Možemo se samo pitati šta bi tek bilo da nam ne ide tako dobro, da nismo regionalni lideri i da nam premijer nije toliko cenjen i poštovan svuda u svetu. Ali takva se pitanja ne postavljaju u „naprednoj“ Srbiji, gde se sve meri i samerava samo prema tome da li doprinosi ili odmaže NjEGOVOM ugledu i rejtingu. Sve ostalo je manje važno
Nemam reči.
Preporuke:
185
2
2
nedelja, 02 avgust 2015 10:15
.......
Ali to jeste principijelni Vučićev i naprednjački problem. Taman oni, posle tričavih 5-10-15 godina shvate šta i kako treba i kako stvari globalno stoje – te stvari se drastično promene. Dok se oni „europski“ osvestiše, EU već poodavno nije ono što je bila u vreme dok je Aleksandar Vučić recenzirao tomove Šešeljevih sabranih dela
Sve što je trebalo o AV rečeno je ovim tekstom.
Svaka čast!
Preporuke:
163
5
3
nedelja, 02 avgust 2015 10:44
Miloš
Izvanredan tekst. Skeniranje Vođe je uspelo do detalja. Svaka čast na analizi
Preporuke:
163
6
4
nedelja, 02 avgust 2015 11:13
pecija
Pojednostavljeno,Srbija je okupirana zemlja a AV je okupacioni upravnik.Koliko se moze primetiti Srbima i ne smeta previse okupaciono stanje,a jedina i prava borba je ko ce biti taj upravnik a ne ko ce povesti borbu za oslobodjenje.Srbima odgovara ovakvo stanje pa ako ne bude velikih svetskih lomova sledecih nekoliko vekova nam se smesi robstvo.
Preporuke:
125
3
5
nedelja, 02 avgust 2015 11:35
nebitan
U vučićevom masakriranju Srbije nema ni taktike, ni plana pa nema ni smisla tražiti neki koncept ili kontekst. On haotično i sumanuto izvodi sve što mu padne na pamet u cilju zadovoljenja zapadnih zahteva, i u tom hiperaktivnom, manijalkalnom i destruktivnom dejstvovanju on (i njegovi pridruženi saučesnici nametnuti od stane zapada) uništava Srbiju i brže i jače nego što to čak i zapadnjaci traže. A zapdnjacima to savršeno odgovara: ako oni, da se metaforički izrazim, traže da se "strelja 10 Srba" a Vučić "strelja 100 Srba", naravno da se zapad neće buniti, kad se već ne buni ni klinički mrtav Srpski narod. A upravo u toj kliničkoj smrti našeg nacionalnog duha je ključ sve naše nesreće, nije ključ u izdajniku vučiću. On je samo besramni oportnuista kojem široke ruke dajemo šansu da nas uništi.
Preporuke:
153
3
6
nedelja, 02 avgust 2015 11:54
jedino da se pridružimo
migrantima na putu ka z.evropi
Preporuke:
81
3
7
nedelja, 02 avgust 2015 12:13
nn
Ali to jeste principijelni Vučićev i naprednjački problem. Taman oni, posle tričavih 5-10-15 godina shvate šta i kako treba i kako stvari globalno stoje – te stvari se drastično promene.
Najveca istina izgovorena o Vucicu.
Preporuke:
88
3
8
nedelja, 02 avgust 2015 12:27
pedjauae
Djordju hvala za izvanredan tekst, I posebno priznanje sto ima snage da se I dalje bavi doticnim av av likom.
Ljudi, meni je stvarno fizicki muka I zlo kad vidim tu odurnu facu koja se provlaci po svim medijima I lupeta da li lupeta. Fuj
Preporuke:
109
3
9
nedelja, 02 avgust 2015 12:27
ljubomir jarić
Sjajan tekst. Čestitke autoru.
Preporuke:
78
3
10
nedelja, 02 avgust 2015 12:37
realno
Dakle, poštovan kao Tito, opasan kao Milošević, regionalno omiljen kao Tadić, hrabar kao Cipras i tragičan kao Đinđić. Ali od svega toga, zapravo, ništa – pogotovo ne ovo poslednje – baš sasvim, do kraja i odistinski. To je sažeta slika koju Aleksandar Vučić produkuje o sebi. A to sve, pošteno govoreći, nije moguće i nije dugoročno održivo čak i da su i on i Srbija drugačiji, veći i bolji nego što jesu.
Zaista savršeno sažet opis lika i (ne)dela našeg "šćepana malog".
Preporuke:
90
2
11
nedelja, 02 avgust 2015 13:01
S.Z.Ž
Ma Vučić je jedan ljigavko a nisu bolji ni oni koji ga podržavaju. U svakom narodu takvih tu do 50 posto. Sad su takvi isplivali na površinu ali i to oma svoj kraj.
Preporuke:
87
3
12
nedelja, 02 avgust 2015 13:20
Darko
Baš na ovom sajtu sam pročitao najbolju ocenu Vučkove politike,koja je "seoski vašar-za svakoga po nešto", za rusofile,za europejce, za natovce...svako će pronaći nešto što mu odgovara. Kada politika može predstavljati sve i svakoga onda ta politika ne predstavlja i ne znači ništa. To su joj i, na kraju, rezultati-jedno veliko ništa.
Preporuke:
78
2
13
nedelja, 02 avgust 2015 13:26
fristajlo
To kažu mnogi opozicionari, većina stranog diplomatskog osoblja, pa čak i neki od Vučiću inače nenaklonjenih analitičara – poput Jove Bakića, na primer.
Verujem da je Vukadinović ovde ironičan.
Jer- mi nemamo opoziciju u Parlamentu, strane diplomate zdušno podržavaju Vučića iz svima jasnih razloga- radi šta su mu oni naredili, a Vučiću "nenaklonjeni" Bakić je duhovit izbor reči...
Bakić je sad "levičar" (mo'š misliti!?), po inerciji DS -preokreta, ideološka podvala decenije....
Sve konstatacije stoje.
Preporuke:
64
3
14
nedelja, 02 avgust 2015 13:49
Mimo
Dobro skeniran premijer.
Možda mu ovaj članak pomogne da se otrezni i izvrši korekcije u političkom delovanju, ukoliko nije prekasno.
Preporuke:
51
6
15
nedelja, 02 avgust 2015 14:10
siniša br.1
Dobar tekst i analiza i ja bih se osvrnuo na dva momenta ne zato što se ne slažem sa osnovnim postavkama, nego zato što smatram da su odgovori na ta pitanja i posebno osvetljavanje istih u suštini i srži trenutne "srpske rame".
Prvo pitanje oko teme " Vučić faktor mira i stabilnosti u regionu", i drugo analogija sa Miloševićem koji je takođe sebe nazivao, odnosno njegovi mediji, inspirisani jednom Klintonovom rečenicom iz Dejtona da je Milošević faktor mira i stabilnosti.
U vreme ranih devedesetih u celom regionu je postojala vrlo jaka obaveštajno bezbedonosna struktura JNA za koju ja smatram, da je vukla sve poteze u tadašnjoj jugoslovenskoj krizi. Tu podrazumevam ne samo dejstva JNA nego možda pre svega RAZDRUŽENjE, odnosno odcepljenja svih odcepljenih republika. Ne ulazeći u to ko je to RAZDRUŽENjE smislio JNA je bila glavni realizator te politike.
Milošević nije suštinski komandovao JNA niti je bio tvorac te politike, pogotovu ne u onom delu koje sadrži pitanje ...
Preporuke:
35
9
16
nedelja, 02 avgust 2015 14:10
siniša br.2.
"da li si za Srbiju ili Jugoslaviju", to je prilično antimiloševićevsko pitanje. Dakle najači faktor u regionu, tada SFRJ je ipak imala vojska. Milošević nijer kommandovao vojskom, a njegov uticaj je postojao i rastao je do 1999. kada je postao vrhovni komandant, ali ni tada nije kontrolisao generale, koje ja zovem huntom. Drugi faktor je bio Savezni sup. Nio njega Milošević nije kontrolisao, iako mu je rastao uticaj da bi dostigao vrhunac imenovanjem Sokolovića za saveznog ministra.
