Radi takvih kakav je Kostas Duzinas Grčka i jeste tamo kde jeste. Dotični gospodin iako je več davno prošao mladenačke dane i godine još uvek ne razumije ni osnovne prirodne činjenice da jednakost ne postoji u stvarnosti i da je najviši nivo koji je moguče postiči jeste jednakopravnost. A kako ko koristi svoja prava jeste stvar svakog pojedinca.
Preporuke:
5
62
2
sreda, 25 mart 2015 15:50
LIBERAL
Veoma poučan tekst. Nažalost, plašim se da će ga malo ko od lokalnih "donosioca odluka" razumjeti. Njima je važno da traju što duže na vlasti i da slušaju što im centri, o kojima govori i ovaj profesor, narede.
Preporuke:
34
2
3
sreda, 25 mart 2015 16:23
Anka Krajina
- interesi jakih postaju univerzalni moral koji se upotrebljava u cilju opravdavanja imperijalizma...
- štampa može imati ubilačku moć kao i tenkovi i bombarderi.
Okusili, probali, uverili se i još uvek kusamo.
Preporuke:
42
1
4
sreda, 25 mart 2015 16:38
realno
Vrlo značajan i dobar tekst, tj. intervju. Hvala gospodinu Duzinasu, kao i njegovom domaćinu i autoru intervjua g. Slobodanu Divjaku.
Preporuke:
29
3
5
sreda, 25 mart 2015 16:52
Da da...
.. i svaka cast, svaka mu se pozlatila!!!
Preporuke:
21
4
6
sreda, 25 mart 2015 17:07
Marko
Pa šta ako 1% poseduje 50% svetskog bogatstva?
A rešenje osim nasilje da se to ''izbalansira'' praktično je nemoguć. Jer, tih 1% je malo mnogo je više onih koji imaju manje i koji zahtevaju ''pravednu redistribuciju''.
Jedino država može da im udari razne poreze i takse gde bi tih 1% 1.prestalo da bude u biznisu i lepo živeli igrali golf i otpustili sve radnike 2. otpustili 70% radnika a onima koji ostanu smanjiti plate. I šta bi dobili? Uništenje bogataša nije rešenje. Nikako ne mogu da sagledam benefite od uništenja ''zlog kapitalizma'' koji je jedini moralan sistem.
Preporuke:
5
38
7
sreda, 25 mart 2015 17:32
Apatinac
Eto ga vraže, svaka zverka pokaže trag u snegu,a
snega ni na vidiku. Sad znamo da Sirizu pored Amerikanaca protežiraju i Britanci(a bilo bi čudo da nije tako)!
Preporuke:
4
24
8
sreda, 25 mart 2015 17:54
Golub
Na moju veliku žalost, nema nade da će Siriza uspeti. Evo i zašto mislim tako:
Na pitanje Nevena Cvjetičanina danas u Medija centru da li će se Grčka (Siriza) okrenti Rusiji i Kini u porazi za alternativom, prof. Duzinas kaže - to vam je kao kada biste birali između kancera i infarkta (citat).
On je dalje objasnio da će Grčka saveznike tražiti u Evropi, uzdajući se valjda u Španiju, Italiju, Portugaliju...
Međutim, izbori u Španiji su tek u decembru, pa ako Podemos bude pobedio na njima, veliko pitanje je da li će Sirizina vlada do tada opstati. Za prethodnih dva meseca ništa nisu uradili od onoga što su obećali, već su nastavili tamo gde je stao Samaras.
Dakle, budimo realni, ako Cipras stvarno misli da ne treba da traži savezništvo Rusije i Kine, onda su mu premijerski dani odbrojani, a posle njega će verovatno na scenu stupiti Zlatna zora.
Ako Cipras bude tražio rešenja u okviru sistema EU, onda će biti ne samo poražen, nego i ponižen.
Toliko od mene.
Preporuke:
29
4
9
sreda, 25 mart 2015 18:02
Reddy
Fascinira izjava profesora kako su ljudi još uvek pod magijom neoliberalne doktrine. Naravno, što kasnije bude buđenje mamurluk će biti teži. Ali, sudar sa stvarnošću je neizbežan. Drugim rečima, REVOLUCIJA i to najverovatnije sa mnogo žrtava što će biti srazmerno broju onih koji danas ništa ne shvataju. To je već prirodni zakon.
Preporuke:
16
6
10
sreda, 25 mart 2015 18:19
namcor
" Politika štednje je prepolovila plate i penzije, smanjila minimalnu najamninu, osakatila zakone o zaštiti na radu, ukinula kolektivno pregovaranje, otpustila veliki broj državnih službenika"
Deluje li vam ovo poznato? Zar se upravo ovo, sada, ne dogadja kod nas? A nas se veleuceni Premijer kune u MMF. A i oni njega hvale. Zasto? Pa da i nas svedu na robove u sopstvenoj zemlji. Evo, koliko juce, opet dobismo kojih par stotina miliona DUGA od Svetske banke. A ko ce to da vrati (i kada)? U zemlji Srbiji, sa najdestruktivnijom i veleizdajnickom klikom na celu sve je na prodaju: Telekom, EPS, Aerodrom Beograd....ma sve, samo neko da kupi. Boze, zasto si me kaznio pamecu! Da bar ne vidim i ne znam sta se dogadja, pa da odzivim svoje u miru! Porazi se na sva zvona proglasavaju pobedama (aranzman sa MMF), a pobede ne smeju ni da se pomenu (ni u jednom govoru nasih zvanicnika, u vezi bombardovanja Srbije, niko nije ni pomenuo sve one heroje, koji NISU porazeni na bojnom polju!)
Preporuke:
23
1
11
sreda, 25 mart 2015 18:39
Marko
Kao što napisa brzi jednakost je nemoguća jer ljudi po svojoj prirodi nisu jednaki. Čak nisu jednaka ni dva rođena brata od iste majke i oca. Profesor predaje studentima iz iste knjige, isto svima priča ali na kraju neko dobije 10 a neko padne ispit. Ljudi se razlikuju po izgledu, intelektu, sklonostima, manama, vrlinama...jednakost je nemoguća jer se kosi sa prirodom. Jedina je moguća jednakost pred pravdom, jednakost zaštite imovinske sigurnosti i bezbedosne(vojska - policija).
Pogotovo materijalna jednakost je nemoguća, jer ako uzmemo onima koji stvaraju vrednost i podelimo onima koji ne to je i dalje nejednakost / nepravda.
Preporuke:
7
25
12
sreda, 25 mart 2015 18:56
Apatinac
@Golub
A da nije možda naivno očekivati drugačije odgovore od nekog ko je stekao univerzitetsko obrazovanje te postao statusni građanin V.Britanije?
Šta bi ste vi da "oplete" "momački" po gazdama.
Takve stvari se dešavaju samo u filmovima..
Pozdrav i svako dobro
Preporuke:
5
9
13
sreda, 25 mart 2015 19:51
MrGood
U jednom delu se slazem. Mi nismo isti ( a i ne bi bilo zanimljivo). Nismo isti po polu, talentima, boji koze, veri, naciji...itd..itd..
Ali, negde smo isti po zivotnim potrebama! Svima treba vazduh, voda i nesto hrane. I zbog cega, onda, da stotinak ljudi kontrolise 90% sviha materijalnih dobara na svetu (podatak da je to samo 50% je pogresan). Zbog cega bi, samo da bi njima ugodili, dovodili svoj narod u poziciju duznickog ropstva? Nikoga MMF nije izlecio..samo ga je uvukao u stanje zabe, koja pralizovano ceka da je zmija proguta...Ako je to ono za sta su nasi preci ginuli, onda ne zasluzuju ovakvo potomstvo. Njima na slavu. Nama na sramotu i vecni sram! Na zalost, istina je da su tada najbolji izginuli a sacuvale se fukare...
Preporuke:
15
0
14
sreda, 25 mart 2015 19:52
@Apatinac
Hvala na pozdravu i lepim željama.
Hteo sam da saopštim upravo ono što sam napisao.
Između ovoga što je Duzinas rekao (Rusija:kancer i Kina:infarkt) i momačkog "pletenja" po gazdama postoji nepregledno more mogućnosti, barem se meni tako čini.
Siriza je dobila glasove zahvaljujući obećanjima da će se otrgnuti od gazda koje Grčkoj lome kičmu, tako da je za mene njihovo delovanje od dolaska na vlast veoma razočaravajuće.
Iskreno, očekivao sam da će imati više hrabrosti.
Ali to je samo moje mišljenje sa kojim ne morate da se slažete.
Preporuke:
11
4
15
sreda, 25 mart 2015 20:04
Apatinac
@Golub
U velikoj meri delim vaše stavove.Možda sam malo nespretno napisao komentar.Svejedno i vi vidite da stvari uopšte nisu onakve kakvim su se u početku prikazivale.Pojava informacija da iza svega stoji Soroš,a i stavovi ovog Grčkog Engleza sve objašnjavaju.
Pozdrav
Preporuke:
4
11
16
sreda, 25 mart 2015 20:34
Golub@Apatinac
Iskreno sam se ponadao kada sam pročitao program Sirize i kada sam slušao Ciprasove predizborne govore. Nisam zaboravio da je bilo reči i o zatvaranju (proterivanju)NATO baza iz Grčke. A onda na moje veliko iznenađenje po dolasku na vlast Siriza postaje kooperativna. Nisam gubio nadu, ubeđujući sebe da je to možda samo deo taktike i da im je potrebno još vremena da bi počeli da ostvaruju svoje zamisli.
Ali danas me je Duzinas šokirao izjavom da je Rusija isto što i kancer. Ako je najjači protivnik zapadnog imperijalizma zaista nepoželjan saveznik za Sirizu, onda je u pravu bio legendarni Manolis Glezos kada je uputio izvinjenje javnosti, jer je bio deo "iluzije" zvane Siriza.
Uskoro će proći i prvih 100 dana vlade, pa ako do tada ne budu ništa uradili onda komotno mogu da raspuste skupštinu.
Preporuke:
16
3
17
četvrtak, 26 mart 2015 00:33
cmok Toronto
Nama zavrću mozak,svest i pod svest.10 osoba od 6 milona znaju to..Sledećih 10 god. uživaćemo u lijepim lažima i u preziru samoga sebe.Za mlađe od 20. nema veze...to više nisu naša dijeca.Ako je za utehu...rođeni u socijalizmu i umreti u lažnom kapitalizmu..je ipak iskustvo..vredno zaborava...Ako nešto ne probamo da promenimo..i na ličnoj osnovi...Dok nas još ima..Ubiće te tuga,rak,ili drogirani sin ili sam sebe zbog kukavičluka..sebičnosti i nedostatka dostojanstva.Matori smo idealisti još iz detinjstva da bi danas bili lepe k...Osim Predsednika Vlade..I tom balavcu dozvoliti da nam okreće ringišpil je samo naša slabost.Kreni u šetnju svaki dan...dobro je za živce i loši kolesterol.
Preporuke:
8
1
18
četvrtak, 26 mart 2015 04:12
Sarajlija
Treba imati u vidu da SIRIZA podriva celi sistem i tkaođe treba imati uvidu da su i Rusija i Kina deo tog sistema. Nije cilj Sirizi da ispadne junačina i u pravu, a da ostavi 11 miliona Grka gladnih. Cilj Sirize je da ruši sistem iznutra jer realano SIRIZA ima najviše saveznika upravi u toj EU. Mi imao iskrivljenu sliku o EU, gledajući i slušajući birokratske šarlatane iz Brisela. Siriza bi sigurno pobedila i u Francuskoj, i u Španiji i u Italiji i u Srbiji, najverovatnije. I na tu kartu oni idu. Jedna revolucija u Grčkoj bi samo išla na ruku bogatašima i Imperiji. Tiho i lagano podrivanje neoliberalnog kapitalizma je ubojitije oružje. Siriza pored Nemačke trenutno ima najveće neprijatelje upravo u Grčkoj, gde razne Čede, Kandićke, novinari..brane sistem i Imperiju.SIRIZA mora sve to da izbalansira i da nametne svoj ritam a da istovremeno ne pogorša već katastofalno stanje u Grčkoj. Delovanje Duzinasa i mnogih drugih intelektualaca širom Evrope može umnogome da pomogne u toj brobi.
