10% na nacionalnom nivou, mnoge mocne kompanije u finansijskom sektoru bankrotirale a neke spasene (AIG, Ford, General Motors...) samo zahvaljujuci intervenciji drzave koja je tim kompanijama dala milijarde dolara zajmova pod izuzetno povoljnim uslovima, samo da nebi propale, otpustile radnike i time izazvale socijalne nemire. Trenutni ekonomski rast nije i ne moze biti jedini kriterijum za stratesko opredelenje spoljne politike jedne zemlje jer se on stalno menja.
Preporuke:
69
32
15
petak, 05 februar 2016 16:29
Fetjukovič
Kakvo praznoslovlje. Nisu dragi Vuletiću za Vas ekstremni sportovi, ne umete da odgovoriti, a sem toga nemate ni argumente.
Tri PUNA pasusa PRAZNOSLOVITE, i tu svako razborit prestaje da Vas čita. Vi, pod plaštom ''objektvinosti'' vređate i omalovažavate. Ko nekad, u dobra stara sfrj vremena.
Juče onaj Pavlović odmah pokaza ljubomoru i animozitet prema Kesiću. Ne uvija u oblande kao Vi. Vi to naučno.
Užas.
Preporuke:
63
31
16
petak, 05 februar 2016 16:36
Ne budali
Ko je ovaj cutuk? Pametniji bi ispao da je cutao.
Preporuke:
60
28
17
petak, 05 februar 2016 16:37
Goran Stanković
... veže za Rusiju koja ima pad BND od četiri odsto, pad realnih plata od 15 procenata, otprilike toliku inflaciju i iz koje se godišnje odlije gotovo 100 milijardi dolara. Nemam ništa protiv Rusije, naprotiv.
Ne poznajem Vas i vaše delovanje. Sa ovom konstatacijom, prestaje i potreba da upoznam. Ispade da je Rusija SAMA kriva za to, ili, da ne ume da raspolaže svojim prirodnim bogatstvima i ljudskim potencijalom. Mogu samo da nagađam za koga imate ZA ... .
Preporuke:
63
23
18
petak, 05 februar 2016 16:52
siniša
Glavna tema Vuletića u ovom osvrtu nisu ni etiketiranja ni intelektualne nasuprot političkim raspravama nego poređenje njegovog izbora sa njegovim neizborom.
Superiornost njegovog izbpora, a to je EU ogleda se u tome što nikako ne treba da se geostrateški vezujemo za Rusiju, jer ruska ekonommija tone. Nije rekao a podrazumeva se da evropska ekonomija uzleće.
Zatim geostrateški značaj i uticaj Rusije slabi do neznatnosti, a evropski iako on to ne kaže jača. Da li je to zaključio na osnovu vojnog trijumfa Rusije u Siriji, a toga što je evropska vojna opcija obrisana kao gumicom, ili se nije na to osvrtao uopšte.
Zatim kako Rusija jedva kontroliše svoju teritoriju iako ladno uzima svoj Krim i to deset dana pred planirane vojne manevre NATO pakta tamo. A EU kontzroliše svoje granice po Vuletiću. Kako ih kontroliše kad su pale.
I konačno subjektivitet EU koji se naročito ogleda kad Mekkejn kaže, " SAD će odlučiti da li će EU podići sankcije Rusiji"
Preporuke:
75
19
19
petak, 05 februar 2016 17:14
Kursula
Možda je prejaka reč, ali ovaj vučićev analitičar je prava tupča. Tupson.
Da je ćutao, neki bi ljudi još mislili da je čovek od pera i nauke. Ovako, sam je sebe stavio na medijski poligraf i ljosnuo, kao zrela kruška.
Molim se Bogu, da i njegov mecena tresne kao zrela kruška, na ovim izborima na kojima "želi da dobije potvrdu za svoju plitiku", izdajničku, licemernu, natovsku, ustašku, šiptarsku...
Neće ga spasti nikakvi vuletići, anđelkovići, cvijanovići, vučkovići, mitrovići i ostali medijski mešetari.
Da Bog čuva Rusiju, Evroazijski savez i Vladimira. Bože, spasi Srbiju od izdajničke i profašističke pošašsti, kakvu zagovara gore navedena tikva!
Preporuke:
69
3
20
petak, 05 februar 2016 17:24
Gojira
Ajde što se našao uvrijeđen etiketom provladin analitičar. Ali da onda odvališ takvu glupost da bi "svaki političar na svijetu" otvarao poluzavršenu željezničku stanicu i probijanje tunela je prosto nedopustivo. Nadam se da mu ovo kolege neće zaboraviti. Ovo je blam nad blamovima i poltronstvo najgore vrste.
Preporuke:
64
1
21
petak, 05 februar 2016 17:26
Gojira
A evo i botova. Da potvrde "etiketu".
Preporuke:
73
11
22
petak, 05 februar 2016 17:30
Milic
Ovaj gospodin nema pojma, ili se pravi lud. Sve u cilju dodvoravanja sadasnjim vlastodrscima.Daleko je on od g. Djordja, prosto se ne vidi. Argumenti su mu nula i ispod iste.
Preporuke:
60
7
23
petak, 05 februar 2016 17:40
Siniša
Sama pojava Vučićevih botova koji lupaju minuse, najbolji je dokaz koliko je SNS poltronska partija.
Preporuke:
66
5
24
petak, 05 februar 2016 17:53
Knežević Milan
već lepi etiketu – provladin komentator
Pogrešno.
On je konstatovao etiketu, a zalepili ste je sami, gospodine Vuletiću.
Nije problem u tome što ste izabrali stranu, i branite stavove Vlade; Vaše pravo.
Problem je u tome što hvalite poteze koje narod ostavljaju u bedi, državni dug raste, obećanja te Vlade ostaju neispunjena, a Vi nas ubeđujete u svakoj prilici da je to sve u redu.
Sa Vukadinovićem se ni ja ne slažem u sve više stvari, ali to, da je on Vama zalepio etiketu, naprosto- ne stoji.
Ako Vam etiketa smeta- postoji način da je skinete. Znate to i sami, jer ste je sami i zalepili. Treba samo da prestanete da govorite to što govorite, i da priznate zašto ne vidite ono što vidi sve veći deo naroda- propast ove države.
Ne ulazite u rasprave koje ne možete da dobijete argumentima. Dovoljno ste pametni da to znate, to je jasno.
A na uvređenost nećete "uhvatiti" više nikog.
Preporuke:
57
2
25
petak, 05 februar 2016 18:47
Nije sposoban da se stidi
Vuletić NIJE sposoban da se stidi. Da jeste, ne bi pisao ovakve šuplje rečenice, koje imaju i jedino mogu imati cilj da se "pisac" svidi ONOME što deli "svoje" pare OTETE OD NARODA evo ovakvima kakav je Vuletić.
Naravno, deljenje novca je jednako deljenju pozicija gde se LAKO zarađuju veliki novci.
Isplati se ovo Vuletiću, a moral ostaje po strani, nije ga izučavao, a ako jeste, NIJE GA PRIHVATIO.
Preporuke:
46
2
26
petak, 05 februar 2016 18:49
...
Tanko tanko od Vuletića. Bolje da nije uzvraćao, bilo bi oni pametniji je kad ćuti.
Preporuke:
48
2
27
petak, 05 februar 2016 20:28
MGM
Dakle, svako danas može da bude politički analitičar i da piše po novinama. Bitno je sebe predstaviti kao intelektualnu i moralnu veličinu. Potom se onda može „odokativno“, paušalno pisati o svemu što padne na pamet. Tako i otvaranje Prokopa može postati grandiozni građevinski poduhvat, koji niko drugi, sem gospodin Vučić, ne bi priveo kraju. Tako i Rusija postaje propala država i ekonomija.
Preporuke:
33
2
28
petak, 05 februar 2016 20:33
Šomi
U suštini je u pravu.
Rusija je suviše daleko da bi bismo mogli da se geostrateški vežemo za nju, a i ima preča posla u Ukrajini i Siriji.
Evropska unija, koliko god u opadanju, okružuje Srbiju. Svako suprotstavljanje znači ulazak u (ekonomski, politički) rat koji se ne može dobiti.
