петак, 01. новембар 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Иво Јосиповић: Хрватска неће престати да слави „Олују“, јер је њоме осигурала слободу

Kоментари (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 08 март 2014 18:46
Слава им
Пошто је већина Хрвата престала да слави славу,не можемо вам рећи:срећна вам слава!
Али кад сте већ тврдо решили да славите што за славље није,нека буде:
Нек вам је слава!
Препоруке:
52
7
2 субота, 08 март 2014 18:58
Žalosna sova
Tako nam i treba. Tadićev "dragi Ivo" slavi "Oluju",a Tadić mu na Kalemegdanskoj terasi pevao "Vela luka" i ostale hrvatske pesme koje zna još od konkursa za svetioničara na Korčuli. Posle ulete na Tadićevo mesto, sav zajapuren četnički vojvoda Tomislav sa granice Karlobag - Karlovac - Virovitica, ali kaže da nikada nismo imali tako dobre odnose sa Hrvatskom nego baš sada sa njim. Posle su nam krivi Hrvati, Šiptari, Muslimani i Madžari što smo mi birali baš takve perjanice. Evo prilike 16 marta da se pokažemo ko, smo šta smo, i šta mi hoćemo da bude Srbija. Ili ćemo glasati za SNS ili za one čiji su beli hlebac jeli Vučić i Nikolić decenijama kada je bilo "ja sam se varao. U svakom slučaju, Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud Srbije, pre svega.
Препоруке:
73
7
3 субота, 08 март 2014 19:08
Анонимус
Also sprach Ku Klux Klan. У земљи која је отета од индијанаца и коју су изградили црнци. Сада им је председник црнац.
Препоруке:
41
4
4 субота, 08 март 2014 19:12
Velja
Kome je genocid slava, bestraga mu glava.
Препоруке:
79
5
5 субота, 08 март 2014 19:15
Бошко
И уместо да је ова индивидуа непожељна у Србији она држи предавања по скупштини Србије а да ниједна политичка партија у Србији није протествовала што се у исто време прогањају и протерују Срби из Хрватске. Све политичке партије у Србији су зреле за запрашивањем са прашком да се униште ко бубашвабе.
Препоруке:
57
6
6 субота, 08 март 2014 19:20
srpskim genocidlijama ovde
i sad će srpske genocidlije da odrede ko šta treba da slavi?! ja na primer, svake godine slavim 24. mart i 12. jun, ha, ha, ha
Препоруке:
9
61
7 субота, 08 март 2014 19:28
Љуба
Шта ће Хрвати да славе то њима на образ. Него шта је у нашем дворишту? Овде се слави бриселски споразум! Ајд да саберемо колико (заједно) процената ће на наредним изборима да освоје "поевропске партије". Па да, сами са собом, видимо где смо.
Препоруке:
55
3
8 субота, 08 март 2014 19:29
teror velikih brojeva
znate lepotanovići, ništa na ovom svetu stalno nije, možda za koju godinu za genocid i neće biti potreban "teror velikih brojeva" nego jasna namera da se uništi Druge samo zato jer su Drugi(a to u vašem slučaju NIJE teško dokazati!)... a onda će biti skroz jasno ko ste vi!
Препоруке:
14
6
9 субота, 08 март 2014 19:31
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
тко и треба горе поменутим, који свој "вирус" преносе на народ.

Ако, тако вам треба бандо превараната и лажова- кад нећете са Русијом ! то је тек почетак.

Имате у данашњим или јучерашњим Новостима каквав је режим завео Коста Војиновић (ваљда) у ослобођеном Прокпљу. Све које су се "љубакале" са оупаторском војском - су вешане !

то су била нека друга времена.
Препоруке:
22
4
10 субота, 08 март 2014 19:42
mrks
On je dokaz da muzicka umetnost ne mora da oplemenjuje (ne)ljude.
Препоруке:
29
5
11 субота, 08 март 2014 19:53
Косово и Метохија су Србија
Ништа друго се не може очекивати од нације чији је отац Анте Старчевић, који је нас, Србе, називао ,,пасјим накотом зрелим за секиру''. Најбољу дефиницију Хрвата и хрватства чини ми се да је дао Шешељ речима: ,,Смисао постојања хрватског народа је мржња према Србима и оног тренутка када нестану Срби, нестаће и Хрвати.'' Чини ми се да цитат иде тако некако. Једино нисам баш најсигурнији да ли је то проф. др. Војислав Шешељ рекао.
Препоруке:
26
6
12 субота, 08 март 2014 19:57
Miki
Secam se jedne posete Josipovica Beogradu,kada su on i Tadic zajedno setali Knez Mihajlovom,u pratnji poznatih licnosti.Nakon toga,simbolicno su jedan drugom poklonili knjige.Tadicev poklon bila je knjiga "Leksikon YU mitologije" (nisam siguran oko tacnog naslova,ali da je rec o jugo-nostalgiji,jeste),a Josipovic njemu knjigu o Vukovaru.
Zasto bismo se cudili,sto Josipovic daje ovakvu izjavu?Pa on stiti interese svoje zemlje,za razliku od Klunija i Tome diplome!
Препоруке:
46
3
13 субота, 08 март 2014 20:02
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
а тек ако Русија укине економске повластце за Србију, тек е онда да види ова социопатско-титоистичка-издајничко-преварантско-слугерањска олош !

хвале се инвестицијама, а већина њих је управо из горњих разлога !

изданичко-титоистички олош из 1948!

http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=48m00s
Препоруке:
18
3
14 субота, 08 март 2014 20:03
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
а тек ако Русија укине економске повластце за Србију, тек е онда да види ова социопатско-титоистичка-издајничко-преварантско-слугерањска олош !

хвале се инвестицијама, а већина њих је управо из горњих разлога !

изданичко-титоистички олош из 1948!

Vlado Dapčević u emisiji Klub 91 na TVSA

http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=48m00s
Препоруке:
9
4
15 субота, 08 март 2014 20:07
Danilo
Gojko Susak,ministar odbrane Rvacke kaze americkom podsekretaru Karlu Edvardu Vunou i njegovim pratiocima,novembra 1994 god:

"Gospodo,istjerajte nam Srbe iz Rvacke,mi nemamo pitanja oko vasih uslova".
I tako je i bilo.

Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.
Srpsko tesko naoruzanje je bilo zakljucano u magacinima snaga UN pod cijom su zastitom bilo i mnogo je tu i ostalo.
Zato je Amerikanac Meron u Hagu oslobodio rvacke generale i Rvacku od odgovornosti sa nevjerovatnom presudom,zlocini nad civilima su se dogodili,to je nesporno,ali rvacki generali i vojnici za to nisu krivi.
Drugim rjecima,Srbe je dozvoljeno ubijati.

I zato neka Josipovic zahvali SAD i ek. sankcijama prema Srbiji,inace ustase same ne bi nikada zauzeli Srpsku Krajinu.
A,kako je poslo,sa Rusima cemo mi to sve vratiti,kao i 1945 god.
Препоруке:
41
5
16 субота, 08 март 2014 20:16
Митар
За мене је Иво Јосиповић, "Јуре Францетић, са краватом и фраком".
Он може бити доктор и правних и музичких наука, али али је сличан Францетићу.
Препоруке:
36
6
17 субота, 08 март 2014 20:22
perkins
boli nas patika za vase slavljenje i neslavljenje,
koji ste vi faktor da se bi se SRBI brinuli?, dzaba se bijete u nejake grudi,udarilo vam u glavu uvlacenje lepog bore i smotanoga tome pa racunate sad smo i mi netko i nesto,more bre nece ni ova nadnapredna druzina biti dugo na vlasti,a kada SRBI dodu na vlast druga pesma ce se pevati,28 feb.na Krimu pukao je kolan Eusa kobile,krenuo je sa Krima talas slobode,kada u SRBIJU stigne cunami ce se zvati!
Препоруке:
24
5
18 субота, 08 март 2014 20:23
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
субота, 08 март 2014 20:07
Danilo

Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.


јесте, али бадава таква "утеха". Зашто то није био случај у Републици Српској ?! Зато јр су имали једног ПРОФ.ДР. НИКОЛУ КОЉЕВИЋА који је прозрео велеиздајника Слобу, и престрашио сатанисте блефом о сарадњи војске РС и Русије !

Тај велездајник Слоба и онај из "српске елите" Д.Ћ. су показали своје титоистичко лице након Зворничке Скупштине (која задаје тжак ударац титоистичким авнојским границама - које су донете чисто диктаторски-тоталитарно - у ужем кругу руководства "КПЈ") итд...

http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=32m42s
Препоруке:
16
7
19 субота, 08 март 2014 20:25
Самуило простачина
Све знамо .Сви сте исти.Ако је домовински рат истераивање народа са својих огњишта ваша је историја заиста јуначка.Имате се чиме дичити и поносити.Начините, када сте домовински јуначка држава, референдум о ћирилици па да заковемо важу домовинмску јединствену мржњу овом данашњем свету, који дели правду ода кривде, на чело и да зна кога подржава и коме је Олују омогућио.Олуја не би била могућа да није било страних савета, подршке и војне и саветодавне помоћи Довољан је био капетан Драган да те ваше домовиске бојовнике на старце и нејач спречи.Дајте тај референдум ако смете да се зна шта вас чини народом и колико ви без мржње ништа нити умете нити можете.Патолошки лажови који измисле бој па у њега поверују као да се стварно догодио,поред вас су само још Шипртари на Косову.Два болесна народа који су највећи пријатељи и савезници на Балкану.С вама се не може као лажовима изаћи на крај ни пред богом а са Шиптарима нем споразума ни пред богом и ђаволом заједно.Од вас треба бежати дале
Препоруке:
25
6
20 субота, 08 март 2014 20:27
Зоран Ђорђевић
"Ми смо сада једно зрело, демократско друштво, које цени своју историју и свој Домовински, праведни одбрамбени рат."
Најважнији посао који Србија треба да уради је да се ослободи хипотеке кривца за ратове деведесетих. Да се пред највишим међународним телом постави питање кривице за рат и да се одреди његов карактер. Ово суђење је одлична прилика за то, и ако је сад не искористимо не знам кад ћемо. Надам се да је наш тим спреман. Штета што у њему не може да учествује Војислав Шешељ. Или макар Стефан Каргановић.
Препоруке:
17
5
21 субота, 08 март 2014 20:30
Slavomir Srpski, od Oluje do svetskih vrednosti
U redu, na ovaj potez gde Hrvatska slavi izazvani egzodus (a postoje snimci govora Tudjmana na Brionima koji to apsolutno dokazuju) i najvece etnicko ciscenje u poslednjem veku u Evropi slavice i Brisel ome Ivina Hrvatska sada pripada kao konjusar drugoig reda.

Izgleda da je to deo poznatih Jevropskih vrednosti toliko na srcu Briselu, Kacinu, francuskim sobaricama danas na vrhu vlasti u toj EU-drzavi, Kusnerovskim klinikama gde na racun ne_Europejaca spasavaju vrednosne evropejce i omsije tek oduzetim organima Srba, francuskom Leviju koji podrzava narodne secesije (osim na Krimu i Ukrajini), Engleskim peder-pudlicama na USA konopcu, raznoraznim Gvidoima i saudoarapskim kraljevima, dakl deo evropskih i svetskih vrednosti.

U koje izgleda svom silom bi bivsi fudbalski huligan a danas najpametniji pravnik Srbije i sluzitelj Srbije Vucic, da nas ugura sto pre i to i silom ako zatreba. Jer mi smo stoka oja ne slusa sve dok je ne opale volovskom zilom, i to onom debelom.
Препоруке:
13
3
22 субота, 08 март 2014 20:45
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
треба прочитати двотомно дело проф.др. - шкспиролога Николе Кољевића ! колико је тај човек већ тада познавао и унапред предвиђао потезе Сотоне - па то је невероватно !

Први ТОМ 459 страница
Други ТОМ 744 страница

и још нема споменик у Републици Српско ( нпр. у Бања Луци, у центру града). Срамота !

