najgora jevrejska kletva je: dabogda imao pa nemao. nadali smo se da ce kraj komunista autmatski doneti slobodu, pokazalo se suprotno. jedno veliko zlo zamenilo je jos vece zlo. kolektivno smo prevareni 2000-te i do dans nemamo hrabrosti da priznamo gresku. a greska je sto smo verovali u dobre namere losih ljudi. prihvatili smo krizu kao status quo. predugo su trajale promene koje nisu menjale nista osim stanja na racunu olosa na vlasti. iako ima zelje da uredimo sopstvenu drzavu, nema energije, samo ocajnicki jalovi monolozi naprasno probudjenih salonskih intelektualaca.
Preporuke:
51
1
2
utorak, 29 septembar 2015 17:40
Kakve političke partije u Srbiji?!
U Srbiji nema političkih partija, jer naš narod više ne zna šta je to politika, politička partija i politička borba. Spao je na mafije, politikante i lopove udružene u klasične bande.
Ima izuzetaka i poštenih ljudi, ali bi te masoni zapada pobili preko noći da postavljeni tiranin nije u stanju da ih izoluje kontrolom medija i institucija.
Narod se više ne trudi, jer više nema pravo na istinu, niti pravo na svoju reč. Vlada, poslanici, vrhovi policije, tužilaštva i sudstva u sprezi diktaturom, novcem i lokalnim moćnicima i
danas kriju krupan kriminal, pljačku i korupciju, odnosno potpuno kriminalizovanu državu od 5 oktobra 2000te, sve sa zakonima.
Moralna degradacija medija u kriminalnom kapitalizmu je poražavajuća. Umesto svesti i informisanog javnog mnjenja, osnovna uloga medija je postala obmana (laž ili poluistine kod glavnih, uz spletku i senzacije kod većine ostalih) po nalozima hunte.
Sve ovo je još čudnije kod nas gde je narod osetio makar i delimično samoupravu i da je pitan.
Preporuke:
29
0
3
utorak, 29 septembar 2015 17:55
EEE, da nam nije nas...
''jačanju demokratskih institucija, zastupanju javnog interesa i služenju opštem dobru, stvaranju uslova za slobodnu javnost i razvoj kritičkog mišljenja, javnosti, jačanje građanske participacije i razgradnju partijske države i unošenje doslednosti i načelnosti u politički život.''
Sve bi to bilo moguće da nije volje "zatucane većine"(Vučićava kvalifikacija) koja glasa za ovakvu vlast.
Preporuke:
16
0
4
utorak, 29 septembar 2015 18:08
ZEMUNAC
DOBAR tekst. Iza bombardovanje Srbije i multinacionalnih kompanija ISTI LJUDI!To je konkretno gdin Toni BLER,savetnik naseg premijera.Brinu o GEJ populaciji,ali nas sve pljackaju i ne pomazu izbeglicama!Finansijska MAFIJA vlada SVETOM,u prevodu multinacionalne kompanije.Male drzave zavise od kredita,a dobijaju ih pod ucenama,DA SVE NACIONALNO sto vredi,predaju u ruke KRUPNOG KAPITALA.Sledi i TELEKOM!Tako se krug zatvara.NE mogu ni u SAD,aktivisti da zaustave ove nebodere.Sada nam predstavljaju kao RAZVOJ da se stranci PUSTE da KUPE SVE STO VREDI!Jedini put je da se OGRANICI vlast multinacionalnih kompanija,koje su VAN zakona ,stvaranjem svetskog tribunala,koje stiti prava drzava,ekologiju i suverenitet.PO zakonu LEX SPECIALIS,ove kompanije sada mogu da tuze drzavu,koja im NISTA NE MOZE.Jedini izlaz je okrenuti se BRIKSu,jer samo vojna i ekonomska moc istoka,moze da zaustavi grupu zapadnih milijardera,ugladjenih kriminalaca,koji kontrolisu SVET.Kupili su i nasu VLADU!
Preporuke:
25
1
5
utorak, 29 septembar 2015 18:17
boban
Zasto super uspesna I super velika Kina ima samo jednu partiju,Amerika samo dve , a malecka Srbija ima oko 40 partija u Skupstini?Ako to nije ludilo, onda je samo sizofrenija.
Drugo ogromno ludilo je da u Srbiji decenijama jedan covek o svemu odlucuje nekaznjeno I nesmetano.Sta ako je taj covek bio normalan I mudar ali je iznenada poludeo?Sta ako toga coveka ucene zivotima dece(Perkins-ekonomski ubica) I bude primoran da unisti drzavu ,dok gradjani gledaju a policija ih bije, braneci odluke ucenjenog ili poludelog?
Garantujem da ce se Srbija raspasti ako se ne ukinu sve partije I zemlju preuzme vlada nacionalnog spasa, u koju bi usli samo dokazano iskusni,strucni I uspesni ljudi.Tu nema mesta za neiskusne , nestrucne I profesionalne politicare.Srbiju treba voditi kao porodicnu zadrugu ili veliku uspesnu kompaniju.
Naredne četiri godine u republičkom Parlamentu političku volju gradjana Srbije predstavljaće 45 stranaka, devet više nego što ih je u poslaničkim klupama Indije"
Preporuke:
23
1
6
utorak, 29 septembar 2015 18:17
milosrdni andjeo
Samo okretanje RUSIJI I BRIKSU daje nam neku nadu.OVO sada je cisti NEOKOLONIJALNI model,pod uticajem SAD.Kada se ranije gradila neka fabrika,"jedina te vrste na Balkanu i sire",bilo je bar neke nade.Ovaj kamen temeljac Beograda na vodi,TEK VODI ka potpunoj PROPASTI.Uzece nam sve sto vredi,CAK I ORANICE,a KUPILI su i VLADU I ministre!Pogledajte gdina Gasica,zar nema u Srbiji boljih kandidata za ministra odbrane?NO POSLUSAN je i potpisao je i IPAP!PUSTILI su i FBI u Srbiju da ih zastiti kada NAROD POBESNI!Zasto niko ne reaguje?
Preporuke:
28
2
7
utorak, 29 septembar 2015 19:00
cmok Toronto
Sami smo uzrok svoje nesreće..i što je najgore nije nam žao..
Preporuke:
20
1
8
utorak, 29 septembar 2015 19:30
Đorđe Ivković
Niste hteli Koštunicu jer je suviše antikomunista i suviše Srbijanac za vaš ukus, i šta sad bogoradate?
Preporuke:
14
20
9
utorak, 29 septembar 2015 19:48
Podrška
Podrška ulasku dr.Šešelja, u realiti šou "Farma" najmlađeg doktora pravnih nauka u bivšoj SFR Jugoslaviji i želim mu da pobjedi da nakonadi 13 godina koje je proveo u zatvoru bez zarađivanja novca.Drag mi je što mi je bio i predsjednik političke stranke dok se nijesmo pocijepali na SNS-ovce i SRS-ovce.
Preporuke:
8
17
10
utorak, 29 septembar 2015 20:31
MJ
Sve je tačno što piše u tekstu, a i u komentarima. Svi se slažemo da je za uspeh bilo kakvog posla, pa i za uspešnu državu, neophodno da rukovodeća mesta zauzimaju provereno stručni i uspešni ljudi. Imamo li takve? Imamo, naravno. Jedini problem je što neko mora da ih postavi na prava mesta. Ko je taj neko? U privatnoj firmi ili sportskom klubu je to lako rešiti. Gazda želi uspeh i traži najboljeg slobodnog trenera koga može da plati, savetuje se sa ljudima koji se razumeju u struku i ako pogreši odmah otpušta jednog i zapošljava drugog trenera. U slučaju sa državom to je teško, država nije privatno vlasništvo. Ostaje nam da; ili prepustimo narodu da na izborima glasa dok ne dođe do pravog izbora (što je nemoguće), ili da privatizujemo državu-prodamo ili je poklonimo nekom strancu(što je moguće) i nadamo se da će taj domaćinski da upravlja u korist naroda (što je nemoguće). Ili da među sobom pronađemo vladara, monarha, suverena, koji bi bio vlasnik svih nas i očinski brinuo o svima nama.
Preporuke:
13
2
11
utorak, 29 septembar 2015 21:30
Tatijana
@MJ
"Ili da među sobom pronađemo vladara, monarha, suverena, koji bi bio vlasnik svih nas i očinski brinuo o svima nama."
Ako je Vama, takvom kakvim ste se predstavili, potreban staratelj, to ne znači da imate pravo da ga namećete drugima.
Preporuke:
13
1
12
utorak, 29 septembar 2015 21:47
boban
MJ@Nisi pokrio sve mogucnosti.Nikada jedan covek da ima svu vlast.Kopirati Kinu.Savet mudraca.Na primer 10 istaknutih Srba,patriota,bez mrlje u biografiji cine savet mudraca.Njih moze narod da bira od na primer 50 kandidata koji ispunjavaju stroge uslove.Ljudi kao:Kusturica,Cavoski,Antonic,Vukadinovic,seljak koji gaji 100 krava,poznati kardiolog,nekoliko vrhunskih inzinjera sa internacionalnim iskustvom,Lompar,Karganovic....Izmedju takvih ljudi biras njih 10.Oni da rade posao selektora u vaterpolo reprezentaciji.Postavljaju najbolje I najstrucnije.Oni ih kontrolisu I po potrebi smenjuju.Nikome nije zagarantovan polozaj na 4 godine.Svi su samo menadjeri koji izvrsavaju plan I zacrtane direktive(ustav,planove...).Niko nije ovlascen da sam kupuje satelite,Beograd na vodi ,prodaje PKB.....Narodni referendum za svako vazno pitanje(Kosovo,Hag,EU,Rusija,GM,,....)Domacinski.Bez lobista koji javno rade protiv Srbije.Tu ne bi bilo mesta za neiskusne,pokvarene,lopove,nestrucne,gulanfere.
Preporuke:
11
1
13
utorak, 29 septembar 2015 22:32
Peter RV
"Ovaj paradoks se najbolje može osetiti u našem savremenom političkom iskustvu jer smo verovali da će osvajanje slobode nakon 2000. godine doneti suštinsku promenu, ovaploćenu u jačanju demokratskih institucija... ",
Umjesto toga, dobili smo Djindjica, Kostunicu i -Hag!
Ako procitamo Antonicev 'Milosevic, Jos nije gotovo',lako je razumjet sto se desilo- i zasto.
Srbi su onda dobili 'srpsko prolece' kao poklon od CIA - sto je sad postao klasicni primjer kako se obaraju sefovi drzava nepozeljni Vasingtonu.
Preporuke:
18
1
14
utorak, 29 septembar 2015 23:54
MJ
Slažem se za savet od 10 mudraca izabranih od 50 kandidata.
U tih 50 kandidata ulaze najbolji i najuspešniji: neko ko je napisao najviše knjiga-Šešelj, neko ko je bio najbolji vaterpolista sveta-Šapić, ekonomisti koji su uspeli u svetu-Đelić i Lazar Krstić, neko ko je i u svetu poznat glumac-Šerbedžija, neko ko ima najviše krava-Ivica Todorić, neko ko je uspeo u poslu u Rusiji-Bogoljub Karić...
Ne slažem se za savet mudraca.
Preporuke:
7
4
15
sreda, 30 septembar 2015 03:31
Savet mudraca
koji ce birati, nimalo mudri, narod!Kako izabrati ko je "mudar" ili najveci "strucnjak"?Ne moze "nestrucnjak" birati najboljeg "strucnjaka".Ako "strucnjaci" budu birali "najstrucnijeg" medju njima, sta ce biti politicka uloga naroda?Vladavina "najstrucnijih","najmudrijih","najpostenijh" je isto sto i Vuciceva vladavina, samo sto je ovde vise "vucica" i svi su "mudri","strucni" i "posteni".I tu se vidi sta je problem, nesposobnost da se bude slobodan, koja se pokazuje ili kao potreba za vodjom ili kao potreba za "najstrucnijima"(a to je vodja, samo multiplikovan i "strucan"), koji ce se izmedju sebe birati i dogovarati, a mi sve cetiri uvis i samo da uzivamo u plodovima njihove "strucnosti".Kostunica kilav,Dveri zatucane,SRS primitivni, a ovamo cete birati "strucnjake".Dve su opcije ili izbor izmedju u predhodnoj recenici navedenih ili "crvene brigade" opcija.Za prvu je potreban zeludac i plajvaz,a za drugu petlja i...,a za oba sloboda, pa ko ce je za sta koristiti...
Preporuke:
6
0
16
sreda, 30 septembar 2015 03:47
Savet mudraca
I jos jedna stvar.Ceda i evropejci su 5.oktobra stavili glave na panj, ma koliko podrsku i pripremu imali, moglo je sve biti drugacije.A patriote?Razumem da su vam zivoti vredniji od Cedinog, ali su i ciljevi.Pa ako necete da stojite po skupovima, na internet po informacije, pa u garazu "nesto oko auta", pa...
Preporuke:
7
1
17
sreda, 30 septembar 2015 13:32
Oliver Kromvel
Ovo od čega mi patimo je klasičan sindrom svih drzava koje su izašle iz tzv Varšavskog pakta,ljudi ovde zaboravljaju da mi još vidamo rane koje su nastala za vreme komunističog rezima koji je vladao od 1945 do 2012 u tri etape.Od 1945 do 1987 smo imali stari okoštali komunistički rezim koji je ustrojio londonski đak Broz,posle toga smo imali mlade snage komunizma predvođene Miloševićem koji su zgrabili vlast,pobedili u direktnom duelu stare snage predvođene Stambolićem,iskoristili erupciju decenijama potisnutog nacionalizma i uspešno preuzeli vlast,posle 2000 pučem na vlast dolaze,stambolićevci,praksisovci i razne destruktivne autošovinističke političke sekte,da bi 2012 vlast preuzeli lazni radikalski nacionalisti,sa Vučićem se krug zatvara.E sada kada smo napravili retrospektivu mozemo da govorimo o posledicama i zbog čega je politika u srbistanu na ovako niskom nivou.Pre svega nijedna komunistička a zemlja a mi smo se komunizma formalno oslobodili pre 25 a suštinski pre 3 godine...
Preporuke:
3
3
18
sreda, 30 septembar 2015 13:43
Oliver Kromvel
Za razliku od zapadnjačkih drzava koji su svoj politički poredak uključujući i parlamentarizam i političku borbu gradili gotovo 200 godina u Srbiji kada se sve sabere ceo proces nije pošteno trajao ni 70 godina sa velikim prekidima 1880-1929,1934-1941,1990-2015,s tim što u Srbiji parlamentarizam još od pašićeve Timočke bune od 1883 praktično nije ni postojao jel još od tog vremena sve stranke bez obzira da li su u opoziciji ili ne su bile teledirigovane od strane vlastodrzaca,tako je nazalost i danas.U Srbiji nema političkih stranaka,niti ih je bilo poslednjih 25 godina,postoje samo interesne grupe koje sebe zovu političkim strankama,narod je to ukapirao,otud tolika apatija,beznađe i nezainteresovanost.Mi srljamo ka ponoru,to je sada već izvesno,posle Vučića se deveti krug pakla zatvara i ostaće jedna velika zjapeća praznina,ostaće ekonomska,politička,moralna i svaka druga pustoš,to je uzasno ali je u isto vreme i šansa za neke korenite promene.
Preporuke:
4
0
19
sreda, 30 septembar 2015 13:51
anta
jer smo verovali da će osvajanje slobode nakon 2000. godine doneti suštinsku promenu,... Koji normalan čovek je mogao da veruje da će nekakvu slobodu da donesi likovi poput Đinđića, Draškovića , Svilanovića, Čovića, Artemija... ajde da još da nije bilo poznato da su ih finansirali oni koju su nas bombardovali.... stvari su u životu obično vrlojednostavne... ako neko krene da me bije, ne mogu očrkivati pomoć od drugog koji za ovog prvog radi ...
Preporuke:
6
0
20
sreda, 30 septembar 2015 13:55
Oliver Kromvel
boban-savet mudraca ma dajte molim vas,šta je sledeće vitezovi okruglog stola,SISTEM prijatelju,SISTEM je rešenje,SISTEM koji je samodrziv kao što svidelo se nama to ili ne imaju mnoge zapadnoevropske drzave,Nemci nisu naročito pametan narod,nisu ni toliko vredni koliko ih bije glas ali imaju izgrađen sistem i disciplinu.Srbi idu iz krajnosti u krajnost i pogledajte šta obično Srbi traze i čemu teze-
1.Mesija-spasitelj,domanovićevski vođa,koji će da nas odvede u svetlu budućnost,car Putin,orban,Nabukodonosor,Tutankamon.
2.Savet mudraca-sede glave,kao iz filmova valjda okupljeni oko okruglog stola u belim togama će da raspravljaju o budućnosti Srbije i donose odluke.
3.Beznadezno valjanje u partijskoj zabokrečini-od izbora do izbora,prodavati glas za jednu crvenu ili litar ulja i tako dok se ceo sistem ne raspadne.
Preporuke:
2
0
21
sreda, 30 septembar 2015 14:03
Oliver Kromvel
Savet mudraca-ko ih bira na osnovu kojih kriterijuma,ko garantuje da neće zloupotrebiti vlast,da li postoji mehanizam da ako nerade dobro budu zamenjeni,znači puno trezvenih pitanja,koji ovu opciju koju često zagovara Branko Dragaš koga inače cenim i poštujem u startu eliminiše kao realnu.
Politička zabokrečina-na kraju svake zabokrečine postoji neki put ili puteljak u slučaju Srbije da vam odmah kazem,još da prodaju Telekom,PKB,oranice,rudnike,pogase ovo malo drzavnih preduzeća,Petrohemija,Sartid,RTB,Kolubara i kraj priče posle toga ili ide građanski rat ili diktatura ili pametne glave u svom tom sivilu mozda izađu u prvi plan što je najmanje verovatno u takvim okolnostima nama moze pomoći samo neka velika sila koja će nas stabilizovati,inače nam ne gine sudbina Libije,Iraka i Sitije.
Preporuke:
3
2
22
sreda, 30 septembar 2015 14:55
boban
Oliver Kromvel @ Zar Kinu ne vodi savet mudraca?Zasto se uporno ignorise uspesno vodjenje Kine od strane jedne partije(ime partije uopste nije vazno) ?Da li mozda tvrdite da ste pametniji od kineskog rukovodstva I da bi bolje vodili Kinu ?
Zar WalMart ne vodi savet mudraca?WalMart ima preko 2 miliona zaposlenih u 27 zemalja sa oko 7000 marketa(opstina) I sve to uspesno ,uz profit kontrolise iz jedne zgrade.
Preporuke:
2
0
23
sreda, 30 septembar 2015 15:34
Peter RV
@ anta
Ajde, dodajte Kostunicu vasoj listi. Nemojte da se stidite.
"Da li sloboda umeti da peva kao sto su suznji pevali o njoj"?
Preporuke:
1
0
26
sreda, 30 septembar 2015 19:56
Dva i po' problema Srbije
1)Srbija nije slobodna zemlja, vec protektorat, koji je podredjen realizaciji tudjih interesa, a svoje moze da realizuje samo ako su u skladu sa tudjim,2)Srbija je periferija kapitalizma i cak i da je slobodna, ona ce ostati periferija iz koje odlaze strucnjaci, a u koju dolaze poslovi za jeftinu radnu snagu, a u buducnosti, zbog demografskih kretanja, i jeftina radna snaga iz Afrike i Azije.Koliko je tesko osloboditi se ove periferije pokazuje primer Rusije, koja ima sve atribute nezavisnosti, ali ne moze da se oslobodi svog polozaja dobavljaca sirovina na svetskom trzistu.Iako se nalazi u slozenoj situaciji, u Rusiji se i danas vode rasprave o ekonomskoj strategiji, pa se na sajtu "Ruske reci" moze naci tekst koji resenje pronalazi u dovrsenju procesa iz '90-ih.2,5)Svaka patriotska vlast mora da racuna na sukobe na jugu,u Raskoj,u Vojvodini(imali smo svojevremeno "pokazne vezbe" petooktobarcima sa OVPBM, Madjarima)u okruzenosti sa NATO i EU i na Zapadu spremnim stereotipima o Srbima.
Ima izuzetaka i poštenih ljudi, ali bi te masoni zapada pobili preko noći da postavljeni tiranin nije u stanju da ih izoluje kontrolom medija i institucija.
Narod se više ne trudi, jer više nema pravo na istinu, niti pravo na svoju reč. Vlada, poslanici, vrhovi policije, tužilaštva i sudstva u sprezi diktaturom, novcem i lokalnim moćnicima i
danas kriju krupan kriminal, pljačku i korupciju, odnosno potpuno kriminalizovanu državu od 5 oktobra 2000te, sve sa zakonima.
Moralna degradacija medija u kriminalnom kapitalizmu je poražavajuća. Umesto svesti i informisanog javnog mnjenja, osnovna uloga medija je postala obmana (laž ili poluistine kod glavnih, uz spletku i senzacije kod većine ostalih) po nalozima hunte.
Sve ovo je još čudnije kod nas gde je narod osetio makar i delimično samoupravu i da je pitan.
Sve bi to bilo moguće da nije volje "zatucane većine"(Vučićava kvalifikacija) koja glasa za ovakvu vlast.
Drugo ogromno ludilo je da u Srbiji decenijama jedan covek o svemu odlucuje nekaznjeno I nesmetano.Sta ako je taj covek bio normalan I mudar ali je iznenada poludeo?Sta ako toga coveka ucene zivotima dece(Perkins-ekonomski ubica) I bude primoran da unisti drzavu ,dok gradjani gledaju a policija ih bije, braneci odluke ucenjenog ili poludelog?
Garantujem da ce se Srbija raspasti ako se ne ukinu sve partije I zemlju preuzme vlada nacionalnog spasa, u koju bi usli samo dokazano iskusni,strucni I uspesni ljudi.Tu nema mesta za neiskusne , nestrucne I profesionalne politicare.Srbiju treba voditi kao porodicnu zadrugu ili veliku uspesnu kompaniju.
Naredne četiri godine u republičkom Parlamentu političku volju gradjana Srbije predstavljaće 45 stranaka, devet više nego što ih je u poslaničkim klupama Indije"
"Ili da među sobom pronađemo vladara, monarha, suverena, koji bi bio vlasnik svih nas i očinski brinuo o svima nama."
Ako je Vama, takvom kakvim ste se predstavili, potreban staratelj, to ne znači da imate pravo da ga namećete drugima.
Umjesto toga, dobili smo Djindjica, Kostunicu i -Hag!
Ako procitamo Antonicev 'Milosevic, Jos nije gotovo',lako je razumjet sto se desilo- i zasto.
Srbi su onda dobili 'srpsko prolece' kao poklon od CIA - sto je sad postao klasicni primjer kako se obaraju sefovi drzava nepozeljni Vasingtonu.
U tih 50 kandidata ulaze najbolji i najuspešniji: neko ko je napisao najviše knjiga-Šešelj, neko ko je bio najbolji vaterpolista sveta-Šapić, ekonomisti koji su uspeli u svetu-Đelić i Lazar Krstić, neko ko je i u svetu poznat glumac-Šerbedžija, neko ko ima najviše krava-Ivica Todorić, neko ko je uspeo u poslu u Rusiji-Bogoljub Karić...
Ne slažem se za savet mudraca.
1.Mesija-spasitelj,domanovićevski vođa,koji će da nas odvede u svetlu budućnost,car Putin,orban,Nabukodonosor,Tutankamon.
2.Savet mudraca-sede glave,kao iz filmova valjda okupljeni oko okruglog stola u belim togama će da raspravljaju o budućnosti Srbije i donose odluke.
3.Beznadezno valjanje u partijskoj zabokrečini-od izbora do izbora,prodavati glas za jednu crvenu ili litar ulja i tako dok se ceo sistem ne raspadne.
Politička zabokrečina-na kraju svake zabokrečine postoji neki put ili puteljak u slučaju Srbije da vam odmah kazem,još da prodaju Telekom,PKB,oranice,rudnike,pogase ovo malo drzavnih preduzeća,Petrohemija,Sartid,RTB,Kolubara i kraj priče posle toga ili ide građanski rat ili diktatura ili pametne glave u svom tom sivilu mozda izađu u prvi plan što je najmanje verovatno u takvim okolnostima nama moze pomoći samo neka velika sila koja će nas stabilizovati,inače nam ne gine sudbina Libije,Iraka i Sitije.
Zar WalMart ne vodi savet mudraca?WalMart ima preko 2 miliona zaposlenih u 27 zemalja sa oko 7000 marketa(opstina) I sve to uspesno ,uz profit kontrolise iz jedne zgrade.
Ajde, dodajte Kostunicu vasoj listi. Nemojte da se stidite.