Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

NATO se sprema za opšti rat sa Rusijom?

Komentari (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 06 septembar 2014 10:20
siniša
Do jednog malog okršaja Rusije i NATO je već došlo. Naime, u nadi da će zaustaviti kontrofanzivu Novorusije NATO planeri svih akcija oko Donjecka i Luganska su kao pojačanje uputili avione iz Rumunije.

Ti NATO avioni su obarani od strane Rusije, naime Novorusija nea mogućnost da prati NATO avione sa mesta odkla polete do destinacije gde su se zaputili i da ih zatim obori, ali Rusija ima.

To je ujedno rzlog i Rasmunsenove dreke, kad je drečao, "Rusija napada". U stvari nije napadaala ali je napad na Rusiju odvratila obaranjem aviona iz Rumunije. Ostali su zaprepašćeni kako su to Rusi ladno uradili i kako su to mogli da urade bez ikakvih problema.

Dakle Rusija neće da napaden ATO iako može i ima čime, ali je pametna pa neće, a NATO hoće da napadne Rusiju iako ne zna i ne može. Međutim još par šamara NATO paktu i smiriće se histerija, ali će se svet promeniti. Dakle nove čarke su vrlo izvesne, ono sa jedinicama za brza dejstva je idiotizam, ali mogu da budu opasne za civile.
Preporuke:
192
10
2 subota, 06 septembar 2014 10:21
Drinko Končarević
Sam naslov nagoveštava prekid primirja od juče, a od lepe nade biće ništa. NATO vode tvrdoglavi ljudi iz kojih stoje tajkuni koji bi da se domognu bogatstava Rusije. Zbog tih tajkuna ginuće ljudi, razbijati imovina i na kraju kad se tajkuni donekle osveste zavladaće mir. MIr, mir, jako si skup.
Preporuke:
116
13
3 subota, 06 septembar 2014 10:37
posmatrac
U međuvremenu, NATO pakt kao da se sprema za opšti rat sa Rusijom. Izjave čelnika NATO samo dolivaju ulje na vatru. NATO čelnici stalno optužuju Moskvu da aktivno pomaže pobunjenike u Ukrajini i da im šalje oružje, kao i vojnike, mada nikakvog dokaza nemaju.-Krizu u u Ukrajini upravo su SAD i NATO izazvale da bi imali povod za konacno razracunavanje sa Rusijom!Procenili su da je njen ekonomski i vojni potencijal dostigao kriticnu tacku koji ugrozava njihovu dosadasnju supremaciju!Kako autor pravilno zakljucuje konvencionalne vojne snage Rusije su dostigle i u nekim sferama prestigle drugu stranu sto je po stratezima SAD i NATO neprihvatljivo!Znaci treba po svaku cenu zaustaviti vojno ekonomski rast Rusije!Ono sto su neuspesno radili postavljanjem tzv antiraketnog stita navodno zbog Irana sada su otvorili karte i besprizorno izazivaju Rusiju razmestanjem vojnih snaga tik uz njene granice!Takozvana vezba snaga SAD i hunte u Kijevu je samo korak ka uspostavljanju stalnog prisustva!
Preporuke:
103
8
4 subota, 06 septembar 2014 10:51
Zoran Đorđević
@Drinko Končarević
NATO vode tvrdoglavi ljudi iz kojih stoje tajkuni koji bi da se domognu bogatstava Rusije.
Ne samo ti tajkuni, nego i svi oni iz vojno-industrijskog kompleksa, koje u životu održava pretnja po njihovu bezbednost. Nje zapravo nema i mora se izmisliti. Na ovaj ili onaj način - komunizam, terorizam, fundamentalizam... Onda se od toga pravi bauk, a mediji odrađuju svoje.
Vrlo je opasno.
Preporuke:
105
7
5 subota, 06 septembar 2014 10:58
Neka se ne biju,bolje je
Mislim pametnije je ovaj rat ne priželjkivati, a niti doživjeti da vidimo posljedice toga rata (Zapad-Rusija), da se uvjerimo "ko je jači".To kad bi se desilo da se direktno sukobe ratom Rusija i Zapad, bio bi to Treći svjetski rat, jer sam NATO pakt ima toliko država članica koliko ih je učestovalo u vojnim operacijama tokom Drugogo svjetskog rata, pa prema tome to bi bio Treći svjetski rat.Sila je i Rusija, sila je i Amerika i NATO, i zato je bolje da se ne biju, znamo da su jaki, i dovoljno nam je i to.
Preporuke:
75
13
6 subota, 06 septembar 2014 11:09
Brane, Italija
Zanimljivo kao se u istom tekstu spominju i Ivašov i Putin, a Ivašov je baš kritikovao Putina, indirektno doduše, zbog slabljenja odbrambenih mogućnosti Rusije. Nije tačno da je za vreme Jeljcina ruska vojska bila u raspadu i zapad je dobro znao da je to još uvek jaka vojska (SSSR) sa kojom nije bilo šale tim pre što bi svaka provokacija zapada uzbunila stare snage spremne na svrgavanje Jeljcina. Međutim od tog doba prošlo je dvadeset i više godina. Rusija je vrlo malo uradila da održi korak po Ivašovu, štaviše, rasturala je namensku industriju. Nije slučajno da zapad baš sada kidiše na Rusiju i preti joj iako je na njenom čelu strašni Vladimir. Putinova Rusija je ipak potpuno pozapadnjačena zemlja koja se u svemu ugleda i kopira zapad. I sam Putin činio je sve moguće očajne poteze da ostane partner zapadu i kako sad može očekivati da se recimo Rusi bore u Ukrajini ?! Bar da ima plaćenu vojsku ko zapad. Ovako kao i do sad sve će se rešavati u haosu.
Preporuke:
23
135
7 subota, 06 septembar 2014 11:38
Vrijedi li toliko "titula jačeg"?
NATO pkat se ponaša poput boksera kada traži partnera za sparing ili za borbu?Arapi i muslimani su "sparingovali", i nisu više zanimljivi, sada im treba "jači partner za borbu"?Danas u svijetu nema "jačeg od Rusa"?NATO pkat ne može znati koliko je jak i zaslužuje li "naslov svjetskog prvaka", "ukoliko ne boksuje sa tim Rusom"?Sada se ugovaraju termini, ispituju se živci, provocira se, poput nekadašnjih priprema Muhameda Alija "za velike mečeve", kada je svojim protivnicima govorio"uništit ću te, pobjedit ću te u trećoj rundio, nokautirat ću te", sve je to isto ili jako sliči?Samo "ulog je veći", u pitanju je sudbina cijelog svijeta?Vrijedi li toliko "titula jačeg"?
Preporuke:
19
48
8 subota, 06 septembar 2014 12:16
peca
Ne bih favorzivao ni jednu stranu u eventualnom direktnom sukobu,ako krene biće gadno za sve!u evropi najviše....znaju to evropljani i rusi pa odlažu neizbežni sukob koliko god mogu,a mogu samo još malo,na žalost,majmuni(nato) su seli u tenak...
Preporuke:
77
9
9 subota, 06 septembar 2014 12:27
ѕ.j Da vidite samo kako se ova celokupna situacija režira u CNN-ovim propagandnim predstavama
Jadni NATO je suočen sa dva neprijatelja - ISIS-om, koji sam finansira, baš kao i Alkaidu i ostale stvarne ili nestvarne terorističke bande, i Rusijom, na koju sam nasrće, ali ni reči o tome u CNN-ovim propagandnim 'vestima'.
Preporuke:
84
5
10 subota, 06 septembar 2014 12:33
siniša
@ Brane ItalijaBrane, vi znate i šta je bilo i šta će biti, jedino što ne znate to je šta je danas. A danas je NATO pod nogama. Nije skroz zgašen, nije ni uništen, ali šamarčinu od koje mu zuji u ušima je dobio.
Preporuke:
102
7
11 subota, 06 septembar 2014 12:36
Vladimir NS
@Brane,Italija
Voliš Brane da objašnjavaš ali ti ne ide.
Evo, daću ti prost primer a ti upoređuj i analiziraj.
SSSR se raspao. Nastale su nove nezavisne države a među njima Ukrajina i Ruska Federacija.
Ukrajina se refomisala i još se reformiše po modelu "zapadnih prijatelja i partnera" a Ruska Federacija po Putinovom modelu.