Preporuke:
7
3
19
četvrtak, 26 mart 2015 10:06
gavrilo
otvoreno, kratko i jasno ko su krivci i za što se bore što je svijet ovakav kakav jeste gdje je Bog - novac.sada je na redu Rusija da se slomi ili da se Čovječanstvo vrati Čovječanstvu!
Preporuke:
3
1
20
četvrtak, 26 mart 2015 11:30
ser joška
Golub@Apatinac
A Rusija inače nije infarkt a Kina nije kancer
"pozdrav ii svako dobro"
Preporuke:
0
10
21
četvrtak, 26 mart 2015 11:31
ser joška
"REVOLUCIJA i to najverovatnije sa mnogo žrtava"
znate li vi crveni nešto drugo osim proizvodnje žrtava?
Preporuke:
1
8
22
četvrtak, 26 mart 2015 11:49
ser joška
Sarajlija aferim
Preporuke:
0
3
23
četvrtak, 26 mart 2015 12:04
Mornar Popaj
Ser Joška,Reddy i još po koji nik nejm,rekao bi čovek da vas je mnogo,ali adresa je ista ,Rđava!
Jel tako gazda Jozef?
Preporuke:
6
3
24
četvrtak, 26 mart 2015 14:37
ser joška
bravo popaje, a ja se svađam sam sa sobom.
volim te što pažljivo čitaju
Preporuke:
1
5
25
četvrtak, 26 mart 2015 16:34
diogen
NSPM uvek koristi levičarski korpus kritike zapada i imperjalizma, zato što jeste autentičan, ali sa nacionalne pozicije. danas kad čitaš desničarske i naconalističke novine i publicistiku svi kradu od levice, naročito njenu anti-imperijalnu i suverenističku poziciju, al samo u argumentativnoj i polemičkoj ravni, odvajajući je od internacionalizma. nacionalizam danas samo privremeno ima suverenističku dimenziju, i srednejročno vodi u izolaciju, naročito zemlje koje nisu autarhične. Budite dosledni nacionalizmu i razvijte svoju, autentičnu kritiku imperijalizma, a prestanite da podlo kradete internacionalisitčke ideje za nacionalstičke potrebe, kad vam je to potrebno..
Preporuke:
4
3
26
četvrtak, 26 mart 2015 16:46
Mornar Popaj
Ser Joška,Reddy , ne samo što ih ti voliš, voli ih i Oliva.Zar ne her Jozef?
Preporuke:
1
2
27
četvrtak, 26 mart 2015 21:47
Riga od Fere
Jedan grčki analitičar koji se očigledno ne slaže sa londonskim profesorom grčkog porekla, napisao je sledeće: "Pare smo primili, pare treba i da vratimo." (Τα λεφτά πήραμε, τα λεφτά πρέπει να δώσουμε πίσω.")
Nema tu nikakve filozofije, samo surova stvarnost.
Preporuke:
3
2
28
četvrtak, 26 mart 2015 23:49
Neko iz mase
@diogen
Vaša kritika kao da dolazi iz svemira. Govorite kao da srskom narodu i Srbiji nije ugrožen suverenitet i da eto Srbi sede u salonu i trućaju malo o svetskoj politici pa u nedostatku svojih ideja malo kraduckaju tuđe. Mi svi samo želimo da budemo gospodari svoje sudbine, gospodari u svojoj zemlji. To isto želimo i drugim narodima (tu se znači internacionalizuje to pitanje). Sasvim sam siguran da bi od trenutka kada bismo povratili svoj suverenitet bilo mnogo razlika po pitanju kako dalju...i koji koncept organizacije države treba da sledimo. Ni jedan patriota ne želi da zavlada fašizam ni kod nas, ni u bilo kojoj drugoj zemlji na svetu. Isto važi za komunizam. Dakle, u toj sredini se traži rešenje a osnovna zvezda vodilja je sloboda. A vi tu zvezdu mešate sa vašom petokrakom. Da je PASOK imao hrabrosti da se odupre Imperiji, mi bismo podržavali PASOK, jer želimo isto ono grčkom narodu što želimo i sebi - SLOBODU.
Preporuke:
1
4
29
petak, 27 mart 2015 00:05
@Riga od Fere
Jedan grčki analitičar koji se očigledno ne slaže sa londonskim profesorom grčkog porekla, napisao je sledeće: "Pare smo primili, pare treba i da vratimo."
Odlično! Pa neka vrati onaj ko ih je i primio. Neka vrati korumpirani političar koji je od provizije kupio jahtu a ne običan građanin koji od milion evra pozajmljenih na njegovo ime, nije video ni celih sto.
Preporuke:
4
0
30
petak, 27 mart 2015 10:06
diogen
Neko iz mase
prpoznajem dobronamernost u vašem komentaru, i slažem se sa većinom stvari.. samo to nije ništa drugačije od onog što ja govorim.. Emancipacija naroda može da se desi tek internacionalizmom, koji je solidaran i antiimperijalisitčki.. problem je što je nacionalizam, politički, kontraproduktivan i izolacionistički, i on je samo destuktivan odgovor na realnu ugroženost, koja je kulturna, ekonomska, politička i svaka druga.. moj problem je što, "kad se krade" emancipatorski diskurs levice, uzima se selektvino, kao da on nije jedan sveobuhvatni i vizionarski pogled na svet.. a on to jeste
Preporuke:
4
1
31
petak, 27 mart 2015 14:06
diogen
uostalom, simptomatično je što nacionalizam nije razvio svoju autentičnu misao, i kao takav se pretvara ili u korporativizam, populizam, pa i u svom ekstremnom obliku u fašizam. Njega obilci izrabljivanja ne zanimaju, već samo kolektivitet, ustvari zanima ih na nivou populizma i klijenitlizma. Nije slučajno što u tzv patriotskim medijima,nikad ne vidiš ekološku misao, (iako je svet na rubu ekološke katastrofe), ugnjetavane manjine (osim svojih, koje su isto tako ugnejtavane).. itd Ovde sam pročitao čak jedan tekst o feminizmu sa gomilom navodnih dokaza da žene nisu ugrožene. Ne da nema pojma o raznim strujama feminizma, koje su međusobno veći neprijatelji nego u odnosu na druge, što pokazuje neznaje i teorijsku dezorjentaciju. Toliko je kratkovida inteligencija u srbiji da je to zastrašujuće.. počev od nacionalista, liberala, pseudo ngo-levice i drugih.. rezentiman je ogroman, paralizirajući, i sve se svodi na spašavanje presotalog dostojanstva, ali totalno na malograđnski način
Preporuke:
4
1
32
subota, 28 mart 2015 05:34
Bob
Redudu
Mnogo žrtava? Kako bi se ti naslađivao, baš onako revolucionarno lumpenproleterski. Šta predlažeš, par hiljada nuklearki? Dopuni skladište, neće biti izlaska bar 3 godine.
Preporuke:
2
7
33
subota, 28 mart 2015 10:05
Reddy
@Bob
Revolucija traži žrtve samo u onoj proporciji koja odgovara količini gluposti koju o njoj izvaljuju kojekakvi fićfirići. Dobro, ti se ovde baviš sasvim uobičajenim serbijanskim podmetanjima. To ti je genomski predznak, napravljen si od anadolijsko-šumadijske kombinacije, eventualno sa nekim primesama. Šifra više nego prepoznatljiva.
Preporuke:
7
2
34
utorak, 31 mart 2015 03:10
Bob
Redudu, već smo apsolvirali ko je ovde anadolski uljez. Sam si priznao odakle ti je poreklo.
Preporuke:
1
4
35
petak, 03 april 2015 07:43
Crno prolece
kakvo crno prolece...u Grckoj od 2 marta 22 politicka zatvorenika strajkuje gladju, a policija idalje hapsi one koji protestvuju i solidarisu se sa njima...ispred parlamenta je prostrt crni tepih...a mnoge javne zgrade ukljucujuci univerzitete, kancelarije Sirize,radio stanica... su okupirane od strane protestanata koji zahtevaju ispunjenje zahteva strajkaca. (ukidanje antiteroristickih zakona,koji su doneti po ugledu na USA zakon posle 11.septembra ukidanje zatvora tipa c,visoke sigurnosti za politicke zatvorenike levice, pustanje na slobodu rodjaka optuzenih koji su uhapseni...itd.) takodje u logorima za imigrante veliki broj imigranata strajkuje gladju.
- štampa može imati ubilačku moć kao i tenkovi i bombarderi.
Okusili, probali, uverili se i još uvek kusamo.
A rešenje osim nasilje da se to ''izbalansira'' praktično je nemoguć. Jer, tih 1% je malo mnogo je više onih koji imaju manje i koji zahtevaju ''pravednu redistribuciju''.
Jedino država može da im udari razne poreze i takse gde bi tih 1% 1.prestalo da bude u biznisu i lepo živeli igrali golf i otpustili sve radnike 2. otpustili 70% radnika a onima koji ostanu smanjiti plate. I šta bi dobili? Uništenje bogataša nije rešenje. Nikako ne mogu da sagledam benefite od uništenja ''zlog kapitalizma'' koji je jedini moralan sistem.
snega ni na vidiku. Sad znamo da Sirizu pored Amerikanaca protežiraju i Britanci(a bilo bi čudo da nije tako)!
Na pitanje Nevena Cvjetičanina danas u Medija centru da li će se Grčka (Siriza) okrenti Rusiji i Kini u porazi za alternativom, prof. Duzinas kaže - to vam je kao kada biste birali između kancera i infarkta (citat).
On je dalje objasnio da će Grčka saveznike tražiti u Evropi, uzdajući se valjda u Španiju, Italiju, Portugaliju...
Međutim, izbori u Španiji su tek u decembru, pa ako Podemos bude pobedio na njima, veliko pitanje je da li će Sirizina vlada do tada opstati. Za prethodnih dva meseca ništa nisu uradili od onoga što su obećali, već su nastavili tamo gde je stao Samaras.
Dakle, budimo realni, ako Cipras stvarno misli da ne treba da traži savezništvo Rusije i Kine, onda su mu premijerski dani odbrojani, a posle njega će verovatno na scenu stupiti Zlatna zora.
Ako Cipras bude tražio rešenja u okviru sistema EU, onda će biti ne samo poražen, nego i ponižen.
Toliko od mene.
Deluje li vam ovo poznato? Zar se upravo ovo, sada, ne dogadja kod nas? A nas se veleuceni Premijer kune u MMF. A i oni njega hvale. Zasto? Pa da i nas svedu na robove u sopstvenoj zemlji. Evo, koliko juce, opet dobismo kojih par stotina miliona DUGA od Svetske banke. A ko ce to da vrati (i kada)? U zemlji Srbiji, sa najdestruktivnijom i veleizdajnickom klikom na celu sve je na prodaju: Telekom, EPS, Aerodrom Beograd....ma sve, samo neko da kupi. Boze, zasto si me kaznio pamecu! Da bar ne vidim i ne znam sta se dogadja, pa da odzivim svoje u miru! Porazi se na sva zvona proglasavaju pobedama (aranzman sa MMF), a pobede ne smeju ni da se pomenu (ni u jednom govoru nasih zvanicnika, u vezi bombardovanja Srbije, niko nije ni pomenuo sve one heroje, koji NISU porazeni na bojnom polju!)
Pogotovo materijalna jednakost je nemoguća, jer ako uzmemo onima koji stvaraju vrednost i podelimo onima koji ne to je i dalje nejednakost / nepravda.
A da nije možda naivno očekivati drugačije odgovore od nekog ko je stekao univerzitetsko obrazovanje te postao statusni građanin V.Britanije?
Šta bi ste vi da "oplete" "momački" po gazdama.
Takve stvari se dešavaju samo u filmovima..
Pozdrav i svako dobro
Ali, negde smo isti po zivotnim potrebama! Svima treba vazduh, voda i nesto hrane. I zbog cega, onda, da stotinak ljudi kontrolise 90% sviha materijalnih dobara na svetu (podatak da je to samo 50% je pogresan). Zbog cega bi, samo da bi njima ugodili, dovodili svoj narod u poziciju duznickog ropstva? Nikoga MMF nije izlecio..samo ga je uvukao u stanje zabe, koja pralizovano ceka da je zmija proguta...Ako je to ono za sta su nasi preci ginuli, onda ne zasluzuju ovakvo potomstvo. Njima na slavu. Nama na sramotu i vecni sram! Na zalost, istina je da su tada najbolji izginuli a sacuvale se fukare...
Hteo sam da saopštim upravo ono što sam napisao.
Između ovoga što je Duzinas rekao (Rusija:kancer i Kina:infarkt) i momačkog "pletenja" po gazdama postoji nepregledno more mogućnosti, barem se meni tako čini.
Siriza je dobila glasove zahvaljujući obećanjima da će se otrgnuti od gazda koje Grčkoj lome kičmu, tako da je za mene njihovo delovanje od dolaska na vlast veoma razočaravajuće.
Iskreno, očekivao sam da će imati više hrabrosti.
Ali to je samo moje mišljenje sa kojim ne morate da se slažete.
U velikoj meri delim vaše stavove.Možda sam malo nespretno napisao komentar.Svejedno i vi vidite da stvari uopšte nisu onakve kakvim su se u početku prikazivale.Pojava informacija da iza svega stoji Soroš,a i stavovi ovog Grčkog Engleza sve objašnjavaju.
Pozdrav
Ali danas me je Duzinas šokirao izjavom da je Rusija isto što i kancer. Ako je najjači protivnik zapadnog imperijalizma zaista nepoželjan saveznik za Sirizu, onda je u pravu bio legendarni Manolis Glezos kada je uputio izvinjenje javnosti, jer je bio deo "iluzije" zvane Siriza.
Uskoro će proći i prvih 100 dana vlade, pa ako do tada ne budu ništa uradili onda komotno mogu da raspuste skupštinu.
A Rusija inače nije infarkt a Kina nije kancer
"pozdrav ii svako dobro"
znate li vi crveni nešto drugo osim proizvodnje žrtava?
Jel tako gazda Jozef?
volim te što pažljivo čitaju
Nema tu nikakve filozofije, samo surova stvarnost.
Vaša kritika kao da dolazi iz svemira. Govorite kao da srskom narodu i Srbiji nije ugrožen suverenitet i da eto Srbi sede u salonu i trućaju malo o svetskoj politici pa u nedostatku svojih ideja malo kraduckaju tuđe. Mi svi samo želimo da budemo gospodari svoje sudbine, gospodari u svojoj zemlji. To isto želimo i drugim narodima (tu se znači internacionalizuje to pitanje). Sasvim sam siguran da bi od trenutka kada bismo povratili svoj suverenitet bilo mnogo razlika po pitanju kako dalju...i koji koncept organizacije države treba da sledimo. Ni jedan patriota ne želi da zavlada fašizam ni kod nas, ni u bilo kojoj drugoj zemlji na svetu. Isto važi za komunizam. Dakle, u toj sredini se traži rešenje a osnovna zvezda vodilja je sloboda. A vi tu zvezdu mešate sa vašom petokrakom. Da je PASOK imao hrabrosti da se odupre Imperiji, mi bismo podržavali PASOK, jer želimo isto ono grčkom narodu što želimo i sebi - SLOBODU.
prpoznajem dobronamernost u vašem komentaru, i slažem se sa većinom stvari.. samo to nije ništa drugačije od onog što ja govorim.. Emancipacija naroda može da se desi tek internacionalizmom, koji je solidaran i antiimperijalisitčki.. problem je što je nacionalizam, politički, kontraproduktivan i izolacionistički, i on je samo destuktivan odgovor na realnu ugroženost, koja je kulturna, ekonomska, politička i svaka druga.. moj problem je što, "kad se krade" emancipatorski diskurs levice, uzima se selektvino, kao da on nije jedan sveobuhvatni i vizionarski pogled na svet.. a on to jeste
Mnogo žrtava? Kako bi se ti naslađivao, baš onako revolucionarno lumpenproleterski. Šta predlažeš, par hiljada nuklearki? Dopuni skladište, neće biti izlaska bar 3 godine.
Revolucija traži žrtve samo u onoj proporciji koja odgovara količini gluposti koju o njoj izvaljuju kojekakvi fićfirići. Dobro, ti se ovde baviš sasvim uobičajenim serbijanskim podmetanjima. To ti je genomski predznak, napravljen si od anadolijsko-šumadijske kombinacije, eventualno sa nekim primesama. Šifra više nego prepoznatljiva.