vreme je da se pogledamo u oci. Kako ovaj sarlatan i prodavac magle moze da vlada Srbijom. Opste je poznato da seselj nije nikog trpeo. OKO sebe je imao potrcka i grobera kragujevackog tomu diplomu i ovog prodavca magle priucenog malog spin doktora od feketica.Toliko o Srs nosiocu nacionalne ideje u Srba. Treba reci vucko je uradio mnogo gorih stvari po srbe za par godina neko sto je boris za svojih 6 godina vladavine. Nacionalno sam svestan ali uvek mi se gadila ta malogradjanska srs i njena sestrinska sns. BUKADJIJE iz srs su nazalost potpuno unistile nacionalnu ideju . Zato su oni kod slobe bili omiljena opozicija. IMA NESTO TRULOG U DRZAVI DANSKOJ A KOD NAS VAZI IMA NESTO TRULOG U SRPSKOM NARODU. Narod je marva a sa marvom tako se i postupa.
Препоруке:
100
34
3
недеља, 22 фебруар 2015 13:07
ja onako
Arazman ces dobiti jer oni zive od aranzmana. Ocekuj nove uslove.
Препоруке:
92
20
4
недеља, 22 фебруар 2015 13:36
роловер,роловер..
"До јуна или јула нама новац није потребан, осим за 'ролловер', односно за враћање старих кредита кроз узимање нових. Аранжман са ММФ-ом нам је потребан због сигурности, инвестиција"..
ха-ха-ха-ха!
Чак ни то не верујем.
Пре ће бити за плаћање КАМАТЕ на узете кредите.
Какви бре програми,какви бакрачи.
Преживљавате на обмани гласача и пресипању из шупљег у празно.
Па ни тај ММФ НИЈЕ БУДАЛА.
а свака будала би знала тако да води економију,узме кредит да врати кредит?!
А Мерцедеси,Сисе,авиони,камиони,само што нису дошли!?
У песмици"роловер",неко испада.
Препоруке:
115
2
5
недеља, 22 фебруар 2015 13:59
Југ Ковачевић
Што се брже изненади и разочара, брже ће пасти с власти...
Дакле...
Препоруке:
82
3
6
недеља, 22 фебруар 2015 14:01
Мирјана Ниш
На путу за Грчки сценарио са ММФ - ал ће разговори да буду тешки.
Од разговора зависи да ли ће Вучић остати на власти.
Погодите да ли ћемо се поново задужити за развој првреде или за развој Вучића и демократских НВО института.
Брука и срамота.
Стегнимо каиш, производимо и купујмо домаће. Остаћемо без игде ичега. Дужни смо ко Грчка.
Препоруке:
92
1
7
недеља, 22 фебруар 2015 14:06
Бошко
Сигуран сам да ћемо добити "аранжман" само што "аранжман" буде повољнији за тебе Вучићу биће неповољнији за Србију.
Како се клањаш где год одеш да би набацио себи неки "послић" и ућарио неку "провизијуцу" чуди ме већ како ти не отпадне глава са рамена "климоглавче".
Препоруке:
83
2
8
недеља, 22 фебруар 2015 14:22
ZEMUNAC
Da li postoji LAZ i obecanje koje do sada NIJE DAO.ovaj prevarant!MMF projekt okupacije Srbije,on povoljno ocenjuje jer je IZDAJNIK interesa ovog naroda i NJIHOV COVEK!Zasto je SIRIZA pòbedila i odbila kreditore,POSLE GODINA "POMOCI" MMF I EU?,a gdin Orban IZBACIO MMF iz Madjarske?Nema zemlje kojoj je MMF zaista pomogao,neka gdin VUCIC DA PRIMER,pogledajte Ukrajinu,koja je bila najbogatiji region u SSSR!Sto pre se treba resiti,na svaki NACIN,ove VLADE i OVOG COVEKA.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
86
2
9
недеља, 22 фебруар 2015 17:31
nenad
Vucic je ek. genije
Препоруке:
17
47
10
недеља, 22 фебруар 2015 17:48
Dokaz
све друго било би велико изненађење и разочарање
Ova izjava je dokaz da je decko ne zreo!! Zakocen negde u predpubertetu.
Препоруке:
67
4
11
недеља, 22 фебруар 2015 18:10
Panayotovich
Kvalitetan kadar ima Serbia umeju dobro da zvacu, lizu i sisayu.
Препоруке:
45
5
12
недеља, 22 фебруар 2015 19:50
Umpalumpa
На питање за шта би Србија могла да употреби тај новац, односно око милијарду евра колико ће на основу аранжмана бити доступно, Вучић је одговорио: "Заборавите на тај новац!"
Ma nemoj!? Mi da radimo, radimo, radimo, štedimo, štedimo, štedimo i da zaboravimo na novac.
То што ћемо имати милијарду коју можемо да искористимо, уопште нам није потребно. До јуна или јула нама новац није потребан, осим за 'ролловер', односно за враћање старих кредита кроз узимање нових.
Znači sve što smo uštedeli, daćemo belosvetskim zelenašima za rivolving na rivolving, a nama dug ostaje do daljnjeg i dogodine ćemo se opet mučiti i još više štedeti, da platimo rivolving na rivolving na rivolving.
Препоруке:
68
1
13
недеља, 22 фебруар 2015 19:59
Saša
Ono što je počeo Tito pa nastavili demokrati ...
Sada će Aleksandar Vučić morati da privede kraju .
Teško je i njemu ... kako da kaže istinu .
Zato se i angažuju ovi silni experti za laganje .
Hvali se da deficit treba da se smanji za milijardu ?
Pa naravno da treba .
Samo niko ne objašnjava kako da se smanji .
Prihodi neće biti veći , mislim na privredni rast , znači moraju se podizati nameti na stanovništvo i ostatke ostataka privrede .
I naravno ... mora još da se štedi ... još otkaza a najvjerovatnije i smanjivanja plata i penzija .
Ovo bi svakako neko morao da uradi a ova ekipa je tu gdje jeste zbog toga što očigledno najbolje prodaje narodu rog za svijeću .
Препоруке:
51
7
14
недеља, 22 фебруар 2015 20:00
pantelija
Верујем да ћемо добити одобрење директора ММФ-а, и то ће бити велики сигнал инвеститорима да долазе у Србију
E sad da mi neko može objasniti kakve veze ima zaduživanje zemlje sa investitorima i njihovog dolaska u Srbiju.
Sve mi se čini da smo ga sa tobom najebali dragi naš av, av.
Препоруке:
58
15
15
недеља, 22 фебруар 2015 20:07
Negator
Ima neistina. Gomila predrasuda. Ima ličnih stavova. Smrdi na korupciju. Sve ovo je politički štetno. Ne dao bog da se ovakve nesretne projekcije ( sve oko MMFa) počnu da ostvaruju. Govor je štetoćinski. Delovanje je štetočinsko. Vlada je štetočinska.
Ovaj put vodi nikud. Zalažem se da narednih 5 godina budemo pod kineskim protektoratom i da sledimo njihov model razvoja. Vi koji komentarišete, molim osvrnite se na ovu rečenicu.
Bez traga MMF!
Препоруке:
39
15
16
недеља, 22 фебруар 2015 20:11
Слоба је Српски херој
Обећања лудом радовања.ДОС је обећавао да се само скине СЛОБОДАН МИЛОШЕВИЋ одмах живот као у рају.Динкић,Тадић су обећавали мед и млеко.Вучић,Дачић и Николић су професионалци у обећавањима.
Препоруке:
47
14
17
недеља, 22 фебруар 2015 20:13
Djordje
Molio bih urednistvo,da ovog tipa stavljate na vesti u podne,a ne u noc ili ujutro.Dizete ljudima nerve pred spavanje ili pred pocetak dana.
Препоруке:
49
12
18
недеља, 22 фебруар 2015 20:14
žutilo
Zar vam se ne čini da je ovaj čovek nešto "žutno". Šta li je sa njim?......
