Mnogo je razloga zbog cega ce Vucic da "pobedi". Upregnuta zapadnjacka Göbels propaganda, Tijaniceve plavuse se raspricale, "slobodni" mediji, NVO-bukaci polovni intelektualci i svi lopovi sto su do sada bili na vlasti od 2000-te godine do danas. Nikome od njih ne odgovara promena. To sam znao i kod poslednjih izbora ali se opet nije moglo sta promeniti. Ono sto moze sa ovim izborima da se ostvari jeste samo da se kradja "Europejaca" na vise nacina obelodani i da se oformi neki patriotski front protiv Vucicevic lesinara. To je moguce ali tek posle izbora. Srbija je duboko zagazila da bi nesto na izborima moglo da se promeni. Sve sto je za izbore vazno i relevantno je u rukama NATO-fasista i domacih "Gauleitera". Ukrainski scenario nije daleko. Na moju veliku zalost.
Preporuke:
58
1
2
sreda, 19 februar 2014 03:52
Observantes
Ovo uopšte nije autorski tekst. Ovo je glasno, pisano razmišljanje nacionalno odgovornog birača i glasača. Istovremeno, ovakvo nešto teško ćete pročitati na nekom drugom mestu. Šekler bije algoritmima mislećeg i upozorava da glasanje nije rutina zaokruživanja olovkom. Paralelno, fakat je da postoje plaćenici, IT majstori, estradna golotinja koja će da vikne kad treba u prilog gazdi koga „zadovoljava“ i sve su to poslovi onih koji kradu supstancu vitalnoj Srbiji. To su oni koji samozadovoljno proizvode laž i klanjaju se "zlatnom teletu"...
Preporuke:
76
3
3
sreda, 19 februar 2014 03:58
Observantes
... Treba reći da je autentična konzervativna Srbija gotovo izumrla a ona je iznela ratove i okupacije i čuvala nacionalni plamen koliko god da je nekada kvalifikovana kao retrogradna. Takva Srbija, ta svest, je bila poslednji nacionalni bedem jer bi ona najbolje prepoznala egzistencijalne istorijske raskrsnice i već viđene okupacione atakere ali i lažne puteve koje bi „savremeni“ (brozovski naštimovani i hipnotisani ) Srbi lakomisleno i eu-forično odabrali („svetla budućnost“). Srbi još uvek, većinom, neidentifikuju ključne tačke opstanka. Ili sve znaju ali ih epilog za naciju (sebe, decu, unuke) neinteresuje? Ovo drugo brine i mislim da predominira. A to je već dijagnoza...
Preporuke:
53
1
4
sreda, 19 februar 2014 03:59
Observantes
... Kako je do nje došlo imali smo prilike da saznamo intervencijom zlikovaca koji su srpski narod rešili da uvedu u ovo stanje (selektivne sankcije samo Srbima, bombardovanje i uranijum samo po Srbima, planetarna propaganda samo protiv Srba što upućuje na favorizovanje antisrpske, bilo koje, strane u građanskom ratu koga su svesno proizvele shodno tradiciji beskompromisnih kolonijalističkih hulja) .
Preporuke:
54
0
5
sreda, 19 februar 2014 04:35
Sten
Odlicno pisete.
Preporuke:
34
1
6
sreda, 19 februar 2014 06:00
Tatijana
Napraviste ih na ništa!
Mislim da niko nije skoro ovako dobro i duhovito opisao mentalnu i fizičku nakaradnost briselskih i haških hodočasnika.
Pozdrav
Preporuke:
49
1
7
sreda, 19 februar 2014 06:35
Moravac
E de bas mene opisa obicnog Srpskog glasaca doduse jos i privatnika. Jedno znam za koga sigurno necu da glasam . A za koga cu glasati e ta odluka pada tek olovku kada uzmem.
Preporuke:
26
3
8
sreda, 19 februar 2014 06:37
sofi
Neprincipijelni su do kraja i to je očigledno. Zapanjuje upornost i drskost ova dva jurišnika, posebno je Zorana tipična u tome. Za ovakve aktivnosti SNS ima, sportski rečeno, veliku klupu. To je nivo njihove kadrovske selekcije.
Preporuke:
35
2
9
sreda, 19 februar 2014 08:16
Marko Gay
I nama i vama u interesu je da Vucic ne osvoji preko 50%.
Ovo je zaista redak trenutak da se interes Imperije i srpskih nacionalista potpuno podudara.
Evo da iznesem prvo nase razloge: Vucicu ne verujem. Prvo, kako je izdao bivseg gospodara, tako moze i sadasnjeg -- nikakva prislusna tehnika ne moze nam reci sta se mota po njegovoj glavi. Drugo, i vasa i svetska istorija pokazuju da vodja koji moze sam da odlucuje uglavnom postaje svojeglav i manje poslusan stranim silama. Moj strah je da se Vucic, ako stekne moc da sam odlucuje, moze naprasno okrenuti Rusima.
Zato pred izbore podrzavamo svakog ko bi mogao da ga ugrozi. CAK smo i vodju SRS-a pustili na televiziju.
Medutim, i srpski nacionalisti imaju razloga da budu protiv Vucica. Zasto biste glasali za nekog ko vas je izdao i do sada nacinio mnogo stete Srbiji a koji bi se nekada MOZDA mogao okrenuti protiv Imperije, kad imate u ponudi partiju kao sto je SRS koja je protiv Imperije pouzdano.
Preporuke:
14
25
10
sreda, 19 februar 2014 09:06
teletabis
Poturice su slagale Boga a lagati narod mu dođe kao usputni hobi.
SNS i svi sa njima su neopevani lažovi, pa poturice su, tako i Zorka koja je najviše gluposti izrekla, kada kažu u izbornoj propagandi da će pokrenuti privredu, otvoriti nova radna mesta i dovesti nove strane investicije izgovaraju notornu laž.
Ako novi Buda, u narodu popularan kao PPV, kaže da nas čekaju bolne reforme, zatvaranje preostalih preduzeća u restruktuiranju (ma šta to značilo) kojih ima nešto više od sto, to sigurno nije novo zapošljavanje, jedino ako misle da prijava na Biro za nezaposlene podvedu pod zapošljavanje u nezaposlenost (vrlo popularna privredna grana Srbije sa ogromnim kadrovkim potencijalom).
Zato dragi birači razmislite kad izađete na izbore, jer može se desiti da glasate da ostanete bez posla i leba i sa malim šansama da preživite sve genijalne zamisli PPV-a i Zorke plavuše.
Jednom lažov uvek lažov, a za lažove nikad ne glasam.
Preporuke:
36
1
11
sreda, 19 februar 2014 10:13
Biljana Nikolić
Nije sve jedno da li je u pitanju poštena raspevana, dobročiniteljska narodna tajkunska porodici Karić ili kriminalna rasipnička nenarodna tajkunska porodica Mišković. Osim toga, Karić je i doktor nauka, Miškovića niko nije počastio takvom titulom.
U teškim trenucima po srpsku nejač, Bogoljub može da razvuče harmoniku i Milanka da nam zapeva... čime će Mišković da nam olakša muke?
Imam jedan dodatak - pošto nenerodni tajkun ulaže 100 miliona evra u rušenje SNS, narodni tajkun Karić morao i da uloži bar duplo više u spas SNS - i onda bi mogli na izbore na svakih 6 meseci iliti, kad god nam "zafale" investicije.
......
Zapamtite, olovka i glasački listić najbolja su gumica za brisanje tajkuna svih vrsta, najjače sredstvo za dezinfekciju protiv domaćih i uvoznih antisrpskih virusa, bakterija i parazita.
Preporuke:
54
5
12
sreda, 19 februar 2014 10:13
Vladislavic
Ko radi ne boj se gladi.
Zato u Srbiji ne sme da se radi.
Da se umre od gladi.
U Srbiji kradi
i ne boj se gladi.
Budi hostesa
i dobices mesa.
Beograd na vodi
(na) turizam nam dovodi.
Budi hostesa
i dobices mesa.
Preporuke:
35
1
13
sreda, 19 februar 2014 10:18
LI ČAN ČE
Imao bih još jedno pitanje:"Odakle novci SNS za izbornu kampanju ako im ne daju neki koji pare imaju a to su danas u Srbiji "tajkuni". Moj odgovor je "Oni kradu naše pare". Osvesti se Narode.
Preporuke:
41
1
14
sreda, 19 februar 2014 10:18
Veritas Triumphus
Ovaj clanak treba odstampati i deliti narodu po ulicama....fenomenalno, britko i bez i malo straha receno....moje postovanje za autora!
Preporuke:
44
1
15
sreda, 19 februar 2014 10:18
Dragan
Jadan je i nesretan narod koji ima ovakve vođe, još je jadniji onaj koji bira takve.
Preporuke:
34
1
16
sreda, 19 februar 2014 10:51
Drinko Končarević
Hm. Danas jesi, sutra nisi a prekosutra? Vratiće se radikali?
Preporuke:
28
2
17
sreda, 19 februar 2014 10:57
Srbin
Tačno tako, Gospodine Milanko Šekler !
Samo ja ove "Evropoturice" ODAVNO ZOVEM
USA EU JANjIČARI !
SMRT FAŠIZMU, LAŽOVIMA I LOPOVIMA U SRBIJI - SLOBODA SRBIMA I SRBIJI !
Preporuke:
41
1
18
sreda, 19 februar 2014 11:36
Bojan, Priština
Najbolji mi je onaj deo teksta gde objašnjava kako ova dva nesrećnika doživela EU prosvetljenje jedne letnje noći na putu iz Haga, kada se odjednom čula oda radosti i zvezdice na plavom nebu zaigrale užičko kolo. Aji vrlo kreativno slikovito i duhovito.
Elem, stvarno kad čovek stavi prst na čelo i razmisli dali je moguće da ovoliko dno uopšte i postoji.
- da nam neka Zorana Mihajlović bude ministraka energetike i svakog dana soli pamet sa TV
- Da nam tamo neki Saša Radulović vodi privredu, i soli nam pamet o privatnom sektoru, liberalnom kapitalizmu
- Da nam tamo neki Glamočić protura deci GMO
- Da nam jedan goluždravi Nebojša Stefanović precedava skupštinom
- Da nas tamo neki Mrkić bruka po svetu i unutra pred ambasadorima zapošljavajući razne starlete i bezprizorne devojke
- Da nam EPS vodi tamo neki Obradović što na more s društvom ide kombijem u koji sam ubacuje rotaciju, koji ceo narod maltretira računima za struju
- Da nam estradni menadžer Mirković bude neki faktor
KRŠ-LOM
Preporuke:
43
0
19
sreda, 19 februar 2014 11:54
hm
Vidim ja šta vas stvarno boli, ne što su "evropoturice", nego što su to VAŠE "evropoturice"!
Godinama ste ih održavali u životu, glasali i kleli se u njihovo poštenje i patriotizam, slušali njihova lupetanja o patriotizmu, domaćim izdajnicima i stranim plaćenicima... a onda ste konačno dobili priliku da iz prve ruke saznate šta je to pravi POPULIZAM!
Jedino je loše što se ponovo prave iste greške, ponovo se naseda na iste populističko-patriJotske besmislice!
Međutim, sad više ni nema potrebe da se opametite, svakako smo dobili "VD upravnike" iz inostranstva, kad sami nismo bili u stanju 20 godina da uspostavimo sistem!
Preporuke:
4
31
20
sreda, 19 februar 2014 12:31
Gedža
Meni je Zorana M. baš COOL.
Rado bih je češće viđao.
Preporuke:
26
2
21
sreda, 19 februar 2014 13:35
Milanko Šekler
Hvala svima na komentarima,
a naročito Observantesu (već provereno kvalitetni i konkretni komenatri), Stenu (trudim se Sten, skoro sam počeo da se javno oglašavam), Tatijani (trudim se , Biljani (na razradi teme), Veritas Triumfus (nije mi baš svejedno, ali tu su i ljudi iz NSPM-a, pa se manje bojim), Srbinu (janičari su oteti kao deca...prisilno su to postali, a evropoturice to postaju svojom voljom. Ipak evropoturice!), Bojanu (pa ima se inspiracija...pogotovu ako sam nekada pokušavao da ih opravdam i razumem), Hm (dragi hm, moraću te ražalostiti, niko nije moj...baš niko...ni vi ni ostali...)
Još jednom pozdrav svima...
Preporuke:
34
2
22
sreda, 19 februar 2014 13:41
siniša
Slažem se da Karić tajkun i da je finansijer SNS-a, odnosno da je SNS tajkunska firma. U to nema nikakve sumnje.
Međutim, vrlo je teško optužiti Kariće da su učestvovali u nekim nezakonitim radnjama kao što je šverc ili slično. ako su i zloupotrebljavali položaj, to je krivično delo koje je izbačeno iz Krivičnog zakonika, i koje ne postoji u svetu.
Sa druge strane, inkriminisane stranke da su tajkunske znači SPS i DS da ih finansira Mišković, mogu da kažu i SNS finansira Karić.
dobro Vučić može da kaže, ali njih, SPS i DS finansiraju i kriminalci Šarić, on švercuje kokain.
Ali šta je sa Canetom Subotićem. Švercuje li on nešto, ili je možda švercovao ili je možda optužen. Dakle, lako je za Karića, on nije švercer, makar i zloupotrebljavao položaj, ali Subotić jeste izvan svake sumnje švercer duvanom. I on finansira SNS.
Šta na to ima da kaže Vučić, borac protiv kriminala i korupcije. Ništa.
Preporuke:
24
2
23
sreda, 19 februar 2014 13:48
Gedza
@Gedza
Evo mog IMENJAKA !
Nemam nista protiv, samo da su nam i stavovi isti !
Saljem Ti pzdrav brate;
umes da baratas sa ovim " sokocalom" pa si nam ime ispravno napisao, a ja cu i dalje ovako kako jedino mogu, i veruj mi, dusa me boli sto pisem latinicom.
Bravo za autora teksta !
" I KOSOVO I RUSIJA "
Preporuke:
23
1
24
sreda, 19 februar 2014 13:59
Sittlichkeit
sreda, 19 februar 2014 12:41
siniša
...Međutim, vrlo je teško optužiti Kariće da su učestvovali u nekim nezakonitim radnjama kao što je šverc ili slično. ako su i zloupotrebljavali položaj, to je krivično delo koje je izbačeno iz Krivičnog zakonika, i koje ne postoji u svetu.
I ja se slažem sa iznetim smatraniem !
Treba se i setiti ko je bio kolovođa (po nalogu gazdi?) zaplene mu Mobtela, i ko hoće danas da nam poturi "neutralnost" ?!
ps. inače, ako vas zanima-strogo filozofski uzeto, postoji Hegelov pojam (moj nick) - više o tome:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sittlichkeit
Preporuke:
1
17
25
sreda, 19 februar 2014 17:19
Peter RV
Umalo pa da prekinem čitanje teksta kad dođoh do onog,
"A ona, naša Zorana, ona samo želi da nas, jadni napaćeni i goloruki srpski narod i njegovu nejač (radikalsko-naprednjačka definicija srpskog naroda, koju ona sada rado koristi) zaštiti! ..."
"Radikalsko- naprednjačka definicija", gospodine Šekleru, je definicija kontradikcije u terminima- odkad su Vučić i njegova prišipetlja Nikolić, javno proglasili da su bili u zabludi dok su bili 'radikali' . Vi im to, iz nekih (meni sumnjivih) razloga, ne uzimate dovoljno ozbiljno.
Preporuke:
19
5
26
sreda, 19 februar 2014 23:52
G.S.
"Funkcioner SNS – U biografiji nije slagao samo ime i datum rođenja!
Niš – U zvaničnoj biografiji Bojana Cvetkovića, većnika u niškoj Opštini Medijana i funkcionera SNS u toj opštini, gotovo da nema istinitog podatka, pišu „Južne vesti“. On, međutim, tvrdi da se radi o zabuni, a ne falsifikatu.
Cvetković, sada i šef izbornog štaba SNS, u svoju biografiju je uneo čitav niz netačnih podataka – od svog obrazovanja, do radnog iskustva.
Ipak, i sa takvom biografijom postao je opštinski većnik i mesečno zarađuje preko 80.000 dinara.
Završio Ekonomsku školu?
Dok na sajtu Opštine Medijana piše da je „osnovnu i ekonomsku školu završio u Nišu“, u Cvetkovićevoj radnoj knjižici piše da je završio smer za metalostrugara u Tehničkoj školi „15 maj“ i srednju Trgovačku školu."
Jadno je izvesno,SNS je doveo do savršenstva produkciju laži!Gebels bi im svakako odao priznanje.
Preporuke:
15
1
27
četvrtak, 20 februar 2014 00:53
Observantes
Samo na NSPM-u se najčešće mogu pročitati zdravi autorski tekstovi, nemanipulativni, kao retko gde u Srbiji i šire. Bitno je primetiti dobru volju i poštenje! Komentarisati te tekstove na osnovu lične percepije stvarnosti je istovremeno i doprinos opštem realnijem svetu u kome besni antihumana, nezdrava i kriminalna propaganda čija je najveća žrtva mučeni srpski narod ali i pojedinac u Srbiji. Komentarom nekada budem u pravu , nekada ne ali je svrha komentarisanja i samokorekcija koja se poštenom komentatorskom interakcijom može dobiti. Očuvati bistru svest u vremenu zla nije lako. A to je prioritet nacije i svakog od nas. Pozdrav @ g. Šekleru i komentatorima i zahvalnost NSPM-u!
Preporuke:
20
0
28
četvrtak, 20 februar 2014 01:04
Šekler
Observantesu
Hvala vam i na ovom zadnjem iѕnetom stavu i kvalitetnom komentaru. Mogli bi vi i nešto da napišete nekada. Siguran sam da bi bilo dobro.
Preporuke:
12
1
29
četvrtak, 20 februar 2014 03:14
@Marko Gay
Moguce da Imperija i potpuno osnazi patriotske stranke. U ovoj situaciji one se mogu lako njoj prikloniti. Eto trostrukog, vec vidjenog, dobitka.
Preporuke:
1
8
30
četvrtak, 20 februar 2014 10:23
Bob
@Gedža
I ja bih Zoranu rado gledao češće, ali, recimo, kao starletu. Onda bi mogla i da ode u neku ambasadu, itd.
Preporuke:
5
8
31
četvrtak, 20 februar 2014 10:29
Bob
Moguce da Imperija i potpuno osnazi patriotske stranke.
Ja sam već rekao g. Marku da je njima bilo mnogo isplativije i sigurnije da su "izabrali" Srbe protiv šiptara, uz mali kompromis sa hrvatima. Ovako su imali više posla, i tek će ga imati.
Ali nije moglo - jer bi to bilo proevropski! Ovako slabe Evropu, što inače rade na još 1000 mesta, plus Rusima prave dodatni front.
Srbi ne brane samo Rusiju, nego i Evropu. Onu pravu, ne amero-pederizovanu.
Preporuke:
6
9
32
četvrtak, 20 februar 2014 14:17
Marina J.
Da je o Karićima istina ono što autor ovog teksta piše, Bogoljub bi bio u Srbiji a ne i dalje proteran a stranci čiji je predsednik onemogućen svaki rad!
Preporuke:
5
10
33
četvrtak, 20 februar 2014 14:41
Mitar
BOGOLJUB i porodica Karić kao instrument borbe za ideje koje će Srbiju vratiti tamo gde joj je i mesto, moraju napraviti novu doktrinu koja će u prvi red istaknuti i kvalitetne ljude...
Preporuke:
11
1
34
četvrtak, 20 februar 2014 14:48
Babuska
Sto se tice Zorane slazem se.Mislim da si malo preterao sa Karicima.Sto tu neko napisa oni nisu nista svercovali niti oteli od drzave,koja je zahvaljujuci onom zlu Dinkicu i neobavestenom Kostunjavom Karicima uzela sve.Mada ta prica da ga Vucic podrzava ne pije vodu,jer i pored naloga saveta evrope i izmene zakona Karicu jos uvek nije dozvoljeno da se vrati i brani sa slobode.A znate li zasto?Svestan je Vucic da bi povratkom u zemlju Karicev PSS naglo krenuo da raste pa bi Vucic kao i ostali na politickoj sceni imali problem.Zato ga drze na cekanju dok im ne istekne mandat i dok narod ne shvati da je zajeban u jos jednom cetvorogodisnjem mandatu.
Preporuke:
11
1
35
četvrtak, 20 februar 2014 14:53
Marko
Tekst je napisan da napadne SNS i Vucica a preko Karica. To je providno, toliko providno da se vidi Miskovic i njegov pokradeni novac iza svega toga.
Karici za razliku od ostalih Srpskih privrednika (tajkuna) nisu nista privatizovali i onda ispumpali novac i sve prodali a radnije na ulice. Oni su sagradili zaista pravu Imperiju od nicega. Setite se Mobtela, Karic Banke, Osiguranja, BK TVa najbolji tv u istoriji Srbije...sve je to od nule napravljeno i onda je dosao neki Dinkic i neki Kostunica i sve to unistili, unistili trud porodice Karic i njihovih 10,000 zaposlenih koji se gradio decenijama preko noci. E zato je Srbija danas siromasna i bice siromasna ukoliko SNS ne pobedi i formira istinsku ekonomsku vladu. A mene da slusaju Bogoljubu Karicu nije mesto u Rusiji i Iraku vec u Srbiji. Zasto da oni grade milijarde dolara van nase zemlje, zasto da zaposljavaju 20,000 ljudi u tudjim drzavama kada to mogu da rade u svojoj.
Preporuke:
4
12
36
četvrtak, 20 februar 2014 15:01
Velibor
U Srbiji se sve ceni osim, REZULTATA, na sreću takvih cinika ima malo.
Optuživati ljude koji su pokazali-dokazali da znaju i pokrenuli ekonomski napredak Srbije, stvarno nije ljudski.
Optuživati nekoga da je tajkun, a o njemu neznati ništa, pa još i vređati članove porodice, to je
neljudski čin.
Ne želim da nikoga branim, ali sam veliki protivnik da neko nekoga stavlja na stub srama iz nekog čistog hira.
Karići nema razloga da se kriju i stide, rade i radiće pošteno. Ono što su izgradili ostalo je u Srbiji. Bogoljub je optužen od strane onih tajkuna koji su u njemu videli opasnog političkog konkurenta i velikog biznismena i oduzeli su mu skoro sve u Srbiji. Čovek je otišao u beli svet i tamo mu je ukazano veliko poštovanje. Što sada autoru teksta, smeta što je on sada realizuje projekte od 20 milijardi dolara u nekim drugim državama. Ako stvarno voli Srbiju, neka se izvini ljudima i čitaocima. Nije pero za svakoga, a posebno za ovog autora teksta. Šta je autor teksta uradio za Srbiju?
Preporuke:
5
12
37
četvrtak, 20 februar 2014 15:11
analitičar
Dok se Srbi medjusobno takmičime ko će koga da zapljune žešće dotle oni koji upravljaju Srbijom spolja kažu "i niste za bolje"
Preporuke:
1
8
38
četvrtak, 20 februar 2014 15:31
Dragana
Vec kao po nekom kliseu novinari daju sebi za pravo da blate ime Bogoljuba Karica, a da pri tome nemaju nikakvu svetst o o tome kolika je nepravda pocinjena nad porodicom Karic kao i nad Pokretom Snaga Srbije. Zato glasno protestvujem protiv ovog teksta i autora koji svojim nihilistickim stavovima narusava sve dobro sto je u prethodnom periodu uradila koaliciona vlada okupljena oko SNS. Trebalo je smognuti snage i jedinstva u narodu pa uci u resavanje kljucnih problema nase zemlje. Isto tako sam ubedjena da ce se upravo pomenuti Bogoljub uskoro naci u Srbiji i reci sve sto zna a to ce neke nase politicare kostati politicke karijere!
Preporuke:
5
12
39
četvrtak, 20 februar 2014 15:57
Maja N.
Porodica Karić kao čuveno sredstvo prikupljanja političkih poena u toku izbornih kampanja je opšte mesto - gomile neistina i polu-istina, uobličenih u ovakve tekstove pretpostavljam da, osim što tvorcu dižu poziciju u redovima njegovih istomišljenika, partijskih ili kakvih već, verovatno obezbedjuju i budućnost u nekom smislu ili bar donose malo nekakve koristi. Jer zašto bi inače normalan, misleći čovek, pri tom lekar, naučnik (sic!), svoje umne snage koristio da iznedri ovako glup, prljav, ružan tekst umesto da je, sa pozicije svoje struke, zavirio malo po sopstvenom vilajetu, pričao o stanju i mogućem boljitku tog segmenta ovog društva, dao neku preporuku, predlog, bilo šta. Tako mi je tužno kad vidim mladog, verovatno i pametnog, obrazovanog čoveka koji svoju pamet stavlja bilo kome u ruke i po zadatku blati i prlja. Pretpostavljam da je sve ono što zna o porodici Karić saznao iz brošura i pamfleta, Kurira, Bliceva, Aloa i kako se već sve to zove. Meni je dr sci.vet.med.M.Š. žao.
Preporuke:
2
11
40
četvrtak, 20 februar 2014 16:35
TAJKUNCIC
Nisam siguran da je autor ovog teksta u potpunosti koristio ozbiljnu politicku analitiku na saljiv nacin ili je kroz povrsnost svoje analitike pustio svoj bes i apatiju da izadju bez kontrole. Ako je ovo drugo, to vise govori o njemu i njegovom nezadovoljstvu nego o stvarnoj satiri danasnje politicke scene, koja je , moram priznati za satiru.
A mozda je sve ovo placeno da se napise, sto bi sve objasnilo.
Pa kampanja je LJUDI!
Preporuke:
2
14
41
četvrtak, 20 februar 2014 16:35
TAJKUNCIC
Nisam siguran da je autor ovog teksta u potpunosti koristio ozbiljnu politicku analitiku na saljiv nacin ili je kroz povrsnost svoje analitike pustio svoj bes i apatiju da izadju bez kontrole. Ako je ovo drugo, to vise govori o njemu i njegovom nezadovoljstvu nego o stvarnoj satiri danasnje politicke scene, koja je , moram priznati za satiru.
A mozda je sve ovo placeno da se napise, sto bi sve objasnilo.
Pa kampanja je LJUDI!
Preporuke:
2
13
42
četvrtak, 20 februar 2014 18:10
novinar
Kao kolega, iskreno želim da se odazovem vašem vapaju da doniram NSPM. Donacija, medjutim, nije u novcu, već u sredstvu koje vas oslobadja virusologa koji seje viruse mržnje, ljudske niskosti, političke zagriženosti, ali i nemogućnosti inteligentnog rasudjivanja i razlikovanja laži od istine.
Karići su za sobom ostavili Mobtel, za koji Dinkić mogao da kaže koliko je od 1,5 milijradi ostalo Šlafu, njemu i da li je išta pripalo državi.
Karići ne pričaju o "Beogradu na vodi", ali su izgradii GRAD KOJI SE ZOVE "SVETLSOT MINSKA". Po gabaritima i prostranstvu, verovatno i ceni, približno istom kao i "Beogradu na vodi"
Vredjate nekoliko desetina hiljada ljudi Pokreta SNAGA SRBIJE, koji i danas, osam godina posle stravične satanizacije opstaju, bez dinara pomoći i donacija u skoro svakoj opštini Srbije.Šta mislite- zašto koalicija na vlasti kadrove Karićevog PSS- BK prevodi u svoje redove, čak i u Izvršni odbor/?/ stranke, ako ti ljudi ne vrede.
Preporuke:
2
12
43
četvrtak, 20 februar 2014 18:51
Stefan Prvo Vencani
Ja licno nisam citao text, citao sam komentare. I iz komentara sam skapirao da je napad na SNS svim sredstvima! E ovako to bi bilo kao da sad neko napada Ameriku za Hirosimu I Nagasaki posle 70 godina, ljudi se menjanju to je Cinjenica ! A sto se tice Karica Koga vise i briga ! I da nepricam o tome da nista nije dokazano ikada cak ni u Insider nije pomenut ikada ! Novinari bavite se vise bitnim temama istrazujte i dokazuj te !!! A dosta je bilo tabloida i paparazzo novina koji su i naruceni i placeni da bi bili uhvaceni u "Paparazzo"
Pravda u nasoj drazava garantovana je zakonom " Nevin Dok se Ne Dokaze"
Preporuke:
0
10
44
četvrtak, 20 februar 2014 23:12
čitalac
Preporučujem "novinaru" da, baš kao što je uradio ovaj Šekler, napiše i on članak i pošalje ga NSPM-u. Ne verujem da mu neće biti objavljen. Nema razloga da kritikuje NSPM.Ako je zaista novinar neka pošalje svoj tekst redakciji a ne da piše komentare.
Preporuke:
10
0
45
četvrtak, 20 februar 2014 23:33
Biljana Nikolić
Karići su za sobom ostavili Mobtel,
Pravo pitanje jeste - na koji način su Karići došli do prilike da "iza sebe ostave Mobtel", zašto i kako su BAŠ Karići odabrani da im se omogući monopol u mobilnoj telefoniji?
Ispada da je Mišković tajkun jer nije pobegao iz zemlje, a Karić nije tajkun jer je zbrisao iz zemlje Srbije. Pa onda ni ŠARIĆ nije trgovac drogom, nema ni štetnih privatizacija, nema ni pljačke, nema ni mita i korupcije - jer nema sudskih presuda.
Lepo ste vi to smislimi, nakradeš se i pobegneš nevin iz zemlje...
Preporuke:
15
2
46
petak, 21 februar 2014 00:48
Milanko Šekler
Komentar ѕa "desetak" i više negativnih komentara u redu jedan za drugim na moj tekst.
Eto, osecam se sposobnim da vam odgovorim svima odjednom a ne pojedinačno...jer su vaši komentari toliko prozaѕični da vas mogu kao Marko Kraljević ili Miloš Obilić nadbiti jednom rukom a drugom mogu i neki naučni rad napisati...
Prvo, nesrećnica koja sumnja i brine kakav li sam naučnik i stručnjak...sa neizbežno SIC iza reči naučnik!))).... Žao mi je draga moja, ali kakv sam naučnik odlučuje redovna propisana procedura Ministarstva nauke a ne vi... na vašu žalost... Osim toga, ja pišem pod svojim pravim imenom i slikom i ne stidim se sebe i ne pišem i ne krijem se pod pseudonimom! Priznaćete da je to pošteno i iskreno...vi birate pseudonim. Tako da niko ne zna ni čime se ni koliko uspešno bavite. Za par nedelja ću biti izabran u zvanje viši naučni saradnik..što je ekvivalentno nastavnom zvanju vanredni profesor.
Preporuke:
13
3
47
petak, 21 februar 2014 00:53
Milanko Šekler
To mi omogućuje redovna zakonska procedura a ne neka nezakonita privilegija. " knjige možete naći na internetu i da znate da su dvojezične..i na sropskom i na engelskom jeziku...što znače da ih mogu oceniti i stručnjaci širom sveta i Evrope...što mnogi kritičari sigurno nisu.
Nisam dobio ni evro od Miškovića...na vašu žalost..mada znam da bi ste vi svi kritičari moji rado prodali SNS i za mnogo manju cifru..samo d aje keš! Nažalost ja to ne činim. Osim toga, ja sam po pitanju oglašavanja javnog na sajtovima Srbije objasnio da je sve ovo samo moj ličan stav i ničiji više..ni stranački ni partijski niti bilo čiji.
Što se tiče Karića...jedba sam čekao da SNS obezbedi njihov povratak u zemlju i javno svedočenje zbog čega su i koga pobegli iz Srbije! To im je i obećano bilo u predohodnoj predizbornoj kampanji SNS! Ja sam za to...da ih SNS vrati u Srbiju i da pošteno suđenje i uvid u razlog bekstva! Ali, Ministarstvo pravde na čelu sa SNS kadom Nikolom Selakovićem je samo promenilo optužnicu!!
Preporuke:
12
2
48
petak, 21 februar 2014 01:02
Milanko Šekler
Tužilaštvo je samo prekvalifikovalo njegovo krivično delo i ništa drugo! Znači, nije ni pamflet ni Kurir ni Alo ni Blic...sve vama omiljena štampa već zvanična optužnica Republike Srbije pod ministrom Nikolom Selakovićem... ako mislite da je to pmaflet ili laž...ok...ali ja to ne gledam tako već poštujem proceduru koju država Srbija sprovodi! Meni bi najdraže bilo da se čovek vrati ili svedoči videolinkom kako mu je obećao predsednik Nikolić nekada! Gde je zapelo!? Vratite Bogoljuba u zemlju Srbiju da vidimo ko ga je prevario ko god da je!
Zašto se oglašavam javno! IZ ISTOG RAZLOGA IZ KOGA VI JAVNO KOMENTARIŠETE MOJ TEKST...DA SRBIJI BUDE BOLjE! Veliku sam nadu polagao u SNS i promenu žutih! Šta mislim o njima ja sam rekao javno u celokupnoj dnevnoj štampi Srbije pre 7 godina! Od novosti večernjih, preko Blica, do Glasa javnosti, pa preko intervjua Slobodnoj Evropi i do pitanja novinara Nebojše Bugarinovića Božiradu Đeliću u emisji na Prvom programu RTS a u vezi moje smene i sklanjanja!
Preporuke:
10
1
49
petak, 21 februar 2014 01:10
Milanko Šekler
Svima Vama poručujem,
moje jedini politički stav je Srbija! Moj patriotizam i želja da unapredim rad svakog sektora u Srbiji. Možda vama to izgleda kao gubljenje vremena, ali mislim da tih sat-dva vremena koliko meni treba da napišem neki tekst smatram da nije mnogo da dam od svog slobodnog vremena! Znam da vama nije jasno da neko može to da radi samo zbog iracionalne ljubavi prema svojoj zemlji i bez ikakve korsiti! Znam da vi samo gledate da se dopadnete "vašim šefovima iz najjače stranke trenutno"... Vi ste isti ti koji su podržavali i SPS na vlasti i DS na vlasti i sada SNS na vlasti..jer vam je samo korist lična na pameti i to i meni imputirate! Na vašu žalost, nije vam jasno, niti ću se ja trditit da vam objasnim da neko može nešto da uradi i samo zbog ljubavi prema svojoj zemlji! Molim SNS da pomogne Kariću da dokaže da je nevin i pošten i zaslužan građanin Srbije! A ne da napadate Miškovića a ćutite o Kariću! Šta je sa šećerkom Miodragom Kostićem iz DS-a???
Preporuke:
10
0
50
petak, 21 februar 2014 01:17
Milanko Šekler
Kad neko da donaciju recimo fondu bilo kom koji otvori žena predsednika on postaje čist jel da.... ja za to nisam! A ni bilo ko u sRBIJI!
Ne trubite o značaju Pokreta snaga Srbije, nego dajte priliku Bogoljubu Kariću da sam kaže šta ima o optužnici! Zašto je čovek sprečen da priča sam o sebi i svom problemu sa državom Srbijom! Zašto ste vi "anonimusi intelektualci" koji se stide svog imena i prezimena toliko kao stalo do sudbine karića a samo je problem moje nabrajanje činjenica o postupku protv njega i ništa drugo. Ja hoći da se svim tajkunima da šansa da kažu ko ih je ucenjivao iz vlasti i tražio im novac... Svima, a ne samo nekim tajkunima a nekima ne! Smešno je da to govorite vi koji ne znate šta hoćete. Štitite Vučića od mene! Jadan bi bio Vučić da ste vi ti od koga zavisi njegova sudbina! Srećom taj čovek ima svoju ličnost i karakter i verovatno mu je muka od vas snobova, uvlakača, šlihtara, gnjida, podguznih muva, dušebrižnika... Vučić je dovonjno sposoban da prepozna moju poruku,,.
Preporuke:
10
1
51
petak, 21 februar 2014 01:25
Milanko Šekler
Više Vučiću i SNS-u vredi moja iskrenost od svih vaših gnjilih i jadnih prenemaganja i neargumentovanih zaštita od mene... Vi ste oni kojima je Vučić rekao na skupštini SNS-a da morate da se menjate i budete bolji..vi ste oni na koje je mislio kada je rekao da samo mislite na sebe...što ste u SNS-u samo da bi ste dobili posao i privilegije.. Vi ste ti koji nanosite štetu SNS-u vašim pretvaranjem i servilnošću i nezajažljivim koristoljubljem pothranjenim bednim interesima i samohvalama...a sve to pod pseudonimima... vi ste beznađe Srbije... vi ste komesari... vi ste zadnji vapaj nestajuće klike koristoljublja i partijske idolatorije...
Vas će Vučić ošinuti korbačem pravde, ako je iskren i pošten... On će vašim proterivanjem iz svojih redova, pridobiti BOLjU I PRAVU SRBIJU, AKO MU JE TO ZAISTA PRAVI CILj! Niko ne voli šlihtare i uvlakače! Niko ne voli lažnjake! Niko ne voli one kojima je jedina sposbnost da pod lažnim imenom štite šefa bez da uključe mozak... videćete, daće Bog.Živela Srbija.Pozdrav!)))
Preporuke:
10
1
52
petak, 21 februar 2014 01:34
Milanko Šekler
I na kraju još nešto! Neka nesretnica me prozva zašto ne dam doprinos napretku i dobrim predlozima za reformu onih oblasti Srbije i sektora u kojima sam stručan! Naravno da jesam! Poslao sam 2 pisana predloga koji se tiču konkretnih predloga rešenja problema koji su u uže stručnoj oblasti mog rada i bavljenja. Naravno, oba su predata strankama na vlasti, i gde treba! I poslato je i u ministarstvo na sto onih koji odlučuju. Osim toga, ja dajem doprinos u oblasti kojom se bavim, ne samo preko moje dobre volje i administarcije već i preko saranje sa kolegama iz laboratorija zemalja EU. Na vašu žalost, a moju radost, laboratorije sa kojima radimo i postižemo odličnu saradnju se nalaze od Nemačke pa preko Austrije, Velike Britanije do Hrvatske. Sa kim vi to sarađujete u Evropi? Ko zna za vaš rad stručni i gde ste vi objavili vaše naučne radove? Da li u vrhunskim časopisima, kao što je moj slučaj'U koliko ste komisija za izradu o odbranu doktorata bili? O tim mojim aktivnostima ima sve na netu!!!
Preporuke:
10
1
53
petak, 21 februar 2014 07:16
novinar
Hvala na predlogu da napišem svoj članak. I učiniću na svom sajtu. Cenim g. Vukadinovića, ma da uvek ne slažem sa njegovim ocenama. Radio sama u dnevnim novinama, ozbiljnim i poltički uticajnim, čiji je tiraž bio veći od zbira skoro svih ostalih dnevnih novina u ondašnjoj SFRJ.I plaćali smo ceh kada se vrh vlasti nije slagao sa našim stavom.Zato ću argumentaciju i svoje mišljenje objaviti na svom sajtu,a NSPM ima prilke da ga prenese. Kada je reč o Karićima, ne NSPM, već mnogi drugi decenijama pokušavaju da "ulove" Kariće u kradji i uspevaju samo u jednom - dražva za osam godina nije sroćila tužbu koja bi makar opstala do prvog ročišta?!Virusolog pokušava da nametne krivicu SNS, a zaboravlja lidere stranaka čiji se rad svodio na pljačku Srbije i prisvajanje firmi ili silosa!
Preporuke:
2
8
54
petak, 21 februar 2014 10:34
Zivkoviç Kragujevac
Novinaru!
Slusajte vi sto sami sebe nazivate novinar. Molim vas, da se predstavite imenom i prezimenom i bilo kojim vasim velikim clankom napisanim. Ja nadjoj jedan vas clanak gospodine VIdanovicu! Tako se zovete ali ste za razliku od pravih novinara koji se potpisuju imenom i prezimenom vi izabrali da budete kvazinovinar.... A sto se tice clanak Milanka Seklera, oni su veoma raznih tematika i stilova, ali im je jedno zajednicvko. Svi su iskreni i argumentovani realnim cinjenicama. Procitajte malo te clanke, raymislite malo o coveku koji pise kriticki i o DS, i SNS, i SPS i LDP i DSS... Razmislite malo o coveku koji pise o Gavrilu Principu na takva nacin da je to nesto najlepse stosam procitao. Dajte VIDANOVICU...dajte vase clanke da ih uporedimo sa {eklerovim. Sekler je i vrhunski virusolog, sto vi nikada necete biti, ali na vasu zalost je i vrhunski obrazovan i i pise kao vrhunski novinar, sto je opet bolje od vas i nikada to necet prevazici! Sta cete,kad je covek talentovan!
Preporuke:
9
0
55
petak, 21 februar 2014 10:48
Sasa mix
Novinaru
Kazete da ste imali mnogov veliki tirazveci od svih u Jugi staroj zajedno. Pa jel tiraz dokaz kvaliteta vaseg pisanja i sposobnosti.Pa i Kurir ima najveci tiraz u Srbiji. Jel to kvalitetna novina...jel pisu za nju njabolji novinari Srbije ili anonimusi, koji najprizmenijim i najplacenickijim recnikom zaradjuju plate...i bez svog licnog stava vec samo onako kako im se kaze. VI ste bili takav nivinar! Sekler je za vas vrhunski novinar. Napominjem da vi sto ste izgleda zaljubljeni u Karica pa ne vidite da on smao navodi cinjnenice da se i on moze po istim kriterijumima kao i Miskovic smatrati tajkunom pod optuzbom! I zasto jedan kad ima optuzbu je tajkun i zlo Srbije...a drugi je andjeo i super! Pa neka budu ravnopravni dok sud ne presudi. A ne jedan pod optuzbom ima zenu i brata u vlasti a drugog hoce da lincuju...iako je svojevremo davao novac Nikolicu i Vucicu dok su bili u SRS/ Rekao Nikolic. Imate na Youtjubu..ako znate sta je youtube.Pozdrav Velikom Sekleru!!! Ti si CAR!
Preporuke:
9
0
56
petak, 21 februar 2014 11:02
Ivan Aleksić
@novinar
I Grand šou je najgledanija emisija, ali kvalitet izvođača im nije naročito visok.
Preporuke:
9
0
57
petak, 21 februar 2014 12:50
novinar
Šta je to što smeta gospodinu Šekleru,osim da ućutka sve koji uopšte spomenu Karića i Pokret SNAGA SRBIJE? Kaže, iznosi samo činjenicu. Koje?
Kada je i zašta osudjen Karić. Nije, naravno. Ko je bio na vlasti 2006. godine kada je Karić morao da ode iz zemlje,jer je policiji priveden čovek koji je priznao da je trebalo da ubije Karića. Koštunica i Tadić, zar ne?! Da li je postojala pisana optužnica u tom periodu? Nije.
I najzad krunski dokaz - u kom zakonu piše da je neko kriv dok ga sud ne osudi i dok to ne postane pravosnažno.
Ne tugujte g. Šekleru što ne poznajete činjenice. Vi, poput tabloida, verujete onom onom što neko usmereno šalju kako bi trabalo da mislite. Možda ste odličan prijemnik tudjih stavova.
Svoj stav o svemu sam objavio na svom sajtu,a svako može da ga preuzme.
Preporuke:
2
10
58
petak, 21 februar 2014 13:56
Milanko Šekler
Odgovor novinari koji se toliko stidi sebe samog da ni ime ni prezime ne saopštava javno.
Piatet koje su to činjenice? Ove!
1.
11. decembar 2013.
Više javno tužilaštvo u Beogradu preciziralo je optužnicu protiv odbeglog Bogoljuba Karića, njegovog brata Sretena i još 13 osumnjičenih da su od 1998. do 2005. godine oštetili kompaniju "Mobtel", i dostavilo je Višem sudu u Beogradu.
"Sudu je dostavljena izmenjena optužnica protiv Karića i ostalih", izjavila je Tanjugu portparolka suda Dušica Ristić.
Optužnica protiv Karića i ostalih, koja je podignuta 17. septembra 2010, od aprila ove godine je bila u tužilaštvu radi preciziranja u skladu sa izmenama Krivičnog zakonika od 15. aprila.
2. Nikada nisam nigde rako da je osuđen Karić! Ali ima optužnicu..vi te dve stvari ne razlikujete zbog čega mi Vas je žao.
3. Što je bežo kada nije imala optužnica?
4. I niste objavili nikakav vaš stav ovde jer stav mogu da imaju ponosni ljudi sa imenom i prezimenom a ne anonimusi!
Preporuke:
12
0
59
petak, 21 februar 2014 14:04
Milanko Šekler
Upravo ste vi primer čoveka koji je plaćen da priča to što priča bez ijednog dokaza i činjenice.
Kariću takvi ne trebaju ni da dižu rampu na parkingu, a ovakvi kao ja, koji traže da se čoveku omogući da se vrati a ne da mu se žena stavlja na listu i brat a on da ne sme da udje u zemlju!!! Zašto!? Jel to vama normalno, da ga brane takvi poput vas...a ne vrhunski advokati i na kraju krajeva siguran sam da bi se Bogoljub Karić odbranio sam ...vi bi mu samo smetali... sta će mu nemušti bez imena i prezimena i bez ikakve reference.
ps. Otkud znate da ovaj tekst upravo ne pišem u želji da mu pomognem?
Beskičmenjaci, slabići, anonimusi po poslu, po ličnosti po karakteru ne trebaju nikome sem bilo kojoj partijskoj vojsci...koje se menjaju..čas ova čas ona... a i tako jedino takvi i nešto zarade. Čuj, piše tekst na svom sajtu! Pa takvi samo na svom sajtu i mogu da objave nešto! Ali hvala bogu, tako niko ne mora ni da vidi a kamo li greškom i pročita te tekstove )))))))
Mislim da niko nije skoro ovako dobro i duhovito opisao mentalnu i fizičku nakaradnost briselskih i haških hodočasnika.
Pozdrav
Ovo je zaista redak trenutak da se interes Imperije i srpskih nacionalista potpuno podudara.
Evo da iznesem prvo nase razloge: Vucicu ne verujem. Prvo, kako je izdao bivseg gospodara, tako moze i sadasnjeg -- nikakva prislusna tehnika ne moze nam reci sta se mota po njegovoj glavi. Drugo, i vasa i svetska istorija pokazuju da vodja koji moze sam da odlucuje uglavnom postaje svojeglav i manje poslusan stranim silama. Moj strah je da se Vucic, ako stekne moc da sam odlucuje, moze naprasno okrenuti Rusima.
Zato pred izbore podrzavamo svakog ko bi mogao da ga ugrozi. CAK smo i vodju SRS-a pustili na televiziju.
Medutim, i srpski nacionalisti imaju razloga da budu protiv Vucica. Zasto biste glasali za nekog ko vas je izdao i do sada nacinio mnogo stete Srbiji a koji bi se nekada MOZDA mogao okrenuti protiv Imperije, kad imate u ponudi partiju kao sto je SRS koja je protiv Imperije pouzdano.
SNS i svi sa njima su neopevani lažovi, pa poturice su, tako i Zorka koja je najviše gluposti izrekla, kada kažu u izbornoj propagandi da će pokrenuti privredu, otvoriti nova radna mesta i dovesti nove strane investicije izgovaraju notornu laž.
Ako novi Buda, u narodu popularan kao PPV, kaže da nas čekaju bolne reforme, zatvaranje preostalih preduzeća u restruktuiranju (ma šta to značilo) kojih ima nešto više od sto, to sigurno nije novo zapošljavanje, jedino ako misle da prijava na Biro za nezaposlene podvedu pod zapošljavanje u nezaposlenost (vrlo popularna privredna grana Srbije sa ogromnim kadrovkim potencijalom).
Zato dragi birači razmislite kad izađete na izbore, jer može se desiti da glasate da ostanete bez posla i leba i sa malim šansama da preživite sve genijalne zamisli PPV-a i Zorke plavuše.
Jednom lažov uvek lažov, a za lažove nikad ne glasam.
U teškim trenucima po srpsku nejač, Bogoljub može da razvuče harmoniku i Milanka da nam zapeva... čime će Mišković da nam olakša muke?
Imam jedan dodatak - pošto nenerodni tajkun ulaže 100 miliona evra u rušenje SNS, narodni tajkun Karić morao i da uloži bar duplo više u spas SNS - i onda bi mogli na izbore na svakih 6 meseci iliti, kad god nam "zafale" investicije.
......
Zapamtite, olovka i glasački listić najbolja su gumica za brisanje tajkuna svih vrsta, najjače sredstvo za dezinfekciju protiv domaćih i uvoznih antisrpskih virusa, bakterija i parazita.
Zato u Srbiji ne sme da se radi.
Da se umre od gladi.
U Srbiji kradi
i ne boj se gladi.
Budi hostesa
i dobices mesa.
Beograd na vodi
(na) turizam nam dovodi.
Budi hostesa
i dobices mesa.
Samo ja ove "Evropoturice" ODAVNO ZOVEM
USA EU JANjIČARI !
SMRT FAŠIZMU, LAŽOVIMA I LOPOVIMA U SRBIJI - SLOBODA SRBIMA I SRBIJI !
Elem, stvarno kad čovek stavi prst na čelo i razmisli dali je moguće da ovoliko dno uopšte i postoji.
- da nam neka Zorana Mihajlović bude ministraka energetike i svakog dana soli pamet sa TV
- Da nam tamo neki Saša Radulović vodi privredu, i soli nam pamet o privatnom sektoru, liberalnom kapitalizmu
- Da nam tamo neki Glamočić protura deci GMO
- Da nam jedan goluždravi Nebojša Stefanović precedava skupštinom
- Da nas tamo neki Mrkić bruka po svetu i unutra pred ambasadorima zapošljavajući razne starlete i bezprizorne devojke
- Da nam EPS vodi tamo neki Obradović što na more s društvom ide kombijem u koji sam ubacuje rotaciju, koji ceo narod maltretira računima za struju
- Da nam estradni menadžer Mirković bude neki faktor
KRŠ-LOM
Godinama ste ih održavali u životu, glasali i kleli se u njihovo poštenje i patriotizam, slušali njihova lupetanja o patriotizmu, domaćim izdajnicima i stranim plaćenicima... a onda ste konačno dobili priliku da iz prve ruke saznate šta je to pravi POPULIZAM!
Jedino je loše što se ponovo prave iste greške, ponovo se naseda na iste populističko-patriJotske besmislice!
Međutim, sad više ni nema potrebe da se opametite, svakako smo dobili "VD upravnike" iz inostranstva, kad sami nismo bili u stanju 20 godina da uspostavimo sistem!
Rado bih je češće viđao.
a naročito Observantesu (već provereno kvalitetni i konkretni komenatri), Stenu (trudim se Sten, skoro sam počeo da se javno oglašavam), Tatijani (trudim se , Biljani (na razradi teme), Veritas Triumfus (nije mi baš svejedno, ali tu su i ljudi iz NSPM-a, pa se manje bojim), Srbinu (janičari su oteti kao deca...prisilno su to postali, a evropoturice to postaju svojom voljom. Ipak evropoturice!), Bojanu (pa ima se inspiracija...pogotovu ako sam nekada pokušavao da ih opravdam i razumem), Hm (dragi hm, moraću te ražalostiti, niko nije moj...baš niko...ni vi ni ostali...)
Još jednom pozdrav svima...
Međutim, vrlo je teško optužiti Kariće da su učestvovali u nekim nezakonitim radnjama kao što je šverc ili slično. ako su i zloupotrebljavali položaj, to je krivično delo koje je izbačeno iz Krivičnog zakonika, i koje ne postoji u svetu.
Sa druge strane, inkriminisane stranke da su tajkunske znači SPS i DS da ih finansira Mišković, mogu da kažu i SNS finansira Karić.
dobro Vučić može da kaže, ali njih, SPS i DS finansiraju i kriminalci Šarić, on švercuje kokain.
Ali šta je sa Canetom Subotićem. Švercuje li on nešto, ili je možda švercovao ili je možda optužen. Dakle, lako je za Karića, on nije švercer, makar i zloupotrebljavao položaj, ali Subotić jeste izvan svake sumnje švercer duvanom. I on finansira SNS.
Šta na to ima da kaže Vučić, borac protiv kriminala i korupcije. Ništa.
Evo mog IMENJAKA !
Nemam nista protiv, samo da su nam i stavovi isti !
Saljem Ti pzdrav brate;
umes da baratas sa ovim " sokocalom" pa si nam ime ispravno napisao, a ja cu i dalje ovako kako jedino mogu, i veruj mi, dusa me boli sto pisem latinicom.
Bravo za autora teksta !
" I KOSOVO I RUSIJA "
siniša
...Međutim, vrlo je teško optužiti Kariće da su učestvovali u nekim nezakonitim radnjama kao što je šverc ili slično. ako su i zloupotrebljavali položaj, to je krivično delo koje je izbačeno iz Krivičnog zakonika, i koje ne postoji u svetu.
I ja se slažem sa iznetim smatraniem !
Treba se i setiti ko je bio kolovođa (po nalogu gazdi?) zaplene mu Mobtela, i ko hoće danas da nam poturi "neutralnost" ?!
ps. inače, ako vas zanima-strogo filozofski uzeto, postoji Hegelov pojam (moj nick) - više o tome:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sittlichkeit
"A ona, naša Zorana, ona samo želi da nas, jadni napaćeni i goloruki srpski narod i njegovu nejač (radikalsko-naprednjačka definicija srpskog naroda, koju ona sada rado koristi) zaštiti! ..."
"Radikalsko- naprednjačka definicija", gospodine Šekleru, je definicija kontradikcije u terminima- odkad su Vučić i njegova prišipetlja Nikolić, javno proglasili da su bili u zabludi dok su bili 'radikali' . Vi im to, iz nekih (meni sumnjivih) razloga, ne uzimate dovoljno ozbiljno.
Niš – U zvaničnoj biografiji Bojana Cvetkovića, većnika u niškoj Opštini Medijana i funkcionera SNS u toj opštini, gotovo da nema istinitog podatka, pišu „Južne vesti“. On, međutim, tvrdi da se radi o zabuni, a ne falsifikatu.
Cvetković, sada i šef izbornog štaba SNS, u svoju biografiju je uneo čitav niz netačnih podataka – od svog obrazovanja, do radnog iskustva.
Ipak, i sa takvom biografijom postao je opštinski većnik i mesečno zarađuje preko 80.000 dinara.
Završio Ekonomsku školu?
Dok na sajtu Opštine Medijana piše da je „osnovnu i ekonomsku školu završio u Nišu“, u Cvetkovićevoj radnoj knjižici piše da je završio smer za metalostrugara u Tehničkoj školi „15 maj“ i srednju Trgovačku školu."
Jadno je izvesno,SNS je doveo do savršenstva produkciju laži!Gebels bi im svakako odao priznanje.
Hvala vam i na ovom zadnjem iѕnetom stavu i kvalitetnom komentaru. Mogli bi vi i nešto da napišete nekada. Siguran sam da bi bilo dobro.
I ja bih Zoranu rado gledao češće, ali, recimo, kao starletu. Onda bi mogla i da ode u neku ambasadu, itd.
Ja sam već rekao g. Marku da je njima bilo mnogo isplativije i sigurnije da su "izabrali" Srbe protiv šiptara, uz mali kompromis sa hrvatima. Ovako su imali više posla, i tek će ga imati.
Ali nije moglo - jer bi to bilo proevropski! Ovako slabe Evropu, što inače rade na još 1000 mesta, plus Rusima prave dodatni front.
Srbi ne brane samo Rusiju, nego i Evropu. Onu pravu, ne amero-pederizovanu.
Karici za razliku od ostalih Srpskih privrednika (tajkuna) nisu nista privatizovali i onda ispumpali novac i sve prodali a radnije na ulice. Oni su sagradili zaista pravu Imperiju od nicega. Setite se Mobtela, Karic Banke, Osiguranja, BK TVa najbolji tv u istoriji Srbije...sve je to od nule napravljeno i onda je dosao neki Dinkic i neki Kostunica i sve to unistili, unistili trud porodice Karic i njihovih 10,000 zaposlenih koji se gradio decenijama preko noci. E zato je Srbija danas siromasna i bice siromasna ukoliko SNS ne pobedi i formira istinsku ekonomsku vladu. A mene da slusaju Bogoljubu Karicu nije mesto u Rusiji i Iraku vec u Srbiji. Zasto da oni grade milijarde dolara van nase zemlje, zasto da zaposljavaju 20,000 ljudi u tudjim drzavama kada to mogu da rade u svojoj.
Optuživati ljude koji su pokazali-dokazali da znaju i pokrenuli ekonomski napredak Srbije, stvarno nije ljudski.
Optuživati nekoga da je tajkun, a o njemu neznati ništa, pa još i vređati članove porodice, to je
neljudski čin.
Ne želim da nikoga branim, ali sam veliki protivnik da neko nekoga stavlja na stub srama iz nekog čistog hira.
Karići nema razloga da se kriju i stide, rade i radiće pošteno. Ono što su izgradili ostalo je u Srbiji. Bogoljub je optužen od strane onih tajkuna koji su u njemu videli opasnog političkog konkurenta i velikog biznismena i oduzeli su mu skoro sve u Srbiji. Čovek je otišao u beli svet i tamo mu je ukazano veliko poštovanje. Što sada autoru teksta, smeta što je on sada realizuje projekte od 20 milijardi dolara u nekim drugim državama. Ako stvarno voli Srbiju, neka se izvini ljudima i čitaocima. Nije pero za svakoga, a posebno za ovog autora teksta. Šta je autor teksta uradio za Srbiju?
A mozda je sve ovo placeno da se napise, sto bi sve objasnilo.
Pa kampanja je LJUDI!
A mozda je sve ovo placeno da se napise, sto bi sve objasnilo.
Pa kampanja je LJUDI!
Karići su za sobom ostavili Mobtel, za koji Dinkić mogao da kaže koliko je od 1,5 milijradi ostalo Šlafu, njemu i da li je išta pripalo državi.
Karići ne pričaju o "Beogradu na vodi", ali su izgradii GRAD KOJI SE ZOVE "SVETLSOT MINSKA". Po gabaritima i prostranstvu, verovatno i ceni, približno istom kao i "Beogradu na vodi"
Vredjate nekoliko desetina hiljada ljudi Pokreta SNAGA SRBIJE, koji i danas, osam godina posle stravične satanizacije opstaju, bez dinara pomoći i donacija u skoro svakoj opštini Srbije.Šta mislite- zašto koalicija na vlasti kadrove Karićevog PSS- BK prevodi u svoje redove, čak i u Izvršni odbor/?/ stranke, ako ti ljudi ne vrede.
Pravda u nasoj drazava garantovana je zakonom " Nevin Dok se Ne Dokaze"
Pravo pitanje jeste - na koji način su Karići došli do prilike da "iza sebe ostave Mobtel", zašto i kako su BAŠ Karići odabrani da im se omogući monopol u mobilnoj telefoniji?
Ispada da je Mišković tajkun jer nije pobegao iz zemlje, a Karić nije tajkun jer je zbrisao iz zemlje Srbije. Pa onda ni ŠARIĆ nije trgovac drogom, nema ni štetnih privatizacija, nema ni pljačke, nema ni mita i korupcije - jer nema sudskih presuda.
Lepo ste vi to smislimi, nakradeš se i pobegneš nevin iz zemlje...
Eto, osecam se sposobnim da vam odgovorim svima odjednom a ne pojedinačno...jer su vaši komentari toliko prozaѕični da vas mogu kao Marko Kraljević ili Miloš Obilić nadbiti jednom rukom a drugom mogu i neki naučni rad napisati...
Prvo, nesrećnica koja sumnja i brine kakav li sam naučnik i stručnjak...sa neizbežno SIC iza reči naučnik!))).... Žao mi je draga moja, ali kakv sam naučnik odlučuje redovna propisana procedura Ministarstva nauke a ne vi... na vašu žalost... Osim toga, ja pišem pod svojim pravim imenom i slikom i ne stidim se sebe i ne pišem i ne krijem se pod pseudonimom! Priznaćete da je to pošteno i iskreno...vi birate pseudonim. Tako da niko ne zna ni čime se ni koliko uspešno bavite. Za par nedelja ću biti izabran u zvanje viši naučni saradnik..što je ekvivalentno nastavnom zvanju vanredni profesor.
Nisam dobio ni evro od Miškovića...na vašu žalost..mada znam da bi ste vi svi kritičari moji rado prodali SNS i za mnogo manju cifru..samo d aje keš! Nažalost ja to ne činim. Osim toga, ja sam po pitanju oglašavanja javnog na sajtovima Srbije objasnio da je sve ovo samo moj ličan stav i ničiji više..ni stranački ni partijski niti bilo čiji.
Što se tiče Karića...jedba sam čekao da SNS obezbedi njihov povratak u zemlju i javno svedočenje zbog čega su i koga pobegli iz Srbije! To im je i obećano bilo u predohodnoj predizbornoj kampanji SNS! Ja sam za to...da ih SNS vrati u Srbiju i da pošteno suđenje i uvid u razlog bekstva! Ali, Ministarstvo pravde na čelu sa SNS kadom Nikolom Selakovićem je samo promenilo optužnicu!!
Zašto se oglašavam javno! IZ ISTOG RAZLOGA IZ KOGA VI JAVNO KOMENTARIŠETE MOJ TEKST...DA SRBIJI BUDE BOLjE! Veliku sam nadu polagao u SNS i promenu žutih! Šta mislim o njima ja sam rekao javno u celokupnoj dnevnoj štampi Srbije pre 7 godina! Od novosti večernjih, preko Blica, do Glasa javnosti, pa preko intervjua Slobodnoj Evropi i do pitanja novinara Nebojše Bugarinovića Božiradu Đeliću u emisji na Prvom programu RTS a u vezi moje smene i sklanjanja!
moje jedini politički stav je Srbija! Moj patriotizam i želja da unapredim rad svakog sektora u Srbiji. Možda vama to izgleda kao gubljenje vremena, ali mislim da tih sat-dva vremena koliko meni treba da napišem neki tekst smatram da nije mnogo da dam od svog slobodnog vremena! Znam da vama nije jasno da neko može to da radi samo zbog iracionalne ljubavi prema svojoj zemlji i bez ikakve korsiti! Znam da vi samo gledate da se dopadnete "vašim šefovima iz najjače stranke trenutno"... Vi ste isti ti koji su podržavali i SPS na vlasti i DS na vlasti i sada SNS na vlasti..jer vam je samo korist lična na pameti i to i meni imputirate! Na vašu žalost, nije vam jasno, niti ću se ja trditit da vam objasnim da neko može nešto da uradi i samo zbog ljubavi prema svojoj zemlji! Molim SNS da pomogne Kariću da dokaže da je nevin i pošten i zaslužan građanin Srbije! A ne da napadate Miškovića a ćutite o Kariću! Šta je sa šećerkom Miodragom Kostićem iz DS-a???
Ne trubite o značaju Pokreta snaga Srbije, nego dajte priliku Bogoljubu Kariću da sam kaže šta ima o optužnici! Zašto je čovek sprečen da priča sam o sebi i svom problemu sa državom Srbijom! Zašto ste vi "anonimusi intelektualci" koji se stide svog imena i prezimena toliko kao stalo do sudbine karića a samo je problem moje nabrajanje činjenica o postupku protv njega i ništa drugo. Ja hoći da se svim tajkunima da šansa da kažu ko ih je ucenjivao iz vlasti i tražio im novac... Svima, a ne samo nekim tajkunima a nekima ne! Smešno je da to govorite vi koji ne znate šta hoćete. Štitite Vučića od mene! Jadan bi bio Vučić da ste vi ti od koga zavisi njegova sudbina! Srećom taj čovek ima svoju ličnost i karakter i verovatno mu je muka od vas snobova, uvlakača, šlihtara, gnjida, podguznih muva, dušebrižnika... Vučić je dovonjno sposoban da prepozna moju poruku,,.
Vas će Vučić ošinuti korbačem pravde, ako je iskren i pošten... On će vašim proterivanjem iz svojih redova, pridobiti BOLjU I PRAVU SRBIJU, AKO MU JE TO ZAISTA PRAVI CILj! Niko ne voli šlihtare i uvlakače! Niko ne voli lažnjake! Niko ne voli one kojima je jedina sposbnost da pod lažnim imenom štite šefa bez da uključe mozak... videćete, daće Bog.Živela Srbija.Pozdrav!)))
Slusajte vi sto sami sebe nazivate novinar. Molim vas, da se predstavite imenom i prezimenom i bilo kojim vasim velikim clankom napisanim. Ja nadjoj jedan vas clanak gospodine VIdanovicu! Tako se zovete ali ste za razliku od pravih novinara koji se potpisuju imenom i prezimenom vi izabrali da budete kvazinovinar.... A sto se tice clanak Milanka Seklera, oni su veoma raznih tematika i stilova, ali im je jedno zajednicvko. Svi su iskreni i argumentovani realnim cinjenicama. Procitajte malo te clanke, raymislite malo o coveku koji pise kriticki i o DS, i SNS, i SPS i LDP i DSS... Razmislite malo o coveku koji pise o Gavrilu Principu na takva nacin da je to nesto najlepse stosam procitao. Dajte VIDANOVICU...dajte vase clanke da ih uporedimo sa {eklerovim. Sekler je i vrhunski virusolog, sto vi nikada necete biti, ali na vasu zalost je i vrhunski obrazovan i i pise kao vrhunski novinar, sto je opet bolje od vas i nikada to necet prevazici! Sta cete,kad je covek talentovan!
Kazete da ste imali mnogov veliki tirazveci od svih u Jugi staroj zajedno. Pa jel tiraz dokaz kvaliteta vaseg pisanja i sposobnosti.Pa i Kurir ima najveci tiraz u Srbiji. Jel to kvalitetna novina...jel pisu za nju njabolji novinari Srbije ili anonimusi, koji najprizmenijim i najplacenickijim recnikom zaradjuju plate...i bez svog licnog stava vec samo onako kako im se kaze. VI ste bili takav nivinar! Sekler je za vas vrhunski novinar. Napominjem da vi sto ste izgleda zaljubljeni u Karica pa ne vidite da on smao navodi cinjnenice da se i on moze po istim kriterijumima kao i Miskovic smatrati tajkunom pod optuzbom! I zasto jedan kad ima optuzbu je tajkun i zlo Srbije...a drugi je andjeo i super! Pa neka budu ravnopravni dok sud ne presudi. A ne jedan pod optuzbom ima zenu i brata u vlasti a drugog hoce da lincuju...iako je svojevremo davao novac Nikolicu i Vucicu dok su bili u SRS/ Rekao Nikolic. Imate na Youtjubu..ako znate sta je youtube.Pozdrav Velikom Sekleru!!! Ti si CAR!
I Grand šou je najgledanija emisija, ali kvalitet izvođača im nije naročito visok.
Kada je i zašta osudjen Karić. Nije, naravno. Ko je bio na vlasti 2006. godine kada je Karić morao da ode iz zemlje,jer je policiji priveden čovek koji je priznao da je trebalo da ubije Karića. Koštunica i Tadić, zar ne?! Da li je postojala pisana optužnica u tom periodu? Nije.
I najzad krunski dokaz - u kom zakonu piše da je neko kriv dok ga sud ne osudi i dok to ne postane pravosnažno.
Ne tugujte g. Šekleru što ne poznajete činjenice. Vi, poput tabloida, verujete onom onom što neko usmereno šalju kako bi trabalo da mislite. Možda ste odličan prijemnik tudjih stavova.
Svoj stav o svemu sam objavio na svom sajtu,a svako može da ga preuzme.
Piatet koje su to činjenice? Ove!
1.
11. decembar 2013.
Više javno tužilaštvo u Beogradu preciziralo je optužnicu protiv odbeglog Bogoljuba Karića, njegovog brata Sretena i još 13 osumnjičenih da su od 1998. do 2005. godine oštetili kompaniju "Mobtel", i dostavilo je Višem sudu u Beogradu.
"Sudu je dostavljena izmenjena optužnica protiv Karića i ostalih", izjavila je Tanjugu portparolka suda Dušica Ristić.
Optužnica protiv Karića i ostalih, koja je podignuta 17. septembra 2010, od aprila ove godine je bila u tužilaštvu radi preciziranja u skladu sa izmenama Krivičnog zakonika od 15. aprila.
2. Nikada nisam nigde rako da je osuđen Karić! Ali ima optužnicu..vi te dve stvari ne razlikujete zbog čega mi Vas je žao.
3. Što je bežo kada nije imala optužnica?
4. I niste objavili nikakav vaš stav ovde jer stav mogu da imaju ponosni ljudi sa imenom i prezimenom a ne anonimusi!
Kariću takvi ne trebaju ni da dižu rampu na parkingu, a ovakvi kao ja, koji traže da se čoveku omogući da se vrati a ne da mu se žena stavlja na listu i brat a on da ne sme da udje u zemlju!!! Zašto!? Jel to vama normalno, da ga brane takvi poput vas...a ne vrhunski advokati i na kraju krajeva siguran sam da bi se Bogoljub Karić odbranio sam ...vi bi mu samo smetali... sta će mu nemušti bez imena i prezimena i bez ikakve reference.
ps. Otkud znate da ovaj tekst upravo ne pišem u želji da mu pomognem?
Beskičmenjaci, slabići, anonimusi po poslu, po ličnosti po karakteru ne trebaju nikome sem bilo kojoj partijskoj vojsci...koje se menjaju..čas ova čas ona... a i tako jedino takvi i nešto zarade. Čuj, piše tekst na svom sajtu! Pa takvi samo na svom sajtu i mogu da objave nešto! Ali hvala bogu, tako niko ne mora ni da vidi a kamo li greškom i pročita te tekstove )))))))