Nije Putin, možda će nam tek zatrebati neko kao Kuzma Minjin ili knez Požarski, jer pokušavaju da nam ponište skoro svu istoriju, od Nemanjića do 1804 i 1918 (a toliko su ponosni i na mnogo manje što sami imaju, i to stalno ističu)! Ipak, ne govorim samo o ratovima, već i o kulturnom nasleđu, blagu koje nam sada treba da preživimo, a koje su generacije pre nas stvarale da bi nam to omogućile. Stvarajmo dalje, i za budućnost, jer smo narod obdaren da stvara. Tako ćemo i opstati, hvala Bogu
Preporuke:
40
23
3
utorak, 04 novembar 2014 22:34
Radgost
Tada su 1612. krstaši sa zapada Poljaci, Tevtonci-ondašnji "novoeprovljani" zapalili Moskvu.
Preporuke:
53
24
4
utorak, 04 novembar 2014 22:48
Observantes
@blago rusima za Putina,
da li se rodio srpski Putin????????
Jeste, Slobodan Milošević! Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo. „Bravar“ je Srbima oteo, u četiri decenije diktature, prepoznavanje refleksa opstanka (zato je to bila diktatura!). „Preko sindikata na more“ više puta u toku godine dok u Metohiji i na Kosovu siluju devojčice, devojke, žene Srpkinje, ubijaju ugledne domaćine... Ideološkom diktaturom „bravara“ hipnotisani Srbi nisu razumeli poslednjih 20 godina jer su četiri decenije pre toga pripremani za tu nespremnost od strane gubitnika iz poslednja dva svetska rata. Milošević je bio svetski prekursor Putina! Ako je imperator Nikolaj Romanov dao žrtvu, ogromnu, za Srbe onda su i Srbi žrtvom pa i onom haškom bar delom uzvratili.
Preporuke:
60
42
5
utorak, 04 novembar 2014 23:22
djoka
Ovde se zaista narod pita,ali i Putin radi samo u interesu ruskog naroda,ali i celog pravoslavlja. U Srbiji ova vlast koju cine hostapleri i kriminalci svih boja, ne pitaju sta misli srbski narod,vec sta hoce srbski neprijatelj i njima ispunjavaju sve zelje,cak i vise od toga, klecu, lizu,puze, samo da bi sacuvali pokradeno blago koje su preneli diplomagtskom postom u stranim zapadnim bankama. Puca im kais za narod, za njih narod je samo STOKA. Moguce i da je tako,obzirom da taj isti srbski narod cuti,trpi i ne buni se.
Preporuke:
43
22
6
utorak, 04 novembar 2014 23:37
Observantes
...Samo da dodam, svi oni koji su jurišali na „zimski dvorac“ i na svetog cara Romanova istim receptom, obmanjeni, zapalili su Skupšinu u Beogradu 1999...
Preporuke:
50
36
7
utorak, 04 novembar 2014 23:41
Observantes
... Rusija i Putin su to gledali traumatski elegično i katarzično. Nemoćan zlikovac pred Miloševićem ponovio je u nedostatku pameti (uz sipanje uranijuma ovom narodu, nemoćan, jer ih je Milošević porazio diplomatski i alatima istine) i dominacijom nacifašističke mržnje, zverstvo i poluge upotrebljene protiv poslednjeg Romanova i njegove porodice, do istrbljenja!
Preporuke:
35
29
8
utorak, 04 novembar 2014 23:43
Observantes
... Rusiji se to više nikada neće desiti. Ako pokušaju planeta će biti pocepana, i fizički, na pola do „crne rupe“! Srećan dolazak u Srbiju želim Patrijarhu ruskom i da što veći broj Srba bude prisutan na svečanom otkrivanju spomenika poslednjem ruskom imperatoru Nikolaju.
Preporuke:
59
26
9
sreda, 05 novembar 2014 00:20
Observantes
Koliko nemirne savesti ima ovde, u glasanju! Ja obično na to neobraćam pažnju. Ali priznajem, bio sam nemilosrdan prema petooktobarcima. Evo malo empatije prema njima. Žao mi vas je što patite. Ali ste sitne duše jer neki pate više od vas zbog vašeg nemanja mozga sve vreme. Kad vidim Mihiza, Bećkovića i sve „bravarske disidente“ koji su ko đilkoši na ulicama zviždali i lupali u šerpe, antimiloševićevski branili „bravara“ ništa bolje od paljenja srpske skupštine nismo mogli ni očekivati. Mržnja vlada vama, neostvareni uličari. Rodili ste ulicu i danas ta kriminoidnopsihopatska i narkomanska ulica vlada vama.I vi žalite zbog vas ali nikad da vam padne napamet da se žalite zbog NAS. Priznajem, većina ste i zato je ovde sve loše. Dakle, vredim!