Препоруке:
35
8
19
недеља, 22 фебруар 2015 20:16
Nikola
"hocu svoj deo necete da me prevarite" .
Jeftinije (po narod) bi bilo sve vas streljati , ako govorimo o politickoj ekonomicnosti i svetskom ugledu , zasto ne .
Препоруке:
29
8
20
недеља, 22 фебруар 2015 20:16
Banditski brlog
@Boki:čestitke za komentar.
Muljator veli da ćemo možda uzeti pare da bi vratili stare kredite. Okej! Ali i osnovci znaju da je plus jedan i minus jedan, jednako - nula. To dalje znači: ako ja uzmem novu milijardu da bi vratio staru milijardu, onda bi dug trebao da ostane isti! Međutim to nikako ne biva već se dugovi svakim danom samo povećava.
Sem toga nije jasno da stalno trubi o budžetskom DEFICITU,iako je onomad oglasio na sva zvona, i to proglasio kao grandiozan uspeh njegove vlade, da smo prvi put ostvarili ni manje ni više nego - SUFICIT!
E pa ako se iko živ snađe u ovom muljanju - alal mu vera!
Препоруке:
36
11
21
недеља, 22 фебруар 2015 20:27
desnica
ARANZER ARANZMANA
Препоруке:
31
7
22
недеља, 22 фебруар 2015 20:31
куле
Има документарни филм "Тежина ланаца 2" Бориса Малагурског у коме један "Титов економиста" каже да је лично видео дословно написане напомене у документима америчког Конгреса којим се одобрава "зајам" за СФРЈ, у којима пише: "Помагати их док не пропадну".
Све је исто, само њега нема.
Препоруке:
48
11
23
недеља, 22 фебруар 2015 20:32
To su moje pare!
Zaboravite na tu milijardu! To cemo Andrej i ja da trosimo u potaji! I nemoj da neko pita za tu milijardu, to je nama, meni i mom burazeru, dao nas dragi MMF! A ko ce vracati, pa jos s kamatama, pitate! Sram vas bilo, kakvo bezobrazno pitanje!
Препоруке:
48
10
24
недеља, 22 фебруар 2015 20:56
Vera
Htedoh da Vam predlozim da vise uopste ne objavljujete sta AVAV kaze. Svakim danom sve sasaviji.
ALI, objavljujte zbog komentara. Oni su informativniji
i mudriji - pa bude nekakvu nadu da cemo se probuditi
i uzeti stvar u svoje ruke.
Препоруке:
39
9
25
недеља, 22 фебруар 2015 21:03
Vera Nastasovic
Aman ljudi, na takve aranžmane se plaća kamata, povukli vi pare ili ne. Znači, plaćaćemo kamate samo da MMF postoji i pravi od nas majmune. Dokle više ako za Boga znate? Da li su nam čavke popile mozak? Dajte da stavimo tačku na ovu noćnu moru! Pa on od nas pravi debile na svakom koraku, i kako vreme prolazi, postaje sve drskiji, valjda vidi da nema posledica, pa ko veli sviđaće se njegovim gazdama! što nas više pljuje, postaje omiljeniji na trulom zapadu.
Препоруке:
42
1
26
недеља, 22 фебруар 2015 21:09
добро нам је познато да је ав ав...
патолошки лажов.
Препоруке:
46
0
27
недеља, 22 фебруар 2015 21:19
Vesna
Valjda ce se naci jedno mesto za ovoga u "Lazi"',Kovinu ili Toponici.A sta cemo sa narodom koji ovo trpi?
Препоруке:
30
3
28
недеља, 22 фебруар 2015 21:22
Botovanje nije javljanje SNS-pristalica, to je stalni deo organizovanog terora javnog mnenja
Zovu ih SNS-botovima - mozda ime nije adekvatno, jer se niposto ne radi o javljanju onih koji zastupaju stavove SNS-a! Ti koje SNS i danas moze da prevari najcesce ne umeju ni da pisu ni da citaju! Ono sto vidimo i na ovom sajtu, ti upadi politickih i medijskih terorista, to je deo zastrasivanja javnog mnenja, i to organizuje Vucko licno! To ni Tadic nije radio - a u mnogim segmentima je Vucic preuzeo Tadicev model uzurpacije vlasti, oni su braca blizanci. Vucicu su potcinjeni likovi koji udaraju te minuse - i ti ce opskurni likovi odgovarati srpskom narodu zajedno sa Vuckom! Samo toliko da znaju!
Препоруке:
36
108
29
недеља, 22 фебруар 2015 21:22
телетабис
"То што ћемо имати милијарду коју можемо да искористимо, уопште нам није потребно. До јуна или јула нама новац није потребан, осим за 'ролловер', односно за враћање старих кредита кроз узимање нових".
Рече Вучић. Ако пажљиво читате и схватите речено испада да та милијарда неће да види нити да пређе границу Србије.
Те паре, са папреном каматом, остају на Западу за 'ролловер' ма шта то значило а дуг нама на главу.
Ако добро разумем нама је омча већ намакнута само се чека да неко шутне хоклицу.
Препоруке:
36
3
30
недеља, 22 фебруар 2015 21:27
Grigorije
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Препоруке:
39
2
31
недеља, 22 фебруар 2015 21:29
Danilo
@ Pantelija,
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
@ Bosko,
Ne znam postoji li u Srbiji zakon o javnim glasilima,kao sto je nedavno izglasan u R.Srpskoj i prema kojem bi te Vucic mogao tuziti za klevetu.Da dokazes "kako to on nabacuje sebi neki poslic",ili,"ucari neku provizijicu".Jesi li spreman to i dokazatii,ili samo lupas?
Rezultati Vucicevog rada postaju vidljivi,srpska privreda se polako oporavlja,mnogi lopovi su u zatvoru,fiskalna politika je mnogo bolja i mislim da Srbija,i pored ek. krize u svijetu,uplovljava u mirnije vode.
A,to sto se Vucic svakome klanja i podilazi je u interesu jacanja srpske ekonomije,a ne poltronstvo.
Препоруке:
6
40
32
недеља, 22 фебруар 2015 21:29
"Zaboravite na taj novac!"
nikad nisam ništa gluplje čuo . ( kao ono s krokijem )
Препоруке:
30
1
33
недеља, 22 фебруар 2015 21:42
Sten
@Saša
Primetih i u Vasem komentaru, a to se vrlo cesto primecuje i kod drugih, da se zaboravlja devizna komponenta inostarnih kredita. Inostrani krediti su nominovani u ino valuti i mogu se vratiti samo u ino valuti. Tako da nikakva stednja niti stezanje kaisa ne moze obezbediti sredstva za vracanje dugova. Devize mogu da se zarade jedino izvozom. Da li onda iko u Srbiji zaista veruje u vracanje dugova nastalih ino zaduzenjima?
Препоруке:
24
1
34
недеља, 22 фебруар 2015 21:43
Neša (Glodur)
Konstantne laži i medijske manipulacije aktuelne vlasti su sasvim provaljena stvar. Meni je jedino nejasno da apsolutno niko ništa po tom pitanju ne radi. Ni opozicija, ni intelektualci, ni radnici, ni mediji... Ovo sve ide u vražju mater a niko ništa ne preduzima! Jedan deo njih je obezbeđen pa ćuti ali sasvim je jasno da će i oni doći na red i ostati bez tog privremenog obezbeđenja. Jednostavno, nema nikakvih naznaka da će se ekonomsko stanje popraviti jer nema NOVCA. Šta se čeka sa pokretanjem privrede i poljoprivrede i izvozom? Bez toga spasa NEMA! Čekati da nam neko DA na lepe oči? Zašto? Zbog čega?
Препоруке:
20
1
35
недеља, 22 фебруар 2015 21:57
катана
А. Вучић:
До јуна или јула нама новац није потребан, осим за 'ролловер', односно за враћање старих кредита кроз узимање нових.