Rusija će, nadam se, uspeti da se izvuče ako razvije sopstvenu industriju u oblastima u kojima je zavisila od uvoza iz zemalja EU. Ali, do tada, manje negativnih posledica nosiće put ka EU nego odustajanje od iste.
To su geopolitičke činjenice koje ne moramo voleti, ali moramo prihvatiti.
Preporuke:
3
50
29
petak, 05 februar 2016 20:40
vuletiću
Otkuda znaš da tvoje mišljenje nije lenjo?
kako si zaključio da možeš ocenjivati bolje od sebe?
Preporuke:
38
0
30
petak, 05 februar 2016 20:56
Savamala
Vuletiću, propustio si priliku da ćutiš.
Preporuke:
45
1
31
petak, 05 februar 2016 21:04
Stanoje
@ Šomi
A, Sirija se graniči sa Rusijom, pa je zbog te činjenice sklopila geopolitički savez. I Izrael je odmah do Kalifornije pa je najveći saveznik Amerike.
Razmišljajte g. Šomi, jer ne ličite mi na bota.
Preporuke:
48
2
32
petak, 05 februar 2016 21:35
Oliver Kromvel
E vidite to je ono što uvek velikim vođama dođe glave,svaka budaletina na budzetu sa nekom apanažom krene da brani golog cara i njegov groteksni režim.Vuletićevo gmizanje je na kraju otišlo u potpuno drugom pravcu,umesto da kritikuje Vukadinovića koga je samo uzgred pomenuo on je ustvari napisao jedan nemušti antiruski pamflet.Mene samo interesuje pošto obraz gospodine Vuletiću?
Preporuke:
46
1
33
petak, 05 februar 2016 21:47
el srbinjo
sad neka Vukadinović odgovori tekstom: Napredno mišljenje - odgovor Vuletiću!
Preporuke:
29
0
34
petak, 05 februar 2016 21:52
tragikomično
''Treba se narugati onome ko otvara „Prokop”?
Prvi put sam pročitao nešto od ovog Vuletića; posle gornje rečenice, sigurno i poslednji.
Ostali deo teksta nije vredan ozbiljnijeg komentara!
Preporuke:
32
1
35
petak, 05 februar 2016 21:54
Djura
Nemoze a da mi se neotme doticni gospodin se poziva na logiku a logika se NIKADA nekoristi samo dali znas ili neznas ako neznas CUTIS.
Preporuke:
18
2
36
petak, 05 februar 2016 22:07
Srbin
"petak, 05 februar 2016 20:35
Oliver Kromvel
E vidite to je ono što uvek velikim vođama dođe glave,svaka budaletina na budzetu sa nekom apanažom krene da brani golog cara i njegov groteksni režim.Vuletićevo gmizanje je na kraju otišlo u potpuno drugom pravcu,umesto da kritikuje Vukadinovića koga je samo uzgred pomenuo on je ustvari napisao jedan nemušti antiruski pamflet.Mene samo interesuje pošto obraz gospodine Vuletiću?"
Onaj ko može, pored surovih istorijskih činjenica koje izražavaju STRADANjE SRBA NA AMERIČKOJ EU GOLGOTI, S JEDNE STRANE, I POMOĆI RUSIJE SRBIMA I SRBIJI KAD GOD JE TO MOGLA UČINITI,- da propagira ovakve otrove PROTIV RUSIJE, I FAKTIČKI SRBIJE, NEMA OBRAZA!
Preporuke:
36
0
37
petak, 05 februar 2016 22:16
Dragan, Katun
16.00 kraj, ogladnelo se, gasi mašine.
Mogu da im preporučim momke, mogu da nateraju mašine da rade bez vode i leba noP-stop, 00-24.00 pa Jopet.
-
-----
Evo još jednog studenta prava, najbolji student generacuje, najbolji govornik-višekratni pobednik od mesne zajednic do inter-galaktičkih natjecanja.
Ako se nisi pronašao u tvrdnji da si pro-vladin komentator, što se uzbuđavaš?
Preporuke:
22
1
38
petak, 05 februar 2016 22:38
bot
Profesore!
Opala vam studentima pažnja.
Raspust!
Preporuke:
26
0
39
petak, 05 februar 2016 23:10
bole
Vuletic ga voli, ali odmereno, bot s ljudskim licem. Dostojanstveno po sendvic.
Preporuke:
23
1
40
petak, 05 februar 2016 23:36
Radonja Kolarić
Ovih 100 milijardi je Glazjeva tvrdnja manje-više svima poznata, ostala statistika je lako proverljiva mada zvuči sumorno...
Russkaя vesna je počela pre dve godine i završila se bez jasne pobede. Sada je sve je stvar tumačenja. Jedni tvrde da je Rusija sila koja će tek da pokaže svoju moć.Drugi tvrde da je tigar od papira i benzinska stanica koja se maskira da je država.
Da su 2014. zgazili banderloge sovjetskim oružjem ne bi bilo mesta tumačenju i druga bi se pesma pevala, ovako mogu i ovi stihovi:
A kogda prihodit vremя vstavatь,
Mы sidim, mы ždёm.
Preporuke:
5
4
41
petak, 05 februar 2016 23:47
Poštovalac NSPM
Što bi gospodin Ristivojević rekao paškvilant i to potpisani hrabar jer se ne stidi laži. Možda će i on jednog dana valjati i pisati objektivno istinito samo dok ga oslobodimo NATO stega kompradorske elite. Živela Srbija.
Preporuke:
27
1
42
subota, 06 februar 2016 00:39
Šomi @Stanoje
Sirija je platila cenu neusklađenosti s okruženjem time što je Zapad u njoj izazvao građanski rat. Jednostavno, SAD imaju više moći na tlu Bliskog istoka od Rusije. Da Sirija nije bila ruski saveznik, ne bi tamo trajao već pet godina rat jer ga Zapad ne bi ni pokrenuo. Mi takvu cenu ne možemo da platimo.
Izrael je postao saveznik SADu tokom Hladnog rata kada je Americi bilo neophodno uporište s kojeg bi širila moć u toj regiji. Sovjetski savez je bio prijatelj arapskih zemalja i rezultat je da su Izrael i arapske zemlje vodili ratove koji su u suštini predstavljali odraz globalnog sukoba između SSSR i SAD. To je opet nešto što mi ne želimo, a budite uvereni da je vrlo lako aktivirati konflikte u Srbiji i BiH ako se proceni da će Srbi preći na rusku stranu.
Neka drugi ovoga puta učestvuju u ratu protiv svetskog neprijatelja (zapadne politike). Nama je najbolje da se poćutimo, za promenu.
Preporuke:
13
10
43
subota, 06 februar 2016 01:26
Istoricar
Ne znam samo koja je veza izmedju PDB-a i alternativa Srbije. Pa Srbija vodi prozapadnu politiku vec dvadeset godina i koji su ekonomski rezultati svega toga. Problem je ne kakav je PDB neke zemlje vec kako se te zemlje odnose prema tebi. Naravno, zapad nas opasno postuje. Zapadne zemlje vec vise od stotinu godina sprovode politiku kolonijalizma i neokolonijalizma. Da li su se te zemlje, koje su pod uticajem zapada, ekonomski oporavile za tih 100-200 godina pod kolonijalizmom i neokolonijalizmom.
Preporuke:
11
1
44
subota, 06 februar 2016 04:35
Nedimir Savicic
Pa zar ovu budalu uzimate za ozbiljno? Molim vas ne jedite se, on niti je intelektualac niti je nezavisan, a ponajmanje analiticar. Covek je dno, taj o Srbiji misli mnogo gore nego oni koji ga placaju. Dakle, dragi moji ne trosite vreme na ovakve. On je jedno veliko NISTA.