Preporuke:
33
20
10
sreda, 05 novembar 2014 00:34
Observantes
Inače, Sankt Petersburg je, juče sam došao iz tog grada, najlepši grad na svetu! Svaki, retki ulični prodavac zna ko je Slobodan Milošević! Ove mazge, odavde većinom to neznaju i teško da će to saznati tj. nikada neće shvatiti realnost u kojoj su lažno živeli. Zato Moskva danas puca od energije!
Preporuke:
45
23
11
sreda, 05 novembar 2014 01:00
Observantes
Dao sam sve od sebe da VAM (njima) pomognem. Nije da nisam pokušao. NSPM neka oprosti na uzastopnim komentarima ali vidim da nije bilo gužve pa rekoh, ajde da popunim „komentatorsku“ prazninu. Na kritiku ovdašnje svesti, kritiku realno ničeg i ništa kompliment je štrčati bar na ovaj način. Pozdrav Srbima ma gde god da su. Srbi se poznaju po žrtvi a ne po petooktobarcima! Pozdrav, posebno petooktobarcima!
Preporuke:
18
5
12
sreda, 05 novembar 2014 02:29
Zarja, Zarja
Poštovani Observantes, Vi to u dahu i pravo sa puta!
Dobro došli puni utisaka!
Kako se Srbija i svako u njoj jasnije vidi kada se tako izmakneš, i iz Rusije, zar ne?!
Nije mnogo ljudi kod nas koji su bili u stanju da, iz ove istorijske blizine, sasvim jasno sagledaju mesto i ulogu predsednika, Slobodana Miloševića u burnim istorijskim događajima i u svetskim okvirima.
I sama sam na njegovu pojavu i na naš veličanstveni otpor gledala kao na preteču buđenja Rusije. Volela bih da je danas živ da vidi rađanje imperije! U te temelje ugradio je svoj i život svoje porodice, boreći se sa državničkim dostojanstvom za svoju zemlju i svoj narod, do poslednjeg daha.Ko to danas nije u stanju da sagleda ili je glup ili je zao!
Preporuke:
20
6
13
sreda, 05 novembar 2014 02:55
Laza
I meni je Putin simpatičan, sve dok ne vidim babe što podsećaju na one Slobine sa Ušća: "nećemo... ne damo... čuvajmo..." Sačuvaj Bože.
Preporuke:
2
22
14
sreda, 05 novembar 2014 06:12
Dva metka
Prvi i jedini politički ubojiti metak koji e Sloba uputio zapadu jeste momenat kada je Mira proklamovala "Savez Rusije, Belorusije i Jugoslavije". Tada su rešili da ga smaknu u Hagu.
Drugi je metak Tomislava Nikolića i zove se "Srbija ruska gubernija". Tako je i zainteresovao zapad za sebe i kasnije je vrbovan.
Ti metci su bili politički ubojiti jer su i Sloba i Toma u nekom trenutku imali potencijal da to i sprovedu. Danas je to za sada nemoguće. Možda taj novi patriotski blok... Ali puno je mutivoda i naivnih koji svesno i nesvesno pomažu EU demokratorima.
Preporuke:
15
5
15
sreda, 05 novembar 2014 07:09
Reddy
@Observantes
Malko si se zajabunio, uličaru! A sve imam utisak da ti smetaju one crvene zastave po ulicama Moskve pa se više obaraš na Zimski dvorac nego na kapitalizam koji se tako snažno adaptira u Srbiji. E, a vidiš i ja sam skoro bio u Moskvi pa imam sasvim drukčiji utisak! Crvena boja je strašno u modi a ovi manifestanti u Moskvi me nešto mnogo podsećaju na sovjetska vremena i nekako ne vidim baš da žude za Nikolajem Drugim a i nema mu spomenika tamo. Kako to!?!?!? Ajde, majke ti, objasni taj fenomen. U Srbiji će ga dobiti. A zašto i ne bi kada je ovde izdaja uvek visoko vijorila. Njegovi belogardejci su sa nacistima streljali kao da su kod rođene kuće. Sve sa primislom na cara Nikolaja Drugog. Izgleda, priželjkuješ opet isti scenario. Pazi da se ne oklizneš, dolazi zima a poledica je njena posledica.
Preporuke:
4
21
16
sreda, 05 novembar 2014 08:10
SR JUGOSLAVIJA
Braćo Rusi! Ne dajte svoju zemlju! Ne dajte svoga predsjednika!
Preporuke:
25
5
17
sreda, 05 novembar 2014 09:29
Goran
Rusi su zombirani više nego Srbi. Rusku nejač u Ukrajini ubijaju, gas čitavo vrijeme se sasvim normalno isporučuje, nikom ništa, biznis, krupni kapital. A oni podržavaju Putina...eeehhh
Preporuke:
4
26
18
sreda, 05 novembar 2014 09:32
mila w.@observantes
Hvala za vase komentare.
Preporuke:
17
7
19
sreda, 05 novembar 2014 09:44
Kostja
inace SNS-botovima, idiotskim dodeljivacima minusa na ISTINU, zelim prijatan boravak u nasem gradu!
Preporuke:
24
8
20
sreda, 05 novembar 2014 10:58
b.s.@observantes
Grešite u vezi pokojnog Miloševića. Srpskom rodu nijedan posttitoistički komunista nije naneo toliko štete. Izdao je Srbe sa one strane Drine, izgubio vekovne srpske teritorije zauvek, bio je samo jugosloven nastanjen u Srbiji od roditelja crnogoraca, zaražen komunizmom i jugoslovenstvom, nije u njemu bilo srpskog rodoljublja, samo želje da osvoji dvor na Dedinju (što je vrlo amoralan čin prethodno učinjen od j.b.groza), i da u miru pije viski, neuznemiravan tamo nekim srpskim problemima. Šta je komunistu briga za nešto srpsko. Pa njima je važniji "drug iz Kine", nego brat Srbin! Pa nije li i Ivica Trofrtaljka, inače Slobin imitator u vreme dok je Sloba carevao, izjavio da "će Srbiju naseliti Kinezima ako treba", njemu se srpski narod ne sviđa.
Mili brate šta je sve diglo nogu da zapišava ovo malo naroda što je ostalo, Gospode pomiluj i sohrani nas jadne.
Preporuke:
9
15
21
sreda, 05 novembar 2014 13:28
b.s.@observantes
Setite se samo one gluposti, "Konfederacija Srba i Grka"!!!! To je u onoj Bačevićevoj kategoriji "produbiti Moravu da se poveže sa Vardarom i Egejskim morem"! Žali Bože raznih lupetala poniklih iz partizanštine. Sloba se Srbima desio po Božjoj kazni, a ne nagradi, a tako i svi posle njega. Svako nam je stezao omču oko vrata, sada već polako izvlače i stolicu pod nogama.
Preporuke:
6
7
22
sreda, 05 novembar 2014 13:41
Reddy
Šta drugo Istorijski minusi mogu raditi sem da porađaju svoje istovrsno naslednike. Kakav paradoks! Što ih više množe sve su negativniji. Valjda će pokatkad i da pobace, iz razloga sopstvenog zdravlja.
Preporuke:
1
7
23
sreda, 05 novembar 2014 14:10
TOPOLj
"Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo".Odlična rečenica Observantesa i ja je potpisujem.Ovi što udaraju minuse su ljudska sramota.A evo i zašto.Kada od jednog događaja prođe 25g.kao što je pad berlinskog zida i kada se pod pokroviteljstvom jedne države (S.A.D)dogode jezivi zločini širom planete,onda je 5g.sasvim dovoljno da se nerazumni dozovu pameti.Čak i manje od 5g.Tj,da počnu razlikovati dobro od zla.Kada je treći rajh ubio onoliko nedužnih ljudi što je ekvivalent zločinu američkih nacista do danas,svijet je odavno bio na nogama i ratovao protiv tog zla.Danas nažalost to nije slučaj.Srbi kao narod trebali su odavno biti na nogama,baš kao i dobar dio čovječanstva,ali od toga ni traga ni glasa.Može Obama i manijaci iz bijele kuće da rade šta hoće sa jednim dijelom planete zato što imaju podršku među ovakvim što lupaju minuse.Njima je za sve kriv SM,ali Obama,Merkelova,Kameron,Oland,Jatsenjuk i još ovakvih neljudi,ma kakvi,oni prezenutuju "divne države".
Preporuke:
10
2
24
sreda, 05 novembar 2014 14:26
mr Andrej Aleksandrov
Zaista sjajno,bratska Rusija je faktor stabilnosti i jedinstva ne samo ruskog naroda već i svih slovenskih naroda i naša poslednja nada da će saradnja sa ovom velikom Državom obezbediti Srbiji i našoj Deci sigurniju i bolju budućnost.V.V.Putin je veliki Državnik i to treba poštovati!Odluka Madjarskog parlamenta je racionalna i očekivana,Žašto Srbija čeka?
Preporuke:
6
1
25
sreda, 05 novembar 2014 14:50
Agent
Tema članka su Rusi a ne Slobodan Milošević??? Tema je Rusko nacionalno jedinstvo koje Putin zagovara pozivajući se na događaj iz Ruske nacionalne prošlosti. Dakle nacionalne ne opšte, svetske, internacionalne itd
Na septembarski izborima 2000-te sam glasao za SRS. 5-og oktobra nisam učestvovao u „demonstracijama“. Da je bilo drugog kruga glasao bih za Miloševića ne zato što podržavam tu političku opciju već zato što mi želidac ne bi podneo da glasam za politiku koju podržavaju oni koji su nas bombardovali. Molim komentatore da mi navedu pet državničkih odluka koje mogu isključivo ili pretežno da se pripišu Slobodanu Miloševiću i njegovoj vlasti a koje su u isključivo ili u najvećoj meri u srpskom nacionalnom interesu. Ja Slobodana Miloševića doživljavam kao proizvod svoga vremena dakle prvenstveno kao jugoslovena i komunistu koji je kao takav bio na čelu Srbije. Možda će neko moći da mi "pomogne i otvori oči" da u Mioševiću vidim SrBskog nacionalnog državnika i heroja.
Preporuke:
2
5
26
sreda, 05 novembar 2014 15:09
ser joška
"Desetine hiljada pristalica ruskog predsednika Vladimira Putina i manja grupa nacionalista"
aferim TaNjuŽe
Preporuke:
4
1
27
sreda, 05 novembar 2014 16:06
TOPOLj
@Agent...1.Srbija je u vrijeme SM imala vojsku.Sada je nema što je proizvod petog oktobra.2.SM je najzaslužniji za stvaranje Republike Srpske.3.KiM su u vrijeme SM bili u satavu Srbije.Dakle,suverenitet Srbije nije bio upitan.4.Za vrijeme SM nije se nadvio oblak osiromašenog uranijuma koji odnosi svake godine ko zna koliko života.5.Za vrijeme SM Crna Gora je bila federalna jedinica u sastavu tadašnje SR Jugoslavije.I ovo itekako ima veze sa događajima u Rusiji.Jesu tema Rusi i Rusija,ali da nije Vladimira Vladimiroviča i FSB banda iz Vašingtona bi rascijepila Rusiju a Srbija je bila na neki način putokaz ka osviješćenju Rusije i podloga za državni udar decembra 1999-te.E sad mene zanima odgovor na jedno pitanje i tražim ga.Da li je bolje da je SM ostao predsjednik Srbije kakav god da je,ili je bolje da Srbija u budućnosti bude prepoznatljiva po tome što joj je 8g.na čelu bio potomak Jure Francetića?U tome je razlika između Rusa i Srba.Rusima se desila greška devedesetih i nikada više.
Preporuke:
6
1
28
sreda, 05 novembar 2014 17:27
Agent@ TOPOLj - 1
Ne mogu da prihvatim kao dokaz da je Slobodan Milošević SrBski nacionalni državnik i heroj samo zato što su potonji gori od njega. To što su ovi gori i anacionalni ne čini Miloševića naručito boljim a pogotovo ne izrazito nacionalnim. Navedite njegova dela kao dokaz a ne tuđa nedela.
1.Srbija je u vrijeme SM imala vojsku.Sada je nema što je proizvod petog oktobra.
Gde je tu zasluga Miloševića? Vojsku nije napravio već ju je nasledio. To što su je ovi 5-oktobarci rasturili ne čini Miloševića velikim nacionalnim državnikom u vojnom pogledu.
2.SM je najzaslužniji za stvaranje Republike Srpske.
Najzaslužniji za stvaranje Republike Srpske je SrBski narod u RS i njegovo vojno političko rukovodstvo. Milošević je imao ulogu u stvaranju RS ali je onda red i da se podsetimo i njegovih pritisaka da se potpiše vens – ovenov plan koji je bio znatno nepovoljniji po Srbe i nije predviđao Republiku Srpsku
Preporuke:
2
4
29
sreda, 05 novembar 2014 17:36
Agent@ TOPOLj - 2
3.KiM su u vrijeme SM bili u satavu Srbije...