Tako moćne faktore i mehanizme Vučić nema nikako.
Doduše, formalno on drži sve preostale službe u Srbiji, ali nisam siguran ko koga drži u šahu, službe Vućčića ili Vučić službe.
Bez obzira na to te službe dans nemaju uticaj u regionu, možda više region ima uticaj na te službe.
Drugm rečima, biti faktor bez mehanizma kontrole je samo za sebe šala koja dosiže do nivoa gubitka kontakta sa realnošću. Besmisleno je nekome ili sebi davati značaj "faktora" a imati praznu ruku.
Preporuke:
32
5
17
nedelja, 02 avgust 2015 14:11
siniša @ br.3.
Šta je Milošević imao u regionu, a Vučić nema. Milošević je imao Bulatovića i Žižića u Crnoj Gori, Karadžića i Mladića u Republici Crpskoj, Martića u Republici Srpskoj Krajini. Nisu oni slušali Miloševića uvek i bezpogovorno, ali su ga slušali i on je imao uticaj. Kad se tome doda uticaj na populac iju, da ne kažemo narod on jeste bio faktor čija je reč i konkt+retni mehanizmi, novac, hrana, oružje, medicinska pomoć, utočište i sklonište imala svoju realnu osnovu.
Koga Vučić ima u Crmoj Gori. Ko će tamo da poleti i da ga posluša. Ili U Hrvatskoj. Neme baš nikoga. Ili u Republici Srpskoj.
Dodig mu se neće otvoreno suprostavljati jer je to sastavni deo dugoročne politike, u kojoj je Srbija majka, a na majku se ne diže ni glas ni ruka.
Bosić i ostali, Ivanić će ga podržavati samo u onim slučajevima kda im centrala, a centrala je Merkel, kaže da ga poslušaju.
Zaključujem, u "regionu" Vučić nije nikakav faktor, nego klovn. KLOVN. Nažalost ne veseli klovn, nego zli klovn
Preporuke:
66
7
18
nedelja, 02 avgust 2015 15:07
Zemunac
SVI vidimo gde nas i kako vode,a nejstrasnije je sto JAKE opozicije nema,a ovi komentari sluze samo kao VENTIL!DA je politika Srbije bar dobra za privredni RAST,pa da se nadamo poboljsanju.NO MMF,koji smanjuje potrosnju smanjenjem plata i penzija i otpusta,uvodi zemlju u jos VECU RECESIJU,zacarani krug propasti i NOVIH KREDITA!BEZ nasih projekata nema razvoja,a EU i MMF uticu da se biraju SAMO ZAPADNI investitori.ZATO gdin Vucic bira Nemacku,a ne Kinu i Rusiju,kojima treba nasa hrane.BAR poljoprivreda bi mogla da se pokrene,ali oni cekaju da POD UCENAMA SAD uvedu i GMO.DA nam Rusi izgrade bar nuklearku,koja nije gora od obliznjih u okruzenju i da tako svoje prijateljstvo potvrde i poslovima,no SAD cak trazi da napustimo ruski gas.A lazni doktori imaju glavni zadatak da se bave, prikriveno, pripremom za uvodjenje SANKCIJA RUSIJI.TO ce nam opravdati uskladjivanjem politike sa EU!TREBA ZAUSTAVITI PRODAJU "TELEKOMA",po svaku cenu,to bi bar mogli da organizujemo.DOLE MARIONETSKA VLA
Preporuke:
42
2
19
nedelja, 02 avgust 2015 15:25
...
Nikako, niti u jednom segmentu, ne treba uporedjivati niti rejting, niti politiku, niti sudbinu Slobodana Milosevica i ovog lika AV-a. SM je branio srpstvo kako je najbolje znao i mogao u datim geopolitickim okolnostima a Srbi su u vreme SM bili ponosan narod, dok AV skroz unistava Srbiju i srpsko bice i pretvara ga u krpu kakva je i sam AV....
Preporuke:
40
6
20
nedelja, 02 avgust 2015 15:57
Dragoslavić
Svaka čast Vukadinoviću što ima strpljenja da analizira "velikog vođu" međutim analiza njegovog preosveštenstva zahteva psihijatra a ne političkog analitičara.
Preporuke:
54
2
21
nedelja, 02 avgust 2015 16:19
Saša
Kada ste mrtvi onda ste najbolji faktor mira i stabilnosti .
Ovdje je nebitan Vučić .
Ovdje narod mora da shvatu koju su mu ulogo namijenili . A onda je lako shvatiti što rade Vučić ili ovi prije njega .
Na žalost , ovdje uvjek misle da se može pronaći srednji put , izmedju smrti koju vam nude i života kojem bi trebalo da se teži , nadam se da je to još uvijek neosporno i ako je narod toliko sludjen i ubijen u pojam da je i ovo upitno .
Tek kada društvo donese jasnu odluku da što i kako želi može krenuti putem spasenja .
Da se ne zavaravamo nema nikakvih garancija da će se tim putem stići do cilja i da će biti lagan ali je valjda svima jasno gdje dosadašnji put vodi .
Najgore je kada dželat hvali žrtvu da ide u dobrom pravcu .
Preporuke:
43
2
22
nedelja, 02 avgust 2015 16:33
Znam ja nas...
Svako, iole normalan, bi takve ljude koji danas pričaju jedno, sutra drugo, petljaju, lažu, čas ulizice, čas despoti, u svom okruženju ili proglasio budalama i preporučio im lečenje ili bar ignorisao. A šta se dešava ako u pitanju nije sopstveno okruženje već cela Srbija? Srbi takvima omoguće da vode zemlju i još ih i podržavaju uprkos svim pokazateljima devijantnog(rekao bih bolesnog) ponašanja i rezultata takvog ponašanja. Ono što ne bi prihvatili u svojoj okolini rado podržavamo na nivou cele Srbije. Žalosno za ovaj narod ali i prilika za neku ozbiljnu naučnu studiju kakav smo to narod.
Preporuke:
36
2
23
nedelja, 02 avgust 2015 17:25
Deprimirani srpski rodoljub
Konacno da neko razoblici i infamoznog Zeljka Cvijanovica sa Standarda.Pisao sam kriticke komentare na njegovom sajtu o Vucicu i one malo ostrije (ali bez ikakvih uvreda) su mi uvek blokirali ili pak brisali nakon sto ih nekim cudom i objave, a narocito je upecatljiva tendencija Cvijanovica da polako naginje ka onoj vrsti metamorfoze koju su doziveli Radun i Andjelkovic.To se posebno vidi u poslednjih par meseci kada se pazljivo iscitavaju tekstovi Cvijanovica.Posebno se izleteo odnosno kiksnuo da ni Dunav ne moze da ga opere, sa onim tekstom gde tvrdi kako je Toma kao proruski nastrojen a Vucic prozapadno pa kao jedan drugom ne daju da pretegne jedna od te dve opcije i da je to kao dobro itd, a vidi se da su ogrezli u izdaji, obojica.Mnoge je taj tip obmanuo, mada je barem sto se mene licno tice, provaljen bogami jos poodavno.
Preporuke:
53
4
24
nedelja, 02 avgust 2015 17:36
junci bre!
Odgovore tražiti od Alistera Kempbela,Nemanjina 11.
n.n.
Preporuke:
39
2
25
nedelja, 02 avgust 2015 18:27
Mda
Spoljnopolitički 'uspesi' marionete Vučića su sledeći:
- Briselskim sporazumom je faktički predao Kosovo na tacni separatističkoj Tačijevoj bandi
- Obavezao se na prihvat izbeglica nepoželjnih u EU a koji će preplaviti Srbiju i promeniti i etnički i religijski sastav zemlje i od nje napraviti lager za nepoželjne u EU
- Lišio je i lišava Srbiju energetske sigurnosti jer je baš zbog njega i njegovog slugeranjskog ponašanja najvećim delom i uništen projekat 'Južni tok'.
- Predajom Telekoma i EPS u nemačke ruke uništiće preostale izvore finansiranja budžeta i sigurnost komunikacija države i vojske i policije i olakšati svaku stranu kontrolu i agresiju.
Nabrojani su samo najgori primeri upropašćavanja Srbije pod dirigentskom palicom ovog lažnog cara Šćepana malog napravljenog u kuhinjama stranih službi.