па каже:

Пале, уторак, 18.мај 1993. године


Али ствари су се код куће компликовале. Одмах после зворничке Скупштине ступила је на снагу депеша МУП-а Србије да се лидерима из Републике Српске забрањује улазак у Југославију.
....
Препоруке:
11
8
23 субота, 08 март 2014 20:47
социопатска издајничко-слугерањска политикантска олош
...
Исто вече Биљана Плавшић је заустављена за граници. Био је то, срећом, скандал у Београду. Али, сигнали раздвајања све су јаснији. На београдској државној телавизији више нема извештаја, изузев ратних, о догађајима у Републици Српској. Улазимо у једну очигледно опасну фазу раскола са Србијом до којег не би смело нипошто да дође. Ја се ипак надам да ће ово бити само формално раздвајање које би могло да помогне и Србији и нама. Србији тако што ће моћи лакше да се бори за дизање санкција, нама тако што ћемо моћи лакше да се боримо за своју независност која не значи нужно и озлоглашену „Велику Србију".


Стр. 203
Препоруке:
7
8
24 субота, 08 март 2014 20:50
Nikolic
Konstanta bilo koje hrvatske politike prema Srbima u zadnjih 150 godina je bila : ili se pokloni, ili se ukloni. To se nikada nece promijeniti dok bude svijeta i vijeka. Najvise sto Srbija moze da dobije u ovom sudskom sporu je presuda 0:0, to jeste da genocida nije bilo uopste. Ako se daj Boze tako izvucemo, nakon toga na Hrvatsku treba zaboraviti i tretirati je kao svaku drugu granicnu zemlju. Bilo kakve asocijacije na YU proslost sa Hrvatima bila bi nova srpska nacionalna ludost. Hrvati Srbe iskonski ne podnose, ne vole i ne postuju. Nije cirilica kao pismo problem u Hrvatskoj. Problem je "vlasnik pisma". Neka se pokusa pisati na ruskom, problema skoro da nece ni biti.
Препоруке:
17
4
25 субота, 08 март 2014 21:47
!!!
Шта да се каже, злочинци славе злоцин, дабогда им присело.
Препоруке:
15
5
26 субота, 08 март 2014 21:52
Gile
Jadnici .......
Препоруке:
10
4
27 субота, 08 март 2014 21:52
Турас
Што рвати имају државу оволику и овакву крива је Србија .Без обзира што запад подржава геноцидну рватску ,Србија не сме да акцептира и одобрава .То је горе од ових лажи које је рекао Иво .Склони смо да набрајамо резултате које критикујемо а занемарујемо себе као значајан узрок тих резултата који Србију доведоше овде где јесте. Дакле ,пријатељи ко је тај међу нама који нас доведе до београдског пашалука .Ако нисте знали онда нема шта да тражите на НСПМ .Кривца гледате сваки дан на његовој РТС телевизији где вам као моронима обећава куле и градове .Срећни вам избори !
Препоруке:
10
7
28 субота, 08 март 2014 22:03
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ srpskim genocidlijama ovde

Tungjatjeta shoku Albanopolis. A jeni budalla, apo vetëm dashuri një minuset?

Ako nista drugo, bar da rasictimo sa jednom stranom recju u srpskom jeziku.
Препоруке:
12
4
29 субота, 08 март 2014 22:07
Deda Djole
Ivo Josipovic je gospodin. Svaka mu je na mestu.
Hrvatska ima srece da ima takvog predsednika
Препоруке:
5
20
30 субота, 08 март 2014 22:12
@srpskim genocidlijama
E ako je to sve što imaš da slaviš bedan je tvoj život, aljbanopolise.Nastavi da komentarišeš jer uvek oraspoložiš ljude kad im je loše, pročitaju tvoje komentare i vide da ima nekog kome je sigurno gore nego njima.Tung!
Препоруке:
12
4
31 субота, 08 март 2014 22:19
Pa nečemo valjda
Srbe pitati što smijemo slaviti !?
Srbi smiju slaviti poraze, što mi ne bi smjeli pobjede ?
...pogotovo ovako slatke.
Препоруке:
6
21
32 субота, 08 март 2014 22:52
Marija
Da citiram odličan komentar što sam pročitala juče:''Koliko se ovi jadni hrvati trude da privuku našu pažnju gori su od Stanije i Karleuše zajedno :D''
Препоруке:
17
6
33 субота, 08 март 2014 23:04
Albanopolis
opa bato, jel vidite kako vas rasturam, a?! a ko bi vas ovde naterao da pišete na albanskom,a ?! istina, pomalo indijanskom, ali ni srpski vam nije baš nešto, ha, ha, ha...

@ totalni paranoik

nemoj da se praviš mnogo pametan! da ti paranoja ne bi prešla iz blažeg u teži oblik, ha, ha, ha, ha
Препоруке:
4
15
34 субота, 08 март 2014 23:19
srpskim genocidlijama ovde @ @ srpskim genocidlijama
ne, lepi moj, bedan je život onoga kome je bolje tek kad vidi da je nekom gore od njega! to su niske duše! gledajte mene: meni je odlično i bez vas! bio bih srećan i da nikad nisam čuo za vas! ja se ovde smejem samo zato da bi podelio moju sreću zbog Slobode s vama kao i, uostalom, s bilo kim na svetu! ha, ha, ha, ha... tung!
Препоруке:
5
12
35 субота, 08 март 2014 23:21
Радгост
Најпре Словенци победили српску војску,затим наставили да ју побеђују и остали Илири, редом Хрвати,Бошњаци па и Шиптари.Хвале се,без ичије помоћи државе направили.
И наравно да је НАТО-19 држава и претходни победници-у завршници десетогодишњег ратног похода на Србе лако "изборио" реми против српске војске.
Препоруке:
7
4
36 субота, 08 март 2014 23:46
Београђани
Хрвати славе - и треба славе - своја постигнућа и 'постигнућа'.

Ми не треба да се ѕбо тога ни најмање љутимо, напротив.

Ми треба да предузимамо адекватне мере.
Препоруке:
11
3
37 недеља, 09 март 2014 00:02
Обсервантес
Они и не знају шта славе и због чега славе. Та свесност им недостаје. Молио бих да им се неоспорава право да стално славе. Тиме себи укидају последњу шансу да се поново приближе Србима и историјски „шверцују уз Србе“ као паразитски добитници (на фашистичком комплименту изграђени), а Србима то слављење значи да се брозовски поново неуспавају. А онда, време ће учинити своје и неминовно. „Братство-јединство“ је била њихова последња шанса. Дакле, шором шајке а Дунавом ћезе(успут, поздрав за коментатора с овим псеудонимом).
Препоруке:
10
3
38 недеља, 09 март 2014 01:13
Ујка Паја
Очистити једну територију (ма колика она била) од људи (деце, жена, стараца) па чак и животиња па још то славити као ''велику победу'' довољно говори о ''победницима''.Ако су и Срби чинили овакве злочине (а сигурно да јесу) Србија сигурно то никада неће славити.Србија слави победе против окупаторских, далеко надмоћнијих војски (Турска, Аустро-Угарска,Немачка) и по томе се ми, Богу хвала, разликујемо.А о овим ''јунацима'' који се боре са српским црквама и гробовима не треба трошити речи. Очекујем да ће у Хрватској врло брзо бити уведен ''Дан ломљења ћириличних табли'' као обележавање најновије победе храбрих бранитеља, док би на Косову могао бити уведен ''Дан ломљења српских надгробних споменика'' као сећање на храбре припаднике ''Косовског болесног корпуса''.Сачувај нас Боже куге, шиптара и хрвата - допуњена верзија старе немачке пословице.
Препоруке:
17
5
39 недеља, 09 март 2014 02:02
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Albanopolis
opa bato, jel vidite kako vas rasturam, a?! a ko bi vas ovde naterao da pišete na albanskom,a ?! istina, pomalo indijanskom, ali ni srpski vam nije baš nešto, ha, ha, ha...


Ja sam siptarski naucio, odnosno priucio, davnih dana i mogu da ti kazem da od Kosova, pa peko Beograda, Novog Sada, Cikaga i Njujorka siptari izuzetno cene kada im se obratis, pa makar na "indijanskom" siptarskom. Madju tim "inidjancima" ti ne bi preziveo vise od 60 minuta, a sta nema veze ni sa jezikom, ni sa nacionalnoscu, pogotovo u tvom slucaju.
Препоруке:
8
1
40 недеља, 09 март 2014 07:48
Gradjanin Srbije
A od koga ste to stekli slobodu? Od Srba? Od Jugoslavije? Zahvaljujuci Srbima I Jugoslaviji dobili ste svoju "lijepu". Slavite "oluju" kao nacionalni praznik, a tom akcijom ste se oslobodili Srba kao hrvatskih drzavljana. Stvarno herojsko delo. Smetala vam je Jugoslavija u kojoj ste imali dominantnu ulogu.Slavite vi kralja Aleksandra I postavite mu spomenik u sred Zagreba, jer da ne bese njega ne znam sta bi se danas zvalo Hrvatskom I da li bi je uopste bilo. I,naravno,drugu Titu I njegovom "bratstvu I jedinstvu". Jos kazete da je "lijepa" demokratska drzava, a ustastvo I srbofobija buja li buja.Svaka vam cast.Kame I maljevi, g.Josipovicu, simboli su hrvatskog puta u nezavisnost.Tu cinjenicu niko nikada nece moci da izbrise.
Препоруке:
4
2
41 недеља, 09 март 2014 08:38
alkar@samuilo prostačina
sta ste vi očekivali od nas-da vas volimo-pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice.sve ste napravili da posrbite hrvatske krajeve i da dominirate-od "oslobađanja"hrvatske 1918,priko kraljevina shs,jugoslavije,sfrj-posrbili ste srpskim vojnim kadrom i izbjeglicama od vojvodine do alpa.sad se pozivate na "vekovna srpska ognjista".DOSTA JE NAMA VASE DOMINACIJE,svojatanja i nas i jezika i teritorija.sramotni jasenovac je crna točka naseg naroda i nema opravdanja ali od balkanskih ratova do vukovara,srebrenice vi ste pokazali da ne zaostajete niti malo.ne mrzimo mi srbe nego četnike velikosvetosavske
Препоруке:
3
5
42 недеља, 09 март 2014 08:47
alkar@samuilo prostačina
oluja je bila legitimna i časna po namjeri i vokaciji-sta ste mislili da ćemo vam dat trećinu hrvatske na izvolte!na you tube imate dokumentarne emisije vasih televizija u kojima krajišnici sami priznaju da su civile poslali danima prije oluje u zbjeg,naredbom VlASTI RSK,prvo su utekli bogati i pripadnici i obitelji političko-vjerskog-političkog miljea u lukasuznim kolima,pa onda sverceri i pripadnici kriminalnog podzemlja,pa tek onda sirotinja na traktorima.I NE KUKAJTE nad sudbinom civila-SVI SU ONI UČESTVOVALI U STVARANJU RSK,davali sinove u vojsku,glasovali za otcjepljenje rsk od hrvatske,pekli kolače vojsci i čuvali straze,pljeskali na vojnim paradama u slunju...NIKAD SE NISU PITALI STA JE SA 150 000 PROTJERANIH HRVATA I SA 1561 UBIJENIM NA PODRUČJU RSK.NISU SE NI UPITALI ko im popali kuće i uze stanove i imanja..a vojska vam je bila naoruzana do zuba,ja san učesnika cilog rata pa i oluje i dobro znan o čemu govorin.ali zečje srce u vas kad je protivnik podjednak ili jači.
Препоруке:
5
7
43 недеља, 09 март 2014 08:48
Poznajemo mi te u...... oči
Jama

Krv je moje svjetlo i moja tama. Blaženu noć su meni iskopali Sa sretnim vidom iz očinjih jama; Od kaplja dana bijesni oganj pali Krvavu zjenu u mozgu,koranu. Moje su oči zgasle na mome dlanu.
Препоруке:
5
2
44 недеља, 09 март 2014 10:29
djoka
Nema ociglednijeg egzodusa jedne priznate ustasko-fasisticke zemlje koja je taj zlocin izvrsila nad srbima. Ali za tzv.EU to se zove "demokratija" a ne cist fasizam.Zato su tu ustasko-fasisticku tvorevinu priznali prvo nemacka,jer i hitler je zeleo upravo bas takvu tvorevinu i to im je ostavio u amanet.EU se nazalost pridruzila fasizmu priznajuci ovu tvorevinu kao samostalnu drzavu.Nema to veze sto je ta tvorevina ociscena od srba,ali i od svih ostalih nac.manjina. Za amere nije cudno nista,oni su odavno poznati fasisti,napadaju gde god stignu.Sada su se zaustavili na Ukrajinu,dace bog da ce i ovde Rusija pobediti i odvratiti fasiste od njihovog nauma,kao sto su bili odvraceni od napada na Siriju.Ima li negde u svetu da ubice slave sto su ubili jedan deo neduzne civile,a ostalo proterano sa svojih vekovnih ognjista.Ima,u priznatu ustasko-fasisticku tvorevinu,a sada i clanicu EU,zvana hrvatska.
Препоруке:
5
3
45 недеља, 09 март 2014 10:53
Tonči
Da nije bilo Bljeska i Oluje sad bi diljem HR slavili se dani kad su vršeni pokolji nad Hrvatima.
Imamo primjer iz Bosne gdje Srbi slave dane kad su prognali Hrvate i Bošnjake.
Čak su u entitetske institucije uveli neke religijske slave što u državi gdje su tri konstitutivna naroda nema nikakvog smisla.
Препоруке:
5
5
46 недеља, 09 март 2014 11:13
Alija Sirotanović
Gospon Josipović, nije vaša demokracija zrela. Dapače, ona je od samoga starta trula. Kak je crnogorski, oh ispričavam se, crveno-hrvatski znanstvenik Valtazar Bogišić rekel: "Kaj se grbo rodi, vrijeme ne ispravi"
Препоруке:
2
4
47 недеља, 09 март 2014 13:58
@alkar-znas ko je
bevandu ne cilo!

alkar@samuilo prostačina
sta ste vi očekivali od nas-da vas volimo-pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice.

ajde lovti rake znas koje,koji VAS teritorij-u tim vremenima vi NE POSTOJITE kao drzavni subjekt,to je austrijski teritorij,KOGA STE vi uhljebili kada NE POSTOJITE mislis na austriju?ali vi NISTE austrija!vi ste samo pokrajina u austrijskom carstvu-GEOGRAFSKI pojam,pa sto vi niste cuvali ''vasu''tj austrijsku granicu prid turcima?
ajde ...... i leći!
Препоруке:
2
3
48 недеља, 09 март 2014 14:25
ona cije su vlastito ime ukrali
O Josipovicu (jer u istoriji nije bilo da se slavi genocid), a ni o kometatorima koji ga podrzavaju necu ni rec, s prezirom.

Ali, moram podsetiti komentatora @Aliju Sirotanovića, da je prepravljanje, pa makar iz i sale reci velikog srpskog pravnika i pravnog istoricara Valtazara Bogisica, nedopustivo. Dubrovcanin/Cavtatcanin Bogisic je besprekorno govorio svoj srpski jezik, a u prostorima Dubrovnika i Dalmacije do 1920. godine niko nije cuo KAJ, niti bi znao sta to znaci.

Citat, na koji verovatno referirate, glasi: Sto se grbo rodi, vrijeme ne ispravi. I, u pravu ste. Na otetoj zemlji natopljenoj krvlju poklanih pravednika da bi se zemlja otela - ne moze se napraviti drzava. To oni najbolje znaju, zato i dolaze na srpske sajtove, proganjaju ih moci miliona nesahranjenih koje su pobili.
Препоруке:
6
3
49 недеља, 09 март 2014 15:32
Поштовалац НСПМ
И са овим и оваквим сотонама које су на српској крви изградили лијепу њину да имамо пријатељске односе. Илузија је мелем за наивне а Српске жртве траже правду. Са њима нема мира не окретати им леђа ни под разно. Живела Србија.
Препоруке:
3
3
50 недеља, 09 март 2014 16:37
@alkar
pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice


A između Krke i Dragovića je tada bilo katoličkih manastira koliko?
A koliko je bilo Hrvata kada je ovih stotinak stiglo? I po kom to popisu znate?
I koji ste to vi koji ste nam davali hljeba i oružja? Davali su Mleci, posle Austrijanci. Koji ste vi?
Препоруке:
4
1
51 недеља, 09 март 2014 17:04
Петер РВ
Да, за њих етничко чишћење од преко двјеста хиљада Срба (неку хиљаду од њих побијених!) представља 'славно ослобођење'. Ако не вјерујете, питајте само Вашингтон и онога израелског Мерона ( који држи Шешеља у затвору већ једанајест година, 'осумњиченог за говор мржње'.)
Препоруке:
1
3
52 недеља, 09 март 2014 18:58
alkar
hrvatska je za vrime austorugarske imala svoju drzavnost-pogledajte zASTAVU AAUSTROUGARSKE,HEVATSKI GRB JE U SRID NJ..U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA. sad mi recite ,ako vazi to sta vi kazete da nas nije bilo ,KAZITE MI KOJI JE STATUS SRBIJE U TO VRIME-DEBELO STE POD TURCIMA BEZ IKAKVA ZNAKA DRZAVNOSTI,bili ste roblje čak ste i plaćali danak u krvi,samo ste imaloi pravpo na vjeru..to je trajalo sve do sretenjskog ustava,otprilike,govorin aproksimativno....JESTE LI VI TADA BILI DRZAVA?ja znan da niste,ali znan sta ćete reć-opet ćete pljuvat po meni i povijesnoj istini i samozavaravat se o junačkijem narodu i slavnoj povijsti,pljujući i minimalizirajući sve oko sebe.ali na vasu stetu...OLUJA ĆE SE SLAVIT ,A TO STA VAMA SMETA DZIM SE ONE STARE -PORAZENI IMA PRAVO DA SE LJUTI!
Препоруке:
3
3
53 недеља, 09 март 2014 19:14
Ivan Aleksić
@Alkar

hrvatska je za vrime austorugarske imala svoju drzavnost-pogledajte zASTAVU AAUSTROUGARSKE,HEVATSKI GRB JE U SRID NJ..U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA.


A šta je ovo šjor:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Coat_of_arms_of_the_Kingdom_of_Yugoslavia.svg/400px-Coat_of_arms_of_the_Kingdom_of_Yugoslavia.svg.png
Препоруке:
2
3
54 понедељак, 10 март 2014 00:10
Mirko
Tragična je sudbina srpska. Ne zato jer su u problemima jer svi smo u problemima. Nego zato jer ne znaju da se suoče sa istinom i da bobu kažu bob.

Uporno se falsificira istina za što treba ogroman napor. Pa tako naprimjer i pored brojnih dokaza, dokumenata i video priloga oni tvrde da je u Oluji napravljen planski genocid a ne da je narod sam izbjegao jer su znali šta su napravili a ostavljeni od Slobe.

Konstantno fabriciranje lažnih istina dovodi Srbiju do pogrešnih zaključaka novih pogrešnih poteza koji ih zakopavaju sve dublje.

i dalje traže 'sveto' pravo na teritorije i ne vide da su svi okolni narodi stasali i odlučni da obrane slobodu. Hrvati, muslimani, Albanci, čak djelimično i Crnogorci. I ne vide Srbi da ovi narodi ne trebaju Nato ni Njemačku već da će sami braniti svoju slobodu.

Ne vide oni ništa i zato tonu sve dublje. I sve su frustriraniji. A meni je to žao jer bi volio da smi surađujemo, ali na ravnopravnoj osnovi. Srbija se mora odreći imperijalizma
Препоруке:
3
0
55 понедељак, 10 март 2014 00:48
@alkar znas ko je
marcano sunce je opasno i nije preporucljivo izlaziti bez klobuka,cesto je klobuk mal[ljudi imaju velike glave]kupnjom sombrera se taj problem resava,velis''U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA''prikinja sam se od smija,a uz to nemate ni sudstvo,ni skolstvo,a sluzbeni jezik je nemacki[uvek ti nemci]krace receno;NEMATE ni upravnu ni izvrsnu vlast-imate zato IKEBANU,to ti dode-iman milione na banci,ali nisu na mom racunu,nema veze,bitno je da su na MOJOJ banci,a ko je vlasnik banke to je sporedna stvar,osim koca i konopca mi od turaka nemamo nista drugo,ali imamo hajduke,SRBSKE komite,VERU pradedovsku sto ce nas skinuti sa koca,konopca i turskoga zuluma,nismo mi te srece da nam netko donese slobodu,mozda da ugari i svabe nisu sa vama 800 godina tesku borbu vodili stigli bi i nas osloboditi,najzad 1914 dace sve od sebe skupa sa vama da nas oslobode od nas samih!
Препоруке:
0
2
56 понедељак, 10 март 2014 01:35
Alija Sirotanović
@ Ona čije su vlastito ime ukrali,

bilo je izrečeno u sprdnji i sa ogromnom dozom ironije. Da sam napisao onako kako je Bogišić rekao u originalu, "štovana gospoda Europljani" bi titlovali na "kaj".

Pozdrav i molim nemojte da zamerite.
Препоруке:
1
1
57 понедељак, 10 март 2014 10:37
alkar@znas ko je
nemojte se samozavaravat..ja cijenin srpsku teznju za slobodon i povijest je pokazala da sus e hrabro borili za nju..niko to ne spori da sad taksativno ne nabrajan sve vase pokusaje i biotke protiv turaka...to nikome nije problem,čak dapače,cijene to svi oko vas kao i vi vaš problem je srpski imperijalizam i dvoličnost u čitanju povijesti i tumačenju politike.npr...kad ste porazeni od austrougara i utekli do krfa u kakavon ste stanju bili-NEPOPRAVLJIVOM I OČAJNOM..kao vojska razbijeni a kao drzava okupirani..sad ćete vi meni reć da ste se sami oslobodili-dijelom točno jer ste stali na pobjedničku stranu,pravu stranu,kapa do poda ali...francuzi su vas spasili i primili pod svoje(nakon ruskog ultimatuma francuzima da će s nijmcima potpisat separatni mir,čime bi nijemci oslobodili ogromne snage i preusmjerili bi ih u srbiju pa bi se vi oslobodili na sveti nikad)i skupa s njima,naravno kad je austrougarska krepala,slavodobitno podrepaški ušetali u hrvatsku i bosnu "slavno je oslobodivši"
Препоруке:
1
0
58 понедељак, 10 март 2014 10:44
alkar@znate ko je
vi još niste u mogućnosti da svatite da ste vi za nas mala dica sta se tiče politike i vojevanja.kad god smo bili u povijesti jaki imali smo svoju drzavu,a kad smo bili slabi prikrpili smo se jačemu od vas pa nan niste i pored vasih zelja mogli nista(npr savez sa austrougarskom)...ka dje krepala ta drzava sramnim i nepravednim londonskim ugovorom ste nas tili podilit sa talijanima do i od cetine...ali tada ste nasili na nasu lukavu politiku-ZNAJUĆI KOLIKO STE ALAVI NA NASE TERITORIJE PONUDISMO VAM KONTRU U ODNOSU PRIJASNJE POLITIKE-PONUDISMO VAM SAVEZ UPRAVO SA VAMA ZNAJUĆI DA ĆETE ZAGUCAT KA STA I JESTE STVARANJEM KRALJEVINE SHS,KASNIJE KRALJEVINE JUGOSLAVIJE U KOJOJ SMO IMALI ČAK I BANOVINU HRVATSKU...NISTE SHVATILI KAO NI STA DANAS NE SHVAĆATE..OBRANILI STE NAS OD VAS SAMIH. sve do oluje ste bili jači i naoruzaniji,kontrolirali ste i vojsku i policiju i tajne sluzbe,diplomaciju-A KAD SMO SE IZJEDNAČILI U SVAMU POKAZALI SMO VAN KAKO MUSA DERE JARCA.zato ćemo zauvik slavit OLUJU.
Препоруке:
1
0
59 понедељак, 10 март 2014 11:43
ona cije su vlastito ime ukrali
@Alija Sirotanović

Hvala, i izvinite ako sam preterala, cudni dani - izgleda da mi se trpilo prilicno istrosilo. Prastajte.
Препоруке:
0
0
60 понедељак, 10 март 2014 16:34
Orion
@alkar znas ko je
marcano sunce je opasno i nije preporucljivo izlaziti bez klobuka,cesto je klobuk mal[ljudi imaju velike glave]kupnjom sombrera se taj problem resava,velis''U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA''prikinja sam se od smija,a uz to nemate ni sudstvo,ni skolstvo,a sluzbeni jezik je nemacki[uvek ti nemci]krace receno;NEMATE ni upravnu ni izvrsnu vlast-imate zato IKEBANU,to ti dode-iman milione na banci,ali nisu na mom racunu,nema veze,bitno je da su na MOJOJ banci,a ko je vlasnik banke to je sporedna stvar,osim koca i konopca mi od turaka nemamo nista drugo,ali imamo hajduke,SRBSKE komite,VERU pradedovsku sto ce nas skinuti sa koca,...

Komšija,

ako niste upoznati s istorijsko-pravnim i političkim, kao i društvenim činjenicama, zamolio bih Vas da se suzdržite od diskusije. Hvala.
Препоруке:
1
1
61 понедељак, 10 март 2014 19:42
@alkar
mi smo i pre imali prepisku o podloj,himbenoj,izopacenoj,hipokriticnoj politici koju ti zoves lukavom!ti ces je potvrditi sa''kad ste porazeni od austrougara''mi nikada nismo porazeni od austro-ugara nego od udružene nemacke 11- bugarske 1-austrougarsko 3 armije pod zapovednistvom nem.feldmaršala August von Mackensena,mi nismo stali na pobednicku stranu,mi smo i pre rata bili na strani Antante,a tvoje pljuvanje na 1 200 000 mrtvih SRBA koje je odneo prvi svetski rat je odraz tvoje tisucljetne kulture,humanisto,demokrato,domoljube,dragovoljce!
Препоруке:
0
1
62 понедељак, 10 март 2014 19:59
sima-alkar
izneli ste takvih gluposti ovde da je to strsno.Ispada da u katolickoj autrougarskoj mi smo vas ugnjegatavali i u modi je bilo posrbljavanje.Milsim ja ne znam jel se vi ovde salite,il mislite da smo mi sisali vesla.Pa onda pricate, vi nama dali neku zemlju,jeste vi ljudi normalni?do ndh niste imali drzavu.Moderna istorija nepamti da vi opste postojite kao drzava do 92,Kad se cela evropa digla na prvljenje nacionalnih drzava i revolucija u 19 veku vi ste cistili konje i pevali pisme beckom caru.Rekli ste u jednom komentru kao sta smo mi mislili da cemo vam uzeti hrvatsku.Pa pazi postujem taj stav.Ali sta ste vi milsili da cete nama tako lako nametnuti hrvtasku?i onda se bunis sto si sedeo u rovu,ma trebalo je 10 godina vise da sedis .Pa nemoze se drzava dobiti za dva bureke druze alkar,Kaze uzeli mi srbi mladost.Ma koga se tice sta su tebi srbi uzeli.Nema ni jogurta za dzabe a on bi drzavu koja nikad tu nije ni bila.Ma kako da ne.Sve trcimo.Imate srece sto su srbe vodili ti koji su vodl
Препоруке:
1
1
63 понедељак, 10 март 2014 20:00
sima-alkar
u tim ratovima.Dobro si ih opisao.Ali dobro da ne bistrim o ratu,to je smaranje.Sto se tice drugog svetskog rata a i prvog,sigurno smo vise davali doprino nego vi.Sto nije tesko jer ste vi dali NULU.Ko je bio u versaju kad se pravila poslratna evropa,da nisu zasluzni hrvati isli da piju viski i prae granice nove evrope?ma kako da ne sve delagacija sa ustasom radicem.Pa niste mogli u versaju ni vc da cistite.Vi imali drzavu ?ti mene zezas ili sta'pa covece zivi toj prandeda i cukundeda su cistili govna 10 vekova u austriji.Vi hrati puske niste videli do 91 godine.VI ste milsili da se time svira neka igra.Reci mi jedan jedni dokument gde se hrati spominu ko neki junaci u zadnjih 10 vekova.Daj mani me price neke o hrvatima,obicne pickice.I ZAPAMTI DE STVARI prva niste vi ratovali proti srbije,nego protiv srba iz hrvatske.Nedo bog da ste protiv srbije.I drugo mnogo bitnije ,ne mozes ti kao eto da kazes velika greska jeasenovac i da rehabilitujes sve.moralo je mnogo krvi da prolije za to
Препоруке:
1
1
64 понедељак, 10 март 2014 22:49
@Orion pravnik
ako niste upoznati s istorijsko-pravnim i političkim, kao i društvenim činjenicama, zamolio bih Vas da se suzdržite od diskusije. Hvala.

na vase istorijsko-pravne i ost. cinjenice se mozete....,da malom od palube barba perkins to na SRBSKI nacin jednostavno kao pasulj objasni!u tim drzavnim zajednicama koju vi izvrsnu vlast posedujete?cara,kralja premijera?o vi imate miki mausa bana ikebanu,idemo dalje,koju upravnu polugu imate?sudstvo,vojsku,policiju?o imate rvacke Diznilend trenkove pandure,a imate vi zato tapiju na rvacko drzavno povijesno pravo sa kojom madari i svabe ....,imaju takvu tapiju i Kiparski Grci,ali im ne pomaze da vrate severni deo ostrva,imaju je i Gruzijci,ali ne igra u Južnoj Osetiji i Abhaziji,slabe je vajde takva tapija ukrajincima na Krimu i mnogim drugima na kugli zemaljskoj,to sto vi dajete vaznost nekom komadu hartije koju nazivate hrvatsko drzavno povijesno prirodno pravo kod svih istoricara izaziva podsmeh,ali povijest vi ucite,a svi ostali istoriju !
Препоруке:
0
1
65 уторак, 11 март 2014 08:18
alkar
svi skupa zaboravljate povijesne činjenice-sve nacije na balkanu su imale svoja kraljevstva,banovine,knezevine -sve se to minjalo i prilagođavalo uvjetima,padalo se pod tuđu vlast(hametice kao srbi pod turke),ulazilo se u drzavne zajednice pod povoljnim i manje povoljnim uvjetima...zaboravljate da kad bi svi na balkanu trazili neke svoje povijesne tapije i vekovna ognjista da rat nikad na balkanu nebi prista...iščitavate istoriju drukčije nego svi oko vas povijest ALI TO VAM NIJE DONILO REZULTATA OSIM JADA I NEVOLJE I VAMA I SVIMA OKO VAS.odgovorno i ponizno tvrdin da je ndh i jasenovac zločin i da danasnja hrvatska nema s tim nista,kao ni sta vi nemate nista s nedić-ljotićevim prikupljanjem oko 100 000 jevreja,komunista,antifasista širom srbije koje ste dali u ruke ustasama i nijemcima u starom sajmistu.ostavite se mitova i ratova,bilo je sta je bilo-nema promjene povijesti.i mi smo izgubili banovinu i teritoriju ndh pa smo zadovoljni s avnojevskim granicama..dajte braćo srbi,MIR!
Препоруке:
1
0
66 уторак, 11 март 2014 08:27
alkar@sima
STA VAN BI ŠJOR?pa zar ste vi jedini na sajtu koji misli da srbija nije ratovala devedesetih u bosni i hrvatskoj...?JNA JE BILA SRPSKA,u naravi i stvarnosti,DIPLOMACIJA SRPSKA,POLICIJA SRPSKA,MONETA SRPSKA,ČETNICI SRPSKI,ARKANOVCI SRPSKI,ŠEŠELJEVCI SRPSKI..zar vi još neznate da je srbija plaćala sav vojni kadar diljem krajine i rs..svi su bili na platnom spisku drzave srbije,koga se pitalo za sve -miloševića-srpskog predsjednika(kARADŽIĆ I MARTIĆ SU SAMO KOTAČIĆI U VELIKOSRPSKOM PROJEKTU)ko je potpisivao mirovne dogovore od vens-ovenovog do dejtona-MILOŠEVIĆ.pa zasto se njega pitalo ako srbija nije ratovala.zasto je proglasio mobilizaciju u srbiji i zasto su srpski tenkovi posipani ruzama po beogradskim bulevarima kada su kretali na hrvatsku?čiji migovi su palili i zarili diljem hrv i bih?na čijem teritoriju se ratovalo?-zar vi mislite da bi krajišnici sami izdurali 4 g -ma pomeli bi mi njih za dva dana da nije srbija bila direktno uključena.rat objavila nije ali ratovala je.
Препоруке:
1
0
67 уторак, 11 март 2014 10:37
sima-alkar
ja nisam primetio da i jedan vojnik SRJ bio na ratistu u kninu ili bilo gde sirom bosne.Recite mi ,imate sad dostupne na sajtu haskog suda one transkripte sa sednice saveta vojske gde se tu neredjuje da neke jedinice idu na ratiste.Sta pricas ti koja srbija.ona srbija koja je grickal semeneke kad ste cistili srbe ih hrvatske?reci mi proti kojeg si se ti to vojnika boriio iz redova srj.I gle cuda to ne mislim samo ja ,nego i vasi prijatelji iz haga.Sto frenki ,perisic i ostali iz beograda nisu optuzeni za rat u hrvatskoj?dobro da niste rekli vojska republike kine bila u srpskoj i to je isto nase.Mislim smesni ste u svom ocaju da povezete i kurtu i murtu.Ni jedan jedini metak se nije opaliio sa teritorije srj kad je bila oluja.Ni jedan.To ja znam.Drugo nevredi nekome ko je pet godina sedeo u rou i jos nije izsao iz njega pricate o nekoj vezi sesela i slobe.Tudjman i slobo su bili veci saradnici nego seselj i slobo.Seselj je dva puta lezo u zatvoru.
Препоруке:
0
1
68 уторак, 11 март 2014 15:27
alkar@sima
a sta da van kazen...samo da vas pitan-je je li iko iz srbije i crne gore ratova i bosni i hrvatskoj?ja mislin da je -od konavala i crnogorskih četnika tj nikšićki korpus pa sve do "krvavog kirvaja po hrvatskoj"četničkih snaga od niškog,novosadskog korpusa priko elitnih jedinica jna u početku a iza 92.svi ti isti su postali pripadnici SRJ.zasto se nisu pokupili pa pravac srbija a ne ostali do oluje u krajini i zapadnoj bosni?zasto je suđen milošević ako nije za ratove i na kosovu i u hrv i u bosni?ZASTO VI DIZETE VIKU, JER AKO SRBIJA NIJE,PO VAMA,RATOVALA,STA SE VAS BRIGAJU OLUJE,KRAJIŠNICI,IZBJEGLICE,HAG ...meni je logično, da ako je kako vi tvrdite, da se vas to nema sta ticat..vi niste ratovali vi nemate ni problema -KAD VIDI VRAGA-OSUĐENI STE U HAGU,POTPISIVALI STE DEJTON,VENS OVENOV PLAN KAO DA STE RAVNOPRAVNA STRANA U SUKOBU...naivni ste ili zločesti moj šjor...uostalom izgubili ste pa se imate pravo ljutit i pravdat.izgubili hametice.
Препоруке:
1
0
69 уторак, 11 март 2014 16:58
sima-alkar
Aje da nebi bistrili sacekajmo lepo odluku medj.suda po toj vasoj famoznoj tuzbi.moze tako?sta mi je drago,sto kaonacno priznajes kako smo mi prihvatali planoVE.Bilo je pre kako ni jedan ,jedini nismo prihvatili .Pa te onda ja malo podsetim,pa ti menjas misljenje pa kazes ne znam ni ja sta tamo.U pravu ste vi sloba je dosta utica i oba je on izdejstvovo jer je on svaki plan hteo da potpise.Nis srbi iz bosne i hrvatske to hteli,jok ali ih je on tero.I sad je on najgori zlocinac,covek koji je hteo da potpise svaki plan,uvodio sankcije rep srpskoj,nikad nije prizno krajinu,je veliki zlocinac hratskog naroda.Ajde malo saberii se oko svojih stavova.Svi ti korpusi su koliko moji,bili i tvoji.Mozda si cak i vojsku sluzio u njima.Zasto to mi naase srbe volimo.E gle sad sac ti ja reci nesto,srbi i hrvat su oko 1700 godine naselili delove hrvatske u zapadnoj slavoniji ,kad su se turci povuli u bosnu i iza sebe ostavili napustena sele.Moj sukundeda srbin i tamo neki hrvat dolsli zajedno iz bosne.
Препоруке:
0
1
70 уторак, 11 март 2014 16:59
SIMA-ALKAR
I sad dosla 91 i ja treba dad idem i evo ti kazes sto nisam isao mirno,a on treba da ostane.Po kojoj logici ,zajedno dosli pre 300 godina.Zajedno naselili tudju drzavu ,zajedno ziveli,zajedno gadili neku zajednicku ,mi srbi mnogo vise,al ajd dali ste i vi skroman skoro nikak doprinos,I sad puj pike ne vazi,pA NECE DA MOZE I NIJE MOGLO BEZ KRVI.I KRAJ ,NEKOJ O TOME VISE DA PRICAS.
Препоруке:
0
2
71 уторак, 11 март 2014 17:48
alkar@sima
pod hitno upišite studij povijesti i baren tečaj logike-ćao
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, Рио Тинто отворити рудник литијума у долини Јадра?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер