Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dresura majmuna, ili ko ima, a ko nema pravo na otcepljenje

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 jul 2014 11:48
?!?
Kakve nebuloze, ubi višak vremena na tako 'odgovornoj' funkciji
Preporuke:
21
243
2 četvrtak, 24 jul 2014 12:20
Forever Jang
Ali Srbi, ne samo da su divljaci, nego su i glupi kao noć sa nerazvijenim sivim moždanim ćelijama.

S obzirom koga su izglasali da vlada, nešto sa sivim ćelijama nije u redu. Za to "otkriće" nam ne trebaju ameri.
Preporuke:
165
8
3 četvrtak, 24 jul 2014 12:24
Uvrijedljivi dijelovi članka!
Očito je da za Amere postoji i majmunska podvrsta: divljaci Srbi. Ali Srbi, ne samo da su divljaci, nego su i glupi kao noć sa nerazvijenim sivim moždanim ćelijama. Amerika se uporno trudi da kod Srba razvije pojam dijalektičke logike, prijateljski ih ubjeđuje, ucjenjuje, te u liku Milosrdnog anđela baca čak i bombe na njih, ali Srbi ko Srbi, treba ih tući kao magarce da bi nešto shvatili.


Ne znam "kako je ovo prošlo",ali je jako uvrjedljivo za Srbe?!To sebi autor ne bi smijeo dozvoliti, previše je uvrjedljivo!
Preporuke:
11
230
4 četvrtak, 24 jul 2014 12:34
Forever Jang
@Uvrijedljivi dijelovi članka!

Poštovani, ja ovo shvatam kao autorovu ironiju, a ne kao vređanje Srba. Ne bi Vlajki vređao Srbe.
Preporuke:
241
7
5 četvrtak, 24 jul 2014 12:53
vlajki emil
Dragi moji neki kritičari koji ne mogu, jer ne znaju što je satira u što ne vjerujem, ili namjerno neće da shvate što sam napisao.
Prvo, treba tekst pročitati do kraja.
Drugo, vi bi ste i Petra Kočića u 'Jazavcu pred sudom' proglasili antisrpskim piscem.
Preporuke:
245
11
6 četvrtak, 24 jul 2014 13:04
bakin koljac
Ziva istina gospodine Vlajki,nazalost vecina naroda se tako i ponasa, kako ste vi satiricno prikazali, reklo bi se po rezultatima izbora. Nije da nismo znali kuda idemo, nego smo tako i hteli. Pa sad treba da pojedemo to sto smo iza....i.
Preporuke:
132
7
7 četvrtak, 24 jul 2014 13:16
...
Tekst je odličan i bolno tačan. A ne verujem da je neko zaista mogao pogrešno da razume nameru autora, nego se neko od bivše braće tobože pravi naivan.
Preporuke:
157
8
8 četvrtak, 24 jul 2014 13:24
Funkcija i bratstvo?!
...
Tekst je odličan i bolno tačan. A ne verujem da je neko zaista mogao pogrešno da razume nameru autora, nego se neko od bivše braće tobože pravi naivan.


Naivan je onaj ko misli da je ovo SATIRA"!
Što se tiče "bivše braće" mnogo više dobra misli "onaj koga nazivate bivši brat" nego ovaj što je "brat" za funkciju.
Preporuke:
9
149
9 četvrtak, 24 jul 2014 13:26
Sabko
Pa nije bas da se puno trudite profesore.

Meni da Srbi daju katedru i potpresjednicki kabinet sa mocnom placom mnogo bih ubjedljivije prosrpske clanke od vas pisao, znajuci da sve sto kazem svakako ne pije vode.