Narodu treba reći istinu potpuno otvoreno a istina je da mu preti totalno istrebljenje i nestanak ako ne progleda.
Preporuke:
50
2
26
nedelja, 02 avgust 2015 18:41
Saša
A niko neće da kaže kakva je optimalna politika Srbije u regionu ?
Da li je nakon svih iskustava u XX vijeku moguće izvući zaključke kako dalje ?
Po meni je sve ovo što se radi najblaže rečeno pogrešno .
Zapad je razbio bivšu SFRJ i na njenoj teritoriji napravio države koje ne mogu da samostalno opstanu .
Jedinu koja bi to mogla , Srbiju , uništavaju do beskonačnosti a sve ostale svoje tvorevine žele da natovare na grbaču Srbije .
Po meni je ovo toliko očigledno da bode u oči .
Srbe opijaju pričama o saradnji i integracijama a ne dozvoljavaju im da uvide da su sve te sardnje na njihovu štetu .
Ne daj Bože da neko spomene izolaciju , odmah bi ga svi popljuvali a jedini spas je stisnuti se u se i u svoje kljuse .
Srbi se uporno nadaju da će im neko omogućiti da učestvuju u fer igri a na svakom koraku ih sapliću , od protivničkih igrača do sudija i publike .
Sve dok je u Beogradu vlast koja neće krenuti u ovom pravcu Zapad će je podržavati , vlas ne Srbiju .
Preporuke:
29
2
27
nedelja, 02 avgust 2015 19:32
Spiridon
@ Deprimirani srpski rodoljub
Željko Cvijanović je šampion naprednjačkog spinovanja, uvek bio i biće. Negde pred one ključne izbore na proleće 2012 Slobodan Antonić i Đorđe Vukadinović objave par tekstova u kome praktično jedini tada na patriotskoj sceni uz možda Dveri upozore da su naprednjaci trojanski konj i samo musava varijanta žutih. Istog trenutka skoče svi ovi isti koje je Đorđe pomenuo u ovom tekstu od Cvijanovića, Pečata, Raduna i Anđelkovića da iznose kojekakve budalaštine kako je NSPM samo ispostava žutih, kako se ruši opoziciono jedinstvo i kako to oni rade za nečiji interes itd itd. Naravoučenije evo vam ih i sada tri godine posle isti ti naprednjački navijači u patriotskim medijima kako se upinju da prikriju i u raznorazne geopolitičkr lagarije i oblande uviju ovu nakaradnu vlast sa sve Vučićem na čelu. Na žalost te sitne male prodane duše i kvazipatriote koje šene na naprednjačke komande su možda i rak rana patriotske medijske scene jer ima dosta onih koji im i dalje veruju.
Preporuke:
44
1
28
nedelja, 02 avgust 2015 19:35
vučijak
možda je nedić bio manji kvisling od vučića.sramota je što vučić ne poštuje srpske žrtve.hrvati znaju šta hoće.nadrljaćemo sa napredljacima...srpsko ogledalo je uprljano.
Preporuke:
24
2
29
nedelja, 02 avgust 2015 19:47
DR POLITICKIH NAUKA
sto Vucic dobija pozitivne ocene za spoljnu politiku,uporedgeno sa ekonomijom nije cudno..njegova ekonomska politika je katastrofalna za narod,dok spoljna politika se moze nazvati losom!!on u toj politici nije nista specijalno napravio dosada,osim izvesnog ponizavanja!!uporedgivati Vucica sa Milosevicem je cista glupost,jer oni su aktivni u sasvim razlicitom vremenu i razlicitim uslovima!!ovo ne znaci da je milosevic nesto posebno dobar,ako je po rezultatima suditi,onda moze jedino isto biti los!!!srbski narod onda i sada isto velika razlika!!to sto kandicka,liht,pink itd hvale vucicevu politiku govori samo za sebe,tj to je losa ocena za vucica!!vucic podseca na politickog dgonglera,i cisto sumnjam da iko tacno zna za sta on stoji,cak ni on sam nezna!!mozda je najbolje suditi o njemu ako se setite kad je spasavao dete iz snega!!pitam se zasto ga seselj uopste ne kritizira??
Preporuke:
17
3
30
nedelja, 02 avgust 2015 20:35
Koji je on faktor...
U slengu odavno postoji fraza KOJI SI TI FAKTOR - a koristi se kad nekog omalovazavate. Koji si ti faktor, Vucicu, tako mirno mozemo da porucimo Vucicu, samozvanom lideru, a proverenom dupeuvlakacu, koji se najbolje oseca u Angelinoj .....! S obzirom da Vucic uistinu nije NIKAKAV faktor, ne stoji nikakvo poredjenje sa Djindjicem, pogotovu ne sa Milosevicem - donekle stoji poredjenje sa Tadicem, jer su obojica ucenjeni ljudi. Dakle, Vukadinovic pise: Ali verujem da je, na neki paradoksalan način, Milošević, zapravo, te 1995. bio ozbiljniji i iskreniji u svom mirotvorstvu nego što je to Vučić danas. No, nema tu nikakvog paradoksa! Milosevic je bio i ostao komunjara, do 1986 kleo se u Tita, hapsio Seselja zbog delikta misljenja! Gledajuci unazad, za Srbiju bi bilo bolje da je TAD Draskovic dosao na celo, jer je bio iskreni nacionalista, njegova vlastoljubivost bila bi zadovoljena, i ne bi prelazio na stranu nasih dusmana!
Preporuke:
4
23
31
nedelja, 02 avgust 2015 20:38
SR JUGOSLAVIJA
Slobodan je bio srpski vitez, a ne faktor mira i stabilnosti. On je bio faktor hrabrosti i junaštva. Srbin za primer. Simbol savremenog srpskog herojstva i otpora neoimperijalizmu. Ličnost na koju treba da budemo ponosni a ne da pravimo neprimerena poređenja.
Preporuke:
26
11
32
nedelja, 02 avgust 2015 20:40
Dorotej
Vrhunska i tačna analiza. Međutim, šta učiniti da se u potpunosti raskrinka Veliki Patetičar i spreči uništenje Srbije i srpskog naroda??!
Preporuke:
23
2
33
nedelja, 02 avgust 2015 20:47
Koji je on faktor..., 2
Vukadinovic misli da mozda Vucic i ne gresi kad igra na nemacku kartu! Medjutim, cinjenice govore suprotno - za Srbiju je najgore i najubitacnije da igra na nemacku kartu! Amerikanci ne odustaju od Kosmeta, to znamo - tu Nemci nisu nista bolji, oni su mozda i aktivniji kao pomagaci siptarskih nacista. Ali, Nemci hoce i Vojvodinu - dok Amerika na tome ne insistira, nego to smatra unutarsrpskim pitanjem! Ulazeci u ropski odnos sa Nemcima, Vucic im zapravo obecava i Vojvodinu, i on dobro zna da ce im to morati i da da! Jer, kako lepo kazu svi, Nemci su poznati po tome sto su pouzdani kao partneri - mi Srbi znamo da je jednako pouzdano da ne odustaju od plena, cim ga namirisu! Jos jednom: Nemacka koristi Vucica da otpise Kosmet, a potom i Vojvodinu, tzv. Sandzak - Nemacka bi da dalje cepa Srbiju. Amerika - koja je isto nas neprijatelj, ali MANJE nego Nemacka - zadovoljila bi se Kosmetom. Vucic se priklanja VECEM srpskom dusmaninu, pa je zato KATASTROFA za Srbiju sto igra na nemacku kartu!
Preporuke:
24
2
34
nedelja, 02 avgust 2015 21:03
Cvijanovic, Andjelkovic, nazalost i Radun - @Spiridon
Slazem s Vasom ocenom Cvijanovicevog spinovanja u Novom standardu! On je zapravo uvek bio prilicno mutan, i stalno u svojim komentarima nagovestava kako on, eto, zna bolje od drugih sta se upravo sprema u svetskoj politickoj kuhinji! Pa bi ga trebalo otvoreno i pitati: Gde dobijas podatke, Zeljko! Ili se samo pravis vazan! Ili ti mozda i daju podatke, ali pogresne! Pritom, Cvijanovic bar ume da pise - za razliku od Andjelkovica. Moram reci, medjutim, da mi je iskreno zao sto je na Vucicevoj, kapitulantsko-izdajnickoj strani i jedan Radun! Secam se nekih njegovih izvanrednih tekstova na sajtu NSPM-a, od pre pet i vise godina - pogadjali su su sustinu, bili hrabri, i Radun je bio jedan od najvisprenijih kriticara srpskih izdajnika, koji su tad jos nosili ime Tadica, Sutanovca, Jovanovica... Zasto se Radun priklonio jos gorima, koji se zovu Vucic, Vulin, Mihajlovicka - na to pitanje verovatno on jedini zna odgovor. A da je steta - jeste, covek je UMEO i da misli i da pise!
Preporuke:
26
2
35
nedelja, 02 avgust 2015 21:24
Nele
Sjajan tekst sa zapažanjima i objašnjenjima, da se pridružim mnogima koji ga hvale,ali ne samo na tekst g.Vukadinovića, već zadovoljstvo da imamo retkog analitičara,u ovom slučaju, koji je dosledan već dugo vremena u praćenju i analizi društvenih i političkih dešavanja u Srbiji.Ovo posebno iz razloga da je jedan od retkih koji ostadoše verni svojim shvatanjima i karakteru u sagledavanju istine, a ne udvaranju vlastima ili moćnicima.
Za razliku od većine na sličnim javnim poslovima koji postaju neshvatljivi po pitanju doslednosti i ispravnosti a sve shvatljiviji po pitanju nekih koristi bilo koje vrste.
Tako i mi koji smo sličnih zapažanja imamo sve manje i manje prilika da,osim na ovom sajtu, naiđemo na poštene i stabilne analitičare kojima možemo bar verovati.Mišljenja sam da ovde pripada i g.S.Antonić.
Naprotiv neki uređivači sajtova koji su me isto privlačili sličnim zapažanjima društvenih prilika u Srbiji počinju da gube oštrinu u kritici i sve više pravdaju sramotu Srbije oličenu u premijeru.
Preporuke:
21
3
36
nedelja, 02 avgust 2015 21:47
"Vođa" ne liči na Vođu
Ima tu doslovno svega, od otvorenog flerta sa titoizmom i nesvrstanošću („neće meni naređivati niko ni u Moskvi, ni u Vašingtonu“), pa do stojadinovićevske fascinacije „nemačkom disciplinom“ i Trećim Rajhom. Prema potrebi i situaciji, malo je Milošević, a malo Đinđić.
Sve je lepo rečeno, osim ovoga što se odnosi na Milana Stojadinovića. On nikada nije bio fasciniran Rajhom, već isključivo novcem i načinom kako da ga stekne. A to je umeo. Šta ovaj ume i kakva mu je ekonomija???
Mada, ruku na srce, budući da je u Šešeljevoj mini istoriji radikalskih ideja Stojadinović dobro prošao, i recenzent te knjige je morao biti upoznat s njegovim likom i delom. Protokol Angeline posete je nevešta kopija (sa sve folkloristima) dočeka koje je poslednji slobodni premijer Jugoslavije priređivao strancima.
Pitanje je: Kad će Vučić na Mauricijus, da malo danemo dušom?
Preporuke:
11
3
37
nedelja, 02 avgust 2015 22:19
covek iz loznice
nemojte generala nedica da poredite s vucicem,jer je neuporedivo,nedic se sopstvenim zivotom zrtvovao za srbiju,covek je,,spasao srbiju totalnog unistenja,srbija je bila totalno okupirana,s jedne nemackim trupama s druge suicidnim grupama,partizana i drazinih cetnika.AV,ima ulogu da bude tzv.fantomski premijer,fantomske vlade,fantomske Srbije,jer kakva je danas Srbija,bas na spoljnom planu..drzava bez JASNO ODREDJENIH GRANICA,a to je,,PRVO,, u diplomatiji,znati dokle se prostires,ili se Ja varam,pa AV,zna dokle se prostiremo,cim je,,uredio,,ZVANICNE PRELAZE S KOSOVOM TACIJEVIM!Ja mislim da smo MI ZATOCENICI JEDNOG ..... TIPA,KOJI SE DOCEPAO TOG TRONA,PA KAO NA TITANIKU ONAKO UZNEVERENI VISE NE ZNAMO NIT KUD BROD PLOVI,DAL TONE,DAL CE OSTATI NA POVRSINI,DAL TREBA ISKAKATI,JEDNOSTAVNO-LUDA TE VODI,PA TI VIDI!ETO TO JE TO!Nije za dzaba Boris Tadic i ekipa,izabrala dvojac,Tomu i njega,posle POGROMA EKONOMSKOG SUICIDA DS-a,
Preporuke:
17
3
38
nedelja, 02 avgust 2015 22:46
Cviko
Ovi na vlasti su krasan "faktor mira i stabilnosti...". Zahvaljujući njima toliko smo stabilni, da su kao znak napretka najavili, prekopavanje grobova onih pokojnika u Kragujevcu, čiji potomci zbog nezaposlenosti nemaju novaca da plate grobarinu. Eto, pokojnici se ne mogu požaliti na vlast koja kao što vidite misli i na njih, sigurno i stabilno. U tako prekopane grobove možda će se sahranjivati stranci koji imaju novaca. Kakva su ovo vremena kad se na svakom koraku brišu tragovi našeg postojanja u ime bolje budućnosti?
Preporuke:
18
1
39
nedelja, 02 avgust 2015 23:18
Brundalo
Što se tiče spoljne politike i diplomatije (diplomatski sastav, aparat koji sprovodi spoljnu politiku, neki veliki člankopisci, pa čak i lumpprofesori tipa Aleksandre Joksimović, nesvršena pijanistica, poistovećuju diplomatiju i spoljnu politiku), u poslednjih dugih 20 godina napisao sam makar stotinu tekstova o tim važnikm segmentima ozbiljne države. Ali kako u Sbiji ne pstoji država,posebno od 2000. godine, ne mogu da postoje ni spoljna politika ni sposobni profsionalni diplomati. Srbija i srpski narod nemaju svoju spoljnu politiku i diplomatju od 1945. godine.Svaka moderna država ima jedan centar gde se kreira spoljna politika. U Srbije ima spoljnih politika koliko i partija (94).Članovi triumvirata,Nikolić,Vučić,Dačić, takođe, imaju svoje spoljne politike i svoje privatne diplomate.Sva DKP-a trebalo zatvoriti, jer ono što rade je bruka velika.
Preporuke:
13
1
40
ponedeljak, 03 avgust 2015 04:17
"Panter"
Marioneta "specifičnog psiho-statusa", može da priča šta hoće. Može kao Sakašvili i da čačka nos, čupa kosu, jede sopstvenu kravatu... Inostranu javnost to uopšte ne zanima jer radi ono što od njega zahtevaju a domaća javnost je oguglala, dezorijentisana, umorna.
Preporuke:
16
1
41
ponedeljak, 03 avgust 2015 09:02
Milos
Da Vucic sve svoje politicke korake iskljucivo meri i samerava prema svom rejtingu, to je jasno. Sa jedne strane, takvo stanje moze se objasnjavati Vucicevom licnoscu - odnosno hipertrofijom onog njenog dela koji se bavi sitnostranackim spletkarenjem i propagandom. Sa druge, ono je ipak, sto je mnogo bitnije, objektivni izraz trenutne snage drzave. Drzava je skroz ruinirana i dovedena do potpune nemoci u resavanju realnih problema, shodno cemu onima koji su na njenom celu ne izgleda da je osim propagandnog, ostao jos neki vid uticaja.
Zato su mi sve manje jasne ove analize koje u odnosu na polititicke prilike u Srbiji zauzimaju isti, iskljucivi Vucico -centricni rakurs, po formi se uopste ne razlikujuci od npr. nekog od istrazivanja Vucicevog rejtinga. Pri tome se objektivne politicke prilike, analiza njihove slozenosti, raspolozivih politickih alternativa, uzima u obzir taman ako je u vezi sa Vucicem. Naglasak je pogresan. Nije nas problem Vucic, vec prilike koje su ga iznedrile.
Preporuke:
8
1
42
ponedeljak, 03 avgust 2015 09:24
Recept za pomije političara
-Dosta spoljnopolitičkog „rijalitija“
-malo otvorenog flerta sa titoizmom i nesvrstanošću -dosta stojadinovićeve fascinacije „nemačkom disciplinom“ i Trećim Rajhom.
-po potrebi, malo je Milošević, a malo Đinđić.
-dekorativni materija, onaj koji se saginjati neće
-još malo dekorativnih supstanci,spreman da svakome, od Putina do Amerikanaca, skreše sve u lice
-još malo dekorativnog emulgatora, nezgodan sagovornik“
-značajan deo,mek kao pamuk,
-u većim količinama, kooperativniji od najkooperativnijeg lidera DOS-a,
-u većim količinama, snishodljiv do mazohizma.
-dosta nezrelog zanesenjaštva,gotovo dečačka zaljubljenost u Nemačku i nemačku kancelarku, .
Preporuke:
6
1
43
ponedeljak, 03 avgust 2015 11:51
covek iz loznice
postovani g.Vukadinovicu,slazem se s Vasom analizom,ali hajde da neko Vas,kad vec nece ova vlast,da napravi analizu sta je sve upropasceno od 5.oktobra 2000-e!koliko je fabrika,mostova,institucija,porodica,ljudi,pojedinaca..upropasceno.da neko to izrazi u dolarima,koliko smo izgubili kao narod,i u materijalnom i u duhovnom i u krvnom smislu-tu smatram nastavak odlaska mladih,citavih porodica,sela pa i gradova iz srbije!da neko jednom kaze.....ljudi Srbija tone nezaustavljivo,jer slozicete se g.Vukadinovicu,nema spoljne politike,ako nemas,iza sebe..narod,privredu,poljoprivredu tog naroda,vojsku,drzavu,crkvu,NADU DA CE SUTRA TVOJE DETE OSTATI NA TVOM OGNJISTU,DA CE ONO NASTAVITI TAMO GDE SI..TI ZAPOCEO.,..DA CE ONO,STVORITI TVOJ NASTAVAK-DOBITI SVOJE DETE,DECU!ZAR CEMO G.VUKADINOVICU,DOCEKATI DA SE U ,,NASIM KOLEVKAMA,RADJAJU DECA..SIRIJE,ETIOPIJE....JER ONDA NEMA NI POLITIKE,SPOLJNE UNUTRASNJE.APEL..NEK NEKO KAZE JAVNO,KOLIKI JE SLOM!
Preporuke:
9
1
44
ponedeljak, 03 avgust 2015 13:21
boban
"Šešelj: Ako sam ja zločinac, onda su to i Nikolić i Vučić "Ova recenica objasnja sve o ovoj vlasti.Zasto nisu Nikolic I Vucic bili sa Seseljem u Hagu?Zasto nisu Cume i Bagzi u zatvoru?
Vucic samo u svome stilu glumi odavno napisani scenario. To je isti scenario koji se odigrava od 2001.Vucic je prihvatio da nastavi gde je Tadic stao.Vucic bezpogovorno izvrsava sve zacrtane tacke scenarija.Bez pogovora.Sve ostalo je predstava za narodne mase.
Preporuke:
13
1
45
ponedeljak, 03 avgust 2015 13:47
teletabis
Za @covek iz loznice
Nema potrebe za bilo kakvom analizom, valjda živite u ovom košmaru zvanom Srbija?
Odgovor na Vaše pitanje je vrlo jednostavan: sjebali smo celu državu.
Svako od nas je ovom procesu dao svoj doprinos činjenjem ili ne činjenjem. Ovo je na žalost istina.
Svi se pitamo šta dalje?
Da to primerom pokažem: ako na presu stavite lim i od toga lima izvučete nošu, nju posle ne možete da prepravite nikakvim postupcima u nešto drugo, naprimer čajnik, šolju, serpicu,.... morate tu nošu da ponovo pretopite i od nje napravite nov lim za dobijanje novog predmeta.
Sad ovaj čisto mašinsko-metalurški primer prebacite u sferu društva i kazaće Vam se samo šta treba raditi. Pitanje je: ima li ko to da započne i sa kime da krene na taj put?
Preporuke:
7
1
46
ponedeljak, 03 avgust 2015 13:52
Slavomir Srpski, Ko to tamo peva?
Vucic, Najpametniji srbski student i bubalica?
Ma nije on problem, lako je takve naci ovde u Srbiji. Problem je sto nema mogucnosti da nam bolji dodju na vlast i vode suverenu politiku.
Vucic je domaci rezultat svetskog balansa sila na Balkanu. On jase gde mu gazda kaze, ali je prisiljen od istih da posle "100 muslimana za jednog Srbina" ipak lepo ode tamo na junacko kamenovanje, a da onda odmah pozove Izetbegovica da mu pokaze da nije ljut na njega pa da mu Bakir za to lepo oprosti sto su ga ipak malo tukli po Srebrenici i okolini!
To sto toliko voli Andju Mrkulju je stvar licnog ukusa posle promene svesti: naime mora se pokazati veci katolik od pape, to jeste veci protestant od Lutera.
Ali sve dok Rusija ne odresi kesu i vise ulozi u Balkane, nema mogucnosti da dodju neki novi i menjaju ovo stanje stvari. Stoga ce jos dugo Vucko ovde poziveti izgleda, i ima da se naslusamo njegove pameti.
Preporuke:
9
1
47
ponedeljak, 03 avgust 2015 14:18
nenad
ne smemo gospodinu Vucicu nista da zmerimo za proslost. on svaki dan daje sebe za nasu evropsku buducnost. Uostalom narod ne bi glasoa z anjega d anije tako, a glasace jos i vise.
Preporuke:
7
8
48
ponedeljak, 03 avgust 2015 14:40
Saša
@ Nenad
Gospodin Nenad uspjeva da da najbolje komentare kada je gospodin Vučić u pitanju .
Doduše , ne znam da li sam u pravu jer ja već odavno njegove komentare doživljavam kao vrhunsku satiru a ako griješim ... nema veze .
I ovog puta je čovjek u pravu .
Vučić je slika prosječnog stanovnika Srbije .
Nekada veliki nacionalista pa sabijen u mišju rupu dolaskom DOS-a ... sada može da diše punim plućima samo ne zna ni sam što hoće od sebe .
Srbovanja se umorio a dobilo se i batina .
Evropa više ne djeluje kao neka Baba Roga .
On je rad da sjedne i zapjeva sa svima sa kojima je ratovao ...
Da saradjuje ...
Samo , sve ovo u realnosti nema veze sa činjenicama .
Evropa je blijeda sijenka nekadašnje ideje , na umoru .
Od saradnje i pomirenja sa druge strane se mogu očekivati samo saplitanja , podvale i prevare .
Vučić je samo mjera poremećenog stanja svijesti u narodu koji ne zna kuda dalje .
Zbog toga on može da radi sve ovo što radi .
Preporuke:
13
1
49
ponedeljak, 03 avgust 2015 15:58
Mićunović
Sjajan tekst, nikad sjajniji, najsjajniji.
Zar su to komentari. Zlata vredi, otvorio nam oči. Sve novost do novosti koje nismo znali.
Vukadinović piše znalački, predviđa. To je vrednost njegovih tekstova i analiza.
A sjajan - ne znači ništa, kao ni potpisujem (tuđi stav)
NSPM je danas ogledalo šta nam se dešava. Nema zavijanja i uvijanja. Ponekad nešto uđe što nas nervira, ali - ima mesta i za one kojima ovde nije mesto.
Preporuke:
4
4
50
ponedeljak, 03 avgust 2015 15:58
za Miloša
Grešite gospodine. Naravno da su važne prilike, ali itekako je problem i sam Vučić. I takav vaš stav ("nije važan Vučić") jeste svojevrstan način njegove abolicije i indirektne amnestije. A verovatno i vas i sličnih koji ste verovatno glasali za njega, pa sad nećete da priznate grešku.
Preporuke:
11
1
51
ponedeljak, 03 avgust 2015 16:09
Mir i stabilnost
Medijski hipnotisani postdosmo mirni i stabilizovani u bedi i beznađu.