KiM u sastavu Srbije je nasleđeno stanje i činjenica a ne državnički, herojski i srpski nacionalni uspeh. Nije Milošević oslobodio KiM od turaka i pripojio ga Srbiji pa da se to računa u nacionalni i državnički uspeh. Nacionalni i državnički uspeh bi bio da je npr ukinuo pokrajine koje je nelegalno nametnuo avnoj. Problem KiM Milošević je nasledio iz komunističkih vremena. Od trenutka dolaska na vlast mogao je i morao da počne da ga rešava. Morao je da traži odgovor na pitanje šta sa teritorijom gde živi milion ljudi koji neće Srbiju. On se od '88-me godine pravio da se tamo maltene ništa ne dešava pa mu se 10 godina kasnije desila pobuna. Ne krivim ga jer nije našao rešenje za težak problem već što ga nije tražio na vreme a kad je došlo do bombardovanja nije istrajao u odbrani. Na kraju je objavio pobedu koja se svodi na papir za koji smo svi znali da agresor neće hteti da poštuje i da će na sve načine gledati da ga izigra.
Preporuke:
3
4
30
sreda, 05 novembar 2014 17:38
Agent@ TOPOLj - 3
4.Za vrijeme SM nije se nadvio oblak osiromašenog uranijuma koji odnosi svake godine ko zna koliko života. [/quote
Oblak osiromašenog uranijuma se nadvio upravo u njegovo vreme ili sam ja može biti nešto propustio pa je neko drugi vodio državu dok je bilo bombardovanje. Ne krivim Miloševića za osirmomašeni uranijum, nemojte pogrešno da me razumete, za uranijum su krive zveri koje su ga bacale. Narod je podneo veliku žrtvu u odbrani gde je tu Srbsko nacionalno i herojsko državništvo Slobodana Miloševića?
Preporuke:
1
0
31
sreda, 05 novembar 2014 17:42
Agent@ TOPOLj - 4
5.Za vrijeme SM Crna Gora je bila federalna jedinica u sastavu tadašnje SR Jugoslavije.
Šta je ovde u SrBskom nacionalnom interesu? Od dve najstarije SrBske države praviš treću jugoslaviju koju su svi drugi narodi odbacili kao krpu. Zar je SrBski narod u Srbiji i Crnoj Gori koji je od sticanja nezavisnosti 1878 godine imao dve države zaslužio da mu se država zove jugoslavija sa državnim uređenjem skrojenim po avnoju? Od Srbije praviš jugoslaviju i to proglašavaš Srbskim nacionalnim i državničkim delom. Pravljenje jugoslavije od Srbije pre bi moglo da se nazove jugoslovenskim državničkim potezom i krvatskim nacionalnim delom. Krvati dobiju državu krvatsku a Srbi dobiju jugoslaviju.
Preporuke:
1
1
32
sreda, 05 novembar 2014 17:43
Agent@ TOPOLj - 5
E sad mene zanima odgovor na jedno pitanje i tražim ga.Da li je bolje da je SM ostao predsjednik Srbije kakav god da je,ili je bolje da Srbija u budućnosti bude prepoznatljiva po tome što joj je 8g.na čelu bio potomak Jure Francetića?
Kao što rekoh Na septembarski izborima 2000-te sam glasao za SRS. 5-og oktobra nisam učestvovao u „demonstracijama“. Da je bilo drugog kruga glasao bih za Miloševića ne zato što podržavam tu političku opciju već zato što mi želidac ne bi podneo da glasam za politiku koju podržavaju oni koji su nas bombardovali.
Komentator Observantes napisa a i vi potpisaste:"Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo". Bog je dakle na poklon poslao svom vernom narodu ateistu?
Preporuke:
1
1
33
sreda, 05 novembar 2014 18:36
TOPOLj
@Agent...1."Gde je tu zasluga Miloševića?Vojsku nije napravio već ju je nasledio".Ni pitanje ni konstatacija nisu na mjestu.Zasluga mu je u tome što nije rasturio vojsku.One "patriote" poslije njega jesu.2"Najzaslužniji za stvaranje Republike Srpske je SrBski narod u RS i njegovo vojno i političko rukovodstvo".Srpski narod jeste zaslužan.Ja sam dio tog naroda i bio sam u ratu.Ali ne mogu se praviti slijep kod očiju i nekakva herojčina.SM ima najveću zaslugu jer da nije bilo njega i Srbije ne bi bilo ni nas u RS.Baš kao ni Donbasa da nije Rusije.3."KiM u sastavu Srbije je nasleđeno stanje i činjenica a ne državnički,herojski i srpski nacionalni uspeh".Šta je ovdje sporno?Je li SM taj koji je KiM svojatao kao očevinu?Je li on kriv za ono što se desilo poslije njega kada su ga izdajnici isporučili Hagu?4."Ooblak osiromašenog uranijuma se nadvio upravo u njegovo vreme ili sam ja može biti nešto propustio pa je neko drugi vodio državu dok je bilo bombardovanje".Mi smo u 2014 a ljudi i dalje umiru.
Preporuke:
4
1
34
sreda, 05 novembar 2014 19:00
TOPOLj
@Agent...Teško griješite ako mislite da je osiromašeni uranijum naslijeđe SM.To nema veze sa istinom.Vojska pod komandom SM obarala je stelt bombardere a ova današnja ima tek dvije amfibije korištene u poplavama.Gdje su ostale?Ova današnja "srpska vojska" paradira sa NATO zločincima koji ostavljaju mnogim narodima u amanet osiromašeni uranijum.5."Komentator Observantes napisa a i vi potpisaste:"Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo".Bog je dakle na poklon poslao svom vernom narodu ateistu"?Ja sam svoj prvi komentar napisao tako da bi trebao biti jasan da jasniji ne može biti.Naravno da podržavam komentatora pod nikom Observantes kada napisa da taj poklon narod nije razumio.Evo mu sada darova da ljepši biti ne mogu.Peder do pedera,izdajnik do izdajnika,lažne biografije.Za kraj:niste baš precizno odgovorili na moje postavljeno pitanje.Biću još jasniji i precizniji.Šta mislite o narodu koji sebi dozvoli da mu potomak komandanta ustaške crne legije bude na čelu države 8 godina?
Preporuke:
3
0
35
sreda, 05 novembar 2014 19:20
TOPOLj
@Agent...Ostao sam dužan odgovor na pitanje "šta je ovde u SrBskom nacionalnom interesu"a tiče se Crne Gore?U srpskom nacionalnom interesu je bila geografija tog vremena.Jeste to bila SR Jugoslavija(ja bi volio da se zvala Srbija i da je Srbija sve od Triglava do Đevđelije)ali Crna Gora je ipak na neki način bila dio Srbije,htjeli vi to priznati ili ne.I meni je odvratan pojam Jugoslavija ali moj komentar je konstatacija faktičkog stanja.Ono što nazivate hrvatskim nacionalnim djelom,koliko za Jugoslaviju,isto toliko vrijedi i za današnju nezavisnu Crnu Goru ali bogami i za Srbiju.Već sam postavio nezgodno pitanje a odgovora koji bi me zadovoljio niodkud.
Preporuke:
2
1
36
sreda, 05 novembar 2014 19:34
Agent
@Agent...Teško griješite ako mislite da je osiromašeni uranijum naslijeđe SM.
Nisam hteo da razvlačim raspravu na temi koja se od početka ne tiče SM već Rusa ali samo zbog ove rečenice ne mogu a da ne odgovorim. Ili me ne razumete ili hoćete zlonamerno nešto da mi ubacite što nisam rekao ni pomislio. Ne dao Bog da mislim da nam je SM ostavio uranijum ili bilo koji naš funkcioner tog vremena. To bi samo gad mogao da izjavi. Ponavljam za uranijum su krive zveri koje su ga bacale. Narod koji je ginuo i koji danas umire od toga je podneo i podnosi žrtvu ali ja u tome ne vidim Srbsko nacionalno i državničko delo koje mogu da pripišem Miloševiću.
Vi i ja očigledno nemamo ista shvatanja šta je SrBski nacionalni interes, šta su državničke odluke, šta pripada SrBstvu a šta jugoslovenstvu, šta su nečija dela a tuđa nedela.
Svako dobro vama, vašoj porodici i svoj braći i sestrama u Republici SrBskoj.
Nije Putin, možda će nam tek zatrebati neko kao Kuzma Minjin ili knez Požarski, jer pokušavaju da nam ponište skoro svu istoriju, od Nemanjića do 1804 i 1918 (a toliko su ponosni i na mnogo manje što sami imaju, i to stalno ističu)! Ipak, ne govorim samo o ratovima, već i o kulturnom nasleđu, blagu koje nam sada treba da preživimo, a koje su generacije pre nas stvarale da bi nam to omogućile. Stvarajmo dalje, i za budućnost, jer smo narod obdaren da stvara. Tako ćemo i opstati, hvala Bogu
Jeste, Slobodan Milošević! Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo. „Bravar“ je Srbima oteo, u četiri decenije diktature, prepoznavanje refleksa opstanka (zato je to bila diktatura!). „Preko sindikata na more“ više puta u toku godine dok u Metohiji i na Kosovu siluju devojčice, devojke, žene Srpkinje, ubijaju ugledne domaćine... Ideološkom diktaturom „bravara“ hipnotisani Srbi nisu razumeli poslednjih 20 godina jer su četiri decenije pre toga pripremani za tu nespremnost od strane gubitnika iz poslednja dva svetska rata. Milošević je bio svetski prekursor Putina! Ako je imperator Nikolaj Romanov dao žrtvu, ogromnu, za Srbe onda su i Srbi žrtvom pa i onom haškom bar delom uzvratili.
Dobro došli puni utisaka!
Kako se Srbija i svako u njoj jasnije vidi kada se tako izmakneš, i iz Rusije, zar ne?!
Nije mnogo ljudi kod nas koji su bili u stanju da, iz ove istorijske blizine, sasvim jasno sagledaju mesto i ulogu predsednika, Slobodana Miloševića u burnim istorijskim događajima i u svetskim okvirima.
I sama sam na njegovu pojavu i na naš veličanstveni otpor gledala kao na preteču buđenja Rusije. Volela bih da je danas živ da vidi rađanje imperije! U te temelje ugradio je svoj i život svoje porodice, boreći se sa državničkim dostojanstvom za svoju zemlju i svoj narod, do poslednjeg daha.Ko to danas nije u stanju da sagleda ili je glup ili je zao!
Drugi je metak Tomislava Nikolića i zove se "Srbija ruska gubernija". Tako je i zainteresovao zapad za sebe i kasnije je vrbovan.
Ti metci su bili politički ubojiti jer su i Sloba i Toma u nekom trenutku imali potencijal da to i sprovedu. Danas je to za sada nemoguće. Možda taj novi patriotski blok... Ali puno je mutivoda i naivnih koji svesno i nesvesno pomažu EU demokratorima.
Malko si se zajabunio, uličaru! A sve imam utisak da ti smetaju one crvene zastave po ulicama Moskve pa se više obaraš na Zimski dvorac nego na kapitalizam koji se tako snažno adaptira u Srbiji. E, a vidiš i ja sam skoro bio u Moskvi pa imam sasvim drukčiji utisak! Crvena boja je strašno u modi a ovi manifestanti u Moskvi me nešto mnogo podsećaju na sovjetska vremena i nekako ne vidim baš da žude za Nikolajem Drugim a i nema mu spomenika tamo. Kako to!?!?!? Ajde, majke ti, objasni taj fenomen. U Srbiji će ga dobiti. A zašto i ne bi kada je ovde izdaja uvek visoko vijorila. Njegovi belogardejci su sa nacistima streljali kao da su kod rođene kuće. Sve sa primislom na cara Nikolaja Drugog. Izgleda, priželjkuješ opet isti scenario. Pazi da se ne oklizneš, dolazi zima a poledica je njena posledica.
Mili brate šta je sve diglo nogu da zapišava ovo malo naroda što je ostalo, Gospode pomiluj i sohrani nas jadne.
Na septembarski izborima 2000-te sam glasao za SRS. 5-og oktobra nisam učestvovao u „demonstracijama“. Da je bilo drugog kruga glasao bih za Miloševića ne zato što podržavam tu političku opciju već zato što mi želidac ne bi podneo da glasam za politiku koju podržavaju oni koji su nas bombardovali. Molim komentatore da mi navedu pet državničkih odluka koje mogu isključivo ili pretežno da se pripišu Slobodanu Miloševiću i njegovoj vlasti a koje su u isključivo ili u najvećoj meri u srpskom nacionalnom interesu. Ja Slobodana Miloševića doživljavam kao proizvod svoga vremena dakle prvenstveno kao jugoslovena i komunistu koji je kao takav bio na čelu Srbije. Možda će neko moći da mi "pomogne i otvori oči" da u Mioševiću vidim SrBskog nacionalnog državnika i heroja.
aferim TaNjuŽe
Gde je tu zasluga Miloševića? Vojsku nije napravio već ju je nasledio. To što su je ovi 5-oktobarci rasturili ne čini Miloševića velikim nacionalnim državnikom u vojnom pogledu.
Najzaslužniji za stvaranje Republike Srpske je SrBski narod u RS i njegovo vojno političko rukovodstvo. Milošević je imao ulogu u stvaranju RS ali je onda red i da se podsetimo i njegovih pritisaka da se potpiše vens – ovenov plan koji je bio znatno nepovoljniji po Srbe i nije predviđao Republiku Srpsku
KiM u sastavu Srbije je nasleđeno stanje i činjenica a ne državnički, herojski i srpski nacionalni uspeh. Nije Milošević oslobodio KiM od turaka i pripojio ga Srbiji pa da se to računa u nacionalni i državnički uspeh. Nacionalni i državnički uspeh bi bio da je npr ukinuo pokrajine koje je nelegalno nametnuo avnoj. Problem KiM Milošević je nasledio iz komunističkih vremena. Od trenutka dolaska na vlast mogao je i morao da počne da ga rešava. Morao je da traži odgovor na pitanje šta sa teritorijom gde živi milion ljudi koji neće Srbiju. On se od '88-me godine pravio da se tamo maltene ništa ne dešava pa mu se 10 godina kasnije desila pobuna. Ne krivim ga jer nije našao rešenje za težak problem već što ga nije tražio na vreme a kad je došlo do bombardovanja nije istrajao u odbrani. Na kraju je objavio pobedu koja se svodi na papir za koji smo svi znali da agresor neće hteti da poštuje i da će na sve načine gledati da ga izigra.
Oblak osiromašenog uranijuma se nadvio upravo u njegovo vreme ili sam ja može biti nešto propustio pa je neko drugi vodio državu dok je bilo bombardovanje. Ne krivim Miloševića za osirmomašeni uranijum, nemojte pogrešno da me razumete, za uranijum su krive zveri koje su ga bacale. Narod je podneo veliku žrtvu u odbrani gde je tu Srbsko nacionalno i herojsko državništvo Slobodana Miloševića?
Šta je ovde u SrBskom nacionalnom interesu? Od dve najstarije SrBske države praviš treću jugoslaviju koju su svi drugi narodi odbacili kao krpu. Zar je SrBski narod u Srbiji i Crnoj Gori koji je od sticanja nezavisnosti 1878 godine imao dve države zaslužio da mu se država zove jugoslavija sa državnim uređenjem skrojenim po avnoju? Od Srbije praviš jugoslaviju i to proglašavaš Srbskim nacionalnim i državničkim delom. Pravljenje jugoslavije od Srbije pre bi moglo da se nazove jugoslovenskim državničkim potezom i krvatskim nacionalnim delom. Krvati dobiju državu krvatsku a Srbi dobiju jugoslaviju.
Kao što rekoh Na septembarski izborima 2000-te sam glasao za SRS. 5-og oktobra nisam učestvovao u „demonstracijama“. Da je bilo drugog kruga glasao bih za Miloševića ne zato što podržavam tu političku opciju već zato što mi želidac ne bi podneo da glasam za politiku koju podržavaju oni koji su nas bombardovali.
Komentator Observantes napisa a i vi potpisaste:"Istorijski poklon Boga Srbima ovaj narod nije razumeo". Bog je dakle na poklon poslao svom vernom narodu ateistu?
Nisam hteo da razvlačim raspravu na temi koja se od početka ne tiče SM već Rusa ali samo zbog ove rečenice ne mogu a da ne odgovorim. Ili me ne razumete ili hoćete zlonamerno nešto da mi ubacite što nisam rekao ni pomislio. Ne dao Bog da mislim da nam je SM ostavio uranijum ili bilo koji naš funkcioner tog vremena. To bi samo gad mogao da izjavi. Ponavljam za uranijum su krive zveri koje su ga bacale. Narod koji je ginuo i koji danas umire od toga je podneo i podnosi žrtvu ali ja u tome ne vidim Srbsko nacionalno i državničko delo koje mogu da pripišem Miloševiću.
Vi i ja očigledno nemamo ista shvatanja šta je SrBski nacionalni interes, šta su državničke odluke, šta pripada SrBstvu a šta jugoslovenstvu, šta su nečija dela a tuđa nedela.
Svako dobro vama, vašoj porodici i svoj braći i sestrama u Republici SrBskoj.