Gde se sada nalazi Ukrajina a gde Ruska Federacija?

Šta bi se dogodilo sa tvojom Italijom da je vode i reformišu Đinđić, Tadić, Dinkić, Đelić, Vlahović i Vučić?

Šta bi se dogodilo NATO-u da ga vode Šutanovac ili Gašić?

Ima li Krstić rešenje za ekonomsku kruzu u okviru EU?

Kada ćete da gradite "Milano na vodi"?

Kada će Etihad da preuzme AirItalia?

Kada će šeik BinZajed početi da obrađuje polja u Lombardiji?
Preporuke:
109
8
12 subota, 06 septembar 2014 12:52
Rđosav
Ukoliko dođe do sukoba sa NATO trupama, Rusija će u jednom konvencionalnom ratu nesumnjivo biti pobednik.
- a u nuklearnom pogotovo. Veća teritorija, manja gustina naseljenosti, "stolica" podaleko u dubini teritorije. A američka istočna obala na nišanu ruskih podmornica, koje možda leškare pred dokovima Njujorka?! - naravno, pretrpela bi Rusija veliku štetu i gubitke, ali bi opstala. A Amerike kao države prosto više ne bi bilo...
Preporuke:
94
9
13 subota, 06 septembar 2014 12:59
irbo
Sve ce se ovo zavrsiti kao svetska revolucija radnicke klase i to vrlo uskoro.
Preporuke:
70
9
14 subota, 06 septembar 2014 13:04
...
@Brane, Italija

Ako su Rusi u haosu, pa sto ih zapad ne napadne :)

pre bih rekao da je zapad u haosu, kriza, narod je bez morala...pa ko da napadne rusiju....holandjani, italijani, belgijanci, linhestajn, albanija, hrvatska, crna gora i sva ta sila nato-a....je li brane :)....pa sto ameri jos koriste ruske raketne turbine, sto se zapad greje na ruski gas, sto je f-35 totalno rasulo od aviona....i na kraju, koji je to veliki rat nato dobio....vidim u afganistanu idete pokisli, 2 rat su dobili rusi...pa te nato zemlje mogu samo na sirotinju....ja da sam mesto vas odmah bi bombardovao moskvu kao beograd....sta cekate junacine? :)
Preporuke:
99
7
15 subota, 06 septembar 2014 14:11
Radovan
Nato, može da se ...či sa buranijom kao mi ( i to ide teško) i slični nama. Briga tamo neke ljude u Evropi da idu da ratuju, koji bi im bio motiv. U drugom svetskom ratu evropa je bila napadnuta i okupirana, što sada ne bi moglo da se desi ni u snu, jer Rusija isto tako nema ni snu takve namere. Nato njima služi za dnevno političke potrebe i za potrošnju vojnog i ostalog materijala i naravno za bogaćenje jednog sloja.Nato i Amerika mogu samo da podrivaju druge zemlje i to i rade a sila je samo za paradu i umirivanje malih i slabih.Samo odbrana svoga doma u ratu može biti najjači motiv.To sada čini Novorusija uz određenu logistiku.Hvale vredno.
Preporuke:
65
4
16 subota, 06 septembar 2014 14:33
brzi
@...
@Brane, Italija

Nato ima u primeru sa Rusijom dve velika plusa, jedna je dominacija na moru ( rusi nemaju čak ni jednog potpuno slobodnog izlaza na more te kvalitetno i kvantitativno su mnogo tanji od Nato-a što se tiče brodova svih vrsti i oblika) a druga velika prednost Nato jeste potpuno profesionalni sustav oružainh snaga kojima je največi motiv novac ( za novac urade sve; oficijelen jedinice one regularne poslove, dok ostale "škartlivije" poslove odrade razne komercialne firme za takvo ili onakvo "fizičko osiguravanje").
U stvari do pada Rusije fali samo još dogovor unutar Nato-a kome če pripadati koji dio nekadašnje ruske teritorije. Kada če biti to dogovoreno slediče akcija slična prvoj pustinskoj oluji u nekoliko večem obimu sa udarom sa mora ( arktik i severni pacifik).
Postoji i mirno rešenje a to je da oligarsi, koji su več sada pod kontrolom zapada, izbace Putina i njegovu kliku sa vlasti i vlast uzmu u soje ruke-
Preporuke:
8
108
17 subota, 06 septembar 2014 14:39
Četnike dočekala BIA Srbije
Grupa dobrovoljaca Četničkog pokreta koja je ratovala na strani proruskih pobunjeničkih snaga u Ukrajini, vratila se u noći između četvrtka i petka u Srbiju, a na beogradskom aerodromu Nikola Tesla dočekali su ih operativci BIA-e, srbijanske sigurnosne agencije, javljaju mediji u Srbiji. Operativce BIA-e zanimali su detalji njihovog boravka u Novorusiji, kako nazivaju područje oko Donjecka i Luganska koje su se pobunile protiv Kijeva.

