Šta bi sa 6 do 8 hiljada okruženih ukrajinskih vojnika? Zar nisu okruženi?
Preporuke:
25
206
2
sreda, 18 februar 2015 10:40
Dragomir
Sah Mat!
Preporuke:
238
0
3
sreda, 18 februar 2015 10:44
doktor
rekao je Semen Semenčenko...
Nije Semen, nego Semjon (piše se Semen, a čita Semjon). Slično tome je i Sereža, a čita se Serjoža, kao i Fedor, a čita se Fjodor (Fjodor M. Dostojevski), te Petr (Pjotr).
Preporuke:
154
5
4
sreda, 18 februar 2015 11:01
micky
Samo cisti. A sad na Harkov i redom do zapadne Ukraine. A katolickim satrapima treba dozvoliti da idu kod katolickih demona, Poljaka. Braca po papi. Sve to rasterati. I naciste i fasiste i unijate. Ko je Rus i Ruskoga roda...
Sve drugo u PM. Onu lepu.
Preporuke:
197
4
5
sreda, 18 februar 2015 11:05
@Nenad
Bili su ali ih je Vucic spasao sa svojim planom B, posto plan A nije uspeo a plan B je bio bolji od plana A.
Preporuke:
201
4
6
sreda, 18 februar 2015 11:06
siniša @ nenad
Inteligencija je razlikovanje bitnog od nebitog, a neinteligencija je ne razlikovanje bitnog od nebitnog.
U ovoj situaciji oko Debeljcova najbitnije je kako će se povezati dva najveća grada u Urajini Kijev i Harkov. Odgovor je nikako. Zašto nikako, zato što Debeljcovo ostaje u Novorusiji. Dakle iz Kijeva se u Harkov može vozom samo preko Novorusije, odnosno Dobasa. Drugim rečima Harkov i Kijev su odsečeni. To dalje znači da ukoliko Harkov bude hteo da se otcepi to može da uradi mirnim putem, jer iz pravca Kijeva trupe i oprema ne mogu biti dopremljeni lako. Mogu nekako, ali ne mogu lako.
Dalje, to znači da je u ovoj rundi Novorusija izvojevala jednu značajnu taktičo operativnu prednost i teritoriju.
Šta ste ono pitali oko okruženja ili oko neokruženja?
Preporuke:
227
8
7
sreda, 18 februar 2015 11:36
Anka Krajina
@ Nenad
Zar nisu okruženi?
"- Bili smo u Debaljcevu i nismo znali da smo okruženi - kaže jedan od ratnih zarobljenika."
"- Bio sam mobiliziran, odveli su me direktno s posla i poslali u rat...
Nismo znali da smo okruženi, tek sada smo saznali - podsjeća drugi ukrajinski vojnik."
Verovatno je Stejt Department podigao onoliku galamu samo zbog ove dvojice, šta msiliš, a?
Preporuke:
179
1
8
sreda, 18 februar 2015 11:42
...
@ Nenad
A koji ti to tačno deo ove vesti nije jasan dušo? A da se ti to nisi nešto naljutio?
Preporuke:
143
1
9
sreda, 18 februar 2015 11:44
Oliver Kromvel
siniša @,i ne samo to izravnali su liniju fronta duduše ne u potpunosti ostalo je još da sa tri strane opkoljena Novosvetlovka padne ali mislim da to sada neće raditi.Tas na vagi je sada prevagnuo na stranu VSN,sada će UKropima biti mnogo teze linija fronta je sada pomerena ka Artemovsku,druga ne manje vazna stvar biće lakše Gorlovki koja je sada potpuno obezbeđena sa tri strane.VSN će zarobiti dosta oruzja više od 1,500 Ukropa sigurno,oni su sinoć ponovo pokušali da probiju koridor ka Debeljcevu i tako izvuku 128 brigadu međutim sve se završilo sa 30 mrtvi i ko zna koliko ranjenih Ukropa uz 2 uništena tenka,Strelkov kaze da se ponovo grupišu na periferiji Debeljceva gde će pokušati da se probiju do novosvetlovke pa dalje do Artemovska,čisto sumnjam da je tako nešto moguće pa čak i da uspeju da se probiju imaće ogromne zrtve u ljudstvu i tehnici.Sada se fokus prebacuje na Avdejevku i Mariuopolj na jugu.
Preporuke:
149
0
10
sreda, 18 februar 2015 11:52
ivan
@Siniša
A da ti malo pogledaš kartu Ukrajine. Debaljcevo nema veze sa pravcem Harkov-Kijev već sa pravcem Donjeck-Luganski-ruska granica.
Preporuke:
78
4
11
sreda, 18 februar 2015 11:54
Drinko Končarević
@ nenad,
Pre pitanja koje ste postavili, mogli ste na stranama "rusvesna", pogledati karte vojnih dejstava. Te karte pokazuju koliko je bio velik i brojan "debaljcevski kotao", koji se za snage "vlade iz Kijeva", pretvorio u "debaljcevski poraz". Osvajanjem Debaljceva, svi delovi ukro-jedinica, južno od Debacljceva, su odsečeni. Hladno je, hrane nemaju, nestaje im municija i ostaje im izbor: predati se ili poginuti. Ovde možemo razmatrati pitanje šta bi se desilo da su se ukro snage iz mesta južno od Debaljceva povukle i koncentrisale u samom Debaljcevu. Na sreću to je sada suvišno. A i glupo je razarati grad, da bi se neko tamo ko je davno izgubio kompas, predao. Vaša je sreća što vas niko ne poznaje a dozvoljeno vam je da iznesete svoje mišljenje.
Preporuke:
126
1
12
sreda, 18 februar 2015 11:54
@siniša
iz Kijeva se u Harkov može vozom samo preko Novorusije
?!
Nakraća železnička veza je preko Poltave. To je više Malorusija nego Novorusija. Debaljcevo nema veze sa komunikacijom Kijev-Harkov.
Preporuke:
84
3
13
sreda, 18 februar 2015 11:59
Beograđanin
Predajte se, braćo, što džaba da ginete. Za koga, za šta?
Preporuke:
101
0
14
sreda, 18 februar 2015 12:05
isto
pobjeda ravna onoj jna u vukovaru... još malo pa će i neka ovčara... istorija se ponavlja
Preporuke:
5
190
15
sreda, 18 februar 2015 12:15
nenad
da su ukrajinci imali nekoga kaoVucica, kao sto mi imamo, bili bi pobednici
Preporuke:
50
89
16
sreda, 18 februar 2015 12:18
siniša
Ne radi se o tome koja je najkraća železnička veza između Kijeva i Harkova, nego o železničkom čvoru koji povezuje Kijev sa Harkovim. Evo na primer zašto. Vi možete iz Kijeva preko Malorusije da dopremite regrute Kijevljane, ali ne možete iz Galicije. Ili, možete iz Kijeva tenkiste, ali ne možete tenkove. Tenkovi se prave u Zaporožju.
Šta vredi ako tenkisti krenu iz Kijeva, preko Malorusije, a tenkovi koje treba da voze krenu iz Zaporožja i zaglave se u Novorusiji. ne mogu ni u Kijev ni u Harkov.
Dakle ono što određuje bitnost i sporednost puta izeđu Harkova i Kijeva nije kratkoća nego fukcionalna povezanost složenog saobraćajnog sistema.
Bitno je funkcionalno, a ne najkraće. Zato je u funkcionalnom smislu Harkov odsečen, iako se može, a to sam i rekao doći prugom sa severa.
Preporuke:
99
5
17
sreda, 18 februar 2015 12:26
Minhauzen
Kao da neko ne govori celu istinu. Ko?
Preporuke:
12
39
18
sreda, 18 februar 2015 12:39
bs
Samo AV ne govori celu istinu.
Preporuke:
102
3
19
sreda, 18 februar 2015 12:44
@siniša
rođeni ste ublehaš :)
Preporuke:
27
4
20
sreda, 18 februar 2015 12:46
Drinko Končarević
@bs,
Ne stiže od obaveza da kaže sve pa i istinu. Inače bi rekao sve u lice.
Preporuke:
55
2
21
sreda, 18 februar 2015 12:51
Dule
RTS je objavila vest da je Savet bezbednosti UN jednoglasno doneo nekakvu rezoluciju o Ukrajini na zahtev Rusije i da se iz Debaljceva povlače vojske i Ukrajine i Novorusije. Neverovatno, a tu vest nigde drugde nisam našao, čak ni na sajtu RTS.
Preporuke:
79
1
22
sreda, 18 februar 2015 12:51
mare
Sve je ovo moglo proci i bez krvi.
Preporuke:
60
1
23
sreda, 18 februar 2015 12:56
Silni
Na Kijev braco, samo to je rejsenje i na granicu sa Poljskom, tu malo odmoriti pa dalje...
Preporuke:
94
4
24
sreda, 18 februar 2015 13:03
Vlado Banja Luka
Živio Putin i živjela Rusija! Pa, šta im radi, to je smiješno... Ne samo što ih car rastura na terenu, već se juče u Budimpešti (znači usred EU) sprda sa tim zapadnjacima prozivajući ih da su Ukroruini već dostavili oružje koje im neće pomoći...
P.S. molio bih nato-provokatore i sns-botove da se i danas jave i kažu kako kako je Putin izdajnik, a njegova politika loša.
Preporuke:
130
3
25
sreda, 18 februar 2015 13:06
siniša @ ivan
Debeljcovo u Ukrajini je ono što su bili Vinkovci za Jugoslaviju. Pogrešno je Debeljcovo porediti sa Vukovarom, pravo poređenje je Vinkovci. Uzimanjem Vinkovaca bio bi odsečen i Osjek i Vukovar. Tu je bila greška. Trebalo je uzeti Vinkovce, a ne Vukovar.
U Beograd se iz Sarajeva dolazilo preko Vinkovaca.
U Harkov se iz Luganska dolazi preko Debeljcova, iz Donjecka preko Debeljcoova, ali i iz Donjecka u Lugansk preko Debeljcova.
Dakle Donjeck-Lugansk ide pruga preko Debeljcova. Ako kontrolišete Debeljcovo kontrolišete i prugu Lugans Doljeck.
Čvorište.
Što se tiče Harkova, on zaista jeste poviše Luganska, ali pruga ide preko Debeljcova. Takođe i iz Donjecka. Iz Kijeva ima direktni voz na Harkov, ali sve drugo, iz Lavova, iz Ivan-Frankofonska iz Odese iz Zaporožja i što je najvažnije iz Dnjepropetrovska ide preko Debeljcova. Iz Kijeva prema Donjecku i iz Kijeva prema Lugansku takođe preko Debeljcova.
Čvorište.
Preporuke:
110
1
26
sreda, 18 februar 2015 13:27
Rade Uzelac
Za NSPM:
Imate toliko objektivnijih medijskih kuća od Aldžazire koje prikazuju svoje snimke a da ne izmišljaju. Takvim neproveravanjem informacija nego pukim objavljivanjem snimaka samo pospešujete netačno informisanje. Snimak na kojem je zapaljen gasovod nije iz Debaljceva, kako kažu novinari Aldžazire - a vi prenosite (bez provere), već iz Svetlodarska koji je još uvek pod kontrolom Ukronacista.
https://www.youtube.com/watch?v=EKJG3IJjG90
vest se nalazi ovde:
http://voicesevas.ru/news/yugo-vostok/10033-hronika-voennyh-sobytiy-v-novorossii-za-17022015.html
Dalje iznosite izjavu Semjona Semenčenka (njegovu FB objavu) ali zato niste uopšte dali njegovu kasniju objavu u kojoj kaže da je kolona koja je pokušala proboj desetkovana:
http://prntscr.com/66nery
Ili izjave ovih vojnika i oficira:
http://prntscr.com/66nf8i
http://prntscr.com/66nfcu
A ovde vam je objava glavešina ATO-a u kojoj optužuju pripadnike "Krivbas"-a da su dezerteri
http://prntscr.com/66nft1
Preporuke:
64
5
27
sreda, 18 februar 2015 13:43
NSPM Web
@Rade Uzelac
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Zbog toga moramo da se oslanjamo na izvore koji su dostupni na srpskom jeziku (pa i tu često zakažemo vremenski), a u njihovu relevantnost možemo samo da sumnjamo, manje ili više.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Iz tog razloga smo se delimično i oslonili na vas - komentatore, koji nam često služite kao neka vrsta saradnika budući da šaljete potpunije informacije i izvore, pa rado objavljujemo sve vaše linkove kojima se dodatno informišu posetioci sajta, iako je to protiv naših pravila.
Preporuke:
143
3
28
sreda, 18 februar 2015 13:44
Saša
Od svega što se do sada desilo najveća pobjeda Rusije jeste u tome što su do kraja razgolitili bandu na vlasti u Kijevu .
Ne ostavlja slučajno Putin od početka krize otvorena vrata za ukrajinsku braću .
Samo umjesto da ih ubjedjuje pušta ih da sami shvate što se dešava i gdje ide .
A iko nije po evropskim standardima ipak se najbolje uči uz batine .
Nezavisno što prosječan pravoslavni Ukrajinac mislio o nivou bliskosti ili udaljenosti sa Rusima sledeće ne može da izbjegne :
- Na vlasti je galicijsko zapadna banda koja predstavlja tek natavak vladavine istih oligarha .
- Obzirom da ne znaju ništa pametnije a ne žele nisšta dobro osim da provociraju Ruse i Ruski svijet ne rade ništa .
- Pa i to što se ratuje da se makar umije ratovati neko nas svaki put izdevetaju i samelju a naši zapovjednici bježe i ostavljaju jedinice da junački suludo izginu bez ikakvog valjanog smisla .
Preporuke:
88
1
29
sreda, 18 februar 2015 13:50
Saša
Ne samo zbog toga što je jsno da će Rusi uvijek da ih samelju ... zbog toga bi Zapad slao oružje do zadnjeg Ukrajinca ...
Radi se o tome da je kristalno jasno da Ukrajina nema nikakvu vojsku i da se ratovanje svodi na divljanje i pljačku nacističkih bandi i vodjenje na klanje nesretnih rezervista .
Ovaj Semjon , ako nema što novo da se ja sjećam , još prije desetak dana je kao po nekom važnom zadatku žurno umakao iz Debaljceva i usput ili ranjen ili umao udes .
Od tada vodi bataljon preko Fejsbuka i izdaje komande i prijetnje .
Zaboravio sam kako im se zvao isto jedan veliki junak nacističkih hordi koji je prije ljetošnjeg kolapsa ukrajinskog fronta bio ranjen u debelo meso ...
E zato se mobilizacija broji u promilima stanovništva a i te nesretnike hvataju kako stignu i šalju ih u gotovo izvjesno stradanje ...
Preporuke:
82
0
30
sreda, 18 februar 2015 14:06
Dan pobede!
"Povlačenje snaga iz Debaljceva se odvija po planu i organizovano",
Tako pobeđeni naziva poraz.
Al mu dobro stoji ona ruska šubara.
Preporuke:
99
0
31
sreda, 18 februar 2015 14:09
@NSPM Web Beograđanin
Objavite, molim vas, broj vašeg računa i poziv na broj, primaoca i svrhu uplate.
Bi Bi Si javlja: 'Ukraine's president says his forces are making an "organised" withdrawal from the strategic town of Debaltseve, under siege by rebel forces'
Očigledno je da su im snage Novorusije ostavile koridor za povlačenje. Odatle nema više hiljada zarobljenika, što neki komentatori primećuju, nego samo nekoliko stotina. To je i pametno (obostrano), da se ne gube životi. Čemu ratovati kada su principi mira dogovoreni? Sprovedite ih sada u život.
Vreme je za mir, gospodo, za trezvenost i konstruktivan prilaz. Odbacite strano mešanje i razgovarajte. Valja vam živeti zajedno i ubuduće, vi ste braća, rat među Slovenima je apsolutno štetan, i koristi samo neprijateljima. Živela Ukrajina! Živela Novorusija! Živela Rusija i Belorusija! Živela slobodna Srbija!
Preporuke:
89
2
34
sreda, 18 februar 2015 14:26
ludi skretničar
Očigledno im je omogućeno da izvuku žive glave iz Debaljceva, ineče teško da bi se povlačili sedeći na transporterima i otvorenim kamionima. Zasula bi ih artiljerija istog trena. Očigledno je ovo povlačenje deo nekog dogovora. Sve u svemu - pobedi se u zube ne gleda. Svakako, povlačenje će spasiti i mnoge ruske živote, jer likvidacija opkoljenog neprijatelja u urbanim sredinama iziskuje velika razaranja i žrtve.
Kako vidim, ostavljaju kompletne zalihe municije i art. oruđa. Za ovaj krš na kome se voze i nije neka šteta.
Lep dan za Novorusiju.
Preporuke:
81
0
35
sreda, 18 februar 2015 14:31
Ognjeslav Kostović
Siniša uljudno su vam skrenuli pažnju da železnička mreža i geografija Ukrajine izgledaju drugačije.
Evo 2 karte železničke mreže Ukrajine
Nadam se da će moderator imati razumevanja za linkove jer imaju opšti obrazovni značaj za sve nas.
Karte rasporeda vojnih snaga i borbenih dejstava sa legendom i komentarima
http://kot-ivanov.livejournal.com
Vidi se lepo Debeljcevska izbočina tj. sada kotao.
Uzgred i na njima se vide železničke pruge mada nejasno.
Opolčenje drži Donjeck i Gorlovku i tom prugom za Harkov već ništa ne može da prođe.Čišćenjem Debeljceva se konačno otvara najkraća veza Donjeck-Lugansk prugom i putem M04 i ove 2 republike čine kako tako funkcionalnim.
A bez toga svako primirje za Novorusiju je omča oko vrata, a svako ratovanje smrtni rizik. A o oslobođenju ostatka teritorije bez te osnovice nije moglo biti ni govora.
Preporuke:
59
0
36
sreda, 18 februar 2015 14:33
Bole
@NSPM web
Ali zašto stvarno ne razmislite o uvođenju tih 200 din. Ne mislim da to treba da bude obaveza, ali niko neće propasti zbog 200 din. Većina nas kupuje neke dnevne novine i za to daje oko 1000 din mesečno. Možda da otvorite neki račun pa da vidimo koliko bi ljudi uplatilo. S tim što bi trebalo da uradite kao na sajtu humanitarne organizacije "Srbi za Srbe". Kod njih se svaka uplata evidentira na naslovnoj strani njihovog sajta i sve je vidljivo. I ko je uplatio i koliko? Naravno ako neko ne želi da mu se ime javno vidi možete da ga zaštitite i napišete inicijale i iznos. Svako dobro.
Preporuke:
71
2
37
sreda, 18 februar 2015 14:35
Ivan Aleksić
E, tako... Čak sam i ja na momente sumnjao šta će biti, ali kad sam video da se i ustaše šalju na front znao sam da je Zapad ostao i bez svog najgoreg škarta, pa šalje njih - a kad Hrvati krenu na Ruse onda može samo novi Staljingrad da im se desi.
Hiljadu ukrajinskih vojnika napustilo Debaljcevo, predavši oružje.
Oni koji neće da se predaju i dalje vode borbe.
Dakle, jasno je da nije nekoliko stotina, već hiljadu, i jasno je da to neće biti konačan broj. I drugo, jasno je da su prvo predali naoružanje, pa tek onda mogli izaći napolje iz kotla, i to da ih preuzme rodbina.
Preporuke:
61
0
39
sreda, 18 februar 2015 14:45
Saša
Ovo povlačenje sugeriše da je mirovni sporazum očigledno mnogo ozbiljniji nego su to za sada spremni da kažu .
Na samom terenu :
http://rusvesna.su/news/1424260362
Sada će polako da se konsoliduje Novorusija a ostatak Ukrajine će evroatlantsskim i MMF putem pa će svako malo neko da se prešaltuje u Novorusiju .
Čista Gravitacija .
Preporuke:
53
0
40
sreda, 18 februar 2015 14:48
Slavomir Srpski, Jos je magla nad Debaljcevom
Vesti koliko vidim su delimicno kontradiktorne. To da je Debaljcevo oslobodjeno nije sumnjivo, vec definitivno. Ali to bi znacilo da je jos jace stegnut obruc za najveci deo kotla ispod Debaljceva.
Ako je tako, tamo mora biti barem 4000 vojske Ukrajine od kojih barem trecina NATO-placenika. Pitanje na koje jos nemam dobar odgovor: vidim neke trupe Ukrajine da se povlace iz Debaljcevog kotla sve sa ukupnom opremom. Kako je to moguce ako je kotao zatvoren a put potpuno pod artiljerijskom kontrolom? Sta je sa ovim NATO-placenicima? Najbitnije je njih sve pohvatati i suditi im, radi svetske javnosti. Ko ima detaljnije podatke, molim da ih prilozi. Najlepse hvala.
Preporuke:
52
0
41
sreda, 18 februar 2015 14:50
Umpalumpa
Da doprinese i moja malenkost:
http://www.militarymaps.info/
Uzgred, sa onolikom čitanošću, NSPM bi mogao na naslovnoj strani da ima i nešto reklama, pa reklama u tekstovima, itd. Sigurno bi vam se isplatilo.
Preporuke:
42
1
42
sreda, 18 februar 2015 14:55
Bepgrađanin 2(Niko)
Komšija Beograđanine,
Posle svakog teksta,s leve strane imate tri opcije za posetu:
pošaljite komentar
donirajte NSPM
početna strana.
E pa kad kliknete na onu srednju,koju izbegavate kao đavo krst,dobićete sve što ste hteli da znate a niste imali koga da pitate.
I ja se švercujem iz nekih"proceduralnih"razloga,koje ću morati ta preispitam.
Preporuke:
49
1
43
sreda, 18 februar 2015 14:58
Hercegovac
Čestitam braći u Novorusiji na velikoj pobjedi.Danas ne oglašavaju DR POLITIČKIH NAUKA i slični njemu koji prije 7 dana proglasiše poraz a Putina izdajnikom.Sada je pravo vrjeme za primirje.Treba dati vremena ukrajincima da razmisle,da izdani vojnici prošetaju do Kijeva i možda organizuju neki novi majdan.Vidim da već pljušte optužbe,ko je kriv,ko je izdao,koga treba smjeniti.Neka ih nek se dogovaraju.
Preporuke:
60
1
44
sreda, 18 februar 2015 15:00
Dule
@ Beograđanin
Kakav crni mir, a Veliki brat preko bare koji je celu čorbu i zakuvao bi dozvolio da se stvar završi bez njegovog aminovanja? Uz to da se primetiti i ćutanje Velike Britanije u poslednje vreme, moje nagađanje je da su se usresredili na stvaranje muslimanskih nemira u Francuskoj i Nemačkoj, i taj oblak se skuplja, evo stižu i novi Šiptari da pripomognu.
@ NSPM veb
Moj savet je da objavite žiro račun za donacije. Znam da imate jedan za pretplatu za časopis, možda će poslužiti isti. Linkovi za donacije su nešto najrasprostranjenije u širokom obimu raznih izdavača na internetu, što veb, što jutjub, raznorazni portali za zabavu, edukaciju, izveštavanje itd.
Preporuke:
35
0
45
sreda, 18 februar 2015 15:03
Saša
UREDNIŠTVU I POSJETIOCIMA NSPM
Mislim da uredništvo iz dobre namjere pravi jednu veliku grešku na svoju štetu .
Pričam vam sledeće iz iskustva .
Sve ono što se ne uklapa u glavne tokove i priča neku priču disonantnu u odnosu na zvaničnu uvjek je pos posenom pažnjom .
Tako misli svako ?
A onda svako i misli ko još da se zeza , ide u banke i plaća preko kartica da ga jos jasnije sistem locira i prati ?
Stoga je gotovina zakon .
Umjesto svih intrukcija stavite vi adresu za prijem pošte ... poštanski pretinac ili već što .
Pa neka šalje ko što stigne . Makar se još uvijek to može anonimno .
Ili ne želite da imate poreski neidentifikovan prihod ?
Preporuke:
30
2
46
sreda, 18 februar 2015 15:06
Saša
@ Umpalumpa
Jeste ... pa da im AV ili neki novi Dinkić svaki dan šalje poresku sve dok se reklamiraju na NSPM .
Preporuke:
27
3
47
sreda, 18 februar 2015 15:15
Hercegovac
@Saša
@Slavomir Srpski
Do poraza ukra u Deljbacevu se nije došlo sporazumom nego teškim borbama.Ako im je otvoren koridor za izvlačenje to je urađeno da se smanje žrtve i da se što brže završi priča sa Deljbacevom.To je taktika koja se stalno koristi u ovom sukobu.Što se tiče povlačenja sa opremom,to su vozila,borbeni transporteri i sl,ne vjerujem da im je palo na pamet da izvlače tešku artiljeriju ili municiju.
Preporuke:
48
0
48
sreda, 18 februar 2015 15:27
Oliver Kromvel
Ukropi su u Debeljcevskom kotlu imali oko 400 tenkova,oklopnih transportera i ostalih vozila pola od tog broja znači oko 200 komada je ili uništeno u borbama ili zarobljeno s obzirom da se juzno od Debeljceva u Olhovatki još vode borbe i delimično u Černuhinju siguran sam da će još nešto tehnike biti uglavnom uništeno u svakom slučaju napravljen je odličan posao,treba napomenuti to da iako postoji očigledno neki dogovor da im se da zeleni koridor za izlazak i da im je ipak ostavljena mogućnost da koriste preostalu tehniku za izlazak iz kotla sami Novorusi mogu biti prezadovoljni,pre svega neprijatelj je ostavio kompletnu artiljeriju,topove,haubice,minobacače,višecevne bacače i svu municiju što je veliki plen.Juče je u kotlu ostalo oko 4000 UKropa danas ih je bilo oko 3,500,kako objašnjavaju iz VSN oko 500 njih je tokom noći ili poginulo ili su se predali,do sada se ukupno predalo oko 1000 Ukropa.Politički je na najvišem vrhu odlučeno da im se da prolaz i da ne budu izmasakrirani.
Preporuke:
68
0
49
sreda, 18 februar 2015 15:40
Oliver Kromvel
Slavomir Srpski,nato plaćenici i desno sektoraši su zbrisali još pre 10 dana,kada je 30 pao Ugljekorsk bilo je jasno da su Ukropi gotovi kao što vam je opšte poznato početkom februara je bila organizovana evakuacija nesretnih civila iz Debeljceva kada je oko 4000 njih spašeno,tom prilikom je oko 800 uglavnom plaćenika i desno sektoraša na čelu sa njihovim komadantom uteklo,plaćenici su uglavnom zbrisali ne svi ali največi deo njih.Putin je ove ostale mogao da samelje u kotlu ali tu se još jednom vidi veličina Vladimira Putina,pravilno je procenio da se tamo u 85% slučajeva nalaze rezervisti i da nije pametno pobiti ih,tim činom bi Porošenko gotovo sigurno doziveo majdan ionako mu se trese stolica,kakav god da je u ovom momentu je jedina karta na koju Rusi mogu da igraju.Inače trasa Lavov-kIjev je blokirana očevima,majkama boraca uglavnom 128 brigade koja je u kotlu zahtevaju da im se sinovi vrate zivi,tamo će tek biti haos,ovo je velika pobeda Rusije.
Preporuke:
78
1
50
sreda, 18 februar 2015 15:42
Bole
@Saša
Ali to ne bi bilo ništa obavezno. Ako neko ima novca neka uplati i 2.000, neko neka uplati 1.000, neko 400, neko 50. Svako neka uplati koliko može. Ništa pod prisilom. Što se gotovine tiče nije loše da se uvede i ta opcija o kojoj ste vi pisali, ali ako neko hoće da uplati u pošti ili banci zašto mu to onemogućiti. Svako neka bira kako mu najbolje odgovara. Samo što bi onda i NSPM trebao da bude korektan i dnevno ažurira podatke i svakodnevno objavljuje promene na računu. Kako koja uplata legne da se objavi. Što se lociranja i praćenja tiče. Pa znate šta danas je manje više sve pod prismotrom. Beograd pun kamera. Odeš u prodavnicu video nadzor, sve više stambenih ulaza pod video nadzorom, centar grada pod video nadzorom, raskrsnice pod video nadzorom, autobus i tramvaji pokriveni kamerama, prelaziš na zebri kamere snimaju, banke pod kamerama, kladionice pod kamerama.... O mobilnim i fiksnim telefonima da ne pišem.
Preporuke:
30
0
51
sreda, 18 februar 2015 15:55
,,Zvanicno,, od Oslobodilacke Srbske Vojske
Situacija je sledeca: Zbog moralno-propagandnih ciljeva ,,fingira,, se izvlacenje ukrop-fasista iz Debaljcovske ,,klanice,,. To sto vidite na slikama i snimcima su slike sa raznih sektora i snimci snaga koje su bile na trasi Svetlodarsk-Logvinovo-Debaljcovo. NIKAKVE UKROPSKE BROJNIJE SNAGE, JOS MANJE SA OPREMOM I TEHNIKOM, A NAJMANJE U FORMACIJI (ORGANIZOVANO) SU SE IZVUKLE.
Jedan njihov deo je u fazi unistenja kod samog grada Debaljcova, a neki se predaju. Ono sto je pokusalo da pobegne uglavnom je pobijeno, malo zarobljeno. Nesto malo je otpusteno posle zarobljavanja, ali ni priblizno hiljadu ljudi, ni u kom slucaju. Zauzimanjem reona Debaljcova obruc je jos jace zatvoren, a i inace su i glavni putevi i medjuprostori jako posednuti i svaki pokusaj izvlacenja je zavrsio Katastrofalno po Ukrope. To i sami priznaju pricom o ,,velikim gubicima,, prilikom ,,izvlacenja,,.
GLAVNE SNAGE UKROPA SU JUZNO OD GRADA i na ravnom zemljistu izlozene jakim napadima.
Dalje....
Preporuke:
54
1
52
sreda, 18 februar 2015 15:55
Ruske tajne službe
ZA Slavomira Srpskog,vojvodu iz zemunice
Otkud ti znaš koliko ima NATO plaćenika.To vidiš iz te tvoje zemunice.
Možda bi bilo dobro da ti dovedemo jednog ,pa da ga ti u toj zemunici ispitaš,onako pametno kako samo ti znaš.....mi te stvari ne znamo...nedostaje nam jedan pametan poput tebe...
Privet
Preporuke:
18
30
53
sreda, 18 februar 2015 16:05
ANALITIČAR
@ urednistvu NSPM
@ braci i sestrama na NSPM
Draga braćo na temi o Putinu i Orbanu pročitajte KOMENTARE - postavio sam informacije čuvenog Bendžamina Fulforda novinara ( bivšeg ) Forbsa ko je izazvao rat u Ukrajini , ko finansira naciste , da Amerika finansira ISIS , koja firma iz Amerike , da su Brenan iz CIA , Mekkejn i Keri uključeni kao i Viktorija Nuland i Igor Kolomojski
Podvlačim još jednom TEMA PUTIN - ORBAN pa idite na KOMENTARE . Pozdrav braćo . SLAVA SLOVENIMA
Preporuke:
46
1
54
sreda, 18 februar 2015 16:05
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Ne nasedajte pricama zapadne propagande, sada je na delu PRIKRIVANJE STRASNOG PORAZA izmisljanjem ,verzija,
Gladne, bez municije i bez cvrste komande ukro-snage nigde ne mogu otici. Sada su i jos jace pritegnuti .Obuceni nacisti, NATO vojnici i razni ,,sektasi,, pokusavaju samostalno ili u civilnoj odeci da pobegnu. Njih love i ubijaju ili idu na spisak ,nestalih,. Zapad nikada nece priznati svoje ucestvo, a oficirima i profesionalcima Nato-a koji su kod Debaljcova je jasno sta ceka njihove porodice ako se predaju. Cika Globa nije naivan. Uostalom njih ima par stotina, mnogi su poginuli, mnogi se nadaju da ce pobeci i sl.
Par zarobljenih nece nista dokazati za nasu stvar, uostalom radi se o Poljacima, Latisima,nesto Svedjana, izraelskih chifuta kojima je ruski jezik kao svoj, i mozda malo ostalih (ustasa iz HV dali ima 10-ak.) Amerikanci i englezi su dosli kao ,,privatne kompanije,, ne jos uvek aktivni vojnici i oficiri
Vise zarobljenih nema jer je broj ubijenih ogroman.
Preporuke:
64
2
55
sreda, 18 februar 2015 16:09
nije nego
Sve čestitke narodu Novorusije za veliku pobedu, zaista je šteta što će se, voljom političara, morati da vrate u ustavni okvir fašisoidne ukropije jer je teško poverovati da će se u Kijevu nešto promeniti posle ovoga, možda i hoće ali samo na gore!
Preporuke:
42
1
56
sreda, 18 februar 2015 16:15
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Zato je i izjava Potroshenka ,,dvosmislena,, (cekao je dva dana sta ce ,,savetnici,, da mu smisle i kazu da kaze). Povukli se iz Debaljcova (polu-istina) ali nije rekao za ostale (Glavninu) juzno od Debaljcova.
Do juce su od celokupne grupirovke kod Debaljcova imali oko 2.000 ubijenih (racunajuci i ranjenike koji su pomrli) jer su borbe i njihovi gubici BILI MNOGO VECI NEGO STO STE MOGLI IZ ,,MEDIJA,, (UGLAVNOM OKUPACIONIH, MOGLI SAZNATI. Bili su tako lupani svime (pa i Uraganima) i pod udarom zadnja tri dana jediica za ,,ciscenje,, da je ovih 2.000 ubijenih (za 20 dana borbi) vrlo mali gubitak. Od grupacije od preko 9.000 boraca. Inace ukupno je upalo u sam obrug, to je juzno od linije Lozovoe- Logvinovo-Nizne Lozovoe - dalje na Istok, oko 6.000 vojnika i staresina ukro-Natovske operativne grupe sa ogromnim naoruzanjem i tehnikom.
Sada je na delu likvidacija, zarobljavanje ili delimicno pustanje preostalih (oko 3.500 i manje zivih, sveukupno) u obrucu.
Videcemo za dalje...
Preporuke:
65
0
57
sreda, 18 februar 2015 16:38
Drinko Končarević
@ redakcija NSPM,
Trudim se da kad god navedem neki podatak, za koji procenjujem da je manje poznat, napišem izvor. To je jedan od načina da se ostvari objektivnost. Svako kome je stalo da NSPM bude i ostane izvor istinitih informacija, mora dobro da pazi šta piše. "Podvaljivači" se brzo otkriju. Nemam prihode već deset godina ali naći ću načina da uplatim 200 i više dinara mesečno. Od leta ove godine treba da dobijem starosnu penziju... valjda će te izdržati. Kad mogu ja možete i Vi. Pozdrav.
Preporuke:
49
0
58
sreda, 18 februar 2015 16:41
fristajlo
BRAVO!
Preporuke:
45
0
59
sreda, 18 februar 2015 16:42
Operativnoe soobщenie ot opolčeniя po sostoяniю na 16:20 (msk)
1. K Artёmovsku so storonы Debalьcevo prosledovalo bolee 50 edinic tehniki. Tehnika raznaя: ot bronetehniki (nekotoraя neispravna) do gruzovikov s ličnыm sostavom i ubitыmi. Vыšli oni iz kotla po zelenomu koridoru, predostavlennomu rukovodstvom Novorossii ili эto bыli samostoяtelьno prorvavšiesя - ob эtom uznaem pozže. Pravda, vozmožnostь prorыva mы isklюčaem v principe. Ona nevozmožna (mnenie NPo).
2. Artёmovskiй morg ne prinяl tri gruzovika s trupami - nekuda. Uehali v neizvestnom napravlenii.
3. V gorode nablюdaetsя bolьšoe količestvo grяznыh i pьяnыh soldat VSU, po vsem priznakam: vыhodcev iz kotla.
4. Bolьšoe količestvo sъemočnыh grupp TV, v tom čisle zapadnыh.
5. Tolьko čto v napravlenii Kramatorska prosledovali vertolёtы, kotorыe čas nazad priletali v Artёmovsk iz Kramatorska. Veroяtno, vertolёtы privozili "telezvёzd" segodnяšnih večernih reportažeй.
Dakle, propušteno je 50-tak kamiona/transportera sa živima i bar 3 kamiona sa telima poginulih.
Preporuke:
47
1
60
sreda, 18 februar 2015 16:56
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
NSPM Web @Rade Uzelac
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Ma ne kontaju posjetioci to, misle da se web portal sam od sebe održava,da novinari koji rade u redakciji i saradnici ne treba ni da jedu, ni da piju, da nemaju porodice koje treba da hrane i odijevaju, da sve dolazi samo od sebe, da se web domena i stranica sami od sebe obnavljaju, niko to neće da razumije.Nego pogledajte kako to radi stranica ADVANCE.HR.Oni naplaćuju,pa ko hoće da čita i informiše se neka plati.
Preporuke:
36
3
61
sreda, 18 februar 2015 16:58
Anka Krajina
@ Zvanicno od...
Hvala za iscrpan izveštaj, čuvajte se gde god bili.
Preporuke:
45
1
62
sreda, 18 februar 2015 17:02
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
NSPM Web
@Rade Uzelac
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Ja sam redovan pretplatnik ADVANCE.HR I NIJE MI TEŠKO PLAITI ZA ONO ŠTO ČITAM, a obrađuju inostranu politiku.Da i NSPM.rs uvede sistem kao i ADVANCE.HR da se plaća kao pretplata, ne bi mi bilo teško da platim i NSPM.Ovako sami ste sebi krivi što stranicu ne komercalizujete, kad imate toliku enomrnu posjećnost.Da ste makar "na sisi" vlasti pa "da dojijte vlast2, ali niste.Znači ipak koliko "novca toliko i informacija", uradite ko i ADVANCE.HR.
Preporuke:
33
6
63
sreda, 18 februar 2015 17:03
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Mnoga saopstenja (i iz Armije DNR i LNR i sa strane Ukropa) koja vidite su deo maskiranja i zavaravanja (ratne perfidije dozvoljene). NISTA NIJE PROPUSTENO NITI JE NEKO OVDE TOLIKO NAIVAN DA VERUJE U ,,OSVESCIVANJE,,. ,,OSVESTICE,, SE KAD NAPUNE CIFRU OD 100.000 (PROSEK GODINA 29). Oni silom mobilisani su manjina, a oni koji cute pod Okupacijom Kijevske Hunte ili su izbegli mobilizaciju ili pobegli napolje ili se predaju. Jos uvek kao i kod beograDZana (zle kobi naroda Srbskog) vlada oprani um, kao i 20-godisnja propaganda (psihicki program) sto jevro-satanizma, sto raznih javnih i zamaskiranih sekti. Ne malo pobijenih (kod Sanzarovke recimo) smo nasli sa knjigama, privezcima i cd-ima raznih protestantskih i Sajentoloskih ,,sekti,,.
Neko se i izvukao (sica) ali POTROSHENKO I NJEGOVI LAZU o jedinicama koje su izasle, a pogotovo o broju. Teska je klanica na delu, a pogotovo juzno od grada i oko i severnije od Olhovatke. Gomila za gomilom... Kulminacija Extaze sledi nocas :)))
Preporuke:
65
5
64
sreda, 18 februar 2015 17:15
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Dule
@ NSPM veb
Moj savet je da objavite žiro račun za donacije. Znam da imate jedan za pretplatu za časopis, možda će poslužiti isti. Linkovi za donacije su nešto najrasprostranjenije u širokom obimu raznih izdavača na internetu, što veb, što jutjub, raznorazni portali za zabavu, edukaciju, izveštavanje itd.
Što se Dule pravi neinformisan?Pa uz svaki tekst prilikom komentarisanja imaš svije ostavljene opcije na NSPM, prva pošaljite komentar a ispod odmah opcija "DONIRAJTE NSPM".I to svako vidi izuzev onog ko neće da vidi i sada ko pravda se da nije uočio tu mogućnost.Dule, ja sam u više navrata doniraju NSPM-u pod tuđim imenom i prezimenom, DA NE BI MISLILI DA IH POTCJENJUJEM, a nešto u vezi s tim je znao i moj prijatelj pokjni Dobrica Gajićć, koji mi je pričao da je jako teška finansijaka situacija.Nikad nmisam želio da pomisle da ih ponižavam zato sam pod tuđim imenom sam uplaćivao neke donacije.a i radi onih u vlasti što ne vole NSPM, da ne znaju.