A ovaj kad nas sahrani, ostaćemo i konačno takvi. Laka nam zemlja!
Preporuke:
8
1
52
ponedeljak, 03 avgust 2015 17:39
Milos
To sto ne delim vasu negativnu fascinaciju Vucicevom licnoscu , tesko da moze bilo sta da vam kaze o mom politickom opredeljenju. Kad kazem da Vucic nije problem, naravno da ne izrazavam simpatije i solidarnost sa njegovim nacinom vladanja, vec samo konstatujem da nije narocito bitan. U prezaduzenoj zemlji, nesposobne i korumpirane administracije, fakticki bez institucija, sa urusenim politickim sistemom, moralno opustosenoj pljackaskom tranzicijom, pa naravno da Vucic nije narocito bitan. I da je mnogo sposobniji i dobronamerniji nego sto jeste njegovi dometi bi u odnosu na ocekivanja morali da budu krajnje skromni. S obzirom na konkurentsku politicku ponudu, koja iscekuje svoj trenutak, baviti se Vucicem da bi na njegovo mesto opet dosao neki drugi Vucic, takodje mi izgleda besmisleno.
Ali sto je najbitnije, analitika koja Vucica neprestano drzi u sredistu makar ono bilo i krajnje negativno i kriticko, zapravo posredno povladjuje Vucicu u njegovoj megalomanskom propu.
Preporuke:
7
4
53
ponedeljak, 03 avgust 2015 20:46
fristajlo
Mićunović
Ponekad nešto uđe što nas nervira, ali - ima mesta i za one kojima ovde nije mesto.
Primećujem- da ga ponestaje za one, kojima jeste. Počinju da slabije podnose kritički upis.
Zamor, izgleda...
Preporuke:
7
2
54
ponedeljak, 03 avgust 2015 21:07
Turas
Nebih se složio sa tvrdnjom da Vučić pokazuje nekakve sličnosti u vođenju ovakve politike sa S. Miloševićem
Suma sumarum kroz Vukadinovićevu analizu ,rekao bih da je pre u pitanju političko lakrdijaštvo . I okruženje vučkovo - pajaci . Što je u duhu sa nemačkom koja vuče konce upravljanja Vučkovim postupcima - pravi harlekin . Nema tu Miloševićevskog autoriteta državnika ,koji je mogao na ušću da animira 1,5 milion ljudi . Smešno je vršiti poređenje Slobe sa ovim zelenkom . Uopšte je neumesno ovaj konlomerat nazivati vlašću . Utoliko smo mi smešniji što trpimo ove pro-zapadnjačke pajace da nam prodaju m... za bubrege .
Preporuke:
11
1
55
utorak, 04 avgust 2015 08:41
...
Svako od komentatora ko pokušava da relativizuje i umanji Vučićevu odgovornost ili ne živi ovde i ne razume razmere nesreće ili je latentni sns-ovac. A tekst jeste sjajan.
Preporuke:
9
1
56
utorak, 04 avgust 2015 11:13
Jasna Simonovic
Odlična analiza, Djordje...lepo bi bilo uraditi i superanalizu...Posebno mi se svidja:
"Sve u svemu, milina. Igraš na Nemce i ne možeš da omašiš."
Slažem se da tu nema omaške...ali samo ako se naplati dividenda i ostvari profit nad nemačkim kompanijama koje smo generalno zastupali više od pola veza, a sad se zakačili za rep kao kakve ptice ( da ne kažem kao ludi za brašno)...
Evo, dajem svoje predmete ko hoće da uradi superanalizu....za početak....ma nisu Ameri baš toliko glupi...
Preporuke:
2
4
57
sreda, 05 avgust 2015 01:47
Siniša Stanojević
Gospodine Vukadinoviću, vi ste inteligentan i otvoren čovek, uvek kažete šta mislite, zbog toga vas uvažavam, ali se ne slažem sa nekim vašim stavovima. Ali, to sad nije bitno, hoću da kažem šta mislim, a retko gde je dozvoljeno da se kaže mišljenje, ako nije hvalospev o AV i režimu. AV interesuje samo rejting i samo vast i ništa više, on će se udvarati svakome od koga zavisi njegov opstanak na vlasti, strancima i glasačima, ali i finansijerima, naravno...Pa tako on ,,šara'', da zadovolji sve, malo se udvara nacionalistima, pa jedan dan EU, pa penzionerima...i tako redom...da zadovolji što širi krug glasača...On je ukapirao kako se dolazi do 50% podrške i tu taktiku neće da menja...On je glumac, svaki dan menja uloge...i to dobro radi. Ustvari, on je prevarant, nadam se da ćete dozvoliti ovaj termin, jer drugi ne cenzurišu kada se kaže istina. Sve dok ispunjava želje zapada, bankara i investiocionih fondova koji vladaju Svetom ,,on je faktor stabilnosti''...dok sve ne rasproda...
Preporuke:
6
1
58
sreda, 05 avgust 2015 18:31
Peter RV
Postoje neki koji neće nikad ništa naučit, ni iz srpskog iskustva ni od Đorđa Vukadinovića, ni od Vladimira Putina. Evo što pišu :
-"sve dok Rusija ne odresi kesu i vise ulozi u Balkane, nema mogucnosti da dodju neki novi i menjaju ovo stanje stvari. Stoga ce jos dugo Vucko ovde poziveti izgleda, i ima da se naslusamo njegove pameti."-
Prema ovima, sve se radi o podmićivanju-a nikad o kvalitetu generacije jednoga naroda!
Nemci bolje podmićuju,ergo,oni vladaju Srbima. Kad bi Putin samo 'odriješio bolje kesu', sad bi vladao ko? ...pa Koštunica?
Slijepci nikako da uvide da ono što je bilo borbeno i nepodmitljivo kod Srba, bilo je uništeno 5og Oktobra,2000 - i da će bit potrebno još najmanje jedna decenija da se ta borbenost obnovi.
Kad se zaista odlučimo da se oslobodimo, pojaviće nam se saveznici.
Ranije - ne ! Oni koji se mogu kupit nemaju prioritet.
Preporuke:
6
3
59
četvrtak, 06 avgust 2015 17:35
petar nikolić
Ne mogu da shvatim saosećanje autora sa britanskom politikom i britanskim ambasadorom koji "prolaze kroz toplog zeca". Takođe ne shvatam implicitnu kritiku Vučićevog spoljnopolitičkog metoda koji izvanredno primenjuje licemernu, dvoličnu, podlu retoriku prema spoljnim faktorima i, za sada npr., sirote Britance, koji su više puta nedavno pisali i brisali, tera na verbalno pokajanje prema srpskom premijeru.
Preporuke:
3
2
60
nedelja, 09 avgust 2015 11:08
mian
Ne treba zaboraviti ni prijem Kosova u MOK
Preporuke:
4
0
61
nedelja, 09 avgust 2015 20:19
uh
Odlično sve rečeno i razjašnjeno. Ali uvek ima onih koji se prave "toše". Biće s ovim klovnom zlo i naopako dok ga se ne ratosiljamo.
Preporuke:
3
0
62
subota, 15 avgust 2015 03:24
Poštovalac NSPM
Tekst je istorijsko štivo i već sada precizno određuje staenje stvari u Srba, na žalost tragično. Podsetio bih da je moj stav nakon ''humanitarnog i slavodobitnog'' odlaska AV na poklonjenje - još uvek se ne zna tačno kome i čemu u Srebrenicu - bila smišljena subverzivna igra njegovih mentora iz M6 a to i danas tvrdim, potvrdu toga daje i ova analiza, jasno samo opširnije i sveobuhvatnije. Pitaju se komentatori gde je rešenje za ovakvu Srpsku katastrofu, zbunjenost je očigledna a još više sluđenost koja se medijski pothranjuje i istina prikriva daleko lakše nego pre 60-70 godina. Odgovor leži u borbi za našu državu Srbiju, a nosioci te borbe nisu pripanici novokomponovanih elita već se nalaze među političkom opozicijom sa nepomirljivim patriotsim opredeljenjem, zbog koga se i našla u nemilosti stranih gazda i izopštena iz vlasti ili nikad uspešna kao ''nepoćudna''. Dakle sve ono što jeste patriotski blok a ne ono što se zove tim imenom je rešenje. Živela Srbija.
Nemam reči.
Sve što je trebalo o AV rečeno je ovim tekstom.
Svaka čast!
Najveca istina izgovorena o Vucicu.
Ljudi, meni je stvarno fizicki muka I zlo kad vidim tu odurnu facu koja se provlaci po svim medijima I lupeta da li lupeta. Fuj
Zaista savršeno sažet opis lika i (ne)dela našeg "šćepana malog".
Verujem da je Vukadinović ovde ironičan.
Jer- mi nemamo opoziciju u Parlamentu, strane diplomate zdušno podržavaju Vučića iz svima jasnih razloga- radi šta su mu oni naredili, a Vučiću "nenaklonjeni" Bakić je duhovit izbor reči...
Bakić je sad "levičar" (mo'š misliti!?), po inerciji DS -preokreta, ideološka podvala decenije....
Sve konstatacije stoje.
Možda mu ovaj članak pomogne da se otrezni i izvrši korekcije u političkom delovanju, ukoliko nije prekasno.
Prvo pitanje oko teme " Vučić faktor mira i stabilnosti u regionu", i drugo analogija sa Miloševićem koji je takođe sebe nazivao, odnosno njegovi mediji, inspirisani jednom Klintonovom rečenicom iz Dejtona da je Milošević faktor mira i stabilnosti.
U vreme ranih devedesetih u celom regionu je postojala vrlo jaka obaveštajno bezbedonosna struktura JNA za koju ja smatram, da je vukla sve poteze u tadašnjoj jugoslovenskoj krizi. Tu podrazumevam ne samo dejstva JNA nego možda pre svega RAZDRUŽENjE, odnosno odcepljenja svih odcepljenih republika. Ne ulazeći u to ko je to RAZDRUŽENjE smislio JNA je bila glavni realizator te politike.
Milošević nije suštinski komandovao JNA niti je bio tvorac te politike, pogotovu ne u onom delu koje sadrži pitanje ...
Tako moćne faktore i mehanizme Vučić nema nikako.
Doduše, formalno on drži sve preostale službe u Srbiji, ali nisam siguran ko koga drži u šahu, službe Vućčića ili Vučić službe.
Bez obzira na to te službe dans nemaju uticaj u regionu, možda više region ima uticaj na te službe.
Drugm rečima, biti faktor bez mehanizma kontrole je samo za sebe šala koja dosiže do nivoa gubitka kontakta sa realnošću. Besmisleno je nekome ili sebi davati značaj "faktora" a imati praznu ruku.
Koga Vučić ima u Crmoj Gori. Ko će tamo da poleti i da ga posluša. Ili U Hrvatskoj. Neme baš nikoga. Ili u Republici Srpskoj.
Dodig mu se neće otvoreno suprostavljati jer je to sastavni deo dugoročne politike, u kojoj je Srbija majka, a na majku se ne diže ni glas ni ruka.
Bosić i ostali, Ivanić će ga podržavati samo u onim slučajevima kda im centrala, a centrala je Merkel, kaže da ga poslušaju.
Zaključujem, u "regionu" Vučić nije nikakav faktor, nego klovn. KLOVN. Nažalost ne veseli klovn, nego zli klovn
Ovdje je nebitan Vučić .
Ovdje narod mora da shvatu koju su mu ulogo namijenili . A onda je lako shvatiti što rade Vučić ili ovi prije njega .
Na žalost , ovdje uvjek misle da se može pronaći srednji put , izmedju smrti koju vam nude i života kojem bi trebalo da se teži , nadam se da je to još uvijek neosporno i ako je narod toliko sludjen i ubijen u pojam da je i ovo upitno .
Tek kada društvo donese jasnu odluku da što i kako želi može krenuti putem spasenja .
Da se ne zavaravamo nema nikakvih garancija da će se tim putem stići do cilja i da će biti lagan ali je valjda svima jasno gdje dosadašnji put vodi .
Najgore je kada dželat hvali žrtvu da ide u dobrom pravcu .
n.n.
- Briselskim sporazumom je faktički predao Kosovo na tacni separatističkoj Tačijevoj bandi
- Obavezao se na prihvat izbeglica nepoželjnih u EU a koji će preplaviti Srbiju i promeniti i etnički i religijski sastav zemlje i od nje napraviti lager za nepoželjne u EU
- Lišio je i lišava Srbiju energetske sigurnosti jer je baš zbog njega i njegovog slugeranjskog ponašanja najvećim delom i uništen projekat 'Južni tok'.
- Predajom Telekoma i EPS u nemačke ruke uništiće preostale izvore finansiranja budžeta i sigurnost komunikacija države i vojske i policije i olakšati svaku stranu kontrolu i agresiju.
Nabrojani su samo najgori primeri upropašćavanja Srbije pod dirigentskom palicom ovog lažnog cara Šćepana malog napravljenog u kuhinjama stranih službi.
Narodu treba reći istinu potpuno otvoreno a istina je da mu preti totalno istrebljenje i nestanak ako ne progleda.
Da li je nakon svih iskustava u XX vijeku moguće izvući zaključke kako dalje ?
Po meni je sve ovo što se radi najblaže rečeno pogrešno .
Zapad je razbio bivšu SFRJ i na njenoj teritoriji napravio države koje ne mogu da samostalno opstanu .
Jedinu koja bi to mogla , Srbiju , uništavaju do beskonačnosti a sve ostale svoje tvorevine žele da natovare na grbaču Srbije .
Po meni je ovo toliko očigledno da bode u oči .
Srbe opijaju pričama o saradnji i integracijama a ne dozvoljavaju im da uvide da su sve te sardnje na njihovu štetu .
Ne daj Bože da neko spomene izolaciju , odmah bi ga svi popljuvali a jedini spas je stisnuti se u se i u svoje kljuse .
Srbi se uporno nadaju da će im neko omogućiti da učestvuju u fer igri a na svakom koraku ih sapliću , od protivničkih igrača do sudija i publike .
Sve dok je u Beogradu vlast koja neće krenuti u ovom pravcu Zapad će je podržavati , vlas ne Srbiju .
Željko Cvijanović je šampion naprednjačkog spinovanja, uvek bio i biće. Negde pred one ključne izbore na proleće 2012 Slobodan Antonić i Đorđe Vukadinović objave par tekstova u kome praktično jedini tada na patriotskoj sceni uz možda Dveri upozore da su naprednjaci trojanski konj i samo musava varijanta žutih. Istog trenutka skoče svi ovi isti koje je Đorđe pomenuo u ovom tekstu od Cvijanovića, Pečata, Raduna i Anđelkovića da iznose kojekakve budalaštine kako je NSPM samo ispostava žutih, kako se ruši opoziciono jedinstvo i kako to oni rade za nečiji interes itd itd. Naravoučenije evo vam ih i sada tri godine posle isti ti naprednjački navijači u patriotskim medijima kako se upinju da prikriju i u raznorazne geopolitičkr lagarije i oblande uviju ovu nakaradnu vlast sa sve Vučićem na čelu. Na žalost te sitne male prodane duše i kvazipatriote koje šene na naprednjačke komande su možda i rak rana patriotske medijske scene jer ima dosta onih koji im i dalje veruju.
Za razliku od većine na sličnim javnim poslovima koji postaju neshvatljivi po pitanju doslednosti i ispravnosti a sve shvatljiviji po pitanju nekih koristi bilo koje vrste.
Tako i mi koji smo sličnih zapažanja imamo sve manje i manje prilika da,osim na ovom sajtu, naiđemo na poštene i stabilne analitičare kojima možemo bar verovati.Mišljenja sam da ovde pripada i g.S.Antonić.
Naprotiv neki uređivači sajtova koji su me isto privlačili sličnim zapažanjima društvenih prilika u Srbiji počinju da gube oštrinu u kritici i sve više pravdaju sramotu Srbije oličenu u premijeru.
Sve je lepo rečeno, osim ovoga što se odnosi na Milana Stojadinovića. On nikada nije bio fasciniran Rajhom, već isključivo novcem i načinom kako da ga stekne. A to je umeo. Šta ovaj ume i kakva mu je ekonomija???
Mada, ruku na srce, budući da je u Šešeljevoj mini istoriji radikalskih ideja Stojadinović dobro prošao, i recenzent te knjige je morao biti upoznat s njegovim likom i delom. Protokol Angeline posete je nevešta kopija (sa sve folkloristima) dočeka koje je poslednji slobodni premijer Jugoslavije priređivao strancima.
Pitanje je: Kad će Vučić na Mauricijus, da malo danemo dušom?
Zato su mi sve manje jasne ove analize koje u odnosu na polititicke prilike u Srbiji zauzimaju isti, iskljucivi Vucico -centricni rakurs, po formi se uopste ne razlikujuci od npr. nekog od istrazivanja Vucicevog rejtinga. Pri tome se objektivne politicke prilike, analiza njihove slozenosti, raspolozivih politickih alternativa, uzima u obzir taman ako je u vezi sa Vucicem. Naglasak je pogresan. Nije nas problem Vucic, vec prilike koje su ga iznedrile.
-malo otvorenog flerta sa titoizmom i nesvrstanošću -dosta stojadinovićeve fascinacije „nemačkom disciplinom“ i Trećim Rajhom.
-po potrebi, malo je Milošević, a malo Đinđić.
-dekorativni materija, onaj koji se saginjati neće
-još malo dekorativnih supstanci,spreman da svakome, od Putina do Amerikanaca, skreše sve u lice
-još malo dekorativnog emulgatora, nezgodan sagovornik“
-značajan deo,mek kao pamuk,
-u većim količinama, kooperativniji od najkooperativnijeg lidera DOS-a,
-u većim količinama, snishodljiv do mazohizma.
-dosta nezrelog zanesenjaštva,gotovo dečačka zaljubljenost u Nemačku i nemačku kancelarku, .
Vucic samo u svome stilu glumi odavno napisani scenario. To je isti scenario koji se odigrava od 2001.Vucic je prihvatio da nastavi gde je Tadic stao.Vucic bezpogovorno izvrsava sve zacrtane tacke scenarija.Bez pogovora.Sve ostalo je predstava za narodne mase.
Nema potrebe za bilo kakvom analizom, valjda živite u ovom košmaru zvanom Srbija?
Odgovor na Vaše pitanje je vrlo jednostavan: sjebali smo celu državu.
Svako od nas je ovom procesu dao svoj doprinos činjenjem ili ne činjenjem. Ovo je na žalost istina.
Svi se pitamo šta dalje?
Da to primerom pokažem: ako na presu stavite lim i od toga lima izvučete nošu, nju posle ne možete da prepravite nikakvim postupcima u nešto drugo, naprimer čajnik, šolju, serpicu,.... morate tu nošu da ponovo pretopite i od nje napravite nov lim za dobijanje novog predmeta.
Sad ovaj čisto mašinsko-metalurški primer prebacite u sferu društva i kazaće Vam se samo šta treba raditi. Pitanje je: ima li ko to da započne i sa kime da krene na taj put?
Ma nije on problem, lako je takve naci ovde u Srbiji. Problem je sto nema mogucnosti da nam bolji dodju na vlast i vode suverenu politiku.
Vucic je domaci rezultat svetskog balansa sila na Balkanu. On jase gde mu gazda kaze, ali je prisiljen od istih da posle "100 muslimana za jednog Srbina" ipak lepo ode tamo na junacko kamenovanje, a da onda odmah pozove Izetbegovica da mu pokaze da nije ljut na njega pa da mu Bakir za to lepo oprosti sto su ga ipak malo tukli po Srebrenici i okolini!
To sto toliko voli Andju Mrkulju je stvar licnog ukusa posle promene svesti: naime mora se pokazati veci katolik od pape, to jeste veci protestant od Lutera.
Ali sve dok Rusija ne odresi kesu i vise ulozi u Balkane, nema mogucnosti da dodju neki novi i menjaju ovo stanje stvari. Stoga ce jos dugo Vucko ovde poziveti izgleda, i ima da se naslusamo njegove pameti.
Gospodin Nenad uspjeva da da najbolje komentare kada je gospodin Vučić u pitanju .
Doduše , ne znam da li sam u pravu jer ja već odavno njegove komentare doživljavam kao vrhunsku satiru a ako griješim ... nema veze .
I ovog puta je čovjek u pravu .
Vučić je slika prosječnog stanovnika Srbije .
Nekada veliki nacionalista pa sabijen u mišju rupu dolaskom DOS-a ... sada može da diše punim plućima samo ne zna ni sam što hoće od sebe .
Srbovanja se umorio a dobilo se i batina .
Evropa više ne djeluje kao neka Baba Roga .
On je rad da sjedne i zapjeva sa svima sa kojima je ratovao ...
Da saradjuje ...
Samo , sve ovo u realnosti nema veze sa činjenicama .
Evropa je blijeda sijenka nekadašnje ideje , na umoru .
Od saradnje i pomirenja sa druge strane se mogu očekivati samo saplitanja , podvale i prevare .
Vučić je samo mjera poremećenog stanja svijesti u narodu koji ne zna kuda dalje .
Zbog toga on može da radi sve ovo što radi .
Zar su to komentari. Zlata vredi, otvorio nam oči. Sve novost do novosti koje nismo znali.
Vukadinović piše znalački, predviđa. To je vrednost njegovih tekstova i analiza.
A sjajan - ne znači ništa, kao ni potpisujem (tuđi stav)
NSPM je danas ogledalo šta nam se dešava. Nema zavijanja i uvijanja. Ponekad nešto uđe što nas nervira, ali - ima mesta i za one kojima ovde nije mesto.
A ovaj kad nas sahrani, ostaćemo i konačno takvi. Laka nam zemlja!
Ali sto je najbitnije, analitika koja Vucica neprestano drzi u sredistu makar ono bilo i krajnje negativno i kriticko, zapravo posredno povladjuje Vucicu u njegovoj megalomanskom propu.
Primećujem- da ga ponestaje za one, kojima jeste. Počinju da slabije podnose kritički upis.
Zamor, izgleda...
Suma sumarum kroz Vukadinovićevu analizu ,rekao bih da je pre u pitanju političko lakrdijaštvo . I okruženje vučkovo - pajaci . Što je u duhu sa nemačkom koja vuče konce upravljanja Vučkovim postupcima - pravi harlekin . Nema tu Miloševićevskog autoriteta državnika ,koji je mogao na ušću da animira 1,5 milion ljudi . Smešno je vršiti poređenje Slobe sa ovim zelenkom . Uopšte je neumesno ovaj konlomerat nazivati vlašću . Utoliko smo mi smešniji što trpimo ove pro-zapadnjačke pajace da nam prodaju m... za bubrege .
"Sve u svemu, milina. Igraš na Nemce i ne možeš da omašiš."
Slažem se da tu nema omaške...ali samo ako se naplati dividenda i ostvari profit nad nemačkim kompanijama koje smo generalno zastupali više od pola veza, a sad se zakačili za rep kao kakve ptice ( da ne kažem kao ludi za brašno)...
Evo, dajem svoje predmete ko hoće da uradi superanalizu....za početak....ma nisu Ameri baš toliko glupi...
-"sve dok Rusija ne odresi kesu i vise ulozi u Balkane, nema mogucnosti da dodju neki novi i menjaju ovo stanje stvari. Stoga ce jos dugo Vucko ovde poziveti izgleda, i ima da se naslusamo njegove pameti."-
Prema ovima, sve se radi o podmićivanju-a nikad o kvalitetu generacije jednoga naroda!
Nemci bolje podmićuju,ergo,oni vladaju Srbima. Kad bi Putin samo 'odriješio bolje kesu', sad bi vladao ko? ...pa Koštunica?
Slijepci nikako da uvide da ono što je bilo borbeno i nepodmitljivo kod Srba, bilo je uništeno 5og Oktobra,2000 - i da će bit potrebno još najmanje jedna decenija da se ta borbenost obnovi.
Kad se zaista odlučimo da se oslobodimo, pojaviće nam se saveznici.
Ranije - ne ! Oni koji se mogu kupit nemaju prioritet.