Значи задужен сам до грла, и "отплаћујем" дугове новим дуговима! Дугујем ти 100€, па одем код Жике и позајмим 100€ и "вратим" теби дуг? Али сад дугујем Жики 100€! Онда одем код Кате и позајмим 100€ и поштено "вратим" дуг Жики, па онда одем код Пере...итд. у недоглед.
Него, није ли то онај исти Вучић који је с истом дозом смаоуверења и "храбрости" пред светом обећао да ће се боље живети пред конац 2014? На сву срећу постоји и видео снимак да је баш то "обећао".
Препоруке:
27
1
36
недеља, 22 фебруар 2015 22:28
Jaroslav
Kako je Milošević vodio rat sa 26 zemalja a imao je manji deficit od ovog ekonomskog Štetočine u miru. Suština Vučićevog delovanja je hedonizam, lično zadovoljstvo na patološkoj osnovi.
Препоруке:
26
2
37
недеља, 22 фебруар 2015 22:39
Danilo
@ Katana,
Pa,nisi shvatio sta je Vucic htio da kaze pa se kleberis bez veze.
Srbija se vec odavno zaduzuje i za popunu budzeta,plate i penzije,i za vracanje starih dugova,a sada je budzet u ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate.Kad se ne bude zaduzivao ni za vracanje kredita,onda je Srbija izisla iz krize.
Препоруке:
6
26
38
недеља, 22 фебруар 2015 23:01
Danilo
@ Sten,@ Sasa,
Pa,razmisli malo,covjece,prije nego sto se javis i napadnes nekoga.
Da,tacno je da se devizni krediti vracaju u devizama,a tacno je i to ako imas dinare,da za njih mozes kupiti devize,za to ti nisi cuo,je li?
Posaljes ti iz inostranstva dolare,ili evre svojoj rodbini,a rodbina da bi nesto kupila u trgovinama,ide u banku i proda te devize za dinare i sto imas vise dinara,a ako stedis i stezes kais,imas vise dinara i mozes kupiti vise deviza.Ili,neka srpska firma izvozi neku robu vani,recimo maline,i dobije evre,ili dolare,a trebaju mu dinari da plati radnu snagu i neki repromaterijal i on te evre prodaje banci.Ili,devize dolaze i od turizma.Ali se dinari ne smiju stampati bez pokrica jer onda izazivas inflaciju,dakle,sve mora biti u ekilibru.
A,deviza,od ljudi iz dijaspore,dodje u Srbiju oko 4 milijarde evra godisnje,skoro koliko Srbija zaradi od izvoza roba.
Od tih deviza se vracaju krediti ili kupuju razne robe.
Jeli ti sad jasno?
Препоруке:
5
24
39
недеља, 22 фебруар 2015 23:15
Danilo
@ Jaroslav,
Ti od mrznje,na patoloskoj osnovi,kako kazes, prema Vucicu i od opsteg neznanja,zaboravljas da je izmedju Milosevicevog i Vucicevog vremena vladanja bila vladavina DOS-a,punih 12 godina, kada je rasprodato sve sto je valjalo,u sumnjivim privatizacijama,neke banke su prodate,a neke opljackane,eno lopova u zatvoru,odlilo se u inostranstvo,prema procjenama,vise od 50 milijardi $ i tako su Srbiju doveli do bankrota.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
Препоруке:
4
28
40
недеља, 22 фебруар 2015 23:30
@ danilo
@ Pantelija,
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
------------------------------------------------
Presaberi ti svoj mali mozak , kad to uradiš onda deli lekcije iz ekonomije ljudima.
Ti si biser , kad ti direktor MMF da ocenu da si kreditno sposoban , bla, bla, bla.DALI TO INVESTITORI UZIMAJU KREDITE OD DRŽAVE SRBIJE . BLA, BLA , BLA !
@ Svima onima koji mi daju minuse,a ne odgovaraju na moje komentare,
Ako mislite da nisam u pravu,zasto me ne pobijete komentarima,ili vi vasu patolosku mrznju prema svokome ko pise pozitivno o Vucicu,izrazavate davanjem minusa.
Pa,narode moj dragi,Vucica je birao narod sa vise od 50 % glasova izislih n aizbore,a koliko vas ima sa ovakvim misljenjem?
Pa,vjerovatno ste na nivou statisticke greske.
Inace,vecina komentatora na ovom sajtu ne komentarise tekst o Vucicu i temama o kojim se govori,nego se odmah pocne blatiti njegova licnost sa tako niskim udarcima,da to nije normalno.
Pazite,gospodo,ako ste sigurni da Vucic radi protiv naroda i drzave Srbije,odmah ga prijavite drzavnom ruzilastvu,sta cekate,to je duznost svakog gradjanina Srbije,ili cete biti saucesnici u propasti drzave?
Medjutim,ako vam poslije izbacivanja tolike negativne energije bude bolje,onda vas razumijem.
Препоруке:
2
23
43
понедељак, 23 фебруар 2015 00:14
gregor samsa
U prvi mah pročitah revolver umesto rolover, i mnogo više smisla ima revolver jer njime možemo izvršiti kolektivno samoubistvo, pošto i onako nećemo dugo. A i bilo bi to pošteno i prema reformatoru iz hinduističke prodavnice eksera, jer nismo mi dorasli tako sveobuhvatnim i bogougodnim reformama
Препоруке:
16
0
44
понедељак, 23 фебруар 2015 00:53
Sten
@Danilo
Mnogo Vam hvala gospodine. Ja sam naivno verovao da je Srbija prezaduzena, ali ste mi otvorili oci i sada vidim na koji mudar nacin je problem prezaduzenosti resen. Zao mi samo sto mi tako jednostavna stvar nije davo pala na pamet. No, zato je svevisnji poslao Vas. Bolje ikada nego nikada. Buduci da sam i ja jedan od onih koji iz inostranstva salju devize mnogo ste me ohrabrili pa cu svoje donacije da udvostrucim jer vidim kako se to mudro trosi.
Obecavam da vise nikoga necu da "napadam" pre nego sto mi Vi odobrite.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
-------------------------------------------
У шта ти нас убеђујеш, ти си тотално у сфери аутистике као и твој вођа, какви резони човече , о чему ти то ??? Он дошао да спашава Србију ??? Како, са задуживањем од 8,5 милијарди евра од 2012, спроводећи неолиберални модел економије преко ММФ , коју државу је спасио , унапредио ММФ !!! Хало човече , БДП је у паду перманентно,пад индустријске производње , животног стандарда, кршите Устав , Уставни суд не ради, предаје територију Србије другој држави, читаш ли ти шта људи пишу о тим брљотинама, о твом вођи може се заиста написати роман.
Кад си ти стигао у Србију и ухлебио се , ко је тебе довео ??? Твој месија спаситељ Србије, у чему су компетенције његове, питај неког човече од професора еминенција у економији и политици о тим брљотинама, људи се крсте...
Препоруке:
18
0
48
понедељак, 23 фебруар 2015 01:49
Ким Џонг Ун
Grigorije
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Ја имам проблем са стомаком. Само ми се наслов смучио, да сам прочитао све те Вучићеве мудрости протерало би ме горе него да сам попоио рицинус.
Препоруке:
8
0
49
понедељак, 23 фебруар 2015 02:04
Miki
Стање јавног дуга Републике Србије на дан 20.02.2015. године износило је 2.864.732.964.267 динара, односно 23.635.611.042 евра.
Препоруке:
5
0
50
понедељак, 23 фебруар 2015 02:11
Miki
@ Danilo
I, dobro, Danilo, ustvrdio si da se srpska privreda blago oporavlja. Veću glupost odavno nisam čuo. U realnom životu, stvari stoje potpuno obrnuto. Hajde, potkrepi tvoju tvrdnju nekim pokazateljom.
moj Dan'lo, drz se ti gusala pa guslaj do mile volje mani se ekonomije jado.
investitori jedino gledaju je kreditni rejting ono sto se oznacava sa slovima u kombinaciji sa znakovima - ili +. Drzave ne podizu kredite da bi im skocili rejtinzi naprotiv rejting skace ako je drzava likvidna prati prispeca sa dohodtkom. Sve ostalo je Vucicevo izlupavanje ali I tvoje u odbrani "Druga Acka".