Preporuke:
11
1
45
subota, 06 februar 2016 12:14
Vladimir Milanović
Autor očekuje da Vukadinović logično objasni prednost EKONOMSKOG vezivanja za Rusiju koja EKONOMSKI tone. Sam Vuletić je nehotično dao najbolje objašnjenje. Naime, podaci koje navodi za Rusiju su rezultat nepovoljne EKONOMSKE KONjUNKTURE (delimično izazvane sankcijama), dakle faktora koji su po definiciji prolazni. S druge strane, ekonomska kriza koja potresa Evropsku uniju od Mastrihta a na koju se samo nadovezala svetska kriza 2008, je rezultat postojeće INSTITUCIONALNE STRUKTURE Unije koju je nemoguće prevazići ukoliko se poštuju premise na kojima je Unija osnovana. Dakle, tu ekonomsku krizu je moguće rešiti samo ako Unija prestane da bude Unija.
Što se tiče eventualnog geostrateškog zaokreta ka Rusiji, V.Vuletić smatra da bi to bilo "u najmanju ruku nelogično". Neko ko insistira na logici mogao je da smisli nešto manje besmisleno.Reći da je tvrdnja "A" u najmanju ruku nelogična uopšte ne znači da je tvrdnja "B" logična.
P.S. Ponekad je bolje ne biti mnogo vredan.
Preporuke:
12
0
46
subota, 06 februar 2016 20:16
Jovo
Ovi izbori su, mislim, pre svega raspisani zbog stranačkih interesa, ili još tačnije iz ličnih interesa Vučića. Kojih interesa? Da ostane na vlasti što duže!
Nisam ovo ni čuo ni pročitao od Vukadinovića, nego je logično jer se vidi da se sve više građana protivi politici SNS i Vučića. Da mu podrška ne bi opala ispod potrebne da bi bio na vlasti, on je požurio da raspiše ove izbore.
I nikakav drugi razlog važan ne postoji, nema ga za raspisivanje ovih izbora.
U bilo kakvu polemiku između Vukadinovića i Vuletića ne želim da ulazim, ali oko ovog pitanja stvari su kristalno jasne.
Nikakvih razloga za raspisivanje vanrednih izbora u Srbiji nije bilo i nema ih, sem pomenutog razloga.
Preporuke:
5
1
47
nedelja, 07 februar 2016 19:45
Srbin
Kasnim da dovršim analizu Vuletićevog teksta kojim autor brani neodbranjivo, a napada sa logikom prosečnog srednješkolca(ili "logikom", ili antilogikom) aktivnost profesora Vukadinovića, koji se isključivo snagom svog znanja i čestitosti bori protiv jasno vidljive nesreće nad Srbijom i u Srbiji, koju je stvorila i stvara SNS apsolutno vladajuća bulumenta, predvođena Vučićem.
Pojam lenjosti, Vuletić potpuno pogrešno tumači, pa je, umesto sebi, pripisuje drugima kojima se ne može pripisati.
VULETIĆ JE LENj TOLIKO DA JE PRAVCATA LENjČUGA. DOKAZ: Da Vuletić nije lenj, on ne bi branio onu stranu koja je jača, Ameriku i Vučićevu vlast, pored činjenica DA SRBI PROLAZE STRADANjE SRBA NA AMERIČKOJ EU GOLGOTI,A ISTOVREMENO SLUŽEĆI UPRAVO AMERIKU VUČIĆ JE DOVEO SRBE I SRBIJU U STANjE BEZNAĐA, da je po bedi Srbija SEDMA na Planeti.Da nije lenj prihvatio bi da brani narod i istinu. LENjI VULETIĆ JE PRIHVATIO DA NA LAK NAČIN ZARAĐUJE NOVAC, DA NIJE LENj NE BI TAKO POSTUPAO!
Preporuke:
7
0
48
četvrtak, 11 februar 2016 18:52
Struja
Pa ovaj Vuletić, u stvari, nosi etikete i lepi dakako. Ali, prvo bi valjalo da odgovori za koga i čemu "komentatori" i zašto kolumnisti to nisu, npr.
Znači, klimu za i protiv Vučića ne stvara sam Vučić koji nema nikakvu ideologiju već se pojavi na pet televizija istovremeno i kaže "svi rade protiv mene jer sam najbolji i najpošteniji" nego Vukadinović koji konstatuje da to nije normalno?
Svaka čast na "logici" Vuletiću...
..
Time ste poštovani novoizabrani članu upravnog odbora rts-a(etiketa)sebe diskvalifikovali kao sagovornika,jer apriori,odbacujete mogućnost da grešite,ali iz pristojnosti ćete saslušati neistomišljenika.
U vezi one rupi od Prokopa,koju sa pompom otvori premijer Vučić,najbolje bi bilo da je obiđete i na rts-u pogledamo neku reportažu o tome šta je istina a šta demagogija
Osim ako vi znate šta je?
niče
Opravdava "otvaranje" Prokopa, i "nelogično, okruženi NATO zemljama".
Kao kad bi se neko pravdao što je postao kriminalac, jer, Bože moj, okružen je kriminalcima.
Po toj logici svi kriminalci bi imali izgovor.
Sigurno ne protestansko-merkantilna logika u kojoj je mnogo važnije IMATI ("posed") nego BITI ("slobodan").
Upravo ovakav stav, otkriva svo poltronstvo (poltron - beskičmenjak, ulizica, gmizavac, puzavac, podrepaš, ljigavac, beskičmenjak, udvorica, i t.d.) Vučićeve politike, SNS partije i pristalica, uključujući i sociologa Vuletića.
O tome da ni Rusija ni SSSR nikada nisu imali nikakve "posede" ni u Africi ni u Aziji, ovakvim ljudima je beskorisno govoriti, jer laž je postala moderna.
Nista mi vise ne treba da znam, ali je potrebno da on sazna da je clan odbora najgore televizijske kuce na scetu i njenog politicko-informativnog programa.
Bice tesko, ali ce na kraju saznati.
-gde je izbila kriza koja drma svet(možda u Rusiji protiv koje nije)
-koliki je pad u "silnim" zemljama u tom periodu
-koliko su ratova otpoćele silne zemlje u tom periodu i koliko naroda unesrećile
-ništa o podvaljivanju kupcima po celom svetu(zadnje od VW)
-koliko je naroda pod sankcijama strane silnih a koliko od Rusije
-koliku nam je pomoć u uraniju poslala Rusija a koliko "silni prijatelji"
-koja firma posluje pozitivno a koja negativno od kad su je kupili Rusi a koje su kupili "silni"
-koje su nam to fabrike, mostove srušili Rusi a koje prijatelji "silni
-koliko su nam naroda pobili Rusi a koliko silni prijatelji.....
ja nisam komentator i analitičar al mogu još dugo nabrajati pa imajte u vidu i vi drugi i dodajte a vi iz NSPM sklopite to u jedan odgovor gospodinu Vuletići i to objavite.
Reče Vuletić. I u pravu je. Samo iz tog razloga što tu nikakva stranka i ne postoji, postoji samo Vučić...
I masa "papagaja" koja mu se "i fizički i mentalno" divi.
Poneko od njih ne bude lenj pa osim botovanja napiše i i poneki članak i tako zasluži mesto u kojekakvim upravnim odborima, zar ne g. Vuletiću?
Tri PUNA pasusa PRAZNOSLOVITE, i tu svako razborit prestaje da Vas čita. Vi, pod plaštom ''objektvinosti'' vređate i omalovažavate. Ko nekad, u dobra stara sfrj vremena.
Juče onaj Pavlović odmah pokaza ljubomoru i animozitet prema Kesiću. Ne uvija u oblande kao Vi. Vi to naučno.
Užas.
Ne poznajem Vas i vaše delovanje. Sa ovom konstatacijom, prestaje i potreba da upoznam. Ispade da je Rusija SAMA kriva za to, ili, da ne ume da raspolaže svojim prirodnim bogatstvima i ljudskim potencijalom. Mogu samo da nagađam za koga imate ZA ... .
Superiornost njegovog izbpora, a to je EU ogleda se u tome što nikako ne treba da se geostrateški vezujemo za Rusiju, jer ruska ekonommija tone. Nije rekao a podrazumeva se da evropska ekonomija uzleće.
Zatim geostrateški značaj i uticaj Rusije slabi do neznatnosti, a evropski iako on to ne kaže jača. Da li je to zaključio na osnovu vojnog trijumfa Rusije u Siriji, a toga što je evropska vojna opcija obrisana kao gumicom, ili se nije na to osvrtao uopšte.
Zatim kako Rusija jedva kontroliše svoju teritoriju iako ladno uzima svoj Krim i to deset dana pred planirane vojne manevre NATO pakta tamo. A EU kontzroliše svoje granice po Vuletiću. Kako ih kontroliše kad su pale.
I konačno subjektivitet EU koji se naročito ogleda kad Mekkejn kaže, " SAD će odlučiti da li će EU podići sankcije Rusiji"
Da je ćutao, neki bi ljudi još mislili da je čovek od pera i nauke. Ovako, sam je sebe stavio na medijski poligraf i ljosnuo, kao zrela kruška.
Molim se Bogu, da i njegov mecena tresne kao zrela kruška, na ovim izborima na kojima "želi da dobije potvrdu za svoju plitiku", izdajničku, licemernu, natovsku, ustašku, šiptarsku...
Neće ga spasti nikakvi vuletići, anđelkovići, cvijanovići, vučkovići, mitrovići i ostali medijski mešetari.
Da Bog čuva Rusiju, Evroazijski savez i Vladimira. Bože, spasi Srbiju od izdajničke i profašističke pošašsti, kakvu zagovara gore navedena tikva!
Pogrešno.
On je konstatovao etiketu, a zalepili ste je sami, gospodine Vuletiću.
Nije problem u tome što ste izabrali stranu, i branite stavove Vlade; Vaše pravo.
Problem je u tome što hvalite poteze koje narod ostavljaju u bedi, državni dug raste, obećanja te Vlade ostaju neispunjena, a Vi nas ubeđujete u svakoj prilici da je to sve u redu.
Sa Vukadinovićem se ni ja ne slažem u sve više stvari, ali to, da je on Vama zalepio etiketu, naprosto- ne stoji.
Ako Vam etiketa smeta- postoji način da je skinete. Znate to i sami, jer ste je sami i zalepili. Treba samo da prestanete da govorite to što govorite, i da priznate zašto ne vidite ono što vidi sve veći deo naroda- propast ove države.
Ne ulazite u rasprave koje ne možete da dobijete argumentima. Dovoljno ste pametni da to znate, to je jasno.
A na uvređenost nećete "uhvatiti" više nikog.
Naravno, deljenje novca je jednako deljenju pozicija gde se LAKO zarađuju veliki novci.
Isplati se ovo Vuletiću, a moral ostaje po strani, nije ga izučavao, a ako jeste, NIJE GA PRIHVATIO.
Rusija je suviše daleko da bi bismo mogli da se geostrateški vežemo za nju, a i ima preča posla u Ukrajini i Siriji.
Evropska unija, koliko god u opadanju, okružuje Srbiju. Svako suprotstavljanje znači ulazak u (ekonomski, politički) rat koji se ne može dobiti.
Rusija će, nadam se, uspeti da se izvuče ako razvije sopstvenu industriju u oblastima u kojima je zavisila od uvoza iz zemalja EU. Ali, do tada, manje negativnih posledica nosiće put ka EU nego odustajanje od iste.
To su geopolitičke činjenice koje ne moramo voleti, ali moramo prihvatiti.
kako si zaključio da možeš ocenjivati bolje od sebe?
A, Sirija se graniči sa Rusijom, pa je zbog te činjenice sklopila geopolitički savez. I Izrael je odmah do Kalifornije pa je najveći saveznik Amerike.
Razmišljajte g. Šomi, jer ne ličite mi na bota.
Prvi put sam pročitao nešto od ovog Vuletića; posle gornje rečenice, sigurno i poslednji.
Ostali deo teksta nije vredan ozbiljnijeg komentara!
Oliver Kromvel
E vidite to je ono što uvek velikim vođama dođe glave,svaka budaletina na budzetu sa nekom apanažom krene da brani golog cara i njegov groteksni režim.Vuletićevo gmizanje je na kraju otišlo u potpuno drugom pravcu,umesto da kritikuje Vukadinovića koga je samo uzgred pomenuo on je ustvari napisao jedan nemušti antiruski pamflet.Mene samo interesuje pošto obraz gospodine Vuletiću?"
Onaj ko može, pored surovih istorijskih činjenica koje izražavaju STRADANjE SRBA NA AMERIČKOJ EU GOLGOTI, S JEDNE STRANE, I POMOĆI RUSIJE SRBIMA I SRBIJI KAD GOD JE TO MOGLA UČINITI,- da propagira ovakve otrove PROTIV RUSIJE, I FAKTIČKI SRBIJE, NEMA OBRAZA!
Mogu da im preporučim momke, mogu da nateraju mašine da rade bez vode i leba noP-stop, 00-24.00 pa Jopet.
-
-----
Evo još jednog studenta prava, najbolji student generacuje, najbolji govornik-višekratni pobednik od mesne zajednic do inter-galaktičkih natjecanja.
Ako se nisi pronašao u tvrdnji da si pro-vladin komentator, što se uzbuđavaš?
Opala vam studentima pažnja.
Raspust!
Russkaя vesna je počela pre dve godine i završila se bez jasne pobede. Sada je sve je stvar tumačenja. Jedni tvrde da je Rusija sila koja će tek da pokaže svoju moć.Drugi tvrde da je tigar od papira i benzinska stanica koja se maskira da je država.
Da su 2014. zgazili banderloge sovjetskim oružjem ne bi bilo mesta tumačenju i druga bi se pesma pevala, ovako mogu i ovi stihovi:
A kogda prihodit vremя vstavatь,
Mы sidim, mы ždёm.
Izrael je postao saveznik SADu tokom Hladnog rata kada je Americi bilo neophodno uporište s kojeg bi širila moć u toj regiji. Sovjetski savez je bio prijatelj arapskih zemalja i rezultat je da su Izrael i arapske zemlje vodili ratove koji su u suštini predstavljali odraz globalnog sukoba između SSSR i SAD. To je opet nešto što mi ne želimo, a budite uvereni da je vrlo lako aktivirati konflikte u Srbiji i BiH ako se proceni da će Srbi preći na rusku stranu.
Neka drugi ovoga puta učestvuju u ratu protiv svetskog neprijatelja (zapadne politike). Nama je najbolje da se poćutimo, za promenu.
Što se tiče eventualnog geostrateškog zaokreta ka Rusiji, V.Vuletić smatra da bi to bilo "u najmanju ruku nelogično". Neko ko insistira na logici mogao je da smisli nešto manje besmisleno.Reći da je tvrdnja "A" u najmanju ruku nelogična uopšte ne znači da je tvrdnja "B" logična.
P.S. Ponekad je bolje ne biti mnogo vredan.
Nisam ovo ni čuo ni pročitao od Vukadinovića, nego je logično jer se vidi da se sve više građana protivi politici SNS i Vučića. Da mu podrška ne bi opala ispod potrebne da bi bio na vlasti, on je požurio da raspiše ove izbore.
I nikakav drugi razlog važan ne postoji, nema ga za raspisivanje ovih izbora.
U bilo kakvu polemiku između Vukadinovića i Vuletića ne želim da ulazim, ali oko ovog pitanja stvari su kristalno jasne.
Nikakvih razloga za raspisivanje vanrednih izbora u Srbiji nije bilo i nema ih, sem pomenutog razloga.
Pojam lenjosti, Vuletić potpuno pogrešno tumači, pa je, umesto sebi, pripisuje drugima kojima se ne može pripisati.
VULETIĆ JE LENj TOLIKO DA JE PRAVCATA LENjČUGA. DOKAZ:
Da Vuletić nije lenj, on ne bi branio onu stranu koja je jača, Ameriku i Vučićevu vlast, pored činjenica DA SRBI PROLAZE STRADANjE SRBA NA AMERIČKOJ EU GOLGOTI,A ISTOVREMENO SLUŽEĆI UPRAVO AMERIKU VUČIĆ JE DOVEO SRBE I SRBIJU U STANjE BEZNAĐA, da je po bedi Srbija SEDMA na Planeti.Da nije lenj prihvatio bi da brani narod i istinu.
LENjI VULETIĆ JE PRIHVATIO DA NA LAK NAČIN ZARAĐUJE NOVAC, DA NIJE LENj NE BI TAKO POSTUPAO!