Preporuke:
33
1
65
sreda, 18 februar 2015 17:21
Dušan
Poštovani ANALITIČAR nije loš čovek samo je mnogo opterećen teorijama zavere. Lično mi se sviđaju njegovi komentari. Ima tu dobrih informacija, samo je mnogo opterećen Jevrejima. On npr. kao ceni Dodika kao političara koji je privržen Rusiji, a kad mu neko kaže da Dodik plaća izraelske lobiste onda ga sramota da kritikuje tog istog Dodika zato što on ne voli Izrael. Ili recimo pre nekoliko dana je počeo da kritikuje Putina zbog ove situacije oko Dabeljceva. Kao u smislu Putin popušta izdaće on Novoruse, a sve povodom onog sporazuma iz minska. Izneo sam svoje mišljenje.
Preporuke:
34
2
66
sreda, 18 februar 2015 17:39
Rđosav
Dušan:
Poštovani ANALITIČAR nije loš čovek samo je mnogo opterećen teorijama zavere. Lično mi se sviđaju njegovi komentari. Ima tu dobrih informacija, samo je mnogo opterećen Jevrejima.
...
Ili recimo pre nekoliko dana je počeo da kritikuje Putina zbog ove situacije oko Dabeljceva. Kao u smislu Putin popušta izdaće on Novoruse, a sve povodom onog sporazuma iz minska. Izneo sam svoje mišljenje.
- nota bene, Putin je Jevrejin "po babine linije". Majka mu Jevrejka.
Preporuke:
26
11
67
sreda, 18 februar 2015 17:48
Fuller
@ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.
Preporuke:
19
0
68
sreda, 18 februar 2015 18:07
već viđeno
Sve ovo miriše na Nasera koji pobeže na vreme helikopterom a gologuziju ostavi da se snalazi.
Preporuke:
30
0
69
sreda, 18 februar 2015 18:27
@nenad, ali onaj pravi
Jeste, 'nenade', sam planom B (use i u svoje kljuse) Ukri mogu da se oproste i od Kijeva , stare ruske prestonice, mozda si na to mislio?
Preporuke:
25
1
70
sreda, 18 februar 2015 18:37
SR JUGOSLAVIJA
E pa lepo ih je Putin nasamario nema šta. Debaljcevo se nigde ne pominje u sporazumu iz Minska pa operacije tamo mogu da se nastave. Sad može da bude mir, završeno je Debaljcevo. Nego gde je onaj pametni Puškov. Jel sad došlo vreme da se Angela predloži za Nobelovu nagradu.
Preporuke:
28
2
71
sreda, 18 februar 2015 18:55
Brane, Italija
Ala slave ko da su je zaboli na Menhetn !
Preporuke:
4
80
72
sreda, 18 februar 2015 19:08
egzamplar
ha, ha, ha... koja euforija, čitajući komentare svakom trezvenom jasno je kako se budi onaj nagon za zločinom... evo prilike za 'refresh' opciju. Ovako je srpska štampa pisala kada su svoje redove optužnice punili šljivančanin, mladić, divković...
Naravno svi ovi što pišu kasnije će se praviti 'toše'.
nebitno, sada će mi kao nešto odgovoriti i sl. ali baš je ovo školski primjer pravdanja i pripremanja zločina, maksimalno urnisanje protivnika, euforično blaćenje tako da se pokolj istog podrazumijeva.
...ne trebate pisati, čitajući vas znam "sve su to nacisti, fašisti, sotone", to sam i u politici čitao za sve one sa ovčare, srebrenice, manjače itd.
šta da se radi, slavite i veličajte...
ali još jednom, kao da čitam beogradsku štampu '91.
Preporuke:
4
70
73
sreda, 18 februar 2015 19:16
Dirk
@Brane, Italija
Oh Brane, dobri sinčiću. Ljubi te deda Dirkenštajn.
Preporuke:
43
0
74
sreda, 18 februar 2015 19:27
Jaroslav
Prokleti bili fašisti seme vam se zatrolo. Smrt fašizmu.
Preporuke:
38
0
75
sreda, 18 februar 2015 19:29
Ilona Staller Cicciolina
@Brane, Italija
Brankiću, u kom si gradu u Italiji. Znaš usamljena sam. Mnogo sam te željna. Auuuuu Javi mi se srce. Cmokić Tvoja Ćićolina
Preporuke:
32
0
76
sreda, 18 februar 2015 19:50
Egzemplar ili Primer za recimo.... Grupu Roadrunner :)))
Bolje se tebi vidi februar 1942, a znas sta te ceka u maju 1945, a pogotovo u mesecima i godinama posle toga :)))
Posto vidim da se bavis vojnim pitanjima i pratis stanje, kako li ces se tek ,,smejati,, kad se ,,nezvanicno,, cuje da vam cifra nije 3.000 (kako se sada misli) nego citavih 5.000 samo u Debaljcovu i oko njega za zadnjih 20 dana. Bice ,,smejanja,, zar ne ??
Ne znam dali ces se ti vise ,,smejati,, ili oni nakoti Unijatski iz Ivano-frankovska, Volinja i Zitomira. A veruj da ce po poslednjim saznanjima veliko ,,smejanje,, biti u Kamenjecu (Dnjeprodzerzinsk) i Haifi, Ashdotu ili recimo Ber-shivi :))
ALA SMO VAS SATRLI cccc...))
Jedino ce vise SUZA od ,,smejanja,, biti meDZu beograDZanskoj Ustaskoj zgadiji ODRODNIKA
Dao bi ti i dve adrese u Bjelovaru i Ercegovini gde se najverovatnije ,,smeju,, ali se jos proverava.
I da, jos ovo....
S NAMI BOG - I POBEDA BUDET ZA NAMI
ZA VERU, NAROD I OTECHESTVO - URAAAAAAA
Uuuuurrraaaaaaaaaa
Uuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Preporuke:
31
3
77
sreda, 18 februar 2015 19:52
Zoran
Vi kojima nije jasno zašto su Novorusi dozvolili povlačenje trupa iz Debaljceva zamislite da imate 8000 ovaca koje treba preklati. Koliko bi taj posao trajao, A tamo nisu ovce nego dobro naoružani ljudi i iskusne WASP ubice sa najsavremenijom opremom za ratovanje po danu i noći. Imaju pregled terena preko satelitskih veza, uređaje za noćno ratovanje, pozicije trupa neprijatelja, i ostalo. Bojim se da će se Ukrajinci povući ali će ostaviti ove pse da ubijaju "iza neprijateljskih linija". Posle će u Holivudu da snimaju filmove kako su spasli Ramba u specijalnoj operaciji. Čim Novorusi povuku protivavionske sisteme videćete šta će se desiti.
S druge strane šta i ako ih uhvate i dovedu pred sud ili ih odmah likvidiraju. Na Zapadu oni će biti mučenici koji su dali život za demokratiju (da su stvarno poginuli za demokratske banke niko neće razumeti).
Preporuke:
19
15
78
sreda, 18 februar 2015 19:55
kule
Ala slave ko da su je zaboli na Menhetn !
I najduži put počinje prvim korakom.
Dokle će Rusi stići zavisi od vas neonacista. Što više budete izazivali to će biti bliže vama koji mislite da do vas nikad neće stići.
Preporuke:
36
0
79
sreda, 18 februar 2015 19:56
Egzemplar ili Primer za recimo....
Jedva se u ovim uslovima nađe, ali eto i na ĆIRILICI :))))
Triždi:
URAAAAAAAAAAAAAA
URAAAAAAAAAAAAAAAAAA
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
Preporuke:
35
0
80
sreda, 18 februar 2015 20:00
Slavomir Srpski, Hvala komentatorima
@Zvanicno,, od Oslobodilacke Srbske Vojske,
hvala na vasem izscrpnum objasnjenju, koje mi izgleda najverodostojnije od svih ostalih, i objasnjava sve one maglovite delove koje sam imao: pogotovo oko toga gde se sada front obrusava: na Orholatko, gde se pregurupisao sada najveci deo ukrajinske vojske u ovom Debaljcevom kotlu. Broj gibitaka sada mora biti znacajan obzirom na veliku koncentraciju vatre na relativno malom delu prostora.
P.S, molim vas da umesto mene objasnite ovom domacem iz "Ruske tajne sluzbe" koliki je broj naci-placenika u kotlu bilo i koliko ih je jos preostalo. Njihovo zarobljavanje (ako se uspe) je politicki za Novorusiju od prvog reda!
Preporuke:
25
1
81
sreda, 18 februar 2015 20:17
ANALITIČAR
@ zoran
Kakve Vi iskusne vojnike NATO pakta spominjete . Rusi su ih demolirali , ponizili , rasturili na sastavne dijelove , najjače jedinice Ukropa ponizili na aerodromu Doneck , da li Vi čitate koliko su UKRO NATO naciji imali gubitaka - strašni gubici - kažu da samo 128-ma ukropska brigada od 2 000 vojnika je imala situaciju da se predalo 150 , ostali skoro svi mrtvi , kažu da je Ilovajsk smešan i poniženje Ukropa šta su sada doživjeli , najjače jedinice Ukropa zbrisane sa lica zemlje a vi pričate o strašnom NATO-u , da li se pitate zašto je Viktorija Nuland vikala na Merkelovu , uhapšen saradnik Nulandove koji je novac nosio za naciste , lažni novac a Merkel koja je pametna žena videla da će ih demolirati Rusija pa otišla u Minsk , sada Amerika vidi da se NATO raspada , koga da se Rusi boje , što kaže brat ALI IPAK samo NATO zna koliko mu je ološi poginulo u Debalcevu i za zadnjih mjesec dana , NATO Ukropi imaju za mjesec dana preko 7 000 mrtvih - ono što sam ja pratio , pokolj
Preporuke:
39
1
82
sreda, 18 februar 2015 20:18
Drinko Končarević
"Listam" hrvatske elektronske medije. "izvješća" s fronta oko Debaljceva su na nekoj drugoj, sporednoj strani. Ni kod nas se baš ne piše mnogo. kao da neko iz NATO-a predlaže šta da se piše. Kažu, cenzure nema...
Preporuke:
39
0
83
sreda, 18 februar 2015 20:38
!
Popusenko zvace svoju kravatu?
Preporuke:
32
0
84
sreda, 18 februar 2015 20:41
ANALITIČAR
@ drinko koncarevic
Kako će brate Vučićevi šiptarski mediji javiti da Rusija razbija NATO pakt. Da li ste pročitali da su u kotlu bili Poljaci , Čečeni , Ukropi , Hrvati na Mariopulju , Amerikanci , SAS , Šveđani , Francuzi . Čoveče Rusi su razbili ne Ukrope nego NATO pakt . Kako da izdajnik sramni Vučić javi da naša Rusija razbija NATO pakt kada je taj isti Vučić da bi odradio za NATO izdao Kosmet i srpsku armiju beograDŽAna što bi brat ALI IPAK napisao uveo u NATO . Srbija je banana republika , Srbija od ubistva Arkana i Đinđića je vođena samo ljudima koji nemaju svoje ja . Naravno još od 05-10-2000 . Naravno da će sramni RTS šutiti da im fašističke američke tate dobijaju batine . Šta misliš brate da će ih Putin pustiti sada , tući će džukele fašističke punim plućima , dosta je zapadnog horora bilo , previše smo gledali nacizam , od 1991-ve u svetu kao da gledam Veliku nagradu Jasenovca I Jadovna . Alo bre , Rusi zgazili džukele fašističke , kako da Vučić to javi , šiptarski ološ
Preporuke:
41
4
85
sreda, 18 februar 2015 20:44
Fuller
@ analitičar
Ali budimo realni. Koliko je stvarno bilo stranaca u Dabaljcevskom kotlu? Ne znamo tačno. Spominje se cifra od nekoliko hiljada. Ali niko ih još nije video. Ni mrtve ni žive. Plašim se da sporazumom u Minsku prećutno nije dogovoreno da im se dozvoli da izađu iz Dabaljceva. Malo mi je to čudno. Svi pričaju o strancima u kotlu, a nigde ih nema. Bar ih ja nisam video. Slava NOVORUSIJI.
Preporuke:
27
2
86
sreda, 18 februar 2015 20:45
siniša @ zoran
Taj scenario koji vi predlažete za neki holivudski film je sasvim u redu, ako se radi o crtanom filmu. Mada priče o uspešnosti američkih vojnika i spašavanju ambasadora posle silovanja onog jadnika u Bengaziju, amaričkog ambasadora, više ne prolaze ni na crtanom filmu.
Ali, u vezi tog amaričkog oružja, najbolji je komentar juče dao Predsednik Putin u Budimpešti. Izjavio je " može da oružje ( u Ukrajinu ) donosi ko hoće i koliko hoće, ali ishod se zna".
Preporuke:
38
0
87
sreda, 18 februar 2015 21:05
ANALITIČAR
Veliki pozdrav za Endehaziju , NDH , ili kako je zovu Republiku Hrvatsku - čujem da su hrvatski dečki jako loše prošli u Ukrajini : ) : ) . Bojna AZOV , u skladu sa slavnom tradicijom Pavelićeve NDH i svetlih tradicija Jasenovca
Preporuke:
40
0
88
sreda, 18 februar 2015 21:08
Fuller
@analitičar
Da li sam dobro shvatio da vi cenite Đinđića kao političara? Njega i Arkana. Arkan se nešto malo bavio politikom. Bio je u parlamentu početkom 90 ih.
Preporuke:
22
0
89
sreda, 18 februar 2015 21:19
Fuller
@analitičar
Da li je problem da napišete ime sajta ili sajtova sa kojih se informišete o ratu u Ukrajini? Interesuju me pre svega podaci o stanju na frontu. Unapred hvala.
Preporuke:
21
0
90
sreda, 18 februar 2015 21:20
Zoran
Analitičar
Kad znate da je taj NATO tako ništavan i nikakav što im ne oboriste više od dva aviona za tri meseca. Kažu da su imali preko dve hiljade naleta, bilo je prilike koliko ste hteli. Kako je uopšte i jedan mogao da se vrati sa neba Srbije.
Ili smo mi još ništavniji i nikakviji od NATO mašinerije?
Preporuke:
5
38
91
sreda, 18 februar 2015 21:37
Zvanicno od Oslobodilacke Srbske Vojske
Jos se ne znaju svi detalji.
Na celom ,,potezu,, znaci gore od Popasnaye pa do drugog kraja fronta iza vodojaza (okvirno kod Novoluganskoe) se pretpostavljalo osnovamo da ih ima oko 1.000. Jedan deo je upao u ,,kazan,, jedan deo je bio u borbama svuda okolo. Uzmimo u obzir da su to dobrim delom specijalisti za ovo i ono, znaci ne samo borci prve linije, a dosta ih je bilo i kao staresine.
Izginulo ih je puno, nesporno. Ali ne racunaj da su imali papire prave ili mnogo razlicitu opremu i uniforme (ukropi inace nose dosta razlicite uniforme od jedinice do jedinice). Otkrivaju ih po sporednim stvarima, licne stvari a najcesce mobilke (brojevi od kuce i prijatelja, slike i sl.) i u tom smislu. E sad u dobroj meri se radi o ,,ruskim strancima,, iz jedne tople ,,prijateljske,, zemlje koje ces vrlo tesko prepoznati osim po ..... ali mora da ih nadjes ,,neostecene,, pobijene.
Neki su se izvukli onim konvojem kao civili (fakat, photo dokazi milion), a mnogi sada pokusavaju
Preporuke:
28
0
92
sreda, 18 februar 2015 22:11
Drinko Končarević
@ANALITIČAR,
Već sama činjenica da su mediji u Hrvatskoj utihnuli, govori da su javljanja o pobedi Novorusije tačna. Ja sam ustvari tražio po hrvaskim online medijima, neku pesmu, npr. "Danke ukraina", ali je nema. Našao sam samo informaciju da su hrvatski "dragovoljci", za izlaganje svojih tela promaji, na prvoj liniji fronta, dobijali mesečnu platu 140-150 evra, zavisno od vetra. Ne znam da li su ovu cifru, mediji u Hrvatskoj plasiralii radi odvraćanja, navraćanja ili povraćnja od namere da ljudi idu u Ukrajinu. Oni koji su stigli u Ukrajinu, nisu dobijali dodatak za grejanje, jer bi toplota otkrivala njihove položaje...Dakle "vlast u Kijevu" je vodila računa o njihovoj bezbednosti. Što jest, jest.
Preporuke:
24
0
93
sreda, 18 februar 2015 22:19
srpska sarma, a može i pasulj@ Zoran@ Analitičar
Oko 80 baba-NATINIH avijona bata Zoćo, oko 80! Od koji su SAMO 2 PRIZNALI! Između ostalog i taktički M-117a bombarder, ali nisu priznali STRATEŠKI STELT-BOMBARDER V-2, čudovište od 2 MILIJARDE DOLARA KOMAT! Skinuo ga HEROJ potpukovnik Đorđe Aničić (imao ČAST da ga upoznam!), ali pao u Spačvanskim šumama, po cenu pilotovog života, jer je Amerima i onaj ples baba u Buđanovcima bio previše! No, to ih je koštalo VEĆ UGOVORENOG POSLA sa Saudijcima!? Posle bata Đorđeve "Neve" Saudi OTKAZALI PORUDŽBINU 30 V-2 avijona!!! Slučajno!? Da ne pominjemo "siću" poput "Apača" po severnoj Albaniji i na tuzlanskim Dubravama (nekad tamo služio vojsku)!? Prema tome bata Zoćo, ako oš da TROLUJEŠ za "naprdnjake" bolje se pripremi, nemo da te vatamo nespremnog!? Znam, nije ti lako, 12 godina si čeko da dođete na vlast, čak ste i BIVŠEG ŠEFA IZDALI, obaška Srbija i Kosovo, važno je burazeru "da ljulja", ej bre, nije mala stvar kad si VLAST!? Mislim ona iz Nušićevih komendija!? Tako ćete i da prođete! He, he, he!
Preporuke:
36
1
94
sreda, 18 februar 2015 22:22
Zoran
za Sinišu
Pa putin je izjavio da će da brani ceo Ruski narod u Ukrajni. I šta se desilo sa onim jadnicima što su goreli u Odesi? Šta je sa Rusima u Harkovu, Zaporožju, Dnepropetrovsku? On ni prodaju Ruske dece nije zaustavio. Za samo jednu Abramovičevu jahtu mogao je podigne svu Rusku decu koja su prodata na Zapadu.
Preporuke:
5
39
95
sreda, 18 februar 2015 22:25
robokap
Registrovani sam čitalac Hrvatskog sajta ADVANCE:HR.Pretplata je 200 kuna godišnje ali NEMA VIŠE OBJAVLjIVANjA KOMETARA.
Preporuke:
17
1
96
sreda, 18 februar 2015 22:43
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Fuller
@ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.
Tačno tako, ali ima još načina kako se to može anonimno odraditi,ali bitno je da se novac dostavi.Pozdrav!
Preporuke:
13
2
97
sreda, 18 februar 2015 22:59
Zoran
srpska sarma, a može i pasulj
Znači - oborili 80 aviona a samo dva pala u Srbiji.
Ti stvarno u to veruješ?
Slažem se da su neki dobili Igle u zadnjicu i izbačeni su iz stroja ali su uspeli da slete van Srbije. To nije obaranje.
A i to što je oboreno, oboreno je samo zahvaljujući hrabrosti i požrtvovanju posada. Tehnika je poticala iz kraja pedesetih. Održavana jeste ali modifikovana i prilagođavana nije.
I nemoj mi Vučića pridruživati, molim te. Bolje reci da sam Šiptarski trol nego njega da mi uvaljuješ.
Preporuke:
11
23
98
sreda, 18 februar 2015 23:46
robokap-nastavak
Znači samo su mi dozvolili da čitam određene tekstove na ADVACE:hr.Nisam pretplatnik jer je to oko 3600 dinara godišnje a komentare ne objavljuju već ŠEST MESECI.Jel hoćete da NSPM pretvori u TO:
,
Preporuke:
18
1
99
sreda, 18 februar 2015 23:58
Nebojša P
Evo, ja sam svedok da je bilo više od 2 aviona oboreno. 12.maj 1999, oko 15h, iznad Prokuplja uništen f-16 ( to u tom momentu nisam znao ). Lično sam gledao. Strahovit prasak na nebu. Davno je bilo, ali se sećam ko da je juče.
Preporuke:
27
0
100
četvrtak, 19 februar 2015 00:23
Vlado Banja Luka
Advance.hr je potpuno propao. Mislim da su se prodali Novom svjetskom poretku i potpuno okrenuli uredjivacku politiku! Zbog toga ih je napustio glavni novinar Babic i osnovao svoj novi sajt. Svi komentatori su otisli na taj novi sajt koji se zove AlterMainStreamInfo.com.hr. Nemojte vise ici na propali Advance, vec na taj novi... I naravno, ici na i podrzatvati, cak i finansijski dragi nam NSPM! Poz.
Preporuke:
22
1
101
četvrtak, 19 februar 2015 01:33
misa
Ura za nasu bracu!!
Preporuke:
22
0
102
četvrtak, 19 februar 2015 01:42
Goranče
Poštovani komentatori, danas ste bili na visini zadatka, niste se štedeli. Redakcijo, vi još manje, iskazali ste veliko razumevnje i profesionalnost.
Preporuke:
12
0
103
četvrtak, 19 februar 2015 03:12
Anka Krajina
@ robokap
Jel hoćete da NSPM pretvori u TO
Ni u ludilu!
Lani sam čitala neke njihove analize zahvaljući jednom "piratu" koji ih neovlašteno objavljivao pa su ga kasnije blokirali.
Ne bih dala 27 evra za te tekstove, ima i boljih i to besplatno.
Preporuke:
11
1
104
četvrtak, 19 februar 2015 06:39
srpska sarma, a može i pasulj@ Zoran
Nađi negde knjigu "Smena" potpukovnika Đorđa Aničića, a možeš i samog autora. Drugo, nešto ne čuh da si se tako kurobecao kad je onaj Janjić hohštapler, istina "fini" i "koordinator centra za međuetničke odnose i gubljenje vremena" izjavio (a izašlo ovde na sajtu) da je "za vreme rata 1999 UNIŠTENO 400 (naših) tenkova", što je inače bila PROPAGANDNA PROJEKCIJA baba-NATINA!? No, ista ta baba-NATA MORALA je da PRIZNA da su na samom Kosovu (gde je bio gro naših snaga i tehnike) NAŠLI OSTATKE SAMO ČETIRI (i brojem: 4!) TENKA! Ili kad neki dan, UPRKOS ČAK i baba-NATINIM podacima oni SMRADOVI iz Biserkine NVO izjavljuju da je "SVEUKUPNO tokom rata 1999 poginulo manje od 1000 ljudi sa srpske strane"??? Prema tome, ako si REŠIO DA VERUJEŠ SLUŽBENOJ baba-NATINOJ propagandi, veruj, ma bio i simpatizer SRS-a!? Jer, kao takav ti si (ajde da ispoštujem ovaj sajt!) SMOR& TROL! Moj institut se svojevremeno sa "Vinčom" bavio nuklearnom kontaminacijom tokom 1999 i veruj mi, STRAŠNO je, a PRE SVEGA na Kosovu!
Preporuke:
17
0
105
četvrtak, 19 februar 2015 08:06
siniša @ zoran
Meni se čini da vi smatrate da je ubijanje civila, nisam im određivao nacionalost i versku pripadnost, samo Putinova dužnost. Samo od Putinove volje zavisi da li će se to sprečiti. Ima li šta na to da kaže vaš papa, ili enghleskakraljica, zašto samo Putin?
Ili trgovina decom. Na zapadu vole plavušane i sakupljaju i usvajaju decu iz ruskih sirotišta, i to je Putinov problem. Odnosno samo njegov problem.
Velika zemlja i puno ljudi moguće je da neko i bude ubijen samo zato što je Rus, ili da neko siroče dospije u nečije ruke ko ne bi trebao da ima pravo da usvaja decu.
ALI OTKUD NASLAĐIVANjE TIME, OTKUD TRIUMFALIZAM KOD VAS U VEZI SA TIM RUSKIM NEDAĆAMA.
A DA NISTE VI KANIBAL.
Napomena: primarni kanibalski motiv je patnja drugog čoveka i osećanje nadmoćnosti i zadovoljstva zbog te patnje. Najbolji primer je hrvatsko insistiranje na kazni Šešelja, bez odzira da li je i koliko kriv.
KANIBALIZAM, PA I HRVATSKI, JE ZABRANjEN. a VI LIKUETE NAD KANIBALIZMOM VAŠIH PRIJATELjA.
Preporuke:
19
0
106
četvrtak, 19 februar 2015 08:56
ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Vlado Banja Luka
Samo da znaš da i novinari moraju od nečega živjeti, znači odmah navalite da donirate NSPM, imate opciju kako ispod opcije za komentare.
Preporuke:
7
2
107
četvrtak, 19 februar 2015 18:48
Zoran
Sarma, pasulj i Siniša
Zašto Vi verujete da Aničić ima tapiju na istinu? Slučajno sam upoznao jednog od članova te posade (ne Danija) i njegove priče su se samo delimično složile sa Aničićevim.
Slažem se da Putin ne može biti kriv za sva zlodela Papana (Katolika i Unijata u Ukrajini) ali Vi kažete "Putin je to rekao" i mislite da će to tako biti. Navodeći primer sa decom sam upravo i hteo da Vam kažem da on nije svemoguć. On je sigurno bolje rešenje od Jeljcina ali ima na sebi veliki teret prošlih vremena - pre svega uništenu sovjetsku privredu pomoću oligarha.
I ne zaboravite - da Srbi nisu potcenili Turke u Maričkoj bitci cela istorije Srbije bi bila drugačija. Potcenjivanje protivnika je njegovo najjače oružje. Bolje je preceniti ga i spremiti se za jačeg protivnika nego ga potceniti.
Preporuke:
0
1
108
četvrtak, 19 februar 2015 20:39
srpska sarma, a može i pasulj@ Zoran, JOPET
Moje prethodno pisanije "glede" bata Zoće: " Nađi negde knjigu "Smena" potpukovnika Đorđa Aničića, a možeš i samog autora. Drugo, nešto ne čuh da si se tako kurobecao kad je onaj Janjić hohštapler, istina "fini"..."!? Prema tome bata Zoćo, pričaj sa samim Aničićem i MANjE OBRAĆAJ pažnju na njegov SUKOB sa Danijem, a više KAKO su oni "BIBERILI" Amerima& satrapima!? Aničić je živ čovek, povrh toga i Srbin, pa ako si i ti čovek, onda MORAŠ "otrpeti" njegovu LIČNOST, pošto se BAŠ TA NjEGOVA LIČNOST da URADI to što je URADILA, tj. da ZAJEBE Imperiji 60 milijardi dolara vredan posao sa Saudima i da još pride da zajedno sa Danijem i ostalim momcima PRIBAVI Rusima i Kinezima STELT tehnologiju i to u vreme kada je to bilo dostupno SAMO Amerima!? Time su oni BAR za 5, ako ne svih 10 godina SKRATILI Rujama i "mandarinima" TEHNOLOŠKO RAZVIJANjE te napredne tehnologije!? I još su pri tome U PRAKSI POTVRDILI OSNOVNI NAČIN LOCIRANjA STELT aparata, inače otkriven od Čeha krajem 1980-tih!?
Preporuke:
1
1
109
četvrtak, 19 februar 2015 21:15
srpska sarma, a može i pasulj@ Zoran, JOPETOVANO JOPET
No, tebe interesuje samo da TROLUJEŠ i ZAGUŠUJEŠ DISKUSIJU SPOREDNIM DETALjIMA, umesto da hvataš OSNOVNO, da je ta mala ekipa SRUŠILA OSNOVNU AMERIČKU KONCEPCIJU VAZDUŠNIH UDARA pomoću "nevidljivih taktičkih i strateških bombardera", inače prvobitno kreiranu od pukovnika Vordena, a "razrađivanu" u Prvom i Drugom Zalivskom ratu kao i kod nas!? Dok su oni Sadama SLOMILI, nas NISU i to baš zahvaljujući pukovniku Aničiću i drugim našim herojima, koje ti i tebi slični dezavuišeš! Drugo, da je ta STRATEGIJA borbe tehnološki inferiorne vojske protiv vazdušno nadmoćne sile (koju smo mi prvobitno razrađivali!), u suštini DOBRA, svedoči da ju je PRIMENjIVAO i pukovnik Gadafi, pa je njegovu sudbinu odlučilo pre svega rusko ODUSTAJANjE od "NjET", kao i direktan napad više hiljada britanskih i katarskih specijalaca sa desantnih brodova direktno na Tripoli, kada su na žalost, porazili i ubili Pukovnika. No, onda su se Rusi dosetili jadu, pa su SPREČILI DIVLjANjE na nebu iznad Sirije, kao i sada u Donbasu!?
Preporuke:
0
0
110
četvrtak, 19 februar 2015 21:29
srpska sarma, a može i pasulj@ Zoran, The End
U Donbasu "opolčenci", OČIGLEDNO podržani ruskim (Strelkov), ali i PRORuskim (iz same Ukrajine) SPECIJALISTIMA (Zaharčenko i dr.) KVALITATIVNO su NADMAŠILI Amere i njihove Ukropske DUMMY-je, tako da ne samo da ruski "kotao" NIJE "krepao", već BAŠ u "kotlovima" Ukropi KREPAVAJU, a sa njim i Imperijalni "HIBRIDNI" napad na Rusiju!? I to takvom EFIKASNOŠĆU da čak i specijalci britanskog SAS-a PRIZNAJU da su borci jedinica "Somali" (vođa "Givi") i "Sparta" (komandant "Motorola") NAJBOLjI SPECIJALCI na SVETU, bolji i od izraelskih!? Obaška da su se Rusi koristili NAŠIM iskustvima iz bosanskog i kosovskog rata, kao i sopstvenim iz dva čečenska, tako da trenutno "DŽi Arovi" trabanti neznaju gde im je D..., a gde G....!? Eto, dotle se došlo sa "američkom izuzetnošću"!? A "glede" IZUZETNOSTI, do nje se NE DOLAZI LAŽNOM "objektivnošću" ili BLjUTAVIM PODILAŽENjEM Imperiji, već TIHIM POVERENjEM u SOPSTVENE, pa i savezničke SNAGE, kao i OŠTROM SAMOKRITIKOM po potrebi!? No, to se tebe kao TROLA ne dotiče!
Nije Semen, nego Semjon (piše se Semen, a čita Semjon). Slično tome je i Sereža, a čita se Serjoža, kao i Fedor, a čita se Fjodor (Fjodor M. Dostojevski), te Petr (Pjotr).
Sve drugo u PM. Onu lepu.
U ovoj situaciji oko Debeljcova najbitnije je kako će se povezati dva najveća grada u Urajini Kijev i Harkov. Odgovor je nikako. Zašto nikako, zato što Debeljcovo ostaje u Novorusiji. Dakle iz Kijeva se u Harkov može vozom samo preko Novorusije, odnosno Dobasa. Drugim rečima Harkov i Kijev su odsečeni. To dalje znači da ukoliko Harkov bude hteo da se otcepi to može da uradi mirnim putem, jer iz pravca Kijeva trupe i oprema ne mogu biti dopremljeni lako. Mogu nekako, ali ne mogu lako.
Dalje, to znači da je u ovoj rundi Novorusija izvojevala jednu značajnu taktičo operativnu prednost i teritoriju.
Šta ste ono pitali oko okruženja ili oko neokruženja?
"- Bili smo u Debaljcevu i nismo znali da smo okruženi - kaže jedan od ratnih zarobljenika."
"- Bio sam mobiliziran, odveli su me direktno s posla i poslali u rat...
Nismo znali da smo okruženi, tek sada smo saznali - podsjeća drugi ukrajinski vojnik."
Verovatno je Stejt Department podigao onoliku galamu samo zbog ove dvojice, šta msiliš, a?
A koji ti to tačno deo ove vesti nije jasan dušo? A da se ti to nisi nešto naljutio?
A da ti malo pogledaš kartu Ukrajine. Debaljcevo nema veze sa pravcem Harkov-Kijev već sa pravcem Donjeck-Luganski-ruska granica.
Pre pitanja koje ste postavili, mogli ste na stranama "rusvesna", pogledati karte vojnih dejstava. Te karte pokazuju koliko je bio velik i brojan "debaljcevski kotao", koji se za snage "vlade iz Kijeva", pretvorio u "debaljcevski poraz". Osvajanjem Debaljceva, svi delovi ukro-jedinica, južno od Debacljceva, su odsečeni. Hladno je, hrane nemaju, nestaje im municija i ostaje im izbor: predati se ili poginuti. Ovde možemo razmatrati pitanje šta bi se desilo da su se ukro snage iz mesta južno od Debaljceva povukle i koncentrisale u samom Debaljcevu. Na sreću to je sada suvišno. A i glupo je razarati grad, da bi se neko tamo ko je davno izgubio kompas, predao. Vaša je sreća što vas niko ne poznaje a dozvoljeno vam je da iznesete svoje mišljenje.
?!
Nakraća železnička veza je preko Poltave. To je više Malorusija nego Novorusija. Debaljcevo nema veze sa komunikacijom Kijev-Harkov.
Šta vredi ako tenkisti krenu iz Kijeva, preko Malorusije, a tenkovi koje treba da voze krenu iz Zaporožja i zaglave se u Novorusiji. ne mogu ni u Kijev ni u Harkov.
Dakle ono što određuje bitnost i sporednost puta izeđu Harkova i Kijeva nije kratkoća nego fukcionalna povezanost složenog saobraćajnog sistema.
Bitno je funkcionalno, a ne najkraće. Zato je u funkcionalnom smislu Harkov odsečen, iako se može, a to sam i rekao doći prugom sa severa.
Ne stiže od obaveza da kaže sve pa i istinu. Inače bi rekao sve u lice.
P.S. molio bih nato-provokatore i sns-botove da se i danas jave i kažu kako kako je Putin izdajnik, a njegova politika loša.
U Beograd se iz Sarajeva dolazilo preko Vinkovaca.
U Harkov se iz Luganska dolazi preko Debeljcova, iz Donjecka preko Debeljcoova, ali i iz Donjecka u Lugansk preko Debeljcova.
Dakle Donjeck-Lugansk ide pruga preko Debeljcova. Ako kontrolišete Debeljcovo kontrolišete i prugu Lugans Doljeck.
Čvorište.
Što se tiče Harkova, on zaista jeste poviše Luganska, ali pruga ide preko Debeljcova. Takođe i iz Donjecka. Iz Kijeva ima direktni voz na Harkov, ali sve drugo, iz Lavova, iz Ivan-Frankofonska iz Odese iz Zaporožja i što je najvažnije iz Dnjepropetrovska ide preko Debeljcova. Iz Kijeva prema Donjecku i iz Kijeva prema Lugansku takođe preko Debeljcova.
Čvorište.
Imate toliko objektivnijih medijskih kuća od Aldžazire koje prikazuju svoje snimke a da ne izmišljaju. Takvim neproveravanjem informacija nego pukim objavljivanjem snimaka samo pospešujete netačno informisanje. Snimak na kojem je zapaljen gasovod nije iz Debaljceva, kako kažu novinari Aldžazire - a vi prenosite (bez provere), već iz Svetlodarska koji je još uvek pod kontrolom Ukronacista.
https://www.youtube.com/watch?v=EKJG3IJjG90
vest se nalazi ovde:
http://voicesevas.ru/news/yugo-vostok/10033-hronika-voennyh-sobytiy-v-novorossii-za-17022015.html
Dalje iznosite izjavu Semjona Semenčenka (njegovu FB objavu) ali zato niste uopšte dali njegovu kasniju objavu u kojoj kaže da je kolona koja je pokušala proboj desetkovana:
http://prntscr.com/66nery
Ili izjave ovih vojnika i oficira:
http://prntscr.com/66nf8i
http://prntscr.com/66nfcu
A ovde vam je objava glavešina ATO-a u kojoj optužuju pripadnike "Krivbas"-a da su dezerteri
http://prntscr.com/66nft1
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Zbog toga moramo da se oslanjamo na izvore koji su dostupni na srpskom jeziku (pa i tu često zakažemo vremenski), a u njihovu relevantnost možemo samo da sumnjamo, manje ili više.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Iz tog razloga smo se delimično i oslonili na vas - komentatore, koji nam često služite kao neka vrsta saradnika budući da šaljete potpunije informacije i izvore, pa rado objavljujemo sve vaše linkove kojima se dodatno informišu posetioci sajta, iako je to protiv naših pravila.
Ne ostavlja slučajno Putin od početka krize otvorena vrata za ukrajinsku braću .
Samo umjesto da ih ubjedjuje pušta ih da sami shvate što se dešava i gdje ide .
A iko nije po evropskim standardima ipak se najbolje uči uz batine .
Nezavisno što prosječan pravoslavni Ukrajinac mislio o nivou bliskosti ili udaljenosti sa Rusima sledeće ne može da izbjegne :
- Na vlasti je galicijsko zapadna banda koja predstavlja tek natavak vladavine istih oligarha .
- Obzirom da ne znaju ništa pametnije a ne žele nisšta dobro osim da provociraju Ruse i Ruski svijet ne rade ništa .
- Pa i to što se ratuje da se makar umije ratovati neko nas svaki put izdevetaju i samelju a naši zapovjednici bježe i ostavljaju jedinice da junački suludo izginu bez ikakvog valjanog smisla .
Radi se o tome da je kristalno jasno da Ukrajina nema nikakvu vojsku i da se ratovanje svodi na divljanje i pljačku nacističkih bandi i vodjenje na klanje nesretnih rezervista .
Ovaj Semjon , ako nema što novo da se ja sjećam , još prije desetak dana je kao po nekom važnom zadatku žurno umakao iz Debaljceva i usput ili ranjen ili umao udes .
Od tada vodi bataljon preko Fejsbuka i izdaje komande i prijetnje .
Zaboravio sam kako im se zvao isto jedan veliki junak nacističkih hordi koji je prije ljetošnjeg kolapsa ukrajinskog fronta bio ranjen u debelo meso ...
E zato se mobilizacija broji u promilima stanovništva a i te nesretnike hvataju kako stignu i šalju ih u gotovo izvjesno stradanje ...
Tako pobeđeni naziva poraz.
Al mu dobro stoji ona ruska šubara.
Zagonim pulю v lob,
Otrebью čelovečestva
Skolotim krepkiй grob!
Očigledno je da su im snage Novorusije ostavile koridor za povlačenje. Odatle nema više hiljada zarobljenika, što neki komentatori primećuju, nego samo nekoliko stotina. To je i pametno (obostrano), da se ne gube životi. Čemu ratovati kada su principi mira dogovoreni? Sprovedite ih sada u život.
Vreme je za mir, gospodo, za trezvenost i konstruktivan prilaz. Odbacite strano mešanje i razgovarajte. Valja vam živeti zajedno i ubuduće, vi ste braća, rat među Slovenima je apsolutno štetan, i koristi samo neprijateljima. Živela Ukrajina! Živela Novorusija! Živela Rusija i Belorusija! Živela slobodna Srbija!
Kako vidim, ostavljaju kompletne zalihe municije i art. oruđa. Za ovaj krš na kome se voze i nije neka šteta.
Lep dan za Novorusiju.
Evo 2 karte železničke mreže Ukrajine
http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/ukraine/ukraine.gif
http://www.mapsofworld.com/ukraine/rail-map.html
Nadam se da će moderator imati razumevanja za linkove jer imaju opšti obrazovni značaj za sve nas.
Karte rasporeda vojnih snaga i borbenih dejstava sa legendom i komentarima
http://kot-ivanov.livejournal.com
Vidi se lepo Debeljcevska izbočina tj. sada kotao.
Uzgred i na njima se vide železničke pruge mada nejasno.
Opolčenje drži Donjeck i Gorlovku i tom prugom za Harkov već ništa ne može da prođe.Čišćenjem Debeljceva se konačno otvara najkraća veza Donjeck-Lugansk prugom i putem M04 i ove 2 republike čine kako tako funkcionalnim.
A bez toga svako primirje za Novorusiju je omča oko vrata, a svako ratovanje smrtni rizik. A o oslobođenju ostatka teritorije bez te osnovice nije moglo biti ni govora.
Ali zašto stvarno ne razmislite o uvođenju tih 200 din. Ne mislim da to treba da bude obaveza, ali niko neće propasti zbog 200 din. Većina nas kupuje neke dnevne novine i za to daje oko 1000 din mesečno. Možda da otvorite neki račun pa da vidimo koliko bi ljudi uplatilo. S tim što bi trebalo da uradite kao na sajtu humanitarne organizacije "Srbi za Srbe". Kod njih se svaka uplata evidentira na naslovnoj strani njihovog sajta i sve je vidljivo. I ko je uplatio i koliko? Naravno ako neko ne želi da mu se ime javno vidi možete da ga zaštitite i napišete inicijale i iznos. Svako dobro.
Hiljadu ukrajinskih vojnika napustilo Debaljcevo, predavši oružje.
Oni koji neće da se predaju i dalje vode borbe.
Dakle, jasno je da nije nekoliko stotina, već hiljadu, i jasno je da to neće biti konačan broj. I drugo, jasno je da su prvo predali naoružanje, pa tek onda mogli izaći napolje iz kotla, i to da ih preuzme rodbina.
Na samom terenu :
http://rusvesna.su/news/1424260362
Sada će polako da se konsoliduje Novorusija a ostatak Ukrajine će evroatlantsskim i MMF putem pa će svako malo neko da se prešaltuje u Novorusiju .
Čista Gravitacija .
Ako je tako, tamo mora biti barem 4000 vojske Ukrajine od kojih barem trecina NATO-placenika. Pitanje na koje jos nemam dobar odgovor: vidim neke trupe Ukrajine da se povlace iz Debaljcevog kotla sve sa ukupnom opremom. Kako je to moguce ako je kotao zatvoren a put potpuno pod artiljerijskom kontrolom? Sta je sa ovim NATO-placenicima? Najbitnije je njih sve pohvatati i suditi im, radi svetske javnosti. Ko ima detaljnije podatke, molim da ih prilozi. Najlepse hvala.
http://www.militarymaps.info/
Uzgred, sa onolikom čitanošću, NSPM bi mogao na naslovnoj strani da ima i nešto reklama, pa reklama u tekstovima, itd. Sigurno bi vam se isplatilo.
Posle svakog teksta,s leve strane imate tri opcije za posetu:
pošaljite komentar
donirajte NSPM
početna strana.
E pa kad kliknete na onu srednju,koju izbegavate kao đavo krst,dobićete sve što ste hteli da znate a niste imali koga da pitate.
I ja se švercujem iz nekih"proceduralnih"razloga,koje ću morati ta preispitam.
Kakav crni mir, a Veliki brat preko bare koji je celu čorbu i zakuvao bi dozvolio da se stvar završi bez njegovog aminovanja? Uz to da se primetiti i ćutanje Velike Britanije u poslednje vreme, moje nagađanje je da su se usresredili na stvaranje muslimanskih nemira u Francuskoj i Nemačkoj, i taj oblak se skuplja, evo stižu i novi Šiptari da pripomognu.
@ NSPM veb
Moj savet je da objavite žiro račun za donacije. Znam da imate jedan za pretplatu za časopis, možda će poslužiti isti. Linkovi za donacije su nešto najrasprostranjenije u širokom obimu raznih izdavača na internetu, što veb, što jutjub, raznorazni portali za zabavu, edukaciju, izveštavanje itd.
Mislim da uredništvo iz dobre namjere pravi jednu veliku grešku na svoju štetu .
Pričam vam sledeće iz iskustva .
Sve ono što se ne uklapa u glavne tokove i priča neku priču disonantnu u odnosu na zvaničnu uvjek je pos posenom pažnjom .
Tako misli svako ?
A onda svako i misli ko još da se zeza , ide u banke i plaća preko kartica da ga jos jasnije sistem locira i prati ?
Stoga je gotovina zakon .
Umjesto svih intrukcija stavite vi adresu za prijem pošte ... poštanski pretinac ili već što .
Pa neka šalje ko što stigne . Makar se još uvijek to može anonimno .
Ili ne želite da imate poreski neidentifikovan prihod ?
Jeste ... pa da im AV ili neki novi Dinkić svaki dan šalje poresku sve dok se reklamiraju na NSPM .
@Slavomir Srpski
Do poraza ukra u Deljbacevu se nije došlo sporazumom nego teškim borbama.Ako im je otvoren koridor za izvlačenje to je urađeno da se smanje žrtve i da se što brže završi priča sa Deljbacevom.To je taktika koja se stalno koristi u ovom sukobu.Što se tiče povlačenja sa opremom,to su vozila,borbeni transporteri i sl,ne vjerujem da im je palo na pamet da izvlače tešku artiljeriju ili municiju.
Ali to ne bi bilo ništa obavezno. Ako neko ima novca neka uplati i 2.000, neko neka uplati 1.000, neko 400, neko 50. Svako neka uplati koliko može. Ništa pod prisilom. Što se gotovine tiče nije loše da se uvede i ta opcija o kojoj ste vi pisali, ali ako neko hoće da uplati u pošti ili banci zašto mu to onemogućiti. Svako neka bira kako mu najbolje odgovara. Samo što bi onda i NSPM trebao da bude korektan i dnevno ažurira podatke i svakodnevno objavljuje promene na računu. Kako koja uplata legne da se objavi. Što se lociranja i praćenja tiče. Pa znate šta danas je manje više sve pod prismotrom. Beograd pun kamera. Odeš u prodavnicu video nadzor, sve više stambenih ulaza pod video nadzorom, centar grada pod video nadzorom, raskrsnice pod video nadzorom, autobus i tramvaji pokriveni kamerama, prelaziš na zebri kamere snimaju, banke pod kamerama, kladionice pod kamerama.... O mobilnim i fiksnim telefonima da ne pišem.
Jedan njihov deo je u fazi unistenja kod samog grada Debaljcova, a neki se predaju. Ono sto je pokusalo da pobegne uglavnom je pobijeno, malo zarobljeno. Nesto malo je otpusteno posle zarobljavanja, ali ni priblizno hiljadu ljudi, ni u kom slucaju. Zauzimanjem reona Debaljcova obruc je jos jace zatvoren, a i inace su i glavni putevi i medjuprostori jako posednuti i svaki pokusaj izvlacenja je zavrsio Katastrofalno po Ukrope. To i sami priznaju pricom o ,,velikim gubicima,, prilikom ,,izvlacenja,,.
GLAVNE SNAGE UKROPA SU JUZNO OD GRADA i na ravnom zemljistu izlozene jakim napadima.
Dalje....
Otkud ti znaš koliko ima NATO plaćenika.To vidiš iz te tvoje zemunice.
Možda bi bilo dobro da ti dovedemo jednog ,pa da ga ti u toj zemunici ispitaš,onako pametno kako samo ti znaš.....mi te stvari ne znamo...nedostaje nam jedan pametan poput tebe...
Privet
@ braci i sestrama na NSPM
Draga braćo na temi o Putinu i Orbanu pročitajte KOMENTARE - postavio sam informacije čuvenog Bendžamina Fulforda novinara ( bivšeg ) Forbsa ko je izazvao rat u Ukrajini , ko finansira naciste , da Amerika finansira ISIS , koja firma iz Amerike , da su Brenan iz CIA , Mekkejn i Keri uključeni kao i Viktorija Nuland i Igor Kolomojski
Podvlačim još jednom TEMA PUTIN - ORBAN pa idite na KOMENTARE . Pozdrav braćo . SLAVA SLOVENIMA
Gladne, bez municije i bez cvrste komande ukro-snage nigde ne mogu otici. Sada su i jos jace pritegnuti .Obuceni nacisti, NATO vojnici i razni ,,sektasi,, pokusavaju samostalno ili u civilnoj odeci da pobegnu. Njih love i ubijaju ili idu na spisak ,nestalih,. Zapad nikada nece priznati svoje ucestvo, a oficirima i profesionalcima Nato-a koji su kod Debaljcova je jasno sta ceka njihove porodice ako se predaju. Cika Globa nije naivan. Uostalom njih ima par stotina, mnogi su poginuli, mnogi se nadaju da ce pobeci i sl.
Par zarobljenih nece nista dokazati za nasu stvar, uostalom radi se o Poljacima, Latisima,nesto Svedjana, izraelskih chifuta kojima je ruski jezik kao svoj, i mozda malo ostalih (ustasa iz HV dali ima 10-ak.) Amerikanci i englezi su dosli kao ,,privatne kompanije,, ne jos uvek aktivni vojnici i oficiri
Vise zarobljenih nema jer je broj ubijenih ogroman.
Do juce su od celokupne grupirovke kod Debaljcova imali oko 2.000 ubijenih (racunajuci i ranjenike koji su pomrli) jer su borbe i njihovi gubici BILI MNOGO VECI NEGO STO STE MOGLI IZ ,,MEDIJA,, (UGLAVNOM OKUPACIONIH, MOGLI SAZNATI. Bili su tako lupani svime (pa i Uraganima) i pod udarom zadnja tri dana jediica za ,,ciscenje,, da je ovih 2.000 ubijenih (za 20 dana borbi) vrlo mali gubitak. Od grupacije od preko 9.000 boraca. Inace ukupno je upalo u sam obrug, to je juzno od linije Lozovoe- Logvinovo-Nizne Lozovoe - dalje na Istok, oko 6.000 vojnika i staresina ukro-Natovske operativne grupe sa ogromnim naoruzanjem i tehnikom.
Sada je na delu likvidacija, zarobljavanje ili delimicno pustanje preostalih (oko 3.500 i manje zivih, sveukupno) u obrucu.
Videcemo za dalje...
Trudim se da kad god navedem neki podatak, za koji procenjujem da je manje poznat, napišem izvor. To je jedan od načina da se ostvari objektivnost. Svako kome je stalo da NSPM bude i ostane izvor istinitih informacija, mora dobro da pazi šta piše. "Podvaljivači" se brzo otkriju. Nemam prihode već deset godina ali naći ću načina da uplatim 200 i više dinara mesečno. Od leta ove godine treba da dobijem starosnu penziju... valjda će te izdržati. Kad mogu ja možete i Vi. Pozdrav.
2. Artёmovskiй morg ne prinяl tri gruzovika s trupami - nekuda. Uehali v neizvestnom napravlenii.
3. V gorode nablюdaetsя bolьšoe količestvo grяznыh i pьяnыh soldat VSU, po vsem priznakam: vыhodcev iz kotla.
4. Bolьšoe količestvo sъemočnыh grupp TV, v tom čisle zapadnыh.
5. Tolьko čto v napravlenii Kramatorska prosledovali vertolёtы, kotorыe čas nazad priletali v Artёmovsk iz Kramatorska. Veroяtno, vertolёtы privozili "telezvёzd" segodnяšnih večernih reportažeй.
Dakle, propušteno je 50-tak kamiona/transportera sa živima i bar 3 kamiona sa telima poginulih.
@Rade Uzelac
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Ma ne kontaju posjetioci to, misle da se web portal sam od sebe održava,da novinari koji rade u redakciji i saradnici ne treba ni da jedu, ni da piju, da nemaju porodice koje treba da hrane i odijevaju, da sve dolazi samo od sebe, da se web domena i stranica sami od sebe obnavljaju, niko to neće da razumije.Nego pogledajte kako to radi stranica ADVANCE.HR.Oni naplaćuju,pa ko hoće da čita i informiše se neka plati.
Hvala za iscrpan izveštaj, čuvajte se gde god bili.
@Rade Uzelac
G. Uzelac, ponovićemo još jednom ono što smo rekli do sad nebrojen broj puta, ali je očigledno mnogima teško da prihvate i shvate - mi nemamo ni dovoljno sredstava, ni dovoljno ljudskih resursa da pokrivamo sve događaje onako kako bi svi želeli, uključujući i nas same.
Teoretski, kada bi svaki redovni posetilac sajta uplaćivao svega 200 dinara mesečno, apsolutno nikakvih problema ne bismo imali, a čak bismo i stekli mogućnost da samostalno pokrivamo mnoge događaje, međutim, to kao što znate - nije slučaj.
Ja sam redovan pretplatnik ADVANCE.HR I NIJE MI TEŠKO PLAITI ZA ONO ŠTO ČITAM, a obrađuju inostranu politiku.Da i NSPM.rs uvede sistem kao i ADVANCE.HR da se plaća kao pretplata, ne bi mi bilo teško da platim i NSPM.Ovako sami ste sebi krivi što stranicu ne komercalizujete, kad imate toliku enomrnu posjećnost.Da ste makar "na sisi" vlasti pa "da dojijte vlast2, ali niste.Znači ipak koliko "novca toliko i informacija", uradite ko i ADVANCE.HR.
Neko se i izvukao (sica) ali POTROSHENKO I NJEGOVI LAZU o jedinicama koje su izasle, a pogotovo o broju. Teska je klanica na delu, a pogotovo juzno od grada i oko i severnije od Olhovatke. Gomila za gomilom... Kulminacija Extaze sledi nocas :)))
@ NSPM veb
Moj savet je da objavite žiro račun za donacije. Znam da imate jedan za pretplatu za časopis, možda će poslužiti isti. Linkovi za donacije su nešto najrasprostranjenije u širokom obimu raznih izdavača na internetu, što veb, što jutjub, raznorazni portali za zabavu, edukaciju, izveštavanje itd.
Što se Dule pravi neinformisan?Pa uz svaki tekst prilikom komentarisanja imaš svije ostavljene opcije na NSPM, prva pošaljite komentar a ispod odmah opcija "DONIRAJTE NSPM".I to svako vidi izuzev onog ko neće da vidi i sada ko pravda se da nije uočio tu mogućnost.Dule, ja sam u više navrata doniraju NSPM-u pod tuđim imenom i prezimenom, DA NE BI MISLILI DA IH POTCJENJUJEM, a nešto u vezi s tim je znao i moj prijatelj pokjni Dobrica Gajićć, koji mi je pričao da je jako teška finansijaka situacija.Nikad nmisam želio da pomisle da ih ponižavam zato sam pod tuđim imenom sam uplaćivao neke donacije.a i radi onih u vlasti što ne vole NSPM, da ne znaju.
...
Ili recimo pre nekoliko dana je počeo da kritikuje Putina zbog ove situacije oko Dabeljceva. Kao u smislu Putin popušta izdaće on Novoruse, a sve povodom onog sporazuma iz minska. Izneo sam svoje mišljenje.
Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.
Naravno svi ovi što pišu kasnije će se praviti 'toše'.
nebitno, sada će mi kao nešto odgovoriti i sl. ali baš je ovo školski primjer pravdanja i pripremanja zločina, maksimalno urnisanje protivnika, euforično blaćenje tako da se pokolj istog podrazumijeva.
...ne trebate pisati, čitajući vas znam "sve su to nacisti, fašisti, sotone", to sam i u politici čitao za sve one sa ovčare, srebrenice, manjače itd.
šta da se radi, slavite i veličajte...
ali još jednom, kao da čitam beogradsku štampu '91.
Oh Brane, dobri sinčiću. Ljubi te deda Dirkenštajn.
Brankiću, u kom si gradu u Italiji. Znaš usamljena sam. Mnogo sam te željna. Auuuuu Javi mi se srce. Cmokić Tvoja Ćićolina
Posto vidim da se bavis vojnim pitanjima i pratis stanje, kako li ces se tek ,,smejati,, kad se ,,nezvanicno,, cuje da vam cifra nije 3.000 (kako se sada misli) nego citavih 5.000 samo u Debaljcovu i oko njega za zadnjih 20 dana. Bice ,,smejanja,, zar ne ??
Ne znam dali ces se ti vise ,,smejati,, ili oni nakoti Unijatski iz Ivano-frankovska, Volinja i Zitomira. A veruj da ce po poslednjim saznanjima veliko ,,smejanje,, biti u Kamenjecu (Dnjeprodzerzinsk) i Haifi, Ashdotu ili recimo Ber-shivi :))
ALA SMO VAS SATRLI cccc...))
Jedino ce vise SUZA od ,,smejanja,, biti meDZu beograDZanskoj Ustaskoj zgadiji ODRODNIKA
Dao bi ti i dve adrese u Bjelovaru i Ercegovini gde se najverovatnije ,,smeju,, ali se jos proverava.
I da, jos ovo....
S NAMI BOG - I POBEDA BUDET ZA NAMI
ZA VERU, NAROD I OTECHESTVO - URAAAAAAA
Uuuuurrraaaaaaaaaa
Uuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
S druge strane šta i ako ih uhvate i dovedu pred sud ili ih odmah likvidiraju. Na Zapadu oni će biti mučenici koji su dali život za demokratiju (da su stvarno poginuli za demokratske banke niko neće razumeti).
I najduži put počinje prvim korakom.
Dokle će Rusi stići zavisi od vas neonacista. Što više budete izazivali to će biti bliže vama koji mislite da do vas nikad neće stići.
Triždi:
URAAAAAAAAAAAAAA
URAAAAAAAAAAAAAAAAAA
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
hvala na vasem izscrpnum objasnjenju, koje mi izgleda najverodostojnije od svih ostalih, i objasnjava sve one maglovite delove koje sam imao: pogotovo oko toga gde se sada front obrusava: na Orholatko, gde se pregurupisao sada najveci deo ukrajinske vojske u ovom Debaljcevom kotlu. Broj gibitaka sada mora biti znacajan obzirom na veliku koncentraciju vatre na relativno malom delu prostora.
P.S, molim vas da umesto mene objasnite ovom domacem iz "Ruske tajne sluzbe" koliki je broj naci-placenika u kotlu bilo i koliko ih je jos preostalo. Njihovo zarobljavanje (ako se uspe) je politicki za Novorusiju od prvog reda!
Kakve Vi iskusne vojnike NATO pakta spominjete . Rusi su ih demolirali , ponizili , rasturili na sastavne dijelove , najjače jedinice Ukropa ponizili na aerodromu Doneck , da li Vi čitate koliko su UKRO NATO naciji imali gubitaka - strašni gubici - kažu da samo 128-ma ukropska brigada od 2 000 vojnika je imala situaciju da se predalo 150 , ostali skoro svi mrtvi , kažu da je Ilovajsk smešan i poniženje Ukropa šta su sada doživjeli , najjače jedinice Ukropa zbrisane sa lica zemlje a vi pričate o strašnom NATO-u , da li se pitate zašto je Viktorija Nuland vikala na Merkelovu , uhapšen saradnik Nulandove koji je novac nosio za naciste , lažni novac a Merkel koja je pametna žena videla da će ih demolirati Rusija pa otišla u Minsk , sada Amerika vidi da se NATO raspada , koga da se Rusi boje , što kaže brat ALI IPAK samo NATO zna koliko mu je ološi poginulo u Debalcevu i za zadnjih mjesec dana , NATO Ukropi imaju za mjesec dana preko 7 000 mrtvih - ono što sam ja pratio , pokolj
Kako će brate Vučićevi šiptarski mediji javiti da Rusija razbija NATO pakt. Da li ste pročitali da su u kotlu bili Poljaci , Čečeni , Ukropi , Hrvati na Mariopulju , Amerikanci , SAS , Šveđani , Francuzi . Čoveče Rusi su razbili ne Ukrope nego NATO pakt . Kako da izdajnik sramni Vučić javi da naša Rusija razbija NATO pakt kada je taj isti Vučić da bi odradio za NATO izdao Kosmet i srpsku armiju beograDŽAna što bi brat ALI IPAK napisao uveo u NATO . Srbija je banana republika , Srbija od ubistva Arkana i Đinđića je vođena samo ljudima koji nemaju svoje ja . Naravno još od 05-10-2000 . Naravno da će sramni RTS šutiti da im fašističke američke tate dobijaju batine . Šta misliš brate da će ih Putin pustiti sada , tući će džukele fašističke punim plućima , dosta je zapadnog horora bilo , previše smo gledali nacizam , od 1991-ve u svetu kao da gledam Veliku nagradu Jasenovca I Jadovna . Alo bre , Rusi zgazili džukele fašističke , kako da Vučić to javi , šiptarski ološ
Ali budimo realni. Koliko je stvarno bilo stranaca u Dabaljcevskom kotlu? Ne znamo tačno. Spominje se cifra od nekoliko hiljada. Ali niko ih još nije video. Ni mrtve ni žive. Plašim se da sporazumom u Minsku prećutno nije dogovoreno da im se dozvoli da izađu iz Dabaljceva. Malo mi je to čudno. Svi pričaju o strancima u kotlu, a nigde ih nema. Bar ih ja nisam video. Slava NOVORUSIJI.
Ali, u vezi tog amaričkog oružja, najbolji je komentar juče dao Predsednik Putin u Budimpešti. Izjavio je " može da oružje ( u Ukrajinu ) donosi ko hoće i koliko hoće, ali ishod se zna".
Da li sam dobro shvatio da vi cenite Đinđića kao političara? Njega i Arkana. Arkan se nešto malo bavio politikom. Bio je u parlamentu početkom 90 ih.
Da li je problem da napišete ime sajta ili sajtova sa kojih se informišete o ratu u Ukrajini? Interesuju me pre svega podaci o stanju na frontu. Unapred hvala.
Kad znate da je taj NATO tako ništavan i nikakav što im ne oboriste više od dva aviona za tri meseca. Kažu da su imali preko dve hiljade naleta, bilo je prilike koliko ste hteli. Kako je uopšte i jedan mogao da se vrati sa neba Srbije.
Ili smo mi još ništavniji i nikakviji od NATO mašinerije?
Na celom ,,potezu,, znaci gore od Popasnaye pa do drugog kraja fronta iza vodojaza (okvirno kod Novoluganskoe) se pretpostavljalo osnovamo da ih ima oko 1.000. Jedan deo je upao u ,,kazan,, jedan deo je bio u borbama svuda okolo. Uzmimo u obzir da su to dobrim delom specijalisti za ovo i ono, znaci ne samo borci prve linije, a dosta ih je bilo i kao staresine.
Izginulo ih je puno, nesporno. Ali ne racunaj da su imali papire prave ili mnogo razlicitu opremu i uniforme (ukropi inace nose dosta razlicite uniforme od jedinice do jedinice). Otkrivaju ih po sporednim stvarima, licne stvari a najcesce mobilke (brojevi od kuce i prijatelja, slike i sl.) i u tom smislu. E sad u dobroj meri se radi o ,,ruskim strancima,, iz jedne tople ,,prijateljske,, zemlje koje ces vrlo tesko prepoznati osim po ..... ali mora da ih nadjes ,,neostecene,, pobijene.
Neki su se izvukli onim konvojem kao civili (fakat, photo dokazi milion), a mnogi sada pokusavaju
Već sama činjenica da su mediji u Hrvatskoj utihnuli, govori da su javljanja o pobedi Novorusije tačna. Ja sam ustvari tražio po hrvaskim online medijima, neku pesmu, npr. "Danke ukraina", ali je nema. Našao sam samo informaciju da su hrvatski "dragovoljci", za izlaganje svojih tela promaji, na prvoj liniji fronta, dobijali mesečnu platu 140-150 evra, zavisno od vetra. Ne znam da li su ovu cifru, mediji u Hrvatskoj plasiralii radi odvraćanja, navraćanja ili povraćnja od namere da ljudi idu u Ukrajinu. Oni koji su stigli u Ukrajinu, nisu dobijali dodatak za grejanje, jer bi toplota otkrivala njihove položaje...Dakle "vlast u Kijevu" je vodila računa o njihovoj bezbednosti. Što jest, jest.
Pa putin je izjavio da će da brani ceo Ruski narod u Ukrajni. I šta se desilo sa onim jadnicima što su goreli u Odesi? Šta je sa Rusima u Harkovu, Zaporožju, Dnepropetrovsku? On ni prodaju Ruske dece nije zaustavio. Za samo jednu Abramovičevu jahtu mogao je podigne svu Rusku decu koja su prodata na Zapadu.
@ADVANCE.HR naplaćuje od čitalaca
Da u pošti možeš bilo kome donaciju da uplatiš pod bilo kojim imenom. Niko ti ne traži ličnu kartu. Znači lupiš recimo ime Petar Petrović.
Adance.hr naplaćuje. Jeste. Ja tamo koristim onu verziju tekst za štampu. Kad to otvoriš možeš da pročitaš mnogo više, ali opet ne sve. Ko oće sve da čita taj treba da se pretplati.
Tačno tako, ali ima još načina kako se to može anonimno odraditi,ali bitno je da se novac dostavi.Pozdrav!
Znači - oborili 80 aviona a samo dva pala u Srbiji.
Ti stvarno u to veruješ?
Slažem se da su neki dobili Igle u zadnjicu i izbačeni su iz stroja ali su uspeli da slete van Srbije. To nije obaranje.
A i to što je oboreno, oboreno je samo zahvaljujući hrabrosti i požrtvovanju posada. Tehnika je poticala iz kraja pedesetih. Održavana jeste ali modifikovana i prilagođavana nije.
I nemoj mi Vučića pridruživati, molim te. Bolje reci da sam Šiptarski trol nego njega da mi uvaljuješ.
,
Ni u ludilu!
Lani sam čitala neke njihove analize zahvaljući jednom "piratu" koji ih neovlašteno objavljivao pa su ga kasnije blokirali.
Ne bih dala 27 evra za te tekstove, ima i boljih i to besplatno.
Ili trgovina decom. Na zapadu vole plavušane i sakupljaju i usvajaju decu iz ruskih sirotišta, i to je Putinov problem. Odnosno samo njegov problem.
Velika zemlja i puno ljudi moguće je da neko i bude ubijen samo zato što je Rus, ili da neko siroče dospije u nečije ruke ko ne bi trebao da ima pravo da usvaja decu.
ALI OTKUD NASLAĐIVANjE TIME, OTKUD TRIUMFALIZAM KOD VAS U VEZI SA TIM RUSKIM NEDAĆAMA.
A DA NISTE VI KANIBAL.
Napomena: primarni kanibalski motiv je patnja drugog čoveka i osećanje nadmoćnosti i zadovoljstva zbog te patnje. Najbolji primer je hrvatsko insistiranje na kazni Šešelja, bez odzira da li je i koliko kriv.
KANIBALIZAM, PA I HRVATSKI, JE ZABRANjEN. a VI LIKUETE NAD KANIBALIZMOM VAŠIH PRIJATELjA.
Samo da znaš da i novinari moraju od nečega živjeti, znači odmah navalite da donirate NSPM, imate opciju kako ispod opcije za komentare.
Zašto Vi verujete da Aničić ima tapiju na istinu? Slučajno sam upoznao jednog od članova te posade (ne Danija) i njegove priče su se samo delimično složile sa Aničićevim.
Slažem se da Putin ne može biti kriv za sva zlodela Papana (Katolika i Unijata u Ukrajini) ali Vi kažete "Putin je to rekao" i mislite da će to tako biti. Navodeći primer sa decom sam upravo i hteo da Vam kažem da on nije svemoguć. On je sigurno bolje rešenje od Jeljcina ali ima na sebi veliki teret prošlih vremena - pre svega uništenu sovjetsku privredu pomoću oligarha.
I ne zaboravite - da Srbi nisu potcenili Turke u Maričkoj bitci cela istorije Srbije bi bila drugačija. Potcenjivanje protivnika je njegovo najjače oružje. Bolje je preceniti ga i spremiti se za jačeg protivnika nego ga potceniti.