Kada drzava nemoze da otplacuje dugove bez novih transi zaduzivanja onda ide u grupu zvanu djubre.
Da li je ova milijarda mozda predvidjena za otplatu kursnih razlika koji je takodje veliki strucnjak sa dva mala odmora radnog staza ex minister Krstic zaduzio ovu izbezumljenu zemlju.
Klanjas se samo ljudima od kojih imas koristi!!!
Препоруке:
11
0
53
понедељак, 23 фебруар 2015 03:55
катана
@Danilo
Кажете да је данас буџет у
ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate
Предпостављам да схватете, бар у принципу, да ако не можете да покријете ни камате а камоли дуг, како ћете онда отплатити дуг додатим дуговима (који такође носе камете!)?!?
Како ће Србија да смањује дугове ако није у стању да заради довољно бар за камете (што значи да се дуг само поврећава!)? Ко ће да инвестира у Србију ако није у стању ни да плаћа камете својим парама? Зар заиста верујете да ће неко да инветсира у земљу која не може да отплати сопствене рачуне?
Што се Вучића тиче, он се кандидовао за посао јер тврди да зна шта ради, а ја знам да има видео у коме каже да ће се боље живети до краја 2014. Е, 2014. дође и прође и не живи се боље...а Ви овде, као и ав-ав, само продајте Потемкинова села.
О премијеру који извршава налоге ммф-а, светске банке ... непотребо је трошити слова,пут у прпаст,примера из прошлости а и данас на претек.
za Danila-о минусима,
сметају ти, па није ово клиника за егзебиционисте, променио си време јављања, сада си присутан у ударном термину, а и изгубио си нит, и раније си писао промиладиновски,али си оне на матинеу успевао да превезеш...Остави се нас статистичког расхода.
Препоруке:
9
0
56
понедељак, 23 фебруар 2015 04:35
екилибрирање
"sada je budzet u ekilibru,"
Данило просвећени?
Просветли и нас као што је тебе твој
велики вођа Ал.Вучић.
За почетак,допуни Вукајлију или вујаклију геијалним изразом "екилибрирање"(просипање из шупљег у празно).
Препоруке:
8
0
57
понедељак, 23 фебруар 2015 05:02
Ултравизитор
Каква патетична баба је председник владе Сврби-Је.
Препоруке:
9
0
58
понедељак, 23 фебруар 2015 05:48
covek sa klupe(sluzba u sluzbi)
Jutro,
Elem ,vise ne obracam paznju sta ce on reci obecati itd.mene zabrinjava jedna druga stvar a to je,,sns botovi"!?
Ne mogu da se dozovem pameti i stvarno sam zabrinut za te ljude!
Da li je moguce da su im na principu sekte pomracili um?Alo danas u 21 veku mladi ljudi koji u glas na svim portalima ofanzivno i nasilnicki ,,opravdavaju"sve njegove nastupe izjave itd.
-Taman da se ovaj av(malim slovima jer je mali covek)uneredi,ukaki,ovi ce reci kako je to za dobrobit nase dece!!
Njegove izjave povodom Srebrenice,primera radi,ja bih rekao ovako,mene je sramota pripadati narodu kome je av premijer.
-Moje misljenje je da prolece moze i pre da se desi,mnogo pre nego sto je on umislio..
Strah je cudo,ljudi su neuracunljivi...Dobro otvorite oci,cuvajte se on moze cuda da napravi..
Препоруке:
8
1
59
понедељак, 23 фебруар 2015 08:00
Милан Б.
Медије треба ослободити ЧЕЛИЧНЕ капе коју ова власт и ГАЗДА ове власти држе под контролом.
Лажи свакодневне убијају већ сатанизован народ...лажи, нема шансе да оповргне јавно било ко. Интелектуалци, ако их има ћуте, ЦРКВА ћути, Председник (Србије) не реагује а непогода која се зове ЛАЖ као ГРАД убија и дању и ноћу. Народ није запослен, буљи у ТВ екране и нада се нада...? Проф.Др Војислав Шешељ прави покушаје...као никад потребна помоћ пријатеља.
Препоруке:
6
0
60
понедељак, 23 фебруар 2015 09:06
.......
pa kad ti ne trebaju pare, vrati ih penzionerima.
Препоруке:
8
0
61
понедељак, 23 фебруар 2015 09:22
nenad
imacemo i vise, Vucic je skroman. Taj raanzman sa MMF-om je najveci uspeh Srbije u poslednjih 20 generacija. Bravo za Vucica. Vi sto ga pljujete, neka vas bude sramota. MI smo mentalno vec Zapad, proemna svesti se zbila.
Препоруке:
3
3
62
понедељак, 23 фебруар 2015 09:57
Jasna@Danilo
Pa nije njima Danilo cilj da komentarisu i da ti daju protivargumente,to su DOSSbotovi,koji imaju zadatak partijski,a glasi kad god vidis Vucicevu sliku ti ospi paljbu ,sto verbalnu,sto minusima.To je ta igra.Inace,tuzno,ali ovde je sve manje i manje komentatora.
Препоруке:
2
10
63
понедељак, 23 фебруар 2015 10:13
BALANSERO
@Danilo.
Na znanje: za AV AV-a je glasala približno polovina izašlih, a to je tek jedna četvrtina ukupnog biračkog tela. Ostale tri četvrtine: ili nisu izašli ili su glasali protiv njega! A kada se već hvališ procentom podrške, red bi bio i da objasniš, kojem društvenom sloju pripadaju te vaše pristalice.
I ne piše se "Ekilibar" nego Equilibar ili srpski EkVilibar. U značenju - nekakav regulator, balanser...
A biće da je tvoj AV AV za sada izvrstan "balansero", mada ne verujem da će za dugo.
Ipak mu se jedna njegova "vrlina" ne može osporiti, a to je sposobnost da maže ljude fekalijama a da ih pri tom uspešno ubedi da je to - lekovito blato!
Da li si ti među ovima preispitaj se sam. Mada su svi izgledi da si navikao da trčiš za slanom rukom. Ako je tako, ima ona izreka "Što dikla navikla" i - tu ti pomoći nema!
Препоруке:
12
0
64
понедељак, 23 фебруар 2015 10:43
@ Jasna
Tužno je da ti i takve kao ti , denuncirate komentatore , bez ikakve argumentacije, osim blejanja.
Препоруке:
9
3
65
понедељак, 23 фебруар 2015 10:50
Јутутунац
Је си ли "вредно" учио код Совенаца.Тамо ако не наберемо мед,нигде нећемо.Ајде да пошаљемо једно милион радника да им чувају коње.Оне које су добили из Беча.Еј,навали кад волиш да учиш .Баш је време да учиш.Нарочито из фалш уџбеника.Шта велиш да се променимо.Идемо и роботе и имитаторе , који су заборавли чије патенте употребљавају па почели да мисле да су их сами измислили.Е мој учениче.Земљу воде они који виде више од свих около а не они који се на све около угледају.Ученичке статусе су Срби одбацивали кад су били у Солуну.Погрешили су политичари.Војници нису.Завири по успешним домаћиствима у Србији, нарочитио по селима.Словенци би могли да им буду од помоћи, кад су већ квалификовани коњушари.
Препоруке:
6
0
66
понедељак, 23 фебруар 2015 11:22
Србин црнац, атеиста
Блера и Вучића спајају арапски интереси
У теорији, Србија узима повољније зајмове (мањи проценат) да би отплатила старе зајмове с већом каматом да би после одређеног броја година остали само ови зајмови с мањом каматом
.
Нисам неки љубитељ Вучића нити примене неолибералне економије с фашистичког Запада, али што се тиче Блера и његовог саветовања Вучића препоручујем овај чланак
По мишљењу руског економисте Михаила Хазина, иза леђа Блерове компаније стоје најкрупније транснационалне банке које се обично сврставају у групу „ротшилдових”, а те банке воде закулисну борбу са америчким елитама
Све у свему, ако је компанија Тонија Блера показала интерес за Србију – то значи да се поводом те земље спрема нека крупна геополитичка игра, алтернативна овој коју сада воде САД.
Препоруке:
4
1
67
понедељак, 23 фебруар 2015 11:24
Србин црнац, атеиста
Наставак цитата:
Хоће ли Вучићевој влади поћи за руком та суптилна игра – показаће време. Независно од тога, већ сада се може рећи да је руководство Србије за главу професионалније од влада целог низа европских земаља (Бугарске, БиХ, Румуније, Грчке, балтичких држава, Украјине...), које су запале у зависност од ЕУ-бирократије и америчких компанија које су их довеле или их воде ка губитку националног суверенитета и економском пропадању. Надајмо се да се то неће десити и Србији
(Пише: Владимир ЛЕПЈОХИН, агенција РИА Новости)
Препоруке:
4
0
68
понедељак, 23 фебруар 2015 11:33
Мика Дорћолац
Милане Б.
Кажете "Медије треба ослободити ЧЕЛИЧНЕ капе коју ова власт и ГАЗДА ове власти држе под контролом".
Реци како црни Милане?
Медији су слободни, медији нису у рукама Србије, него немаца, аустријанаца и друге Европе.
Продато
Приватна имовина је неприкосновена.
Могу да раде и пишу шта их воља.
Није то случајно.
Ослобођење медија могуће је само "спаљивањем", протеривањем, вођењем кривичних поступака.
Све куповине наместили су српски мајмуни.
На тацни.
Зар не видите како продају, и то више пута, Челичану Смедерево.
Наменском купцу.
Тако су продати и медији.
Препоруке:
4
0
69
понедељак, 23 фебруар 2015 12:46
lepo odjasnjeno -hvala - Мика Дорћолац
Bacanje u istrazivanje istorije srbije
pricanja i piskaranja
i glupiranja a u stvari
ja isto mislim da su srbi majmuni
koji prodaju srbiju
namenski
i da su uma poremecenog
ili ne narod nego politicka mafio-creasy-cratia
e to ste odlicno rekli
i sada treba ovo treba ono
pa kako kad su prodali neverovatno
sada pricaju bajke o swedskoj, austrii, nemackoj
niko normalan od kad je sveta i veka nezivi u tim zabitima
kako je propao jug pigs evrope
sad se traze mandrak madjionicar trikovi
ima li negde neki bog da to sve snimi
i cudi se koji su to majmuni
srbiju vode svetski majmuni
to vido niko nije kakvi majmuni
bravo za miku dorcolca i komentar
Препоруке:
3
0
70
понедељак, 23 фебруар 2015 14:19
Coki
@Jasna / Postovana, nema komentara, sve manje itd.U pravu ste, narod je izgubio zivce i strpljenje. Sa izdajnicima nema vise diskusije, nema komentara, nema sta da se komentarise. Prodali 15 % teritorije Srbije. Skrnave se groblja i svetinje na Kosovu. Zdravstvo, skolstvo, pravosudje, privreda, sve je u kolapsu. Izmisljaju reforme, hvale se, nekakav Beograd na vodi, manekeni nose decu do 12 kg. po 7 metara i slicne budalastine. Od svega, konkretno vidimo samo da je Cedica postao fabrikant, Sutanovac gradi cardake po Vracaru, av av se prijateljski rukuje sa covekom koji je izdao naredjenje za bombardovanje Srbije. Sa takvima se vise ne diskutuje. Narodni sud, to ih ceka.
Препоруке:
9
2
71
понедељак, 23 фебруар 2015 15:34
mild max
jel ovo originalni komentar ili izvucen iz "monty Python"?
Препоруке:
3
0
72
понедељак, 23 фебруар 2015 16:25
Sten
@Jasna@Danilo
O kakvim protivargumentima pricate? Treba li da objasnjavam da je izvoz kada neko iz inostranstva razmeni devize u menjacnici u Srbiji? Pa, trogodisnje dete zna da se u tom slucaju radi o izvozu usluga. Da li treba da argumentujem da su devize u menjacnicama dobijene izvozom? Ili da argumentujem da je bez obzira na postojanje menjacnica Srbija ipak prezaduzena, te je ocito da menjacnice nisu resenje. I sta treba da objasnjavam coveku koji ne zna da je ekvilibrijum tudjica (latinska) usvojena u srpskom za pojam ravnoteza.
Postovana gospodjo/gdjice verujem da ne bi komentare na NSP trebalo spustati na tako nizak nivo.
Препоруке:
5
2
73
понедељак, 23 фебруар 2015 16:30
Jasna@Coki
Slazem se ,ali ako bi taj narodni sud radio po pravu i pravdi,trebalo bi suditi najpre DSu ,pa DSSu ,pa SPSu i SNSu i ko bi onda ostao?
Препоруке:
2
3
74
понедељак, 23 фебруар 2015 16:36
Jasna@Coka
Nista nemam protiv narodnog suda ,al da krene od pocetka.Prvo od nedela i zlodela DSa i DSSa,pa nadalje...Jer ako ste da se sudi samo SNSu, to je onda selektivna pravda ,a selektivna pravda nije pravda!
Препоруке:
2
3
75
понедељак, 23 фебруар 2015 16:51
Jasna@Sten
Kakav nizak nivo.Danilo se lepo obratio komentatorima da umesto sto torpeduju minuse da mu odgovore na njegove argumente.Niko mu nije odgovorio ,ali sa torpedovanjem su nastavili.Na to sam rekla Danilu da ne ocekuje argumente jer ovde ima sve manje komentatora ,a sve vise DOSSbotova koji non stop menjaju imena ,kojima nije cilj polemika vec propaganda koju vrse na dva nacina,prvi nacin ispaljivanje komentara pamfletske sadrzine, sto znaci veoma niskog intelektualnog nivoa i drugi nacin je torpedovanje minusa svakom ko se tome suprotstavi.
Uopste nisam mislila na vas jer koliko se secam vi ste ipak komentator,ako ste se u mojoj prozivci prepoznali to nije moja krivica!
Препоруке:
2
4
76
понедељак, 23 фебруар 2015 17:08
@ Jasna
Jasna , šta pričaš o intelektualnom nivou , komentatori iznose argumente a ti uopštene fraze o svojoj intelektualnosti , hajde reci u kojoj oblasti imaš kompetencije , pa da krenemo u boj...mani zamene teza iza svog EGA, ne impresionira nikoga, malo smo od tebe čuli na ovom portalu, ali lepo je imati o sebi visoko mišljenje , nisi jedina...
Препоруке:
6
2
77
понедељак, 23 фебруар 2015 18:27
Danilo
@ Jasna,
Hvala na podrsci,cijenim vasu inteligenciju i znanje.
@ Danilo@ Pantelija,
Kreditna sposobnost ne znaci da investitori uzimaju kredite od drzave Srbije,procitaj jos jednom moj komentar.
@ Sten,
Ti si se pitao kako se devizni krediti vracaju dinarima,pa si sada,vidim,naucio.
@ ne klepeci nanulama,
Ti blatis moju licnost,pa ti nemam sta odgovoriti.A,vec odavno zivim vani,a u Srbiji sam bio posljednji put prije osam godina.
Zar ne vidis da pisem pismom bez kvaka,tesko je to primjetiti?
@ Miki,
Nisi procitao moj komentar,srpska ekonomija se pomalo popravlja,uzima se manje kredita,budzetski deficit je manji,inflacija je manja,a fiskalna politika je sve bolja.
@Danilo,
Kreditni rejting je isto sto i kreditna sposobnost,tj sposobnost vracanja kredita.
@ Katana,
Japan ima dug od 270% od svoga BDP,ali on uspjesno vraca kredite,kao sto i Srbija cini,bez obzira sto uzima nove,sve dok vraca,pa bilo kako,dobro je.
Препоруке:
2
5
78
понедељак, 23 фебруар 2015 19:01
Danilo-nastavak
@ Dragan,Katun,
Minusi mi ne smetaju,nije vazno sta mi se kaze,nego ko mi to kaze.
Premijer izvrsava naloge MMF-a da bi Srbiju spasio od bankrota u koju su je doveli DOS,politicari.
@ ekilibriranje,
Ekilibr je prevod francuske rijeci équilibre na srpski jezik,sto znaci ravnoteza,uravnotezenost,razumijemo se,ako hocemo.
@Jasna,
Tacno,g-djice/g-djo Jasna,htio sam da ukazem da se ovdje najmanje komentarisu date teme,a najvise se blati.Hvala na podrsci.
@ Balansero,
Nisi procitao moj komentar,rekao sam da je Vucic dobio vise od polovine glasova izaslih biraca na izbore.I ne pise se Equilibar kao sto ti napisa,nego Équilibre,ili glagol équilibrer=ujednaciti,uravnoteziti.Sve ostalo sto si napisao je primitivni napad na licnosti.
@ Coki,
Sve dokaze koje imate za rusenje drzave Srbije prijavite drzavnom tuziocu,a on ce na "narodni sud",to sam vam vec predlozio.
@ Jasna,
Evo,g-djice/g-djo Jasna,opet ne dobih ni jedan argumentovan i valjan odgovor.Samo blacenje.
Препоруке:
2
5
79
понедељак, 23 фебруар 2015 19:37
1984
Предлажем да НСПМ отвори нову рубрику: "Трагикомедија квислинга" и ту да иду сви текстови који се односе на Великог Вођу, Тому Диплому,Коферче и Трилатералу.
Препоруке:
3
1
80
уторак, 24 фебруар 2015 00:01
@Danilo
Kreditni rejting je isto sto i vracanje kredita, cime ga vracas novim kreditom ili proizvodnjom vode nad Beogradom, Vucic je duduk ne ssamo za ekonomiju nego za politiku uopste. Nema materijala da od njega nist dobro ispadne. Za ovo vreme dajte mi jednu stvar koju je doticni uradio za dobrobit drzave Srbije. "0" Koliki je kreditni rejting Srbije I koliko je pao pod Vucicem to je pitanje za Dacu???Dosli ste na vlast ali u Srbiji se pada sa vlasti, ne gubi se ego nos u prasinu.
ха-ха-ха-ха!
Чак ни то не верујем.
Пре ће бити за плаћање КАМАТЕ на узете кредите.
Какви бре програми,какви бакрачи.
Преживљавате на обмани гласача и пресипању из шупљег у празно.
Па ни тај ММФ НИЈЕ БУДАЛА.
а свака будала би знала тако да води економију,узме кредит да врати кредит?!
А Мерцедеси,Сисе,авиони,камиони,само што нису дошли!?
У песмици"роловер",неко испада.
Дакле...
Од разговора зависи да ли ће Вучић остати на власти.
Погодите да ли ћемо се поново задужити за развој првреде или за развој Вучића и демократских НВО института.
Брука и срамота.
Стегнимо каиш, производимо и купујмо домаће. Остаћемо без игде ичега. Дужни смо ко Грчка.
Како се клањаш где год одеш да би набацио себи неки "послић" и ућарио неку "провизијуцу" чуди ме већ како ти не отпадне глава са рамена "климоглавче".
Ova izjava je dokaz da je decko ne zreo!! Zakocen negde u predpubertetu.
Ma nemoj!? Mi da radimo, radimo, radimo, štedimo, štedimo, štedimo i da zaboravimo na novac.
Znači sve što smo uštedeli, daćemo belosvetskim zelenašima za rivolving na rivolving, a nama dug ostaje do daljnjeg i dogodine ćemo se opet mučiti i još više štedeti, da platimo rivolving na rivolving na rivolving.
Sada će Aleksandar Vučić morati da privede kraju .
Teško je i njemu ... kako da kaže istinu .
Zato se i angažuju ovi silni experti za laganje .
Hvali se da deficit treba da se smanji za milijardu ?
Pa naravno da treba .
Samo niko ne objašnjava kako da se smanji .
Prihodi neće biti veći , mislim na privredni rast , znači moraju se podizati nameti na stanovništvo i ostatke ostataka privrede .
I naravno ... mora još da se štedi ... još otkaza a najvjerovatnije i smanjivanja plata i penzija .
Ovo bi svakako neko morao da uradi a ova ekipa je tu gdje jeste zbog toga što očigledno najbolje prodaje narodu rog za svijeću .
E sad da mi neko može objasniti kakve veze ima zaduživanje zemlje sa investitorima i njihovog dolaska u Srbiju.
Sve mi se čini da smo ga sa tobom najebali dragi naš av, av.
Ovaj put vodi nikud.
Zalažem se da narednih 5 godina budemo pod kineskim protektoratom i da sledimo njihov model razvoja. Vi koji komentarišete, molim osvrnite se na ovu rečenicu.
Bez traga MMF!
Jeftinije (po narod) bi bilo sve vas streljati , ako govorimo o politickoj ekonomicnosti i svetskom ugledu , zasto ne .
Muljator veli da ćemo možda uzeti pare da bi vratili stare kredite. Okej! Ali i osnovci znaju da je plus jedan i minus jedan, jednako - nula. To dalje znači: ako ja uzmem novu milijardu da bi vratio staru milijardu, onda bi dug trebao da ostane isti! Međutim to nikako ne biva već se dugovi svakim danom samo povećava.
Sem toga nije jasno da stalno trubi o budžetskom DEFICITU,iako je onomad oglasio na sva zvona, i to proglasio kao grandiozan uspeh njegove vlade, da smo prvi put ostvarili ni manje ni više nego - SUFICIT!
E pa ako se iko živ snađe u ovom muljanju - alal mu vera!
Све је исто, само њега нема.
ALI, objavljujte zbog komentara. Oni su informativniji
i mudriji - pa bude nekakvu nadu da cemo se probuditi
i uzeti stvar u svoje ruke.
Рече Вучић. Ако пажљиво читате и схватите речено испада да та милијарда неће да види нити да пређе границу Србије.
Те паре, са папреном каматом, остају на Западу за 'ролловер' ма шта то значило а дуг нама на главу.
Ако добро разумем нама је омча већ намакнута само се чека да неко шутне хоклицу.
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
@ Bosko,
Ne znam postoji li u Srbiji zakon o javnim glasilima,kao sto je nedavno izglasan u R.Srpskoj i prema kojem bi te Vucic mogao tuziti za klevetu.Da dokazes "kako to on nabacuje sebi neki poslic",ili,"ucari neku provizijicu".Jesi li spreman to i dokazatii,ili samo lupas?
Rezultati Vucicevog rada postaju vidljivi,srpska privreda se polako oporavlja,mnogi lopovi su u zatvoru,fiskalna politika je mnogo bolja i mislim da Srbija,i pored ek. krize u svijetu,uplovljava u mirnije vode.
A,to sto se Vucic svakome klanja i podilazi je u interesu jacanja srpske ekonomije,a ne poltronstvo.
Primetih i u Vasem komentaru, a to se vrlo cesto primecuje i kod drugih, da se zaboravlja devizna komponenta inostarnih kredita. Inostrani krediti su nominovani u ino valuti i mogu se vratiti samo u ino valuti. Tako da nikakva stednja niti stezanje kaisa ne moze obezbediti sredstva za vracanje dugova. Devize mogu da se zarade jedino izvozom. Da li onda iko u Srbiji zaista veruje u vracanje dugova nastalih ino zaduzenjima?
Значи задужен сам до грла, и "отплаћујем" дугове новим дуговима! Дугујем ти 100€, па одем код Жике и позајмим 100€ и "вратим" теби дуг? Али сад дугујем Жики 100€! Онда одем код Кате и позајмим 100€ и поштено "вратим" дуг Жики, па онда одем код Пере...итд. у недоглед.
Него, није ли то онај исти Вучић који је с истом дозом смаоуверења и "храбрости" пред светом обећао да ће се боље живети пред конац 2014? На сву срећу постоји и видео снимак да је баш то "обећао".
Pa,nisi shvatio sta je Vucic htio da kaze pa se kleberis bez veze.
Srbija se vec odavno zaduzuje i za popunu budzeta,plate i penzije,i za vracanje starih dugova,a sada je budzet u ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate.Kad se ne bude zaduzivao ni za vracanje kredita,onda je Srbija izisla iz krize.
Pa,razmisli malo,covjece,prije nego sto se javis i napadnes nekoga.
Da,tacno je da se devizni krediti vracaju u devizama,a tacno je i to ako imas dinare,da za njih mozes kupiti devize,za to ti nisi cuo,je li?
Posaljes ti iz inostranstva dolare,ili evre svojoj rodbini,a rodbina da bi nesto kupila u trgovinama,ide u banku i proda te devize za dinare i sto imas vise dinara,a ako stedis i stezes kais,imas vise dinara i mozes kupiti vise deviza.Ili,neka srpska firma izvozi neku robu vani,recimo maline,i dobije evre,ili dolare,a trebaju mu dinari da plati radnu snagu i neki repromaterijal i on te evre prodaje banci.Ili,devize dolaze i od turizma.Ali se dinari ne smiju stampati bez pokrica jer onda izazivas inflaciju,dakle,sve mora biti u ekilibru.
A,deviza,od ljudi iz dijaspore,dodje u Srbiju oko 4 milijarde evra godisnje,skoro koliko Srbija zaradi od izvoza roba.
Od tih deviza se vracaju krediti ili kupuju razne robe.
Jeli ti sad jasno?
Ti od mrznje,na patoloskoj osnovi,kako kazes, prema Vucicu i od opsteg neznanja,zaboravljas da je izmedju Milosevicevog i Vucicevog vremena vladanja bila vladavina DOS-a,punih 12 godina, kada je rasprodato sve sto je valjalo,u sumnjivim privatizacijama,neke banke su prodate,a neke opljackane,eno lopova u zatvoru,odlilo se u inostranstvo,prema procjenama,vise od 50 milijardi $ i tako su Srbiju doveli do bankrota.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
------------------------------------------------
Presaberi ti svoj mali mozak , kad to uradiš onda deli lekcije iz ekonomije ljudima.
Ti si biser , kad ti direktor MMF da ocenu da si kreditno sposoban , bla, bla, bla.DALI TO INVESTITORI UZIMAJU KREDITE OD DRŽAVE SRBIJE . BLA, BLA , BLA !
http://www.ceopom-istina.rs/vesti/blera-i-vuchi-a-spajaju-arapski-interesi/
Ako mislite da nisam u pravu,zasto me ne pobijete komentarima,ili vi vasu patolosku mrznju prema svokome ko pise pozitivno o Vucicu,izrazavate davanjem minusa.
Pa,narode moj dragi,Vucica je birao narod sa vise od 50 % glasova izislih n aizbore,a koliko vas ima sa ovakvim misljenjem?
Pa,vjerovatno ste na nivou statisticke greske.
Inace,vecina komentatora na ovom sajtu ne komentarise tekst o Vucicu i temama o kojim se govori,nego se odmah pocne blatiti njegova licnost sa tako niskim udarcima,da to nije normalno.
Pazite,gospodo,ako ste sigurni da Vucic radi protiv naroda i drzave Srbije,odmah ga prijavite drzavnom ruzilastvu,sta cekate,to je duznost svakog gradjanina Srbije,ili cete biti saucesnici u propasti drzave?
Medjutim,ako vam poslije izbacivanja tolike negativne energije bude bolje,onda vas razumijem.
Mnogo Vam hvala gospodine. Ja sam naivno verovao da je Srbija prezaduzena, ali ste mi otvorili oci i sada vidim na koji mudar nacin je problem prezaduzenosti resen. Zao mi samo sto mi tako jednostavna stvar nije davo pala na pamet. No, zato je svevisnji poslao Vas. Bolje ikada nego nikada. Buduci da sam i ja jedan od onih koji iz inostranstva salju devize mnogo ste me ohrabrili pa cu svoje donacije da udvostrucim jer vidim kako se to mudro trosi.
Obecavam da vise nikoga necu da "napadam" pre nego sto mi Vi odobrite.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
-------------------------------------------
У шта ти нас убеђујеш, ти си тотално у сфери аутистике као и твој вођа, какви резони човече , о чему ти то ??? Он дошао да спашава Србију ??? Како, са задуживањем од 8,5 милијарди евра од 2012, спроводећи неолиберални модел економије преко ММФ , коју државу је спасио , унапредио ММФ !!! Хало човече , БДП је у паду перманентно,пад индустријске производње , животног стандарда, кршите Устав , Уставни суд не ради, предаје територију Србије другој држави, читаш ли ти шта људи пишу о тим брљотинама, о твом вођи може се заиста написати роман.
Кад си ти стигао у Србију и ухлебио се , ко је тебе довео ??? Твој месија спаситељ Србије, у чему су компетенције његове, питај неког човече од професора еминенција у економији и политици о тим брљотинама, људи се крсте...
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Ја имам проблем са стомаком. Само ми се наслов смучио, да сам прочитао све те Вучићеве мудрости протерало би ме горе него да сам попоио рицинус.
I, dobro, Danilo, ustvrdio si da se srpska privreda blago oporavlja. Veću glupost odavno nisam čuo. U realnom životu, stvari stoje potpuno obrnuto. Hajde, potkrepi tvoju tvrdnju nekim pokazateljom.
investitori jedino gledaju je kreditni rejting ono sto se oznacava sa slovima u kombinaciji sa znakovima - ili +. Drzave ne podizu kredite da bi im skocili rejtinzi naprotiv rejting skace ako je drzava likvidna prati prispeca sa dohodtkom. Sve ostalo je Vucicevo izlupavanje ali I tvoje u odbrani "Druga Acka".
Kada drzava nemoze da otplacuje dugove bez novih transi zaduzivanja onda ide u grupu zvanu djubre.
Da li je ova milijarda mozda predvidjena za otplatu kursnih razlika koji je takodje veliki strucnjak sa dva mala odmora radnog staza ex minister Krstic zaduzio ovu izbezumljenu zemlju.
Klanjas se samo ljudima od kojih imas koristi!!!
Кажете да је данас буџет у
Предпостављам да схватете, бар у принципу, да ако не можете да покријете ни камате а камоли дуг, како ћете онда отплатити дуг додатим дуговима (који такође носе камете!)?!?
Како ће Србија да смањује дугове ако није у стању да заради довољно бар за камете (што значи да се дуг само поврећава!)? Ко ће да инвестира у Србију ако није у стању ни да плаћа камете својим парама? Зар заиста верујете да ће неко да инветсира у земљу која не може да отплати сопствене рачуне?
Што се Вучића тиче, он се кандидовао за посао јер тврди да зна шта ради, а ја знам да има видео у коме каже да ће се боље живети до краја 2014. Е, 2014. дође и прође и не живи се боље...а Ви овде, као и ав-ав, само продајте Потемкинова села.
za Danila-о минусима,
сметају ти, па није ово клиника за егзебиционисте, променио си време јављања, сада си присутан у ударном термину, а и изгубио си нит, и раније си писао промиладиновски,али си оне на матинеу успевао да превезеш...Остави се нас статистичког расхода.
Данило просвећени?
Просветли и нас као што је тебе твој
велики вођа Ал.Вучић.
За почетак,допуни Вукајлију или вујаклију геијалним изразом "екилибрирање"(просипање из шупљег у празно).
Elem ,vise ne obracam paznju sta ce on reci obecati itd.mene zabrinjava jedna druga stvar a to je,,sns botovi"!?
Ne mogu da se dozovem pameti i stvarno sam zabrinut za te ljude!
Da li je moguce da su im na principu sekte pomracili um?Alo danas u 21 veku mladi ljudi koji u glas na svim portalima ofanzivno i nasilnicki ,,opravdavaju"sve njegove nastupe izjave itd.
-Taman da se ovaj av(malim slovima jer je mali covek)uneredi,ukaki,ovi ce reci kako je to za dobrobit nase dece!!
Njegove izjave povodom Srebrenice,primera radi,ja bih rekao ovako,mene je sramota pripadati narodu kome je av premijer.
-Moje misljenje je da prolece moze i pre da se desi,mnogo pre nego sto je on umislio..
Strah je cudo,ljudi su neuracunljivi...Dobro otvorite oci,cuvajte se on moze cuda da napravi..
Лажи свакодневне убијају већ сатанизован народ...лажи, нема шансе да оповргне јавно било ко. Интелектуалци, ако их има ћуте, ЦРКВА ћути, Председник (Србије) не реагује а непогода која се зове ЛАЖ као ГРАД убија и дању и ноћу. Народ није запослен, буљи у ТВ екране и нада се нада...? Проф.Др Војислав Шешељ прави покушаје...као никад потребна помоћ пријатеља.
Na znanje: za AV AV-a je glasala približno polovina izašlih, a to je tek jedna četvrtina ukupnog biračkog tela. Ostale tri četvrtine: ili nisu izašli ili su glasali protiv njega! A kada se već hvališ procentom podrške, red bi bio i da objasniš, kojem društvenom sloju pripadaju te vaše pristalice.
I ne piše se "Ekilibar" nego Equilibar ili srpski EkVilibar. U značenju - nekakav regulator, balanser...
A biće da je tvoj AV AV za sada izvrstan "balansero", mada ne verujem da će za dugo.
Ipak mu se jedna njegova "vrlina" ne može osporiti, a to je sposobnost da maže ljude fekalijama a da ih pri tom uspešno ubedi da je to - lekovito blato!
Da li si ti među ovima preispitaj se sam. Mada su svi izgledi da si navikao da trčiš za slanom rukom. Ako je tako, ima ona izreka "Što dikla navikla" i - tu ti pomoći nema!
У теорији, Србија узима повољније зајмове (мањи проценат) да би отплатила старе зајмове с већом каматом да би после одређеног броја година остали само ови зајмови с мањом каматом
.
Нисам неки љубитељ Вучића нити примене неолибералне економије с фашистичког Запада, али што се тиче Блера и његовог саветовања Вучића препоручујем овај чланак
Блер Вучићев саветник
који баца мало другачије светло:
Све у свему, ако је компанија Тонија Блера показала интерес за Србију – то значи да се поводом те земље спрема нека крупна геополитичка игра, алтернативна овој коју сада воде САД.
(Пише: Владимир ЛЕПЈОХИН, агенција РИА Новости)
Кажете "Медије треба ослободити ЧЕЛИЧНЕ капе коју ова власт и ГАЗДА ове власти држе под контролом".
Реци како црни Милане?
Медији су слободни, медији нису у рукама Србије, него немаца, аустријанаца и друге Европе.
Продато
Приватна имовина је неприкосновена.
Могу да раде и пишу шта их воља.
Није то случајно.
Ослобођење медија могуће је само "спаљивањем", протеривањем, вођењем кривичних поступака.
Све куповине наместили су српски мајмуни.
На тацни.
Зар не видите како продају, и то више пута, Челичану Смедерево.
Наменском купцу.
Тако су продати и медији.
pricanja i piskaranja
i glupiranja a u stvari
ja isto mislim da su srbi majmuni
koji prodaju srbiju
namenski
i da su uma poremecenog
ili ne narod nego politicka mafio-creasy-cratia
e to ste odlicno rekli
i sada treba ovo treba ono
pa kako kad su prodali neverovatno
sada pricaju bajke o swedskoj, austrii, nemackoj
niko normalan od kad je sveta i veka nezivi u tim zabitima
kako je propao jug pigs evrope
sad se traze mandrak madjionicar trikovi
ima li negde neki bog da to sve snimi
i cudi se koji su to majmuni
srbiju vode svetski majmuni
to vido niko nije kakvi majmuni
bravo za miku dorcolca i komentar
O kakvim protivargumentima pricate? Treba li da objasnjavam da je izvoz kada neko iz inostranstva razmeni devize u menjacnici u Srbiji? Pa, trogodisnje dete zna da se u tom slucaju radi o izvozu usluga. Da li treba da argumentujem da su devize u menjacnicama dobijene izvozom? Ili da argumentujem da je bez obzira na postojanje menjacnica Srbija ipak prezaduzena, te je ocito da menjacnice nisu resenje. I sta treba da objasnjavam coveku koji ne zna da je ekvilibrijum tudjica (latinska) usvojena u srpskom za pojam ravnoteza.
Postovana gospodjo/gdjice verujem da ne bi komentare na NSP trebalo spustati na tako nizak nivo.
Uopste nisam mislila na vas jer koliko se secam vi ste ipak komentator,ako ste se u mojoj prozivci prepoznali to nije moja krivica!
Hvala na podrsci,cijenim vasu inteligenciju i znanje.
@ Danilo@ Pantelija,
Kreditna sposobnost ne znaci da investitori uzimaju kredite od drzave Srbije,procitaj jos jednom moj komentar.
@ Sten,
Ti si se pitao kako se devizni krediti vracaju dinarima,pa si sada,vidim,naucio.
@ ne klepeci nanulama,
Ti blatis moju licnost,pa ti nemam sta odgovoriti.A,vec odavno zivim vani,a u Srbiji sam bio posljednji put prije osam godina.
Zar ne vidis da pisem pismom bez kvaka,tesko je to primjetiti?
@ Miki,
Nisi procitao moj komentar,srpska ekonomija se pomalo popravlja,uzima se manje kredita,budzetski deficit je manji,inflacija je manja,a fiskalna politika je sve bolja.
@Danilo,
Kreditni rejting je isto sto i kreditna sposobnost,tj sposobnost vracanja kredita.
@ Katana,
Japan ima dug od 270% od svoga BDP,ali on uspjesno vraca kredite,kao sto i Srbija cini,bez obzira sto uzima nove,sve dok vraca,pa bilo kako,dobro je.
Minusi mi ne smetaju,nije vazno sta mi se kaze,nego ko mi to kaze.
Premijer izvrsava naloge MMF-a da bi Srbiju spasio od bankrota u koju su je doveli DOS,politicari.
@ ekilibriranje,
Ekilibr je prevod francuske rijeci équilibre na srpski jezik,sto znaci ravnoteza,uravnotezenost,razumijemo se,ako hocemo.
@Jasna,
Tacno,g-djice/g-djo Jasna,htio sam da ukazem da se ovdje najmanje komentarisu date teme,a najvise se blati.Hvala na podrsci.
@ Balansero,
Nisi procitao moj komentar,rekao sam da je Vucic dobio vise od polovine glasova izaslih biraca na izbore.I ne pise se Equilibar kao sto ti napisa,nego Équilibre,ili glagol équilibrer=ujednaciti,uravnoteziti.Sve ostalo sto si napisao je primitivni napad na licnosti.
@ Coki,
Sve dokaze koje imate za rusenje drzave Srbije prijavite drzavnom tuziocu,a on ce na "narodni sud",to sam vam vec predlozio.
@ Jasna,
Evo,g-djice/g-djo Jasna,opet ne dobih ni jedan argumentovan i valjan odgovor.Samo blacenje.