Godinama sjedite na toj funkciji i jedini posao vam je da ponavljate prezvakane srpske stereotipe bez da ste ikada rekli ista orginalno.
Preporuke:
14
154
10 četvrtak, 24 jul 2014 13:38
DR POLITICKIH NAUKA
dobar komican nacin da se objasni danasnja situacija u srbiji..autor uporedguje srbe sa majmunima najverojatno zato sto su naivni,i slazem se mi srbi smo mnogo naivan narod..VRLO HRABAR ALI I VRLO NAIVAN..NE BOJIMO SE NICEGA,ALI U ISTO VREME NEZNAMO KO NAM JE GLAVNI NEPRIJATELJ,NEZNAMO KO JE GLAVNI KUVAR STO NAM SKUVAO OVU SUPU PROPASTI(mi cak mislimo da su to nasi prijatelji,specijalno to misle oni iz republike srpske..i da su nam uvek prijatelji bili)!!!KAD BI ZNALI BAR BI ZNALI PROTIV KOGA NAJVISE TREBA DA SE BORIMO!!..trebao je autor da nam objasni kakva sorta majmuna su nasi politicari,koji nas u propast vode..na kraju pitam se dali su i rusi isto majmuni,tj DALI CE USKORO BITI??DALI CE I ONI UCITI MAJMUNSKU LEKCIJU STA JE PRAVO I STA JE KRIVO?? NORMALNO:sta je pravo i krivo za majmune!!!!videce se uskoro!!
Preporuke:
66
8
11 četvrtak, 24 jul 2014 13:38
@?!?
Ali je zato tvoj komentar izuzetno dubokouman i argumentovan, mada za tebe je i uspeh sto uopste umes da citas i pises, bilo bi krajnje neskromno traziti vise ;)
Preporuke:
68
7
12 četvrtak, 24 jul 2014 14:00
Centar?!
@?!?
Ali je zato tvoj komentar izuzetno dubokouman i argumentovan, mada za tebe je i uspeh sto uopste umes da citas i pises, bilo bi krajnje neskromno traziti vise ;)


Hehhee, znači pogodilo te?
Preporuke:
8
67
13 četvrtak, 24 jul 2014 14:36
Joko Srbin Crnogorac
Jenki Vučić je uspeo. Svest je promenjena.
Jenki Vučić, nameštajući cvikere kaže: - dobar dan ili gud monig braders serbs!
A srbi uglas:- Jok čif, no, vы ošiblisь, ve are not serbiens, vi are mankiz! Ortodoks mankiz! Obezijani - ponjal?
Ešton i File uglas, na ćirilici: - u to ime nalite po jedan šnaps!
Preporuke:
70
4
14 četvrtak, 24 jul 2014 14:48
Laik
Tekst na mestu.
Umesto komentara ja bih dodao: Grogirani bokser udara na sve strane i trenutno je veoma opasan. Polako gubi svoje (ekonomske) pozicije koje je držao krajem dvadesetog veka, kada mu je sve bilo dozvoljeno. Sad da ga pitaš zašto je Kosovu dao državu zaboravio bi šta je beše lagao pa bi možda slučajno i rekao istinu. Kad je Crnoj Gori dozvolio da se osamostali sa referendumskih 55% završio je Kosovo sa objašnjenjem da je to zadnja faza raspada Jugoslavije. Zaista uvredljivo za ljude. U pravu je Vlajki da to samo majmun može da proguta. Eto, neka istok Ukrajine postane nova država kao zadnja faza raspada SSSR.
Grogirani bokser zna (kao što je znao i Hitler) da bez osvajanja Rusije nema "sigurne" kontrole sveta. Mi smo jedna stepenica koja je zgažena na tom putu.
Preporuke:
99
3
15 četvrtak, 24 jul 2014 14:50
Marko Gay
@ Sabko

Zao mi je sto se vasa satnija rasula jos 1945-e. :))
Preporuke:
68
9
16 četvrtak, 24 jul 2014 14:52
petar
@Sabko

Pojedinim nacijama je od 91 sve ideolosko, potcinjeno nacionalnom mitu. Vlajki je jedan pametan i bistar covek, verovatno je i dobar naucnik, verujem da bi katedru mogao da dobije gde hoce. Kod nas te stvari ne funkcionisu kao kod vas, to nije nacionalno-ideoloska trampa (u smislu da mi nekom institutu za genocid platimo stotine hiljada dolara da objavljuje radove o Srebrenici). Ako Vlajki brani neke stvari, onda ih brani iz ubedjenja, a ne zbog katedre i plate. U RS nema mnogo politikologa boljih od Vlajkija, tako da mu niko nista nije dao jer mu to mesto pripada. Uradio je on dosta i za manjine u manjem entitetu BiH.
Preporuke:
77
4
17 četvrtak, 24 jul 2014 15:12
211.oklopna Nis
@Centar?!
Tebe pogodak tek ceka.Mislimo mi na tebe
Preporuke:
63
5
18 četvrtak, 24 jul 2014 15:25
@centar
Da, duboko me pogadja sto u 21. veku postoje ljudi koji su na intelektualnom nivou amebe i zao mi je sto ti ne mogu pomoci, ja sam vrlo saosecajan covek, znas ;)
Preporuke:
10
50
19 četvrtak, 24 jul 2014 15:31
Ustani iz fotelje i daj meni da sjednem?!
Ne treba Emil Vlajki "da sve uuzima srcu", zna i sam da je predizborna kampanja u toku, pa svaka prilika se hvata da se dobije koji politički poen, a što je legitimno u politici?!Pa ne može samo Vlajki biti neka vlast, i drugi bi da dođu do funkcija, a ...
Preporuke:
6
62
20 četvrtak, 24 jul 2014 15:34
Centar
211.oklopna Nis


Dobro je da mislite,svaka čast!
Preporuke:
6
42
21 četvrtak, 24 jul 2014 15:39
Centar
211.oklopna Nis
@Centar?!


Moram da te obavijestim da mene ne možeš uplašiti, jer sam od rođenja takav, ne poznajem emociju koja se zove STRAH.Što mi više pokušavaš utjerati STRAH, ja se sve manje plađim.To se u medicini zove nekako stručno, ono kad čovjek nema emociju straha.Tako hvala što mislite i dalje mislite na mene.
Preporuke:
4
52
22 četvrtak, 24 jul 2014 17:15
srb a ne srp
Odlican clanak.To se zove silovanje istine.U brace arapa kad neko siluje zenu,kaznjavaju zenu.Bogami i kastriranje pocelo(zena).Misaoni kodovi se unistavaju.
Preporuke:
11
38
23 četvrtak, 24 jul 2014 18:40
Orion
Tko o logici... da nije smiješno bilo bi žalosno. Ti isti Srbi koji se sad žale zato što je većinski narod na dijelu srpskog teritorija osnovao svoju samostalnu državu, htjeli su da 90-ih narod većinski na nekim dijelovima hrvatskog teritorija osnuje vlastitu državu. Zbilja nema logike.
Preporuke:
5
47
24 četvrtak, 24 jul 2014 19:15
hm
I ovi pljuvački komentari na odličnu i tačnu satiru gospodina Vlajkija pokazuju koliko je u pravu u pogledu dijagnoze stanja u svetu i vladajućeg stava prema Srbima. A o "bivšoj braći" neću ni da govorim.
Preporuke:
43
2
25 četvrtak, 24 jul 2014 19:22
Auot ne daje odgovor,kako?
Autor nikada nije dao odgovor kako to misli izvesti?Kako?Kako da se ne napravi neko veće zlo?Svako kriv sa strane zbog vlastite nemoći zbog izuzetno loše geostrateške i geografske pozicije, zbog razuđenosti granica, zbog mnogo čega što objektivno onemogućava to o čemu autor piše.Glavno pitanje je kako?Na to pitanje auotor ne daje odgovor?Može li to bez većeg zla?
Preporuke:
2
24
26 četvrtak, 24 jul 2014 19:46
Pat pozicija
Zapad je napravio šahovskim rječnikom rečeno "pat poziciju".Znači bez "nove partije šaha" nema mijenjanja "pat pozicije", a sa novom partijom šaha može se i izgubiti partija a i dobiti 50% naspram 50%.Znači pat ili rizik od nove partije šaha?
Preporuke:
26
2
27 četvrtak, 24 jul 2014 19:50
Dobro rečeno
Dragi gospodine, stvari su proste. Ostavimo običnog čoveka podložnog manipulaciji i posmatrajmo samo vrhušku koja drži sistem u šakama.
Kao dva čoveka, prvi, odrastao u licemerju i pohlepi uz beskrupuloznost, ekspoloataciju i silu se ispod spoljne ljušture rukovodi isključivo najnižim ljudskim nagonima, i drugi, koji bi da stvarno poštuje ljudsko biće, moralne vrednosti i principe, verujući iskreno u jednakost, pravednost i šansu za sve.
Da li to znači da ovaj drugi radi pogrešno ili da je gluplji? Radi pogrešno samo ako traži izlaz u kompromisu izdajući pritom moral, svoju funkciju i narod, a glup je ako misli da onog prvog može tako da prevari. Rezultat je isti, poraz i raspad nacije.
Dobra je implikacija Holivuda, to je uz medije udarno oružje slatke hipnoze masa odakle se lako daju zaključiti i namere prvih u zatvorenim klubovima, masonskim ložama i centrima kapitala. Kako sve to preneti narodu? Pre svega poštenjem, ubeđenjem, primerom i žrtvovanjem.
Ništa od toga kod nas odavno nema.
Preporuke:
35
3
28 četvrtak, 24 jul 2014 19:51
rajko 55
Članak bi bio smešan da nije istnit, a ovi što su uvređeni su stručnjaci SNS-a koji brane svoga vođu kji štiti integritet Ukrajine a integritet svoje zemlje ga neinteresuje iako se zakleo da će baniti i štititi ustav. Oa priča sa američkim ambasadorom je namerno nameštena da malo zamajava naivne Srbe dok se ne pojavi neki novi problem. Njemu na zapadu niko ništa neveruje i kada nešto uradi nisu sigurni da li je to tako.Ko verije nekom ko je izdao svoju zemlju.On se samo iskoristi i odbaci.
Preporuke:
47
3
29 četvrtak, 24 jul 2014 19:59
@kočić
Neznam da je u vakat Petra Kočića neki potpredsjednik pisao satiru. Valjda bi trebao poentirati u prostoru za koji ga plaćaju. Ima ovdje mnogo duhovitijih komentatora a nisu ni blizu plaćeni ko dokoni potpredsjednik.
Preporuke:
6
44
30 četvrtak, 24 jul 2014 20:15
"Dijagnoza" i srljanje u gore...
hm
I ovi pljuvački komentari na odličnu i tačnu satiru gospodina Vlajkija pokazuju koliko je u pravu u pogledu dijagnoze stanja u svetu i vladajućeg stava prema Srbima. A o "bivšoj braći" neću ni da govorim.


Pa kad je tako "precizno dao dijagnozu", kad je tako nepovoljna situacija po Srbe, zašto onda gurati Srbe u još goru situaciju nekim avanturama kojima se ne zna rezultat,koji može biti i katastrofalno štetan?
Preporuke:
6
40
31 četvrtak, 24 jul 2014 20:40
Bravo
Nije to satira, na našu nesreću (pametnima i korist). To je tužan i oštar sarkazam koji primarno govori o RS, Srbiji i podivljalim interesima rasističog zapada, a posredno i o našim vlastima.
Preporuke:
36
1
32 četvrtak, 24 jul 2014 20:50
Crtež
Fantastična karikatura! Još kad bi se ujka Sama malo "raščlanilo" i negde nacrtali Nemci i Hrvati.....
Preporuke:
31
2
33 četvrtak, 24 jul 2014 22:05
ups! :)
Netko, tko je slabije inteligencije, rekao bi: Ameri ponovo ucjenjuju i prijete Srbima. Ali to nije istina, Jer glupi Srbi jednostavno ne mogu shvatiti dijalektičku, pardon, američku, logiku osamostaljivanja. Kada oni prestanu, kao nedozrela djeca, postavljati neumjesna pitanja i počnu slijepo, ako već ne razumiju stvari, vjerovati Amerima, Srbi će napokon uvidjeti da progres, za njih, znači odvajanje od Rusije, ulazak u NATO i ponižavajuća, sve dublja neokolonijalna zavisnost.


ne znam da li ovo nekog vredja ili ne, ali covek je totalno u pravu, ovo meni uopste nije ironija nego stvarnost....sta jos treba da nam se desi da vidimo ko nam je neprijatelj....ili pak, da radimo kao sto radimo zadnjih 12god da dokazemo svetu da ne samo da smo glupi, nego se cak trudimo da budemo neprikosnoveni sampioni u glupostima....pa ljudi moji, ima li dana da nam neki ambasador (americki ili nemacki a dopunjava engleski) ne deli lekcije kao zadnjim glupanima...i to na ponizavajuci nacin :)
Preporuke:
32
1
34 četvrtak, 24 jul 2014 22:34
Jednoumlje i njegova egzistencija
Jednoumlje ne trpi različito mišljenje ni u kom pogledu, jednoumlje uživa u monologu a dijalog mu je stran i kad na kraju ne može drugačije kada mu neko narušava taj monolog, onda jednoumlje počinje sa uvredama, kad ne ide ni uvredama onda prijetnjama i tako jednoumlje jedino može egzistirrati, samo sa sobom.Sve ovo je klasično jednoumlje koje potcjenjuje sve druge oko sebe i misli da samo ono ima inteligenciju, planove, strategije, prijatelje i saveznike, a da su svi drugi belsavi, inferiorni da ne znaju ništa i da jednoumlje samo postoji na ovom svijetu.
Preporuke:
11
2
35 četvrtak, 24 jul 2014 22:51
Zašto sam protiv ovog teksta?
Zašto smatram da ovaj tekst treba da vrijeđa Srbe?
1.Srbe predstavlja u jako lošem "svjetlu", koje se ne može niti nazvati "svjetlom" već tamom!
2.Ljude koji su prosrpski orjetisani ili Srbofili dovodi u razmišljanje, pa ako su Srbi "tako negtivni kao što to autor piše", pa u šta sam se to "ja zaljubio"?
3.Tekst "ubija Srbima moral" kada "pogledaju u ogledalo ovog teksta" i vide "kako su negativni"?
4.Smanjuje potencijalni strah kod potencijalnih srpskih neprijatelja od Srba, koji eto takvi "negativni prema samima sebi" i "ne vrijede mnogo" da bi se nešto plašili, te im daje kuraža da se osmjele na mnogo što šta, jer im ovaj tekst "ruši i posljednej barijere".
5.Svako razmišlja "pa ako oni sami priznaju da su tako loši", što onda i mi ne bismo "povjerovali u to" i zašto da ih cijenimo "takve nevaljale".
Ukoliko ne prihvatate racionalno ove argumente, onda žalim slučaj, onda zaista je teška bolest uhvatila "srpstvo" ma koliko ga volio.
Preporuke:
3
46
36 četvrtak, 24 jul 2014 22:56
Trećepozivac
Ne slažem se sa tvrdnjama da je ovo satira, ironija, sarkazam i šta ti ja znam. Ovo što piše u ovom članku je ŽIVA ISTINA!!! Za to postoje stotine i stotine materijalnih dokaza.
Preporuke:
25
2
37 četvrtak, 24 jul 2014 23:00
Archibald Reiss
Gospodine Vlajki, Vi ste, na sreću, profesor mediologije, te dobro znate da ne treba pisati na medio-kritetski način, tj. tako da i svaki jednodimenzionalni čov(j)ek/čovik bude zadovoljan člankom. Negativni komentatori su upravo ona vrsta amerikanizovanih Srba koji tobože mrze Amere, dok na delu samo potvrđuju ono o čemu pišete. Potvrđuju, naime, da je eksperiment u dobroj meri uspeo, i da, nažalost, možda valja razmisliti o novom tekstu, bez imalo ironije. U knjizi ČUJTE SRBI (ČUVAJTE SE SEBE! - dodatak koji se simtomatski retko pominje) zapisano je mnogošta i o današnjim opadačima svakog dobronamernog kritičara i branitelja slobodne reči. I na ovoj stranici ih je, koliko se da primetiti, porazno dovoljno.

Gospodine Vlajki, svaka čast! Samo NAPRI(JE)D!
Preporuke:
33
1
38 četvrtak, 24 jul 2014 23:10
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Zašto sam protiv ovog teksta?

Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.
Evo da napravio integrisani naslov od misljenja najvecih, a gore pomenutih, srba:

"Cujte srbi, koga bi danas Hristos iz hrama bicen isterao?"

Kada srbi cuju Rajsa, a odgovore na Nikolajeva pitanja, ovakvi tekstovi nece biti potrebni i moci ce se smatrati uvredljivima.

Autoru zameram samo jedno - nije trebao vredjati majmune.
Preporuke:
26
2
39 četvrtak, 24 jul 2014 23:16
Zašto sam protiv ovog teksta?
Trećepozivac
Ne slažem se sa tvrdnjama da je ovo satira, ironija, sarkazam i šta ti ja znam. Ovo što piše u ovom članku je ŽIVA ISTINA!!! Za to postoje stotine i stotine materijalnih dokaza.


Strašno je ako mislite tako!
Strašno!
Pa ko onda da cijeni takve Srbe koji su prema ovom tekstu tako "jadni i bijedni, tako loši, bez prijatelja i cijeli svijet ih ne voli".Strašno je to, pa ko onda da poštuje takve ljude, ako sami vjeruju u tu laž?Ma koliko volio srpstvo "ovo (ovaj tekst Emila Vlajkija) je jako ružna poruka"svakom čovjeku, da bježi što dalje od Srba.
Preporuke:
2
31
40 četvrtak, 24 jul 2014 23:21
Zašto sam protiv ovog teksta?
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Zašto sam protiv ovog teksta?

Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.


Ma čovječe pročitao sam više desetaka puta tu knjigu:ČUJTE SRBI".Rajs kriminolog,koji je boravio u Srbiji tokom Prvog svjetskog rata i proučavao srpski mentalitet.Ja ti evo preporučujem da pročitaj i knjigu "VJERUJEM U BOGA I SRPSTVO".Koju je napisao Jovan Dučić, na linku knjiga:

http://sr.scribd.com/doc/19857175/Jovan-Ducic-Verujem-u-Boga-i-Srpstvo


Ima i "Ideologija srpskog nacionalizma",ima na netu.
Preporuke:
6
14
41 četvrtak, 24 jul 2014 23:53
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Vi ste se ocigledno osetili prozvani, i kako vidim, spremni ste na beskonacnu replika-replika sesiju.

Morate se diciplinovati i nauciti razliku izmedju "besediti pod gorom" i "stajati pod brdom". To su dva najgenijalnija srpska dijalekticka i gnoseoloska koncepta, cije smo mi niti, poodavno izgubili i cim nas neko potera na razmisljanje, kao sto je autor teksta imao nameru, mi tonemo u vulgarizam i bukvalizam.
Preporuke:
13
1
42 petak, 25 jul 2014 00:08
vlajki emil
Čitam neke komentare, i ne mogu da se čudom načudim. U tekstu u više navrata piše da su SAD te koje smatraju da su Rusi majmuni, a Srbi divljaci. U ovom sam tekstu govorio o Srbima sa najvećim vrlinama: slobodoljubljivi su, protiv su nepravde i spremni su suprotstaviti se svjetskim moćnicima. Nažalost, ovi posljednji, radi prikazanih srpskih vrlina, udaraju neštedimice po Srbima zato jer se Srbi nedaju. Ja istinski cijenim srpsku "glupost", odnosno srpski otpor novom svjetskom poretku. To je osnovna ideja ovog teksta. Svako drugo razumijevanje je ili površno, ili je nešto drugo u pitanju.
Preporuke:
44
2
43 petak, 25 jul 2014 01:56
Đ.V.
Poštovani, "Zašto sam protiv ovog teksta",
iskreno bih voleo da ste provokator, neki "brat" Bošnjak, ili makar neki član antidodikovske opozicije u Republici Srpskoj, ili neko ko lično ne voli gospodina Vlajkija, pa se samo pravi nevešt i jako tužan zbog, tobože, "strašnog vređanja Srba" od strane autora. Ali plašim se da niste ništa od toga, nego prosto niste u stanju da razumete razorni sarkazam koji ovde autor demonstrira. Ako ste uopšte pročitali tekst, moralo bi Vam biti očigledno (a to, uostalom, i piše) da je ovde reč o AMERIČKOM ("holivudskom") pogledu na nas, Srbe i Ruse, i da se upravo taj stav, koji inače svakodnevno i već godinama gledamo i osećamo na sopstvenoj koži, u tekstu karikira i izvgava ruglu.
Gotovo da je besmisleno Vam to i govoriti, ako niste uspeli da shvatite iz teksta i dodatnih objašnjenja g. Vlajkija. Vi ste kao oni koji nikako ne mogu da shvate da su tekstovi koje prenosimo sa Njuz-neta šala i satira, nego ih komentarišu kao prave vesti.
Preporuke:
24
1
44 petak, 25 jul 2014 03:55
Dr Jela Bisic
Posto neki sve bukvalno shvataju,da uprostim(ako mogu.Mislim:dovoljno)U medjunarodnom pravu se teritorijalna pitanja,u principu,resavaju na 2 nacina:1.istorijsko pravo 2.fakticko stanje na terenu.Ustvari,takva pitanja se rasvaju po principu:ko je jaci.
Preporuke:
10
2
45 petak, 25 jul 2014 05:09
Tatijana
Gospodine Emile Vlajki, imajte razumevanja.
Na jednom blogu u komentaru na tekst sličan Vašem, neko je autoru napisao da gaji izvesnu bojazan kako će biti i onih koji neće shvatiti ironiju i smisao datog poređenja. Pa, pre svega, oni i nisu publika za koju se tako nešto piše. Kada neko ne razume takvo štivo ima li smisla pojašnjenje; ili pravdanje i ukazivanje na poentu nekome ko se javi kao uvređen i nevešto preokreće početni motiv. Ali, kako žrtve teško dopiru do tlačitelja, ovim povodom rešiše da neposredno napadnu Vas.
Mnogi su izloženi svakodnevnim pritiscima i uvredama, te je između ostalog i osetljivost na šale previsoka. Ako se tome doda neukost, kakva davno nije bila prisutna, ne treba ništa da Vas čudi. Sve to je u mnogome doprinelo nestanku onog starog duha i visprenosti kakva je krasila ovaj narod. Ali, umećemo mi da prevaziđemo ove teškoće. Ukinuli su nam državu, ali ne mogu nam kao narodu uništiti volju za slobodom.
Srdačno Vas pozdravljam i svako dobro.
Tatijana
Preporuke:
23
1
46 petak, 25 jul 2014 07:25
@Orion
logika nema veze sa emocijama, ali se one mogu koristiti u ostvarivanju logicnih ciljeva...
Preporuke:
1
1
47 petak, 25 jul 2014 09:17
kosta
@vlajki emil:
Gospodine, ne treba da se cudite, bar vi, sa svojim znanjem i erudicijom, sigurno znate da su NEZNANJE i GLUPOST najjaca oruzja danasnjice i da nemate adekvatno protivoruzje da bi se to iskorenilo. Za razliku od vas, ja se cudom ne cudim jer srecem ljude koji, kako to neko ovde rece, znaju da se pogrdno izrazavaju , na primer o amerikancima, ali samo da bi vas zavarali i to nevesto, a u biti sanjaju te "zelene karte".
Ja takvima porucujem da nicim ne mogu promeniti moju svest i savest, samo sam ja njihov gospodar a nikakav "holivud" ili slicno. Jedino priznajem da mi je taj Holivud u danima osnovne skole skoro bio na putu da mi promeni svest, pa sam malo kasnije shvatio ko je napravio najveci genocid na svetu (15 miliona ubijenih Indijanaca)
Preporuke:
13
3
48 petak, 25 jul 2014 12:19
Gordana
@Orion
Pa upravo je clanak o tome. Neki narodi mogu da osnuju svoju drzavu, jer su vecinski na nekoj teritoriji, ali zato drugima to niukom slucaju nemoze da se dopusti.
Srbima to nikako nije dozvoljeno cak i na teritorijama gde su ziveli 7( SEDAMMMMMM) vekova smatrani su strancima i , uz pomoc amerikanaca cuvenih po pravdi jos od Indijanaca, proterani. E, kad smo dosli do Kosova gde je Srbska drzava postala, odjednom je bio vazan broj stanovnika naseljenih iz DRUGE drzave!!!!
Nemozes ti jadan , u svojoj ostrascenosti, da to shvatis.Ocigledno da ima i bukvalno glupih ili samo jako pokvarenih.
Preporuke:
15
1
49 petak, 25 jul 2014 19:46
petar
@orionu

Kazete da su Srbi hteli da osnuju drzavu na hrvatskoj teritoriji 91. Jos samo da objasnite kako je to bila hrvatska teritorija, po kom pravu i kojim zakonima. One zakone iz ustaskog ustava Srbi nisu priznali niti ce ih ikad priznati, zbog njih vasa zemlja i danas ima ustaske temelje. Ta Hrvatska koju ste osnovali 91 je bila ustaska, u njoj su Srbi bili obespravljeni, oduzeta im je konstitutivnost iz ustava SRH. Vi ste hteli avnojevske granice a da Srbima ne priznate avnojevska prava. LOGIKA KAZE DA TO TAKO NE MOZE. LOGIKA RUSI HRVATSKE MITOVE I KONSTRUKCIJE O VELIKOJ SRBIJI, AGRESIJI, DOMOVINSKOM RATU...
Preporuke:
11
1
50 subota, 26 jul 2014 07:15
Svetislav Kostic, dopisnik i ratni reporter SRNE
Postovani gospodine Vlajki! Smatram se dovoljno komptentnim da vam se zahvalim na vasem izvrsno srocenom tekstu, i upravo jer nekim citaocima ovdje od vas odabrani neortodoksni pristup citaocima od njih zahtjeva da znaju da citaju izmedju redaka, a to nije svaki u stanju.

Od Aprila 1992 do do kraja devedesetih izvjestavao sam iz zapadnog inostranstva o pisanjima tamosnje stampe. To je bilo vrijeme kada Internet bio jos u povojima i pisanja listova na Zapadu jos nije bilo moguce prenositi elektronskim putem u redakciju SRNE na Palama. Za razliku od nasih prekodrinskih Srba, upravo kada su u pitanju srpski biraci u Srbiji,, oni su ti koji u vecini nisu kadri da razlikuju zlo od dobra i nasjedaju na lazi napr. aktuelnih vlastodrzaca.

P.S:: Cirilica mi se isparila iz programa, ali ne za dugo.
Preporuke:
10
1
51 subota, 26 jul 2014 10:15
au mile
Sve čestitke autoru, u duhu najvećih satiričara ramontirao je ovu licemernu, besmislenu, arogantnu, budalastu, po srpske interese pogubnu američku politiku.
Preporuke:
6
0
52 subota, 26 jul 2014 10:16
au mile
demontirao ne ramontirao
Preporuke:
2
0
53 subota, 26 jul 2014 13:53
Nimbus
CentarMoram da te obavestim da mene ne možeš uplašiti, jer sam od rođenja takav, ne poznajem emociju koja se zove STRAH.Što mi više pokušavaš uterati STRAH, ja se sve manje plašim.To se u medicini zove nekako stručno, ono kad čovek nema emociju straha.Tako hvala što mislite i dalje mislite na mene."To se u medicini zove nekako stručno"Pa da. Zove se sindrom budalizma, sa jako izraženom blesilepsijom. Spoljašnja ..... je zapravo izraz latentne kvazi srbofobije, jer je subjekat skoro sigurno podretlom Srbin, i zna to, pa ne zna tačno da l` Srbe treba da voli ili mrzi.Ako analizirate iskaz subjekta, on se u opšte ne plaši, nema to osećanje radi neke biološke aberacije u mozgu. Međutim, što ga više plašite, on sve se manje boji. Kao zna za sve manje i sve više nečega što u opšte nema?E da znate, bejah na njinim portalima, nije ovaj nikakav izuzetak, već tipični primerak tamošnje pameti. A tek kad vide ćirilicu od koje ne odustajem, dobiju konvulzije.
Preporuke:
2
6
54 nedelja, 27 jul 2014 17:27
DRAGAN
da li neko veruje ili podržava ovo što je Emil Vlajki napisao to je njegova lična stvar , ali kada se govori o separatizmu i pravo na ocepljenje , kod nas je to išlo po avnojsko komunističkim granicama i komunističkom ustavu iz 1974 , uz punu podršku "antikomunističkog zapada"! to je dokaz koliko je zapad podržavao politički i finasiski komunistički sistem u titovoj jugoslaviji.Normalno da o tome zapad vešto izbegava da govori! kada je tema"Jugoslavija" nikad se ne pominje Tito i komunisti ,tako je i sa SSSR ,ta podrška zapada, je 1990 god išla na ruku separatistima koji danas imaju "svoje države" onako kako su Tito i komunisti crtali
Preporuke:
2
2
55 nedelja, 27 jul 2014 18:53
tina
Vlajki zna šta govori i svaka mu je na mestu, čitali to ovako ili onako, na isto mu se svodi - ubiše nas gadovi i belosvetski lažovi, licemeri, mutivode i probisveti!
Preporuke:
6
3
56 četvrtak, 07 avgust 2014 16:52
bosna
zašto gospodin vlajki ne napiše koju rečenicu o tomašici, o višegradu i zapaljenim ženama i djecom ili o sličnim temama "kako se stvarala rs" a ne samo kvazi ironične tekstove o ugroženosti srba i rs.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner