Mnogo pitanja se nameće nakon ovog slučaja. Sedamnaestogodišnje dete u 4 sata ujutru na splavu!? To je u Nemačkoj ili Skandinaviji nezamislivo! Tamo bi gazda splava dobio doživotnu zabranu bavljenja tim poslom, a premijer bi morao u roku od 8 sati da podnese ostavku. Oni rezonuju tako što smatraju da premijer nije sposoban da vodi državu, ako ne može sopstvenu porodicu. Po meni, oni ispravno rezonuju, i zato su tu gde jesu.
Mi smatramo da i MArko Milošević, i Radomir Nikolić, i nekada Rada Pašić, pa i ovaj današnji Vučićev mali, mogu da rade šta hoće, gde hoće i kada hoće, i to o našem trošku, jedino zato što su im očevi u datom trenutku bili okruženio dovoljnom količinom poltrona.
Jedini slab deo ovog teksta je:
Nadajmo se da će organi unutrašnje kontrole, ili kako se već zovu, uspešno ispitati šta se te majske noći dogodilo na “Riveru” i da će javnost saznati ko je sve učestvovao u tuči,
Ma hajte molim Vas! Nikada mi to doživeti nećemo.
Preporuke:
168
3
2
utorak, 03 jun 2014 11:42
nikadsnobom
...Mladi Vucic se priprema da jednog dana zameni oca na polozaju...
Preporuke:
126
2
3
utorak, 03 jun 2014 12:04
sofi
Čovek sa integritetom, sa minimalnim osećanjem odgovornosti, ako je, uz to, javna ličnost prvog reda, zna šta mu valja činiti. Ovaj ništa ne zna. Španski Kralj je abdicirao, između ostalog, i zbog skandala u vezi egzotičnog lova. U ,,našem" slučaju nema nedoumice. Sve kvalifikacije događaja su jasne, kao i kvalifikacije ,,Njegove" ćutnje. ODVRATNO.
Preporuke:
107
2
4
utorak, 03 jun 2014 12:08
Žalosna sova
Mali se izgleda naglo osilio posle tatinog doručka sa Nikolićem i Štefanom File u kantini za službenike u Briselu 2010 godine. To je organizovao savetnik po ugovoru sa SNS gospodin Wiliam Dale Montgomery pa je onda pukla vest da Brisel prihvata i SNS za pregovore Srbije i EU. Tako je sve ovo počelo.Da toga nije bilo, dete bi lepo išlo u školu i pristojno izlazilo sa vršnjacima bez "Kobri" koje su inače vojna formacija, a ne MUP.Videćemo kraj priče, u Moskvi sigurno neće završiti kao Marko Milošević.
Preporuke:
130
0
5
utorak, 03 jun 2014 12:09
pitanje
Zna li neko da li su, i kako, zaštićena deca državnika u drugim zemljama?
Preporuke:
67
0
6
utorak, 03 jun 2014 12:24
@pitanje
Ѕavisi od države. U afričkim i arapskim diktatorskim režimima, kao i u trećerazrednim evropskim državama isto kao kod nas. U uređenim državama sistem se brine o njima kao i o drugoj deci.
Ja sam jednom bio u Oslu. Izašao oko 22 sata sa 12-godišnjom ćerkom na sokić. Oko 22,15 prišao mi je ljubazno gazda lokala i rekao da dete ne sme da bude u to doba u lokalu. Napominjem, radilo se o jednom sasvim pristojnom lokalu, daleko pristojnijem od bilo kog beogradskog splava.
Preporuke:
134
2
7
utorak, 03 jun 2014 12:46
Saša
Davno sam napisao da će se ovaj period istorije Južnih Slovena nekada zvati SAGA O NAVIJAČIMA ...
Meni , kao Crnogorcu , bi imponovalo kada bi moj sin , koji još nema 17 godina , prebio neku sumnjivu družinu na nekom izvikanom splavu .
Kada je već dijete u 4 ujutro bilo u kafanskoj tuči iskoristio bih to da se svakako dokaže da je učestvovao a ne sjedio po strani i ako jeste i ako nije .
Zatim bih pošao kod gazde lokala da platim štetu i obišao ozlijedjene da izmirim situaciju .
Onda bih došao sinu i vasitno mu opalio dva do tri šamara .
Ukoliko je policija štitila mog sina svima bih im dao otkaz što nisu pustili da ga neko dozove pameti .
Onda bih zvao onog Vučka sa J. i sve mu fino teškim riječima ispričao .
Onda bih sazvao sjednicu vlade pred Pink kamerama i sve njih išamarao ... pa da vidim oće li da ćute i pričaju mobilnim telefonima . Ako ko pita zašto ... njemu dupla doza .
E tako bi uradio pravi premijer ...
Preporuke:
71
12
8
utorak, 03 jun 2014 13:09
Saša
U svemu ovome meni je najčudija pozicija i stanje zemlje Srbije i braće Srba.
Ja se sa politikom Aleksandra Vučića ne slažem po nijednom pitanju ali ovdje nije u pitanju bilo čiji odnos prema aktuelom premijeru već se radi o sledećem:
- Momak je ostao do kasno u izlasku ... ko od nas nije to radio.
- Došlo je do tuče, nije lijepo, ali dešava se ... ako niko nije koristio oružje i pretjerivao, pa ništa strašno.
E sada zamislite u kakvom je jadnom stanju država kada ovo postane tema za spletkarenje i spinovanje?
Zamislite koji je to jad i bijeda kada se i ovo na ovakav način, kao da neće a svi nešto oće, razvlači danima?
Ako ko od ovih Vučićevih ovo čita , mislim da je u svoj situaciji tragično i njegovo izbjegavanje da se direktno oglasi.
Ako su braća Srbi toliko evoluirali u Europejce da im je najveći problem što se, ili nije, premijerov sin pobio sa nekim trebalo je da se i prije odvojimo od nje.
Preporuke:
20
66
9
utorak, 03 jun 2014 13:20
boban
Kaljuga od drzave .
Preporuke:
70
4
10
utorak, 03 jun 2014 13:28
Forever Jang
Viđi Saša, svi smo mi to radili ali o svom trošku. Nijesam nikada lumpovao o trošku države, nego o svom trošku, odnosno o trošku svojih roditelja. Kad tvoj AV zavuče ruku u svoj džep i plati Kobre da mu čuvaju sina u 4 ujutru, ja ću to prvi podržati. Dobro za budžet, dijete će lijepo da se provede a otac će znati đe mu je našljednik, dok on zadaje zadatke o odbrani Šapca.
Dokle gođ se nečija đeca provode o trošku države, uz to o istom trošku i tuku po kafanama, a ostala đeca imaju za pola paštete dnevno, to ne podržavam.
Preporuke:
132
5
11
utorak, 03 jun 2014 13:32
sofi
,,Saša"
Što se tiče našeg bratskog spajanja i razdvajanja, slavio sam razdvajanje. Daleko vam lepa kuća. Ovo je naša pogan, a ti sudi o sopstvenoj. Mene tvoja ne interesuje. Ni slutiti ne možeš koliko ste mi daleko.
Preporuke:
66
22
12
utorak, 03 jun 2014 14:34
Marko Gay
Verujte mi da 17 godina nije dete.
Preporuke:
13
43
13
utorak, 03 jun 2014 14:38
Saša
@ Sofi
Ja ne znam kolio smo konkretno Vama mi daleko ali znam koliko ste Vi daleko meni . Otprilike do Anadolije odakle su Vaši .
@ Forever Young
U pravu ste , nisam komentarisao da li se dečko zabavlja za svoje ili državne pare . Potpuno ste u pravu u tom dijelu .