- See more at:

http://www.avaz.ba/clanak/134267/cetnike-na-povratku-iz-ukrajine-u-beogradu-docekali-operativci-bia-e#sthash.LsoZVGIq.dpuf


http://www.avaz.ba/clanak/134267/cetnike-na-povratku-iz-ukrajine-u-beogradu-docekali-operativci-bia-e
Preporuke:
39
6
18 subota, 06 septembar 2014 14:42
OKVIR
Igra se zapad cice-mice u ruskom dvoristu, a dokle - videcemo. Zavisi iskljucivo od odnosa ruskog oligarhijskog olosa i onih drugih koje imenujemo recju "Putin". Medjutim - istina je - za sada da "Putin" ne preduzima ozbiljne korake na tom polju i to me dovodi u dilemu, koja uzrokuje oprez - u zakljcima.Npr. ruska centralna banka i dalje vodi liberalnu politiku koja ozbiljno usporava i gusi rusku privredu. Pre sam mislio da su "Putin" pustili da dogadjaji u "ukrajini" `teku kako teku` - sa namerom da kod kontra-akcije zapada pokrenu eliminaciju liberalnog tajkunskog olosa (homogenizovan narod - pa tajkunima moze noz pod grlo) - ali i dalje Rusija krvari odlivom kapitala na zapad - vise od 100 milijardi $ godisnje. Ali je i cinjenica je da se Rusija ostro okrece Kini itd. Ozbiljne dileme vise u vazduhu.Rusija ima TN potencijal dovoljan da zbrise i USA predatora i njihove evropske podg*zne muve kao i USA Rusiju.
Preporuke:
45
7
19 subota, 06 septembar 2014 14:49
bog dano vic
koje nacionalnosti je JACENJUK molim za odgovor pa da zakljucim ...
Preporuke:
52
4
20 subota, 06 septembar 2014 14:51
Sibirski tigar
nATO je lažni zmaj. To većina pametnih ljudi zna. Anglosaksonci su u padu, ekonomski, moralno, nacionalno... Vladimir Putin, kao vođa slobodnog sveta treba da iskoristi tu situaciju i maksimalno doprinese njihovom padu.
Preporuke:
81
5
21 subota, 06 septembar 2014 14:57
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Obama je prilikom posete baltičkim zemljama izjavio: "Neka Rusija i ne pomišlja da napadne Istočnu Evropu".


Koja glupa izjava!!!

Vec kad je bio tamo, trebao je, onako kao civil da prosece gradom - vrlo brzo bi saznao sta "prijatelji" misle o "obojenima".
Preporuke:
69
3
22 subota, 06 septembar 2014 15:17
Sibirski tigar
@Teoreticar zavere i blagi paranoikAh, ironija sudbine da ZioNaci predvodi Barak Husein Obama. Meni je lično, Obama čak i simpatičan...
Preporuke:
23
5
23 subota, 06 septembar 2014 15:46
MR
Za sve one koji kažu da Rusija pomaže pobunjenike i da im šalje oružje, ali da to nije tačno mogu reći: A šta ako je tačno? Ukrajina je rusko dvorište, tu je deo njihovog naroda, Zapad upotrebljava Ukrajinu da podrije i samu Rusiju i Rusija mora da se brani od agresora. A ako neko ne veruje da je Zapad agresor, pogledajte šta uradiše za poslednjih 25 godina, da ne idem dublje u prošlost. Zamislite samo kakva bi bila reakcija Amerikanaca kad bi neka velesila intervenisala u Kanadi ili Meksiku. Otuda ne tražite izvinjenja ako neko tvrdi da Rusija pomaže pobunjenike. Lično bih želeo da ih što više pomaže.
Preporuke:
70
4
24 subota, 06 septembar 2014 15:59
volim srbiju
Odlican ekst jasan i jednom recju super. Ameriks mrzi Rusiju i nece prepustiti ni Kijev ni Luganjsk ni ostale gradove u Ukrajini nikome je zele oni da udju u Ukrajinu sa svojim bazama da se uvuku u tudju teritoriju kao skakvci da je opljackaju i da se sire dalje kao kuga kao sto su uradili sa Sirijom Libijom da od nje ne ostane nista i da krenu prema Moskvi da je sruse na kolena ali su se grdno za..bali. Pasce Amerika kao trula kruska jedva cekam, jos jednom bravo za tekst
Preporuke:
50
5
25 subota, 06 septembar 2014 16:00
he-he
brane italija covek ne zivi u ovom vremenu on zivi u vremenu koje se hvala Bogu nikad nece vratiti i neka i on ostane tamo. Tekst odlican
Preporuke:
42
8
26 subota, 06 septembar 2014 16:04
tamo-vamo
Gospodine Jevticu rekao sam vec da obozavam da citam Vase tekstove i ne obazirite se na smutljivce koji se javljaju da talasaju jer nemaju druga posla inace Amerika ce na ovom zadatku pasti i dobiti cistu nulu a ne keca kako to Obami nije jasno nemam pojma ali on ide dalje u nekim svojim izjavama u slanju trupa na vezbe.....svasta.
Preporuke:
39
7
27 subota, 06 septembar 2014 16:09
Anta
Rusija je pokazala da nije spremna da ulazi u sukob sa NATO, odnosno da nema ni hrabrosti ni znanja da u kratkom roku prekine već 100 puta odgledanu istu predstavu
Preporuke:
7
61
28 subota, 06 septembar 2014 16:09
Bob
Nikako da mi ostvari davnašnja želja: da budem prvi komentator i da napišem čuveno: potpisujem! Nisam ja te sreće.
Preporuke:
9
29
29 subota, 06 septembar 2014 16:18
Я
http://www.srbijadanas.net/sad-spremaju-rat-s-rusijom-na-evropskom-kontinentu-uz-upotrebu-taktickog-nuklearnog-oruzja/
Preporuke:
24
3
30 subota, 06 septembar 2014 16:27
Rusija nije Irak
brzi


Porediš Rusiju sa "pustinjskom olujom"? Nigdje veze, Rusija je nuklerna velesila a Irak to nije bio ni 1991. a ni 2003.godine.Znači poređenje nigdje veze.Ne bi bilo "pustinjeske oluje" da je Irak stvarno imao nuklerane bombe.Nema rata sa nukleranom silom, a da ne rizikuješ da u slučaju da ostvariš konvencionalnu vojnu pobjedu da dobiješ nuklerni udar.Znači nema toga u vezi sa Rusijom.Ko god misli da Rusi u slučaju da budu primorani ne bi udarili nukleranim bombama i projektilima, mislim da griješi, jer bi udarili a u tom slučaju "bilo bi veselo".
Preporuke:
47
6
31 subota, 06 septembar 2014 16:37
Pričat će ako ko ostane, a možda zaboravi pričati?!
Kako je krenulo, izgleda "ostvarit će nam se" da doživimo i ako preživimo da pričamo, ako budemo znali pričati, da smo preživjeli Treći svjetski nuklerani rat?!
Preporuke:
7
18
32 subota, 06 septembar 2014 17:06
Aleksandar
Nama ostaje da se nadamo da će zapadne vojskovođe biti razumne

Ovo je sumanuta nada. Bliza istorija govori da kad se o ovim stvarima radi na zpadu nema ni trunke razuma.

Da bi se stiglo do razuma njih prosto treba potuci vojno do kraja. Da Crvena armija nije stala u Berlinu vec produzila da posle nacista porazi i anglo-americke fasiste sad bi bila druga prica.
Preporuke:
43
5
33 subota, 06 septembar 2014 18:31
Vsevolod
@bog dano vicodgovoriću ti kad mi kažeš koje je krvi
Preporuke:
6
4
34 subota, 06 septembar 2014 19:01
Ne klepeći nanulama
Brane , Brzi, tvrdnja od prvog, da će ruski oligarsi srušiti Putina , da je prednost NATO profesionalci, Rusija nema kvalitetan izlaz na more itd.
Ne poznaješ situaciju u Rusiji , oligarsi su pod stresom, prvi koji "kukurikne" postaće ono što je bio pre pljačke i plus "sibirska fabrika tekstila".
Profesionalci kažeš, da li je tebi jasno koliko bi trebalo imati profesionalaca za rat protiv Rusije i još nešto, moji prijatelji iz Rusije Vadim , Sergej,Anatolij, Nikolaj, svi su jedinstveni, uništiti NATO po svaku cenu !!! Inače idu redovno na vežbe po specijalnostima.
A ti brzi fantaziraš, Rusija bi u prvobitnoj fazi vršila odbrambeni rat, zašto im ne trebaju mora, dovoljan je Krim, ruske teritorijalne vode oko Krima, svi ti NATO brodovi su, kako to Rusi zovu u " ruskoj bari" Crnom moru , NATO brodovi su na nišanu , ne mogu pobeći.
Ukoliko dođe do sukoba, u prvoj fazi NATO će biti prepolovljen konvencionalnim nauružanjem a drugo SOTONA S-20 je na straži...
Preporuke:
41
6
35 subota, 06 septembar 2014 19:40
brzi
@Rusija nije Irak

Problem broj jedan Rusije jeste da geografski leži bogu iza leđa pored prije spomenutih (slobodnog izlazka na otvoreno more a da ne bi bili viđeni i prateni te premali broj i tehnološki zaostalija flota napram Nato flote ( kod Nata moraš da zbrojiš zajedno jakost flote SAD, Engleske, Francuske, Holandije, Norveške, Kanade i Nemačke; sve ove zemlje su sa svojom vojnom flotom prisutne u svim morima sveta. Pustinsku oluju sam spomenuo radi toga jer če biti ovaj poduhvat velika međunarodna koalicija ( pored nabrojanih zemlaja još barem baltičke zemlje na moru)i celokupne Nato alianse sa ciljem da se jednom zauvek uništi rusko nuklearno naoružanje i postrojenja za izradnju i lansiranje toga. Zato ciljevi neče biti Moskva ili Sant Peterburg nego izključivo lokacije kde se nalazi nuklearno naoružanje ( ta mesta biče nove Hirošime ai to je cena jer neko nikao neče da razumije da ne može da svo vreme ceo svet je.e u zdrav mozak.
Preporuke:
5
45
36 subota, 06 septembar 2014 20:14
brzi
@Ne klepeći nanulama

Nikakvi kopneni vojnici neče ulaziti na teritorij Rusije, sve če biti rešeno u i sa mora i zraka. Jer nikomre nije interes da ratuje protiv naroda nego izključivo da se nekolicini usijanih glava te glave ohladi sa uništenjem resursa sa kojim ucenjuju sve i svakog. Rusija se več nekoliko puta ovako igrala sa celim svetom i dobila je poruke sa potapanjem njihovih balističkih podmornica sa strane zapadnjaka ( k 129 na pacifiku, Kursk ispred matične luke) ali izgleda da imaju rusi veoma kratko pamčenje oko tih događaja u poslednjih 40 godina. A kada se ohladi te usijane glave stupa na snagu meka podela "plena" ( ulazak svetskog kapitala u nalazišta sirovina).
Preporuke:
5
47
37 subota, 06 septembar 2014 20:57
siniša @ brzi
Možda sutra, a dans je NATO pod Ruskim nogama.
Poslali su neke avione prema Rusiji i Rusi su ih poobarali. Direktor američke cije je dao direktivu da se kopnenim putem krene na Rusiju. Za to su korišteni ukrajinki nacisti , Poljaci, i ostali neki iz baltičkih zemalja, plus američki plaćenici i svi su pobijeni. Planove i komandu su imali NATO generali u Kijevuu. Dakle, ustašo, danas ste nam pod nogama, a sutra ćemo videti. Mada nema šta da gledamo i sura ćete biti pod nogama.
Preporuke:
44
5
38 subota, 06 septembar 2014 20:59
Bob
Brzi,
sigurno je dobar osećaj kad se kitiš tuđim perjem? Velika je sila iza tebe, onda i tebi raste vrednost. Baš ti zavidim.
Preporuke:
28
7
39 subota, 06 septembar 2014 21:02
Mirko
Bog dano vic: JACENJUK nije slavenskog porijekla niti je Pravoslavne vjere. Da jeste, ne bi ga SAD odavno pripremala za ovu poziciju.
Preporuke:
33
5
40 subota, 06 septembar 2014 21:38
Relja
Do direktnog sukoba tesko da moze doci ponajvise zbog nuklearnog naoruzanja.Prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji u takvom(nuklearnom) konfliktu vide pobednika u bilo kom smislu.Prvo,Rusija bi sigurno bila pretvorena u prepecenu/izgorenu pitu, ali verovatno ne bi ostala duzna i nanela bi nesagledivu stetu glavnim clanicama NATO-a.Stepen prezivljavanja kod prvog udara bi verovatno bio veci na strani zapadnih zemalja jer jednostavno je veca naseljena povrsina.Rusija po povrsini jeste veca, ali uglavnom totalno nenaseljena.To naravno nije toliko bitno jer bi na kraju svi pocrkali u mukama. Po mom misljenju trenutno najveci problem Rusije je sto ona nema niti u skorije vreme moze napraviti ozbiljan sveukupan drzavni sistem u kojem bi svoj talenat i resurse podredila sveukupnom uticaju na ostatak sveta.Da se ne lazemo,Rusija je dobro naoruzana benzinska pumpa sa nekolicinom vlasnika koji mnogo njima vrednih stvari cuvaju vani,a to njihovo bogatstvo ima smilsa jedino van Rusije...
Preporuke:
8
32
41 subota, 06 septembar 2014 21:58
bog dano vic
hvala MIRKO izgleda da bacuske uspesno sprecavaju njegove da prigrabe ruska prostranstva i narode koji zive na teritoriji rusije pretvore u roblje. boze kako li samo zale za JELJCINOM...
Preporuke:
17
5
42 subota, 06 septembar 2014 22:03
mimi
EU se raspada,evro nestaje sa svetske scene, americki dug se brise(u svakom slucaju) a ako pobede onda i pisu istoriju(kao i svi pobednici).ako izgube gubi sirotinja a bogati ce se vec negde skloniti.u svakom slucaju rat je daleko od njihovih kuca, u evropi pa ako oni ginu....koga briga.ameri ce dati svu mogucu pomoc da se u evropi ratuje.nekima ce poklanjati a nekima prodavati oruzje.pa vi budale ratujte.zalosno je sto svaka velika ekonomska kriza zavrsava samo jednim izlazom - ratom.pitam se samo sta ce nasa vlast i nas dicni ministar odbrane da kazu kad zagusti,na koga ce onda da gledaju.jer ustav su prekrsili (odluka o neutralnosti) a kako cemo mi dalje....za njih ne brinem.imaju gomilu prijatelja pa ce se sklonti
Preporuke:
8
6
43 subota, 06 septembar 2014 22:20
saša r.
Očigledno je da NATO banda ne odustaje, čak i pri ovom primirju nastavljaju da prebacuju tehniku na ruske granice. Anglosaksonci neće direktno učestvovati, već će pokušati da sve raspoložive podaničke narode (posebno slovenske) gurnu na Rusiju. Medijska kampanja je neviđeno prljava, čak vidimo da u isti koš stavljaju Rusiju i ove njihove plaćene i instruisane barabe koji su šatro islamisti.
Ono što mene zanima, to je situacija u Srbiji. Pod punom kontrolom angloameričkih službi su šiptari i Zukorlićeva družina. Za Zukorlića se odavno zna da ga finansira S. Arabija. Prodefilovali su pre neki dan u naci uniformama, a da se niko od nadležnih nije oglasio, sem ako tu ne podrazumevamo instruisanog Janjića. A evo sad čitam komentar u kome neko piše da su bezbednjaci ispitivali četnike koji su se borili za Novorusiju. Znači, njih mogu da ispituju, a na drugoj strani gde preti prava opasnost, zabijaju glavu u pesak.
Sa takvom Službom i ovako dezorganizovanom armijom možemo opasno da stradamo.
Preporuke:
29
8
44 subota, 06 septembar 2014 22:53
Sibirski tigar
@saša r.

Sve što si napisao potpuno je pogrešno.

Zukorlić je CIA plaćenik, Saudijska Arabija je finansijer Vehabija, ali istovremeno najveći arapski saveznik SAD.

Vehabije i Zukorlić su neprijatelji (zvanična 'crkva' i sekta).

Što se tiče BIA mogu samo da salutiraju Bracinim četnicima. Ništa više.

A za Rusiju ne brini...
Preporuke:
15
6
45 subota, 06 septembar 2014 23:24
T
V.Jevtić ,lepo analizira RF vojni potencijal .Ali na kraju izvodi zaključak koji je moguć ali pogrešan .To znači povlačenje ruske vojske sa granica Ukrajine , suprotno pariranju NATO izazovu .Jer Putin zna ako jednom pokaže "sklonost"mirovnim sporazumima to se (vidi Miloševića) u NATO administraciji UVEK tumači kao strah ,povlačenje itd. Dakle , moramo da računamo na povlačenje Rusije ,što bi bilo katastrofalno ,ili blic ratnim operacijama i preuzimanje strateških važnih pozicija u Ukrajini .Zatim čekanje da baba NATa napravi pogrešan potez koji bi svetu prikazao prave agresorske ciljeve Zapada .Verujem da Rusija neće da se povuče i da će Zapad morati da bira .Dugo ratovanje izazvalo bi nemire koji bi u Nemačkoj , Fracuskoj i ostalim NATO članicama u Evropi pokrenule narodne mase svesne opasnosti nuklearnog rata .Amerika računa na povlačenje Rusije a to je pogrešno . Jer gospoda sa zapada treba da pomisle kako bi bilo kada bi imali rat u svome dvorištu , i po tome da se vladaju .
Preporuke:
17
6
46 nedelja, 07 septembar 2014 00:38
Rajko
Krajnji rezultat, mislim se ja, biće da Rusija raskine ugovor o iznajmljivanju Aljaske jer zakupci nisu poštovali ekologiju. Zatim će neutralna rusko-srpska komisija zaključiti da se SAD raspada na 50 država koje moraju da vrate zemlju indijancima i plate im odštetu za genocid. Englesku staviti pod protektorat jer je izuzetno opasna za svetski mir. Raspustiti nato i armije bivših članica...
Preporuke:
18
5
47 nedelja, 07 septembar 2014 02:39
brzi
@siniša @ brzi

Možda u sanjama. Rusija je nemoguča zemlja za kopneno osvajanje radi svoga reliefa i prilično slabe infrastrukture. Sa kopnenom vojskom možeš samo uraditi mnogo žrtava ( i vojnih i civilnih) te potrošiti mnogo para i ništa više. Možda je želja Rusije da bi bila napadnuta sa kopna baš radi gore spomenutih razloga i činjenice da u Rusiji život pojedinca ( civila) još uvek skoro ništa ne vredi. Bitke ala Stalingrad u drugom ratu više nečeš videti, jer postoje danas mnogo jeftiniji i efikasniji načini da pobediš protivnika.
Sjeti se 99. godine i svih tadašnjih događanja te pustinske oluje 91. te usporedi tada upotrebljene resurse sa tada raspoloživim resursima Natoa ( pokazne vežbe i pražnenje magacina sa odsluženim i tehnološko zastarelim naoružanjem) . Današnji resursi Nato alianse ( podatki su ti u Military balance-u) su u vazduhu 1:5 i na moru 1:4 ( usporedba Rusije sa Nato aliansom), što je igra mačka sa mišem metaforičko kazano.
Preporuke:
4
17
48 nedelja, 07 septembar 2014 06:18
Ali ipak :)))
Kako vidim na ovaj tekst se nije ukljucio nijedan ozbiljniji komentator kome je vojska posao :)))
Preporuke:
14
4
49 nedelja, 07 septembar 2014 07:03
Reddy
Rakozvani komentatori su kao deca. Vole da se igraju rata. I odmah zauzimaju strane. I kao sva deca misle da su strane čvrsto postrojene. A onda počinje međusobna svađa i umešaju se stariji te naprave adekvatan raspored. I tako više nema nikakve Rusije, Zapada, NATO-a i ostalih. I stvari se same od sebe reše. To da padne na pamet nekom od ovih pričalica šansa je kao da dobijetepremiju na lutriji. Srbijansko mozganje. Uvek odocnelo u kuso. Bez poente i sadržaja.
Preporuke:
10
18
50 nedelja, 07 septembar 2014 07:34
Neša
Da li se čovek koji uporno pokušava nemoguće naziva pametnim ili budalom? Kroz istoriju se ZNA da je svako ko je krenuo na Rusiju na njoj polomio zube čime je počeo njegov kraj. Da li NATO očekuje drugačiji ishod? Da li NATO vode pametni ili budale?
Preporuke:
15
4
51 nedelja, 07 septembar 2014 09:54
@Reddy
"Srbijansko mozganje."


Gosn Redi, mada ste u pravu, kontrolišite sfinktere.
Preporuke:
14
8
52 nedelja, 07 septembar 2014 10:26
Little Big Serb
Zamolio bih vas da dobro pogledate likove na ovoj fotografiji : imamo bivseg boksera koji se obogatio na ski an nacin kao nasi tajkuni koga su upucivali vestiji lopovi koriste ci njegovo sportsko ime jer sam je glup kao bivsi bokser i koga su koristiti zapadni politicki manipulatori istovremeno ga stavljajuci na neodgovorne polozaje jer i oni znaju da je glup. Drugi covek na slici je cokoladni tajkun koji je postavsi Predsednik navukao maskirnu uniformu i izigravao malog lokalnog Napoleona i odmah je izgubio rat i kao nase seronje potpisao sta mu je needjeno da potpise. I njega ce gazde brzo otkaciti jer je neupotrebljiv za dalje politicke manipulacije. Isti razlog : glup! Treci Ukrajinac sa slike je olicenje fasiste ali i on neupotrebljiv jer nedovolno podrzan u sopstvenom narodu! I cetvrta licnost je putujuci americki kolporter prodavac lazi! I vi se , mi se njih treba da plasmo ? Velike prave gazde njihove gazde znaju da sa njima ne mogu pred Putina!
Preporuke:
17
4
53 nedelja, 07 septembar 2014 10:39
@brzi
Tacno, do brojcice. Ali, rat NIJE SAMO igra brojki. Brojke su znakovi koji nas upucuju na realnost. Pritom, ne branim Ruse. Oni to rade i bez mene. Ne napadam NATO. Znaju oni dobro na cemu su.
Preporuke:
7
4
54 nedelja, 07 septembar 2014 12:32
Reddy
@ReddyU pravu ste! Valjda to znate iz sopstvenog iskustva.
Preporuke:
7
10
55 nedelja, 07 septembar 2014 13:09
Reddy
znate iz sopstvenog iskustva.Naravno!
Preporuke:
6
10
56 nedelja, 07 septembar 2014 14:44
Fles Rojal
Na kraju,nece nestai covecanstvo,ali ce svakako postradti.mi zivimo u predapkalipticnom dobu(nuklearni arsenal).rusija je simbol mira i stabilnosti.zapad je taj koji zeli dominaciju.a,mi?ostaje nam da se prizovamo pameti i ne prodajemo veru za veceru..na kraju,bice Preobrazaj dolaskom Gospodnjim.
Preporuke:
7
5
57 nedelja, 07 septembar 2014 15:18
Bob
@brzi

Znaš li koliko je bio odnos snaga u bici kod Termopila, i u drugim bitkama tih godina? Brojčana nadmoć ponekad ništa ne znači. Posebno kad je ljudski kvalitet, npr. natovaca i hrvata, bedan. Idi sad navijaj za gospodare.
Preporuke:
14
6
58 nedelja, 07 septembar 2014 16:01
mila w.@vladimir NS, brane italia
Evo svezih vesti: Italija ce i dalje biti poslusna clanica EU, ali sinoc me iznenadi guzva na medjunarodnom aerodromu "Federicco Fellini" -Rimini. Na pisti za poletanje cekale su na start tri velike letilice (ne znam kako da ih nazovem). U sali za cekanje Rusi sa luksuznim tasnama Armanija i ostalih firmi, lepotice potamnele od jadranskog sunca. Na svim tablama za obavestenje natpisi na ruskom, u prodavnicama i buticima prodavacice Ruskinje. Etihad prevozi putnike Rimini- Zürich, Rimini Düsseldorf. Obavestenja na ruskom jeziku. Engleski kao da ne postoji. Tu i tamo poneka rec. Kazu moji prijatelji Italijani Rimini je u Ruskim rukama.
Veliki filmski genije gleda na celu tu guzvu. Ispod njegove fotografije natpis na italijanskom: Svakog dana umire od gladi 20.000 dece u celom svetu. Pomozimo da ne umre ni jedno dete od gladi.

Da nije Rusa ne bi nista islo. Slabo. Kupili su Rusi i odmaraliste blizu Riminija - Milano Maritima. U hotelima sluze devojke iz Slovacke, Rumuni iznose smece.
Preporuke:
17
4
59 nedelja, 07 septembar 2014 16:10
mila w. nastavak
Tri velike letilice prevozile su putnike do Moskve, Petrograda, Kazana, Novosibirska....

Ovo je samo jedna kratka vest koju sam zabelezila i koja ne odgovara nikako vidjenju nekih novinara, izvetsca iz Moskve i Kijeva. Bilo je veliko iznenadjenje za mene licno, obzirom na "uvodjenje sankcija" i zaustavljanju "cara" Vladimira u "izazivanju" rata u Ukrajini.Realnost je sasvim drugacija.
Preporuke:
16
4
60 nedelja, 07 septembar 2014 20:33
aura
Dragi moji komentatori,trebeli bi znati da predsj.Putin ima uz naoruzenje (kao zensko ne volim da spominjem oruzje jer od njega stradaju i djeca),ima veoma sposobne savjetnike(vojne,ekonomske,obavjestajne i sto je vazno duhovne,vjeru u boga.Putin poznaje istoriju i praistoriju i zna sta je cilj vlade iz sjene,tko su i kojim se sredstvima sluze da bi vladali cijelim svijetom.Kada bi im to uspjelo pogubili bi polovinu svjetskog stanovnistva istim i jos gorim sredstvima kojima se danas sluze.Naravno i Rusija spada u taj globalni cilj.Zato Putin ne dozvoljava prilaz svojim granicama,osnovao Briks,okrenuo se Kini da bi se oslobodio Dolara.Putin brani i nase granice i nas narod.Kada bi nas narod na Balkanu volio sebe i svoju/e zemlje nikada ne bi zeljeli upasti u kandze Evrope a pogotovo NATO pakta.Nasi politicari ili su placenici ili su clanovi jezuitske ili masonske loze.Zalosno je da narod ne moze imati povjerenja u svoje vodje.Zato nam ne preostaje nista drugo nego da vjerujemo u boga.
Preporuke:
9
6
61 nedelja, 07 septembar 2014 20:56
Rđosav
Reddy:
Srbijansko mozganje. Uvek odocnelo u kuso. Bez poente i sadržaja.
- jel` da? - `ajde da čujemo tvoje austrougarsko mozganje. Mora biti da je superiorno spram našeg seljačkog srbijanskog?

- pokloni se i počni. A mi će padnemo na d*pe od tvoje mitel-europen pameti...
Preporuke:
15
7
62 nedelja, 07 septembar 2014 21:50
saša r.
@Sibirski tigar
Sve što si napisao potpuno je pogrešno.
Zukorlić je CIA plaćenik, Saudijska Arabija je finansijer Vehabija, ali istovremeno najveći arapski saveznik SAD.
Vehabije i Zukorlić su neprijatelji (zvanična 'crkva' i sekta).

Teško da sam napisao pogrešno.
Ujediniće se oni na prvi američki mig. Već viđeno u ratovima devedesetih protiv Srba. Hrvatska je bila kompaktna, Alijini takođe, za Šiptare da ne govorim. Samo su nama uvalili rovca (po običaju), tako da su borbe Srba nonstop ometane rušenjem Miloševića i žestokim demonstracijama po Beogradu. U Zagrebu, Sarajevu i Prištini suparništva nije bilo.
Opet će te iste zapadne službe ići na kartu da nas dele i svađaju, dok će se naši neprijatelji vrlo dobro slagati, ma kojoj veri ili sekti pripadali.
A što se tiče Rusa, ne brinem nimalo. Putin ih je ujedinio, a Rusi su najžešći baš onda kad je ceo svet protiv njih, što su već i dokazali u periodu od 1941 - 1945, a dokazuju i sada.
Preporuke:
12
3
63 ponedeljak, 08 septembar 2014 02:58
Reddy
@RđosavAko smatraš da sam mittel-europejac dokaži to argumentima. nema ih. Sasvim suprotno! Na šta vam liče radnje, trgovačke ulice, nameštaj, automobili kojima se vozite, lekovi kojima se lečite, turističke rute a pogotovo devizni računi? Sve simboli mittel-europejstva, ili se varam!?!?!?
Preporuke:
6
6
64 ponedeljak, 08 septembar 2014 07:49
Reddy
@RđosavŠta ćeš, neko se služi logikom i pameću a neko podmuklošću i lažima. Sve prema geografiji, šta li?
Preporuke:
5
6
65 ponedeljak, 08 septembar 2014 08:07
Reddy
evo, gde ste došli!
Preporuke:
5
7
66 ponedeljak, 08 septembar 2014 08:29
siniša @ brzi
Vi kao da ste neki magaciner pa znate šta sve ima u magacinima oružja.Kao da ste, a niste. Šta vi znate šta ima u magacinima i koliko šta vredi.

I šta je vama kriterijum istine, vaše tlapnje? Podcenjivanje protivnika da bi prigušili strah? Ako su vam to kriterijumi istine, onada ste vi jači komentator, metaforički rečeno.

Evo vam primere iz realnosti pa se suočite sa istinom.

1. Gruzija. Rusi ispaljuju samo jedan Iskender. NATO se hvata za glavu i kaže kaže " Šta je ovo, mi nemamo0 odgovor na ovo". Tbilisi se predaje, a Buš najoštriji predsednik odavno kaže doslovce " Nismo ludi da ratuijemo".

2. NATO zakazuje sa Ukrajinom manevre na Krimu. Rusi ulaze u Krim manevri otkazani.

3. Lugansk. 4 000 vojnika ( Galcijana, Poljaka, Estonaca, američkih Blekvotera ) kreće na Lugansk sa mnogo tehnike, aviona, kamiona, raketnih sistema i 3000 budu ubijeni u tri dana.

Zato ja kažem NATO NAM JE POD NOGAMA!
Preporuke:
15
5
67 ponedeljak, 08 septembar 2014 11:24
Rđosav
Reddy:
evo, gde ste došli!
- ne se brini ti za nas, došli smo bili i do Krfa, pa smo opet sprcali tvoju Austrougarsku. I opet ćemo. Stvarno, geografija odlučuje, u pravu si ti.

- nego, da te obradujem: čujem da Austrija `oće da dava državljanstvo svim regionima koji su bili pod K-und-K. Idi potrči, će dobiješ pasoš jedne civilizirane, kulturne i uvažene zemlje.

- a mi srbijanci će se patimo i dalje, s ovu našu muku i sudbinu...
Preporuke:
7
5
68 ponedeljak, 08 septembar 2014 17:14
Bob
Nije to austro-ugarsko mozganje, nego montanjarsko.
Preporuke:
7
5
69 ponedeljak, 08 septembar 2014 18:38
Rđosav
Bob:
Nije to austro-ugarsko mozganje, nego montanjarsko.
- pod montanjarstvom podrazumevaš Milogorstvo? - pa onda se to poklapa. Još od kapitulacije početkom 1916-te, C.G. je izgubila državnost. I vojničku čast. Njeni vajni borci ostali su pod suknjama svojih žena dok su se naši lomatali preko Albanije. Pa smo im posle mi poklonili izgubljenu državnost. A pri tom smo žrtvovali izlaz na more, na koji je pobednička Srbija imala pravo. Lažljivi Crnogorci su se tada kleli da su najveći Srbi, i da nam drugo more ne treba (ne treba Srbiji more dok je Crne Gore?) I, naravno, preveriše opet, kao i 1916-te.

Pouka: od svih srpskih zabluda, najskuplja je zabluda o Crnogorcima. Ne pominji mi ih...
Preporuke:
10
9
70 sreda, 10 septembar 2014 01:11
Geostrateg
Ako mogu da kažem prilično ste slabo upućeni. I Rusija i Nato već dosta vremena koriste novu vojnu doktrinu 21. vijeka tzv. asimetrični nelinearni rat. U Rusiji je doktrinu prvi objavio general Valeri Gerasimov.

Radi se o tome da više nema frontalnog napada tenkovima i masovnim ljudstvom. Niti se više javno i zvanično ne objavljuje nekome rat. Umjesto toga koristi se mnoštvo metoda hibridnog ili specijalnog rata. Neke od tih metoda su naoružavanje 'pobunjenika' i radikalnih partija, slanje odreda bez službenih oznaka ('mali zeleni' na Krimu), slanje terorista, ekonomsko podrivanje, medijski rat, informatički rat, potkupljivanje političara itd.

Sve su to medode koje koriste i SAD i Rusija već neko vrijeme. Razlog je što su obje sile procijenile da je otvoreni sukob neisplativ i donosi velike štete jer svaka strana ima visoku tehnologiju koja može takve napade neutralizirati. Pricijenili su da je nova doktrina puno efikasnija jer čitave države može dovesti do potpunog kaosa
Preporuke:
4
1
71 sreda, 10 septembar 2014 01:16
Geostrateg
nastavak..

primjer takvog rata je Afganistan, Libija, Sirija, Ukrajina, pa i Srbija i Jugoslavija. Bez objave rata te države su vrlo efikasno pretvorene u kaos sa posljedicama gorim nego da su doživjele frontalni rat.

Zato nema neke opasnosti od frontalnog sukoba na relaciji Nato-Rusija. Umjesto toga vidjeti ćemo sve više primjera specijalnog ratovanja i stanja ni rata ni mira. Ukrajina je savršeni primjer a to je tek početak. Uopće nije isključen pokušaj destabilizacije Rusije iznutra, ali i Amerike sa druge strane.

Bolje je priviknuti se na novo stanje jer ono je trajno i odgovara objema velesilama. Ne odgovara jedino narodima ali na njih ionako niko ne misli
Preporuke:
4
1
72 sreda, 10 septembar 2014 18:49
Bob
@Rđosav

Montanjar je planinac, (monte - planina), to je širi pojam od montenegrina. Dakle... ceo planinski sistem od Istre do albanije, mogli bi reći i dinaroidi. E kako i šta su oni radili po Beogradu i još ponegde, znamo. Nekad bili slavni i časni, sad se pripoveda - eto nam i Redduja, okorelog mrzitelja "srbijanaca" - prostak mora da mrzi svakog boljeg od sebe.
Preporuke:
3
2
73 sreda, 10 septembar 2014 20:56
Turas
Svet koji razmišlja svojom glavom jasno uviđa čije je oruđe NATO savez .Isti taj svet takođe zna da protiv NATOa može samo organizovano i masovno da se nastupa .Elem Ž.de Sten i H.Šmit svojevremeno su nameravali kao predsenici (Šmit je bio kancelar)da Francuska i Nemačka napuste (de Gol) NATO To ih je koštalo položaja .Danas vidimo Merkel koja se prosto trudi da uvede sankcije Rusiji što jasno ukazuje ulogu rezidenta (možda čak duplog) .Tako da mi Srbi nismo jedini sa takvim "dikama". Oni su raspoređenu svuda po svetu kao pčele po cvetu . Za NATO ,kaže danas Putin; Zapad koristi krizu da spašava NATO .Rusija mora da poboljša svoje naoružanje jer je prilike primoravaju a ne želja za ekspanzionizmom ,kako je Zapad optužuje .Rusija dugo nije imala ovakvog vođu sa realnim pogledom na svet i sa iskrenim radom na očuvanju mira u ovom , mora se reći pokvarenom svetu
Preporuke:
3
2
74 četvrtak, 11 septembar 2014 04:50
trla boba lan da joj prođe dan
@Bob

Svako ko lopovu i lažovu u oči saopšti ono što jeste rizikuje da prože baš kao i Reddy. I u tome jepednost takvih kao što si ti jer nesmetano a pod maskom kobajagi nevinašceta i dalje obmanjuje i krade. Prosto je smešno i neprostivo gledati šta se u srbijanskom društvu radi, od afera do krvnih delikata, a niti pokušati da se zaviri u psihosocijalnu građu takvog društva i pojedinaca pa uz to još i optuživati svakoga ko ukaže na takve nakaznosti. To liči na neskriveni pokušaj prikrivanja onoga što je svakom građaninu ove zemlje svakodnevno pred očima. I, onda, ništa od afera, ekscesa i zločina nego "neka visi Pedro" tj. Reddy. Ta količina mržnje i nesposobnosti da e sagleda sopstvena duša i prodre kroz njene mračne tunele nije ništa drugo do pokuaj lopova i lažova da prikrije svoje akte. To je i poenta optužbi upravljena na Reddy-ja. Ali, to i pokauzuje prisutnot zloćudnog moralnog tumora među nama.
Preporuke:
2
1
75 četvrtak, 11 septembar 2014 15:31
Bob
@trljač

1.Takav nastup zapravo otkriva nekakav kompleks više vrednosti. Nagledali smo se toga kod drugosrba. Proglašavanje sebe za više vrednog od svoje okoline i naroda samo još više pokazuje sopstveni jad i bedu. Da ne pominjemo uporno korišćenje pejorativnog "srbijanci". Da li su nam iskreno i popravljački naklonjeni ustaše, islamofašisti i narkošiptari? Baš kao i drugosrbi, moralne gromade, mesijanski ameropapučari. Jasne su namere.

2.A što se tiče priče "gledaj svoje dvorište" - odavno znamo da je to imbecilna floskula. Ne samo što su tuđa dvorišta deponije, nego je i nemoguće izolovan popravljati sebe, dok se svi okolo guše u kanalizaciji. Uostalom, idi kaži tvojim gospodarima da gledaju svoje dvorište, da čuješ odgovor.
Preporuke:
3
2
76 petak, 12 septembar 2014 14:21
@Bob
Bobe zašto uvijek 'ustaše' 'narkošiptari' 'islamofašisti' 'drugosrbijanci' itd kod vas imaju generalno uvredljiv karakter za čitave skupine naroda.

Ima li tamo normalnih, poštenih ljudi ili su svi ovakvi kakvim ih predstavljate. I ima li među vašima 'tzv. boljima' kvarnih. Kako njih zovete.
Preporuke:
1
3
77 petak, 12 septembar 2014 15:07
Bob
@samom sebi

Te grupe sam naveo jer se kod njih široko koristi "srbijanski". Ako neko koristi tu reč, meni je odmah jasno da ima loše namere. Ili je prosto glup.

Cilj im je jasan: Srbi mogu biti samo "srbijanci", a ono koji ostanu Srbi, treba da nestanu. Pobijeni ili proterani svejedno.

Predlažem, za uzrat, da se u Srbiji javno i što više koriste termini hrvaćani i šiptari, a za one treće, nije bitno, oni će ionako brzo (opet) menjati ime.
Preporuke:
3
1
78 subota, 13 septembar 2014 18:32
Reddy
Bob, ipso facto!
Preporuke:
2
1
79 nedelja, 14 septembar 2014 20:27
Bob
O, Reddu! Koja slučajnost da pogledaš staru temu. Gde si bio ranije.
Preporuke:
2
0
80 subota, 20 septembar 2014 22:44
Srbi pamet uglavu nevjerujmo uzludeloj laznoj braci
A Srbi koji su uvjek bili pobjednici I na kraju popustali smo I zemlju poklanjali laznoj braci takozvano bratsvo I jedinstvo. Ako dodje do toga Srbi trebaju hitno ujedinjenje Srbija se pripaja Srpskoj prijestonica Pale -Romanije nek se Srpski barijak vije kako je Cica Drazo I Pop Djuic zamislija. Vojvodstvo SV Save Srpsku Krajnu pripojiti Srpskoj drzavi naravno CG iz mile volje vraca se matici onda Srpska drzava sa zupama kao u Madjarskoj ne vise kao sto je bilo do sada. Pale nijesu nikad podklekle ni Ustasama ni Mudjahedinima bilo bi simbolicno za Srpski oporavak da budu Prijestonica.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner