Kakve nebuloze, ubi višak vremena na tako 'odgovornoj' funkciji
Препоруке:
21
243
2
четвртак, 24 јул 2014 12:20
Форевер Јанг
Али Срби, не само да су дивљаци, него су и глупи као ноћ са неразвијеним сивим можданим ћелијама.
С обзиром кога су изгласали да влада, нешто са сивим ћелијама није у реду. За то "откриће" нам не требају амери.
Препоруке:
165
8
3
четвртак, 24 јул 2014 12:24
Увриједљиви дијелови чланка!
Очито је да за Амере постоји и мајмунска подврста: дивљаци Срби. Али Срби, не само да су дивљаци, него су и глупи као ноћ са неразвијеним сивим можданим ћелијама. Америка се упорно труди да код Срба развије појам дијалектичке логике, пријатељски их убјеђује, уцјењује, те у лику Милосрдног анђела баца чак и бомбе на њих, али Срби ко Срби, треба их тући као магарце да би нешто схватили.
Не знам "како је ово прошло",али је јако уврједљиво за Србе?!То себи аутор не би смијео дозволити, превише је уврједљиво!
Препоруке:
11
230
4
четвртак, 24 јул 2014 12:34
Форевер Јанг
@Увриједљиви дијелови чланка!
Поштовани, ја ово схватам као ауторову иронију, а не као вређање Срба. Не би Влајки вређао Србе.
Препоруке:
241
7
5
четвртак, 24 јул 2014 12:53
vlajki emil
Dragi moji neki kritičari koji ne mogu, jer ne znaju što je satira u što ne vjerujem, ili namjerno neće da shvate što sam napisao.
Prvo, treba tekst pročitati do kraja.
Drugo, vi bi ste i Petra Kočića u 'Jazavcu pred sudom' proglasili antisrpskim piscem.
Препоруке:
245
11
6
четвртак, 24 јул 2014 13:04
bakin koljac
Ziva istina gospodine Vlajki,nazalost vecina naroda se tako i ponasa, kako ste vi satiricno prikazali, reklo bi se po rezultatima izbora. Nije da nismo znali kuda idemo, nego smo tako i hteli. Pa sad treba da pojedemo to sto smo iza....i.
Препоруке:
132
7
7
четвртак, 24 јул 2014 13:16
...
Текст је одличан и болно тачан. А не верујем да је неко заиста могао погрешно да разуме намеру аутора, него се неко од бивше браће тобоже прави наиван.
Препоруке:
157
8
8
четвртак, 24 јул 2014 13:24
Функција и братство?!
...
Текст је одличан и болно тачан. А не верујем да је неко заиста могао погрешно да разуме намеру аутора, него се неко од бивше браће тобоже прави наиван.
Наиван је онај ко мисли да је ово САТИРА"!
Што се тиче "бивше браће" много више добра мисли "онај кога називате бивши брат" него овај што је "брат" за функцију.
Препоруке:
9
149
9
четвртак, 24 јул 2014 13:26
Sabko
Pa nije bas da se puno trudite profesore.
Meni da Srbi daju katedru i potpresjednicki kabinet sa mocnom placom mnogo bih ubjedljivije prosrpske clanke od vas pisao, znajuci da sve sto kazem svakako ne pije vode.
Godinama sjedite na toj funkciji i jedini posao vam je da ponavljate prezvakane srpske stereotipe bez da ste ikada rekli ista orginalno.
Препоруке:
14
154
10
четвртак, 24 јул 2014 13:38
DR POLITICKIH NAUKA
dobar komican nacin da se objasni danasnja situacija u srbiji..autor uporedguje srbe sa majmunima najverojatno zato sto su naivni,i slazem se mi srbi smo mnogo naivan narod..VRLO HRABAR ALI I VRLO NAIVAN..NE BOJIMO SE NICEGA,ALI U ISTO VREME NEZNAMO KO NAM JE GLAVNI NEPRIJATELJ,NEZNAMO KO JE GLAVNI KUVAR STO NAM SKUVAO OVU SUPU PROPASTI(mi cak mislimo da su to nasi prijatelji,specijalno to misle oni iz republike srpske..i da su nam uvek prijatelji bili)!!!KAD BI ZNALI BAR BI ZNALI PROTIV KOGA NAJVISE TREBA DA SE BORIMO!!..trebao je autor da nam objasni kakva sorta majmuna su nasi politicari,koji nas u propast vode..na kraju pitam se dali su i rusi isto majmuni,tj DALI CE USKORO BITI??DALI CE I ONI UCITI MAJMUNSKU LEKCIJU STA JE PRAVO I STA JE KRIVO?? NORMALNO:sta je pravo i krivo za majmune!!!!videce se uskoro!!
Препоруке:
66
8
11
четвртак, 24 јул 2014 13:38
@?!?
Ali je zato tvoj komentar izuzetno dubokouman i argumentovan, mada za tebe je i uspeh sto uopste umes da citas i pises, bilo bi krajnje neskromno traziti vise ;)
Препоруке:
68
7
12
четвртак, 24 јул 2014 14:00
Centar?!
@?!?
Ali je zato tvoj komentar izuzetno dubokouman i argumentovan, mada za tebe je i uspeh sto uopste umes da citas i pises, bilo bi krajnje neskromno traziti vise ;)
Hehhee, znači pogodilo te?
Препоруке:
8
67
13
четвртак, 24 јул 2014 14:36
Јоко Србин Црногорац
Јенки Вучић је успео. Свест је промењена.
Јенки Вучић, намештајући цвикере каже: - добар дан или гуд мониг брадерс сербс!
А срби углас:- Јок чиф, но, вы ошиблись, ве аре нот сербиенс, ви аре манкиз! Ортодокс манкиз! Обезијани - поњал?
Ештон и Филе углас, на ћирилици: - у то име налите по један шнапс!
Препоруке:
70
4
14
четвртак, 24 јул 2014 14:48
Лаик
Текст на месту.
Уместо коментара ја бих додао: Грогирани боксер удара на све стране и тренутно је веома опасан. Полако губи своје (економске) позиције које је држао крајем двадесетог века, када му је све било дозвољено. Сад да га питаш зашто је Косову дао државу заборавио би шта је беше лагао па би можда случајно и рекао истину. Кад је Црној Гори дозволио да се осамостали са референдумских 55% завршио је Косово са објашњењем да је то задња фаза распада Југославије. Заиста увредљиво за људе. У праву је Влајки да то само мајмун може да прогута. Ето, нека исток Украјине постане нова држава као задња фаза распада СССР.
Грогирани боксер зна (као што је знао и Хитлер) да без освајања Русије нема "сигурне" контроле света. Ми смо једна степеница која је згажена на том путу.
Препоруке:
99
3
15
четвртак, 24 јул 2014 14:50
Marko Gay
@ Sabko
Zao mi je sto se vasa satnija rasula jos 1945-e. :))
Препоруке:
68
9
16
четвртак, 24 јул 2014 14:52
petar
@Sabko
Pojedinim nacijama je od 91 sve ideolosko, potcinjeno nacionalnom mitu. Vlajki je jedan pametan i bistar covek, verovatno je i dobar naucnik, verujem da bi katedru mogao da dobije gde hoce. Kod nas te stvari ne funkcionisu kao kod vas, to nije nacionalno-ideoloska trampa (u smislu da mi nekom institutu za genocid platimo stotine hiljada dolara da objavljuje radove o Srebrenici). Ako Vlajki brani neke stvari, onda ih brani iz ubedjenja, a ne zbog katedre i plate. U RS nema mnogo politikologa boljih od Vlajkija, tako da mu niko nista nije dao jer mu to mesto pripada. Uradio je on dosta i za manjine u manjem entitetu BiH.
Препоруке:
77
4
17
четвртак, 24 јул 2014 15:12
211.oklopna Nis
@Centar?!
Tebe pogodak tek ceka.Mislimo mi na tebe
Препоруке:
63
5
18
четвртак, 24 јул 2014 15:25
@centar
Da, duboko me pogadja sto u 21. veku postoje ljudi koji su na intelektualnom nivou amebe i zao mi je sto ti ne mogu pomoci, ja sam vrlo saosecajan covek, znas ;)
Препоруке:
10
50
19
четвртак, 24 јул 2014 15:31
Устани из фотеље и дај мени да сједнем?!
Не треба Емил Влајки "да све уузима срцу", зна и сам да је предизборна кампања у току, па свака прилика се хвата да се добије који политички поен, а што је легитимно у политици?!Па не може само Влајки бити нека власт, и други би да дођу до функција, а ...
Препоруке:
6
62
20
четвртак, 24 јул 2014 15:34
Centar
211.oklopna Nis
Dobro je da mislite,svaka čast!
Препоруке:
6
42
21
четвртак, 24 јул 2014 15:39
Centar
211.oklopna Nis
@Centar?!
Moram da te obavijestim da mene ne možeš uplašiti, jer sam od rođenja takav, ne poznajem emociju koja se zove STRAH.Što mi više pokušavaš utjerati STRAH, ja se sve manje plađim.To se u medicini zove nekako stručno, ono kad čovjek nema emociju straha.Tako hvala što mislite i dalje mislite na mene.
Препоруке:
4
52
22
четвртак, 24 јул 2014 17:15
srb a ne srp
Odlican clanak.To se zove silovanje istine.U brace arapa kad neko siluje zenu,kaznjavaju zenu.Bogami i kastriranje pocelo(zena).Misaoni kodovi se unistavaju.
Препоруке:
11
38
23
четвртак, 24 јул 2014 18:40
Orion
Tko o logici... da nije smiješno bilo bi žalosno. Ti isti Srbi koji se sad žale zato što je većinski narod na dijelu srpskog teritorija osnovao svoju samostalnu državu, htjeli su da 90-ih narod većinski na nekim dijelovima hrvatskog teritorija osnuje vlastitu državu. Zbilja nema logike.
Препоруке:
5
47
24
четвртак, 24 јул 2014 19:15
хм
И ови пљувачки коментари на одличну и тачну сатиру господина Влајкија показују колико је у праву у погледу дијагнозе стања у свету и владајућег става према Србима. А о "бившој браћи" нећу ни да говорим.
Препоруке:
43
2
25
четвртак, 24 јул 2014 19:22
Auot ne daje odgovor,kako?
Autor nikada nije dao odgovor kako to misli izvesti?Kako?Kako da se ne napravi neko veće zlo?Svako kriv sa strane zbog vlastite nemoći zbog izuzetno loše geostrateške i geografske pozicije, zbog razuđenosti granica, zbog mnogo čega što objektivno onemogućava to o čemu autor piše.Glavno pitanje je kako?Na to pitanje auotor ne daje odgovor?Može li to bez većeg zla?
Препоруке:
2
24
26
четвртак, 24 јул 2014 19:46
Pat pozicija
Zapad je napravio šahovskim rječnikom rečeno "pat poziciju".Znači bez "nove partije šaha" nema mijenjanja "pat pozicije", a sa novom partijom šaha može se i izgubiti partija a i dobiti 50% naspram 50%.Znači pat ili rizik od nove partije šaha?
Препоруке:
26
2
27
четвртак, 24 јул 2014 19:50
Добро речено
Драги господине, ствари су просте. Оставимо обичног човека подложног манипулацији и посматрајмо само врхушку која држи систем у шакама.
Као два човека, први, одрастао у лицемерју и похлепи уз бескрупулозност, експолоатацију и силу се испод спољне љуштуре руководи искључиво најнижим људским нагонима, и други, који би да стварно поштује људско биће, моралне вредности и принципе, верујући искрено у једнакост, праведност и шансу за све.
Да ли то значи да овај други ради погрешно или да је глупљи? Ради погрешно само ако тражи излаз у компромису издајући притом морал, своју функцију и народ, а глуп је ако мисли да оног првог може тако да превари. Резултат је исти, пораз и распад нације.
Добра је импликација Холивуда, то је уз медије ударно оружје слатке хипнозе маса одакле се лако дају закључити и намере првих у затвореним клубовима, масонским ложама и центрима капитала. Како све то пренети народу? Пре свега поштењем, убеђењем, примером и жртвовањем.
Ништа од тога код нас одавно нема.
Препоруке:
35
3
28
четвртак, 24 јул 2014 19:51
rajko 55
Чланак би био смешан да није истнит, а ови што су увређени су стручњаци СНС-а који бране свога вођу кји штити интегритет Украјине а интегритет своје земље га неинтересује иако се заклео да ће банити и штитити устав. Оа прича са америчким амбасадором је намерно намештена да мало замајава наивне Србе док се не појави неки нови проблем. Њему на западу нико ништа неверује и када нешто уради нису сигурни да ли је то тако.Ко верије неком ко је издао своју земљу.Он се само искористи и одбаци.
Препоруке:
47
3
29
четвртак, 24 јул 2014 19:59
@kočić
Neznam da je u vakat Petra Kočića neki potpredsjednik pisao satiru. Valjda bi trebao poentirati u prostoru za koji ga plaćaju. Ima ovdje mnogo duhovitijih komentatora a nisu ni blizu plaćeni ko dokoni potpredsjednik.
Препоруке:
6
44
30
четвртак, 24 јул 2014 20:15
"Dijagnoza" i srljanje u gore...
хм
И ови пљувачки коментари на одличну и тачну сатиру господина Влајкија показују колико је у праву у погледу дијагнозе стања у свету и владајућег става према Србима. А о "бившој браћи" нећу ни да говорим.
Pa kad je tako "precizno dao dijagnozu", kad je tako nepovoljna situacija po Srbe, zašto onda gurati Srbe u još goru situaciju nekim avanturama kojima se ne zna rezultat,koji može biti i katastrofalno štetan?
Препоруке:
6
40
31
четвртак, 24 јул 2014 20:40
Браво
Није то сатира, на нашу несрећу (паметнима и корист). То је тужан и оштар сарказам који примарно говори о РС, Србији и подивљалим интересима расистичог запада, а посредно и о нашим властима.
Препоруке:
36
1
32
четвртак, 24 јул 2014 20:50
Цртеж
Фантастична карикатура! Још кад би се ујка Сама мало "рашчланило" и негде нацртали Немци и Хрвати.....
Препоруке:
31
2
33
четвртак, 24 јул 2014 22:05
ups! :)
Нетко, тко је слабије интелигенције, рекао би: Амери поново уцјењују и пријете Србима. Али то није истина, Јер глупи Срби једноставно не могу схватити дијалектичку, пардон, америчку, логику осамостаљивања. Када они престану, као недозрела дјеца, постављати неумјесна питања и почну слијепо, ако већ не разумију ствари, вјеровати Америма, Срби ће напокон увидјети да прогрес, за њих, значи одвајање од Русије, улазак у НАТО и понижавајућа, све дубља неоколонијална зависност.
ne znam da li ovo nekog vredja ili ne, ali covek je totalno u pravu, ovo meni uopste nije ironija nego stvarnost....sta jos treba da nam se desi da vidimo ko nam je neprijatelj....ili pak, da radimo kao sto radimo zadnjih 12god da dokazemo svetu da ne samo da smo glupi, nego se cak trudimo da budemo neprikosnoveni sampioni u glupostima....pa ljudi moji, ima li dana da nam neki ambasador (americki ili nemacki a dopunjava engleski) ne deli lekcije kao zadnjim glupanima...i to na ponizavajuci nacin :)
Препоруке:
32
1
34
четвртак, 24 јул 2014 22:34
Jednoumlje i njegova egzistencija
Jednoumlje ne trpi različito mišljenje ni u kom pogledu, jednoumlje uživa u monologu a dijalog mu je stran i kad na kraju ne može drugačije kada mu neko narušava taj monolog, onda jednoumlje počinje sa uvredama, kad ne ide ni uvredama onda prijetnjama i tako jednoumlje jedino može egzistirrati, samo sa sobom.Sve ovo je klasično jednoumlje koje potcjenjuje sve druge oko sebe i misli da samo ono ima inteligenciju, planove, strategije, prijatelje i saveznike, a da su svi drugi belsavi, inferiorni da ne znaju ništa i da jednoumlje samo postoji na ovom svijetu.
Препоруке:
11
2
35
четвртак, 24 јул 2014 22:51
Zašto sam protiv ovog teksta?
Zašto smatram da ovaj tekst treba da vrijeđa Srbe?
1.Srbe predstavlja u jako lošem "svjetlu", koje se ne može niti nazvati "svjetlom" već tamom!
2.Ljude koji su prosrpski orjetisani ili Srbofili dovodi u razmišljanje, pa ako su Srbi "tako negtivni kao što to autor piše", pa u šta sam se to "ja zaljubio"?
3.Tekst "ubija Srbima moral" kada "pogledaju u ogledalo ovog teksta" i vide "kako su negativni"?
4.Smanjuje potencijalni strah kod potencijalnih srpskih neprijatelja od Srba, koji eto takvi "negativni prema samima sebi" i "ne vrijede mnogo" da bi se nešto plašili, te im daje kuraža da se osmjele na mnogo što šta, jer im ovaj tekst "ruši i posljednej barijere".
5.Svako razmišlja "pa ako oni sami priznaju da su tako loši", što onda i mi ne bismo "povjerovali u to" i zašto da ih cijenimo "takve nevaljale".
Ukoliko ne prihvatate racionalno ove argumente, onda žalim slučaj, onda zaista je teška bolest uhvatila "srpstvo" ma koliko ga volio.
Препоруке:
3
46
36
четвртак, 24 јул 2014 22:56
Трећепозивац
Не слажем се са тврдњама да је ово сатира, иронија, сарказам и шта ти ја знам. Ово што пише у овом чланку је ЖИВА ИСТИНА!!! За то постоје стотине и стотине материјалних доказа.
Препоруке:
25
2
37
четвртак, 24 јул 2014 23:00
Archibald Reiss
Gospodine Vlajki, Vi ste, na sreću, profesor mediologije, te dobro znate da ne treba pisati na medio-kritetski način, tj. tako da i svaki jednodimenzionalni čov(j)ek/čovik bude zadovoljan člankom. Negativni komentatori su upravo ona vrsta amerikanizovanih Srba koji tobože mrze Amere, dok na delu samo potvrđuju ono o čemu pišete. Potvrđuju, naime, da je eksperiment u dobroj meri uspeo, i da, nažalost, možda valja razmisliti o novom tekstu, bez imalo ironije. U knjizi ČUJTE SRBI (ČUVAJTE SE SEBE! - dodatak koji se simtomatski retko pominje) zapisano je mnogošta i o današnjim opadačima svakog dobronamernog kritičara i branitelja slobodne reči. I na ovoj stranici ih je, koliko se da primetiti, porazno dovoljno.
Gospodine Vlajki, svaka čast! Samo NAPRI(JE)D!
Препоруке:
33
1
38
четвртак, 24 јул 2014 23:10
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Zašto sam protiv ovog teksta?
Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.
Evo da napravio integrisani naslov od misljenja najvecih, a gore pomenutih, srba:
"Cujte srbi, koga bi danas Hristos iz hrama bicen isterao?"
Kada srbi cuju Rajsa, a odgovore na Nikolajeva pitanja, ovakvi tekstovi nece biti potrebni i moci ce se smatrati uvredljivima.
Autoru zameram samo jedno - nije trebao vredjati majmune.
Препоруке:
26
2
39
четвртак, 24 јул 2014 23:16
Zašto sam protiv ovog teksta?
Трећепозивац
Не слажем се са тврдњама да је ово сатира, иронија, сарказам и шта ти ја знам. Ово што пише у овом чланку је ЖИВА ИСТИНА!!! За то постоје стотине и стотине материјалних доказа.
Strašno je ako mislite tako!
Strašno!
Pa ko onda da cijeni takve Srbe koji su prema ovom tekstu tako "jadni i bijedni, tako loši, bez prijatelja i cijeli svijet ih ne voli".Strašno je to, pa ko onda da poštuje takve ljude, ako sami vjeruju u tu laž?Ma koliko volio srpstvo "ovo (ovaj tekst Emila Vlajkija) je jako ružna poruka"svakom čovjeku, da bježi što dalje od Srba.
Препоруке:
2
31
40
четвртак, 24 јул 2014 23:21
Zašto sam protiv ovog teksta?
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Zašto sam protiv ovog teksta?
Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.
Ma čovječe pročitao sam više desetaka puta tu knjigu:ČUJTE SRBI".Rajs kriminolog,koji je boravio u Srbiji tokom Prvog svjetskog rata i proučavao srpski mentalitet.Ja ti evo preporučujem da pročitaj i knjigu "VJERUJEM U BOGA I SRPSTVO".Koju je napisao Jovan Dučić, na linku knjiga:
Ima i "Ideologija srpskog nacionalizma",ima na netu.
Препоруке:
6
14
41
четвртак, 24 јул 2014 23:53
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Vi ste se ocigledno osetili prozvani, i kako vidim, spremni ste na beskonacnu replika-replika sesiju.
Morate se diciplinovati i nauciti razliku izmedju "besediti pod gorom" i "stajati pod brdom". To su dva najgenijalnija srpska dijalekticka i gnoseoloska koncepta, cije smo mi niti, poodavno izgubili i cim nas neko potera na razmisljanje, kao sto je autor teksta imao nameru, mi tonemo u vulgarizam i bukvalizam.
Препоруке:
13
1
42
петак, 25 јул 2014 00:08
vlajki emil
Čitam neke komentare, i ne mogu da se čudom načudim. U tekstu u više navrata piše da su SAD te koje smatraju da su Rusi majmuni, a Srbi divljaci. U ovom sam tekstu govorio o Srbima sa najvećim vrlinama: slobodoljubljivi su, protiv su nepravde i spremni su suprotstaviti se svjetskim moćnicima. Nažalost, ovi posljednji, radi prikazanih srpskih vrlina, udaraju neštedimice po Srbima zato jer se Srbi nedaju. Ja istinski cijenim srpsku "glupost", odnosno srpski otpor novom svjetskom poretku. To je osnovna ideja ovog teksta. Svako drugo razumijevanje je ili površno, ili je nešto drugo u pitanju.
Препоруке:
44
2
43
петак, 25 јул 2014 01:56
Ђ.В.
Поштовани, "Зашто сам против овог текста",
искрено бих волео да сте провокатор, неки "брат" Бошњак, или макар неки члан антидодиковске опозиције у Републици Српској, или неко ко лично не воли господина Влајкија, па се само прави невешт и јако тужан због, тобоже, "страшног вређања Срба" од стране аутора. Али плашим се да нисте ништа од тога, него просто нисте у стању да разумете разорни сарказам који овде аутор демонстрира. Ако сте уопште прочитали текст, морало би Вам бити очигледно (а то, уосталом, и пише) да је овде реч о АМЕРИЧКОМ ("холивудском") погледу на нас, Србе и Русе, и да се управо тај став, који иначе свакодневно и већ годинама гледамо и осећамо на сопственој кожи, у тексту карикира и извгава руглу.
Готово да је бесмислено Вам то и говорити, ако нисте успели да схватите из текста и додатних објашњења г. Влајкија. Ви сте као они који никако не могу да схвате да су текстови које преносимо са Њуз-нета шала и сатира, него их коментаришу као праве вести.
Препоруке:
24
1
44
петак, 25 јул 2014 03:55
Dr Jela Bisic
Posto neki sve bukvalno shvataju,da uprostim(ako mogu.Mislim:dovoljno)U medjunarodnom pravu se teritorijalna pitanja,u principu,resavaju na 2 nacina:1.istorijsko pravo 2.fakticko stanje na terenu.Ustvari,takva pitanja se rasvaju po principu:ko je jaci.
Препоруке:
10
2
45
петак, 25 јул 2014 05:09
Татијана
Господине Емиле Влајки, имајте разумевања.
На једном блогу у коментару на текст сличан Вашем, неко је аутору написао да гаји извесну бојазан како ће бити и оних који неће схватити иронију и смисао датог поређења. Па, пре свега, они и нису публика за коју се тако нешто пише. Када неко не разуме такво штиво има ли смисла појашњење; или правдање и указивање на поенту некоме ко се јави као увређен и невешто преокреће почетни мотив. Али, како жртве тешко допиру до тлачитеља, овим поводом решише да непосредно нападну Вас.
Многи су изложени свакодневним притисцима и увредама, те је између осталог и осетљивост на шале превисока. Ако се томе дода неукост, каква давно није била присутна, не треба ништа да Вас чуди. Све то је у многоме допринело нестанку оног старог духа и виспрености каква је красила овај народ. Али, умећемо ми да превазиђемо ове тешкоће. Укинули су нам државу, али не могу нам као народу уништити вољу за слободом.
Срдачно Вас поздрављам и свако добро.
Татијана
Препоруке:
23
1
46
петак, 25 јул 2014 07:25
@Orion
logika nema veze sa emocijama, ali se one mogu koristiti u ostvarivanju logicnih ciljeva...
Препоруке:
1
1
47
петак, 25 јул 2014 09:17
kosta
@vlajki emil:
Gospodine, ne treba da se cudite, bar vi, sa svojim znanjem i erudicijom, sigurno znate da su NEZNANJE i GLUPOST najjaca oruzja danasnjice i da nemate adekvatno protivoruzje da bi se to iskorenilo. Za razliku od vas, ja se cudom ne cudim jer srecem ljude koji, kako to neko ovde rece, znaju da se pogrdno izrazavaju , na primer o amerikancima, ali samo da bi vas zavarali i to nevesto, a u biti sanjaju te "zelene karte".
Ja takvima porucujem da nicim ne mogu promeniti moju svest i savest, samo sam ja njihov gospodar a nikakav "holivud" ili slicno. Jedino priznajem da mi je taj Holivud u danima osnovne skole skoro bio na putu da mi promeni svest, pa sam malo kasnije shvatio ko je napravio najveci genocid na svetu (15 miliona ubijenih Indijanaca)
Препоруке:
13
3
48
петак, 25 јул 2014 12:19
Gordana
@Orion
Pa upravo je clanak o tome. Neki narodi mogu da osnuju svoju drzavu, jer su vecinski na nekoj teritoriji, ali zato drugima to niukom slucaju nemoze da se dopusti.
Srbima to nikako nije dozvoljeno cak i na teritorijama gde su ziveli 7( SEDAMMMMMM) vekova smatrani su strancima i , uz pomoc amerikanaca cuvenih po pravdi jos od Indijanaca, proterani. E, kad smo dosli do Kosova gde je Srbska drzava postala, odjednom je bio vazan broj stanovnika naseljenih iz DRUGE drzave!!!!
Nemozes ti jadan , u svojoj ostrascenosti, da to shvatis.Ocigledno da ima i bukvalno glupih ili samo jako pokvarenih.
Препоруке:
15
1
49
петак, 25 јул 2014 19:46
petar
@orionu
Kazete da su Srbi hteli da osnuju drzavu na hrvatskoj teritoriji 91. Jos samo da objasnite kako je to bila hrvatska teritorija, po kom pravu i kojim zakonima. One zakone iz ustaskog ustava Srbi nisu priznali niti ce ih ikad priznati, zbog njih vasa zemlja i danas ima ustaske temelje. Ta Hrvatska koju ste osnovali 91 je bila ustaska, u njoj su Srbi bili obespravljeni, oduzeta im je konstitutivnost iz ustava SRH. Vi ste hteli avnojevske granice a da Srbima ne priznate avnojevska prava. LOGIKA KAZE DA TO TAKO NE MOZE. LOGIKA RUSI HRVATSKE MITOVE I KONSTRUKCIJE O VELIKOJ SRBIJI, AGRESIJI, DOMOVINSKOM RATU...
Препоруке:
11
1
50
субота, 26 јул 2014 07:15
Svetislav Kostic, dopisnik i ratni reporter SRNE
Postovani gospodine Vlajki! Smatram se dovoljno komptentnim da vam se zahvalim na vasem izvrsno srocenom tekstu, i upravo jer nekim citaocima ovdje od vas odabrani neortodoksni pristup citaocima od njih zahtjeva da znaju da citaju izmedju redaka, a to nije svaki u stanju.
Od Aprila 1992 do do kraja devedesetih izvjestavao sam iz zapadnog inostranstva o pisanjima tamosnje stampe. To je bilo vrijeme kada Internet bio jos u povojima i pisanja listova na Zapadu jos nije bilo moguce prenositi elektronskim putem u redakciju SRNE na Palama. Za razliku od nasih prekodrinskih Srba, upravo kada su u pitanju srpski biraci u Srbiji,, oni su ti koji u vecini nisu kadri da razlikuju zlo od dobra i nasjedaju na lazi napr. aktuelnih vlastodrzaca.
P.S:: Cirilica mi se isparila iz programa, ali ne za dugo.
Препоруке:
10
1
51
субота, 26 јул 2014 10:15
au mile
Све честитке аутору, у духу највећих сатиричара рамонтирао је ову лицемерну, бесмислену, арогантну, будаласту, по српске интересе погубну америчку политику.
Препоруке:
6
0
52
субота, 26 јул 2014 10:16
ау миле
демонтирао не рамонтирао
Препоруке:
2
0
53
субота, 26 јул 2014 13:53
Нимбус
ЦентарМорам да те обавестим да мене не можеш уплашити, јер сам од рођења такав, не познајем емоцију која се зове СТРАХ.Што ми више покушаваш утерати СТРАХ, ја се све мање плашим.То се у медицини зове некако стручно, оно кад човек нема емоцију страха.Тако хвала што мислите и даље мислите на мене."То се у медицини зове некако стручно"Па да. Зове се синдром будализма, са јако израженом блесилепсијом. Спољашња ..... је заправо израз латентне квази србофобије, јер је субјекат скоро сигурно подретлом Србин, и зна то, па не зна тачно да л` Србе треба да воли или мрзи.Ако анализирате исказ субјекта, он се у опште не плаши, нема то осећање ради неке биолошке аберације у мозгу. Међутим, што га више плашите, он све се мање боји. Као зна за све мање и све више нечега што у опште нема?Е да знате, бејах на њиним порталима, није овај никакав изузетак, већ типични примерак тамошње памети. А тек кад виде ћирилицу од које не одустајем, добију конвулзије.
Препоруке:
2
6
54
недеља, 27 јул 2014 17:27
ДРАГАН
да ли неко верује или подржава ово што је Емил Влајки написао то је његова лична ствар , али када се говори о сепаратизму и право на оцепљење , код нас је то ишло по авнојско комунистичким границама и комунистичком уставу из 1974 , уз пуну подршку "антикомунистичког запада"! то је доказ колико је запад подржавао политички и финасиски комунистички систем у титовој југославији.Нормално да о томе запад вешто избегава да говори! када је тема"Југославија" никад се не помиње Тито и комунисти ,тако је и са СССР ,та подршка запада, је 1990 год ишла на руку сепаратистима који данас имају "своје државе" онако како су Тито и комунисти цртали
Препоруке:
2
2
55
недеља, 27 јул 2014 18:53
тина
Влајки зна шта говори и свака му је на месту, читали то овако или онако, на исто му се своди - убише нас гадови и белосветски лажови, лицемери, мутиводе и пробисвети!
Препоруке:
6
3
56
четвртак, 07 август 2014 16:52
bosna
zašto gospodin vlajki ne napiše koju rečenicu o tomašici, o višegradu i zapaljenim ženama i djecom ili o sličnim temama "kako se stvarala rs" a ne samo kvazi ironične tekstove o ugroženosti srba i rs.
С обзиром кога су изгласали да влада, нешто са сивим ћелијама није у реду. За то "откриће" нам не требају амери.
Не знам "како је ово прошло",али је јако уврједљиво за Србе?!То себи аутор не би смијео дозволити, превише је уврједљиво!
Поштовани, ја ово схватам као ауторову иронију, а не као вређање Срба. Не би Влајки вређао Србе.
Prvo, treba tekst pročitati do kraja.
Drugo, vi bi ste i Petra Kočića u 'Jazavcu pred sudom' proglasili antisrpskim piscem.
Текст је одличан и болно тачан. А не верујем да је неко заиста могао погрешно да разуме намеру аутора, него се неко од бивше браће тобоже прави наиван.
Наиван је онај ко мисли да је ово САТИРА"!
Што се тиче "бивше браће" много више добра мисли "онај кога називате бивши брат" него овај што је "брат" за функцију.
Meni da Srbi daju katedru i potpresjednicki kabinet sa mocnom placom mnogo bih ubjedljivije prosrpske clanke od vas pisao, znajuci da sve sto kazem svakako ne pije vode.
Godinama sjedite na toj funkciji i jedini posao vam je da ponavljate prezvakane srpske stereotipe bez da ste ikada rekli ista orginalno.
Ali je zato tvoj komentar izuzetno dubokouman i argumentovan, mada za tebe je i uspeh sto uopste umes da citas i pises, bilo bi krajnje neskromno traziti vise ;)
Hehhee, znači pogodilo te?
Јенки Вучић, намештајући цвикере каже: - добар дан или гуд мониг брадерс сербс!
А срби углас:- Јок чиф, но, вы ошиблись, ве аре нот сербиенс, ви аре манкиз! Ортодокс манкиз! Обезијани - поњал?
Ештон и Филе углас, на ћирилици: - у то име налите по један шнапс!
Уместо коментара ја бих додао: Грогирани боксер удара на све стране и тренутно је веома опасан. Полако губи своје (економске) позиције које је држао крајем двадесетог века, када му је све било дозвољено. Сад да га питаш зашто је Косову дао државу заборавио би шта је беше лагао па би можда случајно и рекао истину. Кад је Црној Гори дозволио да се осамостали са референдумских 55% завршио је Косово са објашњењем да је то задња фаза распада Југославије. Заиста увредљиво за људе. У праву је Влајки да то само мајмун може да прогута. Ето, нека исток Украјине постане нова држава као задња фаза распада СССР.
Грогирани боксер зна (као што је знао и Хитлер) да без освајања Русије нема "сигурне" контроле света. Ми смо једна степеница која је згажена на том путу.
Zao mi je sto se vasa satnija rasula jos 1945-e. :))
Pojedinim nacijama je od 91 sve ideolosko, potcinjeno nacionalnom mitu. Vlajki je jedan pametan i bistar covek, verovatno je i dobar naucnik, verujem da bi katedru mogao da dobije gde hoce. Kod nas te stvari ne funkcionisu kao kod vas, to nije nacionalno-ideoloska trampa (u smislu da mi nekom institutu za genocid platimo stotine hiljada dolara da objavljuje radove o Srebrenici). Ako Vlajki brani neke stvari, onda ih brani iz ubedjenja, a ne zbog katedre i plate. U RS nema mnogo politikologa boljih od Vlajkija, tako da mu niko nista nije dao jer mu to mesto pripada. Uradio je on dosta i za manjine u manjem entitetu BiH.
Tebe pogodak tek ceka.Mislimo mi na tebe
Dobro je da mislite,svaka čast!
@Centar?!
Moram da te obavijestim da mene ne možeš uplašiti, jer sam od rođenja takav, ne poznajem emociju koja se zove STRAH.Što mi više pokušavaš utjerati STRAH, ja se sve manje plađim.To se u medicini zove nekako stručno, ono kad čovjek nema emociju straha.Tako hvala što mislite i dalje mislite na mene.
Као два човека, први, одрастао у лицемерју и похлепи уз бескрупулозност, експолоатацију и силу се испод спољне љуштуре руководи искључиво најнижим људским нагонима, и други, који би да стварно поштује људско биће, моралне вредности и принципе, верујући искрено у једнакост, праведност и шансу за све.
Да ли то значи да овај други ради погрешно или да је глупљи? Ради погрешно само ако тражи излаз у компромису издајући притом морал, своју функцију и народ, а глуп је ако мисли да оног првог може тако да превари. Резултат је исти, пораз и распад нације.
Добра је импликација Холивуда, то је уз медије ударно оружје слатке хипнозе маса одакле се лако дају закључити и намере првих у затвореним клубовима, масонским ложама и центрима капитала. Како све то пренети народу? Пре свега поштењем, убеђењем, примером и жртвовањем.
Ништа од тога код нас одавно нема.
И ови пљувачки коментари на одличну и тачну сатиру господина Влајкија показују колико је у праву у погледу дијагнозе стања у свету и владајућег става према Србима. А о "бившој браћи" нећу ни да говорим.
Pa kad je tako "precizno dao dijagnozu", kad je tako nepovoljna situacija po Srbe, zašto onda gurati Srbe u još goru situaciju nekim avanturama kojima se ne zna rezultat,koji može biti i katastrofalno štetan?
ne znam da li ovo nekog vredja ili ne, ali covek je totalno u pravu, ovo meni uopste nije ironija nego stvarnost....sta jos treba da nam se desi da vidimo ko nam je neprijatelj....ili pak, da radimo kao sto radimo zadnjih 12god da dokazemo svetu da ne samo da smo glupi, nego se cak trudimo da budemo neprikosnoveni sampioni u glupostima....pa ljudi moji, ima li dana da nam neki ambasador (americki ili nemacki a dopunjava engleski) ne deli lekcije kao zadnjim glupanima...i to na ponizavajuci nacin :)
1.Srbe predstavlja u jako lošem "svjetlu", koje se ne može niti nazvati "svjetlom" već tamom!
2.Ljude koji su prosrpski orjetisani ili Srbofili dovodi u razmišljanje, pa ako su Srbi "tako negtivni kao što to autor piše", pa u šta sam se to "ja zaljubio"?
3.Tekst "ubija Srbima moral" kada "pogledaju u ogledalo ovog teksta" i vide "kako su negativni"?
4.Smanjuje potencijalni strah kod potencijalnih srpskih neprijatelja od Srba, koji eto takvi "negativni prema samima sebi" i "ne vrijede mnogo" da bi se nešto plašili, te im daje kuraža da se osmjele na mnogo što šta, jer im ovaj tekst "ruši i posljednej barijere".
5.Svako razmišlja "pa ako oni sami priznaju da su tako loši", što onda i mi ne bismo "povjerovali u to" i zašto da ih cijenimo "takve nevaljale".
Ukoliko ne prihvatate racionalno ove argumente, onda žalim slučaj, onda zaista je teška bolest uhvatila "srpstvo" ma koliko ga volio.
Gospodine Vlajki, svaka čast! Samo NAPRI(JE)D!
Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.
Evo da napravio integrisani naslov od misljenja najvecih, a gore pomenutih, srba:
"Cujte srbi, koga bi danas Hristos iz hrama bicen isterao?"
Kada srbi cuju Rajsa, a odgovore na Nikolajeva pitanja, ovakvi tekstovi nece biti potrebni i moci ce se smatrati uvredljivima.
Autoru zameram samo jedno - nije trebao vredjati majmune.
Не слажем се са тврдњама да је ово сатира, иронија, сарказам и шта ти ја знам. Ово што пише у овом чланку је ЖИВА ИСТИНА!!! За то постоје стотине и стотине материјалних доказа.
Strašno je ako mislite tako!
Strašno!
Pa ko onda da cijeni takve Srbe koji su prema ovom tekstu tako "jadni i bijedni, tako loši, bez prijatelja i cijeli svijet ih ne voli".Strašno je to, pa ko onda da poštuje takve ljude, ako sami vjeruju u tu laž?Ma koliko volio srpstvo "ovo (ovaj tekst Emila Vlajkija) je jako ružna poruka"svakom čovjeku, da bježi što dalje od Srba.
@ Zašto sam protiv ovog teksta?
Da si procitao Rajsov politicki testament, ili pojedina razmisljanja Vladike Nikolaja onda bi tek bio protiv.
Ma čovječe pročitao sam više desetaka puta tu knjigu:ČUJTE SRBI".Rajs kriminolog,koji je boravio u Srbiji tokom Prvog svjetskog rata i proučavao srpski mentalitet.Ja ti evo preporučujem da pročitaj i knjigu "VJERUJEM U BOGA I SRPSTVO".Koju je napisao Jovan Dučić, na linku knjiga:
Ima i "Ideologija srpskog nacionalizma",ima na netu.
Morate se diciplinovati i nauciti razliku izmedju "besediti pod gorom" i "stajati pod brdom". To su dva najgenijalnija srpska dijalekticka i gnoseoloska koncepta, cije smo mi niti, poodavno izgubili i cim nas neko potera na razmisljanje, kao sto je autor teksta imao nameru, mi tonemo u vulgarizam i bukvalizam.
искрено бих волео да сте провокатор, неки "брат" Бошњак, или макар неки члан антидодиковске опозиције у Републици Српској, или неко ко лично не воли господина Влајкија, па се само прави невешт и јако тужан због, тобоже, "страшног вређања Срба" од стране аутора. Али плашим се да нисте ништа од тога, него просто нисте у стању да разумете разорни сарказам који овде аутор демонстрира. Ако сте уопште прочитали текст, морало би Вам бити очигледно (а то, уосталом, и пише) да је овде реч о АМЕРИЧКОМ ("холивудском") погледу на нас, Србе и Русе, и да се управо тај став, који иначе свакодневно и већ годинама гледамо и осећамо на сопственој кожи, у тексту карикира и извгава руглу.
Готово да је бесмислено Вам то и говорити, ако нисте успели да схватите из текста и додатних објашњења г. Влајкија. Ви сте као они који никако не могу да схвате да су текстови које преносимо са Њуз-нета шала и сатира, него их коментаришу као праве вести.
На једном блогу у коментару на текст сличан Вашем, неко је аутору написао да гаји извесну бојазан како ће бити и оних који неће схватити иронију и смисао датог поређења. Па, пре свега, они и нису публика за коју се тако нешто пише. Када неко не разуме такво штиво има ли смисла појашњење; или правдање и указивање на поенту некоме ко се јави као увређен и невешто преокреће почетни мотив. Али, како жртве тешко допиру до тлачитеља, овим поводом решише да непосредно нападну Вас.
Многи су изложени свакодневним притисцима и увредама, те је између осталог и осетљивост на шале превисока. Ако се томе дода неукост, каква давно није била присутна, не треба ништа да Вас чуди. Све то је у многоме допринело нестанку оног старог духа и виспрености каква је красила овај народ. Али, умећемо ми да превазиђемо ове тешкоће. Укинули су нам државу, али не могу нам као народу уништити вољу за слободом.
Срдачно Вас поздрављам и свако добро.
Татијана
Gospodine, ne treba da se cudite, bar vi, sa svojim znanjem i erudicijom, sigurno znate da su NEZNANJE i GLUPOST najjaca oruzja danasnjice i da nemate adekvatno protivoruzje da bi se to iskorenilo. Za razliku od vas, ja se cudom ne cudim jer srecem ljude koji, kako to neko ovde rece, znaju da se pogrdno izrazavaju , na primer o amerikancima, ali samo da bi vas zavarali i to nevesto, a u biti sanjaju te "zelene karte".
Ja takvima porucujem da nicim ne mogu promeniti moju svest i savest, samo sam ja njihov gospodar a nikakav "holivud" ili slicno. Jedino priznajem da mi je taj Holivud u danima osnovne skole skoro bio na putu da mi promeni svest, pa sam malo kasnije shvatio ko je napravio najveci genocid na svetu (15 miliona ubijenih Indijanaca)
Pa upravo je clanak o tome. Neki narodi mogu da osnuju svoju drzavu, jer su vecinski na nekoj teritoriji, ali zato drugima to niukom slucaju nemoze da se dopusti.
Srbima to nikako nije dozvoljeno cak i na teritorijama gde su ziveli 7( SEDAMMMMMM) vekova smatrani su strancima i , uz pomoc amerikanaca cuvenih po pravdi jos od Indijanaca, proterani. E, kad smo dosli do Kosova gde je Srbska drzava postala, odjednom je bio vazan broj stanovnika naseljenih iz DRUGE drzave!!!!
Nemozes ti jadan , u svojoj ostrascenosti, da to shvatis.Ocigledno da ima i bukvalno glupih ili samo jako pokvarenih.
Kazete da su Srbi hteli da osnuju drzavu na hrvatskoj teritoriji 91. Jos samo da objasnite kako je to bila hrvatska teritorija, po kom pravu i kojim zakonima. One zakone iz ustaskog ustava Srbi nisu priznali niti ce ih ikad priznati, zbog njih vasa zemlja i danas ima ustaske temelje. Ta Hrvatska koju ste osnovali 91 je bila ustaska, u njoj su Srbi bili obespravljeni, oduzeta im je konstitutivnost iz ustava SRH. Vi ste hteli avnojevske granice a da Srbima ne priznate avnojevska prava. LOGIKA KAZE DA TO TAKO NE MOZE. LOGIKA RUSI HRVATSKE MITOVE I KONSTRUKCIJE O VELIKOJ SRBIJI, AGRESIJI, DOMOVINSKOM RATU...
Od Aprila 1992 do do kraja devedesetih izvjestavao sam iz zapadnog inostranstva o pisanjima tamosnje stampe. To je bilo vrijeme kada Internet bio jos u povojima i pisanja listova na Zapadu jos nije bilo moguce prenositi elektronskim putem u redakciju SRNE na Palama. Za razliku od nasih prekodrinskih Srba, upravo kada su u pitanju srpski biraci u Srbiji,, oni su ti koji u vecini nisu kadri da razlikuju zlo od dobra i nasjedaju na lazi napr. aktuelnih vlastodrzaca.
P.S:: Cirilica mi se isparila iz programa, ali ne za dugo.