Preporuke:
8
43
14
utorak, 03 jun 2014 14:41
Ilija Cvorovic
Kakva sramota, u njegovo vreme je Marko uveliko
"nosio gajbice" a tek posle kad se nafatirao igrao se malo opasnog momka......
Eh mala je ovo zemlja koliko neprijatelja ima.......
Preporuke:
60
4
15
utorak, 03 jun 2014 14:42
Ilija Cvorovic
Kakva sramota, u njegovo vreme je Marko uveliko
"nosio gajbice" a tek posle kad se nafatirao igrao se malo opasnog momka......
Eh mala je ovo zemlja koliko neprijatelja ima.......
Preporuke:
25
5
16
utorak, 03 jun 2014 15:22
Beli Orao
Ako ga je premlatio klinac od 17 godina onda ima prečku pa neka se obesi.
U svakom slučaju kriva su obezbeđenja jer nisu izgladila stvar, a što se malog tiče ponaša se kao Titin Žarko, s tim što je Žarko bio heroj Sovjetskog Saveza, a Tito ga nije zarezivao ni zašta, kao ni ovaj njega.
Bahatost je osnova ponašanja svih novokoponovanih vlastodržaca, a o nevaspitanoj deci i da ne pričam.
Mi matorci smo se svi manje više plašili Predsednika Kućnog Saveta, ali ne što je loš čovek, nego da nas ne kaže ocu. Plašili smo se u istom pravcu i nastavnika fizičkog ili OTO-a. Svi su oni manje više bili Tom Berindžer iliti školski policajac.
Preporuke:
58
4
17
utorak, 03 jun 2014 15:56
Dragan Marić
Napredan mali. Od naprednog oca. "Prvi put s ocem na jutrenje" dobilo je novu, naprednu verziju: u normalnoj i uređenoj Srbiji njegovog oca, jutri se na splavovima....
Tamo, u takvu Srbiju, voze nas ovaj Miško i napredni mu tata...
Preporuke:
65
1
18
utorak, 03 jun 2014 16:45
Jataganac povodom saveta gosp,Saše
To štoSaša predlaže,ima Milo,a ne Vučko,da kaže.
-Kako sme Milov sin da ide do četiri ujutru kad mu otac ulazi u NATO.
-Kako sme da ne poštuje pravila igre,kad je Milo na njih zbog toga prista.
Sin mu odgovara;
- Hoću ćaća.Moram da potrošim ono što si zdipio pre no što te NATO bombardovao.Oni tebe učili pameti,ja rastao u strahu od tvog lopovluka.Sad kad si na nji pristo,smeniće te kad saznaju da si to učinio da bi maznutu lovu od naroda sakrio.Treba mi mnogo noći da to prolumpujem i da te od bede spasim.Za tebe to, i danju i noću, radim ćaća, makar ostao bez škole i diplome.Ko, kad si Milov sin, šiša školu.Diplome se , valjda učiš od suseda,kupuju na tone.
-Dobro al što ubi golmana?Šta on u tom tvom mangupskom poslu pomaže?
-E moj ćaća.Kako ne shvataš.Junaku se, kod nas, sve prašta.Ja bijem golmana,ti Putina.Đe ću nego u ono - kruška pod krušku.Sin na oca.Otac na Putina,ja na Milutina.Junaka slušaju i služe jer je iznad lopuže.
-Bravo ćalov sine i, kad kreneš da piješ,obriši sline
Preporuke:
34
0
19
utorak, 03 jun 2014 20:27
Marina
Kao građanku Srbije interesuju me dve stvari: Da li je moguće da predsednik Vlade, koji je veoma strog prema članovima Vlade, generalima i drugima, nije u stanju da svome maloletnom sinu zabrani izlaske posle ponoći i to posebno na mesta na kojima se skupljaju ljudi sumnjivog ponašanja? Zatim, da li su građani Srbije dužni da plaćaju čuvѕre "zaštićenih osoba" i kada one ne obavljaju uobičajene svakodnevne zadatke?
Preporuke:
40
0
20
utorak, 03 jun 2014 20:34
kosta
*...zarobio sebe u tudjina...*
Bilo bi dobro da procitas ponesto od Njegosa, slicnim jezikom je pricao kao sto je montenegrinski, razumeces sigurno. Posle toga ti nece biti na umu razne budalastine i Anadolije...
Preporuke:
25
2
21
utorak, 03 jun 2014 20:40
kosta
opet za *Sasu*
inace, ako ti nije dobro u Beogradu, iseli se odatle. Znam dosta Montenegrina koji se u Beogradu nazivaju Crnogorcima, pljuju po Srbiji, a nikako nece iz Beograda. Ja, naprotiv, imam gde biti u glavnom gradu Srbije, ali me niko ne moze naterati da zivim u tom uzasnom gradu, gde zive najgori, ljudski uobliceni, anti-Srbi.
Preporuke:
40
3
22
utorak, 03 jun 2014 21:34
@Marina
I mene to interesuje samo nam odgovor niko neće dati.
Preporuke:
8
0
23
utorak, 03 jun 2014 21:34
Boža Srbin
Gospođa Marina očekuje da premijer bude strog prema svome sinu kao što je strog prema svojim saradnicima, i da o njemu povede više računa kako ne bi završio među vaspitno zapuštenom omladinom, ali tako nešto nikako nije moguće. Od silnih poslova, od želje da se meša u sve kao onaj margarin iz reklame, premijer to - i da hoće - ne može da postigne. Možda bi, ipak, morao da se seti sudbina sinova nekih drugih srpskih političara, pa da svome posveti više pažnje pre no što bude kasno ( ako već nije).
Preporuke:
19
0
24
utorak, 03 jun 2014 21:56
Dr Jela Bisic
...ljudi,koji bi sutra(Sutra?)rano morali da ustanu, da uce ili rade, sedi do zore i posle zore, svaki dan.Necu o tome da to nije zdravo, da izaziva dijabet, rak i srcane bolesti, da nije dobro ni za mentalno zdravlje(izazova depresiju)-ali ko god je probao, da bilo gde i iz bilo kog razloga, ne spava celu noc pa ujutro radi ili uci-video je da to tako ne moze. Ne mozete, cak i kad hocete, cak i kad morate-da zamenite dan za noc.Ako se to radi povremeno, ako to ponekad rade pojedinci-nije problem,Ali ako cela nacija, njen najvitalniji deo, oni koji bi trebali najvise da stvaraju, zive zivot sova-onda je to problem. I da se tako ponasaju samo neki, samo povlasceni, samo najbogatiji-ni po jada. Nego i oni koji bi po svakom merilu trebali da budu siromasni-i oni uspevaju tako da zive. Boga pitaj kako.
Preporuke:
24
0
25
utorak, 03 jun 2014 22:45
magelan
Dali su zvanicni organi izvrsili test na droge svih vinovnika,ukljucujuci i sve prisutne ,tu mislim i na pripadnike Cobri,bas me zanimaju rezultati.
Preporuke:
20
0
26
utorak, 03 jun 2014 23:16
Dr Jela Bisic
Ovo je prvi deo,koji(vam)se negde zagubio u sajber(virtualnom)prostoru,ili su ga pojeli za veceru oni hakeri koji Vam trkeljishu sajt.Ne verujem da ste me cenzurisali-ne vidim zasto?Nikoga nisam nazvala idiotom ili debilom-nije ni islo u temu.Pa zato,sto reko Cvorovic:oprostih sto ste me tukli......Posto sam se zaklela da o PV(AV) necu vise komentarisati(sve sam vec rekla-nema potrebe)samo bih o nama, Srbima, stanovnicima Srbije, uopste, o nasem vaspitavanju mladih,nase dece. Kako mi vaspitavamo mlade-to je katastrofa. Ne kzem da nema medju njima dobrih,radnih, vrednih,skromnih i sve naj-.Ali ono sto je prosek,ono sto se (jos uvek)smatra normalnim-nije normalno nigde.Nasa deca su razmazena i trose nesrazmerno nasim mogucnostima.Pored toga,trose na stvari na koje se ne trosi,ni kada ste milioner(dolarski,a ne dinarski).Ne vole da rade za dz(pa onda ne rade nista).Ne vole ni da uce,to ih,jadne,smara,a ionako zasto da ucis.I to je za dz.Smatraju da su izlasci i pri tom druzenje-...
Preporuke:
18
1
27
utorak, 03 jun 2014 23:16
Dr Jela Bisic
...srz zivota,njegova svrha-pa tako i zive.Ne govorim ni o jednoj konkretnoj osobi-ali izadjite nocu,posle ponoci,na mesta koja se zovu splavovi(i koja su centar Beogradske turisticke ponude)i vidite koliko je tu sveta radnim danom(radnom noci),koliko....ovo je deo2,a ono sto je prvo izaslo deo 3.
Preporuke:
17
0
28
sreda, 04 jun 2014 09:47
Dragan Rade Torbica
utorak, 03 jun 2014 15:22
Beli Orao
Tu su "kobre",for eni kejs.Stojke da se suprostavio,vjerovatno bi mu to bio i kraj karijere,jer bi ga potpuno slomili.Tek sad vidim,da su te priče o tolikom favorizovanju Zvezde od Vučića,Čovića,Vesića,..i ostale bratije istina.Nikad to nije bilo ovako izraženo,kao ove godine,pogotovo u dva glavna sporta.U svakom slučaju,možda i dokaz u kakvoj državi se živi.Od Vučića bi bilo moralno da podnese ostavku,a sin ako je izazvao incident,na sud brate.
Preporuke:
17
1
29
sreda, 04 jun 2014 10:08
b. kramer
Molim g. Vučića da deo mog novca koji oduzima za plaćanje obezbedjenja svog maloletnog sina u sitnim noćnim časovima uplati za pomoć deci bez (takvih) roditelja.
Preporuke:
22
0
30
sreda, 04 jun 2014 18:17
suljaginafata
Kakva drzava, takve i teme....Vucic, njegov sin, splavovi, navijaci....sve je to isti bedni nivo ravan nuli,...apsolutnoj!!!
Preporuke:
17
0
31
sreda, 04 jun 2014 19:00
peneks
Zamislite dal se plaќa obezbedjenje deci premijera amerike španije itd. Zapamtiќu autoru ime da ne gubim drugi put vreme. Na sajtu ima šta da se pročita antoniќ medenica njuznet gusleonlajn itd
Preporuke:
4
0
32
sreda, 04 jun 2014 23:44
Beli Orao
@Dragan Rade Torbica.
Što se kupa u `ladnu Moravu kad ne zna da pliva.
Preporuke:
5
0
33
petak, 06 jun 2014 09:00
Dr Jela Bisic
Za D.R.Torbicu:Kuca gori-baba sadi cvece.Cela drzava(vec odavno,istina-pre svih ovih novih vlasti)potpuno propala(da se svako cudi:kako jos uvek to postoji)a oni se bave fudbalom i prave od njega politiku. Sta je sada na redu: da se organizuju atentati na " protivnicke" fudbalere. Drzavu izdao ko je god mogao,a ko nije mogao-hoce da moze,a oni jure fudbalera(bas ti, koji su izdali drzavu)zato sto je promenio klub.Uzgred: u manje-vise normalnom svetu(ili onome sto je od njega ostalo) visoke politicke licnostfi(i clanovi njihovih porodica) ne udu u provod u kojekakve prcvarnice i sumnjiva mesta, gde se skuplja olos(da izvini obicni olos)vec idu na mesta koja su odredjenog nivoa.Pa zato ne moze da im se desi da im slomije nos ili zabije noz medju rebra neki polusvet(da izvini polusvet). Kod nas-prema svecu i tropar,ili sto rekao Pasic:"Kakvi ste mi vi Englezi-takav sam vam i ja Gledston". Prica se o tim splavovima kao da su nesto, neka atrakcija, a najveca atrakcija je -sto su atrakcija..
Preporuke:
2
0
34
petak, 06 jun 2014 09:02
Dr Jela Bisic
...Odnosno: najveca atrakcija su ti koji misle da je to atrakcija.Mozemo da napravimo turizam prikazujuci ih. Reklamni slogan za tu vrstu turizma:"Sta sve raste u zemlji Srbiji"(Ne misli se na poljorivredu).Ne razumem bas ni tu potrebu da se stalno negde"izlazi"-valjda se nekada i ulazi(u kucu,npr, mislim)? Ali da se ide na mesta gde se okupljaju preprodavci droge, njihove musterije(koje ne znate kada su ludji: dok cekaju da kupe, ili posto su konzumirali) pa onda razni "kontrverzni"(da ne napisem biznismeni, pa da i njima moram da se izvinjavam)koji su za stepen avanzovali od preprodaje droge pa sada organizuju stvar, pa onda dame, iz milja nazvane sponzoruse,koje se kao muve skupljaju na kontraverzne biznismene, pa makroi odnosno menadzeri tih umetnica, koji, sta cete, rade svoj posao.Okolo,umesto ulice,ili cveca, kao kod normalnih restorana-smrdljiva voda, po kojoj( ne zbig sadasnjih poplava, nego i inace)plivaju lesevi, sto ljudi sto zivotinja,vec tradicionalno....
Preporuke:
4
0
35
petak, 06 jun 2014 10:07
Dr Jela Bisic
Postovani goposdine, pisete:"Od PV bi bilo m o r a l n o da podnese ostavku".Da li Vi vidite u kakvoj ste kontradikciji? Pa on nije zbog Briselskog nesporazuma podneo ostavku, i ne samo da je nije podneo-vec se tim potpisom ponosi.Zasto bi, za milog Boga, on podneo ostavku sto mu je sin u 4 u zoru na splavu?Va;kda(ajde da budemo za ravnopravnost)i majka tog mladica onda treba da da ostavku,odnosno ostavi posao koji radi,jer joj je sin "nocio" na splavu?I sve to je tako kako jeste, ali zanimljiv...
Preporuke:
6
0
36
petak, 06 jun 2014 16:02
Dr Jela Bisic
Opet mi se negde zagubio komentar broj 3 i 4, pa oni slede, posle prva dva, a pre treceg:(Nadam se da me niste cenzurisali?Ili da ste hakovani?)Voda smrdi,ali to komarcima ne smeta.Uzivaju.Udisu dim zapaljkene vutra koji se siri okolo, i sve lete u cik-cak(zbog toga).I onda, u toj atmosferi(koja nije nadrealna-vec suluda.Iracionalna)odvija se cin nase politicke drame(ili tragedije. najkbolje-tragikomedije,jer i pored toga sto je tuzno-ipak je i smesno)Za jedniom stolom mladjani sin PV,okruzen obezbedjenjem(koje spaja provod i prekovremeni),za drugim-fudbaler-pobegulja i "izdajnik",a za tgrecim -policajci,koji su tu da ruse vladu.Pa jel to vama izgleda normalno?Svi se provode i loumpuju, a opnako usput ruse vladu preko fudbalera.To je slika Srbije,stanja u njoj.Ovoga nije bilo nikada. Cak ni kod komunista fudbalski klubovi nisu igrali ulogu partija,
Preporuke:
4
0
37
petak, 06 jun 2014 17:11
Dr Jela Bisic
...ovo je sada komentar broj 4:...bili su pre nesto kao onaj dzak, po kome lupaju bokseri,neka vrsta leka sa isfrustrirane narodne neprijatelje(prezivele,naravno)koji su na utakmicama, punih pluca,dok ih ne zaboli grlo i ne izdaju glasne zice,mogli da vicu:"ua,partizan" i "dole crvena zvezda",misleci pri tome na partizane i crvenu zvezdu, a ne na " Partizan" i "Crvenu zvezdu".Dakle, kao i na mnogim drugim poljima,uspeli smo i od te tacke da se srozamo.A toliki pametni ljudi su mislioi da to nije moguce.Najzanimljivije je(i sigurno nam je mesto u Ginisovoj knjizi) da smo sada dobili,po izjavi ministra pravde licno, policijsku mafiju. Ako toga ima jos negde, u nekoj zemlji na svetu-javite mi.
Mi smatramo da i MArko Milošević, i Radomir Nikolić, i nekada Rada Pašić, pa i ovaj današnji Vučićev mali, mogu da rade šta hoće, gde hoće i kada hoće, i to o našem trošku, jedino zato što su im očevi u datom trenutku bili okruženio dovoljnom količinom poltrona.
Jedini slab deo ovog teksta je:
Ja sam jednom bio u Oslu. Izašao oko 22 sata sa 12-godišnjom ćerkom na sokić. Oko 22,15 prišao mi je ljubazno gazda lokala i rekao da dete ne sme da bude u to doba u lokalu. Napominjem, radilo se o jednom sasvim pristojnom lokalu, daleko pristojnijem od bilo kog beogradskog splava.
Meni , kao Crnogorcu , bi imponovalo kada bi moj sin , koji još nema 17 godina , prebio neku sumnjivu družinu na nekom izvikanom splavu .
Kada je već dijete u 4 ujutro bilo u kafanskoj tuči iskoristio bih to da se svakako dokaže da je učestvovao a ne sjedio po strani i ako jeste i ako nije .
Zatim bih pošao kod gazde lokala da platim štetu i obišao ozlijedjene da izmirim situaciju .
Onda bih došao sinu i vasitno mu opalio dva do tri šamara .
Ukoliko je policija štitila mog sina svima bih im dao otkaz što nisu pustili da ga neko dozove pameti .
Onda bih zvao onog Vučka sa J. i sve mu fino teškim riječima ispričao .
Onda bih sazvao sjednicu vlade pred Pink kamerama i sve njih išamarao ... pa da vidim oće li da ćute i pričaju mobilnim telefonima . Ako ko pita zašto ... njemu dupla doza .
E tako bi uradio pravi premijer ...
Ja se sa politikom Aleksandra Vučića ne slažem po nijednom pitanju ali ovdje nije u pitanju bilo čiji odnos prema aktuelom premijeru već se radi o sledećem:
- Momak je ostao do kasno u izlasku ... ko od nas nije to radio.
- Došlo je do tuče, nije lijepo, ali dešava se ... ako niko nije koristio oružje i pretjerivao, pa ništa strašno.
E sada zamislite u kakvom je jadnom stanju država kada ovo postane tema za spletkarenje i spinovanje?
Zamislite koji je to jad i bijeda kada se i ovo na ovakav način, kao da neće a svi nešto oće, razvlači danima?
Ako ko od ovih Vučićevih ovo čita , mislim da je u svoj situaciji tragično i njegovo izbjegavanje da se direktno oglasi.
Ako su braća Srbi toliko evoluirali u Europejce da im je najveći problem što se, ili nije, premijerov sin pobio sa nekim trebalo je da se i prije odvojimo od nje.
Dokle gođ se nečija đeca provode o trošku države, uz to o istom trošku i tuku po kafanama, a ostala đeca imaju za pola paštete dnevno, to ne podržavam.
Što se tiče našeg bratskog spajanja i razdvajanja, slavio sam razdvajanje. Daleko vam lepa kuća. Ovo je naša pogan, a ti sudi o sopstvenoj. Mene tvoja ne interesuje. Ni slutiti ne možeš koliko ste mi daleko.
Ja ne znam kolio smo konkretno Vama mi daleko ali znam koliko ste Vi daleko meni . Otprilike do Anadolije odakle su Vaši .
@ Forever Young
U pravu ste , nisam komentarisao da li se dečko zabavlja za svoje ili državne pare . Potpuno ste u pravu u tom dijelu .
"nosio gajbice" a tek posle kad se nafatirao igrao se malo opasnog momka......
Eh mala je ovo zemlja koliko neprijatelja ima.......
"nosio gajbice" a tek posle kad se nafatirao igrao se malo opasnog momka......
Eh mala je ovo zemlja koliko neprijatelja ima.......
U svakom slučaju kriva su obezbeđenja jer nisu izgladila stvar, a što se malog tiče ponaša se kao Titin Žarko, s tim što je Žarko bio heroj Sovjetskog Saveza, a Tito ga nije zarezivao ni zašta, kao ni ovaj njega.
Bahatost je osnova ponašanja svih novokoponovanih vlastodržaca, a o nevaspitanoj deci i da ne pričam.
Mi matorci smo se svi manje više plašili Predsednika Kućnog Saveta, ali ne što je loš čovek, nego da nas ne kaže ocu. Plašili smo se u istom pravcu i nastavnika fizičkog ili OTO-a. Svi su oni manje više bili Tom Berindžer iliti školski policajac.
Tamo, u takvu Srbiju, voze nas ovaj Miško i napredni mu tata...
-Kako sme Milov sin da ide do četiri ujutru kad mu otac ulazi u NATO.
-Kako sme da ne poštuje pravila igre,kad je Milo na njih zbog toga prista.
Sin mu odgovara;
- Hoću ćaća.Moram da potrošim ono što si zdipio pre no što te NATO bombardovao.Oni tebe učili pameti,ja rastao u strahu od tvog lopovluka.Sad kad si na nji pristo,smeniće te kad saznaju da si to učinio da bi maznutu lovu od naroda sakrio.Treba mi mnogo noći da to prolumpujem i da te od bede spasim.Za tebe to, i danju i noću, radim ćaća, makar ostao bez škole i diplome.Ko, kad si Milov sin, šiša školu.Diplome se , valjda učiš od suseda,kupuju na tone.
-Dobro al što ubi golmana?Šta on u tom tvom mangupskom poslu pomaže?
-E moj ćaća.Kako ne shvataš.Junaku se, kod nas, sve prašta.Ja bijem golmana,ti Putina.Đe ću nego u ono - kruška pod krušku.Sin na oca.Otac na Putina,ja na Milutina.Junaka slušaju i služe jer je iznad lopuže.
-Bravo ćalov sine i, kad kreneš da piješ,obriši sline
Bilo bi dobro da procitas ponesto od Njegosa, slicnim jezikom je pricao kao sto je montenegrinski, razumeces sigurno. Posle toga ti nece biti na umu razne budalastine i Anadolije...
inace, ako ti nije dobro u Beogradu, iseli se odatle. Znam dosta Montenegrina koji se u Beogradu nazivaju Crnogorcima, pljuju po Srbiji, a nikako nece iz Beograda. Ja, naprotiv, imam gde biti u glavnom gradu Srbije, ali me niko ne moze naterati da zivim u tom uzasnom gradu, gde zive najgori, ljudski uobliceni, anti-Srbi.
Beli Orao
Tu su "kobre",for eni kejs.Stojke da se suprostavio,vjerovatno bi mu to bio i kraj karijere,jer bi ga potpuno slomili.Tek sad vidim,da su te priče o tolikom favorizovanju Zvezde od Vučića,Čovića,Vesića,..i ostale bratije istina.Nikad to nije bilo ovako izraženo,kao ove godine,pogotovo u dva glavna sporta.U svakom slučaju,možda i dokaz u kakvoj državi se živi.Od Vučića bi bilo moralno da podnese ostavku,a sin ako je izazvao incident,na sud brate.
Što se kupa u `ladnu Moravu kad ne zna da pliva.